Max had RIC toch moeten pakken net voor die stops.
Maarjah, als als als...
Maarjah, als als als...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja hè, vervelende vent die RIC hè .....Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:34:
Bah, alles om zo een feestje tussen Webber en Ricciardo te voorkomen.
"When you grow up your heart dies"
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Palmer. PuntjeGrrrrrene schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:35:
Ik gun het RIC wel hoorHij had al eerder een winst moeten hebben dit seizoen, hij verdient het wel. Max ook wel, maar goed.
Driver of the day: Alonso?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Zomaar" wordt je dat natuurlijk nooit ;-) (Behalve als je Barrichello als je b*tch heb ;-) )Lekker Ventje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:35:
Het is wel duidelijk dat Max niet zomaar wereldkampioen kan worden zolang hij met Ricciardo in hetzelfde team zit.
Hij heeft RIC gisteren verslagen. Het is nu weer eens andersom.Erapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:36:
Max geeft het op. Wat een frustratie weer. Hij had Ric moeten pakken voor de stops, toen was ie 5 tienden sneller per rondje.
Het wordt echt tijd dat hij Ric weer eens verslaat, dat is nu echt te lang geleden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Weer genoeg azijn voor vandaag lijkt me.Erapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:36:
Max geeft het op. Wat een frustratie weer. Hij had Ric moeten pakken voor de stops, toen was ie 5 tienden sneller per rondje.
Het wordt echt tijd dat hij Ric weer eens verslaat, dat is nu echt te lang geleden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hmm... even nadenken... kwalificatie van... ohja gisterenErapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:36:
Was er toen nog een VSC dan?MazeWing schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
Als max een ronde later had gepit, zonder te hoeven wachten tot ric klaar was, had ie gewonnen!
Dacht ik ook, in qualify staat hij toch best eens voor Ric; Vergeet ook niet dat Ric ook een erg goede coureur is en niet voor niets bij RB rijd.sjaool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Hij heeft RIC gisteren verslagen. Het is nu weer eens andersom.
Dan had hij meer tijd verloren. Was onder VSC, dus de rondetijden liggen een stuk lager.MazeWing schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
Als max een ronde later had gepit, zonder te hoeven wachten tot ric klaar was, had ie gewonnen!
-
As is verbrande turf.MazeWing schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 10:39 ]
Nee, dan hadden de anderen sneller gereden want niet meer tijdens virtual safetycar. Nu had hij het minste tijdverlies.MazeWing schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Teambelang - iedereen kon zien dat ie vandaag sneller is. Hij is net 19, dus nog jaaaaren te gaan.Biggg schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:38:
Wel enorm zuur, Max het hele weekend sneller dan RIC, dit is gewoon echt pech.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was VSC toen.MazeWing schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
Zaterdag telt niet he, de punten worden verdeeld op zondag.sjaool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Hij heeft RIC gisteren verslagen. Het is nu weer eens andersom.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
In progress: VW kever
Klopt helemaal. Maar goed daar zeuren we anders ook niet over.Erapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:39:
[...]
Zaterdag telt niet he, de punten worden verdeeld op zondag.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 02-10-2016 10:40 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij niet, maar al was dat zo: dat valt een ronde vantevoren niet te voorspellen natuurlijk. Dit was de veilige zet en RBR denkt natuurlijk alleen aan het teambelang: z.s.m. onder VSC beide auto's op Softs zetten zodat ze Ferrari/Merc kunnen parreren.
https://wren.co/join/Devian
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat een onzin. Hij was nauwelijks sneller in die laatste ronden. Daarna liet hij het varen. We hebben ook over de boordradio helemaal niets gehoord.Malt007 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:40:
Duidelijk een teamorder dit. Die harde banden waren nog lang niet op. Kijk maar naar de reactie van max zo.
Mensen die dit een topresultaat vinden snap ik niet. Fijn dat hij 2e wordt maar de overwinning is hem afgepakt. En verloren van zijn teamgenoot.
Ik gok toch echt op Alonso.Dijkstraat schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:41:
Wat een racewat een podium
![]()
DOTD voor mij Ricciardo
Ik denk dat ze hier wel meelezen ja!!WhySoSerious schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:41:
Proficiat aan red Bull racing!
Eens
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat is enorm naïef. Als Max het echt wil maken is zijn eerste doel het verslaan van zijn teamgenoot. Dat lukt al 7 (!) races niet.ricardo246 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Weer genoeg azijn voor vandaag lijkt me.
Prima gereden voor beiden.
denk ik ook.
In progress: VW kever
Of weer door een hond in een rode auto? Net als in Spa.
Andere race gekeken?Devian schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:41:
Volgens mij is hier toch duidelijk te zien dat Max er niet voor gegaan is, en het team eigenlijk de overwinning aan Ric gegeven heeft?
Dude, ga eens achter je toetsenbord vandaan. Ff luchtje scheppen buiten, je bent vervelend.Erapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Dat is enorm naïef. Als Max het echt wil maken is zijn eerste doel het verslaan van zijn teamgenoot. Dat lukt al 7 (!) races niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb het over de onnodige extra stopRoD schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
Wat een onzin. Hij was nauwelijks sneller in die laatste ronden. Daarna liet hij het varen. We hebben ook over de boordradio helemaal niets gehoord.
Behalve op het juiste moment de juiste dingen doen en winnen? laat je toch wel iets zien lijkt mewickedm3n schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
denk ik ook.
Ric heeft niet echt wat laten zien. vandaag
https://wren.co/join/Devian
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit dus.ANdrode schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:43:
[...]
Andere race gekeken?
Hij redde het net niet voor de VSC. En je haalt zonder DRS een teamgenoot op net nieuwere banden gewoon niet in.
Denk terug aan alle "ROS doet zijn best niet" verhalen wanneer die HAM niet triviaal voorbij komt of omgekeerd
Heb jij zijn korte stint op hard gemist? Hij had hem makkelijk uit kunnen rijden.ANdrode schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:43:
[...]
Andere race gekeken?
Hij redde het net niet voor de VSC. En je haalt zonder DRS een teamgenoot op net nieuwere banden gewoon niet in.
Denk terug aan alle "ROS doet zijn best niet" verhalen wanneer die HAM niet triviaal voorbij komt of omgekeerd
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Bron? Want dit is grote kul volgens mij.Devian schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:43:
Ric krijgt ze nog dit jaar....
Red Bull heeft al aangegeven volgend jaar voor het kampioenschap te willen gaan met...Max...
Max heeft geen haast.
Ik had het inderdaad wel willen zien als VES door was gegaan op de harde band. Die was aan het eind wel helemaal op geweest natuurlijk, maar je hebt wel een gat van 23-24 seconden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Flickr PSN ID= cheironnl
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Psn: stone-face-lock
RIC is 27 en Max 19... Vergelijk eens wat ze gepresteerd hebben qua leeftijd. Wel een beetje positief blijven.Erapaz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Dat is enorm naïef. Als Max het echt wil maken is zijn eerste doel het verslaan van zijn teamgenoot. Dat lukt al 7 (!) races niet.
Het ongeduld straalt er bij sommige mensen vanaf!sjaool schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:45:
[...]
RIC is 27 en Max 19... Vergelijk eens wat ze gepresteerd hebben qua leeftijd. Wel een beetje positief blijven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat had ie makkelijk gehaald; met normale race-pace was het al gelukt, laat staan wanneer je nog een paar ronden safety-car pakt.autje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:45:
[...]
Ik had het inderdaad wel willen zien als VES door was gegaan op de harde band. Die was aan het eind wel helemaal op geweest natuurlijk, maar je hebt wel een gat van 23-24 seconden.
Of het 'niet realisme'hupske schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:46:
[...]
Het ongeduld straalt er bij sommige mensen vanaf!
Dat is natuurlijk onzin. Tijdens een VSC kost de stop namelijk geen 23 seconden, iets meer dan de helft. En dat had VES nooit volgehouden, nooit!autje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:45:
[...]
Het was krap met de harde band. Je zag ook dat RAI een stop 'voor de zekerheid' maakte omdat ze zeker wilden zijn dat ze de race uit konden rijden.Malt007 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:44:
[...]
Heb jij zijn korte stint op hard gemist? Hij had hem makkelijk uit kunnen rijden.
Eens dan had RIC hem aan gort geredenTheBrut3 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Dat is natuurlijk onzin. Tijdens een VSC kost de stop namelijk geen 23 seconden, iets meer dan de helft. En dat had VES nooit volgehouden, nooit!
Netjes, CH mee.
Ho ho, de beste tactici zitten thuis op de bank he!TheBrut3 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Dat is natuurlijk onzin. Tijdens een VSC kost de stop namelijk geen 23 seconden, iets meer dan de helft. En dat had VES nooit volgehouden, nooit!
Netjes, CH mee.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq