Iedereen gebr. tegenwoordig MSN. Is ICQ R.I.P.?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.168 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Geplaatst door Zinuz - donderdag 28 juni 2001 18:26
>>>
nog altijd gebruiker van icq, msn komt er bij mij niet in (ms-product dat opgedrongen wordt) beehh
>>>

en gebruik jij NS/mozilla/opera of IE ??

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Op donderdag 28 juni 2001 17:35 schreef Shark het volgende:
-irri kutbannner (bij icq werk je die zo weg)
Hoe dan? Ik vind die banner bij je messagedialog behoorlijk irritant...

De vos loopt door het bos.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

ik gebruik zowel icq als msn maar icq vind ik zelf veel beter.

msn heeft te weinig opties zoals offline berichten verzenden bestanden over verzenden lukt ook bijna niet krijg 9 van de 10 keer een probleem met andere woorden prut

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
Ik gebruik MSN en dat bevalt mij veel beter dan ICQ. De meeste mensen die ik ken zijn overgegaan van ICQ naar MSN. Voor mij is ICQ RIP

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik gebruikte icq, maar dat ding start echt te traag op en neemt heel veel geheugen in.
Msn is een prima prog hij start in 1 sec op en nog nooit gecrashed.
Meeste mensen zijn door mij naar msn overgestapt :P

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op donderdag 28 juni 2001 14:45 schreef FCA het volgende:
Ik gebruik liever ICQ, hoef ik niet naar zinloos lange namen enzo te kijken. En geen hotmail account te openen.
|:(
je hoeft ook helemaal geen hotmail account te hebben, je moet een passport hebben, datt kan je ook krijgen ZONDER hotmail account, dus met je gewone e-mail adres.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 01:58
Ik vind zo een hotmail best handig, komt van pas voor al die stomme dingen waar je je email moet invullen en dan 100 reclame mails krijg.
Of voor warez sites enzo

• Evilernie933
  • Laatst online: 27-05 21:19
MSN is idd voor de softie web-users. Het voordeel ervan is dat het wel iets sneller draait en je hebt geen banners. Het schijnt dat er ook een heleboel bots op msn zitten.

Het is ook nog eens van Microsoft!!!

Ik ga het misschien ff een keer installeren , maar niet die-hard gebruiken.

tampert, kriminalpolizei

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 18:47 schreef BOMBER het volgende:
Ik gebruikte icq, maar dat ding start echt te traag op en neemt heel veel geheugen in.
Msn is een prima prog hij start in 1 sec op en nog nooit gecrashed.
Meeste mensen zijn door mij naar msn overgestapt :P
En dit is je signature:
Athlon 1000@1333,MSI K7T Turbo-R,512MB sd-ram,60 gig maxtor 7200,Geforce2mx400 64mb,pioneer A5sz,creative 4424E,Dell P791 enz enz..
En dan nog start het langzaam op?? Bij mij duurt het echt hooguit 1 seconde om ICQ op te starten!? :)

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
naja ik gebruik licq en dat is supersnel, enuhh voor msn gebruik ik everybuddy

maaruhh ik vin msn meer een prog voor de leek

• WHiZZi
  • Laatst online: 10-09 15:21

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op donderdag 28 juni 2001 18:40 schreef WILDEAAP het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik vind die banner bij je messagedialog behoorlijk irritant...
1: Sluit ICQ af
2: Ga naar je program files dir -> ICQ
(C:\Program Files\ICQ\
3: Ga naar de subdir ATEbrowser\[ICQNr]
4: Verwijder directory CACHE
5: maak een nieuw bestand aan met de naam CACHE
6: Maak dit bestand read-only
7: Start ICQ
:)

Overigens, ik gebruik ICQ en MSN. Alleen ICQ staat in me automagisch opstarten en MSN niet. Ik start msn alleen op als ik daar zin in heb...
Kut MSN.. En maar blijven volhouden dat ie wil updaten (Maar dan raak ik mijn GoT smilies kwijt :( )
ICQ rulez gewoon.. ICQ is gewoon 1000x beter dan MSN

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 18:56 schreef WHiZZi het volgende:

[..]

1: Sluit ICQ af
2: Ga naar je program files dir -> ICQ
(C:\Program Files\ICQ\
3: Ga naar de subdir ATEbrowser\[ICQNr]
4: Verwijder directory CACHE
5: maak een nieuw bestand aan met de naam CACHE
6: Maak dit bestand read-only
7: Start ICQ
:)
Huh
Ik: haal alles weg en maak nieuw bestand en doe read only
Icq: Maak nieuwe map en gaat vrolijk verder met die banners
:?
maar ik heb ze al gewoon weg met icqcore.dll te vervangen enzo alleen bij sms enzo staat er nog wel een irritante :(

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ICQ is voor mij nog niet RIP, maar wel stervende,
tja niks aan te doen ik vind msn veel makkelijker in t gebruik, er zit alles op wat je nodig hebt, icq is een beetje TE

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 16:58 schreef Sorcerer@ het volgende:
ICQ definatly
alleen al om van het gezeik van klasgenoten af te zijn....
Als ik msn heb draaien is het echt van 6 kanten tegelijk zo van "Hoi" met allemaal hartjes, drankjes, vleermuizen en ongelooflijke andere shit (en ja ik heb emoticons uit en toch erger ik me eraan) en dan ben je toevallig met iets anders bezig... ze verwachten gewoon dat je binnen een seconde reageert...
Echt gewoon die nutteloze berichten en daar wordt dan automatisch een venster voor geopend, echt crap...
Tjonge Tjonge dit komt mij echt ontzettend bekend voor :) zo gaat het dus ook bij mij.
Zelfs met de status op bezet of aan de telefoon zijn er mensen die mij dan storen heel irri :(

Ik vindt ICQ veel stabieler dan MSN, bij MSN wordt ik er telkens afgekickt en filetransfer krijg ik NO WAY aan de praat en met ICQ werkt filetransfer perfect.

Dus voor mij I Seek You :)

• Sir_Joachim
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op donderdag 28 juni 2001 19:17 schreef ViperGTS het volgende:
ICQ is voor mij nog niet RIP, maar wel stervende,
tja niks aan te doen ik vind msn veel makkelijker in t gebruik, er zit alles op wat je nodig hebt, icq is een beetje TE
ICQ heeft inderdaad veel functies die je nooit gebruikt maar daarom kan je dat ding ook op simple mode gooien...

Zit trouwens nu de MSNen en ik zit me er aan te ergeren dat je tig verschillende windowtjes moeten oppen houden, en ze allemaal pokke geluid maken!! kan je dat geluidje niet weg gooien eigenlijk???

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:26 schreef Sir_Joachim het volgende:
[..]

Zit trouwens nu de MSNen en ik zit me er aan te ergeren dat je tig verschillende windowtjes moeten oppen houden, en ze allemaal pokke geluid maken!! kan je dat geluidje niet weg gooien eigenlijk???
Tuurlijk kan dat, zelfs heel simpel, je kijkt ff in configuratiescherm bij geluiden, zoekt ff naar MSN geblaat en selecteer voor elke ding "geen" ipv de standaard zooi :)

• frapex
  • Laatst online: 19:39

frapex

got r00t

ok ik zal even een eind maken aan deze eindeloze discussie :P

MSN = voor de vrouwen
ICQ = voor je vrienden

:D

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Verwijderd

Aan allen die zeggen dat MSN sneller is dan ICQ hebben het mis:

Als ge bij MSN een bericht stuurt, staat dat direct op de <<locale>> textbox, maar dit wil niet zeggen dat de andere dit DIRECT ontvangt.

ICQ daar integen wacht tot het bericht bij de andere is aangekomen, en zet het dan op de <<locale>> textbox.

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

MSN is een vies programma, zo'n standaard windowtje maakt het onduidelijk. ICQ ziet er gewoon mooier/overzichtelijker uit...

De vos loopt door het bos.

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op donderdag 28 juni 2001 19:31 schreef Markus het volgende:
Tuurlijk kan dat, zelfs heel simpel, je kijkt ff in configuratiescherm bij geluiden, zoekt ff naar MSN geblaat en selecteer voor elke ding "geen" ipv de standaard zooi :)
many thanks!!! *D Scheelt me weer een hoop geerger :)

Verwijderd

:Z

• bloasfist
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

ICQ all the way!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:42 schreef Sir_Joachim het volgende:

[..]

many thanks!!! *D Scheelt me weer een hoop geerger :)
Ik heb het zelf ook maar ff getest en kwam tot de ergerlijke ontdekking dat ie dan de Windows ding afspeeld |:( Maar je kan natuurlijk ff een wavje opnemen waar niets instaat en dat dan als geluid gebruiken --> dan is ie iig stil!

• Epsilon
  • Laatst online: 21:41

Epsilon

Op donderdag 28 juni 2001 18:55 schreef THIJZEL het volgende:
naja ik gebruik licq en dat is supersnel, enuhh voor msn gebruik ik everybuddy

maaruhh ik vin msn meer een prog voor de leek
en jij moet nederlands leren en icq is gewoon niet snel, en dat kan je er gewoon niet van maken

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruikte eerst alleen ICQ, tegenwoordig gebruik ik Trillian, voor zowel ICQ als MSN. MSN Messenger zelf heb ik nooit geïnstalleerd gehad, en ICQ staat d'r tegenwoordig ook niet meer op.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:49
Op donderdag 28 juni 2001 18:35 schreef TheProspector het volgende:
Misschien een stomme opmerking, maar zouden ze bij ICQ er niet slim aan doen om ook de contact list online te pleuren? Dat is eigenlijk het enige voordeel aan MSN...
Effe een vraagje tussendoor: waarom leest niemand de andere berichten :? Er is nu al een keer of 3 icqwebbie genoemd. Da's icq gewoon via een applet in je browser. Je kan dus vanaf elke pc met internetverbinding icq-en ;) Inloggen met je UIN+password en even je contacts opnieuw authorisatie vragen. Deze worden dus opgeslagen op de server net als bij MSN.

Simpel lijkt me 8-)
Dus nu alle MSN-ers over op icq? >:)

Verwijderd

ik heb AIM voor als ik UT aan het spelen ben, kan ik ondertussen via mic praten met andere mensen daaro in het zelfde level, en verder geburik ik msn messenger, omdat veel meer kennisen van mij het hebben, en het veel gebruiksvriendelijker is...

en zeg nou zelf, hoeveel van die extra functies van icq gebruik je nou echt frequent??

dat bedoel ik, leuk om te hebben, maar :Z

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Ik was eerst ook een die-hard icq'r.... ben nu ook bijna geheel overgestapt op msn... dat chat makkelijker (geen alt+s maar gewoon op enter rammen) en is een stuk sneller.
Gebruik icq nu alleen nog maar om te sms'en... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

ik vind dat op enter rammen verdomd irritant weet je dat...
ik krijg nou van dit soort berichtn (alle onnodige shit laat ik weg)
Hey
Sorc
weet
jij
wanneer we
blabl
bla
bla
bla

en bovenstaande gaat gepaarde met de nodige geluidjes pingeltjes en flashjes en popupjes
Zelfs als je dat ding op busy zet he (dnd bij icq bijv) dan nog blijven die dingen popuppen en je counterstrike/UT/Quake/iets anders vern**ken...
Bij icq type ik en iedereen die op mijn contactlist staat een bericht van ten minste 100 tekens, daar heb je tenminste wat aan...

En dan nog icq niet snel... jullie kijken verkeerd... dat schermpje van msn staat er misschien wel snel enz. maar dan moet het ding nog connecten en daar doet msn dus dat aantal secondes langer over (die secondes die icq gebruikt om history en al dat soort dingen te laden) en dus zijn ze bij mij ongeveer tegelijkertijd up and running...

Och ja dit kan oneindeloos doorgaan en MSN mag dan gebruiksvriendelijk zijn, maar het wordt zo opgedrongen...
het zit al ingebakken in winme... en over XP heb ik nog helemaal niks gezegd. En het continue opstarten als je outlook of zo opstart, dat noem ik niet echt gebruiksvriendelijk.. ik wil een proggie maar 1 keer hoeven uitzetten en ik wil het pas weer aan hebben als ik dat wil, niet als outlook opstart.

Ok net gecheckt MSN gebruikt 1.3 mb ram, mijn icq (miranda icq dus) gebruikt 700 kb ram... eat that.. en dat is dus echt binnen 3 secs opgestart en online...
MSN messenger heeft voor mij gewoon meer nadelen dan voordelen en als ik een klasgenoot nodig heb dan gaat het maar aan...
ICQ ben ik haast altijd te bereiken, als ik thuis ben staat icq aan... MSN is daar te brak voor... denk je van ow die gast is nog online nog ff iets zeggen... "You're not signed in please click here to balalala"

Maar ik heb wel genoeg geluld nu...
ow ja en er zijn verschillende soorten icq via een internetpage te vinden...
Jullie vergeten nog iets met je online contactlist... voor MSn moet je iets installen en dat kan niet overal... die icq webclients daar hoeft alleen een javaapplet voor gedownload te worden (net zoals de flashplugin bijv.) en dat kan bijna _altijd_ op een comp die verbonden is met internet.
http://www.netssage.com is ook nog een web/neticq variant, gebruik ik altijd, werkt prima (moet die icq webbie nog eens checken).

• sharky_
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

Op donderdag 28 juni 2001 14:38 schreef The_Ghost het volgende:
ik gebruik gewoon icq....

het enige voordeel van msn, wat je noemt...
ach.. licq draait thuis.. thuis inloggen.. en icqen maar.....

edit:

vergeten: laat jij msnmessenger maar es op linux lopen, zonder wine te gebruiken.... hihi...... (/me heeft dus licq, gewoon in txt mode...)
imici

[AbC]

• The Source
  • Laatst online: 23:03
Ik gebruik ICQ maar ik voorspel dat over 2 jaar het markt aandeel van ICQ geheel is weggevaagd door MSM. Dan zit het in de windows versie (XP) ingebouwd en die is dan ver verspreidt. Newbies gaan heus niets downloaden als het toch al erbij zit.

Als als steeds meer mensen op MSN zitten dan zal ICQ steed minder aantrekkelijk worden. Zelfde als een fax. Aan 1 fax heb je niets, des te meer faxmachines er zijn des te nuttiger.

• scim

scim

Nani?

Over 2 jaar is een client als jabber of iets anders ver genoeg ontwikkeld en met het toenemende aantal linuxgebruikers zal waarschijnlijk ook het aantal gebruikers van microsoft producten afnemen...
Dus... misschien is er over 2 jaar wel een standaard en zal die standaard toch meer weg hebben van icq dan van msn... wie weet...
icq krijg je iig niet weg.. ik zal het blijven gebruiken totdat er echt een beter alternatief is en dat is er imho nog lang niet...
Jabber komt in de buurt... maar staat nog in de kinderschoenen.. zelfde geldt voor trillian (de 2 bekendste denk ik die meerdere netwerken ondersteunen) en of dit soort progsels of een standaard zullen de toekomst zijn en ik gok op een standaard (en daarmee hoop ik dat die standaard meer wegheeft van het berichtensysteem enz. van icq dan het chatsysteem van msn)

Verwijderd

Ach.. Trillian is alles in 1, dus er is eigenlijk weinig te klagen. Voor ieder wat wils :P

• backupdevice
  • Laatst online: 19:02

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik gebruik MSN, dus ik heb geen verstand van computers.

Ik vind MSN een goed programma, ICQ heb ik ook gebruikt, heel veel opties, allemaal leuk maar ik gebruikt 90% er niet van.

MSN is snel, makkelijk, en heeft alles wat IK nodig heb. Ik kan mijn status op offline zetten en toch chatten, voicechatten gaat supergoed, kwaliteit is beter als bellen. Netmeeting loopt goed, etc etc.

Bovenstaande is natuurlijk niet waar, want ik heb geen verstand van computers omdat ik een MSN gebruiker ben :?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Thuis? MSN én ICQ
Ergens anders? MSN

MSN is idd handiger als je mobiel wil zijn, alle instellingen staan toch op MSN database server. Zeer handig als je op reis bent. Ook hoef je niet telkens users adden als je je backup bent vergeten.

ICQ gebruik ik voornamelijk om SMSjes te sturen.

Daarnaast gebruik ik voor sommige mensen ook Netmeeting in combinatie met Webcam.

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op vrijdag 29 juni 2001 01:46 schreef Sorcerer@ het volgende:
gebruiksvriendelijk.. ik wil een proggie maar 1 keer hoeven uitzetten en ik wil het pas weer aan hebben als ik dat wil, niet als outlook opstart.
Kijk dan gewoon ff rond in de outlook configuratie en dan zie je daar.... een knopje om messenger niet te starten als je outlook start! Te gek he? :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:44
Ik gebruik sinds gisteren ook Trillian, omdat ik AIM (zakelijk), ICQ(persoonlijk) en MSN gebruik.
Alleen jammer dat ik niet kan SMSen, daarvoor moet ik dus icq hebben..

- NAC Breda -

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op vrijdag 29 juni 2001 10:11 schreef Marv het volgende:

[..]

Kijk dan gewoon ff rond in de outlook configuratie en dan zie je daar.... een knopje om messenger niet te starten als je outlook start! Te gek he? :)
was het maar zo, zover ik weet voorkom je met dat knopje allemaar dat ie ook automaatisch inlogd... :'(

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op vrijdag 29 juni 2001 10:21 schreef Sir_Joachim het volgende:

[..]

was het maar zo, zover ik weet voorkom je met dat knopje allemaar dat ie ook automaatisch inlogd... :'(
ZOEK en gij zult VINDEN. Het staat er echt!!!

• HaaZ
  • Laatst online: 10-09 13:09

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

* HaaZ gebruikt alleen maar ICQ...
op MSN zitten toch geen mensen die ik ken, dus waarom zou ik dat gebruiken...
jah, m'n zusje installeerd het telkens op m'n pc, dus die mag hier niet meer achter zitten >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 14:55

CTVirus

Dexterslab FAN

Zelf als ook jarenlange gebruiker (7 cijferig uin), begon ik me steeds meer te ergeren aan icq, meer functies, meer stomme functies, heel veel klikken voor je er was (het werd een wat te complex programma, om 'lekker mee te werken'), ook begon het geheugen te vreten, een manier om dit alles te verhelpen was gewoon een oude versie laten staan maar die deed het na een tijdje ook niet meer. Toen ben ik maar overgestapt op MSN, iets te simpel, iets te gelikt, maar het doet waarvoor ie gemaakt is :)!

(ik moet bekennen dat ik ICQ nog wel voor de sms berichte heb)(en iemand zij hier boven dat iemand kan zien wat je typt onder het typen, das niet waar hij ziet dat je typt en je kan bij msn ook aangeven dat je n/a bent of dat jezelfs offline bent maar on line bent :?)

(Ook verdenk er hier een paar mensen van dat ze het stoer vinden om nog steeds ICQ te gebruiken uit nostalgisch oogpunt of om dat MSN voor newbies is)

• StratoFarmer
  • Laatst online: 04-09 21:10

StratoFarmer

Anke :*

Op vrijdag 29 juni 2001 04:06 schreef DMaarten het volgende:
Ach.. Trillian is alles in 1, dus er is eigenlijk weinig te klagen. Voor ieder wat wils :P
user adden werkt niet met trillian bij mij. :?
dus, dan maar MirandaICQ.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Metzie
  • Laatst online: 09-09 09:51

Metzie

Nyaano !

Ik werk al 3 jaar met icq, en ben bij ICQ 99b gestopt met upgraden. Ik heb dus al die overbodige functies niet.

Wat al aangegeven wordt MSN is een persoonlijke chatbox, en niet echt een messenger. Als ik iets niet nodig heb is wel een druk chatprogramma.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 14:57 schreef Genotix het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan trillian, is een proggie dat icq en msn, aim, yahoo, etc tegelijk kan doen.

www.trillian.cc

[afbeelding]

Ik heb trouwens ook liever icq, maar idd tegenwoordig steeds meer van die gekke msn'ers.
hee....dat ziet er handig uit....eens proberen!

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 10:25 schreef HaaZie het volgende:
/me gebruikt alleen maar ICQ...
op MSN zitten toch geen mensen die ik ken, dus waarom zou ik dat gebruiken...
jah, m'n zusje installeerd het telkens op m'n pc, dus die mag hier niet meer achter zitten >:)
wat ben jij gemeen ;)
..ik gebruik ze allebei trouwens

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Gebruik ze allebei, ICQ met offline messages, visible en invisible mogelijkheden, sms, en history. Msn is veel kleiner en met interessantere gebruiksters.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• ParoXysm
  • Laatst online: 17-08 18:48
Op vrijdag 29 juni 2001 09:18 schreef Blue_White_Army het volgende:
voicechatten gaat supergoed, kwaliteit is beter als bellen.
Uhm, of jij bent doof, of je moet eens een nieuwe telefoon aanschaffen, jeweetwel, eentje met drukknoppen ipv zo'n draaischijf |:(

Specs

• scim

scim

Nani?

Op vrijdag 29 juni 2001 10:11 schreef Marv het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik, dat _moet_ al uitstaan, het moet gewoon niet intregeren met outlook en dergelijke

Verwijderd

ik heb icq, maar ik moet zeggen dat ik het zelden gebruik...

altijd die irri mensen die je helemaal dood icq'en :(

en dat allemaal omdat ik in een soort "clan" zit :P

Verwijderd

weet iemand eigenlijk al of icq al beter begint te worden?? het gaat nu eigenlijk alleen maar echt goed op een single-user systeem, en dan alleen DAT systeem :(

Weet iemand of er plannen zijn voor contact list op de server, multi-user in win2k e.d.??
Dan mik ik t hie rgewoon op alle win2k bakken, en als eimand dan inlogd heeft ie gelijk MSN en ICQ aan, moet wel eerst ff die ADSL lijn er komen :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op vrijdag 29 juni 2001 11:25 schreef ParoXysm het volgende:

[..]

Uhm, of jij bent doof, of je moet eens een nieuwe telefoon aanschaffen, jeweetwel, eentje met drukknoppen ipv zo'n draaischijf |:(
hier stond iets onbelangrijks :O

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 20:11
ICQ Roels, meer functies dan MSN... ik doe allebei even veel, gaat prima zo! Wel steeds meer mensen online bij MSN...

En ICQ gaat echt niet dood hoor! Daarvoor zijn er teveel Users >:)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 03-09 17:20

Dries Arnolds

*bling bling*

M'n zusje had dus ook MSN geinstallerd, heb het er zo snel mogelijk weer afgegooid... daar heeft ik m'n PC niet voor gekocht :)

Verwijderd

Ik ben ook langzaam aan een overstap naar MSN aan et maken, mijn punten waar ik op let zijn:
1) MSN vreet minder intern geheugen
2) MSN vreet minder HD-Space
3) MSN is eenvoudiger (voor de rest van de simpele mensen in mijn familie
4) MSN zat standaard in winXP, en ik kreeg et er eerst niet uit, dus besloot ik me maar te registreren.
5) Alle leuke meiden die ik ken hebben MSN
6) Ik gebruik ICQ alleen nog maar voor SMS, maar dat verdwijnt ook langzaamaan, omdat ICQ SMS bagger is, bij de instal van winXP RC1 build 2505b wil ik dus ook geen ICQ meer installen

Verwijderd

Hoe kom jij er bij dat msn word gebruikt?

MSN is alleen om meiden te zoeken die geen verstand van icq hebben :P

Icq rullez gewoon :)

Verwijderd

msn is irritant :r

Doe mij maar icq :)

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 22:45
ICQ wordt door veel mensen als moeilijk ervaren vandaar dat mensen liever beginnen aan het veel eenvoudigere en overzichterlijkere MSN

• Bluppy2
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

Op donderdag 28 juni 2001 15:11 schreef DE_Michiel het volgende:

2 En je berichten komen sneller aan, bij icq blijft die als je op send druk nog wel is hangen.

(...)

Daarom gebruik ik ze allebij *D
Niet helemaal waar. Ik krijg geregeld bij MSN een berichtje dat de laatste 4 berichtjes niet zijn aangekomen. Ze worden welliswaar bij icq niet zo snel verzonden, maar je hebt bij ICQ wel de garantie dat ze ook werkelijk zijn aangekomen, en niet zoals bij MSN, dat je na het typen van hele lappen berichten er achter komt dat je dat voor nix hebt gedaan...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• sorted.bits
  • Laatst online: 04:27
Wat ik vind is dat ze ICQ gewoon volgens XP specs moeten maken, oftewel, personalised menu's enzo, dan zie je gelijk al die extra opties (die je toch niet gebruikt) niet meer.

Boot-tijd maakt me geen reet uit, want mijn pc staat toch 24/7 aan.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:57 schreef Jaromir het volgende:
Ik ben ook langzaam aan een overstap naar MSN aan et maken, mijn punten waar ik op let zijn:
1) MSN vreet minder intern geheugen
2) MSN vreet minder HD-Space
3) MSN is eenvoudiger (voor de rest van de simpele mensen in mijn familie
4) MSN zat standaard in winXP, en ik kreeg et er eerst niet uit, dus besloot ik me maar te registreren.
5) Alle leuke meiden die ik ken hebben MSN
6) Ik gebruik ICQ alleen nog maar voor SMS, maar dat verdwijnt ook langzaamaan, omdat ICQ SMS bagger is, bij de instal van winXP RC1 build 2505b wil ik dus ook geen ICQ meer installen
1 Geheugen is goedkoop tegenwoordig. :)
2 Vind je dit echt een probleem ?
3 Eenvoudiger betekent niet beter, en ik neem echt geen MSN omdat mijn ma het dan ok kan.
4 En geef je dus toe aan de opdringere taktiek van MS waardoor ze ermee door gaan.
5 Das waar, heb het idee dat meeste vrouwen ICQ te moeilijk vinden.
6 Heeft bij mij nog altijd gewerkt.

• Servowire
  • Laatst online: 08-09 17:42

Servowire

prutser:~#

Op donderdag 28 juni 2001 15:33 schreef StefSOFT het volgende:
Voordeel van MSN is dat je op enter drukt en het staat er. Het is rete snel. Icq moet je met de muis op send klikken en dan ook nog een poos wachten totdat het in beeld is. Verder vind ik dat gezeik over die rechtermuisknop ook irritant, en is voor een 56k modem het downloaden van zo'n programma al een redelijk grote klus
Alt+S
:z

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

eniste probleem bij mij bij icq was dat ik niet wist dat er een advanced en een Simple mode opzat en ik heb me klote zitten zoeken hoe ik een bestandje moest sturen onder simple mode |:( |:(
haha
Maarjah iedereen die ik ken heeft gewoon icq dus ik ook gewoon en denk niet dat dat maarzo naar msn veranderd :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 14:39 schreef Jeldert het volgende:
Zelf gebruik ik ook ICQ, heeft idd veel meer opties, alleen neemt veel te veel geheugen in. Mijn zusje gebruikt wel MSN (ze zit in groep 8) en dan vraag je of ze zit te chatten, zegt ze nee "MSN'en". |:(
ik vindt msn best zuigen eigenlijk :r

• MrE
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

WALGELIJK dat M$N :r
Door de strot geschoven chat feature :r

Ik ben overgegaan naar Trillian.
En als het meezit dadelijk ook Linux!
Als het moet boycot ik dat m$ wel in mijn eentje ;)

(hoe zit het btw met die tweakers messenger die ze aan het maken waren? DAT is het tooltje waar ik op zit te wachten!)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

T'is eigenlijk best wel simpel, op me werk is de poort waarop ICQ draait afgesloten, daarom ben ik noodgedwongen op MSN overgestapt om toch nog te kunnen chatten :)

MSN draait wel lekker, maar met ICQ heb ik geen problemen, wel lekker makkelijk met MSN is dat je dus de contact list overal heb, dat zouden ze eigenlijk ook nog eens met ICQ moeten uitvinden

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Gerco
  • Laatst online: 10-09 17:38

Gerco

Professional Newbie

Ik gebruikte altijd ICQ (ja, een 7 cijferig UIN (9668143), ook een 8 trouwens(22879410)). Nu gebruik ik Trillian, ICQ heeft afgedaan. Er zitten nog wel geen File transfers op en SMS ook niet, maar ik heb icq2000b al gedeinstalled vanwege het bloatware en adware gehalte. Met Trillian kan ik tenminste met mn beide UIN's online zijn EN ik heb nu ook wat (god help me) MSN buddies. Dat MSN proggel komt echter NOOIT(!) op mijn PC te staan. Nooit zal ik zo'n kleuterprog gebruiken. Ik krijg al de kriebels van WinXP met zn kleuterskin, met MSN ingebakken hoef ik al niet meer.

Ik :r op MSN!

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ik :r op MSN!
Haha

Verwijderd

ik gebruik nu trillian en dat ruled zwaar, ICQ MSN AIM YM IRC alles in 1, Als ik meer opties nodig heb dan gebruik ik nog wel icq zelf
Op vrijdag 29 juni 2001 10:38 schreef StratoFarmer het volgende:

[..]

user adden werkt niet met trillian bij mij. :?
dus, dan maar MirandaICQ.
Klik met je rechter muisknop op het icq bloempje -» find a buddy
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dave2001/got/capture2.gif
Niet zo moeilijk toch? ;)

Verwijderd

ICQ gebruik ik het liefst maar MSN, Yahoo, AIM en Jabber messenger, no problemo:

Fire onder MacOS X:
Afbeeldingslocatie: http://www.epicware.com/Images/FireImages/BuddyList.gif

meer plaatjes:
http://www.epicware.com/fire-screenshots.html

meer info:
http://www.epicware.com/fire.html

• Morphs
  • Laatst online: 21-05-2025
Ziet er wel goed uit sharky k. Ik heb zelf nog ICQ 98a en hij bevalt prima. De mensen die ik ken gebruiken ook allemaal nog icq.

Persoonlijk moet ik wel zeggen dat ik het microsoft in dit geval niet echt gun om ook hier al weer een grote positie te krijgen.

Icq is hardstikke goed en dan komen zij er weer tussen om de markt op te splitsen.

Zijn er trouwens al RFC's over instant-messaging? Lijkt me best handig omdat dan je dan verschillende clients zou kunnen gaan gebruiken (dus dan ben je niet meer afhankelijk van MSN :) )

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Maar met Trillian kan je niet SMS-en toch? :?
Jammer. :(

• BikkelZ
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Er is maar 1 feature die me echt aanspreekt van MSN:

Mooie vrouwen meestal MSN als ze al iets met een PC kunnen/doen.

Voor de rest ICQ.

iOS developer

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:41

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 28 juni 2001 14:42 schreef HHH het volgende:

[..]

Neu, lijkt me niet. Mijn ervaring is dat de meeste die hard internetters nog steeds icq preferen boven MSN. MSN is gewoon een stuk gebruikersvriendelijk en wordt via de hotmail aan geboden.

MSN is voor de simpele webgebruikers
ICQ voor de die hard webgebruikers.
Ik heb overigens biede.
Ik blijf ook icq gewoon gebruiken.

Maar aangezien een paar maten van mij icq te ingewikkeld vinden heb ik msn er hier bij staan, omdat dat het enige is wat hun dus gebruiken.

Nu staat msn hier uit b.t.w :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 28 juni 2001 15:15 schreef VlasBaard het volgende:

[..]

ICQ is gewoon irritant want het is lelijk, 90% van de functies gebruik je niet, en het gebruikt 15 meg geheugen. MSN anderhalve meg als het in de system tray staat.

SMSen moet je via je telefoon doen en offline messages sturen, daar is mail voor.
Het enige echte nadeel aan MSN is dat je geen history hebt.
15 meg is niet waar.

SMSen via telefoon kost geld, via ICQ is gratis.

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 15:07 schreef pier het volgende:

[..]

15 meg is niet waar.

SMSen via telefoon kost geld, via ICQ is gratis.
15 meg is dus wel degelijk waar!!!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 30 juni 2001 15:12 schreef CoDeR het volgende:

[..]

15 meg is dus wel degelijk waar!!!
Welke versie gebruik(te) jij dan ?

Verwijderd

Wat is dat nou voor onzin dat ieder1 zit te zeiken dat ICQ zo veel geheugen vreet...
Wanneer gebruik je ICQ nou?? Juist als je aan het internetten bent... en dan heb je ook zoveel int.geheugen nodig |:( en BTW iedereen heeft nu wel a zo'n beetje 128 MB int. geheugen nou dan is 15 MB ofzo wel ff heel veel als je gewoon aan het internetten bent...

• BikkelZ
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Jezus ja man je krijgt 128MB geheugen zowat gratis bij een pak wasmiddel zo goedkoop is het.

Zeuren over ICQ maar wel die leuke OS'en van Microsoft blijven installeren die bij iedere versie weer meer geheugen vreten. O.a door integratie van Messengers, browsers, oninteressante webopties en tierelantijntes.

iOS developer

• Morphs
  • Laatst online: 21-05-2025
Wat een gigantische onzin over het geheugengebruik van icq. Inderdaad zijn de latere versies "lakser" geworden in cpu en geheugen gebruik, maar als je echt functionaliteit wilt dan ga je ook gewoon voor 98a.

Die versie heeft gewoon een contact list en that's it. Geen groups/community lists ofzo. Gebruikt op mijn PII-350 rond de 1% van de cpu en de hele icq dir is maar 5,8 mb groot.

De installfile is slechts 1,6 MB groot!

Dus wat loopt iedereen nu te zeuren over icq? MSN heeft niet eens van deze "lite" versies gehad en kan dus per definitie niet zo efficient zijn. Natuurlijk moet je wel even zoeken naar de goede versie maar als tweaker mag dat toch wel van je verwacht worden ;)

Verwijderd

Bij ICQ staat je profiel ook op de server hoor. TEnminste... ICQ99b wel. hoe dat met die 2000 zit weet ik niet.

ICQ rulez... versie 99b dan! :7

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 14:57 schreef Genotix het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan trillian, is een proggie dat icq en msn, aim, yahoo, etc tegelijk kan doen.

www.trillian.cc

[afbeelding]

Ik heb trouwens ook liever icq, maar idd tegenwoordig steeds meer van die gekke msn'ers.
gewldig die trillian gebruik em hier ook nix geen icq en msn alles in in :9

Verwijderd

En met Trillian zie je ook niet echt goed wie er online is in je icq-list. Dat is zo irritant. Daarom geen Trillian meer voor mij.

Ik wil nog ff blaten. ICQ schopt dikke konten en goed hard ook. :)

• leon1e
  • Laatst online: 21:14
uh

ik denk dat msn gewoon veel meer invloed heeft op de jeugd.

zoals mijn broertje laats: he leon waarom heb ik geen msn op mijn pc maar icq> iedereen bij mij in de klas heeft msn..

en zo gaat het denk ik verder.

ik denk dat de leek ook snel verwart raakt in alle functies van icq

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Het is inderdaad het gemak van MSN dat ICQ verdrijft. Je hoeft het maar te instaleren en pats, je kan direct chatten. Bij ICQ moet je echter eerst een beetje uitvinden hoe het precies werkt. Maar als je dat eenmaal onder de knie hebt dan zie je ook dat ICQ veeeel mooier en beter en MINDER IRRITANT is dan msn.

Verwijderd

MSN is wel handig voor mij... als ik speel zie ik mooi dat spulletje van die is online enzo... Bij ICQ hoor je het geluid en als je geconcentreerd speelt dan hoor je dat vaak niet...
Ook tof zijn de smileys... maar ICQ is noga altijd het beste ;) Voor de chatveteranen toch ;)

• MrE
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op zaterdag 30 juni 2001 19:25 schreef Prankster het volgende:
En met Trillian zie je ook niet echt goed wie er online is in je icq-list. Dat is zo irritant. Daarom geen Trillian meer voor mij.
dat online systeem is volgens mij hetzelfde principe als met icq. En het geeft ook via een icoontje weer welke messenger de desbetreffende buddie gebruikt. versie0.6351 ziet er i.i.g. alweer een stuk beter uit.

Maar waar ik echt van moet :r is het gepraat over het feit dat icq te moeilijk is voor 'anderen' en die gebruiken daarom maar m$n.

ICQ MOEILIJK!!
IK VIND dat als je al niet met ICQ om kan gaan je ver, HEEEEL ver weg moet blijven van computers in het algemeen!
kom nou zeg ik ben echt geen Kevin Mitnick en zelfs ik kan met icq omgaan!
gebruikersgemak phaa!! En maar griepen dat een 'leuk blond wijf' ze een virus via m$n heeft gestuurd. grow up!

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef maartenb het volgende:
ICQ is FLUT

MSN is veel beter, en veel stabieler. ICQ VREET geheugen
16 jaar..zie je wel weet je wle hoe ICQ werk?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 17:35 schreef Shark het volgende:
Ik gebruik ICQ, MSN is bullshit maar toch een paar voordelen, zoals:
-Contact list staat op hun server
-Je bent beschermd, de ander kan je IP e.d. niet zien
-Minder geheugen dan ICQ
Maar het heeft ook nadelen zoals:
-Kan maar een beperkt aantal mensen in je contactlist
-irri kutbannner (bij icq werk je die zo weg)
-Het is van Microsoft >:)
-Altijd heel irri dat als iemand je een message stuurt dat meteen zo'n mega popup komt, bij ICQ is het gewoon "uhoh" en je ziet zo'n message in je systray.. veel fijner

Icq heeft meer voordelen dan MSN vind ik en daarom gebruik ik ICQ.. ik vind MSN iets voor kinderen van de basisschool die hun pc alleenmaar gebruiken om spellen te doen en chatten via MSN omdat ICQ voor hun te moeilijk is :Y)
Yup helemaal mee eens!!

Verwijderd

ICQ is rule, maar veel van mijn vriende ebbe alleen MSN, dus uit noodzaak staat het meestal aan (maar als ICQ ni aanstaat, MSN ook ni :D)

Verwijderd

Het baggere is dat al je vrienden uitgerekend MSN hebben. Maar ik ga het niet installeren. Ze nodigen me wel uit voor een chat of something.

MSN heeft veel gebruikers omdat het gekoppeld aan hotmail staat. En je wordt er mee vol gegooid als je bij hotmail inlogt en als je windows opnieuw geinstalled hebt, is je startpagina MSN..dus daar gooien ze wat reclame neer over MSN Messenger.

Al die newbie's zijn al gelijk verleid als ze het woord gratis en chat zijn.

ICQ heeft veeel en veeel meer opties. Het is zo makkelijk dat je ff de reclame banners kan hacken.

Iedereen gaat gewoon naar MSN omdat het makkelijker is, werkt met hotmail en vrienden hebben MSN.

Verwijderd

Volgens mij zit MS gewoon met de gebruikersaantal te knoeien....

Dat lijkt me echt zo'n Microsoft streek.

Verwijderd

Meer opties in ICQ! Grrr heb het nooit zo gehad voor die opties, ze moeten maar es een ICQ light maken.

Btw ik heb ICQ... heb je die menu's al es gezien? Daar vlieg je niet zomaar door hoor.

Verwijderd

Alleen dat Service (telefoon) knopje in 2000 kan weg. de rest is wel handig

offtopic:

wanneer komt btw een nieuwe ICQ uit?

• sverzijl
  • Laatst online: 00:25
Ik wacht nu al jaren op de final release van ICQ. ALleen nog maar alpha's en beta's gezien :)

• eymey
  • Laatst online: 22:02
Op zaterdag 30 juni 2001 17:18 schreef Renko het volgende:
Bij ICQ staat je profiel ook op de server hoor. TEnminste... ICQ99b wel. hoe dat met die 2000 zit weet ik niet.

ICQ rulez... versie 99b dan! :7
Je profiel staat wel op de server, maar je contact list niet. En dat is dan het enige wat misschien nog voor MSN plijt, maar voor de rest is MSN gewoon honderd keer :r:r:r

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• eymey
Op zondag 01 juli 2001 09:57 schreef Sadness het volgende:
Meer opties in ICQ! Grrr heb het nooit zo gehad voor die opties, ze moeten maar es een ICQ light maken.

Btw ik heb ICQ... heb je die menu's al es gezien? Daar vlieg je niet zomaar door hoor.
Die "ICQ lite" is er hoor. Volgens mij werkt ICQ 98a nog steeds perfect. :9

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• eymey
Op donderdag 28 juni 2001 15:11 schreef DE_Michiel het volgende:
1 Voordeel van msn is ook dat je kan zien of de ander aan het typen is, dus dan weet je dat je niet tegen een muur zit te lullen.

Bullshit. Als je in een ICQ chat je scherm op 'split' mode zet, zie je de anderen ook realtime typen.

2 En je berichten komen sneller aan, bij icq blijft die als je op send druk nog wel is hangen.

Zoals hier in een latere reactie werd gezegd: Bij MSN gaat dat vaak nog achteraf mis terwijl jij gedacht had dat ze verstuurd waren. Als bij ICQ je venstertje eenmaal weg is weet je ook zeker dat ze verstuurd zijn - dat trage ligt niet aan ICQ maar aan je verbinding.

3 Kan makkelijk met meerdere mensen tegelijk chatten in 1 scherm.

Kan met ICQ dus DEFINITELY ook

4 Je heb smiles *D (vind ik zelf wel heel erg beter)

Is één van de weinig voordelen van MSN maar niet overwegend goed om op een door M$ opgedrongen product over te stappen wat bovendien technisch ook nog eens inferieur is aan ICQ

5 Als je toevallig allbei een webcam heb of alleen microfoon heb, kan je dat heel makkelijk gebruiken (ok, hoort niet bij msn maar is wel handig)

ICQ heeft ook zoiets (als het zou werken :D)

O.k msn heb ook nadelen, geen resume bij bestanden, en geen history

En je berichten gaan zomaar verloren als je een offline bericht verstuurt.

Daarom gebruik ik ze allebij *D

• eymey
Op donderdag 28 juni 2001 15:33 schreef StefSOFT het volgende:
Voordeel van MSN is dat je op enter drukt en het staat er. Het is rete snel. Icq moet je met de muis op send klikken en dan ook nog een poos wachten totdat het in beeld is. Verder vind ik dat gezeik over die rechtermuisknop ook irritant, en is voor een 56k modem het downloaden van zo'n programma al een redelijk grote klus
1. Je kunt berichten versturen met CTRL+ENTER, makkelijker kan niet.
2. MSN gaat ook vaak fout, bij ICQ weet je dat, als je message venster weg is of als het in het chat-mode message venster verschijnt, je bericht ook echt over gekomen is.

• demisoft
  • Laatst online: 10-11-2021
mijn kleine broertje en zusje gebruiken ook altijd msn. dus ik dat ook een keer geinstaleert en war denk je binnen 1 dag heel mijn pc prop vol virussen.
mijn standpunt : I HAAT M$N

Acer 1501 : P4 bak

• eymey
Op donderdag 28 juni 2001 18:39 schreef CaDax het volgende:

en gebruik jij NS/mozilla/opera of IE ??
Ik gebruik opera en IE. IE als het er in Opera niet goed uit ziet.

BTW, dit is wel een flut argument van je. Van IE is het onderhand bekend dat het gewoon serieus beter werkt dan Netscape en Mozilla, en ongeveer gelijk aan Opera.

Als je een beetje verstand hebt van computers/internet en je hebt even met ICQ gespeeld, dan weet je gewoon meteen dat MSN het qua (netwerk)technische implementatie, zoals het offline sturen van berichten, niet haalt bij ICQ

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.