Hey kwekende gangsters,
Heb hier al een hele tijd niet meer gesneupt door gigantische drukte. Mooie posts komen er voorbij! Ik ga zo lekker alles nog even doorlezen en duimpjes uitdelen.
Zelf vanmiddag onder het genot van wat ijskoude blikken lekker omgeprutst in de achtertuin. Paar pepers en ander gespuis in grote potten gezet.
Dit jaar heb ik alleen met daglicht gewerkt, geen kunstlicht met tent of andere ongeinige technisch onderbouwde atributen. Gewoon puur natuur, in plastieken potjes:
Niet heel spectaculair allemaal dus, maar wel lekker relaxt. Gewoon af en toe een scheut water of wat voeding, maar net waar ik zin in had, geen stress. Al zal er geen peper vanaf komen dit jaar, maakt allemaal niet uit.
5 planten uitgekozen en in blitse, trendsettende wortelzakken gedrukt:
Ook nog wat komkommers en een verdwaalde miniatuur tomaat, want ach, waarom ook niet.
Verder nog wat munt, aarbeien en een framboos met meer luis dan blad. Die laatste heb ik maar even behandeld met 3 kwartieren van mijn levensklok en koud water uit de tuinslang. Want er vliegen hier de wereld aan insecten door de achtertuin, ondanks dat we volgens de ongeschreven white-trash etiquette alles vol met 30x30 tegels hebben gedrukt, dus met gif ga ik dan natuurlijk niet aan de gang.
Ook nog een soort Picasso onder de planten staan:
Ik noemt het: Organische chaos. Zitten ook veel vreemde insecten in die bak, lachen toch.
Altijd weer mooi om wat plantjes in de achtertuin te hebben, blijft leuk. Na het werk ff lekker met een bak koffie en een gieter in de weer, wie doet je wat?
Ik wens jullie allemaal een leuk seizoen en erg veel kweekplezier!
Hou die bladeren groen en de oogst fatsig.