GIVE AWAY!
Omdat de gure, korte en donkere winterdagen weer voor de deur staan en het kweekseizoen inmiddels ten einde is, leek het mij leuk om eens met wat positiviteit te strooien. Het zijn tenslotte maar vreemde onzekere tijden vandaag de dag. Dus een beetje lol trappen en genieten van de kleine dingetjes is belangrijker dan ooit.
Het leek me daarom leuk om een peperzaden giveaway te doen!
Wat kun je winnen?
Een peperzaden pakketje met diverse soorten zaden en een zakje gedroogde Carolina Reapers om de koude winterdagen met wat hitte door te kunen komen:
Uiteraard voorzien van Tweakers logo en prachtig Comic Sans font.
In het pakketje zitten zaden van de volgende soorten:
- Sweet Banana (Capsicum Annuum)
- Rocoto Rood (Capsicum Pubescens)
- Sugar Rush Peach (Capsicum Baccatum)
- Aji Pineapple (Capsicum Baccatum)
- Bahamian Goat (Capsicum Chinense)
- Carolina Reaper Rood (Capsicum Chinense)
Een grappige selectie die van compleet hitteloos tot heetste peper ter wereld gaat.
Ik zal 2x een identiek pakketje verloten, dus 2 winnaars!
Hoe doe je mee?
Om het topic verder niet teveel te vervuilen kun je mij een PB sturen met de titel: Giveaway.
Iedereen kan meedoen, ik heb zowel nog wat internationale postzegels als NL postzegels liggen.
Ik zal een lijstje bijhouden met deelnemers die ik enkele dagen voor de verloting in het topic post, zodat de mensen die meedoen nog even kunnen controleren of ik niemand vergeten ben.
Datum verloting
Op
maandag 30 November haal ik de nicknames van de deelnemers door een 'random name selector' website. De 2 daaruit gekozen winnaars kunnen mij dan een PB sturen om de verzending af te handelen.

(Verzending is uiteraard geheel op mijn kosten.)