Markos schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:17:
Ik probeer in contact te komen met de eigenaar van chillipeper.nl maar dat is mij nog niet gelukt. Ik wil kijken of ik de site of anders de data nog kan redden. Ik heb dit via Antagonist gedaan, die hebben mijn vraag doorgestuurd naar de eigenaar, maar nog geen reactie gehad. Kent iemand van jullie toevallig de eigenaar? Of ken je toevallig een member van het forum die de eigenaar misschien kent? Of misschien het oud lid Billie (Tom) want ik denk dat die de eigenaar misschien wel kent.
Markos, Tom reageerde niet op mijn emails vorig jaar. AnchilliQue heeft hem, op mijn en Sol's verzoek, ook nog benaderd, hij wist ook niet waar Lee was kreeg ik te horen. Van Robert had hij ook geen contact.
De inmiddels voormalige domeineigenaar Lee/Wildchillies.eu is voor het laatst gezien op internationale fora in 2015. Ja natuurlijk stuurde ik in juni/juli een email naar zijn gmail, die ook in de whois stond.
Lee was een paar jaar geleden al bijna niet te traceren/bereiken hoorde ik destijds van robert op het forum, maar met veel moeite hebben ze adminrechten weten te krijgen. Dus kon het forum verder met software updates enzovoorts.
Ik zag vorig jaar al aankomen dat het domein zou vervallen en later zag ik dat het oude domein ook ging vervallen, na 8 jaar waren de domeinkapers er klaar mee.
Helaas kon bhosted niet tegen match.it op en zijn we chillipeper.nl, ongetwijfeld weer voor jaren, kwijt, totdat de linkbacks, enzovoorts, uitgemolken zijn.
Maar ik heb chillipepers.nl wel weten vast te leggen.
Dit is eigenlijk een herhaling van 2011/2012, toen men geen contact kon krijgen met de de domeineigenaar en forum admin van chillipepers.nl. Forum werd verwaarloosd spam hol in 2011 en Lee en Tom en nog wat mensen begonnen chillipeper. Dit wist ik niet, hoorde ik later toen ik bij mijn eerste kweken het forum terugvond en dat jaar (2012?) vond ik ook het chillipeper.nl forum. Lid geworden, want dat kon bij chillipepers.nl al niet meer. En ook bij peppersrus op het oude domein, onderdeel van zadenhandel peppers'r us. Dat forum is ook doodgebloed, eigenlijk houd Ger (Habanero) het in zijn eentje aan de gang, met iemand die de forumsoftware bijhoud.
Anyway ik heb dus het domein, maar bhosted biedt dus geen gratis hosting aan zoals match.it wel doet, dus er staat nog geen placeholder online. Ik heb wel webruimte bij DDS, maar daar kun je dus niet naartoe verwijzen, volgens de helpdesk paginas. Nou ja het kan wel, maar dan moet je betalen en en flink wat. Grote broer Transip is met zijn 10 gig ssd vps met unlimited traffic bijna nog goedkoper.
Ik heb nog geen shared webhosting besteld bij bhosted (14,52 of meer). Omdat ik even wat anders aan het hoofd had.