Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

heb je wel een route gepland?
Anders krijg je idd alleen het maps icoontje.

Ik gebruik maps nooit, Maar het werkt wel met de route aanduiding. Ook als je Tel op nl staat.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
DarkSide schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:04:
heb je wel een route gepland?
Anders krijg je idd alleen het maps icoontje.
Haha uiteraard.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xStunned
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:33
Toevallig net even onder opties gekeken, en waarempel. Ineens heb ik de optie om de nieuwe look te gebruiken.

Vanavond gelijk maar even uit testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Just Checking ;)
Zal nog eens controleren. Ik heb het bij mij wel gezien.
Maar twijfel nu of hij op ENG of op NL stond.

Je krijgt wel de "pop-ups" van boven als je navigeert?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:19
Bij mij staat ie nu ook. Balen dat ik nu pas het topic lees.

Morgenochtend maar eens kijken. Nu slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Jimmy J. schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:59:
Bij mij werkt alleen de route-aanduiding niet aan de onderkant als Spotify open staat.

Ik krijg alleen maar het Google Maps icoontje, maar niet zoals dit:

[Afbeelding]

Of moet ik daarvoor de telefoon op Engels zetten? :F
Net even op gelet, maar de Waze aanwijzingen komen gewoon onderin te staan (incl tekst). Mijn telefoon staan op NL.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
DarkSide schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:00:
[...]

Just Checking ;)
Zal nog eens controleren. Ik heb het bij mij wel gezien.
Maar twijfel nu of hij op ENG of op NL stond.

Je krijgt wel de "pop-ups" van boven als je navigeert?
Pop-ups als je nagiveert? Alleen als ik in Maps zit en er een bericht binnenkomt of een nieuw nummer aangaat, dan krijg ik dat bovenin het scherm te zien.

Vanochtend weer getest en weer alleen maar het Google Maps icoontje onderin bij Spotify. Geen straatnaam en/of routebeschrijving. Jammer, want dit was zo'n beetje dé feature van de nieuwe interface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Jimmy J. schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:12:
[...]
Pop-ups als je nagiveert? Alleen als ik in Maps zit en er een bericht binnenkomt of een nieuw nummer aangaat, dan krijg ik dat bovenin het scherm te zien.
Maar dus niet andersom, dat je in Spotify zit en je vlak voor een rotonde een groene popup krijgt met route-instructies?

Ik gebruik Google Play muziek en krijg onderin gewoon de navigatie-info te zien. En bovenin de popups voor route-info. De flitspaalinfo, die nu alleen nog maar een geluidje speelt en niet meer die idiote tekst 'er staat een flitser verderop', die genereert nu een lege grijze popup. Maar dat is niet zo heel erg.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
dreamscape schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:22:
[...]

Maar dus niet andersom, dat je in Spotify zit en je vlak voor een rotonde een groene popup krijgt met route-instructies?

Ik gebruik Google Play muziek en krijg onderin gewoon de navigatie-info te zien. En bovenin de popups voor route-info. De flitspaalinfo, die nu alleen nog maar een geluidje speelt en niet meer die idiote tekst 'er staat een flitser verderop', die genereert nu een lege grijze popup. Maar dat is niet zo heel erg.
Nee, die pop-ups krijg ik niet helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Jimmy J. schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:12:
[...]

Vanochtend weer getest en weer alleen maar het Google Maps icoontje onderin bij Spotify. Geen straatnaam en/of routebeschrijving. Jammer, want dit was zo'n beetje dé feature van de nieuwe interface...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ypVdGQlgrN9kEPBpbUWS1aei/thumb.png

Dit is wat ik zie.

Onderaan continu de routemelding.
En de pop-ups als er binnenkort een "aktie" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
DarkSide schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:31:
[...]

[Afbeelding]

Dit is wat ik zie.

Onderaan continu de routemelding.
En de pop-ups als er binnenkort een "aktie" is.
Je mag wel even met een stofdoekje over je scherm gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Ik ben ook benieuwd of iemand dit al werkend heeft gekregen. Mij is het namelijk ook nog niet gelukt. Nu gebruik ik vanwege de extra opties nog Waze, terwijl ik Maps qua lay-out fijner vind.
Sjoop1985 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:09:
Is er iemand die de Waze-achtige opties voor het melden van een verstoring en de snelheidsmeter in Google Maps al zichtbaar heeft in de auto?
Op het telefoonscherm werkt dit al, maar in de auto werkt het niet. Ik had gehoopt dat dit met de nieuwe layout mee zou komen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Hmmbob schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:07:
[...]

Net even op gelet, maar de Waze aanwijzingen komen gewoon onderin te staan (incl tekst). Mijn telefoon staan op NL.
Op je telefoonscherm of je auto-scherm?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Auto - die nieuwe interface is er alleen op je auto scherm. Idem met Google Maps trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
Jimmy J. schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:59:
Bij mij werkt alleen de route-aanduiding niet aan de onderkant als Spotify open staat.

Ik krijg alleen maar het Google Maps icoontje, maar niet zoals dit:

[Afbeelding]

Of moet ik daarvoor de telefoon op Engels zetten? :F
Werkte daarstraks prima bij mij. Telefoon op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:00
Hmmbob schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:04:
Auto - die nieuwe interface is er alleen op je auto scherm. Idem met Google Maps trouwens.
Hoe bedoel je dat? De nieuwe features van Maps (snelheidsmeter, melden van flitsers) werken bij mij alleen op de telefoon, niet op de head unit, zelfs niet in de nieuwe lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De 'donkere interface' komt niet naar Android Auto op smartphones ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sjoop1985 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:48:
[...]

Hoe bedoel je dat? De nieuwe features van Maps (snelheidsmeter, melden van flitsers) werken bij mij alleen op de telefoon, niet op de head unit, zelfs niet in de nieuwe lay-out.
Waze heeft dat allemaal wel, ook op de headunit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:00
Dat weet ik, maar ik vind de UI van Waze lelijk, merk dat ik minder logische routes krijg dan van Maps, en de app gedraagt zich minder netjes in combinatie met mijn head unit. De rest van AA houdt zich netjes aan de verschillende audio channels voor navigatie, spraak en media die mijn head unit biedt, maar Waze knalt alles over het media channel, irritant.

Bovendien, ik hoef geen workaround, de functionaliteit is er (granted, waarschijnlijk dankzij Googles eigenaarschap van Waze) eindelijk in Maps en ik zou die graag gebruiken in mijn auto.
CLB schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:54:
De 'donkere interface' komt niet naar Android Auto op smartphones ;)
Dat snap ik, maar ik refereerde meer aan de zinsnede "Idem met Google Maps trouwens". Hier gebeurt namelijk het omgekeerde: dat een nieuwe functie juist niet in de auto werkt maar wel op de telefoon.

[ Voor 64% gewijzigd door Sjoop1985 op 08-08-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
@Sjoop1985 Dit klopt, het werkt nog niet. De gemelde flitsers zie je wel, maar de snelheid nog niet en je kunt niets melden zoals bij Waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Sjoop1985 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:48:
[...]

Lees effe terug, daar had ik het helemaal niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 16:21
De nieuwe interface lijkt bij mij minder stabiel als de oude layout. Geregeld lijkt de gehele AA interface te crashen met als resultaat een zwart scherm waarna de schermonderdelen langzaam weer opbouwen, maar de meeste knoppen blijven niet-responsief.

Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Gekke is dat ik met twee telefoons op dezelfde auto een ander scherm krijg. Bij mijn werk telefoon heb ik bovenin een zwarte balk voor tijd en 4g icoontje. Mijn privé telefoon niet en is daardoor het beeld helemaal uitgevuld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/muKIQHMaw1oofBcD2pMxdVCE/full.jpg
Versus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QQFo0FMLz8HDGD0LAWxAMCrj/full.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Oekol op 08-08-2019 20:06 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Heeft je werktelefoon misschien zo'n notch en heb je ervoor gekozen om die te 'verbergen' met een zwarte balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-08 23:52
ik had van de week ook nieuwe interface,
maar nadat ik mijn telefoon een reboot gegeven had is hij weer op de oude interface teruggekomen.
ook kan ik nergens het vinkje vinden om hem aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05-2022
Hallo, het is ook bij mij gebeurt, afgelopen woensdag de nieuwe interface van AA op mijn auto display, na de update op mijn (Samsung) telefoon van AA in de auto(Toyota Aygo 2019)weer de oude interface, wat ik nu ook doe, geen resultaat, dus.....

[ Voor 7% gewijzigd door Hehan op 09-08-2019 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:53

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

@fbikker en @Hehan : Ik had hetzelfde. Ge-update naar laatste versie en onder instellingen de optie om de nieuwe AA te gebruiken uit en aan gezet.

Nu werkt het weer.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
Bedankt voor jou reactie m-vw ;) echter ik heb de laatste versie al op mij telefoon maar geen vinkje om nieuwe AA te gebruiken, heb al meerdere keren AA verwijderd en wederom de nieuwste versie(4.5.592854) er op gezet maar geen vinkje, dus ik weet het effe niet meer 8)7 , wie nog wat weet, hoor het graag

[ Voor 3% gewijzigd door Hehan op 10-08-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hoe zijn de ervaringen met Flistmeister in plaats van Waze. Van de week krijg ik als het goed is mijn nieuwe auto en gebruik ik liever FM dan Waze. De reden is dat ik maar niet kan wennen aan Waze, het melden van zaken via Waze gaat totaal niet instinctief (bijvoorbeeld melden werkzaamheden kan ik niet vinden) en Waze mist flitsers en traject controles waardoor ik nu al een kleine € 150 boetes heb gehad in 2 maanden Waze. Nu ik beide naast elkaar gebruik sinds laatste boete zie ik Waze gewoon flitsers missen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-09 14:23
Voor zover ik weet werkt Flitsmeister niet samen met Android Auto.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wim-Bart schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:21:
...waardoor ik nu al een kleine € 150 boetes heb gehad in 2 maanden Waze. Nu ik beide naast elkaar gebruik sinds laatste boete zie ik Waze gewoon flitsers missen.
Misschien moet je gewoon niet te hard rijden en de borden langs de weg lezen.. >:)

Anyway, FM bestaat niet voor Android Auto, dus die moet je dan gewoon los op je telefoon opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

TripleQ schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:29:
[...]

Misschien moet je gewoon niet te hard rijden en de borden langs de weg lezen.. >:)

Anyway, FM bestaat niet voor Android Auto, dus die moet je dan gewoon los op je telefoon opstarten.
Dus FM er naast blijven gebruiken dus tot ze die geschikt hebben voor Android Auto.

*knip* dit is niet nodig en niet constructief.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 10-08-2019 23:03 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

tiguan schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:53:
Heeft je werktelefoon misschien zo'n notch en heb je ervoor gekozen om die te 'verbergen' met een zwarte balk?
Ja heeft een notch en geen idee of ik die verborgen heb. Morgen eens naar kijken!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hmmbob
Wim-Bart schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:39:
[...]
Ik rij op de snelweg structureel te hard (gem. 34km/u). En dat is een keuze. En wanneer ik een boete krijg is dat nu eenmaal zo. Zit ook niet te wachten op fatsoenrakkers, vooral die dan bewust links gaan rijden (want die haal ik dan gewoon rechts in).
Wat jij wil. Maar Waze dan de schuld van boetes geven is ietwat gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Graag dit soort reacties achterwege laten.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 10-08-2019 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xproniels
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2021
Wim-Bart schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:21:
Hoe zijn de ervaringen met Flistmeister in plaats van Waze. Van de week krijg ik als het goed is mijn nieuwe auto en gebruik ik liever FM dan Waze. De reden is dat ik maar niet kan wennen aan Waze, het melden van zaken via Waze gaat totaal niet instinctief (bijvoorbeeld melden werkzaamheden kan ik niet vinden) en Waze mist flitsers en traject controles waardoor ik nu al een kleine € 150 boetes heb gehad in 2 maanden Waze. Nu ik beide naast elkaar gebruik sinds laatste boete zie ik Waze gewoon flitsers missen.
Dit is nu mijn "setup" voor het gebruik van FM
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/k23CKzN

"If you can't duck it, F*CK IT!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xproniels
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2021
Heeft er iemand ervaring met de Oneplus 6 en de nieuwe interface van AA. bij mij staat de optie er wel. maar als ik de optie aan zet blijft het scherm zwart na het opnieuw aansluiten van de telefoon.

Doe ik iets verkeerd of is dit bekend?

UPDATE: inmiddels telefoon al opnieuw geinstaleerd. Dit heeft helaas niet geholpen.
Ik heb het ook op een samsung S10 geprobeert en daarmee werkte AA meteen.

wat kan ik nog meer proberen?

[ Voor 28% gewijzigd door xproniels op 11-08-2019 01:37 . Reden: Extra info ]

"If you can't duck it, F*CK IT!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

xproniels schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:13:
[...]

Dit is nu mijn "setup" voor het gebruik van FM
[Afbeelding]
Netjes! Ik moet komende weken zien hoe ik het ga doen. Nu heb ik foon Iinks naast stuur. Maar ben benieuwd hoe ik het in nieuwe auto ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
barrymossel schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:55:
[mbr]Graag dit soort reacties achterwege laten.[/]
Serieus? En bekentenissen van illegaal en levensgevaarlijk rijgedrag laat je wel staan?

[ Voor 8% gewijzigd door barrymossel op 10-08-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-09 14:23
xproniels schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:16:
Heeft er iemand ervaring met de Oneplus 6 en de nieuwe interface van AA. bij mij staat de optie er wel. maar als ik de optie aan zet blijft het scherm zwart na het opnieuw aansluiten van de telefoon.

Doe ik iets verkeerd of is dit bekend?

UPDATE: inmiddels telefoon al opnieuw geinstaleerd. Dit heeft helaas niet geholpen.
Ik heb het ook op een samsung S10 geprobeert en daarmee werkte AA meteen.

wat kan ik nog meer proberen?
Werkt hier prima met OnePlus 6 (stock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

fbikker schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:08:
ik had van de week ook nieuwe interface,
maar nadat ik mijn telefoon een reboot gegeven had is hij weer op de oude interface teruggekomen.
ook kan ik nergens het vinkje vinden om hem aan te zetten.
Wel Notch, niet afgeschermd staan dus geen zwarte balk gemaakt. Kan wel proberen om die zwarte balk wel te maken kijken of t dan anders is. Anders weet ik t ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08 09:41
TripleQ schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:29:
[...]

Volgens mij hier ook al eens eerder aangegeven, maar je kunt Flitsmeister automatisch op de achtergrond laten starten wanneer hij verbinding maakt met een bepaald Bluetooth apparaat. Wanneer de Bluetooth verbinding afgesloten is, sluit Flitsmeister ook automatisch weer af. Enige nadeel is dat de visuele melding ontbreekt.

Dan wat anders (wat ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen?). Na de update en de nieuwe layout kan ik geen lijst met nummers meer opvragen. Ik kan enkel voor een vorig of volgend nummer kiezen. Heb ik die optie gewoon nog niet gevonden? Of zit deze er niet meer in? Daarnaast lijk ik ook niet meer naar het beginscherm van Spotify te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40
TheFes schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:28:
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe auto met Android Auto ondersteuning.
Voor navigatie gebruik ik Waze.

Wanneer ik via voice command een navigatie start, doet Waze het introductiestukje (en eventuele keuzes als de bestemming nog niet helemaal duidelijk was) in het Frans. Als de navigatie daarna start zijn de instructies wel gewoon in het Nederlands.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit op te lossen is? Taal bij Waze staat op Nederlands, telefoon ook Nederlands. Ben met deze telefoon nog nooit in Frankrijk geweest.

Het enige Franse aspect is de auto zelf, dat is een Renault ;-) Maar ook daarvan is de ingestelde taal gewoon Nederlands.
Heb dit inmiddels zelf opgelost door de cache en data van Waze weg te gooien, en daarna opnieuw in te loggen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08 17:09
Als ik in de develop modus zit van Android Auto kan ik bij App-modus kiezen uit diverse opties

- Release
- Ontwikkelaar
- Detailhandel
- Demo
- X-Ray

Weet iemand het verschil tussen de verschillende opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geniussense
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:15
Ik heb sinds de nieuwe AA Interface problemen met navigeren naar afspraken uit Google Calendar. In het home screen van de oude interface kwamen de afspraken van die dag altijd netjes tevoorschijn:

Afbeeldingslocatie: https://www.xda-developers.com/files/2017/08/Screenshot_20170820-155015-169x300.png

Het home screen van de nieuwe UI heeft dit niet meer, en in Google Maps worden bij mij alleen de laatst gezochte locaties te weergegeven.
Via Voice Control (e.g. 'Please navigate to my appointment at 2pm") is het antwoord dat ze nog aan het leren is en dit nog niet kan...

Mis ik iets? Tot nu toe heb ik alleen dit topic hierover gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:33
Geniussense schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:02:
Ik heb sinds de nieuwe AA Interface problemen met navigeren naar afspraken uit Google Calendar. In het home screen van de oude interface kwamen de afspraken van die dag altijd netjes tevoorschijn:

[Afbeelding]

Het home screen van de nieuwe UI heeft dit niet meer, en in Google Maps worden bij mij alleen de laatst gezochte locaties te weergegeven.
Via Voice Control (e.g. 'Please navigate to my appointment at 2pm") is het antwoord dat ze nog aan het leren is en dit nog niet kan...

Mis ik iets? Tot nu toe heb ik alleen dit topic hierover gevonden.
volgens mij doet waze dit wel nog toch?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geniussense
  • Laatst online: 06:15
Snowhite0901 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

volgens mij doet waze dit wel nog toch?
Bedankt, dat zou kunnen, maar ik zou het liefst Google Maps willen blijven gebruiken en ben dus benieuwd naar Google Maps ervaringen over bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Laatst online: 00:06
Vanaf het begin het probleem dat AA soms niet wil opstarten als ik hem via USB C kabel aansluit op het scherm van de auto. Enige oplossing is dan telefoon opnieuw opstarten. Ben al aan het experimenteren met andere USB kabels maar tot nu toe geen geluk. Meestal ontstaat dit probleem als ik binnen een aantal uur de telefoon voor de tweede keer aansluit.
Iemand die dit probleem herkent en een oplossing heeft? Gaat om Suzuki Swift 2019 en Samsung S10+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:28
Hehan schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:21:
... meerdere keren AA verwijderd en wederom de nieuwste versie(4.5.592854) er op gezet maar geen vinkje, dus ik weet het effe niet meer 8)7 , wie nog wat weet, hoor het graag
Ik kreeg na cache leeggooien en dat soort tips het vinkje ook niet.
Eindelijk via deze thread (post #4) is het gelukt!

Wel root nodig, anders zit er toch niets ander op dan wachten tot Google het activeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 12-09 06:56
ipje schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:35:
Vanaf het begin het probleem dat AA soms niet wil opstarten als ik hem via USB C kabel aansluit op het scherm van de auto. Enige oplossing is dan telefoon opnieuw opstarten. Ben al aan het experimenteren met andere USB kabels maar tot nu toe geen geluk. Meestal ontstaat dit probleem als ik binnen een aantal uur de telefoon voor de tweede keer aansluit.
Iemand die dit probleem herkent en een oplossing heeft? Gaat om Suzuki Swift 2019 en Samsung S100+.
Als het goed is heb je dat Bosch systeem in je Suzuki, hier wel in geslaagd door een andere kabel te gebruiken dat het nu subliem werkt. Ook last gehad van wat jij aangaf. Als je wilt kan ik je de link wel geven van de desbetreffende kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

dutchnltweaker schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:45:
[...]

Als het goed is heb je dat Bosch systeem in je Suzuki, hier wel in geslaagd door een andere kabel te gebruiken dat het nu subliem werkt. Ook last gehad van wat jij aangaf. Als je wilt kan ik je de link wel geven van de desbetreffende kabel?
Ben ook wel benieuwd dan. Ik heb soms een vergelijkbaar probleem denk ik met mijn Huawei P20 Pro icm de Seat Ibiza (2018).

Soms dan wil de verbinding helemaal niet tot stand komen (verbinden mislukt) en moet ik echt de auto helemaal uitzetten en de deur even openen en sluiten voordat het weer werkt (zodat het entertainment systeem echt even uitgeweest is). In de meeste gevallen rijd ik dan natuurlijk gewoon maar verder met gewone bluetooth audio en m'n telefoon 'ouderwets' in een houdertje. 8)7

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Ik blijf het toch irritant vinden dat ik teveel handelingen moet verrichten op het scherm om iemand te bellen uit notabene mijn favorieten. Ja, de spraakbesturing werkt ook maar voorheen werkte het sneller door een paar tikken (2x) op het scherm.

Daarnaast nu al een paar keer gehad dat Google Podcast niet start. Althans, de tijd begint wel te lopen maar ik blijf het geluid van de autoradio horen. Oplossing is om de telefoon los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Voorheen nog nooit gehad.

Afgezien daarvan wel tevreden, maar niet wereldschokkend anders.

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 17:05

Sr_Ogel

Klop klop klop

B-Real schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:34:

Daarnaast nu al een paar keer gehad dat Google Podcast niet start. Althans, de tijd begint wel te lopen maar ik blijf het geluid van de autoradio horen. Oplossing is om de telefoon los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Voorheen nog nooit gehad.
Herkenbaar, echter had ik het ook bij de oude AA. Dus of dat nu direct aan de update ligt of juist aan de combinatie van telefoon en auto is maar de vraag. Ik kan er nog niet de vinger op leggen wanneer het geluid ontbreekt. Het is niet gebonden aan spotify of Google podcast. Bij beide al geen geluid gehad. Wel altijd als ik midden in een liedje/podcast verder wil.

• B-Real
Auto en telefoon is bij mij ongewijzigd en ik had het voor de update niet.

Spotify gebruik ik niet, dus geen idee of ik daar het probleem ook heb maar het is inderdaad wel altijd als je reeds in een podcast zit inderdaad.

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 12-09 06:56
Louw Post schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:45:
[...]

Ben ook wel benieuwd dan. Ik heb soms een vergelijkbaar probleem denk ik met mijn Huawei P20 Pro icm de Seat Ibiza (2018).

Soms dan wil de verbinding helemaal niet tot stand komen (verbinden mislukt) en moet ik echt de auto helemaal uitzetten en de deur even openen en sluiten voordat het weer werkt (zodat het entertainment systeem echt even uitgeweest is). In de meeste gevallen rijd ik dan natuurlijk gewoon maar verder met gewone bluetooth audio en m'n telefoon 'ouderwets' in een houdertje. 8)7
https://m.banggood.com/Bl...ntCountry=nl&rmmds=search

Deze gebruikt, sinds deze in gebruik is 0,0 problemen. Werkt sinds dien probleemloos.

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Android Auto geïnstalleerd op mijn S10+. Maandag kan ik mijn Kia Niro Hybrid ophalen. Kan niet wachten! Iemand nog 'before you get started tips'?

• Jimmy J.
B00st3r schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:41:
Iemand nog 'before you get started tips'?
Die zijn er niet echt. Customization in Android Auto is 0,0. Je kunt Google Maps/Waze, Spotify en de voice assistant gebruiken, maar daar valt verder niks aan in te stellen.

• ipje
De juiste USB kabel vinden 🙃
B00st3r schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:41:
Android Auto geïnstalleerd op mijn S10+. Maandag kan ik mijn Kia Niro Hybrid ophalen. Kan niet wachten! Iemand nog 'before you get started tips'?

• B00st3r
ipje schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:24:
De juiste USB kabel vinden 🙃
[...]
Goed punt, daar had ik nog niet eens over nagedacht. Ik neem aan dat elke gemiddelde USB kabel (zoals de Lillhult van Ikea) wel werkt?

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40409619/

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

B00st3r schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:29:
[...]

Goed punt, daar had ik nog niet eens over nagedacht. Ik neem aan dat elke gemiddelde USB kabel (zoals de Lillhult van Ikea) wel werkt?

Als je een paar posts boven je leest, zie je dat dit niet helemaal vanzelfsprekend is. In theorie werkt elke kabel waarmee je hem ook aan je thuislader of computer kan hangen, maar de praktijk is wel eens wat weerbarstiger.
Ik heb zelf geen ervaring met de IKEA kabels, maar gebruik ook de Blitzwolf kabels die @dutchnltweaker aangeeft (in verschillende lengtes)

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Zelf de beste ervaring met Blitzwolf en Baseus kabels. Had laatste voor AA specifiek een haakse usb kabel gekocht, van "Tiegem", specifiek omdat dan de lade waar hij in ligt in mijn Karoq dicht kan. Ziet er goed uit maar de kabel blijkt alleen te kunnen slow-chargen. Niet kopen dus.

Ik zou zelf voor de beste ervaring gewoon een van de goed geteste kabels op DodgeReviews halen.

Strava & Untappd - Do not combine!

• ipje
Geen idee van de IKEA kabels, wat ik wel weet is dat de duurste kabels ook niet altijd goed werken. Spreek uit ervaring🤗
B00st3r schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:29:
[...]

• B-Real
Het ligt ook niet altijd aan de kabel. De USB poort in mijn auto is niet top, niet dat deze kapot is maar gewoon een slecht ontwerp.
Hij levert te weinig stroom/spanning/vermogen, hoe je het ook wilt noemen. Opladen van de telefoon gaat tergend traag, sterker nog ik kan gerust met een minder volle telefoon uitstappen na een rit van enkele uren.

Android Auto is er ook gevoelig voor. Ik hoef soms maar nipt de kabel aan te raken en het beeld valt weg. Op andere moment kan ik gerust met de telefoon plus kabel in m'n hand zitten en is er niets aan de hand.

Dit probleem had ik overigens niet toen ik nog een iPhone had! (nu een Samsung)

• Jimmy J.
B-Real schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:12:
Het ligt ook niet altijd aan de kabel. De USB poort in mijn auto is niet top, niet dat deze kapot is maar gewoon een slecht ontwerp.
Hij levert te weinig stroom/spanning/vermogen, hoe je het ook wilt noemen. Opladen van de telefoon gaat tergend traag, sterker nog ik kan gerust met een minder volle telefoon uitstappen na een rit van enkele uren.

Android Auto is er ook gevoelig voor. Ik hoef soms maar nipt de kabel aan te raken en het beeld valt weg. Op andere moment kan ik gerust met de telefoon plus kabel in m'n hand zitten en is er niets aan de hand.

Dit probleem had ik overigens niet toen ik nog een iPhone had! (nu een Samsung)
Franse auto? Die hebben er een handje van USB-poorten van ali express te gebruiken.

Ik heb in mijn Ford met snellader (telefoon krijgt zo'n 1% per minuut erbij) met geen enkele kabel problemen gehad, ook niet met goedkopere. Gebruik nu zo'n magneetkabel, zodat ik lekker snel de telefoon kan verbinding (iets wat ik altijd doe als ik in de auto stap).

• B00st3r
Jimmy J. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

Gebruik nu zo'n magneetkabel, zodat ik lekker snel de telefoon kan verbinding (iets wat ik altijd doe als ik in de auto stap).
'Zo'n magneetkabel', kun je laten zien wat je precies bedoelt?

Edit: Zo'n ding bedoel je? Dat lijkt inderdaad best handig.
YouTube: Het voordeel van magnetische USB kabels
Jimmy J. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

Ik heb in mijn Ford met snellader (telefoon krijgt zo'n 1% per minuut erbij)
Is dat een standaard feature? Ik zat gisteren nog te Googlen of er überhaupt auto's waren met USB poorten die snel laden, maar kon niks concreets vinden.

[ Voor 48% gewijzigd door B00st3r op 15-08-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
Vanmiddag mijn Kia Niro Hybrid opgehaald. Instellen van Android Auto ging behoorlijk vlot en makkelijk. Helaas is er zelfs met die nieuwe interface een groot zwart vlak aan de rechterkant. Is hier al een fix voor? Er staat gewoon Android Auto en dan Galaxy S10+ eronder. Zonde van zo'n mooi groot scherm...

Edit: sorry voor dubbel post, had niet verwacht dat er nog niemand na mij had gereageerd.

[ Voor 13% gewijzigd door B00st3r op 19-08-2019 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Geen idee of het een snellader is, maar als ik na een klant rij is na 45 minuten de telefoon weer zo goed als vol. Dat is dan met gebruik van Google Maps en Spotify.

[ Voor 18% gewijzigd door JohanKupers op 20-08-2019 08:07 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Laatst online: 11-09 10:08
Ik had dus de nieuwe AA interface optie aan kunnen zetten, maar sinds een paar dagen is de optie niet meer beschikbaar. Iemand anders ook dit probleem?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En 'domme' USB aansluiting in een auto levert vaak 500mA. Hiermee zullen telefoons opladen als het scherm uit staat, maar als je het scherm actief gebruikt (dus geen auto koppeling) verbruikt een telefoon al snel meer dan dat.
Als je telefoon vlot oplaadt tijdens gebruik heeft de auto fabrikant werk gemaakt van de aansluiting door een hoger maximaal vermogen aan te bieden. Vaak is dat dan 1 tot 2A, net als USB opladers op netstroom dat kunnen. Er zijn mij geen auto's bekend die snelladen ondersteunen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Laatst online: 12-09 11:25
B00st3r schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:05:
Vanmiddag mijn Kia Niro Hybrid opgehaald. Instellen van Android Auto ging behoorlijk vlot en makkelijk. Helaas is er zelfs met die nieuwe interface een groot zwart vlak aan de rechterkant. Is hier al een fix voor? Er staat gewoon Android Auto en dan Galaxy S10+ eronder. Zonde van zo'n mooi groot scherm...

Edit: sorry voor dubbel post, had niet verwacht dat er nog niemand na mij had gereageerd.
Wellicht kun je via de ontwikkelaars opties een bepaalde weergave forceren.

In dit topic kun je volgens mij wel terugvinden hoe je die opties zichtbaar krijgt (weet het niet uit mijn hoofd)

Hoop dat dat een oplossing biedt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
Ligt het aan mijn telefoon/auto, of schakelt bij andere mensen nachtmodus ook uit bij het opstarten van Android Auto en het verbinden met de auto? Zeer vervelend dit.
tritimee schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:12:
[...]

Wellicht kun je via de ontwikkelaars opties een bepaalde weergave forceren.
Dit heeft helaas niet geholpen. Ik heb wel 1080p aangezet maar dit heeft niks teweeg gebracht. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Raznov schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:45:
Ik had dus de nieuwe AA interface optie aan kunnen zetten, maar sinds een paar dagen is de optie niet meer beschikbaar. Iemand anders ook dit probleem?
Ik ben hem ook kwijt idd.
En niet meer te activeren. Ook na legen caches, reboots, en opnieuw APK installeren.
Echt wel jammer. Want spotify moet ik weer met de hand op play drukken.
B00st3r schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:20:
Ligt het aan mijn telefoon/auto, of schakelt bij andere mensen nachtmodus ook uit bij het opstarten van Android Auto en het verbinden met de auto? Zeer vervelend dit.

[...]

Dit heeft helaas niet geholpen. Ik heb wel 1080p aangezet maar dit heeft niks teweeg gebracht. Toch bedankt.
AA kan volgens mij reageren op je auto.
Dus lichten uit. Is dagstand.
Lichten aan. Is nachtstand.

Zelf heb ik gewoon hem altijd op nachstand staan.
Hij volgt mijn telefoon die ook altijd in dark mode staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
MadMarky schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:09:
Er zijn mij geen auto's bekend die snelladen ondersteunen.
Ik heb een Kia Niro Hybrid sinds gisteren. Deze heeft van zichzelf 3 USB poorten.

- 1 is voor Android Auto, deze laadt normaal/traag
- overige 2 zijn puur voor opladen. 1 daarvan is normaal/traag en de andere laadt snel. Mijn Samsung S10+ geeft dat aan tijdens het laden.

Ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
Waarom krijg ik geen androidAuto aan de praat in mij Volkswagen Polo? 2018 model. Zijn dat bepaalde instellingen? Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeCo
  • Laatst online: 12-09 16:58
RutgerVitesse schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:47:
Waarom krijg ik geen androidAuto aan de praat in mij Volkswagen Polo? 2018 model. Zijn dat bepaalde instellingen? Alvast bedankt!
er van uit gaande dat je de app (staat niet in de store, losse APK) geïnstalleerd hebt.. is het kabeltje goed?
probeer anders de originele (rode) kabel

[ Voor 4% gewijzigd door DeCo op 22-08-2019 13:43 ]

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
Het was de apk. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

JohanKupers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:33:
Geen idee of het een snellader is, maar als ik na een klant rij is na 45 minuten de telefoon weer zo goed als vol. Dat is dan met gebruik van Google Maps en Spotify.
Vanmorgen even bijgehouden, in drie kwartier van 28% naar 56% bijgeladen tijdens het gebruik van Google Maps.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:43
Ik heb sinds een paar week Android Auto 2019 ook geactiveerd en wat mij gelijk opviel is dat de knoppen onder op het scherm aan de andere kant zitten dan ik zie op de foto's van andere mensen. Zijn er meer mensen die een andere layout hebben? (Auto: Mazda 6 2016 Tel: Note 8 AA: 4.5.592854)

Afbeeldingslocatie: http://image.kloosterman.cloud/image.php?di=4QXY
Afbeeldingslocatie: http://image.kloosterman.cloud/image.php?di=CAKP
Kwaliteit van de foto is wat achteruit gegaan door de compressie van de imagehost

Wat mij ook opviel is dat AA sinds dinsdag opeens reageert op de lampen van de auto. Voorheen werkte dat niet en stond AA altijd op nachtstand omdat mijn telefoon op nachtstand staat maar dinsdag zag ik opeens dat maps wit was inplaats van donker en na het spelen met het lichtknopje zag ik de kleur mooi mee veranderen. Zelf heb ik geen update gedaan van de AA app of van de software van de auto. Is het mogelijk dat Google in app updates pushed?

Ook is met de nieuwe update de temperatuur weg uit de interface. Is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

SkullboyNL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:23:
Ik heb sinds een paar week Android Auto 2019 ook geactiveerd en wat mij gelijk opviel is dat de knoppen onder op het scherm aan de andere kant zitten dan ik zie op de foto's van andere mensen. Zijn er meer mensen die een andere layout hebben? (Auto: Mazda 6 2016 Tel: Note 8 AA: 4.5.592854)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kwaliteit van de foto is wat achteruit gegaan door de compressie van de imagehost
[...]
Verrek, het valt me nu pas op dat het op alle afbeeldingen andersom staat; ik heb hetzelfde als jij. En ook Mazda (3).

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Hebben jullie engels/UK als taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
DarkSide schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:51:
[...]

Ik ben hem ook kwijt idd.
En niet meer te activeren. Ook na legen caches, reboots, en opnieuw APK installeren.
Echt wel jammer. Want spotify moet ik weer met de hand op play drukken.
[...]

OOk ik ben hem kwijt, van alles gedaan maar niet meer terug te krijgen 8)7 8)7

AA kan volgens mij reageren op je auto.
Dus lichten uit. Is dagstand.
Lichten aan. Is nachtstand.

Zelf heb ik gewoon hem altijd op nachstand staan.
Hij volgt mijn telefoon die ook altijd in dark mode staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Wellicht mis ik een optie, maar gaat jullie AA wel uit als je de auto verlaat?

Bij mij blijft mijn telefoon op AA stand staan, zelfs als ik al in huis ben.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Pinobigbird schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:50:
[...]

Verrek, het valt me nu pas op dat het op alle afbeeldingen andersom staat; ik heb hetzelfde als jij. En ook Mazda (3).
Uit interesse, de nieuwe Mazda 3?
Ik was gisteren toevallig bij de Mazda dealer en de verkoper gaf aan dat bij de nieuwe 3 Apple Carplay wel beschikbaar is maar Android Auto (nog) niet, geen idee ook of dat ging komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik rij met Mazda 6 2018-2019 model en Android auto is bij mij wel normaal, ik heb die foto's gezien op internet en ik dacht het zal zijn omdat stuur aan rechterkant is ofzo zoals Engeland. Blijkbaar niet dus.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wat mij ook opviel is dat AA sinds dinsdag opeens reageert op de lampen van de auto. Voorheen werkte dat niet en stond AA altijd op nachtstand omdat mijn telefoon op nachtstand staat maar dinsdag zag ik opeens dat maps wit was inplaats van donker en na het spelen met het lichtknopje zag ik de kleur mooi mee veranderen. Zelf heb ik geen update gedaan van de AA app of van de software van de auto. Is het mogelijk dat Google in app updates pushed?

Ook is met de nieuwe update de temperatuur weg uit de interface. Is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

B-Real schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

Ik was gisteren toevallig bij de Mazda dealer en de verkoper gaf aan dat bij de nieuwe 3 Apple Carplay wel beschikbaar is maar Android Auto (nog) niet, geen idee ook of dat ging komen.
Ik denk meer dat hij bedoelt dat het officieel nog niet beschikbaar is in de Play Store. Ik heb proefgereden in de Mazda 3, en volgens mij zat het er wel gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

B-Real schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

Nee, het vorige model : Pinobigbird in "Het grote Mazda topic #1"
Android Auto is gewoon ook aanwezig in de nieuwe Mazda's, maar officieel is de app nog niet uit in Nederland, dus de dealer houdt het officiële standpunt in dat AA nog niet beschikbaar is. Niets van aantrekken dus.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ach stom, daar heb ik zo snel niet bij stilgestaan en heb ik hem dus niet gevraagd. Had ik zelf ook kunnen bedenken. |:(

Het leek mij ook al zo raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Goeie vraag, ik laat soms mijn gsm ook in de auto liggen (Android auto verbonden) als ik even moet gaan winkelen ofzo maar het was mij niet bepaald opgevallen dat het aanstaat. Ik zal het eens erop letten.
m-vw schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:07:
Wellicht mis ik een optie, maar gaat jullie AA wel uit als je de auto verlaat?

Bij mij blijft mijn telefoon op AA stand staan, zelfs als ik al in huis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij zijn er weinig autos die tegenwoordig niet (standaard) met AA en Carplay overweg kunnen.
Kan zijn dat het soms nog in een optie zit of duurder infotainment systeem (VW bv).
Maar bijna elke auto moet er wel mee overweg kunnen. Behalve BMW die alleen Carplay ondersteund. En daar nog geld voor vraagt ook.

Zie op internet trouwens meer mensen waarbij de nieuwe interface is teruggetrokken.

En als ik uit de auto stap. Dan is AA op de telefoon ook afgesloten.

[ Voor 8% gewijzigd door DarkSide op 24-08-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Echt bizar dit.

Rijdt ik door Duitsland, Zweden en Noorwegen -> Waze is NEderlandse stem.
In Denemarken opeens engels (ondanks de nederlandse stem geselecteerd). Rijd ik de grens over van Denemarken naar Duitsland is het weer Nederlands, zonder iets te doen!

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 26-08-2019 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sinds een aantal dagen is 'Interface nieuwe style' bij mij weer verdwenen en het is ook niet meer mogelijk die terug te krijgen. Ik zie dat er hier meer mensen zijn die er last van hebben, dus ik ga er dan maar vanuit dat de officiële launch niet lang meer op zich laat wachten.
Dit is een setting die je wel zelf kunt aanpassen in ontwikkelaarsmodus. Het kan inderdaad best zijn dat daar op de achtergrond mee 'gerommeld' wordt.

Mocht je het willen wijzigen: Android Auto openen op je telefoon > Menu > Instellingen > 10x op 'Versie' tikken helemaal onderin > Ontwikkelaarsinstellingen toestaan.

Dan kun je bij instellingen rechtsboven in beeld op de 3 bolletjes drukken voor het extra menu en daar naar Ontwikkelaarsinstellingen gaan. Daar kun je aangeven of Dag/nacht bepaald wordt door de auto, door de telefoon of permanent dag of nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Tralapo schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:38:
Sinds een aantal dagen is 'Interface nieuwe style' bij mij weer verdwenen en het is ook niet meer mogelijk die terug te krijgen. Ik zie dat er hier meer mensen zijn die er last van hebben, dus ik ga er dan maar vanuit dat de officiële launch niet lang meer op zich laat wachten.
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrujeriA
  • Laatst online: 09-09 00:01
Ik ondervind een probleempje met Spotify en AA. In de "oude" versie werkt het prima. Schakel ik over naar de "nieuwe" lay-out dan geeft AA aan dat er een connectiviteitsprobleem is met Spotify. Zijn er meer mensen met deze bug?

• tlpeter
@BrujeriA heb je developer mode geactiveerd op de telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKlein
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 12:10
Hier is juist de nieuwe interface nog verder aangepast waarbij de navigeer opties tijdens het navigeren onder de aanwijzingen zijn komen te staan. Dit was een aantal dagen geleden nog niet zo.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nm6Vm43/4455226.png

Spotify werkt hier ook alleen als de app eerst op de telefoon is gestart.

[ Voor 5% gewijzigd door PKlein op 29-08-2019 09:34 . Reden: Foto fout ]

• yoekel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-03 20:03
PKlein schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:19:
Hier is juist de nieuwe interface nog verder aangepast waarbij de navigeer opties tijdens het navigeren onder de aanwijzingen zijn komen te staan.
Dit is een aanpassing in de interface van Google Maps, niet zozeer Android Auto. Ik zit namelijk nog op de oude interface van Android Auto (apk van paar maanden geleden) maar heb deze extra balk met knoppen ook gewoon in beeld gekregen in Google Maps.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
PKlein schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:19:
Hier is juist de nieuwe interface nog verder aangepast waarbij de navigeer opties tijdens het navigeren onder de aanwijzingen zijn komen te staan. Dit was een aantal dagen geleden nog niet zo.

[Afbeelding]
offtopic:
Even ontbijten bij Oriënt Plaza?

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spiff
  • Laatst online: 21:34
Er is een nieuwe versie van AA uit:
4.6.593324, Bug fixes and other improvements
https://www.apkmirror.com...ndroid-apk-download/#file

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

• m-vw

m-vw

Spiff schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:27:
Er is een nieuwe versie van AA uit:
4.6.593324, Bug fixes and other improvements
https://www.apkmirror.com...ndroid-apk-download/#file
Nog niet voor mijn telefoon. Heb de v7 nodig. Morgen nog eens kijken.

Garmin FR245M + HRM-RUN

• BrujeriA
  • Laatst online: 09-09 00:01
tlpeter schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 07:14:
@BrujeriA heb je developer mode geactiveerd op de telefoon?
Jazeker, hoezo?

EDIT: Na AA verwijderd te hebben en een nieuwe APK te hebben geïnstalleerd lijkt Spotify weer te werken. *O*

[ Voor 22% gewijzigd door BrujeriA op 29-08-2019 17:43 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Let op:
Android Auto zit tegenwoordig standaard in Android 10. Voor diegene die nog geen Android 10: het is niet toegestaan om hier alternatieve download-links neer te zetten.

Posts over Android Auto Wireless hoort thuis in [Android Auto Wireless] Ervaringen & Discussie