• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
BrujeriA schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:41:
[...]

Jazeker, hoezo?

EDIT: Na AA verwijderd te hebben en een nieuwe APK te hebben geïnstalleerd lijkt Spotify weer te werken. *O*
Bij mij werkte spotify niet wonder developer mode aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05-2022
Spiff schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:27:
Er is een nieuwe versie van AA uit:
4.6.593324, Bug fixes and other improvements
https://www.apkmirror.com...ndroid-apk-download/#file
Bedankt voor de tip,helaas wel weer met de “oude UI” :?op de een of andere wijze krijg ik maar niet de nieuwe Ui, vreemd,Samsung a8 2018 met Toyota Aygo.

[ Voor 9% gewijzigd door Hehan op 31-08-2019 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:28
Poulske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:55:
Nieuwe user interface wordt uitgerold:
[Afbeelding]
Heeft een van jullie de mooie "instellingen" knop al geprobeerd in de nieuwe UI? Als ik deze kies krijg ik de fraaie popup melding "instellingen zijn geopend op telefoonscherm". En inderdaad, als ik mijn telefoon erbij pak staat die met het (Android)instellingenscherm geopend.

Beetje bizarre designkeuze vind ik. AA moet erop gericht zijn alle bediening met stem/autoscherm te doen. Een knop die je naar je telefoon doorverwijst is imho een onnodige gebruik van screen-real estate, en volkomen verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:52
Hehan schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:04:
[...]

Bedankt voor de tip,helaas wel weer met de “oude UI” :?op de een of andere wijze krijg ik maar niet de nieuwe Ui, vreemd,Samsung a8 2018 met Toyota Aygo.
Heb je het volgende al geprobeerd?
- AA geforceerd afsluiten in de instellingen
- Cache legen
- Telefoon opnieuw opstarten
- AA openen (niet aankoppelen) en in de instellingen aanzetten dat je de nieuwe layout wilt proberen.
Bij mij werkte dat prima.

[ Voor 11% gewijzigd door stelling op 03-09-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Je zou ook nog je auto kunnen "vergeten" in de AA instellingen - dat heeft bij mij recent een gek probleem opgelost wat niet opgelost werd door de cache te legen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
stelling schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:33:
[...]

Heb je het volgende al geprobeerd?
- AA geforceerd afsluiten in de instellingen
- Cache legen
- Telefoon opnieuw opstarten
- AA openen (niet aankoppelen) en in de instellingen aanzetten dat je de nieuwe layout wilt proberen.
Bij mij werkte dat prima.
Bedank voor de tip maar dit heb ik al erg vaak geprobeerd, dus nu nog maar een keer, helaas geen mogelijkheid om de nieuwe lay-out uit te proberen, ook auto laten vergeten geprobeerd niets helpt, het blijft de oude UI. 8)7

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik kreeg zojuist in de auto zelf de vraag of ik de nieuwe interface wilde proberen. Moest op de knop drukken en daarna kort de telefoon ontkoppelen en weer koppelen.

Dit nadat de optie om te switchen een hele tijd weg is geweest bij mij. Blijkbaar is het nog steeds een soort beta uitrol serverside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Hopen dat ze snel doorgaan. Mis de nieuwe interface wel namelijk.
Misschien te maken dat straks in Android 10 AA geïntegreerd zit. En je dus geen aparte app op de telefoon nodig hebt.
Dat ze dus nog rustig aan het testen\uitrollen zijn?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:00
Hier is het AA icoon sinds de update naar de release van Q weer zichtbaar. Overigens nu geïnstalleerd vanuit de Play Store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Het enige wat ik mis in de nieuwe interface is dat je niet meer met een knop direct "Ik ben aan het autorijden" naar iemand kunt appen als reactie op een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Er is een kleine update beschikbaar op de APK spiegel:

Android Auto - Google Maps, Media & Messaging 4.6.593334-release (arm64-v8a)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:38
JohanKupers schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:27:

Zou dat hier mee te maken hebben?
https://ausdroid.net/2019...ixel-owners-in-australia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 12-09 16:54
Ik heb regelmatig dat tijdens een telefoongesprek de muziek/radio opeens weer verder gaat en het telefoongesprek naar de telefoon luidspreker wordt geschakeld. Telefoongesprek wordt niet beëindigd, Android Auto blijft ook aan.

Ik had dit in m'n vorige auto, VW Golf (2018) en nu gister voor het eerst met m'n huidige auto, een Mazda CX-5 (2019).
Uitgaande gesprekken gaan eigenlijk altijd wel goed, maar inkomende gaat meestal fout na +/- 1 minuut.

Probeer te zoeken of er meer mensen zijn met dit probleem, en die kom ik wel tegen, maar nergens nog een oplossing gevonden. Iemand hier enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron32
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Dit werkte voor mij om de nieuwe interface te krijgen.

-Apps tel: Google Play services for instant Apps - stoppen

-Apps tel: Google Play-services - uitschakelen en updates verwijderen (bij uitschakelen krijg je de vraag terug zetten naar fabrieksversie)

-Apps tel: Android auto - stoppen en cache/gegevens wissen

-Apps tel: Google Play-services - inschakelen

Ga naar de Play store en log opnieuw in en daarna gaat die automatisch de updates weer terugzetten.

Start Android auto en nu zou bij settings de nieuwe interface weer zichtbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:08
Wat is er nu zo fantastisch aan die nieuwe interface? Ik wil gewoon mijn navigatie scherm zien en werkt bij allebei.

Bij de nieuwe interface blijft onderin het laatst afgespeelde bericht van telegram staan en gaat niet weg. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Al oud probleem en volgens mij nog steeds geen oplossing voor. Toch maar (weer) eens proberen hier.
Afgelopen weekend een nieuwe Galaxsy S10 in gebruik genomen. Geinstalleerd in het Engels. Vervolgens laatste Android Auto APK gedownload en geinstalleerd. Uiteraard alles in het Engels :/

Nu heb ik het zover dat Maps in het Nederlands word voorgelezen. Ook een whatsapp opstellen middels stemcommando gaat prima in het Nederlands.
Krijg ik echter een whatsapp binnen, dan word deze volledig in het Engels voorgelezen (wat ruk is als je een Nederlandse zin in het Engels probeert uit te spreken :x ).

Relevante settings:
Language staat op Engels en Nederlands. Engels als 1
Google app :
- Voice staat op Nederlands
- Search language : Nederlands
- Search region : Nederland
- Google Assistent - Assistent - Languages : Nederlands

Om gek van te worden dit, en helaas een zeer zware reden om toch heel Android maar in het Nederlands te zetten, tenzij iemand de gouden tip heeft ? :)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
Koffie schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:15:
[....]Om gek van te worden dit, en helaas een zeer zware reden om toch heel Android maar in het Nederlands te zetten, tenzij iemand de gouden tip heeft ? :)
Hoe staan je "text-to-speech" instellingen? Standaard neemt deze de systeemtaal over. Engels in jouw geval dus :).
Dit is geen google(assistent) instelling, maar een telefooninstelling.

Bij mij (miui) verstopt onder extra instellingen -> taal en invoer

[ Voor 7% gewijzigd door dixet op 09-09-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

dixet schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:09:
[...]

Hoe staan je "text-to-speech" instellingen? Standaard neemt deze de systeemtaal over. Engels in jouw geval dus :).
Dit is geen google(assistent) instelling, maar een telefooninstelling.

Bij mij (miui) verstopt onder extra instellingen -> taal en invoer
Die staat op Engels, met dien verstande dat de keuzelijst zeer beperkt is en geen Nederlands bevat.
edit : optie "preferred engine" veranderd van Samsung naar Google. Toen kon k de language wel op Nederlands zetten.
Helaas geen verschil, ook niet na reboot.

[ Voor 14% gewijzigd door Koffie op 09-09-2019 19:35 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 06:56
JohanKupers schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:27:

Is er een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrujeriA
  • Laatst online: 09-09 00:01
Nu AA geïnstalleerd is gaat mijn Google search bar widget en zo te zien ook Outlook mail in nachtmodus 's avonds. Zwart Thema dus. Meer mensen met dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:33
BrujeriA schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:17:
Nu AA geïnstalleerd is gaat mijn Google search bar widget en zo te zien ook Outlook mail in nachtmodus 's avonds. Zwart Thema dus. Meer mensen met dit fenomeen?
jup de notificaties. En als ik hem lostrek dan is dat vaak niet meteen terug...

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Niet dat ik weet.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrujeriA
Snowhite0901 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 07:39:
[...]

jup de notificaties. En als ik hem lostrek dan is dat vaak niet meteen terug...
Dat bedoel ik ook. De telefoon is al 2 dagen uitgeplugd maar de zwarte search bar op mijn telefoon blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

DarkSide schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 06:51:
Hopen dat ze snel doorgaan. Mis de nieuwe interface wel namelijk.
Misschien te maken dat straks in Android 10 AA geïntegreerd zit. En je dus geen aparte app op de telefoon nodig hebt.
Dat ze dus nog rustig aan het testen\uitrollen zijn?
Mijn vrouw heeft met haar Pixel 3 problemen nu android auto ingebakken is in het OS en nog niet officieel in NL gereleased is.

En de eerste problemen met android 10 en android auto in NL worden ook al gerapporteerd in het OP7 draadje:
jokko in "[OnePlus 7-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hmm
Heb geen OP meer. Was altijd blij dat zij snel nieuwe android versies beschikbaar stelde.

Maar dit is wel vervelend idd.
Dan blijven we voorlopig op Android 9 hangen totdat dit is opgelost.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Sinds kort maak ik gebruik van Android Auto, en het bevalt erg goed. Telefoon aansluiten en Waze/Muziek schieten meteen aan op het grote scherm :)

Alleen doet de gesproken "Beantwoorden" mogelijkheid op Whatsapp berichten het bij mij niet. De foutmelding is "Deze chatapp is niet geïnstalleerd of moet worden geüpdate". Terugzoekend in dit topic zie ik wisselende meldingen hierover, heeft iemand hier al de vinger op kunnen leggen?
Heb zelf de meest recent versie van AA, 4.6.593333, op een android 8.1 toestel.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Murk schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:15:
Sinds kort maak ik gebruik van Android Auto, en het bevalt erg goed. Telefoon aansluiten en Waze/Muziek schieten meteen aan op het grote scherm :)

Alleen doet de gesproken "Beantwoorden" mogelijkheid op Whatsapp berichten het bij mij niet. De foutmelding is "Deze chatapp is niet geïnstalleerd of moet worden geüpdate". Terugzoekend in dit topic zie ik wisselende meldingen hierover, heeft iemand hier al de vinger op kunnen leggen?
Heb zelf de meest recent versie van AA, 4.6.593333, op een android 8.1 toestel.
Hangouts installeren werkte hier, die installeert dan het benodigde framework. :)

[ Voor 3% gewijzigd door JohanKupers op 24-09-2019 19:32 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik heb hangouts maar hoewel ze wel WhatsApp berichten afspeelt weet ze zich geen raad met 'Beantwoorden'.

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Heb je de nieuwste versie? In een vorige versie was de beantwoorden functie ook uitgeschakeld bij mij

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:15
stijn014 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:00:
Heb je de nieuwste versie? In een vorige versie was de beantwoorden functie ook uitgeschakeld bij mij
Bij mij werkte dat vroeger wel bij individuele Whatsapp-berichten, maar niet bij groepschats.
Recentelijk niet meer geprobeerd, dus weet niet hoe het nu zit.
Maar dat kan er dus ook voor iets tussenzitten

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Hertog_Martin schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:16:
Ik heb hangouts maar hoewel ze wel WhatsApp berichten afspeelt weet ze zich geen raad met 'Beantwoorden'.
Heb je toestemming gegeven aan Google om je zoekopdrachten en andere gegevens te bewaren? Dat is kennelijk nodig, en het verzoek daarvoor verschijnt als je Beantwoorden voor de eerste keer gebruikt. Waarschijnlijk komt het niet terug als je deze afwijst. Je kan de opdracht "verstuur een bericht" proberen, dit triggerde bij mij hetzelfde verzoek. (Overigens heb ik besloten het om deze reden niet te gebruiken)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik heb Android Auto nu ook enkele weken in gebruik en een irriterend punt is dat elke keer als nieuw nummer afspeelt er een notificatie in beeld komt. Dit ervaar ik als afleidend. Weet iemand misschien of het mogelijk is om dit uit te zetten?

De radio App die ik gebruik (TuneFM) heeft dit met sommige zenders nog veel erger, hier is er een constante stroom notificaties met het naam van het huidige nummer. Dit is helemaal vervelend.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrujeriA
stijn014 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:00:
Bij mij lijkt het een probleem te zijn dat ik Whatsapp "tweeling" geïnstalleerd heb. Zowel zakelijk als privé een Whatsapp. Nu weet AA /Google assistant niet met welke WP ze versturen moet....

• dixet
TheBrones schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:17:
Ik heb Android Auto nu ook enkele weken in gebruik en een irriterend punt is dat elke keer als nieuw nummer afspeelt er een notificatie in beeld komt. Dit ervaar ik als afleidend. Weet iemand misschien of het mogelijk is om dit uit te zetten?

De radio App die ik gebruik (TuneFM) heeft dit met sommige zenders nog veel erger, hier is er een constante stroom notificaties met het naam van het huidige nummer. Dit is helemaal vervelend.
Helpt het om voor deze app notificatie toestemmingen uit te zetten? Volgens mij toont AA de reguliere notificaties naar dan met een eigen opmaak

• tlpeter
Ik heb ineens dat er na een Whatsapp bericht mijn telefoon blijft piepen. Totdat ik de USB kabel los trek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

tlpeter schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:44:
Ik heb ineens dat er na een Whatsapp bericht mijn telefoon blijft piepen. Totdat ik de USB kabel los trek.
Hier idem. Zelfs na het ontkoppelen van de USB blijft hij piepen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

sinds vanochtend opeens spontaan weer de nieuwe layout.
Ben wel blij er mee. Misschien dat roll-out zo weer gestart is?

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
BrujeriA schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:45:
[...]

Bij mij lijkt het een probleem te zijn dat ik Whatsapp "tweeling" geïnstalleerd heb. Zowel zakelijk als privé een Whatsapp. Nu weet AA /Google assistant niet met welke WP ze versturen moet....
hmm wellicht zelfde hier dan. AA is nog niet echt lekker ingericht op dual sim.

• tlpeter
Chloortablet schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:00:
[...]

Hier idem. Zelfs na het ontkoppelen van de USB blijft hij piepen :'(
Ook de nieuwste versie doet dit dus het lijkt een Whatsapp bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07 22:19
Ik heb het geopperde truc van Google hangouts geprobeerd en bij mij werkt het replyen op een Whatsapp bericht weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Mijn gsm staat altijd op stil maar in Android auto krijg ik nu altijd vervelende "ping" geluidjes. Zijn die ergens uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Niet dat ik weet, is nieuw. En gruwelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja... Zelf heb ik Waze op "alleen meldingen" staan..dus geen gesproken meldingen als "ga links af". Maar ik hoor nu wel telkens een Ping :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Bij mij blijft hij af en toe piepen na een app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:36
DarkSide schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:46:
sinds vanochtend opeens spontaan weer de nieuwe layout.
Ben wel blij er mee. Misschien dat roll-out zo weer gestart is?
Bij mij verscheen vandaag ook plots weer de melding om de nieuwe interface in the schakelen. Ben er erg blij mee.

Iemand trouwens problemen met AA zodra je telefoon van netwerk veranderd? Bij mij stopt AA zodra ik de landsgrenzen oversteek (België/Nederland).

[ Voor 17% gewijzigd door ddkiller0900 op 05-10-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:51
https://www.apparata.nl/n...loos-via-je-samsung-32636
AA wireless nu ook te gebruiken met een aantal Samsung toestellen. Nu alleen nog een auto aanschaffen die AA wireless ondersteunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59

Pinobigbird

doesn't share food!

Vandaag is Android Auto 4.7.5938 beschikbaar.
Meer info op https://www.androidpolice...ns-optional-apk-teardown/
- There's a new toggle called "Show media notifications"
en
- New resources reveal that an interface is in the works that will make it possible to selectively show or hide apps so only the ones you use will appear in the launcher.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Pinobigbird schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:45:
Vandaag is Android Auto 4.7.5938 beschikbaar.
Meer info op https://www.androidpolice...ns-optional-apk-teardown/
- There's a new toggle called "Show media notifications"
en
- New resources reveal that an interface is in the works that will make it possible to selectively show or hide apps so only the ones you use will appear in the launcher.
De spiegelsite heeft hem ook al online staan.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is er eigenlijk een manier om Android auto automatisch bij te werken zo lang deze nog niet in de Play store staat?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Hij blijft geluidjes maken. Ook in de nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pven schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:17:
Is er eigenlijk een manier om Android auto automatisch bij te werken zo lang deze nog niet in de Play store staat?
Misschien via alternatieve app stores, maar dan is het natuurlijk afwachten of hij tussendoor niet aangepast is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Protax schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:46:
Vraagje, ik heb sinds kort een nieuwe auto (Toyota Corolla 2019). Helaas zit er op het mediasysteem geen Android Auto.

Nu zie ik op diverse sites van die Android Auto dongles te koop. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wat ik eruit begrijp is dat het systeem wel op Android gebaseerd moet zijn. Iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen?
ik moest nog even aan je denken toen ik dit las:
UPDATE GEEFT TOYOTA COROLLA APPLE CARPLAY EN ANDROID AUTO

Bestuurders van een splinternieuwe Toyota Corolla konden tot voor kort hun Android- of Apple-smartphone niet één op één koppelen met het multimediasysteem. Een update van begin deze maand maakt dat voortaan wel mogelijk.

Toyota start deze maand met een geheel nieuwe prijslijst voor de verschillende Corolla’s. Iedereen die voortaan minimaal investeert in het tweede uitrustingsniveau, vanaf de Active dus, krijgt ‘gratis’ een uitgebreider infotainment met Apple CarPlay en Android Auto. Hierdoor is het vanaf nu dus mogelijk om smartphones met dergelijke besturingssystemen één op één te koppelen met het multimediasysteem dat zich achter het 8-inch touchscreen verstopt. Alleen in de instap-Comfort is deze voorziening niet beschikbaar.

Die Comfort is overigens de enige versie die ‘maar’ vier speakers en de basisradio zonder touchscreen krijgt. (...)

Bestuurders die al een Corolla voor de deur hebben staan, moeten nog even geduld hebben. Volgens de Nederlandse importeur "wordt daar nog aan gewerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 19:03
Android Auto is miv de huidige versie (oktober) draadloos voor o.a. de toestellen van Samsung Galaxy S8 en hoger met minimaal Android 9.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
En je auto moet het ondersteunen - wat volgens mij vaker níet dan wél is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmbob schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:22:
Nee en dat is dan weer jammer.... ik heb een draadloze lader in de auto, maar als ik hem alsnog in aan de lader moet hangen voor AA helpt dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Welk commando moet je gebruiken om naar een contact te navigeren? Ik heb de nieuwste Android Auto app geinstalleerd en de nieuwe interface in gebruik.
Chat met <naam> en Bel <naam> werken wel, maar bijvoorbeeld Navigeer naar <naam> werkt niet. Ik krijg dan de melding dat ik niet verder geholpen kan worden, of er wordt een route gestart naar een bedrijf met een naam die lijkt op de naam van het contact. Navigeer naar <adres> werkt overigens wel, maar ik weet niet de adressen van al m'n contacten uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 12-09 14:13
stijn014 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:44:
Mijn gsm staat altijd op stil maar in Android auto krijg ik nu altijd vervelende "ping" geluidjes. Zijn die ergens uit te zetten?
Och jongens, hiervoor kwam ik naar dit topic.

Wat is dit vervelend zeg, je word gedwongen om Waze aan te laten staan op je scherm omdat je anders constant die meldingen krijgt. Iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Hmmbob schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:22:
Thanks, ik had het inderdaad al gelezen op het Autoweek forum. Kan niet wachten, want dat maakt de auto echt compleet! Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit achteraf toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:51
Als je doelt op wireless AA, dan moet je auto uitgerust zijn met wifi connectie. Bluetooth schijnt niet voldoende te zijn.
Protax schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:14:
[...]

Thanks, ik had het inderdaad al gelezen op het Autoweek forum. Kan niet wachten, want dat maakt de auto echt compleet! Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit achteraf toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
ipje schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:52:
Als je doelt op wireless AA, dan moet je auto uitgerust zijn met wifi connectie. Bluetooth schijnt niet voldoende te zijn.
[...]
Mijn auto heeft WiFi, het is gebaseerd op een JBL systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:28
Net als vele anderen heb ik Android Auto via een spiegeltje geïnstalleerd.
Maar...

Vandaag heeft Google Play mijn side-loaded Android Auto gewoon geüpdate naar de versie van vorige week.
Online vind ik echter nergens dat NL nu officieel is... zijn er toevallig meer mensen met deze "suprise update"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:00
Een paar weken geleden viel het me inderdaad op dat Android Auto na een schone installatie (Android 10, Pixel 2XL) gewoon vanuit de store geladen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Protax schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:14:
[...]

Ik zou hier niet te hard voor juichen.
Auto's moeten uitgerust zijn met WiDi achtige hardware, en voor zover ik weet is 99% van de auto's dat niet.

Aftermarket systemen met Android wel, en toekomstige auto's waarschijnlijk ook.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Corvo schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:29:
Net als vele anderen heb ik Android Auto via een spiegeltje geïnstalleerd.
Maar...

Vandaag heeft Google Play mijn side-loaded Android Auto gewoon geüpdate naar de versie van vorige week.
Online vind ik echter nergens dat NL nu officieel is... zijn er toevallig meer mensen met deze "suprise update"?
Nee, maar ik heb eerder al aangegeven dat dit bij mij al heel lang standard behavior is.... Ik heb eenmalig de mirror gebruikt, daarna altijd via de officiële store de updates gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
Sinds vanochtend spontaan weer de nieuwe interface nadat deze een aantal weken geleden even spontaan was verdwenen (ik had deze geforceerd aangezet via de root methode)

Wat bij mij slecht werkt is de spotify-melding onder in het scherm. Vaak werkt deze netjes en toont previous/next buttons. Als dit zichtbaar is werkt ook mijn stuurbediening voor volgend/vorig nummer.

Af en toe zie ik echter alleen het spotify icoon. Geen knoppen. Geen stuurbediening. Heen en weer schakelen tussen verschillende media apps en spotify lost het soms op maar vaak ook niet.

Anderen met dit probleem en - hopelijk - een oplossing?

[ Voor 185% gewijzigd door dixet op 10-10-2019 22:52 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
dixet schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:02:
Sinds vanochtend spontaan weer de nieuwe interface nadat deze een aantal weken geleden even spontaan was verdwenen (ik had deze geforceerd aangezet via de root methode)

Wat bij mij slecht werkt is de spotify-melding onder in het scherm. Vaak werkt deze netjes en toont previous/next buttons. Als dit zichtbaar is werkt ook mijn stuurbediening voor volgend/vorig nummer.

Af en toe zie ik echter alleen het spotify icoon. Geen knoppen. Geen stuurbediening. Heen en weer schakelen tussen verschillende media apps en spotify lost het soms op maar vaak ook niet.

Anderen met dit probleem en - hopelijk - een oplossing?
Ook ik heb sinds de nieuw ui stuurbediening issues, telefoon bediening zit een vertraging in van zeker een seconde of 20, ook spotify stuurbediening zit een korte vertraging in wat ook erg vervelend is dat de whatsapp meldingen wel op de telefoon maar niet op de auto display komen,hand-outs geïnstalleerd zonder resultaat, wellicht wachten op een update :) 8)7 Toyota aygo 2019 Met Samsung A8 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Mijn aa blijft piepen na een wa bericht. Iemand een oplossing? Groepsberichten doen het niet (maar daar heb ik ook geen geluid bij ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
@Snowhite0901 Ik had het gisteren bij spotify. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:53

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Bij mij blijft AA actief als ik mijn auto verlaat. Zelf in huis moet ik het programma een aantal keer stoppen voordat het echt uit blijft. Hebben meer mensen dit? Verder werkt het goed.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

m-vw schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:00:
Bij mij blijft AA actief als ik mijn auto verlaat. Zelf in huis moet ik het programma een aantal keer stoppen voordat het echt uit blijft. Hebben meer mensen dit? Verder werkt het goed.
Zodra ik de kabel verwijder uit de telefoon is AA uit, alleen Spotify blijft staan in pauze mode.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
m-vw schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:00:
Nee, kabel eruit is AA (en Waze) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb de posts die specifiek gingen over de Google Assistent commando's verhuisd naar: [Google Assistent] Ervaringen & Discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:53

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

@JohanKupers en @Hmmbob . Bedankt voor de reacties. Moet dan toch eens dieper in de instellingen duiken. Al denk ik dat ik ieder menu toch wel al gezien heb.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Snowhite0901 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:35:
Mijn aa blijft piepen na een wa bericht. Iemand een oplossing? Groepsberichten doen het niet (maar daar heb ik ook geen geluid bij ingesteld)
meldingsgeluid uit armoe nou maar uitgezet bij whatsapp...dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hé!
Altijd handmatig via apkmiorror moeten updaten, maar nu heb ik gisteren Android 10 geïnstalleerd (oneplus6 beta), en nu update AA ineens automatisch via de playstore *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

TripleQ schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 07:47:
Hé!
Altijd handmatig via apkmiorror moeten updaten, maar nu heb ik gisteren Android 10 geïnstalleerd (oneplus6 beta), en nu update AA ineens automatisch via de playstore *O*
Dat is goed om te horen.
Sinds A10 zit AA er ook standaard in. Een losse APK zou niet meer nodig zijn.
Maar was benieuwd of dit in nederland dan in de weg zou zitten. Aangezien AA nog niet officieel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
DarkSide schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:13:
[...]

Dat is goed om te horen.
Sinds A10 zit AA er ook standaard in. Een losse APK zou niet meer nodig zijn.
Maar was benieuwd of dit in nederland dan in de weg zou zitten. Aangezien AA nog niet officieel uit is.
Heb net zoals bovenstaande ook Android 10 (Oneplus 7 Pro), en krijg nu ook gewoon updates via de Playstore. Scheelt weer APKmirror in de gaten houden :P

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:15

Oekol

waka waka hey hey

Als ik het goed lees hierboven heeft niemand een oplossing voor de geluidjes van WhatsApp sinds de nieuwe update? Geluid uitzetten is niet echt een oplossing

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Leoon. schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:36:
Als ik het goed lees hierboven heeft niemand een oplossing voor de geluidjes van WhatsApp sinds de nieuwe update? Geluid uitzetten is niet echt een oplossing
Nee volgens mij nog geen oplossing idd.
in oude builds stond de telefoon netjes op niet storen. En kwam er niets binnen.
Nu hoor ik geen geluid als er mail (of andere notificatie) binnen komt. Maar dempt de muziek in AA voor een paar seconden.

Super irritant idd. Het was juist fijn dat je tijdens het rijden niet gestoord werd met notificaties van Gmail/Facebook/etc. Nu "hoor" je dat toch.

Een instelling die dat fixed. Samen met geluid van WA (die zie ik toch wel verschijnen in de pop-up) zou idd erg gewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Leoon. schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:36:
Nope, helaas nog geen oplossing. De enige optie zou zijn om de berichtmeldingen uit te zetten, maar dan krijg je ook niks meer binnen op Android Auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
The Wizard schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:43:
[...]

Nope, helaas nog geen oplossing. De enige optie zou zijn om de berichtmeldingen uit te zetten, maar dan krijg je ook niks meer binnen op Android Auto.
Ik krijg nog steeds netjes de melding notificatie. Alleen geen geluid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Snowhite0901 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 12:26:
[...]

Ik krijg nog steeds netjes de melding notificatie. Alleen geen geluid meer.
Bij het uitzetten van berichtmeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
The Wizard schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 19:49:
[...]

Bij het uitzetten van berichtmeldingen?
Nee ik heb alleen in wa zelf het geluid bij meldingen uit gezet ( instellingen->meldingen->meldingsgeluid ->silent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb het probleem dat m'n Google assistent niet meer mijn acties uitvoert in Android Auto. Ik heb hem in dat topic geplaatst, maar vind hem eigenlijk hier beter passen. Wellicht is het probleem namelijk gerelateerd aan Android auto, en niet Google assistent...

Onderstaand het bericht:

Ik gebruik al tijden Android Auto. Veelgebruikte functie is de spraakknop gebruiken en zeggen 'bel *naam contact*. Bij indrukken naam contact komen de gekleurde stipjes in beeld van de assistent. Ik spreek. Zodra ik klaar ben hoor ik ook een' pingeltje', echter wordt de actie niet uitgevoerd? Niemand wordt gebeld.
Ander testje door te vragen naar het weer, hij registreert wat ik zeg maar antwoord niet. Dus eigenlijk werkt de assistent niet.

Wat heb ik gedaan?
- nieuwste versie Android auto apk geïnstalleerd
- mij Google assistent registreert mijn vragen wel, ik kan ze namelijk terugvinden! Dus dat is het problee6m niet
- telefoon opnieuw opgestart

Geen succes.

Het heeft altijd gewerkt.. Dus ik weet niet waarom het ineens niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-07-2023
Ik ben ook een tevreden gebruiker van AA echter ik heb het zelfde probleem als voorgaande poster Florine. Ik heb een Samsung A7 i.c.m. een Volkswagen Discover Media van 2019.

Tot van het weekend werkte via de spraakknop commando's zoals: wat is het weer, vertel een mop, navigeer naar naar online bestemming, whatsapp werkt niet.... Ik hoor het pingetje maar vervolgens gebeurt er niets.

Lijkt wel of zaken waar de Google Assistent naar het internet moet niet meer werken. Dit werkt ook niet als AA niet via de auto werkt. Heb van alles gedaan maar krijg het niet aan de gang. Alleen spraak rechtstreeks naar Maps en Waze werken wel.

Help!

Groeten Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat probleem heb ik ook op mijn Xiaomi Mi A3. En ik vermoed dat hierdoor Flitsmeister ook geen gesproken berichten meer laat horen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Florine
Oplossing bekend! Althans werkte hier...

aparte app Google assistant geopend op telefoon, daar stond optie in 'aan de slag' onderin beeld, dat doorgeklikt, daarna werkte het... Vreemd genoeg. Bij vriend hielp dat ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
Je bedoelt dat jij niet het intro scherm was gegaan direct na installatie? Dat had ik al gedaan maar hij doet nog steeds hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Had ik wel gedaan, immers heeft Android Auto gewerkt.
Mijn vriend kwam tot de conclusie dat het buiten Android Auto lag, hij had het probleem namelijk ook in Google Assistant. Voorheen belde hij contact personen via Google assistant, werkte ook ineens niet meer. Hij opende de Google assistant app, daar stond iets van 'aan de slag' onderin, en daarna werkte het wel. Terwijl hij de app regelmatig gebruikt, en dus installatie ook al eens doorlopen had.
Ik deed hetzelfde, Android auto geprobeerd, en het werkte ook weer. Lijkt dus wel dat dat het oploste. Wellicht nieuwe privacy verklaring of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
Florine schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:17:
Oplossing bekend! Althans werkte hier...

aparte app Google assistant geopend op telefoon, daar stond optie in 'aan de slag' onderin beeld, dat doorgeklikt, daarna werkte het... Vreemd genoeg. Bij vriend hielp dat ook!
Dit probleem had ik vorige week ook. AA vertelde me na elk "bel..." commando dat "gegevens werden verzameld", of iets dergelijks. Toen moest ik in Google assistant inderdaad een melding doorklikken, en sindsdien werkte het bel-commando weer een paar dagen.

Tot afgelopen vrijdag. Geen enkel commando werkt meer in AA. Assistant toont me nu ook geen meldingen meer. Binnen assistant op op de telefoon werken alle commando's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:04
stuiknaad schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:05:
Ik ben ook een tevreden gebruiker van AA echter ik heb het zelfde probleem als voorgaande poster Florine. Ik heb een Samsung A7 i.c.m. een Volkswagen Discover Media van 2019.

Tot van het weekend werkte via de spraakknop commando's zoals: wat is het weer, vertel een mop, navigeer naar naar online bestemming, whatsapp werkt niet.... Ik hoor het pingetje maar vervolgens gebeurt er niets.

Lijkt wel of zaken waar de Google Assistent naar het internet moet niet meer werken. Dit werkt ook niet als AA niet via de auto werkt. Heb van alles gedaan maar krijg het niet aan de gang. Alleen spraak rechtstreeks naar Maps en Waze werken wel.

Help!

Groeten Paul
Hier ook. Volgens mij komt er geen audiofeedback meer terug. Want normaal krijg je bij een muziek commando (Bijv: "Speel Metallica") het antwoord: "Ok er wordt gevraagd om metallica af te spelen". Nu gaat ie meteen spotify opstarten. Dus het spraakgedeelte slaat ie over. Als er dus een opdracht komt waar alleen spraak op volgt, dan gebeurt er dus ogenschijnlijk niks.
Ik heb nu ook de "aan de slag" knop aangeklikt, (moest wel even zoeken want als je de assistent gewoon opstart zie je die helemaal niet) zodra ik in de auto zit zal ik eens om een mop vragen.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
Kan iemand me vertellen waar die aan de slag knop zich bevindt binnen assistent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
stuiknaad schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:30:
Kan iemand me vertellen waar die aan de slag knop zich bevindt binnen assistent?
Assistent opstarten en dan zie je bovenaan: Veeg omhoog om je updates te bekijken. En dan komt onderaan een blauw balkje tevoorschijn met :"aan de slag". Bij mij althans

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Het "Aan de slag" linkje heeft niet geholpen bij mij, ik heb nog geen GA audio feedback. Binnen waze wel trouwens. Ik heb nog even opnieuw bevestigd welke stem ik wil gebruiken, ik ga het zo nog eens proberen.

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ousselg
Ik heb ook de melding in Google assistent aangeklikt maar nu werkt niks meer qua commandos. Alleen bericht versturen werkt nog. Zelfs navigeer naar huis of werk snapt ze niet krijg geen feedback niks....

Na opnieuw installeren werkt het navigeren wel maar andere dingen niet.

Lijkt ook geen feedback te kunnen geven want gaat nu naar huis navigeren maar zegt dam niet oké naar waze starten bijvoorbeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door ousselg op 25-10-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
Het lijkt er dus op dat het komt door de laatste update van AA op 12 oktober. Hoop dat er snel een nieuwe update komt, want het werkte eerst heel goed en nu is het helemaal niks. Of iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:40
Bij mij werkt "bel ..." nog wel, maar "speel ... op spotify" niet meer.
Had overigens geen melding in google assistent staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Hier werkte het tijdelijk, maar na paar dagen weer niet meer. Nu moest ik weer opnieuw dat 'aan de slag' doorklikken en werkt het weer, tijdelijk? Irritant om niemand te kunnen bellen vanuit de auto. Bladeren door contacten via Android auto is niet te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ousselg
Voor mensen die problemen hebben, ik heb mijn Google cache geleegd en Spotify verwijderd en toen kreeg ik wel weer audio feedback. Op 1 of andere manier probeert AA via Spotify antwoord te geven of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
Hoi Allen,

Ousselg heeft helemaal gelijk. Als je Spotify weg haalt en de cache van Google leegt, dan is de spraakbediening zoals hier boven omschreven weer terug. Helaas gaat het wel weer fout als je Spotify terug installaeert. Helaas is Spotify toch wel de belangrijkse app. Dus het wordt wachten op een volgende update. Of iemand nog suggesties?
Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Let op:
Android Auto zit tegenwoordig standaard in Android 10. Voor diegene die nog geen Android 10: het is niet toegestaan om hier alternatieve download-links neer te zetten.

Posts over Android Auto Wireless hoort thuis in [Android Auto Wireless] Ervaringen & Discussie