Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:04
Wel raar, want spotify gebruikt een ander audio kanaal cq profiel. (Weet niet precies hoe dat heet)
Mijn autoradio heeft 2 volumeregelaars, en bij spotify is dat het gewone muziek kanaal, en als er gesproken feedback komt, dan zie je een regelaar met een ander icoontje op mijn autoradio (als je het volume verandert tijdens spraak). Misschien zit daar juist het probleem, dat AA niet naar het juiste kanaal omschakelt of dat het niet lukt?

Heeft iemand al geprobeerd om een oude build terug te zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 28-10-2019 09:45 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:43
Vandaag kwam ik erachter dat als ik het in het Engels zeg "play xxx on spotify" het wel werkt.
Bellen kan wel gewoon via NL geregeld worden.... vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-07-2023
Nadat ik Spotify weer terug had geinstalleerd nog een keer alle gegevens binnen AA (incl cache legen) uitgevoerd. En nu werkt het weer! Alleen de kreet "vertel een grap"werkt niet, heel raar.

Ousselg bedankt! het mysterie is opgelost . Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Geniussense schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:02:
Ik heb sinds de nieuwe AA Interface problemen met navigeren naar afspraken uit Google Calendar. In het home screen van de oude interface kwamen de afspraken van die dag altijd netjes tevoorschijn:

[Afbeelding]

Het home screen van de nieuwe UI heeft dit niet meer, en in Google Maps worden bij mij alleen de laatst gezochte locaties te weergegeven.
Via Voice Control (e.g. 'Please navigate to my appointment at 2pm") is het antwoord dat ze nog aan het leren is en dit nog niet kan...

Mis ik iets? Tot nu toe heb ik alleen dit topic hierover gevonden.
Ik mis dit ook enorm. Is er niet een third party app waardoor je calendar in android auto zichtbaar wordt om te navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
JeroenV_ schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:43:
Vandaag kwam ik erachter dat als ik het in het Engels zeg "play xxx on spotify" het wel werkt.
Bellen kan wel gewoon via NL geregeld worden.... vaag.
Blijf gek, bij mij werkt alles in het Nederlands wel, alleen zegt GA niks terug.

En ik zie in de google history ook alles keurig terug...
Assistent
Je hebt Vertel eens een mop gezegd
19:13 • Details • 
Assistent
Je hebt Wat voor weer wordt het morgen gezegd
Morgen wordt het overwegend bewolkt in xx, met een maximum van 16 graden en een minimum van 13

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07 22:19
stuiknaad schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:24:
Nadat ik Spotify weer terug had geinstalleerd nog een keer alle gegevens binnen AA (incl cache legen) uitgevoerd. En nu werkt het weer! Alleen de kreet "vertel een grap"werkt niet, heel raar.

Ousselg bedankt! het mysterie is opgelost . Paul
Nice dat het gelukt is!
geef het morgen ook maar eens een poging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mistraller
AA opnieuw geinstalleerd maar geen enkele verbetering. Commando's worden gehoord en opgepakt, maar GA geeft NOOIT spraak meer terug. Navigatie- en spotify commando's worden uitgevoerd, maar niet meer met het tussenzinnetje "Ok overschakelen naar Waze" of "Ok, er wordt gevraagd Epica af te spelen"
Wat voor weer wordt het morgen geeft zodoende dus geen reponse.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
Het enige gesproken commando dat bij mij nog werkt is de feedback bij het dicteren en versturen van een Whatsapp bericht. Hoop dat er snel een oplossing komt voor de rest...

[ Voor 6% gewijzigd door chielmi op 01-11-2019 18:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:17
In een tunnel: "OK Google, wat wordt het weer morgen"
Antwoord: "de internetverbinding is nu niet stabiel genoeg om je te helpen"

Buiten de tunnel dezelfde vraag.... alleen stilte.

Dus vertellen dat ze me niks kan vertellen lukt wel, maar als het er op aan komt houdt ze d'r mond 🤣😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiknaad
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-07-2023
Bij mij was het probleem opgelost, maar helaas was het zojuist weer terug. Heb net dezelfde actie gedaan maar zonder Spotify opnieuw te installaren, en dan werkt het ook.
Dus als de assistent het niet meer doet binnen de AA:
1. in de app installing van de app Google de cache legen
2. in de app instelling van de app Android Auto de cache legen
3. In jouw auto krijg je op het scherm weer het startscherm met instructie zoals bij een schone installatie.
4. menu doorlopen en klikken op Aan de slag.... en hij doet het.
5. alleen nog even switchen naar de nieuwe versie.

Is wel irritant dus ik hoop dat er een update komt in Nov die het oplost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
Bij mij geeft Android Auto pas een melding vanaf het 2de WhatsApp bericht. Zeer vreemd. Beluisteren en beantwoorden werkt dan wel. Maar als ik tijdens het rijden maar één bericht ontvang gebeurt er niets.

Ik gebruik AA steeds via kabel op de radio van de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:40
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen: sinds mijn nieuwe telefoon (Samsung S10e) sluit mijn AA niet meer zelf af na een autorit. Dus ik moet in AA op afsluiten drukken. Ik heb al de instellingen langsgelopen maar kan geen combi vinden die me helpt.
Ik gebruik AA versie 4.7.593814 en android 9. Ik sluit AA via een kabel aan op de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
stuiknaad schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:43:
Bij mij was het probleem opgelost, maar helaas was het zojuist weer terug. Heb net dezelfde actie gedaan maar zonder Spotify opnieuw te installaren, en dan werkt het ook.
Dus als de assistent het niet meer doet binnen de AA:
1. in de app installing van de app Google de cache legen
2. in de app instelling van de app Android Auto de cache legen
3. In jouw auto krijg je op het scherm weer het startscherm met instructie zoals bij een schone installatie.
4. menu doorlopen en klikken op Aan de slag.... en hij doet het.
5. alleen nog even switchen naar de nieuwe versie.

Is wel irritant dus ik hoop dat er een update komt in Nov die het oplost..
Geprobeerd en helaas, geen verbetering hier. Als alléén de assistent iets via android auto moet terugmelden, dan werkt het simpelweg niet. Als ándere apps, zoals waze, of whatsapp, via AA iets terugmelden werkt het, en de commando's worden wel doorgevoerd. (Dus "navigeer naar huis" etc)

Op de een of andere manier wordt de assistent audio niet meer teruggeleid naar AA.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 15:12
Hallo iedereen! Ik heb sinds een week of 2 dat mijn Android auto niet meer terug praat als ik bijvoorbeeld vraag wat het weer in Breda is. Wanneer ik vraag om een navigatie dan krijg ik gewoon de navigatie te zien naar de locatie waar ik om vroeg, maar ze praat niet meer tegen me. Hoe kan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 23:19
Gutanoth schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:49:
Hallo iedereen! Ik heb sinds een week of 2 dat mijn Android auto niet meer terug praat als ik bijvoorbeeld vraag wat het weer in Breda is. Wanneer ik vraag om een navigatie dan krijg ik gewoon de navigatie te zien naar de locatie waar ik om vroeg, maar ze praat niet meer tegen me. Hoe kan dit.
Lees effe terug.

[ Voor 92% gewijzigd door Hmmbob op 04-11-2019 21:01 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 15:12
Dom van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:35
is bij jullie AA de laatste tijd ook zo instabiel?

ik gebruik AA icm een Oneplus 5T en een Peugeot 208

de Auto gaf de laatste paar ritten al aan dat AA niet geopend kon worden, mogelijk incompatible was.
Bij het openen op de telefoon, chrasht AA 9 vd 10x na het splashscreen.

Inmiddels heb ik meerdere versies van APKmirror afgehaald, maar dit lijkt het probleem niet op te lossen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier geen enkel probleem met de combinatie Ford en Nokia.

[ Voor 23% gewijzigd door JohanKupers op 05-11-2019 09:21 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:38
tritimee schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:19:

de Auto gaf de laatste paar ritten al aan dat AA niet geopend kon worden, mogelijk incompatible was.

Inmiddels heb ik meerdere versies van APKmirror afgehaald, maar dit lijkt het probleem niet op te lossen.

Iemand een idee?
Heb exact hetzelfde met ook een oneplus 5t. Werd er helemaal gek van. Heb de nieuwste versie weer verwijderd. De vorige werkt iets stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Ik heb met mijn OP6 het probleem dat Waze niet live geupdate wordt tijdens het rijden, hij verspringt om de x seconden naar de nieuwe GPS locatie. Geen 'battery saving' aan staan, zet ik naast Waze bijvoorbeeld actief maps aan op de telefoon in de auto, dan gaat het wel goed.

Wellicht dat de update naar Android 10 van vandaag iets doet, maar het is verschrikkelijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
No GA response: zie ook deze thread. We are not alone...

https://support.google.com/androidauto/thread/17425764?hl=en

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Suicyder schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:41:
Ik heb met mijn OP6 het probleem dat Waze niet live geupdate wordt tijdens het rijden, hij verspringt om de x seconden naar de nieuwe GPS locatie. Geen 'battery saving' aan staan, zet ik naast Waze bijvoorbeeld actief maps aan op de telefoon in de auto, dan gaat het wel goed.

Wellicht dat de update naar Android 10 van vandaag iets doet, maar het is verschrikkelijk irritant!
Even terugkomend, de update van Android van 9 naar 10 heeft de problemen met mijn OP6 opgelost, alles werkt nu weer soepel.
Of het echt de update was of wellicht cache, dat antwoord moet ik schuldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
tritimee schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:19:

Iemand een idee?
Ik heb hetzelfde probleem met een 5T, de auto geeft aan dat Android Auto actief is, maar kan niet worden geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:35
Nuevocasa schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:37:
[...]

Heb exact hetzelfde met ook een oneplus 5t. Werd er helemaal gek van. Heb de nieuwste versie weer verwijderd. De vorige werkt iets stabieler.
Poulske schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met een 5T, de auto geeft aan dat Android Auto actief is, maar kan niet worden geopend.
ik heb nu versie 4.6.593334 draaien. Dit is dus niet de laatste versie.
Vooralsnog heb ik weer 2 normale ritten achter de rug sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
tritimee schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:52:
[...]

[...]

Heb deze ook geinstalleerd, straks even testen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:01
*knip*. Linken naar APK is niet toegestaan!

[ Voor 88% gewijzigd door rens-br op 07-11-2019 16:01 ]

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:25
Spiff schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:12:
Er is weer een nieuwe versie te downloaden:
*knip*. Linken naar APK is niet toegestaan!
Hopen dat ik weer Whatsapp jes kan versturen.

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 07-11-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat als Waze draait en iemand belt mij of ik bel iemand, dat Waze vastloopt in de zin van, dat de gps locatie om de paar seconden verspringt. Hang ik op dan doet hij het weer vloeiend.. iemand een oplossing of het zelfde probleem?

BTW met Google mapps niks aan het handje.

En idd bij mij ook de spraak assistent die amper nog werkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

Waze lijkt de laatste tijd wel meer problemen te hebben in Android Auto. Ik heb zelf nu dat het focus knopje altijd zichtbaar is (die je terug neemt naar je auto als je een beetje swiped), deze gaat pas weg als je even swiped en teruggaat met die knop. Dat is een klein dingetje, maar een wat groter probleem wat bij mij elke keer speelt is dat bij de eerste keer aansluiten na een lange tijd Waze geen route kan bepalen, deze blijft dan laden. Als ik de kabel er even uit trek en opnieuw in stop dan werkt het opeens weer. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vandaag voor het eerst AA gebruikt (gewoon op telefoon), moet zeggen dat ik het principe wel erg interessant vindt. Voorheen had ik met tasker allerlei dingen ingesteld zoals niet storen, een overlay over taakbalk, apps starten, etc.
Android Auto lijkt dat alles in één te kunnen faciliteren, dat ziet er goed uit.

De instellingen moet nog goed door, want standaard ontvangt hij ook berichten en zo, maar het begin is er. Malligheid met Waze had ik ook al ervaren, ik kan het uitschuifmenu onderin niet gebruiken dus ook geen route afbreken of aanpassen. Is dat bij jullie ook zo?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:33
Gonadan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:54:
Vandaag voor het eerst AA gebruikt (gewoon op telefoon), moet zeggen dat ik het principe wel erg interessant vindt. Voorheen had ik met tasker allerlei dingen ingesteld zoals niet storen, een overlay over taakbalk, apps starten, etc.
Android Auto lijkt dat alles in één te kunnen faciliteren, dat ziet er goed uit.

De instellingen moet nog goed door, want standaard ontvangt hij ook berichten en zo, maar het begin is er. Malligheid met Waze had ik ook al ervaren, ik kan het uitschuifmenu onderin niet gebruiken dus ook geen route afbreken of aanpassen. Is dat bij jullie ook zo?
Ik heb eigenlijk geen problemen met waze op aa behalve dat er functionaliteit mist tov de normale en een popup op de verkeerde plek. Maar ik gebruik het dan ook elke dag.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ousselg
Na de laatste update kreeg ik ook die irritante melding geluiden elke keer. Heb toen maar een oude apk geïnstalleerd wang werd er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
Met de allerlaatste update heb ik geen leeft met twee van die irritante piep die door bleef gaan. Wel als er een Whatsapp binnenkomt naar alleen tot dat ik het bericht beluisterd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Gisteren voor de tweede keer gehad dat door de notificaties de audio zachter werd gezet, waarna deze niet meer harder kon worden gezet. De volume mededeling op het scherm van de auto was alleen voor het volume van de notificatie zelf.

Oplossing was dan even de USB loskoppelen van de auto en daarna werkt het wel weer.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snowhite0901 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 06:30:
Ik heb eigenlijk geen problemen met waze op aa behalve dat er functionaliteit mist tov de normale en een popup op de verkeerde plek. Maar ik gebruik het dan ook elke dag.
Welke pop-up is dat? En welke functionaliteit door er niet in op die manier dan? Ik dacht dat het niet meer dan een soort i-framepje was. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
JohanKupers schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:37:
Gisteren voor de tweede keer gehad dat door de notificaties de audio zachter werd gezet, waarna deze niet meer harder kon worden gezet. De volume mededeling op het scherm van de auto was alleen voor het volume van de notificatie zelf.

Oplossing was dan even de USB loskoppelen van de auto en daarna werkt het wel weer.
Hier ook wel eens, maar dat lijkt aan de HUD te liggen. Want als ik de auto zelf in z'n eigen spraak modus laat gaan door kort op de spraak toets te drukken, dan valt ie weer terug in het juiste volume.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Mistraller schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:44:
[...]

Hier ook wel eens, maar dat lijkt aan de HUD te liggen. Want als ik de auto zelf in z'n eigen spraak modus laat gaan door kort op de spraak toets te drukken, dan valt ie weer terug in het juiste volume.
Maar eens kijken of dat in mijn Ford ook werkt, want als ik de spraak knop indruk begint AA te praten. :)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
JohanKupers schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:47:
[...]

Maar eens kijken of dat in mijn Ford ook werkt, want als ik de spraak knop indruk begint AA te praten. :)
kort drukken dan praat de in-car navigatie, lang drukken dan praat google. (bij VAG althans)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciato
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 14:55
tritimee schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:52:
[...]

[...]

Ik heb ook een 5T maar het werkt gewoon naar behoren. Icm met een Polo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 23:19
Mistraller schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:49:
[...]

kort drukken dan praat de in-car navigatie, lang drukken dan praat google. (bij VAG althans)
Idem voor Peugeot. Ik los het vaak op door even de stembegeleiding van Waze aan te zetten (ik rij altijd zonder stembegeleiding), dan krijg je één melding met spraak en is het probleem weg. Lijkt alsof het audiochannel "niet vrijgegeven wordt"

[ Voor 32% gewijzigd door Hmmbob op 08-11-2019 13:21 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
ciato schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:16:
[...]

Ik heb ook een 5T maar het werkt gewoon naar behoren. Icm met een Polo.
Hier de 5t met een golf, het is echt een drama. Heb nu de nieuwste versie, de app crasht eerst meerdere keren, daarna start hij pas een keer goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:21
Sinds een week springt bij mij steeds de audio in de pauze stand alles ik AA draai. Volkomen willekeurig (soms na een paar seconden, soms een paar minuten en de andere keer de gehele rit niet). Gebeurd bij Google podcast, spotify en blendle audio (laatste via de telefoon zelf). Lijkt dus app onafhankelijk.

Meerdere hier last van?
Heb een 7pro en draai de laatste A10 beta 5 en AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:15
Ik!

'k dacht dat het aan mijn usb-kabeltje of -aansluiting lag, maar als we al met twee zijn, wordt dat onwaarschijnlijker...

Hier in combinatie met Nokia 8, Android 9, VAG-wagen en recentste AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
Was ik ook al mee aan het pielen geweest 😆

Maar dan ligt het dus aan de recente AA update zou je denken 🤔

Edit: ik heb nog AA 4.7.58. sinds 2 dagen is 4.8.59 beschikbaar zie ik. Eens kijken of updaten soulaas biedt.

[ Voor 33% gewijzigd door RF1000 op 08-11-2019 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Ik ben dit forum een paar dagen geleden gaan volgen. Heb gisteren de laatste update op mijn s8 gezet. Nu werkt Spotify niet meer in de auto. De assistent prate al niet meer terug maar deze update maakt het allemaal nog erger. Rij in een e niro waarop aa werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
Google Assistant refuses to answer some users on Android Auto, despite understanding requests

https://www.androidpolice...-android-auto-no-answers/

[ Voor 34% gewijzigd door erikjong op 09-11-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
In bovenstaand linkje zie je ook een Google Calender button. Deze heb ik niet. Hoe krijg je deze op je scherm? Waze is bijvoorbeeld wel gekoppeld met je agenda maar Google Maps (welke ik prettiger vind navigeren) laat niet automatisch m'n eerstkomende afspraak met adres zijn bij het ingeven van de bestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

RF1000 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:08:
In bovenstaand linkje zie je ook een Google Calender button. Deze heb ik niet. Hoe krijg je deze op je scherm? Waze is bijvoorbeeld wel gekoppeld met je agenda maar Google Maps (welke ik prettiger vind navigeren) laat niet automatisch m'n eerstkomende afspraak met adres zijn bij het ingeven van de bestemming.
Als je je telefoon op Engels zet. Krijg je wel deze opties.
Maar er op klikken laat geen Agenda zien, Maar dan hoor je je agenda gewoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
erikjong schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:03:
Google Assistant refuses to answer some users on Android Auto, despite understanding requests

Threads genoeg ondertussen inderdaad. Hoop dat Google het snel fixed. Gelukkig is het ook gemeld in landen waar AA wel officieel uit is, anders denk ik niet dat het aandacht zou krijgen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Gonadan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:35:
[...]

Welke pop-up is dat? En welke functionaliteit door er niet in op die manier dan? Ik dacht dat het niet meer dan een soort i-framepje was. :P
De normale popup die je routeaanwijzingen geeft:) Is een bug en na opnieuw koppelen vaak weer gefixed.

Qua functionaliteit mis je echt wel het een en ander. Een van de meest belangrijke dingen de trajectcontrolebalk waar je bent maar ook de hoeveelheid dingen die je kan rapporteren en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snowhite0901 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:03:
De normale popup die je routeaanwijzingen geeft:) Is een bug en na opnieuw koppelen vaak weer gefixed.
Dat is dan zeker die popup die je krijgt als je in een andere deel van de app zit dan de navigatie zelf?
Qua functionaliteit mis je echt wel het een en ander. Een van de meest belangrijke dingen de trajectcontrolebalk waar je bent maar ook de hoeveelheid dingen die je kan rapporteren en meer.
Wut? Waarom zouden ze dat er nu weer uit halen? Waze is toch gewoon waze? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Ondanks dat Android Auto zich erg bezig houdt met verkeersveiligheid (zoals maar 2x kunnen scrollen binnen Spotify e.d.) vind ik dat erg écht teveel bugs inzitten. Hoe vaak ik tijdens het rijden al niet heb moeten klooien met kabeltje eruit/erin, in instellingen zoeken, telefoon erbij pakken om Spotify weer aan de praat te krijgen etc... Deze app/functionaliteit moet gewoon 100% bugfree zijn in het kader van verkeersveiligheid. Zó ingewikkeld is AA nou ook weer niet.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Mee eens, wat mij betreft is het sinds een jaar een bergafwaarts aan het gaan. Ik heb veel problemen met Waze (GPS lijkt meestal niets te doen), terwijl maps prima werkt. Spotify gaat ook steeds slechter. En bij voice assistent is het altijd maar afwachten òf en wàt die doet.

/edit: ik rij enkel met m'n telefoon op m'n 2018 VW golf aangesloten..

[ Voor 11% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 11-11-2019 15:27 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold1963
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-06 11:19
Hoi ik heb Android Auto, en eerder kon ik en... geappt worden en ik kon appen met spraak.
Nu kon ik eerder niet meer apped en op advies google assistent geinsteerd en het welkom met toestemmingen doorlopen.
Ik kan weer appen maar indien mij een app gestuurd wordt wordt niet voorgelezen in de auto maar ik zie na het rijden een app bericht in mijn mobiel.
Hoe kan het dat dmeen app die mij gezonden wordt niet meer wordt voorgelezen in de auto?

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen doet android auto het niet meer.
Ik heb een samsung s10+
Ik kan hem ook niet meer koppelen met mijn auto.
Hij ziet de USB ook niet meer.
Maar hij laad wel mijn telefoon op.
Ik heb al van alles geprobeerd niks werkt.
Het rare is met de s8 doet ie het wel gewoon.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Gr cinsha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:11:
Mee eens, wat mij betreft is het sinds een jaar een bergafwaarts aan het gaan. Ik heb veel problemen met Waze (GPS lijkt meestal niets te doen), terwijl maps prima werkt. Spotify gaat ook steeds slechter. En bij voice assistent is het altijd maar afwachten òf en wàt die doet.

/edit: ik rij enkel met m'n telefoon op m'n 2018 VW golf aangesloten..
Dat probleem met Waze heb ik ook. GPS stuitert alle kanten op en Waze vindt ook geen netwerk. Dan switch ik naar Maps en daarna weer terug en 9 v/d 10 keer werkt alles als een zonnetje. Enorm frustrerend want Waze is de enige die ook mijn snelheid weergeeft en tips van andere weggebruikers.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:22:
Sinds een paar dagen doet android auto het niet meer.
Ik heb een samsung s10+
Ik kan hem ook niet meer koppelen met mijn auto.
Hij ziet de USB ook niet meer.
Maar hij laad wel mijn telefoon op.
Ik heb al van alles geprobeerd niks werkt.
Het rare is met de s8 doet ie het wel gewoon.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Gr cinsha
Bij mijn OnePlus6 werkt Android Auto ook niet helemaal lekker meer. Als je hem aansluit en de notificatiebalk naar beneden sleept, zie je waarschijnlijk de notificatie 'Dit apparaat wordt opgeladen via USB'. Als je daarop klikt, kun je andere protocollen kiezen. Voor Android Auto moet je PTP selecteren en dan start hij wel. Als het goed is onthoudt hij dat en is het daarna niet meer nodig.

Mijn toestel onthoudt het helaas niet meer, dus daar kan ik elke keer als ik AA wil gebruiken die handelingen uitvoeren :X

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 14:13
MatthiasDS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:26:

Ik ben nu nog op zoek naar een manier om een eigen muziekbibliotheek af te spelen. Ik heb nu alles op een Synology staan, maar DS Audio is op dat vlak gewoon bagger. Je krijgt 100 random songs plus playlists die je in de app zelf definieert, maar het is gekkenwerk om overal playlists voor te maken.

Ik zie 2 mogelijkheden:
1. App die compatibel is met Android Auto en die de content van de Syno kan uitlezen zodat je per folder kan browsen
2. Muziek ergens in een cloud service zetten met een AA-compatibele app waarbij ook per folder kan gebrowsed worden

Iemand hier een elegante oplossing voor?
Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Ik heb tientallen mapjes met MP3 files, echter deze files zijn niet voorzien van meta informatie en deze informatie kan ook vaak niet gevonden worden.
Plex werkt op zich wel alleen zijn daar dan ook tientallen mappen met "unknown various artist" en geen normale mappenstructuur waar doorheen gebladerd kan worden.
Musicolet werkt op zich wel op die manier, zij het dat er maar een beperkt aantal mappen/playlist zichtbaar zijn in Android Auto en de rest via Voice gedaan moet worden.

Ik zoek een oplossing waar ik net als met een USB stick of SD kaart gewoon door de mappen kan bladeren, via Android Auto. Deze mappen mogen via de cloud zijn of lokaal op de telefoon, dat maakt niet zoveel uit.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Ora et Labora schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:13:
[...]

Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Helaas nog niet. Ik had het even laten liggen en hou het voorlopig bij Google Play Music.

Eigenlijk zet je me wel op een apart denkspoor - misschien moet ik naar een applicatie zoeken die toelaat om mijn syno folder als virtuele map op mijn smartphone te mappen, waarna ik er in de media browser van de wagen mee zou kunnen zoeken. Dat ga ik toch even bekijken.

Mocht ik dat niet vinden, dan vermoed ik dat ik maar de grootste SDXC kaart koop die ik kan vinden en daar zoveel mogelijk opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik zit met een raar probleem.
Ik heb in augustus Android Auto geïnstalleerd. Dat werkte toen prima.
Vervolgens in september ermee naar Zuid-Frankrijk gereden. In de week dat ik daar zat kwam er een update of heb ik iets aangepast, waardoor ik de beruchte “Error 16” kreeg. Voor de terugreis heb ik dus de navigatie van de auto gebruikt.
Sindsdien krijg ik het niet meer aan de praat.

Ik heb een Pocophone F1 en een VW T-Cross.
Uitgevoerde stappen:
- AA gedeïnstalleerd, herstart en opnieuw geïnstalleerd
- AA gedeïnstalleerd, oudere versie geprobeerd
- AA gedeïnstalleerd, nieuwere versie geprobeerd
- tweede Google-account verwijderd
- andere USB poort in mijn auto
- voor zover ik kan zien staat Dual Apps (dubbele apps) uit, er zijn tenminste geen apps waar het aan staat
- Google Play Services gedeïnstalleerd.

Heeft er iemand nog goede ideeën?

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 14:13
MatthiasDS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:59:
[...]

Helaas nog niet. Ik had het even laten liggen en hou het voorlopig bij Google Play Music.

Eigenlijk zet je me wel op een apart denkspoor - misschien moet ik naar een applicatie zoeken die toelaat om mijn syno folder als virtuele map op mijn smartphone te mappen, waarna ik er in de media browser van de wagen mee zou kunnen zoeken. Dat ga ik toch even bekijken.

Mocht ik dat niet vinden, dan vermoed ik dat ik maar de grootste SDXC kaart koop die ik kan vinden en daar zoveel mogelijk opzet.
Ik krijg het wel werkend door bijvoorbeeld Plex te gebruiken en alle Metadata aan te passen van de mappen/bestanden met bijvoorbeeld het programma Metatogger, kan de complete map worden aangepast, alle nummers tegelijk in die map.

Maar ja, als je honderden mappen hebt ben je nog wel even bezig.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hehan
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05-2022
Er is een update voor Android auto, 4.8.594324 15 november, met een paar bug fixes wie weet zijn er een aantal problemen opgelost

[ Voor 10% gewijzigd door Hehan op 15-11-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

4.8.5943 was er al even toch? Of is dit een tussen versie met wat patches?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Hehan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:51:
Er is een update voor Android auto, 4.8.594324 15 november, met een paar bug fixes wie weet zijn er een aantal problemen opgelost
Gonadan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:44:
4.8.5943 was er al even toch? Of is dit een tussen versie met wat patches?
Vanaf 6 november is deze versie beschikbaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Nuevocasa op 15-11-2019 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hehan
Wat ik zie in de versie history(apkpure)is 8 oktober 4.7.593824 en 15 november 4.8.594324 met een paar bug fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Hehan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 20:45:
Wat ik zie in de versie history(apkpure)is 8 oktober 4.7.593824 en 15 november 4.8.594324 met een paar bug fixes
Die versie heb ik iig al een week ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik ook, vandaar dat ik er naar vroeg. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hehan
Gonadan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:06:
Ik ook, vandaar dat ik er naar vroeg. ;)
Ik zie inderdaad in apkmirror dat deze 6 november is uitgekomen, leermoment ;) voor mij om buiten apkpure ook naar apkmirror te kijken 8)7 ,bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamscape schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:41:
[...]

Bij mijn OnePlus6 werkt Android Auto ook niet helemaal lekker meer. Als je hem aansluit en de notificatiebalk naar beneden sleept, zie je waarschijnlijk de notificatie 'Dit apparaat wordt opgeladen via USB'. Als je daarop klikt, kun je andere protocollen kiezen. Voor Android Auto moet je PTP selecteren en dan start hij wel. Als het goed is onthoudt hij dat en is het daarna niet meer nodig.

Mijn toestel onthoudt het helaas niet meer, dus daar kan ik elke keer als ik AA wil gebruiken die handelingen uitvoeren :X
Het is mij gelukt AA weer aan de praat te krijgen.
Ik had mijn telefoon opnieuw opgestart.
Toen zag mijn auto wel AA maar projecteerde niet op het scherm.
Heb toen er afgehaald en weer geïnstalleerd met de kabel in de telefoon in de auto...pfff wat een gedoe.
Alleen nu zie ik Whatsapp niet meer er tussen staan en waze doet raar!
Loopt vast of zegt dat er geen netwerk is terwijl er dat wel is.
Het ging mij erom dat ik navigatie kan gebruiken.(Ik heb een richtingsgevoel van een baksteen)
dan maar maps die werkt wel goed.
Bedankt voor je reactie en je hulp.

Gr Cinsha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
Voor mensen met een Xiaomi telefoon: met MIUI 11 9.11.7 bevriest je telefoon zodra je deze aan je AA-headunit hangt. Nog even niet upgraden dus :D.
Ik heb inmiddels weer gedowgrade naar 9.10.31 om toch in de auto te kunnen navigeren

https://c.mi.com/thread-2...rces=1#J_threadAllComment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

dixet schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:51:
Voor mensen met een Xiaomi telefoon: met MIUI 11 9.11.7 bevriest je telefoon zodra je deze aan je AA-headunit hangt. Nog even niet upgraden dus :D.
Ik heb inmiddels weer gedowgrade naar 9.10.31 om toch in de auto te kunnen navigeren

https://c.mi.com/thread-2...rces=1#J_threadAllComment
Mijn Pocophone geeft als versie Miui Global 11.0.5, Android 9PKQ1.180729.001.

Klopt het dat deze niet door deze bug geraakt wordt? Dan weet ik tenminste zeker dat ik de issues die ik heb niet in die hoek hoef te zoeken. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pietervs op 17-11-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
Pietervs schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:01:
[...]

Mijn Pocophone geeft als versie Miui Global 11.0.5, Android 9PKQ1.180729.001.

Klopt het dat deze niet door deze bug geraakt wordt? Dan weet ik tenminste zeker dat ik de issues die ik heb niet in die hoek hoef te zoeken. :)
Dit is nog MIUI 10 denk ik? (de 11 in het versienummer slaat op de releasemaand). Het speelt alleen bij MIUI 11 in de versie die ik noem

En het issue is makkelijk te herkennen: je hele telefoon blijft hangen en alleen harde reboot brengt hem terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

dixet schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:18:
[...]

Dit is nog MIUI 10 denk ik? (de 11 in het versienummer slaat op de releasemaand). Het speelt alleen bij MIUI 11 in de versie die ik noem

En het issue is makkelijk te herkennen: je hele telefoon blijft hangen en alleen harde reboot brengt hem terug
Ik dacht dat het 11 is, maar kan me vergissen: ben geen MIUI expert :)

Bij mij wil AA niet verbinden (error 16), maar ik wil uitsluiten dat dit op een of andere manier meespeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
Hehan schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:51:
DE grootste bug, (geen gesproken feedback van Google Assistant) is hiermee in elk geval NIET opgelost.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 14:49
Hier hetzelfde ja, de Google assistent werkt niet meer bij de laatste versie.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
TheBrones schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:28:
Hier hetzelfde ja, de Google assistent werkt niet meer bij de laatste versie.
Hier werkt het al een paar weken niet meer.
Denk niet dat het versieafhankelijk gaat zijn.
Eerder iets in combinatie met de google app.

Hier ging het ook plots mis zonder dat ik van versie heb veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ousselg
frye schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:05:
[...]

Hier werkt het al een paar weken niet meer.
Denk niet dat het versieafhankelijk gaat zijn.
Eerder iets in combinatie met de google app.

Hier ging het ook plots mis zonder dat ik van versie heb veranderd.
Bij mij werkte het ook niet meer, ook na installeren van oudere versie.

Zo heb ik het werkend gekregen:

Oude versie verwijderen
Auto koppeling wissen in je auto
Assistent verwijderd (hoeft niet erop te staan om het te laten werken)
Google play services cache wissen
Google cache en alle data wissen
Apk installeren
Absoluut niet klikken op aan de slag in Google want daarna werkt het niet meer bij mij
Tussendoor rebooten en de volgorde van wissen en cache clearen ben ik niet 100 % zeker van maar daarna werkte alles weer.

Snap niet dat de app zo buggy is, als de normale assistent zou werken en geen irritante melding geluid bij nieuwe versies zou zijn dan zou het top zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:59

Pierre

Van nature lui!

Ik volg dit topic al een poosje (aangezien ik binnenkort een nieuwe lease auto krijg) en daar zit ook Android Auto in.
Ik heb een Oneplus 6T met Android 10 is het dan een kwestie van een USB kabel in je toestel prikken en het werkt? of moet ik nog meer dingen doen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Pierre schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:15:
Ik volg dit topic al een poosje (aangezien ik binnenkort een nieuwe lease auto krijg) en daar zit ook Android Auto in.
Ik heb een Oneplus 6T met Android 10 is het dan een kwestie van een USB kabel in je toestel prikken en het werkt? of moet ik nog meer dingen doen.
AA installeren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Helemaal niet.
Android Auto maakt standaard deel uit van Android 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:59

Pierre

Van nature lui!

Volgens mij heb je mijn vraag niet gelezen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Pierre schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:11:
Volgens mij heb je mijn vraag niet gelezen.
De eerste keer dat je je toestel aansluit met een USB-kabel doorloop je een korte checklist en that's it :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
Ik bedenk me zojuist dat AA vanavond weer leek te reageren!

"Bel ... mobiel" gaf zoals vanouds weer de reactie "... mobiel wordt gebeld". Dit is voor het eerst in weken dat AA weer met spraak reageert, zal morgenochtend eens even wat bewuster testen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

chielmi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:43:
Ik bedenk me zojuist dat AA vanavond weer leek te reageren!

"Bel ... mobiel" gaf zoals vanouds weer de reactie "... mobiel wordt gebeld". Dit is voor het eerst in weken dat AA weer met spraak reageert, zal morgenochtend eens even wat bewuster testen ;)
klopt. SInds vanmiddag werkt het weer.
bellen. Weer vragen. Agenda inzicht, Whatsappen etc. Hoop dat het nu even zo blijft werken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ousselg
Hoe bedoel je agenda inzicht? Ik krijg mijn afspraken nooit te zien en kan het ook niet vragen.

• DarkSide

DarkSide

ousselg schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:24:
Hoe bedoel je agenda inzicht? Ik krijg mijn afspraken nooit te zien en kan het ook niet vragen.
Als ik vraag :" wat staat er op de agenda morgen"
Krijg ik gewoon antwoord van mijn agenda items. Naam en tijdstip.

Je moet het wel vragen. Er is geen mogelijkheid tot inkijk. Als AA op Engels staat. Krijg je wel meer knoppen op je home scherm. Waarom calander. Maar dat is gewoon een routine die je agenda voorleest.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Hmm, dacht dat het ineens werkte nadat ik de mannenstem had ingesteld.
Maar het werkt nu dus ook op de vrouwenstem?

• Mistraller
Spontaan is mijn Assistant ook weer terug gaan praten vanmorgen. Ik heb helemaal niets aangepast. Ook google play services is niet bijgewerkt oid. Wel de "google" app, maar ik betwijfel of die er iets mee te maken had. Enfin, ben blij dat ze weer terug is! Kan ik tenminste weer om flauwe moppen vragen in de auto :)

---------------

• ousselg
Mistraller schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:23:
Spontaan is mijn Assistant ook weer terug gaan praten vanmorgen. Ik heb helemaal niets aangepast. Ook google play services is niet bijgewerkt oid. Wel de "google" app, maar ik betwijfel of die er iets mee te maken had. Enfin, ben blij dat ze weer terug is! Kan ik tenminste weer om flauwe moppen vragen in de auto :)
Heb je de laatste versie van AA?
Ik krijg bij het update stomme melding geluiden niet uit. Telefoon staat op trillen overigens weet niet of dat ermee te maken heeft maar op een oude release werkt het namelijk wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Mistraller schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:23:

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Ja dat vermoeden had ik dus ook al. "Since no obvious software update has been pushed in the meantime, it might've been a server-side change that resolved the problem"

Als er geen software gereleased is, dan IS het een server-side fix.

Dus blijft een beetje vaag wat het nu was, want in de supportthread is ook niets gemeld (Al reageert Google daar zelf niet zo vaak op).

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
Mc Roy schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:22:
Bij mij geeft Android Auto pas een melding vanaf het 2de WhatsApp bericht. Zeer vreemd. Beluisteren en beantwoorden werkt dan wel. Maar als ik tijdens het rijden maar één bericht ontvang gebeurt er niets.

Ik gebruik AA steeds via kabel op de radio van de wagen.
Heeft echt niemand een idee waar dit kan aan liggen? Of al een richting waar ik moet zoeken? Kan ik WhatsApp verwijderen en opnieuw installeren zonder mijn berichten te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Mc Roy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:10:
[...]

Heeft echt niemand een idee waar dit kan aan liggen? Of al een richting waar ik moet zoeken? Kan ik WhatsApp verwijderen en opnieuw installeren zonder mijn berichten te verliezen?
Als je whatsapp hebt ingesteld op backups maken wel. Daar kan je dan ook zien wanneer er voor het laatst een backup is gemaakt.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• Ramobo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-08 14:38
Deze week een testrit gedaan met een Volkswagen golf en ik vroeg of de testwagen AA had en hij zei ja maar hoe kom je daar aan. Heb ik die verkoper moeten uitleggen hoe je dat kan doen :).

Werkt Android Auto nu al terug op de xiaomi mi 9t pro want ik overweeg om deze te kopen op black friday.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ramobo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:43:
Deze week een testrit gedaan met een Volkswagen golf en ik vroeg of de testwagen AA had en hij zei ja maar hoe kom je daar aan. Heb ik die verkoper moeten uitleggen hoe je dat kan doen :).

Werkt Android Auto nu al terug op de xiaomi mi 9t pro want ik overweeg om deze te kopen op black friday.
Als dat ding Android 10 draait, waarschijnlijk wel, maar garanties :P

Sinds deze week ook aan het spelen met mijn Nokia met Android 10. Had het eerder met side loaded apps al geprobeerd, maar dat was niet echt stabiel. Nu ga ik in de auto zitten, hang mijn telefoon aan de lader en ik kan AA starten.

Nu heeft mijn auto ook WiFi. Dat moet ik nog een keer testen, maar op zich hang ik hem altijd aan de lader in de auto.

Heb nu alleen nog maar gespeeld met Waze, en dat werk goed. Ik zeg "He Google, navigeer naar huis" en dan wordt Waze geladen met de juiste route. GA werkt ook gewoon zoals het moet. BEn wel benieuwd naar een andere stem van GA, want de standaard is bagger.

• CLB
  • Niet online

CLB

WiFi in je auto is niet altijd genoeg, helaas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

CLB schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:14:
WiFi in je auto is niet altijd genoeg, helaas.
Bedoel je dat dit niet voldoende is om AA te gebruiken?
Of doel je op het feit dat het hebben van WiFi niet per definitie inhoudt dat je het ook voor AA kunt gebruiken?

• CLB
  • Niet online

CLB

WiFi in de auto is niet genoeg om AA Wireless te kunnen gebruiken nee. Ook het infotainment systeem moet dit kunnen.

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 28-11-2019 19:19 ]

• Ramobo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-08 14:38
CLB schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:18:
WiFi in de auto is niet genoeg om AA Wireless te kunnen gebruiken nee. Ook het infotainment systeem moet dit kunnen.
Weet je toevallig welke auto's dit kunnen?
Wil een nieuwe mercedes a klasse of cla met android auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:24

Gaitman

The Real One

Ramobo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:15:
[...]

Weet je toevallig welke auto's dit kunnen?
Wil een nieuwe mercedes a klasse of cla met android auto.
Volgens mijn kunnen niet veel auto's het. Heb helaas zo geen lijst. Maar op systemen die je achteraf in bouwt zou het juist meestal wel weer kunnen. Ik heb dit eens ergens in het verleden gelezen.
Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Let op:
Android Auto zit tegenwoordig standaard in Android 10. Voor diegene die nog geen Android 10: het is niet toegestaan om hier alternatieve download-links neer te zetten.

Posts over Android Auto Wireless hoort thuis in [Android Auto Wireless] Ervaringen & Discussie