Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 10:56
Ik heb een AA probleem met mijn OnePlus 6T en mijn volkswagen Passat. Ik krijg deze niet verbonden via Android Auto.
Wat ik ook als standaard instel bij de USB-opties, eenmaal ik verbind, sprint dit naar 'Geen gegevensoverdracht' en is de wagen de verbinding kwijt. Hij gaat altijd van 'Controleer of er bevestiging nodig is op de telefoon', (die geeft even trilfeedback dat hij iets krijgt), naar 'opnieuw verbinding maken'.
Wel geeft mijn telefoon de melding 'verbonden met Android Auto', toch is dit niet het geval.

Iemand een oplossing die ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ramobo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:15:
Weet je toevallig welke auto's dit kunnen?
Wil een nieuwe mercedes a klasse of cla met android auto.
Nee, je kunt ook beter kijken naar aftermarket-systemen volgens mij. Zelfs Google zelf weet het niet goed...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:00
In mijn Citroën werkt AA prima, maar je moet wel met een Usb-kabel zijn aangesloten. Mijn functionerende Bluetooth en WiFi zijn niet voldoende om AA op mijn autoscherm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:54
Vandaag weer eens een poging in de auto met m'n oneplus6 en AndroidAuto een Whatsapp te versturen. Dus tekst inspreken

Afgelopen weken werkte het niet tot wel de stem je wilt chatten met... Tekst inspreken en dan .... Niets. De Android bolletjes verdwenen en niet verstuurd.

Vandaag deed ie het plots weer.
Morgen verder testen, maar ik ben weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:26
Vandaag een andere kabel geinstalleerd, en tot mijn verbazing, geen AA. Terug naar binnen, kabel aan de pc: prima verbinding met dataverbinding. Oude kabel terug in de auto, AA start prima op. HUH? Kan een kabel zoveel verschil uitmaken? Data is data zou je zeggen. Laden doet ie trouwens wel met die nieuwe kabel.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:50
Met mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S6 Edge) deed AA het prima, maar met mijn huidige Xiaomi Mi9SE krijg ik steeds een verbindings error.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:56

Louw Post

Cerenas

Mistraller schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:52:
Vandaag een andere kabel geinstalleerd, en tot mijn verbazing, geen AA. Terug naar binnen, kabel aan de pc: prima verbinding met dataverbinding. Oude kabel terug in de auto, AA start prima op. HUH? Kan een kabel zoveel verschil uitmaken? Data is data zou je zeggen. Laden doet ie trouwens wel met die nieuwe kabel.
Blijkbaar. Ik heb ondertussen ook al hoofdpijn van de verschillende kabel problemen. Voorheen had ik een redelijk goede kabel die regelmatig verbindingsproblemen had (opeens verbinding verbroken en soms hersteld het niet eens meer), nu een goedkope kabel van de Action en die lijkt een stuk stabieler (en lijkt in de meeste gevallen de verbinding weer te herstellen). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik geloof dat er een update is geweest voor AA? Ik kreeg vanmorgen ineens de melding dat ik ook voice kan activeren door het knopje op mijn stuur te gebruiken, en de buitentemperatuur wordt ook sinds vandaag weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Versie 4.8.5943 is de laatste dacht ik, van 19 november. Alleszins, volgens APKmirror, bij mij wil hij nog steeds niet automatisch updaten...

Gisteren opgemerkt dat de integratie ook verschilt per wagen. Ik rij normaal met een VW Passat. Momenteel rij ik met een vervangwagen (Ford Fiesta). In de Passat krijg ik bvb gewoon te zien "media speelt van extern toestel" in men console als Spotify aan staat, bij de Ford krijg ik wel degelijk afspeelinfo te zien.
Voice activeren kon ik al door de voice knop aan het stuur lang in te drukken (in de Passat).
Nu nog een progressiebalk in Waze bij files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:06
Ik zit nog steeds op versie 4.5.xxx, een dezer dagen ook maar eens updaten om te kijken of er nog nieuwe functionaliteiten bijgekomen zijn.

Gevoeligheid van de kabel heb ik ook last. Ik heb meer het vermoeden dat dat in de combinatie kabel/telefoon/auto aansluiting zit. Wisselen tussen originele kabel/Mediamarkt kabel/Action/AliExpres kabel maakt geen verschil. Mijn telefoon laad al sinds jaar en dag bar slecht op in de auto, sterker nog met Flitsmeister aan loopt het accu percentage zelfs langzaam terug...
Dat ligt deels aan de Android telefoon, want mijn oude iPhone lade wel goed op.

Ik heb mijzelf er al bij neergelegd, ik heb deze auto nog circa een half jaar en zie wel wat het dan wordt. Ik ga er bij een opvolger wel wat beter op letten in elk geval, maar zal geen dealbreaker zijn vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:16

servies

Veni Vidi Servici

Mistraller schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:52:
Dat is mij ook al opgevallen... Ik heb een korte maar erg stugge kabel in de auto liggen. Een paar weken geleden geprobeerd om deze te vervangen door een krulsnoer, dat prima als datakabel gekoppeld aan de computer werkt. Maar als kabel voor AA absoluut niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-06 20:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Domme vraag misschien, maar hoe werkt het bellen via AA? Ik kan vragen "bel Mrs Equator mobiel" en dan krijg ik keurig te horen dat Mrs Equator mobiel gebeld gaat worden, maar er wordt niet gebeld.

Het systeem blijft dan een beetje hangen en of reageert slecht op aanraken. Het scherm waarmee ik normaliter kan bellen met de auto laat zien dat er geprobeerd wordt om te bellen. Pas bij loskoppelen van AA wordt er echt gebeld.

Ik heb een Nokia 8.1 met Android 10 en een dual sim setup. Voor dit contact weet mijn telefoon welke sim er gebruikt moet worden dus daar ligt het afaik niet aan.
Mijn auto is een Citroën C4 Grand Spacetourer.
Mijn AA versie is 4.8.594324

Verder werkt het echt naadloos. Waze wordt keurig gestart als ik roep navigeer naar ... Nederlandse ondersteuning voor Google assistent, en Whatsapps worden indien gewenst voorgelezen. (reply lijkt niet te werken, maar nog maar 1 keer geprobeerd)

Maar als ik het bellen niet fatsoenlijk aan de praat krijg dan is het niet werkbaar.

Ik had ergens terug in dit topic gevonden dat het kiezen van een default sim kan helpen, iemand daar ervaring mee?
En als laatste optie: wat als ik het Bluetooth profiel aanpas dat mijn telefoon niet meer de "telefoon optie" gebruikt?

[ Voor 10% gewijzigd door Equator op 04-12-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Volgens mij is er een server-side update geweest voor Android Auto, want ik heb de APK niet geupdate (heb de laatste van november) en heb nu in instellingen 2 extra opties er bij gekregen:
- de (al bekende) optie om weer wel/niet te tonen
- de optie om iconen op de launcher in of uit te schakelen (systeem/Google apps zijn verplicht, optioneel zijn voor mij nu Spotify, Google Podcasts en Waze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
servies schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:50:
[...]

Dat is mij ook al opgevallen... Ik heb een korte maar erg stugge kabel in de auto liggen. Een paar weken geleden geprobeerd om deze te vervangen door een krulsnoer, dat prima als datakabel gekoppeld aan de computer werkt. Maar als kabel voor AA absoluut niet...
Het verschil tussen de kabeltjes was bij mij nog kleiner...ik had een witte en ik wilde een zwarte kabel. Exact hetzelfde WSKEN magneetkabeltje...
Was jouw krulsnoer toevallig ook zwart en de stugge kabel wit? 8)7

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 09:55
da_Mastah schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:12:
Volgens mij is er een server-side update geweest voor Android Auto, want ik heb de APK niet geupdate (heb de laatste van november) en heb nu in instellingen 2 extra opties er bij gekregen:
- de (al bekende) optie om weer wel/niet te tonen
- de optie om iconen op de launcher in of uit te schakelen (systeem/Google apps zijn verplicht, optioneel zijn voor mij nu Spotify, Google Podcasts en Waze)
Klopt ook de CAR front-end is aangepast (dus wat je ziet wanneer je op het scherm van je auto kijkt). Ook toegevoegd:
- De huidige temperatuur van de locatie is weer zichtbaar in de bovenbalk naast het netwerk-icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:14
Equator schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:42:
Ik had ergens terug in dit topic gevonden dat het kiezen van een default sim kan helpen, iemand daar ervaring mee?
Je problemen komen inderdaad door je dual-sim. Deze oplossing zou inderdaad moeten helpen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hmmbob schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:56:
[...]

Je problemen komen inderdaad door je dual-sim. Deze oplossing zou inderdaad moeten helpen.
Dank je wel, ik zal dat eens gaan proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43
Vandaag android 10 mogen ontvangen op de S10+.

Ik ga AA nog maar eens een kans geven, vanaf begin problemen gehad met opstarten dmv USB kabel aan infotainment systeem. Ene keer werkte het wel en dan weer niet. Vele USB kabels en andere trucs geprobeerd. Daarna de moed opgegeven en smartphone gewoon weer in de auto gehangen zonder te verbinden met auto.

Wel mooi dat AA nu gewoon zijn update binnenkrijgt via de Playstore.

Ik ben benieuwd of er verbetering in de connectie met infotainment systeem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
ipje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:49:
Vandaag android 10 mogen ontvangen op de S10+.

Ik ga AA nog maar eens een kans geven, vanaf begin problemen gehad met opstarten dmv USB kabel aan infotainment systeem. Ene keer werkte het wel en dan weer niet. Vele USB kabels en andere trucs geprobeerd. Daarna de moed opgegeven en smartphone gewoon weer in de auto gehangen zonder te verbinden met auto.

Wel mooi dat AA nu gewoon zijn update binnenkrijgt via de Playstore.

Ik ben benieuwd of er verbetering in de connectie met infotainment systeem zit.
Aa zit niet in de nederlandse store. Echter lijkt Google een manier gevonden te hebben waardoor sommige update toch via een sidestep gepushed kunnen worden zonder daadwerkelijk de app te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:50
Rainesh schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:01:
Met mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S6 Edge) deed AA het prima, maar met mijn huidige Xiaomi Mi9SE krijg ik steeds een verbindings error.
En het werkt! Moest de dubbele apps functie deleten/disablen en toen deed ie het gelijk :)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Hij staat in ieder geval gewoon in het rijtje bij onlangs geupdate.
Sjakie0101 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:29:
[...]

Aa zit niet in de nederlandse store. Echter lijkt Google een manier gevonden te hebben waardoor sommige update toch via een sidestep gepushed kunnen worden zonder daadwerkelijk de app te updaten.

[ Voor 35% gewijzigd door ipje op 05-12-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:06
Ik heb hem zojuist handmatig geupdate naar versie 4.8. Fluitje van een cent :)
Geen zin om nu naar de auto te lopen om te kijken of het werkt en wat er veranderd is, dat zien we morgenvroeg wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door B-Real op 05-12-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Rainesh schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:32:
[...]

En het werkt! Moest de dubbele apps functie deleten/disablen en toen deed ie het gelijk :)
De watte?

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
ipje schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:26:
Hij staat in ieder geval gewoon in het rijtje bij onlangs geupdate.

[...]
Sinds wanneer wordt deze volledig in Nederland ondersteund dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ik heb hier ook al een paar keer aangegeven dat AA bij mij, na een sideload, gewoon door de play store geüpdatet wordt.

Maar blijkbaar is dat niet bij iedereen zo.

[ Voor 16% gewijzigd door Hmmbob op 05-12-2019 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-07 23:23
Sjakie0101 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:14:
[...]

Sinds wanneer wordt deze volledig in Nederland ondersteund dan?
AA functionaliteit zit sinds Android 10 gewoon ingebouwd in de Google Assistant software.

Zodra je je Android 10 telefoon op een AA autoradio aansluit zal hij de dependencies checken, waaronder de AA app en indien nodig downloaden uit de app store. Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
FrenzyFreak schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:43:
[...]

AA functionaliteit zit sinds Android 10 gewoon ingebouwd in de Google Assistant software.

Zodra je je Android 10 telefoon op een AA autoradio aansluit zal hij de dependencies checken, waaronder de AA app en indien nodig downloaden uit de app store. Eindelijk.
Aha, dan ga ik buiten de pot piesen met een Samsung S8, die krijgt geen update meer naar Android 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Sjakie0101 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:47:
[...]

Aha, dan ga ik buiten de pot piesen met een Samsung S8
Waarom :?

1x downloaden van een APK-spiegel, installeren en je kan gewoon AA gebruiken. En, zoals ik gisteren schreef, hij wordt ook gewoon door de play store bijgewerkt als er updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmbob schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:46:
[...]

1x downloaden van een APK-spiegel, installeren en je kan gewoon AA gebruiken. En, zoals ik gisteren schreef, hij wordt ook gewoon door de play store bijgewerkt als er updates zijn.
Nee hoor, hij wordt niet bijgewerkt door de play store (althans bij mij niet). Alsnog werkt het wel prima op een Galaxy S8 via de door jou genoemde methode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Hmmbob schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:46:
[...]

Dat is lang niet bij iedereen het geval. Ik denk dat het dus van nog iets anders afhankelijk. Bij mij doet hij het alvast niet, en in dit topic te lezen bij wel meerdere.

Hier geen kabel problemen, maar ik gebruik de laadkabel die bij men GSM zat en die is toch wat lang. Binnenkort eens kijken voor een kortere (centimeter of 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:32
'Android Auto krijgt nieuwe interface, apps aanpassen en weer' https://androidworld.nl/apps/android-auto-interface-apps/ via @Androidworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59
FrenzyFreak schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:43:
[...]

Dus ik moet de zelf geïnstalleerde Android Auto app. eraf halen met mijn S10E (android 10) telefoon? Ik heb nu nog een oudere versie erop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59
Ik had Android Auto erop staan dus dat is goed gegaan :)
Net via de Play Store de app. geupdate dus het werkt idd zo. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-05 14:05
dutchnltweaker schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:06:
'Android Auto krijgt nieuwe interface, apps aanpassen en weer' https://androidworld.nl/apps/android-auto-interface-apps/ via @Androidworld
Dit heb ik ook gelezen. In het artikel staat dat je niet hoeft te wachten op de functies, maar dat die al beschikbaar zijn dmv de apk. Alleen is de apk waar naar verwezen wordt van 19 november, dus dat lijkt me een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Sinds de Android 10 update van de Samsung S10 serie kan ik niet meer vanuit de apps lijst naar Android Auto en dan naar de 'toon app in winkel' of iets dergelijks. De optie lijkt volledig te zjin verdwenen. Als ik gewoon zoek op Android Auto in de Play Store vind ik hem helaas niet. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
B00st3r schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:04:
Sinds de Android 10 update van de Samsung S10 serie kan ik niet meer vanuit de apps lijst naar Android Auto en dan naar de 'toon app in winkel' of iets dergelijks. De optie lijkt volledig te zjin verdwenen. Als ik gewoon zoek op Android Auto in de Play Store vind ik hem helaas niet. Meer mensen met dit probleem?
Ik heb een aantal instellingen gewijzigd door AA aan te sluiten op het scherm van de auto. Dan moet je op dat scherm "instellingen" indrukken. Deze opent dan niet op het scherm van je auto maar op de aangesloten telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Wanneer "Probeer het nieuwe Android Auto" aan staat dan krijg je op het scherm van je auto de nieuwste Android Auto die in de update zit van 16 dec. De app is nu nog nodig, met Android 10 niet meer, maar niet alle toestellen krijgen Android 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 13:20
Mojo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:12:
[...]

Een USB 2.0 kabel van de Action van €1,50 werkt in elk geval. Kan me ook niet herinneren dat ik ergens settings heb moeten aanpassen. Werkte gewoon out of the box.
Dat is grappig. Bij mij dus niet. Originele kabel wel gelukkig... Bij de kabel van de action geeft mijn S10 zelfs aan dat ie draadloos aam het laden is. Dit terwijl het toch echt om een usb-c kabel gaat rechtstreeks naar mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Ik heb men Mate 20 Pro geupgrade naar Android 10. Android Auto stond als APK geinstalleerd en de app is dus blijven staan, maar ik vraag me af nu het in Android 10 is ingebakken of het ook gaat upgraden vanzelf. Ik ga er namelijk vanuit dat toekomstige apks misschien niet compatibel zullen zijn met Android 10.
In de store kan ik het alleszins nog niet vinden, en gezien er nog geen update is geweest zie ik het ook niet tussen de updates staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:29
Google zegt over AA in Android 10:
Starting with Android 10, Android Auto is built into the phone as a technology that enables your phone to connect to your car display. This means you no longer have to install a separate app from the Play Store to use Android Auto with your car display.
Maar ik neem aan dat AA géén onderdeel is van AOSP, maar alleen van de Google versie van Android. Of hebben ze het in de Play Services gezet?

Ik gebruik een Xiaomi Mi Mix 2s op MIUI 11/Android 10. De apk staat bij mij nog steeds geïnstalleerd (com.google.android.projection.gearhead). Ik ga er dus vanuit dat ik de apk zal moeten blijven gebruiken. Hopelijk wordt die nog wel geüpdatet via de gebruikelijke spiegels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
dixet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:31:
Google zegt over AA in Android 10:

[...]

Maar ik neem aan dat AA géén onderdeel is van AOSP, maar alleen van de Google versie van Android. Of hebben ze het in de Play Services gezet?

Ik gebruik een Xiaomi Mi Mix 2s op MIUI 11/Android 10. De apk staat bij mij nog steeds geïnstalleerd (com.google.android.projection.gearhead). Ik ga er dus vanuit dat ik de apk zal moeten blijven gebruiken. Hopelijk wordt die nog wel geüpdatet via de gebruikelijke spiegels!
Volgens mij zit AA nu in de Google Assistent en is het niet meer nodig om een separate app er op na te houden. Dat geldt echter alleen vanaf Android 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakpollak
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-02-2024
Krijgt iemand het voor elkaar om whatsapp berichten te beantwoorden via AA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Sjaakpollak schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:26:
Ja.

Wel pas nadat ik hangouts had geïnstalleerd.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Hmmbob
nieuws: BMW komt halverwege 2020 met ondersteuning voor Android Auto Wireless
De ondersteuning voor Android Auto komt naar nieuwe modellen en ook naar bestaande BMW's die al van het betreffende besturingssysteem zijn voorzien. BMW Operating System 7.0 werd in april vorig jaar aangekondigd en uitgebracht op modellen als de X5 en in de 3-serie.

[ Voor 43% gewijzigd door Hmmbob op 12-12-2019 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjakie0101
Ja. Gewoon de spraakcommando's: OK Google en Beantwoorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:03

Kraz

Saving the world

Hier werkt t!
"Stuur Whatsapp bericht naar %NaamContact%"

En dan zegt Google;
"Oke, je wilt chatten met %NaamContact%. Wat is het bericht?"

• Hmmbob
Hmmbob schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:32:
Ik heb hier ook al een paar keer aangegeven dat AA bij mij, na een sideload, gewoon door de play store geüpdatet wordt.

Maar blijkbaar is dat niet bij iedereen zo.
nu eens aan gedacht om bewijs te verzamelen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vaznd1wfkvq4qd5ZSHiTRwJr/full.jpg

Betreft update naar 4.9.594934-release overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Hmmbob op 12-12-2019 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Vreemd, Ik zie deze niet in mijn playstore staan (bij mijn apps). Het updaten zal dus ook niet gaan.

Welk toestel heb je en welke Android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Sjakie0101 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:36:
Vreemd, Ik zie deze niet in mijn playstore staan (bij mijn apps). Het updaten zal dus ook niet gaan.

Welk toestel heb je en welke Android versie?
Net even gecheckt, maar daar staat hij bij mij ook wel tussen.

S9, android 9, gewone standaard NLD versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Ik heb een S8, dus dat zal verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Ik overweeg android auto en voice control te laten activeren in mijn Passat B8. (2018).
Met als belangrijkste reden de mogelijk betere stembediening van mijn Samsung S9+.

Zónder AA luistert de telefoon via z'n eigen microfoon bij gebruik van Google assistant, of tekst dicteren in een bericht.
Ik hoop dat AA en volkswagen voice-control er voor zorgen dat de aúto-microfoon gebruikt wordt, én dat die beter is zodat er minder spelfouten komen tijdens het dicteren.

Wie heeft hier ervaring mee, en/of weet of het inderdaad beter werkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 15:21:
Ik heb een S8, dus dat zal verschil maken.
Ik heb ook een S8, en daar ontving ik laatst ook spontaan een update via de Play Store (net als op mijn OnePlus 6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:22

DarkSide

theres no place like ::1

teake schreef op zondag 15 december 2019 @ 08:28:
Ik overweeg android auto en voice control te laten activeren in mijn Passat B8. (2018).
Met als belangrijkste reden de mogelijk betere stembediening van mijn Samsung S9+.

Zónder AA luistert de telefoon via z'n eigen microfoon bij gebruik van Google assistant, of tekst dicteren in een bericht.
Ik hoop dat AA en volkswagen voice-control er voor zorgen dat de aúto-microfoon gebruikt wordt, én dat die beter is zodat er minder spelfouten komen tijdens het dicteren.

Heb er geen ervaring mee. Heb altijd voice control in mijn autos gehad.
Maar GA luistert hetzelfde als mijn Google Homes thuis. Je blijft je soms verbazen.
MIsschien dat het in de auto wel beter werkt omdat de microfoon van de auto wat meer gewend is aan het omgevingsgeluid. En een telefoon meer moeite heeft daar door heen te prikken?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
teake schreef op zondag 15 december 2019 @ 08:28:

Dat durf ik je niet te zeggen, wel wil ik toevoegen dat ik vorige week ontdekt heb dat de carkit in mijn Peugeot 308SW stembesturing door kan geven aan de telefoon zónder dat deze via AA verbonden is. Misschien kan dat bij VW ook....

Wat ik bedoel: normaal sluit ik de telefoon met een kabel aan op de auto, en kan dan AA gebruiken. Met de drukknop op het stuur voor stembesturing (kort drukken is voor het ingebouwde systeem van de 308, lang drukken gaat naar Google Assistant) kan ik dan stemcommando's via de carkit versturen.

Vorige week deed ik dat, uit gewoonte, weer maar had mijn telefoon in mijn broekzak en dus enkel per Bluetooth verbonden (en geen AA in gebruik). Tot mijn verbazing gaf de carkit op het scherm aan "spraakbesturing op telefoon" oid en kreeg ik inderdaad Google aan de lijn waarmee ik gewoon een berichtje kon versturen. Dat werkte dus gewoon via de auto-microfoon.

Nu nog uitzoeken of dit ook bij VW kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Gelijk in de regen naar buiten gelopen natuurlijk.
Maar helaas...VW heeft dat niet zo.

Zowel met AA (op telefoon) ingeschakeld als uitgeschakeld geeft lang drukken op het "stem" knopje op het stuur geen reactie.

Kort drukken geeft melding dat voice-control (betaald) door de dealer aangezet kan worden.

[ Voor 56% gewijzigd door teake op 15-12-2019 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
teake schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:00:
Gelijk in de regen naar buiten gelopen natuurlijk.
Maar helaas...VW heeft dat niet zo.

Zowel met AA (op telefoon) ingeschakeld als uitgeschakeld geeft lang drukken op het "stem" knopje op het stuur geen reactie.

Kort drukken geeft melding dat voice-control (betaald) door de dealer aangezet kan worden.
Misschien kan dat ook door een tweaker gedaan worden. Zoek eens op VAGCOM op dit forum :)

Edit: hier dus Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS

(disclaimer: ik heb niet gekeken of dit een van de te activeren functies is)

[ Voor 14% gewijzigd door Hmmbob op 15-12-2019 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Dank voor het meedenken. Helaas is voice-control en app-connect niet via vcds of vagcom te activeren. Dit moet via de dealer, met terugkoppeling naar de fabrieks-servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Voice Control is wel handig. Maar zo heel vaak gebruik ik het niet.
Meer voor AA dan voor VW zelf.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
In mijn Polo activeert lang op de stembedieningsknop drukken wel de Assistent, zonder geactiveerde VW voice control.

[ Voor 12% gewijzigd door JB076 op 16-12-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey85
  • Laatst online: 17-08-2020
Ik heb het volgende probleem met Android Auto , als ik mijn telefoon koppel verschijnt het icoon op mijn radio ik kan er op klikken en apps kiezen maar na enkele seconden valt het scherm weg in zwart , ikkan wel nog op meldingen klikken maar al de rest blijft geblokkeerd , als ik uit de app ga en naar mijn gewoon scherm blijft het icoon actief en kan ik er naar terug gaan , maar scherm blijft zwart . Ik heb al verschillende versies van de app geprobeerd en verschillende USB kabels maar probleem blijft weet iemand hier raad mee ? Ik heb speciaal een nieuwe auto radio gekocht voor Android auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 20:09
@Jeffrey85 toevallig oneplus toestel met parralel apps geactiveerd?

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:02
Jeffrey85 schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:59:
Ik heb het volgende probleem met Android Auto , als ik mijn telefoon koppel verschijnt het icoon op mijn radio ik kan er op klikken en apps kiezen maar na enkele seconden valt het scherm weg in zwart , ikkan wel nog op meldingen klikken maar al de rest blijft geblokkeerd , als ik uit de app ga en naar mijn gewoon scherm blijft het icoon actief en kan ik er naar terug gaan , maar scherm blijft zwart . Ik heb al verschillende versies van de app geprobeerd en verschillende USB kabels maar probleem blijft weet iemand hier raad mee ? Ik heb speciaal een nieuwe auto radio gekocht voor Android auto
Welke telefoon heb je en welke autoradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey85
Mijn telefoon is een ulefone armor 3 en de radio is een Kenwood DMX7017DABS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:30
Kraz schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:53:
[...]

Hier werkt t!
"Stuur Whatsapp bericht naar %NaamContact%"

En dan zegt Google;
"Oke, je wilt chatten met %NaamContact%. Wat is het bericht?"
Yup, hier ook. Helaas is m'n auto net wat te lawaaiig waardoor dicteren kwestie van bijna schreeuwen is en overdreven articuleren. Verder werkt het prima.

Alleen kan ik niet makkelijk met bedieningspaneel van m'n mazda inkomende berichten afspelen. Meestal werkt de knop dan op de onderliggende Google maps die dan actief is. Hierdoor moet ik 't op touchscreen aantikken wat niet ideaal is.

Verder kan ik helaas nog altijd niet uitbellen met m'n dual sim s9. Assistent zegt dat ze gaat bellen maar dan gebeurd er niets (ook geen melding op telefoon) , pas als ik auto uitzet probeert m'n telefoon nog te gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
wat ik gisteravond al vermoedde vanmorgen bevestigd.

Ik kan via AA wel whatsapp berichten versturen, maar krijg geen melding meer dat ik berichten heb ontvangen. terwijl ik ze wel op mijn telefoon kan zien.

toch allemaal heel vreemd wat er op de achtergrond gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
p.d.akkerman schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:10:
wat ik gisteravond al vermoedde vanmorgen bevestigd.

Ik kan via AA wel whatsapp berichten versturen, maar krijg geen melding meer dat ik berichten heb ontvangen. terwijl ik ze wel op mijn telefoon kan zien.

toch allemaal heel vreemd wat er op de achtergrond gebeurt.
Dat kun je aanpassen onder instellingen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
Sjakie0101 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:33:
[...]

Dat kun je aanpassen onder instellingen volgens mij
Ik ben er nog eens mee aan de slag gegaan en ben er achter. En ik weet zeker dat ik het niet aan heb gezet.
Maar zodra ik AA start, schiet mijn telefoon in Niet Storen modus.

Waar zet ik dat uit !!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dat is volgens mij juist de bedoeling van AA.
Dat je niet overal voor gestoord wordt. Elk mailtje, Facebook bericht, Twitter etc.

Whatsapp moet gewoon binnenkomen btw.

Mijn telefoon gaat ook op niet storen.
Wat wel irritant is, is dat veel meldingen weliswaar niet getoond worden, maar je audio wel gedempt word voor korte tijd. Waardoor je alsnog denkt."Hè een mailtje benieuwd of dat belangrijk is".

Verder kan je volgens mij niet veel instellen of WA berichten moet tonen of niet.
Alleen als je stil staat kan je (deel) inhoud van bericht al zien zonder de af te luisteren.

Wat dacht ik wel kan helpen is om Hangouts te installeren. Meen dat die iets kon triggeren zodat WA beter werkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-05 14:05
Gisteren ook Hangouts geïnstalleerd. Waar ik eerder geen berichten via Whatsapp kon sturen d.m.v. spraak kan ik dat nu wel. Ook werkt het bij mij erg goed. Ondanks dat de muziek door blijft spelen werden mijn berichten in 1 keer goed genoteerd en verzonden.

• Jeffrey85
@ kaiseRRuby

Mijn telefoon is een ulefone armor 3 en de radio is een Kenwood DMX7017DABS moest er iemand anders zijn die mijn kan helpen bij het installeren van Android auto ik kan verbinding maken met mijn radio , maar na enkele seconden word het scherm van de radio zwart maar het icoon van Android auto blijft actief en ik kan nog steeds de meldingen bekijken. Ik heb al een andere USB kabel geprobeerd voor data overdracht maar blijft hetzelfde , en de versie van Android auto die ik download komt overeen met de specefiekaties van mijn gsm

[ Voor 71% gewijzigd door Jeffrey85 op 19-12-2019 08:44 ]

• p.d.akkerman
Hier ook hangouts geïnstalleerd en alles werkt weer gewoon.

Zelfs Flitsmeister geeft weer gesproken meldingen over de speakers in de auto.

Ben weer happy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Geen idee welke update er geweest is, maar in ene werkt Waze weer compleet zonder problemen bij mij. Daarvoor was het continue gps verliezen, geen data connectiviteit en meer rare dingen.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik loop tegen BT connectiviteitsproblemen aan sinds ik AA gebruik. Normaliter wordt mijn telefoon direct gekoppeld zodra ik de auto start. Nu heb ik regelmatig dat beiden (Auto en telefoon) denken dat er geen verbinding is, of dat er weer opnieuw gekoppeld moet worden, of dat Aa toegang nodig heeft tot berichten.

Ik heb op beiden de BT verbinding al een keer helemaal weggegooid en opnieuw tot stand gebracht. Dat hielp 2 dagen, en daarna weer geneuzel.

Vanmorgen kon er gewoon geen verbinding worden gemaakt. :(

Zijn daar manieren voor om dit probleem te tackelen?
Nokia 8.1 Android 10 en Citroën C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:38
Equator schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:46:
Ik loop tegen BT connectiviteitsproblemen aan sinds ik AA gebruik. Normaliter wordt mijn telefoon direct gekoppeld zodra ik de auto start. Nu heb ik regelmatig dat beiden (Auto en telefoon) denken dat er geen verbinding is, of dat er weer opnieuw gekoppeld moet worden, of dat Aa toegang nodig heeft tot berichten.

Ik heb op beiden de BT verbinding al een keer helemaal weggegooid en opnieuw tot stand gebracht. Dat hielp 2 dagen, en daarna weer geneuzel.

Vanmorgen kon er gewoon geen verbinding worden gemaakt. :(

Zijn daar manieren voor om dit probleem te tackelen?
Nokia 8.1 Android 10 en Citroën C4
Ik heb hetzelfde. Ik wacht totdat ik bluetooth connectie heb voor ik de kabel erin prik, dan doet hij het wel altijd. Bij mij is het begonnen na een security update op mijn samsung.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Snowhite0901 schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:10:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ik wacht totdat ik bluetooth connectie heb voor ik de kabel erin prik, dan doet hij het wel altijd. Bij mij is het begonnen na een security update op mijn samsung.
Dat zal ik eens proberen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Guys, vraagje. Ben op bezoek bij m'n ouders in de usa. Heb een paar weken een ram gehuurd die ook Android auto ondersteunt. Ik had verwacht dat ik die gewoon uit de play store zou kunnen plukken. Echter, ik krijg nog steeds de melding dat AA niet beschikbaar is in mijn land... Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 22:04
MikeyMan schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:48:
Guys, vraagje. Ben op bezoek bij m'n ouders in de usa. Heb een paar weken een ram gehuurd die ook Android auto ondersteunt. Ik had verwacht dat ik die gewoon uit de play store zou kunnen plukken. Echter, ik krijg nog steeds de melding dat AA niet beschikbaar is in mijn land... Iemand enig idee hoe dat kan?
In Nederland is de app niet beschikbaar. Via apk mirror oid downloaden. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40
Nuevocasa schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:49:
[...]

In Nederland is de app niet beschikbaar. Via apk mirror oid downloaden. Dat werkt prima.
Tot ik dit las dacht ik dat ik nu de goeie heb geinstalleerd, maar gaat er dus weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nuevocasa schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:49:
[...]

Nee, maar ik ben nu in de US. Zelfs met een US simkaart... Apk is geen probleem, maar hoezo werkt dit niet via normale weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Waarschijnlijk omdat je Google account waarmee je in de Play Store zit als Nederlands te boek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Paxlie schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:05:
Geen idee welke update er geweest is, maar in ene werkt Waze weer compleet zonder problemen bij mij. Daarvoor was het continue gps verliezen, geen data connectiviteit en meer rare dingen.
Zowel Waze als AA zijn geupdate afgelopen weken. Ik had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 09:51
Typisch, vandaag mijn Kia Niro Hybrid 2018 gekregen.
Zelf gebruik ik altijd Blitzwolf kabels, las hier overal dat dat de kabel is die werkt.
twee USB-A naar USB-C 1.8M Blitzwolf kabels geprobeerd > Niks.
Pak ik de orginele 0.8M USB-A naar USB-C die bij mijn telefoon zat met notabene half losse connector > werkt perfect.. bij mij dus omgekeerde wereld.

In Maart krijg ik mijn Skoda Kamiq die als het goed is Android Auto Wireless heeft, daar ben ik wel benieuwd naar.

[ Voor 14% gewijzigd door skai21 op 02-01-2020 21:52 ]

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

skai21 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 21:51:
In Maart krijg ik mijn Skoda Kamiq die als het goed is Android Auto Wireless heeft.
Dan hoop ik wel dat je een compatible toestel hebt ook...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 09:51
CLB schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:08:
[...]

Dan hoop ik wel dat je een compatible toestel hebt ook...
Tsja, ik wou bijna een nieuwe uit gaan zoeken. Mijn LG G6 gaat dat vermoedelijk niet zijn :X

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

skai21 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:28:
Mijn LG G6 gaat dat vermoedelijk niet zijn :X
Haha nee, die toestellen zijn helaas op een hand te tellen, wat Google Pixels en toestellen van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:47
Ik heb android 10 en daar zit dus standaard Android auto op.

Heb m'n telefoon verbonden met m'n auto maar als ik dan roep oke Google bel contact dan krijg ik als antwoord, ik ga voor je aan de slag.

Ook meldingen komen niet binnen en Whatsapp zie ik niet tussen de apps staan.
Wat doe ik verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
MarioMark1541 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:18:
Ik heb android 10 en daar zit dus standaard Android auto op.

Heb m'n telefoon verbonden met m'n auto maar als ik dan roep oke Google bel contact dan krijg ik als antwoord, ik ga voor je aan de slag.

Ook meldingen komen niet binnen en Whatsapp zie ik niet tussen de apps staan.
Wat doe ik verkeerd ?
Zet eens hangouts op je telefoon. Zo kreeg ik Whatsapp aan de praat.

De app Whatsapp zie je niet tussen de apps staan. Opdracht is stuur Whatsapp naar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
p.d.akkerman schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:46:
[...]

Zet eens hangouts op je telefoon. Zo kreeg ik Whatsapp aan de praat.

De app Whatsapp zie je niet tussen de apps staan. Opdracht is stuur Whatsapp naar ....
Ga ik proberen.

En waarom werkt de commando bel....contact niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
MarioMark1541 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:24:
[...]

Ga ik proberen.

En waarom werkt de commando bel....contact niet ?
Dat commando werkt ook hoor. Ik dacht dat het met name om Whatsapp ging.
Vragen over bv het weer beantwoordt ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
p.d.akkerman schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:23:
[...]

Dat commando werkt ook hoor. Ik dacht dat het met name om Whatsapp ging.
Vragen over bv het weer beantwoordt ze ook.
Dat werkt bij mij niet

Als ik een contact wil bellen heeft hij ik ga voor je op zoek

Ik zeg duidelijk oke Google bel contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Sjakie0101 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:54:
[...]

Zowel Waze als AA zijn geupdate afgelopen weken. Ik had hetzelfde probleem.
En het probleem met Waze doet zich weer voor. Behoorlijk ergelijk. Dit ging een tijdje goed en nu heb ik weer kuren met Waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Oh, ik heb nu ook ineens dat AA geheel afsluit en Waze soms GPS kuren heeft. Erg irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:34
Sjakie0101 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:17:
[...]

En het probleem met Waze doet zich weer voor. Behoorlijk ergelijk. Dit ging een tijdje goed en nu heb ik weer kuren met Waze.
Probeer eens eerst Google maps te openen. Dan de telefoon aansluiten en dan met Waze gaan navigeren.
Ik vermoed dat het dan wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
MarioMark1541 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:41:
[...]

Dat werkt bij mij niet

Als ik een contact wil bellen heeft hij ik ga voor je op zoek

Ik zeg duidelijk oke Google bel contact
Dit heb ik een paar maanden geleden ook gehad, maar ik weet niet meer exact hoe ik het op heb gelost. Volgens mij kwam ik vanuit de Google assistant bij de "melding" die ik moest bevestigen.
Kun je eens proberen om vanuit assistant (dus gewoon op telefoon, niet in AA) een contact te bellen? Mogelijk krijg je dan wel een melding waar je iets mee kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
chielmi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:50:
[...]

Dit heb ik een paar maanden geleden ook gehad, maar ik weet niet meer exact hoe ik het op heb gelost. Volgens mij kwam ik vanuit de Google assistant bij de "melding" die ik moest bevestigen.
Kun je eens proberen om vanuit assistant (dus gewoon op telefoon, niet in AA) een contact te bellen? Mogelijk krijg je dan wel een melding waar je iets mee kan.
Thx dat was t inderdaad

Toestemming in de gassistent geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sinds kort probeer ik Android Auto op mijn telefoonscherm te draaien. Dat gaat niet echt soepel. Als ik vanuit AA Waze start, dan staan er geen rijinstructies meer in het scherm. Als ik buiten AA om Waze start, dan zie ik de rijinstructies wel. Iemand een idee of dit op te lossen is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Tegenwoordig crashed mijn HUD regelmatig :( Start heel dat ding opnieuw op, en dan moet ik 2x opnieuw zeggen dat ik echt wil koppelen (eerste keer faalt bijna altijd, lijkt alsof de HUD steeds de power een seconde onderbreekt de eerste poging) Ik heb nog niet ontdekt waardoor. Skoda O3 uit 2016

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Snowhite0901 schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:10:
[...]

Update: Dat leek in het begin wel redelijk te werken, maar toch nog steeds problemen. Regelmatig stap ik in de auto en hoor ik vrij snel dat er weer een nieuwe BT verbinding wordt opgezet. Daarna werkt het weer even goed, maar een dag of een week later is het weer waardeloos.

Nog maar eens verder zoeken naar compatibiliteit tussen de Nokia en de Auto. Als dat goed werkt, werkt AA ook gewoon zoals verwacht. Ben er dan erg blij mee. Bellen gaat goed, Waze werkt perfect, ik kan WA berichtjes horen en inspreken. Zolang BT maar fatsoenlijk is verbonden.
Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Let op:
Android Auto zit tegenwoordig standaard in Android 10. Voor diegene die nog geen Android 10: het is niet toegestaan om hier alternatieve download-links neer te zetten.

Posts over Android Auto Wireless hoort thuis in [Android Auto Wireless] Ervaringen & Discussie