Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android Auto in Nederland

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gaitman
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 24-04 11:17

Gaitman

The Real One

quote:
sander817 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:23:
[...]

Sinds deze versie werken aamirror, carstream e.a. niet meer... geblokkeerd door Google
Iemand al een manier gevonden om dit toch weer werkend te krijgen?

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:42
quote:
RutgerFR schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:21:
Ik heb sinds kort een Seat Ibiza met Android Auto. Bij WhatsApp loop ik tegen een probleem aan: voorlezen werkt maar als ik wil beantwoorden en ik druk op het microfoontje en zeg "beantwoorden" dan zegt de Google stem: "deze chat app is niet geïnstalleerd of moet worden geüpdate".

Zowel WhatsApp en Android Auto draaien op de nieuwste versies. Telefoon is een Oneplus 6.

Iemand een oplossing? Google bood geen soelaas.
Hier ook de nieuwe Seat Ibiza met een Huawei P20 Pro. Ik heb het direct beantwoorden nog niet geprobeerd, maar met "Ok Google" (of het spraak knopje natuurlijk) en dan "stuur WhatsApp naar <naam>" werkt bij mij wel prima. Misschien is dat een oplossing voor je, voor nu.

Edit: Oh het werkte alweer voor je. :9

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:58

SeatRider

Back in the seat

Met welke "kanalen"-instellingen krijgen jullie Flitsmeister ivm Android Auto (Google Maps) werkend?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• 0stone0
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-04 20:24

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

quote:
SeatRider schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:59:
Met welke "kanalen"-instellingen krijgen jullie Flitsmeister ivm Android Auto (Google Maps) werkend?
De default instellingen zijn genoeg voor mijn Opel Corsa O-)

Soms lukt t AA alleen niet om normaal geluid af te spelen, dan klinkt het net alsof me boksje stuk is... 8)7

Ik zit wel nog op versie 3.1.581054

0stone0 wijzigde deze reactie 13-07-2018 11:41 (5%)
Reden: Typo

SteamInventaris"~~Linux is only free if your time has no value"

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:58

SeatRider

Back in the seat

quote:
0stone0 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:38:
[...]

De default instellingen zijn genoeg voor mijn Opel Corsa O-)

Soms lukt t AA alleen niet om normaal geluid af te spelen, dan klinkt het net alsof me boksje stuk is... 8)7

Ik zit wel nog op versie 3.1.581054
En weet je nog wat die waren? Ik heb wat zitten pielen omdat ik het ook wilde laten werken als AA niet actief is (dus BT-only), en daarna werkte het niet meer...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

quote:
SeatRider schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:44:
[...]

En weet je nog wat die waren? Ik heb wat zitten pielen omdat ik het ook wilde laten werken als AA niet actief is (dus BT-only), en daarna werkte het niet meer...
Ik heb zowel de notificaties via mijn telefoon als bluetooth via het Notificatie kanaal lopen. Was voor mij de beste optie, auto pakt het dan prima op met de muziek op de achtergrond.

Ik zal vanavond even testen of het ook goed werkt met BT-only

• ReTechNL
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23-04 19:22
Ik heb een vraag, ik gebruik sinds vandaag Android auto en gebruik normaal gesproken tomtom go mobile, hier heb ik dan ook flitsers en traject controles in staan.
Heb nu ook waze geïnstalleerd maar in Android auto ziet die waze niet. Hij opent alleen Google maps.
Weet iemand hoe ik waze als standaard navigatie app in Android auto krijg?
Oneplus 6 Android 8.1

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
ReTechNL schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 23:03:
Ik heb een vraag, ik gebruik sinds vandaag Android auto en gebruik normaal gesproken tomtom go mobile, hier heb ik dan ook flitsers en traject controles in staan.
Heb nu ook waze geïnstalleerd maar in Android auto ziet die waze niet. Hij opent alleen Google maps.
Weet iemand hoe ik waze als standaard navigatie app in Android auto krijg?
Oneplus 6 Android 8.1
Onderin het scherm op het navigatie icoon tikken, dan kun je de navigatie app kiezen. De laatst gekozen app zal vanaf dan de standaard zijn.

• ReTechNL
quote:
Exocet schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 23:32:
[...]

Onderin het scherm op het navigatie icoon tikken, dan kun je de navigatie app kiezen. De laatst gekozen app zal vanaf dan de standaard zijn.
Ik krijg dan direct Google maps, heb niet de optie om te kiezen.

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:56
Nog een keer, zodra maps al geopend is.

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Cerenas
quote:
ReTechNL schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 23:36:
[...]

Als AA beide apps herkend staat er ook een pijltje naast, net zoals bij muziek als je daar bijvoorbeeld de standaard muziek app en Spotify als keuzes hebt.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:41
quote:
ReTechNL schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 23:36:
[...]

Dat had ik ook als ik het op mijn telefoon deed. In de auto kon ik wel kiezen tussen Maps en Waze.

• ReTechNL
quote:
jongetje schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:43:
[...]

Dat had ik ook als ik het op mijn telefoon deed. In de auto kon ik wel kiezen tussen Maps en Waze.
Vanmorgen vroeg getest en inderdaad, in de auto had ik de optie gekregen om gebruik te maken van waze.
Ik maak normaal gesproken gebruik van tomtom mobile. Die interface vind ik veel fijner. Jammer dat Google die API dicht houd en geen andere navigatie apps toe laat.

• Cerenas
quote:
ReTechNL schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:16:
[...]

Vanmorgen vroeg getest en inderdaad, in de auto had ik de optie gekregen om gebruik te maken van waze.
Ik maak normaal gesproken gebruik van tomtom mobile. Die interface vind ik veel fijner. Jammer dat Google die API dicht houd en geen andere navigatie apps toe laat.
Het kan altijd erger, met Apple CarPlay heb je alleen de keuze voor Apple Maps, wij kunnen Waze nog gebruiken (wat ook van Google is maar goed). 8)7

Zou niet verkeerd zijn als ze het open gooien, want heb voorheen altijd gebruik gemaakt van Here WeGo en dat beviel me goed.

• Chamek
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 16-04 16:38
Heb hem getest en weet niet hoe snel in hem wou. Verwijderen, niet mijn ding

• jongetje
quote:
Chamek schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:00:
Heb hem getest en weet niet hoe snel in hem wou. Verwijderen, niet mijn ding
Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoelt. Heb je hem als losse app geprobeerd of via het AA systeem in je auto? Los zou ik het namelijk ook niet gebruiken, het is puur een manier in mijn telefoon handig via mijn auto te kunnen bedienen (en gebruik maken van Maps/Waze).

jongetje wijzigde deze reactie 21-07-2018 11:34 (3%)

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:38
quote:
Cerenas schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:36:
[...]

Het kan altijd erger, met Apple CarPlay heb je alleen de keuze voor Apple Maps, wij kunnen Waze nog gebruiken (wat ook van Google is maar goed). 8)7

Zou niet verkeerd zijn als ze het open gooien, want heb voorheen altijd gebruik gemaakt van Here WeGo en dat beviel me goed.
Ik heb een xiaomi a1. Speciaal voor in de auto.
Geroot ,aamirror erop en je kan gebruiken wat je wil ;)

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64|oneplus 6 midnight black 256GB

• Sveninho
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-03 06:18
quote:
Gunth schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:09:
[...]

Ik heb een xiaomi a1. Speciaal voor in de auto.
Geroot ,aamirror erop en je kan gebruiken wat je wil ;)
Heb je daar ook een sim met internet verbinding voor dan? Of pre-load jij maps?

Zoals ik het nu lees is de Xiaomi je (Android) Auto telefoon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:51
Vandaag een WTF momentje....
Tegenwoordig begint google maps een aanwijzing soms met "OK", gevolgd door de aanwijzing.

Vandaag herkende de telefoon dit blijkbaar als een OK Google commando.
Best wel suf, een telefoon die tegen zichzelf praat...

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:42
Had ik vandaag ook. Beetje raar maar een tik op het scherm van mijn radio en het is weer weg.

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Dat heb ik al vanaf het begin.
Ik: "navigeer naar huis"
AA: "ok, overschakelen naar waze"
Vervolgens wordt de route berekend, maar tijdens het berekenen bedenkt AA zich ineens dat die een "ok" heeft gehoord..en gaat die wachten op de spraakinvoer. De route is die daarna weer kwijt. Vaak werkt het de tweede keer wel goed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunth
quote:
Sveninho schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:06:
[...]

Heb je daar ook een sim met internet verbinding voor dan? Of pre-load jij maps?

Zoals ik het nu lees is de Xiaomi je (Android) Auto telefoon.
Nee ik verbind die via hotspot met mijn oneplus.
Werkt perfect

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64|oneplus 6 midnight black 256GB

• Sveninho
quote:
Gunth schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:54:
[...]

Nee ik verbind die via hotspot met mijn oneplus.
Werkt perfect
I see! Is dit niet omslachtig? Je kan toch de APK van AA gewoon op je 1+ downloaden? (Ik roep maar wat hoor.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunth
quote:
Sveninho schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:09:
[...]

I see! Is dit niet omslachtig? Je kan toch de APK van AA gewoon op je 1+ downloaden? (Ik roep maar wat hoor.)
Zou ik kunnen maar AA is beperkt en mijn oneplus wil ik niet rooten.
Met aamirror kan je iedere app op je tel op je unit zien,youtube chrome noem maar op.
YouTube: How-To Mirror Screen Android Auto Update 2.0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
Je hoeft je telefoon niet te rooten om een APK te installeren. Daarnaast vind ik het enige nadeel dat je alleen Waze en Maps kunt gebruiken. Zou fijn zijn als je ook bijvoorbeeld TomTom kunt kiezen.

Voor de rest gebruik ik mijn auto als vervoersmiddel en zijn de rest van de functies voldoende van AA (navigeren, telefoneren (al kan dat ook al met de carkit))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:13
quote:
jongetje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:48:
Je hoeft je telefoon niet te rooten om een APK te installeren. Daarnaast vind ik het enige nadeel dat je alleen Waze en Maps kunt gebruiken. Zou fijn zijn als je ook bijvoorbeeld TomTom kunt kiezen.

Voor de rest gebruik ik mijn auto als vervoersmiddel en zijn de rest van de functies voldoende van AA (navigeren, telefoneren (al kan dat ook al met de carkit))
Is dit een reactie op Gunth?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
quote:
Gunth schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:11:
[...]

Zou ik kunnen maar AA is beperkt en mijn oneplus wil ik niet rooten.
Met aamirror kan je iedere app op je tel op je unit zien,youtube chrome noem maar op.
YouTube: How-To Mirror Screen Android Auto Update 2.0
I see! Ik heb een tijdje geprobeerd YouTube draaiend te krijgen zodat ik onderweg naar podcasts zou kunnen luisteren, maar helaas is dit niet gelukt.

Misschien is dit een optie.

• Autofan1985
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10:32
quote:
jongetje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:48:

Rooten is helaas wel nodig als je aamirror wilt gebruiken.

• Ursamajor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13:52

Ursamajor

Astrofotograaf

quote:
Sveninho schreef op zondag 22 juli 2018 @ 18:49:
[...]

I see! Ik heb een tijdje geprobeerd YouTube draaiend te krijgen zodat ik onderweg naar podcasts zou kunnen luisteren, maar helaas is dit niet gelukt.

Misschien is dit een optie.
Daar gebruik ik een podcast app als PlayerFM voor. Die doet het wel via Android Auto.

Gadgets FTW!

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:51
Hiero Antennapod voor de podcasts. Werkt ook goed vanuit AA.

• Hmmbob
Ik ben al een tijdje op zoek naar een lijst met alle auto(radio) modellen die AA ondersteunen. Kennen jullie zo'n lijst?

(Handig icm het uitzoeken van een nieuwe leasewagen, AA is een harde functionele eis natuurlijk :+ )

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• 0stone0

0stone0

quote:
Hmmbob schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:39:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een lijst met alle auto(radio) modellen die AA ondersteunen. Kennen jullie zo'n lijst?

(Handig icm het uitzoeken van een nieuwe leasewagen, AA is een harde functionele eis natuurlijk :+ )
Op de officiële site kan je een overzicht vinden van auto's die AA ondersteunen.

Met een makkelijke google term kom ik op genoeg site's uit die een aantal radio's noemen die het ondersteunen, een compleet overzicht kan ik echter niet vinden :F

https://www.crutchfield.c...mpatible-Car-Stereos.html
https://thewirecutter.com...carplay-and-android-auto/
https://mycarneedsthis.co...ket-android-auto-stereos/

• jongetje
quote:

Het probleem is dat in Nederland de dealers/merken niet adverteren met AA omdat het nog niet officieel uit is en ze dan zeurende klanten krijgen. Maar is het niet handiger om eerst de auto naar wens uit te zoeken en dan kijken of AA mogelijk is? Volgens mij is dit inmiddels op de meeste nieuwe modellen wel mogelijk.

• MerijnB
quote:

Wat @jongetje hierboven zegt. Als je een shortlist hebt, post die dan hier, en dan evt in de topics van de betreffende merken (als die er zijn), dan kan je misschien de info die je zoekt krijgen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Hmmbob
quote:
jongetje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:05:
[...]

Het probleem is dat in Nederland de dealers/merken niet adverteren met AA omdat het nog niet officieel uit is en ze dan zeurende klanten krijgen. Maar is het niet handiger om eerst de auto naar wens uit te zoeken en dan kijken of AA mogelijk is? Volgens mij is dit inmiddels op de meeste nieuwe modellen wel mogelijk.
Hehehehe, natuurlijk gaat het zo. Maar in de configuraties kan ik geen "AA" als filter selecteren, vandaar de vraag. Maar ik kan vooruit, thanks all!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MerijnB
quote:
Hmmbob schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:17:
[...]

Hehehehe, natuurlijk gaat het zo. Maar in de configuraties kan ik geen "AA" als filter selecteren, vandaar de vraag. Maar ik kan vooruit, thanks all!
Ik denk dat je met al het recents uit de VAG stal ver komt.

• jongetje
quote:
MerijnB schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:57:
[...]

Ik denk dat je met al het recents uit de VAG stal ver komt.
Klopt, maar PSA heeft ook AA dus denk dat het bijna lastiger is om iets te vinden waar het niet op zit...

jongetje wijzigde deze reactie 24-07-2018 18:34 (5%)

• tlpeter
Bij Skoda heet het smartlink.

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 14:34
En bij Ford hebben alle auto's met Sync3 Android Auto (na een update die je zelf kunt doen).

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Hmmbob
Top!

• Sveninho
quote:
Ursamajor schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:21:
[...]

Daar gebruik ik een podcast app als PlayerFM voor. Die doet het wel via Android Auto.
Ik weet niet of de YouTube kanalen die ik volg en soms een podcast doen hierop te vinden zijn. Is het proberen waard, dat wel, dus bedankt!
quote:
nocalimero schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:56:
En bij Ford hebben alle auto's met Sync3 Android Auto (na een update die je zelf kunt doen).
Bij onze Ford Fiesta uit 2017/2018 vind ik never nooit een update via het menu van de auto zelf (WiFi is verbonden). Welke techniek heb je gebruikt om te updaten?

• nocalimero
Ik weet niet of je Ford Fiesta Sync3 heeft (er is ook een oudere en langzamere Sync2 variant), zie o.a. :
https://www.ford.nl/handi...gie/comfort-en-gemak/sync

Maar mocht je Fiesta inderdaad Sync3 hebben dan kun je via de volgende pagina een update downloaden die je op een usb stick kunt zetten. Met die usb stick kun je vervolgens zelf je Sync3 systeem gereed maken voor Android Auto.

Zie o.a.:
https://www.ford.nl/onder...sync-3-navigatiesysteem#/

Ik heb zelf sinds 3 weken een Ford Focus Wagon met Sync3 (en Android Auto). De dealer had de update er bij aflevering al opgezet. Ik hoefde dit dus niet zelf te doen.

• Sveninho
quote:
nocalimero schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:44:
Ik weet niet of je Ford Fiesta Sync3 heeft (er is ook een oudere en langzamere Sync2 variant), zie o.a. :
https://www.ford.nl/handi...gie/comfort-en-gemak/sync

Maar mocht je Fiesta inderdaad Sync3 hebben dan kun je via de volgende pagina een update downloaden die je op een usb stick kunt zetten. Met die usb stick kun je vervolgens zelf je Sync3 systeem gereed maken voor Android Auto.

Zie o.a.:
https://www.ford.nl/onder...sync-3-navigatiesysteem#/

Ik heb zelf sinds 3 weken een Ford Focus Wagon met Sync3 (en Android Auto). De dealer had de update er bij aflevering al opgezet. Ik hoefde dit dus niet zelf te doen.
Volgens mij hebben we Sync 3 als ik de Google afbeeldingen van de interface zo zie.
Er staat inderdaad Android Auto in de instellingen, maar ik moet hoe dan ook AA zelf ook op mijn toestel hebben. Het één werkt niet zonder het ander, wat m'n vriendin met der iPhone wel heeft. Apple Carplay die kwam zo out of de box ready 2 go.

• tlpeter
@Sveninho effe de apk downloaden en installeren.
Deze is in Nederland niet via de Playstore te downloaden.

• nocalimero
quote:
Sveninho schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Volgens mij hebben we Sync 3 als ik de Google afbeeldingen van de interface zo zie.
Er staat inderdaad Android Auto in de instellingen, maar ik moet hoe dan ook AA zelf ook op mijn toestel hebben. Het één werkt niet zonder het ander, wat m'n vriendin met der iPhone wel heeft. Apple Carplay die kwam zo out of de box ready 2 go.
Het klopt dat je Android Auto nog op je Android toestel moet zetten.
Dat kan (in Nederland) nog niet via de Playstore, maar je moet een zgn. apk installeren.
zie o.a.:

https://www.androidplanet...id-auto-2018-tussenstand/
en:
https://www.androidplanet...roid-toestel-installeren/
en:
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

Ik heb pas sinds kort een Android smartphone (was altijd een Windows Mobile gebruiker), en het is even uitzoeken, maar mij is het ook gelukt.

nocalimero wijzigde deze reactie 25-07-2018 10:20 (4%)

• Sveninho
quote:
nocalimero schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:58:
[...]

Het klopt dat je Android Auto nog op je Android toestel moet zetten.
Dat kan (in Nederland) nog niet via de Playstore, maar je moet een zgn. apk installeren.
zie o.a.:

https://www.androidplanet...id-auto-2018-tussenstand/
en:
https://www.androidplanet...roid-toestel-installeren/
en:
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

Ik heb pas sinds kort een Android smartphone (was altijd een Windows Mobile gebruiker), en het is even uitzoeken, maar mij is het ook gelukt.
quote:
tlpeter schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:26:
@Sveninho effe de apk downloaden en installeren.
Deze is in Nederland niet via de Playstore te downloaden.
Jullie begrijpen me verkeerd. Ik heb AA los op mijn toestel staan, al enige tijd, maar in het menu van onze Ford staat er specifiek een tablad voor AA om deze in en uit te schakelen. Dit staat dan volledig los van de handelingen die ik wel of niet op mijn toestel heb gedaan.

Naar mijn weten, correct me if I'm wrong, hoeven Apple gebruikers Carplay niet los te downloaden. Dat werkt gewoon zo out of the box. In Amerika (of waar dan ook) moet ik met mijn Android toestel nog steeds zelf AA uit de Playstore halen. Voor ons Europeanen dan via de 'andere' weg.
Kost dit me moeite? Nee, maar het is wel omslachtig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
quote:
Sveninho schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:07:
moet ik met mijn Android toestel nog steeds zelf AA uit de Playstore halen. Voor ons Europeanen dan via de 'andere' weg.
Kost dit me moeite? Nee, maar het is wel omslachtig.
Ik heb liever dat je het los moet installeren dan dat alles maar wordt meegeleverd terwijl je het misschien niet gebruikt.

• Sveninho
quote:
jongetje schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Ik heb liever dat je het los moet installeren dan dat alles maar wordt meegeleverd terwijl je het misschien niet gebruikt.
Heb je ook een punt. :P

• tomk94
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23-04 19:53

tomk94

Developer

nieuws: Google brengt Nederlandse versie van spraakassistent voor telefoons uit

Iemand al getest of dit in Android Auto ook al werkt?

• Sveninho
quote:
Mijn toestel staat in het Engels, maar in mijn ervaring werkt nog geen enkel Nederlands commando.

• eBait
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:25
quote:
Net even geprobeerd. De stem is veranderd, en het bellen lijkt nog intuitiever geworden te zijn. Bij mij zijn nog niet alle andere assistant-functies aangezet.

• Cerenas
quote:
Is dit dan een uitbreiding van wat al kon? Want commando's als "Ok Google, navigeer naar ..." en "Ok Google, stuur WhatsApp naar ..." werkten bij mij al.

Edit: Misschien dat Android Auto een keer via de store in Nederlands komt...

Cerenas wijzigde deze reactie 26-07-2018 11:32 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 24-04 20:47

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

net android auto gedeinstalleerd en de nieuwste versie geinstalleerd.
Ik krijg nu echter een error:

android open automotive protocol
Er werken geen geinstalleerde apps met dit usb accessoire: meer informatie op www.android.com

Android auto werkt dus niet meer opeens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tlpeter
@sander817 waarom geen update gedaan?

• marti28
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-04 14:08
Heeft iemand hier ervaring met Android Auto na het inschakelen van de Google Assistent? Ik kon namelijk eerder in de auto lekker appen via spraak door te roepen "Stuur een WhatsApp bericht naar $naam" of "Beantwoorden" als reactie op een inkomend bericht. Nadat Google z'n assitent heeft gepushed werkt dit alleen niet meer. Ik krijg doodleuk een vrouwtje dat in het Nederlands tegen mij zegt dat ze niet weet hoe ze me hiermee kan helpen.

Help?! :)

• Gaitman

Gaitman

The Real One

quote:
sander817 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 10:42:
net android auto gedeinstalleerd en de nieuwste versie geinstalleerd.
Ik krijg nu echter een error:

android open automotive protocol
Er werken geen geinstalleerde apps met dit usb accessoire: meer informatie op www.android.com

Android auto werkt dus niet meer opeens
En de eerdere versie installeren die het wel deed. Na natuurlijk de nieuwste er af te halen.
quote:
marti28 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:56:
Heeft iemand hier ervaring met Android Auto na het inschakelen van de Google Assistent? Ik kon namelijk eerder in de auto lekker appen via spraak door te roepen "Stuur een WhatsApp bericht naar $naam" of "Beantwoorden" als reactie op een inkomend bericht. Nadat Google z'n assitent heeft gepushed werkt dit alleen niet meer. Ik krijg doodleuk een vrouwtje dat in het Nederlands tegen mij zegt dat ze niet weet hoe ze me hiermee kan helpen.

Help?! :)
Nee ik heb hier geen Google Assitent. Maar heb je al geprobeerd om Google Assistent te verwijderen of uit te schakelen?

Gaitman wijzigde deze reactie 02-08-2018 19:53 (41%)

• marti28
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-04 14:08
quote:
Gaitman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 19:53:
Nee ik heb hier geen Google Assitent. Maar heb je al geprobeerd om Google Assistent te verwijderen of uit te schakelen?
Om een of andere reden doet ie t nu wel weer na het verwijderen van de Google assistent app en het opnieuw installeren van Android Auto. Weird.

• JeroenV_
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07:18
Ik krijg straks een nieuwe auto waarin ook Android Auto mogelijk is met de ingebouwde radio (Kia Niro).

Nu wil ik eigenlijk een mifi stick in de auto stoppen met een simkaartje, zodat ik eigenlijk altijd wifi in de auto heb ook als ik geen android auto gebruik. Als je namelijk de ingebouwde navi gebruikt, heeft deze internet nodig om bijv verkeersinfo of weer op te halen, maar dan zou ik iedere keer op mijn telefoon internet delen aan moeten zetten.

Gebruikt Android auto nu ook die verbinding als mijn telefoon met de mifi/wifi is verbonden, of pakt deze gewoon altijd je 4g? Weet iemand dit?

• robotjoek
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 02-04 16:59
Weet iemand hoe ik op mijn Pixel 2 XL tijdens het gebruik van AA, niet storen kan uitschakelen, zodat ik wel meldingen etc hoor, lees dat t kan, maar kan niet vinden waar ?

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
JeroenV_ schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:00:
Ik krijg straks een nieuwe auto waarin ook Android Auto mogelijk is met de ingebouwde radio (Kia Niro).

Nu wil ik eigenlijk een mifi stick in de auto stoppen met een simkaartje, zodat ik eigenlijk altijd wifi in de auto heb ook als ik geen android auto gebruik. Als je namelijk de ingebouwde navi gebruikt, heeft deze internet nodig om bijv verkeersinfo of weer op te halen, maar dan zou ik iedere keer op mijn telefoon internet delen aan moeten zetten.

Gebruikt Android auto nu ook die verbinding als mijn telefoon met de mifi/wifi is verbonden, of pakt deze gewoon altijd je 4g? Weet iemand dit?
Voor zover ik weet gaat WiFi altijd boven 4G, tenzij de verbinding heel instabiel is. Als je telefoon dus via Wi-Fi met de mifi-stick verbonden is, verwacht ik dat AA ook die verbinding gebruikt. Die gebruikt voor data toch gewoon de aanwezige internetverbinding van je telefoon, en zet het beeld door via de kabel?

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• JeroenV_
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07:18
Als jouw antwoord in de praktijk inderdaad zo werkt ben ik blij, want dat is precies waar ik op hoopte (y)

• JB076
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 06:21
Nieuwe auto sinds maandag en daardoor ook Android Auto in gebruik kunnen nemen. Eerste indrukken zijn positief. De stembediening om bestemmingen voor waze op te geven, muziek aan te vragen en berichtjes te versturen werkt behoorlijk goed. Ook de commando's die pas sinds de Nederlandse Assistent zijn geintroduceerd ("stuur een appje naar...", "navigeer naar de Appie in...") werken feilloos.

Gebruik van de juiste kabel luistert wel nauw. Tot op heden werkt alleen de originele kabel die ik bij m'n telefoon geleverd heb gekregen probleemloos. Bij de andere twee die ik heb geprobeerd valt soms de verbinding weg waardoor AA direct stopt.

• Exocet
  • Niet online
Is het mogelijk notities te laten maken in Android Auto?
Met de google assistent op de telefoon werkt het , maar in Android Auto krijg ik de melding "ik weet niet hoe ik je kan helpen".

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12:59
@JB076 Ik heb het goedkoopste en kortste USB-C kabeltje op Ali Express gekocht en werkt al ruim een jaar perfect :D

• Hmmbob
Ik heb Android Auto van een apk site gedownload een paar maanden terug, en zag deze nooit in mijn play store. Vandaag had ik ineens een update van AA, én is hij gewoon zichtbaar als geïnstalleerde app in de play store.

Herkennen mensen dit?

Op een ander toestel zonder AA is hij nog steeds niet te vinden in de store.

• Exocet
  • Niet online
quote:
Hmmbob schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:16:
Ik heb Android Auto van een apk site gedownload een paar maanden terug, en zag deze nooit in mijn play store. Vandaag had ik ineens een update van AA, én is hij gewoon zichtbaar als geïnstalleerde app in de play store.

Herkennen mensen dit?

Op een ander toestel zonder AA is hij nog steeds niet te vinden in de store.
Nee, hier niet in de play store te vinden.
Zit je wellicht in het buitenland?

• Hmmbob
Nope, gewoon in Nederland.

T zal dan vast niet iets bijzonders zijn, ik had even de hoop dat AA nu officieel beschikbaar zou gaan komen nu Google Assistent net beschikbaar is.

Hmmbob wijzigde deze reactie 09-08-2018 22:24 (74%)

• Stfnlln
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12:35
quote:
Hmmbob schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:20:
Nope, gewoon in Nederland.

T zal dan vast niet iets bijzonders zijn, ik had even de hoop dat AA nu officieel beschikbaar zou gaan komen nu Google Assistent net beschikbaar is.
Hier ook nog niet te zien met OnePlus 3 op android 8.0.0

Waar zit jij op? Zou mooi zijn als hij nu eindelijk eens officieel wordt!

• Isniedood
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 11-04 09:40

Isniedood

nee, echt niet!

quote:
JB076 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:00:
Nieuwe auto sinds maandag en daardoor ook Android Auto in gebruik kunnen nemen. Eerste indrukken zijn positief. De stembediening om bestemmingen voor waze op te geven, muziek aan te vragen en berichtjes te versturen werkt behoorlijk goed. Ook de commando's die pas sinds de Nederlandse Assistent zijn geintroduceerd ("stuur een appje naar...", "navigeer naar de Appie in...") werken feilloos.

Gebruik van de juiste kabel luistert wel nauw. Tot op heden werkt alleen de originele kabel die ik bij m'n telefoon geleverd heb gekregen probleemloos. Bij de andere twee die ik heb geprobeerd valt soms de verbinding weg waardoor AA direct stopt.
Ik heb net Android auto in mijn Mazda laten installeren, maar de voice commandos vallen mij tegen. Beantwoorden van whatsapp lukt niet en ik heb ook geen idee hoe ik met voice commandos waze en spotify kan gebruiken. Hij geeft aan dat het niet werkt. Ik gebruik de nederlandstalige assistent.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• robotjoek
  • Laatst online: 02-04 16:59
Om WA te laten werken kan je t volgende proberen, installeer Hangouts op je foon, en je zal zien dat WA via AA werkt, had de tip ergens gelezen omdat ik met t zelfde probleem zat, hoop dat je r wat aan hebt.....
quote:
Isniedood schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:53:
[...]

Ik heb net Android auto in mijn Mazda laten installeren, maar de voice commandos vallen mij tegen. Beantwoorden van whatsapp lukt niet en ik heb ook geen idee hoe ik met voice commandos waze en spotify kan gebruiken. Hij geeft aan dat het niet werkt. Ik gebruik de nederlandstalige assistent.

• Cerenas
quote:
[...]

Bij mij werken de volgende commando's in ieder geval:
WhatsApp: Ok Google, stuur WhatsApp naar 'naam' vervolgens vraagt zij welk bericht ik wil versturen, leest ze het een keer op en vraagt om te verzenden of annuleren.
Waze (als je deze aan hebt staan denk ik): Ok Google, navigeer naar 'plaats/straatnaam' en ze zegt iets in de trend van: 'Oké, overschakelen naar Waze' en hoef je alleen nog de route te activeren op je scherm.

Spotify eigenlijk nog niet geprobeerd, zal ik ook eens naar kijken, want al rijdende kan ik bijna niks in mijn bibliotheek selecteren.

• Gaitman

Gaitman

The Real One

quote:
Cerenas schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:20:
[...]

Bij mij werken de volgende commando's in ieder geval:
WhatsApp: Ok Google, stuur WhatsApp naar 'naam' vervolgens vraagt zij welk bericht ik wil versturen, leest ze het een keer op en vraagt om te verzenden of annuleren.
Waze (als je deze aan hebt staan denk ik): Ok Google, navigeer naar 'plaats/straatnaam' en ze zegt iets in de trend van: 'Oké, overschakelen naar Waze' en hoef je alleen nog de route te activeren op je scherm.

Spotify eigenlijk nog niet geprobeerd, zal ik ook eens naar kijken, want al rijdende kan ik bijna niks in mijn bibliotheek selecteren.
Spotify is Ok Google, Speel [insert afspeelijst]
Spotify is Ok Google, Speel [Artiest]

• Isniedood
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 11-04 09:40

Isniedood

nee, echt niet!

quote:
Gaitman schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:54:
[...]

Klopt en door werkt bij mij dus wel met de reguliere assistent maar niet in Android auto

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• stijn014
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:20
quote:
Gaitman schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:54:
[...]

Die afspeellijsten lukt mij niet. Kent hij ook daily mix 1 enzo?

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 20:31
quote:
[...]

Als je een Whatsapp-bericht hebt beluisterd, druk je op het microfoontje en zeg je 'beantwoorden'. Niets meer of minder. Werkt bij mij in ieder geval perfect (Seat Ibiza).

• ViSassie
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-12-2018
Hallo,

Ik gebruik AA nu tijdje. Is prima alleen sinds paar dagen valt in de 5 min geluid 2sec weg.
Hebben meer van jullie hier last van?
Wat te doen?

Groet ViSassie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Een beetje meer informatie geven zou in ieder geval al helpen. :) Welke auto, welke telefoon, welk OS, welke app versie e.d.

• ViSassie
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-12-2018
quote:
rens-br schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:37:
[...]

[mbr]Een beetje meer informatie geven zou in ieder geval al helpen. :) Welke auto, welke telefoon, welk OS, welke app versie e.d.[/]
Mijn excuses, niet helemaal gewend nog ;)

Het gaat om de nieuwe Toyota aygo, Samsung s9+, Android 8.0 en versie 3.4.582533

De app deed het gewoon prima maar sinds paar dagen dus niet meer.
Hoop dat je kunt helpen :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 24-04 12:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft iemand hier een Huawei (p10 lite) waarop AA werkt? Ik zie op internet verschillende berichten dat het niet werkt, maar ook weer berichten dat het gefixed zou zijn en weer werkt.
Ik krijg echter op de leen Polo alleen een foutmelding te zien, de telefoon springt wel in AA mode (welke ik vervolgens ook niet meer uit krijgt).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Spiff
  • Nu online
AA zou niet werken op Android One:
https://www.androidheadli...-android-one-devices.html
Lekker is dat!
Mijn Nokia 8 is volgens mij Android One, maar werkt lekker wel...
Edit: Nokia 8 is dus geen Android One

Spiff wijzigde deze reactie 06-09-2018 11:33 (11%)

x

• DjMark
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13:14
quote:
Spiff schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:51:
AA zou niet werken op Android One:
https://www.androidheadli...-android-one-devices.html
Lekker is dat!
Mijn Nokia 8 is volgens mij Android One, maar werkt lekker wel...
Edit: Nokia 8 is dus geen Android One
Op mijn Xiaomi Mi A1 (androidOne) werkt het ook gewoon.
Ja je kan het niet vanuit de playstore krijgen, maar je kan de apk gewoon installeren, en dan werkt het.

Volkswagen eGolf 2018

• benlanka
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Hier werkt het alleen als Twin App/Dual App is uitgeschakeld. Anders krijg je een foutmelding 'Communicatiefout 16' (getest met Kia Niro en Huawei P20).

• neophyte89
  • Laatst online: 31-03 11:39
Beste Tweakers,

Ik gebruik AA nu voor een week maar ik kan geen gesproken berichten verzenden of Ok Google gebruiken.

De Google stem verteld me dan dat dit niet wordt ondersteund, bijvoorbeeld als ik een appje krijg en beantwoorden zeg dan komt deze melding. Weet iemand wat het kan zijn?

Galaxy S8
Versie AA is 3.5 (laatste release op apkmirror)

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:12

Pinobigbird

doesn't share food!

neophyte89 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:19:
Beste Tweakers,

Ik gebruik AA nu voor een week maar ik kan geen gesproken berichten verzenden of Ok Google gebruiken.

De Google stem verteld me dan dat dit niet wordt ondersteund, bijvoorbeeld als ik een appje krijg en beantwoorden zeg dan komt deze melding. Weet iemand wat het kan zijn?

Galaxy S8
Installeer ook Hangouts, zie ook psvjw in "Android Auto in Nederland" en robotjoek in "Android Auto in Nederland"

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 11:32
Werk er nu een week mee, bevalt super in mijn Leon icm samsung A8 dual sim.
Ik heb alleen een dingetje wat jammer is. Als ik bel dan is blijkbaar mijn internet zo traag dat maps te weinig bandbreedte heeft om alternatieve routes te berekenen....

• stelling
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:40
neophyte89 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:19:
3.6 staat er inmiddels ook

• Exocet
  • Niet online
Bedankt voor de tip.
Enig idee waar de changelog te vinden is? De "what's new" is al vele versie exact hetzelfde.

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Exocet schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:40:
[...]

Bedankt voor de tip.
Enig idee waar de changelog te vinden is? De "what's new" is al vele versie exact hetzelfde.
Ja, daar stoor ik mij ook al een hele tijd aan |:(

Etuuuuuh!

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Het valt mij wel op dat het commando "Ok Google" vaak de eerste één of twee keren enkel werkt, en daarna niet meer.... meer mensen daar last van? Ik heb een Mitsubishi ASX uit 2018 met AA 3.6.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

rens-br wijzigde deze reactie 19-09-2018 13:24 (23%)

Etuuuuuh!

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:59

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik blijf het enorm raar en bijna onacceptabel vinden dat AA nog steeds niet in de Play Store te vinden en te installeren is. Allerlei autofabrikanten kiezen voor AA, maar een gemiddelde persoon krijgt AA nooit op z'n telefoon geïnstalleerd. Mijn vader (70 jaar) bijvoorbeeld, nieuwe ASX aangeschaft begin 2018, heeft echt geen idee hoe iets te installeren, behalve vanuit de Play Store. Laatst deed z'n AA app het niet meer (was te oud), dus ik moest een nieuwere apk zoeken en installeren. Zo zou het toch niet moeten zijn....

• stelling
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:40
hars73 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:22:
Ik blijf het enorm raar en bijna onacceptabel vinden dat AA nog steeds niet in de Play Store te vinden en te installeren is. Allerlei autofabrikanten kiezen voor AA, maar een gemiddelde persoon krijgt AA nooit op z'n telefoon geïnstalleerd. Mijn vader (70 jaar) bijvoorbeeld, nieuwe ASX aangeschaft begin 2018, heeft echt geen idee hoe iets te installeren, behalve vanuit de Play Store. Laatst deed z'n AA app het niet meer (was te oud), dus ik moest een nieuwere apk zoeken en installeren. Zo zou het toch niet moeten zijn....
Dit ligt aan het land. Rij maar eens Duitsland in, dan staat hij wel in de Playstore. Het heeft met goedkeuring te maken. Maar eerlijk gezegd weet ik niet door welke organisatie.Zie ook de footnote onder dit forum.

• jongetje
stelling schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:46:
[...]
Het heeft met goedkeuring te maken. Maar eerlijk gezegd weet ik niet door welke organisatie.
Het is een app. van Google in de Google playstore... (Google kan dus zelf bepalen voor welk land ze het beschikbaar stellen) Ik vermoed dat het te maken heeft met het nog niet bestaan van een nederlandstalige assistent.

• neophyte89
Spraakopdrachten hebben voor 1 dag gewerkt, nu wil die helemaal geen spraakopdrachten meer doen, radio geluid wordt niet gemute als ik op de spraakknop druk.

Ik heb de radio (RCD330+) naar factory defaults gezet, geen verschil, S8 naar factory defaults, geen verschil...
Nu dus ook met 3.6 geprobeerd, maar geen verschil.

Iemand ideeën wat het kan zijn?

• neophyte89
Ik heb het idee dat het met de September update maken heeft van Samsung voor de S8, nog meer mensen met dit probleem? Spotify wil ook niet meer afspelen, wanneer ik op "Play" druk begint hij 1 seconde en staat weer op pauze.

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
De 3.6 update heeft bij mij wel een bug geintroduceerd.
Telkens als AA wat zegt (bv waze met een aanwijzing/melding), dan gaat het volume van de auto radio iets zachter (wat logisch is), maar AA zet het geluid van de radio niet terug als die klaar is met praten... Enige oplossing is dan radio uit/aan...

(seat ibiza met oneplus 6, android P beta)

• Podywieter
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 17-04 02:03
Hebben jullie ook het probleem dat AA niet meer herkent wordt sinds gisteren. Was in Duitsland en bij het herstarten na een korte pitstop was er een update nodig maar zit met de laatste versie van de Apkmirror versie. Rij met een mercedes C ter info als dit iets zou uitmaken. De Ford Focus van mijn vrouw herkent hem ook niet meer en heb reeds verschillende versies erop en eraf gezet om te zien of het aan de software lag. :-( Greetz

• MerijnB
Podywieter schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:14:
Hebben jullie ook het probleem dat AA niet meer herkent wordt sinds gisteren. Was in Duitsland en bij het herstarten na een korte pitstop was er een update nodig maar zit met de laatste versie van de Apkmirror versie. Rij met een mercedes C ter info als dit iets zou uitmaken. De Ford Focus van mijn vrouw herkent hem ook niet meer en heb reeds verschillende versies erop en eraf gezet om te zien of het aan de software lag. :-( Greetz
Vanmorgen geen last van, ben je bij qua versie? Een tijdje geleden was het nodig te updaten, toen wilde hij bij mij ook niet meer.

• 0stone0

0stone0

Podywieter schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:14:
Heb ik ook last van! Mijn auto start AA niet meer automatisch op! Als ik mijn telefoon aansluit met een kabel en vervolgens via de instellingen van mn auto AndroidAuto uit en weer aan zet, start ie het wel op!
Wel irritant aangezien dat de enige manier is om het te starten...

Versie: 3,6,583534
Auto: Opel Corsa Black & White edition 2017

0stone0 wijzigde deze reactie 02-10-2018 10:44 (4%)

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 20:31
neophyte89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:11:
Ik heb het idee dat het met de September update maken heeft van Samsung voor de S8, nog meer mensen met dit probleem? Spotify wil ook niet meer afspelen, wanneer ik op "Play" druk begint hij 1 seconde en staat weer op pauze.
Ik heb ook een S8 met de AA 3.6 update (i.c.m. Seat Ibiza uit 2017). Android-versie van mijn S8 is nog 8.0 (geen Android Pie-beta geïnstalleerd).

AA 3.6 geïnstalleerd op de dag dat hij op de beroemde APK-website stond.

Geen enkel probleem mee.

Kan het zijn dat je Spotify-account door iemand anders (ander gezinslid) in gebruik is of zo? Dat heb ik wel eens gehad namelijk. Vrouw-lief die telkens Spotify op de Sonos aanzette |:( . (Wij hebben maar één Spotify-account)

psvjw wijzigde deze reactie 02-10-2018 12:29 (5%)
Reden: Android-versie telefoon toegevoegd

• neophyte89
Ik ben er inmiddels achter, eens in de zo'n tijd werkt mijn telefoon niet goed meer.
Ik reset dan de RCD330 en het probleem is opgelost.
psvjw schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:22:
[...]

Ik heb ook een S8 met de AA 3.6 update (i.c.m. Seat Ibiza uit 2017). Android-versie van mijn S8 is nog 8.0 (geen Android Pie-beta geïnstalleerd).

AA 3.6 geïnstalleerd op de dag dat hij op de beroemde APK-website stond.

Geen enkel probleem mee.

Kan het zijn dat je Spotify-account door iemand anders (ander gezinslid) in gebruik is of zo? Dat heb ik wel eens gehad namelijk. Vrouw-lief die telkens Spotify op de Sonos aanzette |:( . (Wij hebben maar één Spotify-account)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True