@chundo misschien eens beginnen met duidelijk omschrijven welke problemen je nou hebt en wat je verder al geprobeerd hebt.
Glazen bollen zijn nog steeds niet uitgevonden.
Meestal is het een kabel probleem, probeer de bijgeleverde kabel eens.
Android auto heeft gewerkt, mijn s22 doet een update en het werkt niet meer. Aangezien het gewerkt heeft vermoed ik dat de kabel ok is (u green kabel want een originele kabel zit er niet meer bij).
Meer Samsung gebruikers hadden hier last van, auto’s wissen, machtigingen, enzo heeft bij vele het probleem opgelost maar bij mij blijft er geen icoon komen op de radio’s.
chundo schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:25:
Android auto heeft gewerkt, mijn s22 doet een update en het werkt niet meer. Aangezien het gewerkt heeft vermoed ik dat de kabel ok is (u green kabel want een originele kabel zit er niet meer bij).
Meer Samsung gebruikers hadden hier last van, auto’s wissen, machtigingen, enzo heeft bij vele het probleem opgelost maar bij mij blijft er geen icoon komen op de radio’s.
Heb je de usb poort van je telefoon al eens goed schoongemaakt? Ik heb ook connectie problemen gehad met AA met een Oneplus telefoon en na het schoonmaken van de usb poort probleem opgelost.
Ik heb een vreemd probleem en ben benieuwd of iemand dit herkent en/of er een oplossing voor weet.
Ik heb een BMW I3 en ik heb daar zelf Android Auto in geïnstalleerd (MMI V4 box).
Dit werkt super goed, echter wanneer ik thuis ben en mijn auto staat op de oprit schakelt mijn Samsung s21 zeer regelmatig over naar mijn auto, terwijl deze afgesloten is.
Dit gebeurt tijdens het telefoneren (dan horen we elkaar dus niet meer) maar ook m'n wifi verbinding thuis wordt vaak verbroken.
Erg frustrerend.
Iemand een oplossing?
jolandacb schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:38:
Ik heb een vreemd probleem en ben benieuwd of iemand dit herkent en/of er een oplossing voor weet.
Ik heb een BMW I3 en ik heb daar zelf Android Auto in geïnstalleerd (MMI V4 box).
Dit werkt super goed, echter wanneer ik thuis ben en mijn auto staat op de oprit schakelt mijn Samsung s21 zeer regelmatig over naar mijn auto, terwijl deze afgesloten is.
Dit gebeurt tijdens het telefoneren (dan horen we elkaar dus niet meer) maar ook m'n wifi verbinding thuis wordt vaak verbroken.
Erg frustrerend.
Iemand een oplossing?
Dan staat die MMI V4 box nog aan: ik heb ook onlangs Android Auto in mijn auto geïnstalleerd, niet aan de hand van zo'n box. Maar een Android Autoradio. Feit is dat wanneer de Autoradio aanstaat, mijn smartphone ook direct contact maakt met de auto.
Dus ik vermoed, dat die MMI V4 Box niet uitgaat, anders zou je telefoon geen verbinding kunnen maken. Als dat ding uit staat, dan is er ook geen verbinding mogelijk. Als je binnenkort met een lege accu staat.... dan weet je waarom.
Dan staat die MMI V4 box nog aan: ik heb ook onlangs Android Auto in mijn auto geïnstalleerd, niet aan de hand van zo'n box. Maar een Android Autoradio. Feit is dat wanneer de Autoradio aanstaat, mijn smartphone ook direct contact maakt met de auto.
Dus ik vermoed, dat die MMI V4 Box niet uitgaat, anders zou je telefoon geen verbinding kunnen maken. Als dat ding uit staat, dan is er ook geen verbinding mogelijk. Als je binnenkort met een lege accu staat.... dan weet je waarom.
Nee, dat kan het niet zijn, want hij heeft eerder al eens paar weken stil gestaan toen we op vakantie waren.
Is trouwens een elektrische auto he.
Nee, dat kan het niet zijn, want hij heeft eerder al eens paar weken stil gestaan toen we op vakantie waren.
Is trouwens een elektrische auto he.
Electrische auto's hebben ook een 12v accu aan boord Maar hoe verklaar je het anders, dat je telefoon telkens verbinding probeert te maken met de auto die geparkeerd staat? Dan moet dat ding wat je in de auto zit, aan staan lijkt mij.
Electrische auto's hebben ook een 12v accu aan boord Maar hoe verklaar je het anders, dat je telefoon telkens verbinding probeert te maken met de auto die geparkeerd staat? Dan moet dat ding wat je in de auto zit, aan staan lijkt mij.
Geen idee, dat is dus ook het raadsel en de vraag.
Geen idee, dat is dus ook het raadsel en de vraag.
In de tijd dat ik nog zelf een carkit in mijn auto bouwde was het zo dat er achter de radio meestal 2x 12v beschikbaar was: 1x continu en 1x gekoppeld aan de aan/uit van het contact. Het was toen belangrijk om die correct aan te sluiten, omdat anders de carkit anders altijd aan bleef staan en inderdaad de accu leeg kon trekken.
Het lijkt me dus goed om dat te controleren en zo mogelijk te meten. Anders weet de nieuwe headunit niet wanneer hij uit moet gaan en blijft hij simpelweg altijd aan.
In de tijd dat ik nog zelf een carkit in mijn auto bouwde was het zo dat er achter de radio meestal 2x 12v beschikbaar was: 1x continu en 1x gekoppeld aan de aan/uit van het contact. Het was toen belangrijk om die correct aan te sluiten, omdat anders de carkit anders altijd aan bleef staan en inderdaad de accu leeg kon trekken.
Het lijkt me dus goed om dat te controleren en zo mogelijk te meten. Anders weet de nieuwe headunit niet wanneer hij uit moet gaan en blijft hij simpelweg altijd aan.
jolandacb schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:38:
Erg frustrerend.
Iemand een oplossing?
Je ook Bluetooth uitzetten op de fone dan wordt er geen contact met de radio gezocht.
Je ook Bluetooth uitzetten op de fone dan wordt er geen contact met de radio gezocht.
Als je bluetooth ook voor bijv. je martwatch, koptelefoon oid gebruikt is dat niet handig. Handiger lijkt me om de spanning van die Androidbox af te halen als het contact uitstaat. Blijkbaar blijft deze actief wat niet handig is.
Als je bluetooth ook voor bijv. je martwatch, koptelefoon oid gebruikt is dat niet handig. Handiger lijkt me om de spanning van die Androidbox af te halen als het contact uitstaat. Blijkbaar blijft deze actief wat niet handig is.
Ik heb inderdaad ook een smartwatch, dus Bluetooth uitschakelen is geen optie.
Spanning van de androidbox halen als het contact uitstaat, is inderdaad de oplossing, maar aangezien de box onder de achterbank ingebouwd is, vraag ik mij oprecht af hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Spanning van de androidbox halen als het contact uitstaat, is inderdaad de oplossing, maar aangezien de box onder de achterbank ingebouwd is, vraag ik mij oprecht af hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Je hebt de box blijkbaar aangesloten op een 12V aansluiting die permanent onder spanning staat. Sluit hem aan op een plaats die alleen onder spanning staat als het contact aan staat.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Je hebt de box blijkbaar aangesloten op een 12V aansluiting die permanent onder spanning staat. Sluit hem aan op een plaats die alleen onder spanning staat als het contact aan staat.
Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn.
Uit gemak kies ik er echter maar voor om de Bluetooth verbinding met de auto op mijn mobiel te deactiveren wanneer ik thuis ben. En wanneer ik smorgens naar mijn werk ga, weer te activeren.
Dat is symptoombestrijding, en nu blijft er dus continu spanning op staan, wat uiteindelijk langzaamaan je accu leeg eet. Geen probleem als je iedere dag rijdt, maar na 3 weken vakantie kan je een verrassing hebben in de vorm van een lege accu.
Hij zit gewoon niet goed aangesloten.
ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!
Sinds vandaag werkt mijn S22 niet meer met android auto. Hij probeert steeds opnieuw te verbinden, en dat mislukt dan. (USB verbinding)
Ik heb alle recente updates, en gisteren/eergisteren werkte hij WEL gewoon met android auto.
Is er een update oid geweest die iets fout laat lopen?
[Voor 3% gewijzigd door teake op 11-10-2022 18:40. Reden: USB verbinding toegevoegd]
teake schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:39:
Sinds vandaag werkt mijn S22 niet meer met android auto. Hij probeert steeds opnieuw te verbinden, en dat mislukt dan. (USB verbinding)
Ik heb alle recente updates, en gisteren/eergisteren werkte hij WEL gewoon met android auto.
Is er een update oid geweest die iets fout laat lopen?
Heb mijn S22 vandaag nog gebruikt met AA. Laatste update op de S22. Geen problemen ondervonden.
Ik herken dit probleem en heb een paar keer de USB poort schoon gemaakt.
Zowel van de tel als van de kabel.
Meestal komt er een plukje stof uit, opgehoopt uit de broekzak..
Dank voor de tip.
Dat zal dan in de houder zijn, want de telefoon is net nieuw, en zou dus een schone poort moeten hebben. De houder is 4 jr oud.
Zal morgen eens wat prutsen.
teake schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:52:
Dank voor de tip.
Dat zal dan in de houder zijn, want de telefoon is net nieuw, en zou dus een schone poort moeten hebben. De houder is 4 jr oud.
Het zal mij benieuwen. Zelf ben ik voor een s22 ook nog op zoek naar een oplossing. De telefoon is net nieuw en ik heb hem getest met verschillende kabels. Telkens bij het verbinden verliest android auto elke keer de verbinding.
Bij mijn toestel, een Xiaomi 12 werkt het alleen met een witte wat dikkere kabel volgens mij zijn dat van die hoog wattage kabels. Terwijl de simpelere toestellen het met elk dun draadje prima doen.
Het is eigenlijk best vreemd. Menig telefoon werkt gewoon goed als je hem met een willekeurige kabel aansluit op je computer en op hoge snelheid data gaat overdragen. Voor serieus snelladen heb je vaak een iets betere kabel nodig, maar ook daarbij komt het niet zo ontzettend nauw.
Behalve wanneer je Android Auto gebruikt. Dan moeten de stekkers van goud zijn, moet je de poort van je toestel schoonmaken met borsteltjes van eenhoornhaar en moet je een speciaal gebedje prevelen terwijl je de speciale kabel aansluit die gemaakt is door elfjes in het licht van de volle maan.
Ik heb AndroidAuto draadloos en laad mijn telefoon via een poort die alleen stroom levert. Anders verlies ik regelmatig de verbinding als ik hem aan een datapoort van de auto hang om op te laden.
jongetje schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 08:44:
Ik heb AndroidAuto draadloos en laad mijn telefoon via een poort die alleen stroom levert. Anders verlies ik regelmatig de verbinding als ik hem aan een datapoort van de auto hang om op te laden.
Bij mij werkt dit ook beter: maar ik gebruik een Android Autoradio, die toevalligerwijs Android Auto draadloos ondersteund. Het staat geeneens in de advertentie op AlliExpress, waarschijnlijk omdat ze geschillen willen vermijden van kopers met een Android telefoon uit jaren tabak.
Maar met kabel werd toen ik het testte de verbinding om de haverklap verbroken, terwijl dat met draadloos enkel het geval is wanneer het mobiele netwerk veranderd. Bijvoorbeeld wanneer je de grens overgaat.
[Voor 15% gewijzigd door Marco-Peters op 13-10-2022 09:28]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met Android Auto qua verbinding, op één keer na toen AA keihard crashte op het moment dat ik een nummer in Spotify skipte via de knop op m'n stuur. Denk dat toen de module in de auto zelf is gecrasht want daarna wilde hij geen verbinding meer maken terwijl de telefoon wel aangaf "Android Auto is connecting".
Sindsdien doet hij het wel weer gewoon. Ik heb een OnePlus 6 en gebruik de kabel die ik erbij kreeg, in een Kia Ceed uit 2021.
teake schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:52:
Dank voor de tip.
Ik heb een paar dagen geleden de usb-c stekker andersom in de houder gemonteerd, en sindsdien geen verbroken verbinding meer gehad.
Lang leve de symmetrie :-)
Bij mij werkt dit ook beter: maar ik gebruik een Android Autoradio, die toevalligerwijs Android Auto draadloos ondersteund. Het staat geeneens in de advertentie op AlliExpress, waarschijnlijk omdat ze geschillen willen vermijden van kopers met een Android telefoon uit jaren tabak.
Maar met kabel werd toen ik het testte de verbinding om de haverklap verbroken, terwijl dat met draadloos enkel het geval is wanneer het mobiele netwerk veranderd. Bijvoorbeeld wanneer je de grens overgaat.
Geen last van hij pakt de roaming telco gewoon op. In het auto display verschijnt de bekende 'R' in beeld. Moet je opnieuw connecten?
Ik heb een oud/nieuw fenomeen met Waze .
Sinds kort rijdt ik een Ford Focus Wagon met een iets groter scherm (2020 ST).
Hiervoor had ik Opel en ik had 2 jaar terug ellende met de GPS ism Waze. Dit leek uiteindelijk opgelost na een update van Waze.
Nu rijdt ik de Ford Focus Wagon uit 2020 en nu begint dezelfde ellende weer. GPS pijltje blijft op een bepaald punt op de kaart staan (kortom GPS beweegt niet) en het wordt niet goed geupdate.
Met Google Maps werkt alles prima. Weet iemand een oplossing?
Nu rijdt ik de Ford Focus Wagon uit 2020 en nu begint dezelfde ellende weer. GPS pijltje blijft op een bepaald punt op de kaart staan (kortom GPS beweegt niet) en het wordt niet goed geupdate.
Met Google Maps werkt alles prima. Weet iemand een oplossing?
Heb ik ook last van in m'n Focus.
Paar keer Waze geforceerd stoppen werkt bij mij. Andere apps lopen wel goed mee met de GPS.
Heb ik ook last van in m'n Focus.
Paar keer Waze geforceerd stoppen werkt bij mij. Andere apps lopen wel goed mee met de GPS.
Ik heb hetzelfde in m'n Audi Q3. Voorheen werkte Waze wel maar de laatste tijd niet meer, denk door een een update van Android Auto of van Waze. Ook TomTom Amigo en Flitsmeister willen niet maar die hebben het nog nooit goed gedaan bij mij. Heb al met de batterij instellingen zitten spelen maar niets helpt. Alleen maps werkt nog.
Ik heb hetzelfde in m'n Audi Q3. Voorheen werkte Waze wel maar de laatste tijd niet meer, denk door een een update van Android Auto of van Waze. Ook TomTom Amigo en Flitsmeister willen niet maar die hebben het nog nooit goed gedaan bij mij. Heb al met de batterij instellingen zitten spelen maar niets helpt. Alleen maps werkt nog.
Dan hoop ik dat men het meldt op het Waze ontwikkelforum. Persoonlijk heb ik liever Waze, geeft flitsers etc 100x beter aan dan Maps met die kleine icoontjes.
Dan hoop ik dat men het meldt op het Waze ontwikkelforum. Persoonlijk heb ik liever Waze, geeft flitsers etc 100x beter aan dan Maps met die kleine icoontjes.
Heeft die geen geluidswaarschuwing? Bij Tomtom begint gewoon te bleren voordat je een flitser nadert. Wat ook wel handig is dat ie precies laat zien in een trajectcontrole of je 1 km te hard rijd. Laat de snelheid iets terugvallen en je zit weer op de goede snelheid. Waze is een sociale app daar houd ik niet van net zoals Flitsmeister. maar goed iedereen zijn smaak. Gooogle Maps en Apple Kaarten is idd 2 keer nix meer iets voor beginnende bestuurders die (nog) niet beter weten.
Hier geen enkel probleem met de laatste versie van AA (gisteren nog geüpdatet) en Waze. In de Slack van Waze Belgium of in het bèta forum van Waze lees ik ook geen algemene problemen.
Oh dat ziet er handig uit? Is dat een instelling en zo ja waar vind je die? Ik vermoed wel dat dat alleen op vrij brede schermen werkt?
Mijn Corolla heeft een scherm dat een vrij lage resolutie met volgens mij 16:9 verhouding. Ik vermoed dus dat dat bij mij niet gaat werken.
Onderstaande probleem had ik ook gesteld in het topic Galaxy A53 topic, maar wellicht dat het zich niet beperkt tot deze telefoon daarom dat ik de vraag hier ook even stel.
Mijn vrouw heeft eergister haar Galaxy A53 geupdate naar A13. Sindsdien heeft ze zodra ze verbinding maakt met android auto een flikkerende lockscreen, het scherm flikkerd constant in helderheid.
Na een keer de telefoon unlocked te hebben lijkt over te zijn.
Het gebeurt zowel bij bedraad als wireless android auto verbinding.
Herkent iemand dit probleem en zou er een oplossing zijn?
gwystyl schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:58:
Oh dat ziet er handig uit? Is dat een instelling en zo ja waar vind je die? Ik vermoed wel dat dat alleen op vrij brede schermen werkt?
Mijn Corolla heeft een scherm dat een vrij lage resolutie met volgens mij 16:9 verhouding. Ik vermoed dus dat dat bij mij niet gaat werken.
Ik hoop dat je bij coolwalk wel kan kiezen om minder info op het scherm te tonen. Ik vind de indeling nu, met 2/3 voor navigatie en 1/3 daarnaast met media wel prima. Ik hoef niet constant meldingen in beeld. Die leiden alleen maar af en snoepen ruimte af van de navigatie. Je twee screenshots tonen twee verschillende indelingen. Kon je dat zelf zo instellen?
Die indeling is zoals t is bij mij, kan r niks aan veranderen (al heb ik verder nog niks geprobeerd), maar de meldingen verschenen even rechtsboven in beeld (eerst bestemmingen voor maps, en ltr whatsapp toen m'n vrouw me appte) maar verdwijnen naar een minuut of wat weer, dan weer gewoon 2/3 en 1/3 verhouding.......
Ik hoop dat je bij coolwalk wel kan kiezen om minder info op het scherm te tonen. Ik vind de indeling nu, met 2/3 voor navigatie en 1/3 daarnaast met media wel prima. Ik hoef niet constant meldingen in beeld. Die leiden alleen maar af en snoepen ruimte af van de navigatie. Je twee screenshots tonen twee verschillende indelingen. Kon je dat zelf zo instellen?
Net de laatste beta van 10-11-22 op mijn S22 gezet maar zie geen andere indeling dan full screen helaas.. denk dat mijn head unit 800x600 pixels heeft (seat Mib2.5 high) en dat is misschien te laag?
Net de laatste beta van 10-11-22 op mijn S22 gezet maar zie geen andere indeling dan full screen helaas.. denk dat mijn head unit 800x600 pixels heeft (seat Mib2.5 high) en dat is misschien te laag?
Waarschijnlijk wordt Coolwalk geactiveerd door een server-side switch vanuit de Android Auto servers. De kans is dus groot dat alleen degene die in het beta programma zitten Coolwalk te zien gaan krijgen.
Al heb ik zelf ook voor de zekerheid de beta maar geïnstalleerd .
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition
Ik heb deze ook gekregen in de beta. Wat me wel gelijk opviel is dat het 'split' screen alleen werkt met Google Maps of TomTom Go, maar niet met Waze. Ik krijg dan links onderin niet de splitscreen knop, alleen die met de 9 stipjes.
En een slechte Nederlandstalige navigatiestem, dat Google Maps dat niet beter kan is mij een raadsel. Vanmiddag maar weer eens wat andere nav app geprobeerd maar no 1 is nog steeds Tomtom Go. Goeie wegbegeleiding, goede stem en navigatie, filemelding. off line maps, ect.ect. Kost wel €19.90 p/j en is er voor Carplay en AA.
Eenmaal dat geprobeerd weet je pas wat je mist bij die prutzooi :-)
En een slechte Nederlandstalige navigatiestem, dat Google Maps dat niet beter kan is mij een raadsel. Vanmiddag maar weer eens wat andere nav app geprobeerd maar no 1 is nog steeds Tomtom Go. Goeie wegbegeleiding, goede stem en navigatie, filemelding. off line maps, ect.ect. Kost wel €19.90 p/j en is er voor Carplay en AA.
Eenmaal dat geprobeerd weet je pas wat je mist bij die prutzooi :-) [Afbeelding]
Smaken verschillen. Ik heb TomTom GO een half jaar gebruikt en buiten dat de stem beter is, vind ik het navigeren niet super. Vaak bij zoeken wordt niet precies gevonden wat ik wil. In Noord Wales afgelopen zomer steeds de weg kwijt of ineens van de snelweg af en er weer op. Hele gekke dingen. Waze is dan weer goed met alles wat files, flitsers etc betreft. De stem vind ik een stuk minder en Waze bepaald routes op basis van andere rijders. Vaak gekke weggetjes die 10 seconden sneller zijn dan de normale weg. Google maps zit er tussenin. Stem inmiddels beter door betere Google stem, navigeren gaat via de meest normale wegen, filemeldingen zijn ok. Flitspalen minder, maar daar gebruik ik flitsmeister voor. En zo heeft iedereen andere ervaringen 😊
Ik zie wel dat jij het gebruikt op je iPhone. Ik niet. Misschien is TomTom daar beter op.
Ik heb al veel navigatie apps geprobeerd, en ondanks dat Google Maps niet perfect is kom ik daar steeds weer bij terug. Ook bij het berekenen van de reistijd is altijd behoorlijk nauwkeurig, zelfs over grotere afstanden. En dat je via GA op naam kan navigeren ipv adres maakt dit voor mij voorlopig mijn daily driver.
Ik gebruik daarnaast op mijn telefoon Flitsmeister.
Ik blijf toch zweren bij Waze gewoon omdat die veruit de grootste community heeft en het meest up to date is, zeker als het op wegafsluitingen aankomt. Qua stem is er nu de nieuwe Vlaamse stem van Jasmien en die klinkt een pak relaxter dan Femke. Het is een feit dat Waze té gemakkelijk binnenwegjes kiest om dat beetje tijd te besparen, maar over het algemeen zijn die routes ook effectief sneller en je kan het altijd negeren als het een traject is dat je kent. Ik kies er geregeld voor om 2 minuten langer te rijden op een meer relaxte weg met mss een klein beetje aanschuiven.
Vorige week schakelde AA één keer over op Maps na het openen van een externe link naar een bestemming en ik reed me 5 min later vast op wegenwerken waardoor ik helemaal om moest rijden, zeker 10 min verloren. In Waze stond de afsluiting zoals gewoonlijk netjes op de kaart.
Largamelion schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:07:
Ik blijf toch zweren bij Waze gewoon omdat die veruit de grootste community heeft en het meest up to date is, zeker als het op wegafsluitingen aankomt. Qua stem is er nu de nieuwe Vlaamse stem van Jasmien en die klinkt een pak relaxter dan Femke. Het is een feit dat Waze té gemakkelijk binnenwegjes kiest om dat beetje tijd te besparen, maar over het algemeen zijn die routes ook effectief sneller en je kan het altijd negeren als het een traject is dat je kent. Ik kies er geregeld voor om 2 minuten langer te rijden op een meer relaxte weg met mss een klein beetje aanschuiven.
Vorige week schakelde AA één keer over op Maps na het openen van een externe link naar een bestemming en ik reed me 5 min later vast op wegenwerken waardoor ik helemaal om moest rijden, zeker 10 min verloren. In Waze stond de afsluiting zoals gewoonlijk netjes op de kaart.
Vreemd, ik had laatst hier precies het omgekeerde. Wegafsluiting wel op Maps maar niet op Waze.
Enfin....er is gelukkig keuze nu. Dus iedereen kan zijn voorkeur kiezen.
Smaken verschillen. Ik heb TomTom GO een half jaar gebruikt en buiten dat de stem beter is, vind ik het navigeren niet super. Vaak bij zoeken wordt niet precies gevonden wat ik wil. In Noord Wales afgelopen zomer steeds de weg kwijt of ineens van de snelweg af en er weer op. Hele gekke dingen. Waze is dan weer goed met alles wat files, flitsers etc betreft. De stem vind ik een stuk minder en Waze bepaald routes op basis van andere rijders. Vaak gekke weggetjes die 10 seconden sneller zijn dan de normale weg. Google maps zit er tussenin. Stem inmiddels beter door betere Google stem, navigeren gaat via de meest normale wegen, filemeldingen zijn ok. Flitspalen minder, maar daar gebruik ik flitsmeister voor. En zo heeft iedereen andere ervaringen 😊
Ik zie wel dat jij het gebruikt op je iPhone. Ik niet. Misschien is TomTom daar beter op.
Ook andere systemen in Wales gebruikt?
Ook Garmin doet daar erg vreemd. Waarschijnlijk omdat bijna alle wegen buiten de bebouwde kom 60 MPH zijn, ook al is 60 KMH eigenlijk al te veel
Vreemd, ik had laatst hier precies het omgekeerde. Wegafsluiting wel op Maps maar niet op Waze.
Enfin....er is gelukkig keuze nu. Dus iedereen kan zijn voorkeur kiezen.
Had ook een keer, een wegafsluiting 's nachts wegens werkzaamheden. Staat gewoon op Teletekst verkeer 730, aangekondigd maar niet te zien op Google Maps en wel op andere navigatie app's.
Klopt dat is mijn meest gebruikte telefoon. De andere is een Android phone waar oa. betaalde apps zoals BImmercode en Bimmerlink op staan. Android Auto heb ik veel gebruikt in een andere auto.
Via AAAD, Fermata gedownload en geïnstalleerd. Vervolgens binnen Fermata mijn IPTV abbonement gegevens ingevoerd middels M3U file. Alle TV kanalen worden netjes ingelezen. Wel heb ik nog VLC geïnstalleerd en die als video engine binnen Fermata geselecteerd. Audio was een beetje off-sync, maar ook dat is in te stellen binnen Fermata.
Helaas werkte het alleen op mn eigen thuis netwerk. Een openvpn verbinding naar mn eigen lokale VPN server loste dit weer op.
Ik had geprobeerd in eerste instantie het via de APK voor elkaar te krijgen, maar geen coolwalk. Gisteravond, nadat ik me kon in schrijven en updaten, eerste rit nog niet. Een uur of 3 later ineens wel.
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik had geprobeerd in eerste instantie het via de APK voor elkaar te krijgen, maar geen coolwalk. Gisteravond, nadat ik me kon in schrijven en updaten, eerste rit nog niet. Een uur of 3 later ineens wel.
Dat ging snel!
"Thanks for your interest in becoming a tester for the Android Auto app.
However, at this time, Android Auto app's testing program has reached the maximum number of testers that can participate in it and isn't accepting any more testers."
Van mij hoeft die beta sowieso niet: tijdens het rijden, heb ik geen tijd voor een Android Auto die plotseling gek begint te doen. Dus ik wacht gewoon geduld op de stabiele versie.
Sowieso, Coolwalk is weer autistje pesten: ik vind de huidige interface juist wel prettig vormgegeven. Alle icoontjes links, daarnaast Google Maps en daarnaast een klein deel voor Spotify.
Fijne daaraan vind ik: van achter het stuur kan ik maar 90% van het scherm zien, of ik moet mijn hoofd er naartoe draaien. Maar dan heb je de ogen ook langer van de weg af: dus het belangrijkste wil ik makkelijk kunnen zien. Dat gaat nu perfect met de huidige Android Auto.
Marco-Peters schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:34:
Van mij hoeft die beta sowieso niet: tijdens het rijden, heb ik geen tijd voor een Android Auto die plotseling gek begint te doen. Dus ik wacht gewoon geduld op de stabiele versie.
Sowieso, Coolwalk is weer autistje pesten: ik vind de huidige interface juist wel prettig vormgegeven. Alle icoontjes links, daarnaast Google Maps en daarnaast een klein deel voor Spotify.
Fijne daaraan vind ik: van achter het stuur kan ik maar 90% van het scherm zien, of ik moet mijn hoofd er naartoe draaien. Maar dan heb je de ogen ook langer van de weg af: dus het belangrijkste wil ik makkelijk kunnen zien. Dat gaat nu perfect met de huidige Android Auto.
Heb sinds gisteren Coolwalk via de Beta. Je kan kiezen voor die meerdere kaarten of zoals je gewend bent 1 groot scherm door de knop links onder op t scherm te gebruiken. Ik moet nog zien wat er dan gebeurd als je een melding binnenkrijgt, bij de kaarten lay out verspringt Spotify dan bij mij.
Ik ben wel fan van Coolwalk al verandert er weinig op mijn 480p scherm. De klok etc is naar onder verhuisd, Spotify toont onderaan nu de albumhoes i.p.v. het Spotify icoontje en alles lijkt wat sneller te reageren.
[Voor 29% gewijzigd door Largamelion op 28-11-2022 18:33]
Ik kon me niet meer aanmelden voor die beta, maar via de bekende omweg kon ik wel de beta-versie installeren. Maar dat doet bij mijn telefoon en radio nog niets qua coolwalk. Moet ik gewoon meer geduld hebben, of is het een bepaalde instelling, ergens...?
dreamscape schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:55:
Ik kon me niet meer aanmelden voor die beta, maar via de bekende omweg kon ik wel de beta-versie installeren. Maar dat doet bij mijn telefoon en radio nog niets qua coolwalk. Moet ik gewoon meer geduld hebben, of is het een bepaalde instelling, ergens...?
Coolwalk moet server-side geactiveerd worden. Dus je hebt niks aan de beta versie. Kwestie van geduld hebben totdat het beschikbaar komt voor iedereen
Vanmorgen had ik weer de oude layout.😕 Lijkt wel of ze het weer uitgezet hebben?
Wat voor auto heb je? Hier heb ik ook last van met een Seat Leon. Het onderstaande (van Reddit geplukt) is een werkende workaround bij mij.
HUR = Head Unit Reloaded app.
"If your car has rotary dial or touchpad, based on the tests I did with DHU, coolwalk will be disabled if AA task is freshly started and you will see the old ui even if you have your account activated. I've not performed much tests how well rotary dial and touchpad is working or know the reason why coolwalk is disabled when AA detects these inputs. User with actual inputs would be in better position to test.
Workaround for this issue:
After confirming you have coolwalk with HUR, exit HUR but don't force stop AA task or reboot the phone, then connect to AA in your car. You should be able to see coolwalk ui loaded.
Whether or not head unit server can be stopped without affecting this workaround seems inconsistent as at times doing so also broke the workaround in my tests. Feedback regarding this would be welcome."
Wat voor auto heb je? Hier heb ik ook last van met een Seat Leon. Het onderstaande (van Reddit geplukt) is een werkende workaround bij mij.
HUR = Head Unit Reloaded app.
"If your car has rotary dial or touchpad, based on the tests I did with DHU, coolwalk will be disabled if AA task is freshly started and you will see the old ui even if you have your account activated. I've not performed much tests how well rotary dial and touchpad is working or know the reason why coolwalk is disabled when AA detects these inputs. User with actual inputs would be in better position to test.
Workaround for this issue:
After confirming you have coolwalk with HUR, exit HUR but don't force stop AA task or reboot the phone, then connect to AA in your car. You should be able to see coolwalk ui loaded.
Whether or not head unit server can be stopped without affecting this workaround seems inconsistent as at times doing so also broke the workaround in my tests. Feedback regarding this would be welcome."
Ook een Seat Leon 😊. Een 5F met MIB2.
Bedankt voor de tip! Via HUR was ik hem ook kwijt sinds vandaag. Na het clearen van de AA cache heb ik nu Coolwalk weer terug via HUR iig. Straks na mn werk kijken of de HU hem ook weer overneemt.
Bedankt voor de tip! Via HUR was ik hem ook kwijt sinds vandaag. Na het clearen van de AA cache heb ik nu Coolwalk weer terug via HUR iig. Straks na mn werk kijken of de HU hem ook weer overneemt.
Toevoeging:
HU pakt hem nu ook weer op 🙂.
Hmm, ik heb het zojuist ook nog eens getest (ook met een Leon 5F en MIB2) en hij blijft de oude interface geven, ook na het clearen van de cache. Tot nu toe krijg ik Coolwalk alleen door het truukje met HUR uit te halen.
Ach ja, het is een beta dus foutjes zijn te verwachten.
Ook andere systemen in Wales gebruikt?
Ook Garmin doet daar erg vreemd. Waarschijnlijk omdat bijna alle wegen buiten de bebouwde kom 60 MPH zijn, ook al is 60 KMH eigenlijk al te veel
Mijn vrouw werd er gek van Ik heb daar de volgende systemen getest: Waze, Google Maps, Sygic, TomTom Go, TomTom Amigo en de navigatie van de auto zelf (Skoda Columbus MIB2 met ook digitaal display voor m'n neus). Eigenlijk werkte toch die van de auto het allerbeste, maar op Android Auto was Google Maps toch het meest stabiel. In combinatie met Flitsmeister prima. Het zoeken naar locaties in Maps gaf altijd de juiste informatie, terwijl de anderen nog wel eens gekke locaties gaven. Waze en TomTom deden vaak raar. Waze stuurde ons langs de meeste gekke weggetjes en dan bleek dat 1 minuut korter te zijn ofzo. TomTom leek soms de GPS kwijt te zijn en ging dan de route opnieuw bedenken terwijl we gewoon op een hoofdweg zaten. En zo een hoop dingen.
Nu inmiddels AA met Coolwalk interface en dat werkt (is nog beta) alleen met Google Maps, dus voor mij geen probleem
Ik vind Coolwalk een mooie vooruitgang. Ik had de interface van Google Maps zoals hij dan is ook veel liever gezien in full screen. Balkje boven en onder met de informatie is meer dan genoeg. Nu is het standaard links een groot blok en links onderin een blok. Hierdoor is de rest van de navigatie een stuk naar rechts verplaatst.
pendragon1 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:57:
Ik vind Coolwalk een mooie vooruitgang. Ik had de interface van Google Maps zoals hij dan is ook veel liever gezien in full screen. Balkje boven en onder met de informatie is meer dan genoeg. Nu is het standaard links een groot blok en links onderin een blok. Hierdoor is de rest van de navigatie een stuk naar rechts verplaatst.
Ik vind het leukste aan Coolwalk dat ik Spotify altijd in beeld heb en nummer + artiest kan zien naast m'n navigatie. Helaas werkt dat idd enkel met GM momenteel, m'n 480p scherm ondersteunt het dus wel. Ik merk wel dat AA er moeite mee heeft, was al niet van de snelste en voelt nog trager aan met splitscreen in m'n Grandland. Ligt niet aan m'n smartphone denk ik want AA ging voor Coolwalk ook al trager dan in m'n Renault.
Dat wordt toch al jaren naast elkaar getoond? Ik weet niet beter of de navigatie wordt groot getoond met daarnaast wat kleiner je media app. Of hebben ze dat bij coolwalk ook bij kleine schermen toegevoegd?
Als AA die notificaties zo pontificaal in beeld gaat brengen met coolwalk is het exit AA voor mij zodra dat volledig wordt uitgerold, tenzij je het uit kan zetten. Ik vind het rode bolletje bij de bel al irritant, laat staan deze afleidende bullshit.
Waarom snapt Google niet dat dat soort onzin levensgevaarlijk is op de weg?
Dat wordt toch al jaren naast elkaar getoond? Ik weet niet beter of de navigatie wordt groot getoond met daarnaast wat kleiner je media app. Of hebben ze dat bij coolwalk ook bij kleine schermen toegevoegd?
Ik had die optie nooit op 'n 480p scherm in 3 verschillende auto's. Enkel balkje onderaan van Spotify om te skippen naar vorig/volgend nummer. Als een nieuw liedje start verandert dat wel heel kort in de naam van het liedje + artiest.
Robicide schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:09:
Als AA die notificaties zo pontificaal in beeld gaat brengen met coolwalk is het exit AA voor mij zodra dat volledig wordt uitgerold, tenzij je het uit kan zetten. Ik vind het rode bolletje bij de bel al irritant, laat staan deze afleidende bullshit.
Waarom snapt Google niet dat dat soort onzin levensgevaarlijk is op de weg?
Overdrijven is ook een kunst. AA probeert het net veiliger te maken door de dingen in te perken, anders liggen mensen toch te klooien op hun smartphone. Ik rij bewust altijd met Waze op AA omdat het scherm veel groter en duidelijker is en daardoor minder afleidt. Waze heeft bv. ook veel minder functionaliteit op AA wat soms frustrerend kan zijn (bij 'n afsluiting die niet op de kaart staat) maar tegelijkertijd veel veiliger is. Notificaties op AA kan je bij mijn weten gewoon uitzetten. Ik vind het echter perfect veilig om ze te laten voorlezen door de assistent.
Het zal ieders eigen keuze zijn. Ik ben bijv. gek op de 2 snelheids indicators van Tomtom. Een bolletje voor de toegestane snelheid en daarnaast een van de werkelijke GPS gemeten snelheid. En het bolletje verschiet van kleur als je te hard rijd. En natuurlijk de goede waarschuwingen voor flitspalen en trajectcontrole met je gemiddelde snelheid meten. Ik gebruik zowel Android Auto als Apple Carplay
[Voor 25% gewijzigd door RAAF12 op 26-11-2022 03:08]
Ik heb ruim 5 jaar gebruik gemaakt van Android Auto in een VW Touran van 2016 met eerst een Samsung S8 en later met een A50. Dit heeft altijd feilloos gewerkt.
Nu heb ik de Samsung A50 al een paar keer laten stuiteren met gevolg dat het diplay gebarsten is. Ik heb van deze telefoon al een paar keer het display vervangen en was hier eigenlijk een beetje klaar mee.
Nu heb ik een Blackview BV6600 aangeschaft. Zo’n ding je in een emmer water kunt laten vallen of van de trap kunt laten stuiteren. Hij zou het dan nog gewoon moeten doen.
Deze BV6600 draait op Android 10. Maar denk je nou dat ik deze BV goed werkend krijg op mijn Infotainment systeem van de VW?
De koppeling met Bluetooth werkt prima. Ik zie de contacten kan wegbellen en gebeld worden. Niks mis mee. Als ik de USB kabel in de telefoon stop kan ik via de Infotainment AA opstarten. Ik zie dat de apps op het scherm van het Infotainmentsysteem. Tik ik nu bijvoorbeeld Spotify aan dan begint het symbooltje te draaien en verder gebeurd er niks.
Met wat geluk kan ik terug naar alle appjes. Tik ik Waze aan dan start deze op. Als ik Tuneln radio app wil gebruiken gebeurd er ook niks. M.a.w. het is een drama. De laatste update van AA is geïnstalleerd dus het moet up to date zijn.
Ik heb als laatste de BV6600 teruggezet naar de fabrieksinstelling en Alleen de back-up van de contacten gedownload. Verder heb ik Waze, Spotify en Tuneln Radio geïnstalleerd. Maar helaas het werkt niet. Echter als ik de apps via de telefoon opstart werkt alles via het infotainmentsysteem. Ik kan dan ook via het infotainmentsysteem tussen alle apps schakelen, dan werkt het prima. Maar de eerste beste keer dat ik weer met de auto wegga werkt er niks meer.
Concreet is de vraag wat moet ik hiermee? Ik ben door mijn mogelijkheden heen. Nu hoop ik dat er iemand is die mij nog op het spoor kan helpen. Ik overweeg al om de Samsung A50 weer uit de doos te halen. Maar de BV6600 is zo’n lekker robuust apparaat…..
WeeePeee schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:36:
Deze BV6600 draait op Android 10. Maar denk je nou dat ik deze BV goed werkend krijg op mijn Infotainment systeem van de VW?
[...]
Nu hoop ik dat er iemand is die mij nog op het spoor kan helpen. Ik overweeg al om de Samsung A50 weer uit de doos te halen. Maar de BV6600 is zo’n lekker robuust apparaat…..
Ik zou eens kijken naar de rechten van de apps. Ik ben niet bekend met Blackview, maar met mijn Xiaomi zie ik vergelijkbaar gedrag als ik sommige rechten niet goed heb staan.
Per app die je in AA wilt gebruiken in ieder geval
* "automatisch starten" aan
* "popup vensters weergeven terwijl de app op de achtergrond uitgevoerd wordt" aan
Uiteraard kunnen die bij jouw telefoon anders heten of andere rechten nodig zijn, maar ik zou het in die hoek zoeken. Zeker omdat je aangeeft dat een app het wel doet als je hem eerst start op de telefoon. Dan is hij actief op de voorgrond.
Succes!
WeeePeee schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:36:
Ik heb ruim 5 jaar gebruik gemaakt van Android Auto in een VW Touran van 2016 met eerst een Samsung S8 en later met een A50. Dit heeft altijd feilloos gewerkt.
Nu heb ik de Samsung A50 al een paar keer laten stuiteren met gevolg dat het diplay gebarsten is. Ik heb van deze telefoon al een paar keer het display vervangen en was hier eigenlijk een beetje klaar mee.
Nu heb ik een Blackview BV6600 aangeschaft. Zo’n ding je in een emmer water kunt laten vallen of van de trap kunt laten stuiteren. Hij zou het dan nog gewoon moeten doen.
De koppeling met Bluetooth werkt prima. Ik zie de contacten kan wegbellen en gebeld worden. Niks mis mee. Als ik de USB kabel in de telefoon stop kan ik via de Infotainment AA opstarten. Ik zie dat de apps op het scherm van het Infotainmentsysteem. Tik ik nu bijvoorbeeld Spotify aan dan begint het symbooltje te draaien en verder gebeurd er niks.
Met wat geluk kan ik terug naar alle appjes. Tik ik Waze aan dan start deze op. Als ik Tuneln radio app wil gebruiken gebeurd er ook niks. M.a.w. het is een drama. De laatste update van AA is geïnstalleerd dus het moet up to date zijn.
Ik heb als laatste de BV6600 teruggezet naar de fabrieksinstelling en Alleen de back-up van de contacten gedownload. Verder heb ik Waze, Spotify en Tuneln Radio geïnstalleerd. Maar helaas het werkt niet. Echter als ik de apps via de telefoon opstart werkt alles via het infotainmentsysteem. Ik kan dan ook via het infotainmentsysteem tussen alle apps schakelen, dan werkt het prima. Maar de eerste beste keer dat ik weer met de auto wegga werkt er niks meer.
Concreet is de vraag wat moet ik hiermee? Ik ben door mijn mogelijkheden heen. Nu hoop ik dat er iemand is die mij nog op het spoor kan helpen. Ik overweeg al om de Samsung A50 weer uit de doos te halen. Maar de BV6600 is zo’n lekker robuust apparaat…..
Dit is een herkenbaar probleem.
Volgens mij heeft het te maken met het eerst moeten ontgrendelen van je toestel, voordat AA apps mag opstarten vanaf de unit.
In de AA app is een optie. Android Auto Starten indien vergrendeld, deze aanvinken.
Hiernaast AA automatisch starten, Aan.
De AA app alle mogelijke machtigingen geven.
Ook kan je de bluetooth van je auto toevoegen als Smart Lock, hiermee wordt je bluetooth verbinding aangemerkt als veilig waardoor je vergrendelscherm gebypassed wordt.
Edit: Zoals hierboven beschreven zal ook kunnen werken. Mijn Samsung geeft die opties alleen niet.
Wat je ook nog kan doen is het sluimeren (battery saver) uitzetten voor apps.
Succes!
[Voor 3% gewijzigd door LogiZ5500 op 23-12-2022 20:55]
Dank voor je reactie.
Met een kennis die er ook een beetje kijk op heeft alle instellingen doorlopen. Alle instellingen staan zoals je vernoemd hebt. Ook Smart Lock ingesteld op de auto. De battery saver staat ook uit.
Wat ook nog een optie is de telefoon weer tergzetten naar de fabrieksinstelling en updaten naar Android 11. Maar dat is ook een heel gedoe.
Ik heb een mail gestuurd naar de winkel waar ik de BV6600 besteld heb. Ik vind dat de smartphone niet stabiel is.Ik heb het verzoek gedaan om een oplossing. Of terug sturen en mijn geld terug. Tot nu toe geen reactie.
Sinds vorige week heb ik het probleem dat de voice command knop op m'n stuur niet lekker doorkomt in AA:
-ik druk op de voice command knop
-*PONG* voice balk in AA komt naar boven (die grijze balk met die 3 of 4 gekleurde balletjes)
-en die sluit meteen weer af met *PONG*PONG* zonder dat ik tijd krijg om wat te zeggen
-pas na een paar keer de knop indrukken werkt het normaal of na een bepaalde tijd
Ook bij het aflezen van appjes en de vraag of ik daarop wil antwoorden doet AA vreemd en vraagt direct of ik wil reageren en dat ze het niet begrepen heeft (de B*tch)
"hey, google staat uit in de Google assistant.
Het probleem zit niet in mijn auto: de voice commands voor mijn infotainmentsysteem werkt naar behoren
Herstart van het infotainmentsysteem en/of telefoon bieden geen oplossing. Ook het geforceerd stoppen van AA op de telefoon, het legen van de cache en het verwijderen van de app data gaf geen oplossing.
Het lijkt op te treden/gerelateerd te zijn aan Maps die open staat. Als het dashboard met de verschillende AA apps open staat op mijn infotainmentsysteem dan lijken de voice commands wel te werken.
Vandaag eindelijk ook kunnen spelen met Android auto cool walk. Was kort geleden te laat om mee te doen met de Bèta.
Maar nu is coolwalk er voor iedereen.
Ik denk nog wel dit best nog een bèta versie is.
Nog niet alles is in mijn ogen in orde.
Ben zelf erg tevreden gebruiker van AA. Het is een verlengstuk van je telefoon in de auto.
Div navigatie software tot je beschikking en Flitsmeister.
Spotify en je WhatsApp jes inspreken en afluisteren.
Ik gebruik het in een KIA proceed van 2021 met het brede scherm.
Vanmorgen wat fotos gemaakt en zal er wat opmerkingen bij vermelden.
Hier gaat het goed. Flitsmeister links Spotify rechts. Verdeling 2/3 en 1/3.
Let op de tijd linksboven.
Daar is net te weinig ruimte voor.
Dit is maps met Spotify. Je ziet dat de auto op de kaart niet gecentreerd is.
Maps lijkt op het hele beeld te staan en Spotify komt er bovenop
Dit is Waze met Spotify. Hier is de auto wel gecentreerd.
Deze is dan wel weer bijzonder.
Als ik Spotify links zet. Krijg ik rechts het Waze icoontje.
Bij maps is dat niet.
Bij Flitsmeister rechts geeft het ook een raar resultaten.
Het lijkt erop dat de kaart op de achtergrond op het gehele scherm staat en dat alleen de rechterkant zichtbaar is op het 1/3 blokje.
Tot slot zie je dat dit bij maps wel weer goed gaat.
Zoals je kunt zien hebben ze nog wat werk aan de winkel.
Verder werkte het prima vandaag. 2 ritjes van een uur.
Let op: Android Auto zit tegenwoordig standaard in Android 10. Voor diegene die nog geen Android 10: het is niet toegestaan om hier alternatieve download-links neer te zetten.
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details