Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Jemig.... ik heb vorige week woensdag pas besteld, dit gaat dus nog wel ff duren...Terrie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:05:
22-09 besteld bij CB de 7 plus 128gb Black icm KPN abo (verlenging)
Nou tot eind deze maand hebben ze de tijd, anders koop ik los een s7 edge en ga ik voor de s8 begin volgend jaar, echt geen zin om in deze Apple onzin trein te zitten en eindeloos te moeten wachten totdat dat domme bedrijf eindelijk gaat uitleveren. Alsof Apple op 15 september begonnen is met de productie echt geen goed woord voor over...
Zaterdag was de 256gb mat black op voorraad. Nu ook bijvoorbeeld de gouden en silver 256.Terrie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:05:
[...]
Ik heb Donderdag besteld bij CB icm VF abbo plus zwart 128GB. Maar voorlopig is er nog niks bekend?
Ik weet nog met de iPhone 6 release, avond voor de release besteld bij VF volgende dag in huis
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
[ Voor 4% gewijzigd door mrbj op 24-10-2016 19:15 ]
De 7 modellen ( dus niet 7 plus) zijn al een tijdje redelijk leverbaar. Veel plezier van je iPhonemrbj schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:14:
Vandaag een iPhone 7 matzwart (128GB) met Tele2 abonnement besteld bij Belsimpel en komt morgen al binnen!
Verwijderd
Aar kan geen verlenging aanvragen omdat ik bij Coolblue nog een bestelling had lopen die vandaag geanuleerd is
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
14 oktober is niet zo lang geleden volgens de Apple kalender van dit jaar. Ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als veel anderen.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:07:
Zijn er hier toevallig mensen die een iPhone 7 (Plus) besteld hebben in een fysieke Tele2 winkel? Ik persoonlijk de iPhone 7 Plus 32GB Black op 14 oktober. Echter nog steeds niet binnen...
Daarentegen kan ik niet wachten op m'n nieuwe speeltje. De Note 4 is nog steeds rete snel, maar ff een uurtje in de bus forums lezen en er gaat 30% batterij af.
Het is altijd al zo geweest dat nieuwe iPhone's pas vanaf november goed leverbaar worden. En als je nagaat hoeveel Apple produceert op een dag dan is het best bewonderenswaardig dat Apple tussen 16 september en vandaag al heel veel mensen heeft kunnen voorzien van een iPhone 7. En die mensen hoor je niet meer in dit topic. Alleen mensen zoals jou waarvan het geduld flink op de proef gesteld wordtTerrie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:18:
Ik vind de levertijden echt diep en diep triest voor zo'n groot bedrijf. Voordat iedereen een telefoon heeft is de iphone 8 al uit.. Wij als Nederland worden gewoon genaaid heb ik het gevoel.
Daarentegen kan ik niet wachten op m'n nieuwe speeltje. De Note 4 is nog steeds rete snel, maar ff een uurtje in de bus forums lezen en er gaat 30% batterij af.
Verwijderd
Excuses, ik bedoelde 14 september. Het was een lange dag gisterSMRF schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:52:
[...]
14 oktober is niet zo lang geleden volgens de Apple kalender van dit jaar. Ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als veel anderen.
Ik: Haha echt belachelijk.. week 7 gaat in met wachten. @MobielnlWebcare gaan jullie hier nog wat aan doen?
Mobiel.nl: Ja erg vervelend we leven mee. We kunnen helaas niks. Leverancier moet gewoon leveren en beloftes nakomen. Excuus hiervoor
Ik: Wat is de verwachting van deze week betreft mijn order? Of kan ik beter de Iphone 8 gaan pre orderenen? (grapje)
Mobiel.nl: De levering komt op gang, maar helaas nog niet voldoende om iedereen te kunnen voorzien. Ruim genomen 2-3 weken (schatting) ^WP
Ik: Waarom communiceren jullie dan met: "Wij verwachten komende week een groot deel van de orders uit te kunnen leveren."
Dit gaat wat worden hoor als het nog 2 a 3 weken gaat duren daar. 12 september besteld. I+ 32gb zwart
Deze vraag ook al aan andere mensen gesteld, maar waarom laat je je order bij Mobiel.nl staan? Je kan hem op zoveel plekken vrijwel direct krijgen?Shadow343 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:51:
Twitter met mobiel.nl:
Ik: Haha echt belachelijk.. week 7 gaat in met wachten. @MobielnlWebcare gaan jullie hier nog wat aan doen?
Mobiel.nl: Ja erg vervelend we leven mee. We kunnen helaas niks. Leverancier moet gewoon leveren en beloftes nakomen. Excuus hiervoor^WP
Ik: Wat is de verwachting van deze week betreft mijn order? Of kan ik beter de Iphone 8 gaan pre orderenen? (grapje)
Mobiel.nl: De levering komt op gang, maar helaas nog niet voldoende om iedereen te kunnen voorzien. Ruim genomen 2-3 weken (schatting) ^WP
Ik: Waarom communiceren jullie dan met: "Wij verwachten komende week een groot deel van de orders uit te kunnen leveren."
Dit gaat wat worden hoor als het nog 2 a 3 weken gaat duren daar. 12 september besteld. I+ 32gb zwart
Met abbo T-mobile met 80e bijbetaling? Vertel... hahatimwijn schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:16:
[...]
Deze vraag ook al aan andere mensen gesteld, maar waarom laat je je order bij Mobiel.nl staan? Je kan hem op zoveel plekken vrijwel direct krijgen?
Toestel is dik een maand al te koop en idd de plus modellen kan je gauw krijgen als je de Apple reservering site in de gaten houd.Mother_Goozz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:17:
Ik zie afgelopen dagen bijna alles beschikbaar in de apple store. Ook nu weer, zelfs de 7+ 128gb JB hebben ze op voorraad...
Zullen de goudzoekers op marktplaats blij zijn😂.
Beetje offtopic: iemand hier die veel verschil ziet/weet in bereik en snelheid van het kpn en VF netwerk? Vooral 4G+
Zegt me nog weinig zonder aboduur te vermelden en prijs p/m. Maar goed, de prijs is dus waarom je hem bij mobiel.nl laat staan. DuidelijkShadow343 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:20:
[...]
Met abbo T-mobile met 80e bijbetaling? Vertel... haha
[ Voor 38% gewijzigd door timwijn op 25-10-2016 14:24 ]
De Apple stores hebben precies allemaal een flinke levering gekregen want via i.whos.nl blijft de voorraad aardig stabiel
Dit was voor mij ook de reden om te annuleren. Niet eens in kunnen zien hoeveelste je op de pre order lijst staatDe_Remus schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:26:
stuurde net een DM naar CB met de vraag hoeveelste ik op de lijst stond voor een 7+ 128gb zwart; die konden ze niet zien![]()
De Apple stores hebben precies allemaal een flinke levering gekregen want via i.whos.nl blijft de voorraad aardig stabiel
Hier ook, blijkbaar duurt het even voordat de annulering door de provider goedgekeurd moet worden, heel vervelendken schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:45:
Net terug van media markt. Telefoon is binnen
Aar kan geen verlenging aanvragen omdat ik bij Coolblue nog een bestelling had lopen die vandaag geanuleerd is
Thnx! Ik ging meteen kijken online. iPhone 7 Plus Jetblack gereserveerd. Toen Vodafone gebeld, waar ik al een verlenging met die iPhone had staan sinds 21 sept. die gecancelled, was zo geregeld. Trein gepakt naar Amsterdam en hoppa!Mother_Goozz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:17:
Ik zie afgelopen dagen bijna alles beschikbaar in de apple store. Ook nu weer, zelfs de 7+ 128gb JB hebben ze op voorraad...
Super blij met mijn Jetblack en niet meer hoeven checken of Vodafone eindelijk een paar binnen heeft.
Happy!
Die twee jaar termijn bestaat niet an sich in nederland. Aplle is gewoon verplicht de wettelijke garantie te leveren en die is langer dan twee jaar.RikDTC schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:55:
Als je een i7 via de site van Apple bestelt, heb je dan 1 of 2 jaar garantie? Apple geeft zelf normaal gesproken geloof ik altijd 1 jaar garantie, maar als ik hem bijvoorbeeld bij BelSimpel bestel krijg je 1 jaar garantie vanuit Apple en 2 jaar garantie vanuit BelSimpel. Kan ik hem dan dus beter bij BelSimpel bestellen dan bij Apple zelf? Of geeft Apple ook gewoon 2 jaar garantie als je op hun site bestelt?
Lees maar eens na over de wettelijke garantie in nl
Oke! En qua beschikbaarheid, ik wil graag de i7 128gb Black. Is die overal gewoon op voorraad of zitten er ook nog webwinkels bij die aangeven dat hij op voorraad is maar waar je vervolgens nog wel 2 weken moet wachten? Ik zie bij Belsimpel direct op voorraad en bij site Apple dat hij donderdag geleverd kan worden. Iemand tips? Of maakt het geen bal uit?Adlermann schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:01:
[...]
Die twee jaar termijn bestaat niet an sich in nederland. Aplle is gewoon verplicht de wettelijke garantie te leveren en die is langer dan twee jaar.
Lees maar eens na over de wettelijke garantie in nl
Haha ja ik dacht al. Het is het wachten waard kan ik melden, wat een toptoestel zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:48:
[...]
Excuses, ik bedoelde 14 september. Het was een lange dag gister
Iedereen succes nog!
http://bgr.com/2016/10/21...-plus-shipping-christmas/
Met een beetje mazzel een mooi kerstcadeautje.
Een nieuwe kleur en iedereen is lijpBlarretje schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:08:
Voor de mensen die nog wachten op een iPhone 7 plus Jetblack
http://bgr.com/2016/10/21...-plus-shipping-christmas/
Met een beetje mazzel een mooi kerstcadeautje.
Ik twijfel heel erg of ik een vodafone of kpn abbo moet nemen. Altijd tevreden geweest met VF alleen is hun 4g+ niet goed/snel hier. En voor komend half jaar geen zicht op uitbreiding, kpn daarintegen heeft hier beter uitgerold.. Wilde voor compleet gaan, maar hbo stopt en nergens nog een fatsoenlijk kpn abbo gezien waarbij het toestel ook leverbaar is... (kpn site zelf is echt duur)
Apple heeft afgelopen tijd wel veel op voorraad, en zou met een VF kunnen afsluiten...
Ik weet het niet meer
sla je slag!
En ik typ dit bericht van eentje! Haha! Komen achteraf toch weer meer kosten overheen dan je verwacht..Hij past ook niet meer in de Brodit houder nu..Gelijk maar een verstelbare gekocht..Geert1976 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:29:
voor het eerst sinds de release van de 7 Plus, zijn nu al bijna 2 dagen de (populaire) 7 Plus modellen ruim op voorraad bij de Nederlandse Apple Store's.
sla je slag!
Trouwens..In de Apple Store in Haarlem zeiden ze dat de ingenomen iPhones, mijne dus ook binnen 2 weken, NIET de verkoop meer in gaan. Worden gebruikt voor parts? Mijn nieuwe plus, gisteren gehaald komt uit week 41 zie ik..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heeft iemand ervaring met een glasplaatje erop laten zetten bij een telecommunicatiewinkel? Kan ik gewoon morgen bijvoorbeeld de Vodafone inlopen, hier een glazen screenprotector kopen en deze ook door medewerkers daar erop laten zetten? Heb geen zin dat ik hem er straks zelf scheef op plak.
Kan bij de Amac, ook bij de 7 en 7 Plus modellen al geeft hun website dat nog niet aan.RikDTC schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:10:
Heeft iemand ervaring met een glasplaatje erop laten zetten bij een telecommunicatiewinkel? Kan ik gewoon morgen bijvoorbeeld de Vodafone inlopen, hier een glazen screenprotector kopen en deze ook door medewerkers daar erop laten zetten? Heb geen zin dat ik hem er straks zelf scheef op plak.
waar?RikDTC schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:10:
Gisteren de knoop doorgehakt en vanmorgen de i7 Black 128GB besteld! Morgen als het goed is op de mat!
2 jaar geleden had ik mijn iPhone 6 best wel snel binnen, nu wacht ik sinds 9 september al 6 weken..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
De boel daar nu geannuleerd vanwege enorme slechte levering/updates, en kom er nu achter dat ik helemaal nog niet over kon naar KPN...
Vodafone opzeglijn gebeld en gevraagd of ze mooie deal konden maken voor mij. Heb nu een Red Super 12gb met 6€ korting
Hoeveel betaal je er nu voor dan?Mother_Goozz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:23:
Wat een stomme fout van CB, heb daar verlengd van vodafone naar kpn, dit zou dan over 4 maanden ingaan. Ik had nog genoemd; dat het niet kon 4 maanden van te voren, maar medewerker hield vol van wel en ik vond het prima.
De boel daar nu geannuleerd vanwege enorme slechte levering/updates, en kom er nu achter dat ik helemaal nog niet over kon naar KPN...![]()
Vodafone opzeglijn gebeld en gevraagd of ze mooie deal konden maken voor mij. Heb nu een Red Super 12gb met 6€ kortingen hopelijk met een paar dagen toestel in huis..
30€ voor Red Super abonnement 8€ toestelkosten en dan 604€ los. Ik heb mijn S7E voor een zeer mooie prijs kunnen verkopen waardoor ik voor die 604 maar paar tientjes hoef bij te leggen
Voor mij beter dan 50-60€ per maand en dan nog 220€ bij moeten leggen
Daddy of 3 :)
Daarna gelijk even langs T-Mobile screenprotector halen en erop laten zetten. Die BeHello iPhone 7/6S/6 High Impact Glass ziet er wel goed uit! Iemand ervaring mee?
Waar besteld?RikDTC schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:13:
Morgen tussen 12:30 en 15:30 komt hij dan, i7 Black 128GB! Kan hem al bijna ruiken ;-).
Daarna gelijk even langs T-Mobile screenprotector halen en erop laten zetten. Die BeHello iPhone 7/6S/6 High Impact Glass ziet er wel goed uit! Iemand ervaring mee?
Vanmorgen besteld bij Belsimpel! Alle i7 uitvoeringen behalve de Jet Black 128GB zijn daar op voorraad, voor 23:30 besteld morgen in huis!
Van de i7+ niks op voorraad zie ik.. (levertijd +/- 2 weken staat er)
? zie niks op de site... kennelijk ook weer reserveringssite... hmmmmJieve schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:52:
Goed te zien dat de meeste + modellen gewoon beschikbaar zijn in de Appel Store!
[ Voor 14% gewijzigd door Martinus op 26-10-2016 21:15 ]
no comment
Die konden me gisteravond nog niks vertellen behalve ze weten het niet
24-10 bij belsimpel diezelfde iPhone besteld omdat ik het wachten zat was en dat pdashop je niks kan vertellenn vanmiddag opgehaald in de winkel
Wacht zelf al 1,5 week nu op mn iPhone 7 Plus 128gb Black
www.instagram.com/thomas.bartelds
Al? De meeste mensen hebben meer dan een maand gewacht, ik zelf 5 week. Al is niet echt de goede benaming. Eerder pas:p Overigens was het wachten wel waard, 414 euro bijbetaling iPhone 7 plus 128gb. 32.5 Pm voor 6gb 120 min/sms.TQAirstrike schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:27:
http://www.theregister.co...le_wait_wait_iphone7plus/
[ Voor 12% gewijzigd door WouterL op 26-10-2016 23:59 ]
WouterWouter Lucassen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:58:
[...]
Al? De meeste mensen hebben meer dan een maand gewacht, ik zelf 5 week. Al is niet echt de goede benaming. Eerder pas:p Overigens was het wachten wel waard, 414 euro bijbetaling iPhone 7 plus 128gb. 32.5 Pm voor 6gb 120 min/sms.
Ik zelf het zelfde toestel besteld bij Bel Simpel op zaterdag avond 22 oktober en woensdag 26 oktober ontvangen met T-Mobile verlenging.
Das hartstikke mooi, maar het feit is helaas dat heel veel mensen stukken langer hebben moeten wachten (helaas)alteaxl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:33:
[...]
Wouter
Ik zelf het zelfde toestel besteld bij Bel Simpel op zaterdag avond 22 oktober en woensdag 26 oktober ontvangen met T-Mobile verlenging.
Verwijderd
Het zou ze niets verbazen als het half november werd.
zwasie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:00:
Ik zit te wachten op mijn plus besteld op 23september . Voorlopig nog geen spoor van een datum ofzo 😄
zozo al.. ik vanaf 12 september 32gb plusTQAirstrike schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:27:
http://www.theregister.co...le_wait_wait_iphone7plus/
haha, hier al sinds 9-9 op een 7 Plus JB...Shadow343 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:59:
[...]
zozo al.. ik vanaf 12 september 32gb plus
In Haarlem is er een 7 Plus JB 128GB beschikbaar, misschien snel even bellen / via de site reserveren? Kan je hem vandaag ophalen..SqueakyClean schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:07:
[...]
haha, hier al sinds 9-9 op een 7 Plus JB...
Gitzwart 128 HAAR
Gitzwart 256 ADAM
Zwart 32 ADAM, DENH, HAAR
Zwart 256 ADAM, DENH, HAAR
Zilver 32 ADAM, DENH
Goud 32 ADAM
Goud 256 DENH, HAAR
Roségoud 256 DENH, HAAR
RESERVEREN EN RENNEN MAAR JONGENS!!!
[ Voor 5% gewijzigd door RikDTC op 27-10-2016 09:27 ]
Besteld bij GSMwijzer. Net nog even gebeld en ze vertelde me dat door hun nog nooit een 7 Plus JB van Vodafone is uitgeleverd!RikDTC schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
In Haarlem is er een 7 Plus JB 128GB beschikbaar, misschien snel even bellen / via de site reserveren? Kan je hem vandaag ophalen..
Hij legde me ook uit dat alle telefoons met abo uitgeleverd worden via de leverancier van de provider. Dus als Vodafone alle telefoons naar direct klanten stuurt, kan het nog wel even duren. Opzich zijn genoeg andere kleuren beschikbaar, maar de JB blijft een probleemgeval.
Als ik switchte naar een Black, had ik 'm over een paar dagen in huis. Toch nog maar even wachten.
Of hou deze website in de gaten. Refresht regelmatig!
[ Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 27-10-2016 09:47 ]
Dat verhaal klopt in ieder geval niet.SqueakyClean schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:45:
Besteld bij GSMwijzer. Net nog even gebeld en ze vertelde me dat door hun nog nooit een 7 Plus JB van Vodafone is uitgeleverd!
Sta al vanaf het begin in de wacht bij coolblue voor een iPhone in combinatie met een KPN abonnement, maar zag toevallig op 29-09 dat de jet black iPhone plus icm Vodafone die dag op voorraad was bij gsmwijzer. Direct besteld en de volgende dag al binnen.
Het kan zijn dat hij het had over de 128GB, geen idee verder. Hij was er ook redelijk stellig in, dus vandaar dat ik t poste.TweakersOnly schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Dat verhaal klopt in ieder geval niet.ik heb op 29 september een iPhone 7 plus 256gb jet black Vodafone besteld, die op dat moment zelfs op voorraad was.
Sta al vanaf het begin in de wacht bij coolblue voor een iPhone in combinatie met een KPN abonnement, maar zag toevallig op 29-09 dat de jet black iPhone plus icm Vodafone die dag op voorraad was bij gsmwijzer. Direct besteld en de volgende dag al binnen.
Goed dat er iig iets wordt uitgeleverd door Vf...
Ik heb op dezelfde datum ook bij Amac de Plus 128GB mat-zwart besteld.rkassenberg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:31:
ik wacht ook al vanaf 23 September, gister de Amac winkel maar weer eens binnen gelopen.
Het zou ze niets verbazen als het half november werd.![]()
[...]
Zag gister deze tweet voorbij komen. Ging om hetzelfde model.

Thanks voor het delen van de info
robcoenen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:12:
[...]
Ik heb op dezelfde datum ook bij Amac de Plus 128GB mat-zwart besteld.
Zag gister deze tweet voorbij komen. Ging om hetzelfde model.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Same here, 13sept i7+ 128gb besteld,... kreeg twee weken terug te horen 9e op de landelijke lijst te staan,....van de week weer contact gehad en wilden/konden mij de plek op de lijst niet geven,...."vast nu snel een keer,...misschien" 😭rkassenberg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:31:
ik wacht ook al vanaf 23 September, gister de Amac winkel maar weer eens binnen gelopen.
Het zou ze niets verbazen als het half november werd.![]()
[...]
Gezien de hoeveelheid dagelijkse nieuwe leveringen (i.whos.nl) zit er inmiddels iets meer gang in.
Het is dat ik hem al betaald heb anders had ik hem in Haarlem gehaald oid.
Ik had 2 weken geannuleerd. Heb 4x gebeld en toch levering. Bijzondere tent en administratie daar!
www.instagram.com/thomas.bartelds
Dat is goed nieuws! Wanneer heb je besteld? En welke provider?De_Remus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:55:
Net verzendbevestiging ontvangen van CB, dus morgen leveren zen men 7+ 128GB mat zwart
Hoe heb je dat gedaan met de betaling? Gewoon 2 orders met 2 keer eenmalige betaling?theijssenr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:57:
11-10 een iPhone 7 plus 128gb zwart besteld bij pdashop
Die konden me gisteravond nog niks vertellen behalve ze weten het niet
24-10 bij belsimpel diezelfde iPhone besteld omdat ik het wachten zat was en dat pdashop je niks kan vertellenn vanmiddag opgehaald in de winkel
Ik heb precies dezelfde besteld op 13-09 bij pdashop (met kpn)... wacht nog steeds...
Is wel echt te lang wachten bij coolblue...
Ook heel benieuwd naar, ik heb hetzefde dus besteld met KPN op 13-09Peliroel schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:27:
[...]
Dat is goed nieuws! Wanneer heb je besteld? En welke provider?
[ Voor 23% gewijzigd door w0uterr op 28-10-2016 12:23 ]
Morgen wordt die geleverd
robcoenen schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:07:
iPhone 7 Plus, 128GB (mat-zwart), besteld op 23 september bij Amac ligt vanaf vandaag klaar
iPhone 7 Plus 128 Goud besteld bij A-mac op 16 sept, nog niets helaas...robcoenen schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:07:
iPhone 7 Plus, 128GB (mat-zwart), besteld op 23 september bij Amac ligt vanaf vandaag klaar
Verwijderd
Zie ik ineens voorraad bij mobiel.nl, dus ik snel besteld.
Wil ik coolblue annuleren, staat daar nu "je gaat gebeld worden voor een afspraak".
En mobiel.nl stuurt net de mail dat het pakket is aangeboden bij de koerier.
En, later nog contact gehad met hun?Morinzil schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:24:
Ik heb een iPhone 7+ 128gb Black bij Typhone uitstaan, besteld op 25-9. Volgens de telefoniste zou vandaag (vrijdag) een nieuwe voorraad binnen komen, echter was het nog onduidelijk hoeveel ze zouden krijgen. Ze gaf aan vooral moeite te hebben plus-modellen met 128gb snel uitgeleverd te krijgen.
Ik heb het vermoeden dat dit soort bedrijven eerst de vergoeding afwachten die zij van de providers krijgen voor het afsluiten of verlengen van een mobiel abonnement, voordat zij daadwerkelijk een order plaatsen bij Apple.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan mij namelijk niet voorstellen dat dit soort webwinkels grote bestellingen plaatsen bij Apple (en moeten voorschieten). Helemaal gezien het feit dat hun eigen klanten (wij dus) bestellingen heel eenvoudig voortijdig kunnen/mogen annuleren.
I'm just taking care of business
Ik wilde precies hetzelfde gaan doen, maar tijdens het invullen van de gegevens is iemand mij voor geweest..(en ik krijg bij Coolblue een gratis hoesje twv 15 eur..)Woutjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:42:
Wauw, ik heb dus een bestelling lopen bij CoolBlue (iphone 7 PLUS 128GB mat zwart).
Zie ik ineens voorraad bij mobiel.nl, dus ik snel besteld.
Wil ik coolblue annuleren, staat daar nu "je gaat gebeld worden voor een afspraak".
En mobiel.nl stuurt net de mail dat het pakket is aangeboden bij de koerier.
[ Voor 5% gewijzigd door Terrie op 28-10-2016 20:26 ]
Andere jaren liep ik altijd wel tegen leuke acties op, maar nu met de 7 zie ik maar weinig aantrekkelijks.
Steeds meer providers rekenen gewoon sim only prijs + toestel enventueel geminderd door toestelbijdrage.
Ieder ander jaar kon ik wel ergens een deal vinden die uiteindelijk zo'n 300-500 euro goedkoper uitkwam...
Een bedrijf kan niet kwalijk genomen worden dat Apple slecht levert, maar wél hoe zij hun klanten hierover informeren.
Jammer dat Apple het toch nog steeds niet voor elkaar krijgt om bij release de iPhone goed leverbaar te krijgen. Of in ieder geval hun afnemers (winkels en providers) inzage geven in de distributie van de uitstaande orders.
I'm just taking care of business
Tmobile via coolblue (of mobiel) vind ik wel scherp geprijsd: sim only prijs en 616 euro voor een iphone 7 128gb. Dat is toch een korting van 263 euro op het toesteldfrenner schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:57:
Ik kan nog weinig aanbiedingen ontdekken in combinaties met abbo's.
Andere jaren liep ik altijd wel tegen leuke acties op, maar nu met de 7 zie ik maar weinig aantrekkelijks.
Steeds meer providers rekenen gewoon sim only prijs + toestel enventueel geminderd door toestelbijdrage.
Ieder ander jaar kon ik wel ergens een deal vinden die uiteindelijk zo'n 300-500 euro goedkoper uitkwam...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
6 oktober, los toestelPeliroel schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:27:
[...]
Dat is goed nieuws! Wanneer heb je besteld? En welke provider?
Precies dit. Je moet zeer actief achter ze aanbellen om op de hoogte gehouden te worden. Veel meer dan 'op dag x krijgen we waarschijnlijk weer een lading binnen, maar hoeveel en of we ze daadwerkelijk krijgen durven we niet te zeggen.' Beetje jammer.AlbertTCB schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:55:
Ik weet één ding: bij de volgende iPhone bestel ik m in ieder geval níet bij Typhone. Geen orderstatus, geen voorraadindicatie, geen pro-actieve communicatie. Schoolvoorbeeld hoe je niet met klanten hoort om te gaan.
Een bedrijf kan niet kwalijk genomen worden dat Apple slecht levert, maar wél hoe zij hun klanten hierover informeren.
Jammer dat Apple het toch nog steeds niet voor elkaar krijgt om bij release de iPhone goed leverbaar te krijgen. Of in ieder geval hun afnemers (winkels en providers) inzage geven in de distributie van de uitstaande orders.
Dit deden ze twee jaar geleden met mijn Note4 beter.
edit:
Overigens waren ze wel zeer vriendelijk en behulpzaam in het veranderen van mijn order van een Jet Black versie naar een Black versie.
[ Voor 6% gewijzigd door Morinzil op 02-11-2016 09:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()