GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra
Verwijderd
Het kan ineens snel gaan, die van mij komt ook vandaag al!ronzelver schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:36:
Zojuist contact gehad met A-mac en het zou nog tot medio november duren voordat ze mijn 7 Plus 128GB Jet Black kunnen leveren (besteld 9/9). Wat een bullshit!!!
Bedankt!,JayN schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:11:
Plus in Haarlem weer op voorraad voor reserveringen.
Dan klik je op reserveer in Haarlem, is hij alleen in Amsterdam op voorraad.
Heb nu een reservering staan in amsterdam
23 september besteld (7 Plus, 128GB, mat-zwart)
17-9 besteld in de T-Mobile winkel. Helaas ook nog niks binnen. Vandaag binnen gewandeld, stond blijkbaar wel bijna vooraan ofzo.. We zullen t zienrobcoenen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:05:
Wachten duurt altijd te lang, maar we zijn weer een plaatsje opgeschoven![]()
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door Ulster Seedling op 18-10-2016 17:06 . Reden: 15-09 besteld i.p.v. 15-10 :+ ]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Op 15 oktober besteld en dan eindelijk zeggen? Dudeeeeeeeee hahaUlster Seedling schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:43:
Vandaag eindelijk bericht dat mijn op 15-10 bij Vodafone bestelde iPhone 7 Plus 128GB Zwart onderweg is
Uh, dat moest 15-09 zijnShadow343 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:57:
[...]
Op 15 oktober besteld en dan eindelijk zeggen? Dudeeeeeeeee haha
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Ik twijfel nog steeds tussen een 32gb en 128gb i7. Mijn oude i5 had 16gb en die zat na een jaar wel te zeuren dat die vol zat.
Momenteel bezit ik een LG G3 met 16gb opslag + een 32gb microsd. Van de in totaal 48gb opslag gebruik ik momenteel ongeveer 30gb.
Zit er ook nog verschil in grootte van de apps of de grootte van het besturingssysteem tussen iOS en Android? En zijn er meer mensen die eerst een 16gb iPhone gehad hebben en nu gekozen hebben voor een 128gb? Had jij met 32gb ook wel uitgekomen?
Iemand advies?
Verwijderd
in manchester is hij op voorraadrobcoenen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:05:
Wachten duurt altijd te lang, maar we zijn weer een plaatsje opgeschoven![]()
[afbeelding]
Niet twijfelen gewoon voor 128gb gaan. Geen omkijk naar of je na paar maanden apps/foto's/video's moet verwijderen voor ruimte.RikDTC schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:17:
Voor iedereen die een i7 32gb of 128gb heeft/heeft besteld.
Ik twijfel nog steeds tussen een 32gb en 128gb i7. Mijn oude i5 had 16gb en die zat na een jaar wel te zeuren dat die vol zat.
Momenteel bezit ik een LG G3 met 16gb opslag + een 32gb microsd. Van de in totaal 48gb opslag gebruik ik momenteel ongeveer 30gb.
Zit er ook nog verschil in grootte van de apps of de grootte van het besturingssysteem tussen iOS en Android? En zijn er meer mensen die eerst een 16gb iPhone gehad hebben en nu gekozen hebben voor een 128gb? Had jij met 32gb ook wel uitgekomen?
Iemand advies?
Vanmorgen in Dusseldorf ook.
😏😎 gister avond besloten de switch van 6s plus naar 7 plus te maken.
Hoezo wachten?🙄
Zwart 32 ADAM, DENH, HAAR
Zwart 128 ADAM, DENH, HAAR
Zilver 128 HAAR
Zilver 256 HAAR
Roségoud 128 DENH
Roségoud 256 ADAM
[ Voor 4% gewijzigd door RikDTC op 19-10-2016 09:34 ]
Ik weet wel dat Apple graag iets in hun winkels wil hebben liggen en dat de online voorraad regelrecht uit China komt, maar ik blijf t raar vinden. Voor iemand uit het noorden met werk is dat geen doen.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
heb zelf een mat zwarte plus 128gb bij CB in bestelling staan sinds 6 oktoberMother_Goozz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:07:
Na veel twijfelen via CB een iPhone 7 plus mat zwart besteld, ben benieuwd hoe lang het gaat duren! Status is: Je wordt gebeld voor een leverafspraak, ik heb geen idee hoe lang het dan nog gaat duren, ik heb net pas besteld..
Status is sindsdien "je bestelling is in goede orde ontvangen"
edit:
zie net bij coolblue een nieuwe status update, zou het kunnen dat ze alle backorders kunnen uitleveren?
Update 19 oktober:
Aanstaande donderdag verwachten we een levering iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen in diverse kleuren en opslagcapaciteiten.
[ Voor 21% gewijzigd door De_Remus op 19-10-2016 18:21 ]
wat een prachtig apparaat!
Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten
I7 + 128GB matzwart.
Heeft gelukkig maar anderhalve maand geduurd.
Formerly known as Ragdoll
Verwijderd
7 Plus 128GB JB, online verlenging bij KPN op de eerste preorder dag.
Centralpoint.nl – De iPhone 7 en 7 Plus zijn in de afgelopen weken verschillende keren uit voorraad leverbaar geweest bij Central Point. Op moment van schrijven zijn er echter helaas slechts een klein aantal modellen op voorraad:
iPhone 7 zwart (32GB, 128GB, 256GB)
iPhone 7 gitzwart (128GB)
iPhone 7 zilver (32GB, 128GB, 256GB)
iPhone 7 roségoud (32GB, 128GB, 256GB)
iPhone 7 goud (32GB, 256GB)
iPhone 7 Plus zwart (32GB, 128GB)
iPhone 7 Plus roségoud (128GB)
Default blanke hetero
Ongelooflijk. Iedereen die zo snel wordt voorzien gefeliciteerd.SuidAkrA schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:09:
Gisteravond bij mobiel.nl besteld (7 Plus 32GB zwart KPN) en de koerier zou hier binnen een uurtje zijn. *fingers crossed*
Ik krijg net weer bericht van typhone dat mijn toestel niet op voorraad is. Zelf nagevraagd want communiceren doet typhone niet vrijwillig aan.
Waarom bestel je hem niet ook bij een andere shop die waarschijnlijk sneller uit zou leveren?SMRF schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:50:
[...]
Ongelooflijk. Iedereen die zo snel wordt voorzien gefeliciteerd.
Ik krijg net weer bericht van typhone dat mijn toestel niet op voorraad is. Zelf nagevraagd want communiceren doet typhone niet vrijwillig aan.
Je kan toch gewoon je order cancelen? Typhoe wordt uberhaupt slecht beoordeeld.timwijn schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:33:
[...]
Waarom bestel je hem niet ook bij een andere shop die waarschijnlijk sneller uit zou leveren?
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Jullie hebben gelijk. Heb m ook uitgezet via mobiel.nl. Kijken wie er eerst is.Terrie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Je kan toch gewoon je order cancelen? Typhoe wordt uberhaupt slecht beoordeeld.
23 september besteld: Iphone 7+ 128GB - zwart.
Dat wordt nog even wachten ben ik bang.
[ Voor 3% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 21-10-2016 07:35 ]
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Denk dat vooral de plus modellen slecht op voorraad zijn.Jer0entjeh88 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:33:
Snap niet dat sommige nog zo lang moeten wachten. Donderdag 13okt i7 128gb mat zwart besteld bij Vodafone, volgende dag al binnen...
De niet plus modellen zijn nu redelijk op voorraad en dus snel te leveren.
Centralpoint heeft bijvoorbeeld alleen al 82 iphone's 7 128GB op voorraad.
Mijn Peel-case is stof aan het happen
[ Voor 17% gewijzigd door zwasie op 21-10-2016 08:28 ]
Bijna een maand nu, merendeel van de 128gb is als je nu besteld bij Vodafone beschikbaar vanaf 28 oktober, maar ik weet niet in hoeverre dat een realistisch beeld is.Terrie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:42:
Iemand ervaringen met bestellen bij vodafone? 128gb plus modellen? Hoelang wachten julie al?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Coolblue is 197 bijbetalen met een 5gb vodafone. En gratis hoesje. Vodafone zelf is 224.. maar als het zo absurd lang duurt...Niek_1981 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:58:
[...]
Bijna een maand nu, merendeel van de 128gb is als je nu besteld bij Vodafone beschikbaar vanaf 28 oktober, maar ik weet niet in hoeverre dat een realistisch beeld is.
Voor mij is het gelukkig nog nergens goedkoper, maar de info van Vodafone is gewoon minimaal.Terrie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:03:
[...]
Coolblue is 197 bijbetalen met een 5gb vodafone. En gratis hoesje. Vodafone zelf is 224.. maar als het zo absurd lang duurt...
Als ik hun schema moet geloven is de mijne vanaf 21 oktober leverbaar, zelf geloof ik er niet echt in en wacht gewoon af. Gelukkig heb ik de mazzel dat mijn koper wil wachten op mijn oude iPhone.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Volgens hun schema op tijd geleverd, dat gaf aan levering vanaf 14-okt maar vóór 21-okt.
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13 - iPhone 17 Pro
10 oktober een iPhone 7 32Gb zwart besteld met verlenging
Levering staat nu op vandaag om 12:30 (en dan ben ik niet thuis
11 dagen, ik vind het netjes
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ik zag hem net op het vodafone forum voorbij komen, tenminste, neem aan dat jij dat bent?Arnold schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:42:
Ik krijg zojuist van Vodafone een Track & Trace code voor iPhone+ 128GB Jet Black (besteld op 13 september). Valt me alles mee n.a.v. updates op de site van ze...
nee! maar dan hebben ze in ieder geval een lading gehad en verstuurdNiek_1981 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Ik zag hem net op het vodafone forum voorbij komen, tenminste, neem aan dat jij dat bent?
Zou wel mooi zijn, nu een lumia 630, wat een k***** ding
Toch niet..
[ Voor 31% gewijzigd door Terrie op 21-10-2016 15:10 ]
18-9 besteld, kreeg vandaag het zelfde berichtje. Een kleine hoop dat ze vandaag bellen om hem op te komen halen, maar dat zal wel niet.Wouter Lucassen schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:26:
17-9 besteld. Net berichtje ontvangen dat de iphone verstuurd wordt naar de winkel. Tmobile ben benieuwd.
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Zal wel maandag/morgen worden. Kan m morgen niet ophalen dus hoop niet morgen:pNila schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:40:
[...]
18-9 besteld, kreeg vandaag het zelfde berichtje. Een kleine hoop dat ze vandaag bellen om hem op te komen halen, maar dat zal wel niet.
Verwijderd
Hoe doen jullie dit?
Ik ben inmiddels voorzien van een iPhone 7 plus dus toestel dat nog geleverd moet worden door typhone heb ik niet meer nodig. Abonnement gaat pas in december in.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 17:43 ]
Hoezo weigeren?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:42:
Ik hoor jullie makkelijk praten over annuleren. Typhone weigert mijn abb verlenging + toestel te annuleren. Besteld op 9-9.
Hoe doen jullie dit?
Ik ben inmiddels voorzien van een iPhone 7 plus dus toestel dat nog geleverd moet worden door typhone heb ik niet meer nodig. Abonnement gaat pas in december in.
Heel simpel:Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:44:
[...]
Ze zeggen dat dit niet meer kan omdat mijn 14 dagen bedenktijd zijn gepasseerd.
Hun zeggen dat ze je toestel konden leveren binnen 3 weken houden ze zich ook niet aan.
Verwijderd
Sterker nog, ze adverteerder op de website dat er ruime voorraad was en dat er op 16-9 uitgeleverd zou worden. Iemand tips om toch van typhone af te komen?Shadow343 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Heel simpel:
Hun zeggen dat ze je toestel konden leveren binnen 3 weken houden ze zich ook niet aan.
*zijShadow343 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Heel simpel:
Geldt die termijn vanaf de datum van bestellen of levering? Bij een goed gaat het lopem vanaf het moment van levering. Hoe dat zit bij een abonnement (dienst) kun je even uitzoeken. Of is je abo wel al ingegaan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:44:
[...]
Ze zeggen dat dit niet meer kan omdat mijn 14 dagen bedenktijd zijn gepasseerd.
Vandaag niks gehoord, dus inderdaad waarschijnlijk...Wouter Lucassen schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:55:
[...]
Zal wel maandag/morgen worden. Kan m morgen niet ophalen dus hoop niet morgen:p
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Check: https://www.acm.nl/nl/ond...e-winkel-gesloten-worden/Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:47:
[...]
Sterker nog, ze adverteerder op de website dat er ruime voorraad was en dat er op 16-9 uitgeleverd zou worden. Iemand tips om toch van typhone af te komen?
Van de site van de Autoriteit Consument en Markt.
En dan voor combinatie tel en abonnement:
Gemengde overeenkomsten
Gemengde overeenkomsten zijn overeenkomsten waarbij zowel een dienst als product geleverd wordt. De bedenktijd bij gemengde overeenkomsten is hetzelfde als bij het kopen van een product. Met andere woorden: de termijn van 14 dagen begint te lopen na de dag waarop de consument het product ontvangt.
Voorbeeld 1: een consument koopt een wasmachine in combinatie met een onderhoudscontract. De bedenktijd van 14 dagen gaat lopen op het moment dat de consument de wasmachine geleverd krijgt.
Voorbeeld 2: De consument bestelt een abonnement voor een mobiele telefoon en schaft daarbij een mobiele telefoon aan; de ontbindingstermijn van 14 dagen gaat lopen na de dag waarop de consument de mobiele telefoon heeft ontvangen.
Typhone probeert je in de maling te nemen.
Sla je slag!!
[ Voor 23% gewijzigd door Jgraafland op 22-10-2016 10:52 ]
[ Voor 5% gewijzigd door WouterL op 22-10-2016 11:27 ]
De iPhone heb je nog niet ontvangen, maar is de Abonnement die je afsluit bij Typhone wel ingegaan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:47:
[...]
Sterker nog, ze adverteerder op de website dat er ruime voorraad was en dat er op 16-9 uitgeleverd zou worden. Iemand tips om toch van typhone af te komen?
[edit]Aan jou reactie te lezen, bel/sms/internet je nu eigenlijk met de abonnement die je had afgesloten bij Typhone. wordt wel lastig met annulering.
[ Voor 16% gewijzigd door Annoyingmouse op 22-10-2016 15:32 ]
Lastig voor typhone / de provider denk ik. De wet is vrij duidelijk. Klant is koning. En het is toch niet moeilijk om een abonnement weer stop te zetten. Er is niets dat opraakt of slijt aan een abonnement. Kwestie van wat gegevens aanpassen en klaar.Yibsel schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:27:
[...]
De iPhone heb je nog niet ontvangen, maar is de Abonnement die je afsluit bij Typhone wel ingegaan?
[edit]Aan jou reactie te lezen, bel/sms/internet je nu eigenlijk met de abonnement die je had afgesloten bij Typhone. wordt wel lastig met annulering.
Verwijderd
Nee het abonnement is nog niet ingegaan, pas ergens begin december.Yibsel schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:27:
[...]
De iPhone heb je nog niet ontvangen, maar is de Abonnement die je afsluit bij Typhone wel ingegaan?
Maar dan kriebelt het wel ff om dan toch niet over te gooien naar VF
http://www.1dayfly.com/nl/nl/mobile/fly/1dayfly
Rosegold 128gb voor 799,95 en Matzwart 256gb voor 899,95.
Scheelt je toch nog 70 en 90 euro.
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 23-10-2016 12:56 ]
Volgens mij mag dat niet.
Maak even een v&a advertentie aan.
[ Voor 38% gewijzigd door Daedalus op 23-10-2016 12:56 ]
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Verwijderd
Excuses ! Ga ik gelijk doen. Wil hier even wat kwijt.. wat een idioten op marktplaats zeg.... paar bieden 750 euro voor het toestel. 😂luckremers schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:00:
[...]
Volgens mij mag dat niet.
Maak even een v&a advertentie aan.
Tja.. dat is marktplaats.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:02:
[...]
Excuses ! Ga ik gelijk doen. Wil hier even wat kwijt.. wat een idioten op marktplaats zeg.... paar bieden 750 euro voor het toestel. 😂
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Ik weet niet of je al bezig bent het toestel zelf maar te verkopen maar zoals hierboven ook al aangegeven heb je volgens de Europese wet Koop op Afstand (geen idee welk punt precies, daar zou ik mij dan in moeten verdiepen qua telecomabonnementen/diensten), 14 dagen bedenktijd van je product nadat deze geleverd is. Het moet namelijk mogelijk zijn voor je om het product naar alle redelijkheid te proberen alvorens te besluiten het evt. niet te willen en de koop te ontbinden.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:42:
Ik hoor jullie makkelijk praten over annuleren. Typhone weigert mijn abb verlenging + toestel te annuleren. Besteld op 9-9.
Hoe doen jullie dit?
[ Voor 26% gewijzigd door smeitje op 23-10-2016 15:09 . Reden: Verkeerde quote ]
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Nice, wanneer heb jij 'm besteld bij Media Markt?ken schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:21:
Ik heb bij mediamarkt een los toestel besteld. Wordt als het goed is morgen geleverd. Is het ook mogelijk om deze toestel dan met abonnement aan te sluiten??
Ja hoor, SIM-only abbonement afsluiten (of de SIM van je vorige telefoon met een nog lopend abbonement er in stoppen).ken schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:21:
Ik heb bij mediamarkt een los toestel besteld. Wordt als het goed is morgen geleverd. Is het ook mogelijk om deze toestel dan met abonnement aan te sluiten??
[ Voor 106% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2016 09:40 ]
Op releasedatum. iPhone + 128gb JBshineonu schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 07:53:
[...]
Nice, wanneer heb jij 'm besteld bij Media Markt?
Ik bedoel een verlenging icm toestel bij mediamarkt.smeitje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:39:
[...]
Ja hoor, SIM-only abbonement afsluiten (of de SIM van je vorige telefoon met een nog lopend abbonement er in stoppen).
[ Voor 45% gewijzigd door ken op 24-10-2016 13:53 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ik zit net achter je (ook 23e besteld, ook hetzelfde model)rkassenberg schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:31:
Heb zojuist contact gehad met Amac en ik sta op plaatsje 71 van alle 22 winkels.
23 september besteld: Iphone 7+ 128GB - zwart.
Dat wordt nog even wachten ben ik bang.
Wachten duurt altijd zo lang 😞
Is dat chat gedeelte van vandaag?
robcoenen schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
Ik zit net achter je (ook 23e besteld, ook hetzelfde model)![]()
[afbeelding]
Yes. Bericht van vanmiddag.rkassenberg schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:48:
Hoop toch wel dat het iets sneller gaat dan die 4 per dag! 😬
Wachten duurt altijd zo lang 😞
Is dat chat gedeelte van vandaag?
[...]
We zijn meer dan een maand verder na de release en nog steeds geen enig idee over levertijd... Belde met CB en daar werd ook genoemd dat Apple de enige leverancier is die zo idioot is/doen met uitleveren van toestellen. Ze werden er ook niet echt goed van dat ze bijna niks binnen krijgen (even eerlijk gesprek met de medewerker die noemde dat ze dit best wel zat zijn
Ik blijf Apple maar een vaag bedrijf vinden over de enorme tekorten die ze volgens mij zelf in stand houden..
Ik heb ook de 7 plus icm KPN bij CB besteld, wacht ook nog steeds. Op de KPN website is hij nu leverbaar, vandaag bestellen is morgen in huis. Heb het even overwogen, maar via de KPN site ben je een vermogen kwijt... Zit niets anders op dan nog even afwachten.Mother_Goozz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:50:
Zijn er nog meer mensen hier die bij CB besteld hebben icm KPN abonnement voor een iphone 7 plus?
We zijn meer dan een maand verder na de release en nog steeds geen enig idee over levertijd... Belde met CB en daar werd ook genoemd dat Apple de enige leverancier is die zo idioot is/doen met uitleveren van toestellen. Ze werden er ook niet echt goed van dat ze bijna niks binnen krijgen (even eerlijk gesprek met de medewerker die noemde dat ze dit best wel zat zijn)
Ik blijf Apple maar een vaag bedrijf vinden over de enorme tekorten die ze volgens mij zelf in stand houden..
Wanneer heb jij besteld? Als ik nog 400e in de rij sta laat dan maar zitten. Ik had niet verwacht dat levertijd nu nog zon drama zou zijn.. VF hebben ze wel een aantal op voorraad bij cb, miss toch anders daar eens kijken..Peliroel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:31:
[...]
Ik heb ook de 7 plus icm KPN bij CB besteld, wacht ook nog steeds. Op de KPN website is hij nu leverbaar, vandaag bestellen is morgen in huis. Heb het even overwogen, maar via de KPN site ben je een vermogen kwijt... Zit niets anders op dan nog even afwachten.
22-09 besteld bij CB de 7 plus 128gb Black icm KPN abo (verlenging)Mother_Goozz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:58:
[...]
Wanneer heb jij besteld? Als ik nog 400e in de rij sta laat dan maar zitten. Ik had niet verwacht dat levertijd nu nog zon drama zou zijn.. VF hebben ze wel een aantal op voorraad bij cb, miss toch anders daar eens kijken..
Dit topic is gesloten.
![]()