Mooi man, have fun. Ik heb een 7 plus 128G black besteld op 9-9 om 9:15. Vraag mij af of er sowieso wel een 7 plus black word geleverd vandaag door Tmobile.......Backspace-NL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:51:
En zoals afgesproken met T-Mobile/AMP is zojuist m'n iPhone 7 128GB Black afgeleverd. Helemaal tevreden mee
Ook gelezen, maar ik heb zelf nog contrasterende antwoorden gezien waarbij alleen de iPhone geleverd zou kunnen worden. Ik had sowieso niet al te hoge verwachtingen, aangezien de JB meteen al lastig leverbaar leek te zijn.hmr schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:56:
[...]
Dat abonnement is ook pas beschikbaar van 26 september uit mijn hoofd. Dit was ook al een tijdje bekend. Ben bang dat je achter het net vist amigo.
Ok, ja dat stond er bij mij ook. Volgens de bezorger was ik zijn eerste klant en ging hij nog heel veel iPhones bezorgen. Ook zei hij dat er iets fout was gegaan bij Apple waardoor de verkeerde data werden aangegeven maar dat (bijna) alle toestellen gewoon zouden worden geleverd door DHL vandaag.me_mrtn schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:47:
[...]
Ik bedoel de tijdsindicatie van bezorgen, niet de dag. Bij mij staat ie op "by the end of the day".
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Volgens het overzicht op hun forum niet, maar ik neem aan dat je ook nog niks gehoord hebt van AMP Logistics? Dan komt er waarschijnljik sowieso niks vandaag vrees ik.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:57:
[...]
Mooi man, have fun. Ik heb een 7 plus 128G black besteld op 9-9 om 9:15. Vraag mij af of er sowieso wel een 7 plus black word geleverd vandaag door Tmobile.......
Zojuist tóch een bericht van GSMWijzer.nl gekregen, mijn toestel (128 GB iPhone 7) wordt vandaag verzonden.
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Geloof je het zelf? Er zijn simpelweg niet voldoende toestellen om aan de vraag fe voldoen. De providers bestellen meer dan genoeg toestellen, echter is de levering altijd veel kleiner.Denman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:47:
[...]
Ehhh nee, ik zal het uitleggen.
Een provider heeft inderdaad weet van wat er vorig jaar, of voorgaande jaren, bij een launch aan toestellen is besteld. Op basis daarvan wordt er een schatting (let op dat woord) gemaakt van wat ze verwachten te gaan verkopen. Daarbij moeten ze dit keer natuurlijk rekening houden met het gerucht dat er volgend jaar een compleet andere iPhone wordt verwacht, en dat mensen wellicht gaan uitstellen.
Dat laatste blijkt nu niet het geval.
Daarnaast gaat dit niet om lullige bedragen. De inkoper (of inkopers) moeten beslissen over miljoenen Euro's. Heb je te weinig dan heb je klanten over de zeik en wellicht zelfs klanten die je verlaten omdat ze overstappen naar een provider die wel voorraad heeft, heb je te veel dan zit je met een miljoenenstrop omdat je mobieltjes op voorraad hebt die over een jaar obsoleet zijn, of in ieder geval een stuk minder waard.
Je kan bovenstaande nog zo goed voor elkaar hebben, maar dan ben je als provider altijd nog afhankelijk van de leverancier, in dit geval Apple.
En Apple lijkt het aloude trucje van schaarste toe te passen: "nee, we kunnen de productie niet aan, nieuwe leveringen volgen".
En het mooie is: dat trucje werkt nog steeds!
Als ik de verhalen hier lees kan de communicatie wel beter, maar ik had daar bij Vodafone niet over te klagen. Ik kreeg een bevestiging van mijn bestelling en er werd inderdaad binnen 5 werkdagen contact opgenomen, om te vertellen dat mijn iPhone vandaag niet geleverd wordt. Ik kan me prima voorstellen dat Vodafone op dit moment ook gewoon niet meer info heeft dan dat, omdat ze afhankelijk zijn van Apple.
Zojuist bevestiging van DHL gekregen via Twitter dat mijn zending is geladen en dat hij zeker vandaag wordt aangeboden. Helaas (nog) geen tijdvak bekend.
Bij mij staat er op de DHL site:
Scheduled Delivery:
Today by End of Day
Ik vertrek rond 17u op weekend met de familie tot zondag. Ik hoop dat die dus nog voor 17u toekomt straks of het is nog een weekend langer wachten
Scheduled Delivery:
Today by End of Day
Ik vertrek rond 17u op weekend met de familie tot zondag. Ik hoop dat die dus nog voor 17u toekomt straks of het is nog een weekend langer wachten
Totaal met je reactie eensch. Het is gewoon zeer frustrerend om te zien dat nu al 1 week lang controleren bestelling staat. Geef gewoon aan wanneer ik het toestel kan verwachten of geef in ieder geval aan dat het niet de eerste week wordt. Nu ga je namelijk denken dat er iets fout is met je order..... Achja waar zeuren we om, nog 2 jaar om ermee te spelen.diotav schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:36:
Ik heb vorige week vrijdag een iPhone 7 Plus 128GB Zwart besteld bij KPN. Sinds dat moment staat mijn bestelling op "controleren". Ik snap dat er voor de partijen veel onduidelijkheid is rondom de levering, maar KPN had op z'n minst een bericht de deur uit kunnen doen naar de mensen die op 9/8 aan het refreshen waren dat ze "helaas niet bij de eerste levering" zitten. Tot op heden heb ik 0 updates ontvangen en moet ik alles maar vernemen uit de media. Ik draag tenslotte de komende 2 jaar bijna €2000 af aan toestel- en abonnementskosten.
Nogmaals, de levering zal mij verder een zorg wezen. Communicatie.
Ik snap dat een provider ook niet altijd krijgt wat ze bestellen voor de launchdag.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:59:
[...]
Geloof je het zelf? Er zijn simpelweg niet voldoende toestellen om aan de vraag fe voldoen. De providers bestellen meer dan genoeg toestellen, echter is de levering altijd veel kleiner.
Maar het zou ze wel sieren om open kaart te spelen als iemand belt of een bestelling doet om aan te geven dat ze de iPhone niet krijgen.
Wat Vodafone doet is zegt, we leveren op 09/09 en dan sturen ze een sms we leveren niet, bel je en dan zeggen ze, we zijn er mee bezig
Zeg dan gewoon je zit niet bij de eerste levering etc
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
Direct gebeld natuurlijk om verhaal te halen, mevrouw zei lachend 'we hebben u een beetje bij je neus'.
Dit stond er enkel omdat het een avond levering wordt

Mevrouw zijn tevens dat alle Apple zendingen vandaag gewoon uitgeleverd worden!
Direct gebeld natuurlijk om verhaal te halen, mevrouw zei lachend 'we hebben u een beetje bij je neus'.
Dit stond er enkel omdat het een avond levering wordt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Lucky you!Famous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:02:
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie![]()
![]()
![]()
Dit stond er enkel omdat het een avond levering wordt![]()
Welke had je besteld?
It's All In The "Mix"
Ja was even drama omdat er een adreswijziging niet was doorgegeven maar alles komt toch goed

Heb een normale 7, 32GB in het mat zwart
Blij met de keuze trouwens als ik zo de unboxing video's bekijk.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Fijn dat dat toch nog is goed gekomen!Famous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:04:
[...]
Ja was even drama omdat er een adreswijziging niet was doorgegeven maar alles komt toch goed
Heb een normale 7, 32GB in het mat zwart![]()
Blij met de keuze trouwens als ik zo de unboxing video's bekijk.
Enjoy zou ik zeggen!
It's All In The "Mix"
KPN info: er zijn simelweg geen (misschien een paar) ZWARTE en JET-BLACK varianten geleverd door Apple. Ik sta met 2 zakelijke abo verlengingen vrijwel bovenaan de lijst, maar Apple geeft aan 4 tot 8 weken levertijd te hebben.
Kortom; ik zie het allemaal wel.
Iemand die KPN order heeft met Jet-Black en wel een levering?
Ik snap die theorie over schaarste creëren niet. Apple produceert expres minder zodat de telefoon slecht beschikbaar is bij launch? Wat is daar de gedachte achter dan? Apple wil toch zoveel mogelijk telefoons verkopen? Enige waar ik bang voor zou zijn als fabrikant is overproductie. Maar dat is volgens mij ze nog nooit gelukt rond de launch-datum.
En er koopt toch niemand een iPhone omdat deze "schaars" is? Ik koop er een omdat ik iOS fijn vind en het mooie telefoons vind.
En er koopt toch niemand een iPhone omdat deze "schaars" is? Ik koop er een omdat ik iOS fijn vind en het mooie telefoons vind.
Ik ben gerustgesteld, iPhone 7 128 GB Zwart is onderweg

Oh dat schept wel een beetje hoop... Welke kleur had je besteld?Luke_msx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:59:
Zojuist tóch een bericht van GSMWijzer.nl gekregen, mijn toestel (128 GB iPhone 7) wordt vandaag verzonden.
Net van GSMwijzer een mailtje gekregen dat het nog wel even gaat duren... Moet nog even zien te overleven met mijn 6 plus en 6s
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet iemand hier of er wel gewoon Plus demo's in de Apple Store staan?
Ik wil vanmiddag even langs om een Apple Leder cover te halen maar alleen als ik dat kan combineren met even kijken naar de modellen.
Ik wil vanmiddag even langs om een Apple Leder cover te halen maar alleen als ik dat kan combineren met even kijken naar de modellen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wil ook niets goedpraten hoor, want de Media Markt zei gisteren nog dat er nog toestellen waren te bestellen voor levering vandaag. Ze willen zo graag informatie geven, wat echter alleen maar zorgt voor nog meer irritatie wanneer ze het niet waar kunnen maken.Jieve schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:02:
[...]
Ik snap dat een provider ook niet altijd krijgt wat ze bestellen voor de launchdag.
Maar het zou ze wel sieren om open kaart te spelen als iemand belt of een bestelling doet om aan te geven dat ze de iPhone niet krijgen.
Wat Vodafone doet is zegt, we leveren op 09/09 en dan sturen ze een sms we leveren niet, bel je en dan zeggen ze, we zijn er mee bezig
Zeg dan gewoon je zit niet bij de eerste levering etc
KPN Update: sta nu weer in de wacht bij een andere afdeling... wat een klote bedrijf is het toch ook, een of andere ... annuleert eenzijdig mijn bestelling en nu heb ik pech? En dat nu ik goed boven aan stond...
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
128 GB, matzwart. Er staat inmiddels een T&T code bij mijn orderstatus.ethereal81 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:11:
[...]
Oh dat schept wel een beetje hoop... Welke kleur had je besteld?
Is ook een broodje aap verhaal, vergeet ook niet dat er dit jaar veel meer landen aan groep 1 zijn toegevoegd. Vermoedelijk om de kwartaalcijfers nog een flinke boost te geven.loeberce schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:11:
Ik snap die theorie over schaarste creëren niet. Apple produceert expres minder zodat de telefoon slecht beschikbaar is bij launch? Wat is daar de gedachte achter dan? Apple wil toch zoveel mogelijk telefoons verkopen? Enige waar ik bang voor zou zijn als fabrikant is overproductie. Maar dat is volgens mij ze nog nooit gelukt rond de launch-datum.
Tja, heb er genoeg ervaring mee helaas!Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:14:
KPN Update: sta nu weer in de wacht bij een andere afdeling... wat een klote bedrijf is het toch ook, een of andere ... annuleert eenzijdig mijn bestelling en nu heb ik pech? En dat nu ik goed boven aan stond...
Ze waren sinds maandag mijn order kwijt en sinds ik gisteren heb gebeld is mijn order ineens terug met bevestiging en al maar staat de status nog steeds op "Controleer bestelling" sinds gisteren en bij anderen al een week dus zie het wel. Wil toch mijn CB order hebben.
It's All In The "Mix"
Ik blijf me verbazen wat DHL toch een waardeloos bedrijf is. Dus het pakket is aangeboden in Eindhoven, dan naar Brussel, dan weer terug naar Eindhoven. Ik zie er de logica niet van.Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:11:
Ik ben gerustgesteld, iPhone 7 128 GB Zwart is onderweg![]()
[afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bang dat het de hele avond achter de voordeur wachten wordt. DHL *kan* tot 's avonds 10 uur bezorgen. Echter als de chauffeur het wel geloofd heeft ie het recht om gewoon naar de dichtstbijzijnde DHL Express vestiging te rijden.GSamson schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:00:
Bij mij staat er op de DHL site:
Scheduled Delivery:
Today by End of Day
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De logica ontgaat mij ook compleet. Maargoed, als hij uiteindelijk maar op de plaats van bestemming komt zullen we maar zeggenloekf2 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:16:
[...]
Ik blijf me verbazen wat DHL toch een waardeloos bedrijf is. Dus het pakket is aangeboden in Eindhoven, dan naar Brussel, dan weer terug naar Eindhoven. Ik zie er de logica niet van.
Bij de Apple Store in Amsterdam zijn de rijen inmiddels flink geslonken. Maar er zijn dan ook geen Plus modellen meer. En die komen, volgens een medewerker, ook helemaal niet meer vandaag.
Dit schept inderdaad wat hoop, hoe laat had je hem besteld? Ik heb namelijk precies dezelfde telefoon besteld en heb de orderbevestiging gekregen op vrijdag 9:22 maar tot op heden nog geen bericht van gsmwijzer.Luke_msx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:14:
[...]
128 GB, matzwart. Er staat inmiddels een T&T code bij mijn orderstatus.
Morgen ochtend vroeg opstaan om 05:45 om vervolgens hopelijk om 06:00 de iPhone 7 128GB zwart te reserveren en in de middag op te halen
[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 16-09-2016 11:20 ]
jup!Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:14:
Weet iemand hier of er wel gewoon Plus demo's in de Apple Store staan?
sommige jetblack vertoonde al de 1ste haarscheurtjes/krasjes.
Maar er zijn genoeg demo modellen aanwezig in de Store's
Zijn er al mensen met een plus model?
Heb het idee dat er bijna geen plus modellen geleverd zijn...
Ik ben benieuwd naar de camera van de 7 plus
Zijn er mensen die inderdaad het plus model hebben besteld en dan ook nog toevallig bij mobiel en al een bevestiging hebben ontvangen ??
Nagenoeg niet geleverd. Zwart en Git Zwart in zijn geheel niet als plus.Rdeurloo schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:20:
Bij mij stond ookloekf2 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:17:
[...]
Bang dat het de hele avond achter de voordeur wachten wordt. DHL *kan* tot 's avonds 10 uur bezorgen. Echter als de chauffeur het wel geloofd heeft ie het recht om gewoon naar de dichtstbijzijnde DHL Express vestiging te rijden.
Scheduled Delivery:
Today by End of Day
en is vanochtend net voor 10u bezorgd...
iPhones zijn zojuist geleverd!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ga er vanmiddag 1 ophalen in Den HaagRdeurloo schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:20:
Misschien leuk als je iPhone geleverd is van de omgeving er bij te zetten waar je woont ? geeft toch al een licht vermoede hoe ver ze nog bij ons vandaan zijn ?
Bestelling geplaatst vrijdagochtend, 10:44. Ik heb ook nog geen mail gehad van gsmwijzer, maar zie de gewijzigde gegevens op de orderstatus pagina staan. Ik zie wel dat ik een zg. Vodafone 'branded' toestel ga krijgen, dus ik vermoed dat ze misschien een levering van Vodafone hebben gekregen voor nieuwe Vodafone klanten? Ik heb het toestel besteld icm. een nieuw Vodafone abonnement, de eerste indicatie dat er misschien toch een toestel voor mijn bestelling beschikbaar was gekomen was een 'welkom bij Vodafone' mail die klaarblijkelijk verstuurd is op het moment van activering van mijn contract.daannvd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:19:
[...]
Dit schept inderdaad wat hoop, hoe laat had je hem besteld? Ik heb namelijk precies dezelfde telefoon besteld en heb de orderbevestiging gekregen op vrijdag 9:22 maar tot op heden nog geen bericht van gsmwijzer.
Bij mij stond er ook dat ie in Amsterdam was, maar DHL klantenservice kon me vertellen dat ie in Apeldoorn lag. Iets met niet gescand, of verkeerd gescand, of nog niet gescand. Van die track en trace pagina klopt dus niets .loekf2 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:16:
[...]
Ik blijf me verbazen wat DHL toch een waardeloos bedrijf is. Dus het pakket is aangeboden in Eindhoven, dan naar Brussel, dan weer terug naar Eindhoven. Ik zie er de logica niet van.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ok, bij jou was de order dus ook geannuleerd en nu is deze weer terug? Dat zou betekenen dat ze het toch aan het oppakken zijn.
Mixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:15:
[...]
Tja, heb er genoeg ervaring mee helaas!
Ze waren sinds maandag mijn order kwijt en sinds ik gisteren heb gebeld is mijn order ineens terug met bevestiging en al maar staat de status nog steeds op "Controleer bestelling" sinds gisteren en bij anderen al een week dus zie het wel. Wil toch mijn CB order hebben.
Oh nice, ik heb ook met Vodafone besteld... Fingers crossed!Luke_msx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:24:
[...]
Bestelling geplaatst vrijdagochtend, 10:44. Ik heb ook nog geen mail gehad van gsmwijzer, maar zie de gewijzigde gegevens op de orderstatus pagina staan. Ik zie wel dat ik een zg. Vodafone 'branded' toestel ga krijgen, dus ik vermoed dat ze misschien een levering van Vodafone hebben gekregen voor nieuwe Vodafone klanten? Ik heb het toestel besteld icm. een nieuw Vodafone abonnement, de eerste indicatie dat er misschien toch een toestel voor mijn bestelling beschikbaar was gekomen was een 'welkom bij Vodafone' mail die klaarblijkelijk verstuurd is op het moment van activering van mijn contract.
Oke opmerkelijk. Ik was al klant bij vodafone en heb verlengd. Eerder besteld dan jij, dus je zou toch zeggen dat die van mij ook vesrtuurd moet worden vandaag.Luke_msx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:24:
[...]
Bestelling geplaatst vrijdagochtend, 10:44. Ik heb ook nog geen mail gehad van gsmwijzer, maar zie de gewijzigde gegevens op de orderstatus pagina staan. Ik zie wel dat ik een zg. Vodafone 'branded' toestel ga krijgen, dus ik vermoed dat ze misschien een levering van Vodafone hebben gekregen voor nieuwe Vodafone klanten? Ik heb het toestel besteld icm. een nieuw Vodafone abonnement, de eerste indicatie dat er misschien toch een toestel voor mijn bestelling beschikbaar was gekomen was een 'welkom bij Vodafone' mail die klaarblijkelijk verstuurd is op het moment van activering van mijn contract.
Terwijl ik dit bericht typ zie ik dat mijn eind datum van mijn contract bij vodafone is gewijzigd naar 2019. Dus ook mijn verlenging is er door! Hopelijk straks de bevestiging van verzending van de telefoon.
EDIT: Verzend bevestiging en T&T staan er bij mij nu ook bij. 128GB iPhone 7 Black.
[ Voor 3% gewijzigd door daannvd op 16-09-2016 11:31 ]
Lees net op de forums van iCulture dat ze op voorraad zijn bij bcc.
http://www.bcc.nl/?s2m_ty...ple&utm_campaign=algemeen
[ Voor 50% gewijzigd door NotSoSteady op 16-09-2016 11:32 ]
DHL belde net. Ik kan hem vandaag ophalen of ze leveren hem thuis af. 
Ze komen nu tussen 6 en 9 vanavond
Ze komen nu tussen 6 en 9 vanavond
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hee kleintjes
geannuleerd niet, maar wel verdwenen!Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:29:
Ok, bij jou was de order dus ook geannuleerd en nu is deze weer terug? Dat zou betekenen dat ze het toch aan het oppakken zijn.
[...]
Niemand kon mijn order meer zien of weer vinden.
It's All In The "Mix"
Zijn idd wat normale iPhones op voorraad zo lijkt het.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:31:
Lees net op de forums van iCulture dat ze op voorraad zijn bij bcc.
Je kon de roder ook niet meer bekijken, als in het bestelling controleren bericht?
Mixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:33:
[...]
geannuleerd niet, maar wel verdwenen!
Niemand kon mijn order meer zien of weer vinden.
Heeft serieus geen enkele provider of retailer de 7 plus gitzwart ontvangen?
Formerly known as Ragdoll
Verwijderd
Bcc geeft bij iphone 7 plus gitzwart 128gb levertijd 5-10 dagen aan
Ik wou dat 't mobile 's wat liet horen, niks meer gehoord na mijn betaling van 419€ vorige week vrijdag en dat vind ik slecht
Ik wou dat 't mobile 's wat liet horen, niks meer gehoord na mijn betaling van 419€ vorige week vrijdag en dat vind ik slecht
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 11:37 ]
Ook Mobiel.nl is goed bezig!
"Beste meneer ethereal81,
Je orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Je bestelling met ordernummer ****** is per PostNL aan je verzonden. Je ontvangt later vandaag een mail met de barcode van je zending."
Vrijdagochtend 09:45 besteld, verlenging Vodafone, 128gb matzwart, geen plus.. Nice!
Je bestelling met ordernummer ****** is per PostNL aan je verzonden. Je ontvangt later vandaag een mail met de barcode van je zending."
Vrijdagochtend 09:45 besteld, verlenging Vodafone, 128gb matzwart, geen plus.. Nice!
Verwijderd
Ik kan de order wel vinden maar er blijft staan dat deze geannuleerd is
JPM-Dokkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:34:
Je kon de roder ook niet meer bekijken, als in het bestelling controleren bericht?
[...]
Ik heb tot heden 1 tweaker gezien die hem uitgeleverd krijgt vandaag.InFamous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:34:
Heeft serieus geen enkele provider of retailer de 7 plus gitzwart ontvangen?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Klopt zoals alle bedrijven die ik bekeken heb.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
Bcc heeft bij iphone 7 plus gitzwart 128gb levertijd 5-10 dagen aan
Formerly known as Ragdoll
Nee want dat heb ik nooit gehad, Ik heb op vrijdag na mijn bestelling 1 mail gehad met een ordernummer wat totaal anders is dan een bestelnummer.JPM-Dokkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:34:
[...]
Nadat mijn order een dikke week pleite was gisteren maar eens gebeld en de vrouw aan de telefoon kon de order ook niet zien of vinden, dus ik moest maar wachten op een bevestiging mail zei ze want ze hadden problemen met de mail server.
En ik had nog niet opgehangen of ik had meteen 2 mailtjes met order bevestiging en bestelnummer om de order te tracken en sindsdien heb ik dus status 1. controleren bestelling.

It's All In The "Mix"
LOL ik werd net gebeld door DHL, ze hadden een zending van Apple voor mij en ik kon kiezen tussen nu afhalen of vanmiddag na 14u bezorgen. Keuze snel gemaakt, ik zit al bijna in de autopposthoorn schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:20:
Gebeld met DHL of ik hem zelf kon afhalen, maar de chauffeur is al onderweg dus hij wordt regens tussen 9 en 18u geleverd. Online staat de status nog steeds op maandag, en bij Apple staat er "Verzending beschadigd - neem contact op met Apple".
Man aan de telefoon zei ook: "U weet vast dat u niet de enige bent die vandaag zo'n pakje verwacht"![]()
Ik denk dat ze vandaag een nogal drukke chaotische dag hebben daar

Zojuist de laatste 32GB Iphone 7 Zwart uit de vrije verkoop van Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt gekocht.
Nu moet ik wel even 2 bestelling annuleren.
Ik vind het overigens raar dat als je in de winkel preordert, de items wel met de normale bestelling meekomen en als je online ordert dit dan apart naar de winkel gestuurd moet worden.
Ze hebben overigens nog een aantal gewone iphone 7 bij die mediamarkt maar wel de andere kleuren. (zwart alleen 1x 256 gb).
Ik vind het overigens raar dat als je in de winkel preordert, de items wel met de normale bestelling meekomen en als je online ordert dit dan apart naar de winkel gestuurd moet worden.
Ze hebben overigens nog een aantal gewone iphone 7 bij die mediamarkt maar wel de andere kleuren. (zwart alleen 1x 256 gb).
Centralpoint.nl geeft aan ook verschillende modellen op voorraad te hebben.
Had de mediamarkt ook series 2 Watches binnen gekregen?Awaken1 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:38:
Zojuist de laatste 32GB Iphone 7 Zwart uit de vrije verkoop van Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt gekocht.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Hahah typisch kpnMixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:37:
[...]
Nee want dat heb ik nooit gehad, Ik heb op vrijdag na mijn bestelling 1 mail gehad met een ordernummer wat totaal anders is dan een bestelnummer.
Nadat mijn order een dikke week pleite was gisteren maar eens gebeld en de vrouw aan de telefoon kon de order ook niet zien of vinden, dus ik moest maar wachten op een bevestiging mail zei ze want ze hadden problemen met de mail server.
En ik had nog niet opgehangen of ik had meteen 2 mailtjes met order bevestiging en bestelnummer om de order te tracken en sindsdien heb ik dus status 1. controleren bestelling.
Zijn er verder gegevens bekend van deze tweaker? Ben heel benieuwd waar en hoelaat hij hem besteld heeft.Xenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:36:
[...]
Ik heb tot heden 1 tweaker gezien die hem uitgeleverd krijgt vandaag.
Ook mijn levering vertraagd bij GSMwijzer. Redelijk laat besteld (vrijdag 18:30). De i7 128gb black. Iemand enig idee wanneer zij een nieuwe lading verwachten?
Goud en paars waren er wel.Xenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:36:
[...]
Ik heb tot heden 1 tweaker gezien die hem uitgeleverd krijgt vandaag.
Die waren tot afgelopen dinsdag te reserveren voor pick-up.
Inderdaad, maar hoop dat CB sneller is met mijn orderJPM-Dokkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:39:
[...]
Hahah typisch kpnWelkom bij de club van controleren bestelling
Toen ik woensdag belde waren er minder dan 10 besteld door klanten.
It's All In The "Mix"
A hoop dat ik er dan ook nog bij zitethereal81 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
Ook Mobiel.nl is goed bezig!
Alleen nog geen bericht gekregen
Via Twitter contact gehad, mijn status staat een uur op "hold". De 7 128GB zwart wordt vanaf 14.00 uitgeleverd, tot 18.00 uur.
Heb net mijn iphone 7 128gb zwart ontvangen van postnl. Kpn verlengd
Ja,Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:40:
[...]
Zijn er verder gegevens bekend van deze tweaker? Ben heel benieuwd waar en hoelaat hij hem besteld heeft.
gebruiker = vdvenMijn iPhone 7 132gb gitzwart is vanmorgen door AMP Logistics (besteld bij T-Mobile) om 09.01 uur afgeleverd
Wanneer en hoelaat bestelt geen idee.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Verwijderd
Lees net op tmobile twitter dat Apple maar 25% van de geplaatste order aanleverd.
Om de hype hoog te houden.....LOL
Lukt ze aardig......
Om de hype hoog te houden.....LOL
Lukt ze aardig......
Ah oke, maar er werd gevraagd of er een i7 Plus Jetblack bezorgd was, en vdven heeft een 'normale' 7 ontvangen.Xenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:43:
[...]
Ja,
[...]
gebruiker = vdven
Verwijderd
afgelopen vrijdag 9-9 besteld bij T-Mobile online, nieuw contractXenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:43:
[...]
Ja,
[...]
gebruiker = vdven
Verwijderd
Ik heb zojuist gebeld voor de iPhone 7+ 32GB Besteld op 9-9 om 09:20.brandon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:45:
Iemand al iets gehoord vanuit Tele2?
Ze hebben niks op voorraad...
Oh excuus, overheen gelezen.Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:44:
[...]
Ah oke, maar er werd gevraagd of er een i7 Plus Jetblack bezorgd was, en vdven heeft een 'normale' 7 ontvangen.
Om 10.30 afgeleverd door PostNL, verlenging KPN iphone 7 jetblack 256gbmikkelnl schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:10:
KPN info: er zijn simelweg geen (misschien een paar) ZWARTE en JET-BLACK varianten geleverd door Apple. Ik sta met 2 zakelijke abo verlengingen vrijwel bovenaan de lijst, maar Apple geeft aan 4 tot 8 weken levertijd te hebben.
Niet een KPN EU abonnement toevallig?iJJ76 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:46:
[...]
Om 10.30 afgeleverd door PostNL, verlenging KPN iphone 7 jetblack 256gb
En? Nog geprobeerd?dof250 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:48:
Ik ga morgenochtend een poging wagen in Haarlem hoewel ik verwacht 0 kans te hebben...
Mijn iPhone 7 128 GB Zwart is zojuist afgeleverd door DHL

Daar was wat verwarring over, in eerste instantie had ik die geselecteerd, maar aangezien roamingkosten in de EU gaan vervallen heb ik contact op genomen met KPN, op dat moment (17.00 uur in de middag) kon deze medewerker het systeem niet in..
Later die avond hebben ze terug gebeld en heeft die alles in orde gemaakt wat betreft mijn order en abbo.
Precies!NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:02:
[...]
Ik heb er nog meer lopen, dus komt wel goed. 🎉
Gaat meer om het principe, nooit geen dingen beloven die je niet kan waarmaken. Vooral wanneer er nog niet eens excuses worden gemaakt.
Zelfde verhaal bij T-Mobile, zij beloofden gisteren zelfs nog dat er vandaag toestel zou binnen komen. Dus niet.
Nou heb ik nog een prima werkende iPhone 6, en kan daar nog wel 2 a 3 week mee door, maar ik zie ook verhalen van mensen op het T-Mobile forum waarvan hun toestel kapot is, en er een horen te krijgen bij hun zakelijk abonnement. T-Mobile geeft dan valse beloftes, en vervolgens moeten die mensen ook nog eens 4 weken wachten en zijn ze niet bereikbaar voor hun bedrijf, en T-Mobile wil ze daar niet bij ondersteunen met een tijdelijke telefoon.
Nou is het wel zo als je een eigen bedrijf hebt, dat je altijd wel wat achter de hand hebt liggen, dus dat is ook gewoon een beetje dom van ze, maar het gaat hier (zoals je zelf al aangaf) om het principe.
Het was allang bekend dat het onmogelijk was, zelfs ik wist dat al, en toch bleven ze beloftes doen.
Mooi! Wat staat er bij jou bij de track en trace?Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:51:
Mijn iPhone 7 128 GB Zwart is zojuist afgeleverd door DHL
Ik ga hem zo meteen ophalen in het sorteercentrum!
Maar het is uiteindelijk wel zo'n nieuw EU abonnement of heb je hem toch veranderd naar een 'gewoon' abonnement?iJJ76 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:52:
[...]
Daar was wat verwarring over, in eerste instantie had ik die geselecteerd, maar aangezien roamingkosten in de EU gaan vervallen heb ik contact op genomen met KPN, op dat moment (17.00 uur in de middag) kon deze medewerker het systeem niet in..
Later die avond hebben ze terug gebeld en heeft die alles in orde gemaakt wat betreft mijn order en abbo.
Ben namelijk wel benieuwd of KPN uiteindelijk wel of niet de iPhone 7's met EU abonnement vandaag uitlevert...
Afgeleverd en getekend door: *naam*Bumperke schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:53:
[...]
Mooi! Wat staat er bij jou bij de track en trace?
Heb ook een smsje ontvangen dat hij is afgeleverd
Bij BCC is de i7 128gb inmiddels al niet meer op voorraad, nog wel een aantal andere modellen.
Ik ga morgen ochtend maar weer eens proberen een reservering te plaatsen voor plus zwart 128. Zal er wel niet tussenstaan waarschijnlijk
Ik ook!!xven0mxz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:55:
Ik ga hem zo meteen ophalen in het sorteercentrum!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Verwijderd
Zijn er mensen die iphone7 matzwart 32 gb hebben ge pre orderd voirge week vrijdag om ongeveer 10 uur in de ochtend en die hem nu al binnen hebben. Uiteraard via apple.nl
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 12:01 ]
Gewoon abbo, zoals ik ook had met m'n iphone 6iFlames schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:55:
[...]
Maar het is uiteindelijk wel zo'n nieuw EU abonnement of heb je hem toch veranderd naar een 'gewoon' abonnement?
Ben namelijk wel benieuwd of KPN uiteindelijk wel of niet de iPhone 7's met EU abonnement vandaag uitlevert...
Iemand al iets vernomen van Coolblue ?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Noop, maar ik was er bij BCC snel bij, dus ik ontvang er morgen waarschijnlijk 2 of 3.SpoekGTi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:59:
Iemand al iets vernomen van Coolblue ?
Verwijderd
Net bericht gehad van KPN dat mijn bestelling met succes is afgeleverd. (Ben zelf op werk)
Gaat om een verlenging(NL-bundel)
met een iPhone 7 (geen Plus) 32GB Black
Besteld op: Zat. 10-09 rond 13.00.
Gaat om een verlenging(NL-bundel)
met een iPhone 7 (geen Plus) 32GB Black
Besteld op: Zat. 10-09 rond 13.00.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 12:01 ]
Net gehaald bij de Mediamarkt in Nieuwegein.. Ik moest daar toevallig langs voor een adaptertje.. Hadden ze nog 1 x een iPhone 7 (niet plus) Zwart 128GB liggen.. Ik had al verlengd bij T-Mobile, dus moest daar in de winkel eerst bellen om te annuleren voordat ze in de winkel een verlenging konden doen, maar ik heb hem dus.
Ze hebben nog een aantal iPhone 7's silver liggen voor de mensen die interesse hebben..
Ze hebben nog een aantal iPhone 7's silver liggen voor de mensen die interesse hebben..
Lees even terug zou ik zeggen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:59:
Zijn er mensen die iphone7 matzwart 32 gb hebben ge pre orderd voirge week vrijdag om ongeveer 10 uur in de ochtend en die hem nu al binnen hebben om 1
Kort antwoord: maar genoeg
Ik heb vanmorgen de enige Gitzwarte iPhone 7 256gb meegenomen. Gewoon in de vrije verkoop^^ Kwam voor een mat zwarte 128gb. Kon deze toch niet laten liggen.
Zit die al onder de krassen?BekSide schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:02:
Ik heb vanmorgen de enige Gitzwarte iPhone 7 256gb meegenomen. Gewoon in de vrije verkoop^^ Kwam voor een mat zwarte 128gb. Kon deze toch niet laten liggen.
Dit topic is gesloten.