Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

2be schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:45:
Vanmorgen maar eens een zeer pissig mailtje naar Vodafone gestuurd. Ik had 9-9 telefonisch besteld. 10-9 nog geen ontvangsbevestiging. 10-9 contact gehad. Bestelling was verloren gegaan. Op 10-9 opnieuw besteld en nu mag ik 2 weken wachten ipv. vandaag met mijn Iphone spelen. Dank je wel Vodafone. Waardeloos bedrijf.
Wees blij dat je een bestelling hebt, die van mij is eenzijdig geannuleerd

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:41
debroei schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:23:
[...]

Misschien de chauffeur even een pauze/stop ;)

Sorry, kan dit niet gewoon een interne benaming zijn voor een bepaalde stap in het proces. Normaal let niemand hier op/ kijkt niemand hier naar en ontvang je gewoon je pakket. Nu liggen wij met zn allen te loeren hoe het hele,proces verloopt.... Dit is corebusiness voor dhl ,zal. Ast gaan lukken.
No worries, standaard procedure bij DHL. Ik weet niet waar je woont, maar een late middag/avond bezorgingen in het oosten of noorden kan lastig worden. Ik ben klaar met Apple en DHL sinds eind vorig jaar toen ze een AppleTV probeerden te bezorgen. Zou avond bezorging worden (DHL brengt spullen tot 22:00 rond), maar chauffeur kwam niet opdagen. Zou even checken wat de dichtstbijzijnde DHL Express distributie locatie is.

In mijn geval was Apeldoorn op zaterdagmorgen open. Ze moeten je pakket dan wel uit een kluis vissen (Apple regels).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Heeft er iemand al een mail gehad van gsmwijzer? Momenteel staat mijn bestelling op 'levertijd onbekend'. Het gaat om de iPhone 7 128GB Gitzwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
2be schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:45:
Vanmorgen maar eens een zeer pissig mailtje naar Vodafone gestuurd. Ik had 9-9 telefonisch besteld. 10-9 nog geen ontvangsbevestiging. 10-9 contact gehad. Bestelling was verloren gegaan. Op 10-9 opnieuw besteld en nu mag ik 2 weken wachten ipv. vandaag met mijn Iphone spelen. Dank je wel Vodafone. Waardeloos bedrijf.
Ja ik zou heel boos worden, bedrijven maken fouten zo gaat dat. Achja het is ook maar een telefoon waar maak je je druk om. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0n4ld
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
RVE_NL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:36:
Mijn DHL pakket ligt nog steeds in Eindhoven, is dit bij een van jullie ook het geval? Er staat ook nog altijd leverdatum 19 sept....
Same here, al heeft DHL wel bevestigd dat de levering vandaag zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:11
Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:39:
[...]

Bij mij ook. Voor de zekerheid DHL even gebeld en de beste man vertelde mij dat ik hem vandaag gewoon mag verwachten. Tijdsindicatie kon hij helaas niet geven.
Ah, dat stelt me toch gerust, dan komt het vast goed :)

Mocht nu tegen 14u nog steeds niets gewijzigd zijn bel ik maar eens even :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik vind het bijzonder dat Apple Insider claimed dat dit jaar de Plus populairder is dan de "vanilla" versie. Ik heb de Plus een paar keer in m'n handen gehad, maar ik vind hem veel te lomp. Onmogelijk om even iets snel met een hand te checken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 00:48
BertP schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:44:
[...]

Omdat systemen niet altijd zo werken? En belangrijker, omdat er wel degelijk op de leverdatum geleverd wordt. Dat vervolgens niet alle pre orders uitgeleverd worden komt omdat Apple minder levert dan de grote partijen bestellen. En pre-orders worden sowieso wel besteld ook als elke speler leverdatum onbekend aangeeft. Daarvoor zijn er teveel liefhebbers en is dit topic een goed voorbeeld van.
Die bedrijven weten donders goed hoe het zit, tot gister kon je bij Media Markt nog kiezen voor afhalen op 16 september. Gewoon orders binnenharkennen en dan maar hopen dat ze niet annuleren, omdat ze anders nog langer moeten wachten. In het mailtje van de MM zijn nog niet eens excuses te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
PostNL heeft mijn pakketje volgens T&T ook nog niet in het sorteercentrum gehad maar alleen pas "ontvangen". Maar dat zal allemaal wel goedkomen vanmiddag.

KPN, iPhone 7, 128GB, Zilver, 09-09, 9:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:26
Ik denk dat het veilig is te zeggen dat DHL gewoon vandaag levert. Voor degenen die in de eerste instantie vandaag zouden ontvangen, maar ineens naar 19 september zijn verplaats althans. Overal lees ik berichten over dat het een foutje in het systeem betreft of dat ze een fout hebben gemaakt met de bezorgdatum, maar dat de levering gewoon vandaag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
RVE_NL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:48:
[...]

Ah, dat stelt me toch gerust, dan komt het vast goed :)

Mocht nu tegen 14u nog steeds niets gewijzigd zijn bel ik maar eens even :P.
Heb er inmiddels ook wel vertrouwen in dat het goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch maar 7 Plus 128GB Gitzwart geannuleerd bij GSMwijzer nadat ze aan de telefoon vertelde dat ze het toestel waarschijnlijk pas eind oktober/begin november binnen zouden krijgen.

Nu maar een 7 Plus 32GB zwart geplaatst, die blijkt rond de 1 a 2 weken geleverd te kunnen worden bij Tele2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:49:
[...]

Die bedrijven weten donders goed hoe het zit, tot gister kon je bij Media Markt nog kiezen voor afhalen op 16 september. Gewoon orders binnenharkennen en dan maar hopen dat ze niet annuleren, omdat ze anders nog langer moeten wachten. In het mailtje van de MM zijn nog niet eens excuses te lezen.
Benieuwd hoe je aan deze kennis komt.. Ik werk zelf bij een van de grotere ecommerce partijen in NL en kan je vertellen dat dat hier een absolute no go is. Wellicht dat de Media Markt het bewust doet maar ik kan me dat niet voorstellen. Ik verwacht eerder dat het technische beperkingen zijn van het systeem waarbij ze gewoon niet andere gegevens kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

men heeft het hier niet alleen over dit soort zaken. Er gaan ook echt dingen fout en daar komt maar geen oplossing voor.
BertP schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:38:
Om mezelf nog maar eens te quoten... er mag best wat minder heftig gereageerd worden.Ronduit schandalig, waardeloos etc. etc. Wacht gewoon geduldig af, iedereen werkt hard (of niet) om je telefoon op plaats van bestemming te laten komen. 100x bellen naar een klantenservice medewerker die gewoon de standaard protocollen volgt en vervolgens verbolgen zijn over het feit dat het niet klopt. Wat verwacht je dan..

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:02

d0s

sssst

Nu ook bericht van Mobiel.nl:

''Leuk dat je de nieuwe iPhone 7 of de iPhone 7 Plus bij Mobiel.nl hebt besteld. De vraag naar de nieuwe iPhone is wereldwijd, en zeker in Nederland, aanzienlijk groter dan verwacht. Hierdoor krijgen wij maar een klein deel van de eerder toegezegde aantallen geleverd. Dit betekent helaas dat de levertijd van jouw gereserveerde toestel is vertraagd.

Wanneer jouw toestel geleverd wordt, is afhankelijk van de provider. De exacte leverdatum is niet bekend, maar wij verwachten dat je binnen 1 tot 3 weken het toestel in huis hebt. Zodra we meer weten, maar uiterlijk vrijdag 23 september, informeren we jou over de levertijd van je bestelde iPhone. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.''

Had het ook wel verwacht, was laat met bestellen. Maar het is in mijn geval dus toch afhankelijk van de leveringen vanuit Vodafone zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

KPN Update: Weer een medewerker die het allemaal vervelend vindt en mij snapt... maar geen ene kut wilt doen...

De vorige ging kijken naar een oplossing en hangt de telefoon gewoon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Meer info voor je klikt:
Paniek, volgens DHL zou je gloednieuwe iPhone 7 (Plus) of Apple Watch Series 2 pas maandag geleverd worden. Het lijkt om een fout bij DHL te gaan i.v.m. de leverdatum. Volgens DHL worden de Apple producten gewoon vandaag (16/09/16) geleverd.
Oftewel, info die de meesten al wisten die dit topic volgen en nog niks bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27

Christiano007

Ich bin der champion

Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:01:
KPN Update: Weer een medewerker die het allemaal vervelend vindt en mij snapt... maar geen ene kut wilt doen...

De vorige ging kijken naar een oplossing en hangt de telefoon gewoon op...
Haha, dat was dan zijn oplossing :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:59:
men heeft het hier niet alleen over dit soort zaken. Er gaan ook echt dingen fout en daar komt maar geen oplossing voor.
[...]
Er komt geen oplossing voor... binnen een uur, dag, week? Geduld is een schone zaak, maar ik geloof dat mijn betoog aan dovemans oren gericht is. In mijn beleving is de spanning en het wachten mooi maar ook niet meer dan dat, als het niet maandag lukt dan later in de week of een weekje later, maar goed dat is hoe ik er in sta, ieder zijn ding uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
d0s schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:01:

''Leuk dat je de nieuwe iPhone 7 of de iPhone 7 Plus bij Mobiel.nl hebt besteld. De vraag naar de nieuwe iPhone is wereldwijd, en zeker in Nederland, aanzienlijk groter dan verwacht. Hierdoor krijgen wij maar een klein deel van de eerder toegezegde aantallen geleverd. Dit betekent helaas dat de levertijd van jouw gereserveerde toestel is vertraagd.

Wanneer jouw toestel geleverd wordt, is afhankelijk van de provider. De exacte leverdatum is niet bekend, maar wij verwachten dat je binnen 1 tot 3 weken het toestel in huis hebt. Zodra we meer weten, maar uiterlijk vrijdag 23 september, informeren we jou over de levertijd van je bestelde iPhone. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.''

Had het ook wel verwacht, was laat met bestellen. Maar het is in mijn geval dus toch afhankelijk van de leveringen vanuit Vodafone zo te zien.
Hahaha en dan ook nog 130 euro extra vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Christiano007 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:02:
[...]

Haha, dat was dan zijn oplossing :D
Blijkbaar xD maar ik snap niet dat je zo met klanten omgaat... je annuleert toch niet zomaar iets??

Eerlijk waar, en nu? Achterin die wachtrij omdat KPN een fout maakt terwijl ik 'boven aan stond'...

Anders gaan ze maar €1500 vergoeden ofzo:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
DHL heeft zojuist bij mij bezorgd terwijl die ook op 19 septembet stond! Dus ik kan bevestigen dat, dat niet klopt.

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:17
Wat een lol topic dit, iedereen in paniek!!
Ik heb zelf ook een iPhone 7 Plus "ge-pre-ordered" en ik zie wel wanneer hij binnenkomt. Je gebruikt de telefoon straks bij een abonnement van 2 jaar 104 weken, kun je dan niet even 1-2 weken wachten op je nieuwe toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je betoog ook wel, maar ik weet nu niet eens meer of er een order loopt, geen hond die mij dit kan vertellen binnen KPN. Nieuwe order al gedaan maar ook deze is niet te vinden. Wat moet men dan.. Bellen en tot een oplossing komen denk ik.
BertP schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:02:
[...]

Er komt geen oplossing voor... binnen een uur, dag, week? Geduld is een schone zaak, maar ik geloof dat mijn betoog aan dovemans oren gericht is. In mijn beleving is de spanning en het wachten mooi maar ook niet meer dan dat, als het niet maandag lukt dan later in de week of een weekje later, maar goed dat is hoe ik er in sta, ieder zijn ding uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:02

d0s

sssst

NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:03:
[...]

Hahaha en dan ook nog 130 euro extra vragen.
Ik was bij deze vrienden goedkoper uit dan bij de provider zelf, zelfs met retentie actie. .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ping83 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:05:
Ik heb zelf ook een iPhone 7 Plus "ge-pre-ordered" en ik zie wel wanneer hij binnenkomt. Je gebruikt de telefoon straks bij een abonnement van 2 jaar 104 weken, kun je dan niet even 1-2 weken wachten op je nieuwe toestel?
Waarom reageren als je nog toch niks nuttigs te melden hebt? Gun een ander gewoon zijn plezier, dat jij je hier niet in kunt vinden is toch ook je eigen keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-10 15:42
Net gebeld met de Media Markt. IPhone's worden tussen 11 en 13:00 geleverd. Daarna ontvang ik een mail en kan ik de telefoon ophalen. even geduld nog dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50
BertP schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:02:
[...]

Ik sta er precies zo in als jij. Ik kreeg gister keurig een SMSje van Vodafone dat mijn iPhone vandaag niet geleverd wordt (zondag 11-11 pas besteld) en ik kan er geen minuut wakker van liggen.

Ik ben inderdaad bang dat je betoog aan dovemans oren gericht is. Veel mensen in dit topic willen de telefoon nu!!!!!1111oneeleven en als het morgen wordt sturen ze een klachtenbrief naar de provider/leverancier, al dan niet vol met spelfouten, omdat het schandalig is dat er niet meteen geleverd wordt.
Het mooie is: over 11 maanden begint dit hele riedeltje opnieuw want dan voldoet de iPhone 7 uiteraard niet meer. Dan zie je opnieuw veel registraties van nieuwe GoT members die alleen maar in dit soort topics komen om te janken en die je na de levering vervolgens nooit meer ziet.

Jammer, want naar mijn mening is GoT daar niet voor bedoeld.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 26-09 21:20
wel vreemd dat ik lees dat meerdere mensen toch nog een tweede sms krijgen met aanpassing van de datum.. ik heb pas 1 smsje gehad (met de melding maandag ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Ping83 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:05:
Oh gaaf, jij geeft er niet om. Wij wel. Wat een lol reactie. Bestel je een telefoon van 800+ euro en boeit het je verder niet wanneer ie bezorgd word. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Denman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:08:
[...]

Ik sta er precies zo in als jij. Ik kreeg gister keurig een SMSje van Vodafone dat mijn iPhone vandaag niet geleverd wordt (zondag 11-11 pas besteld) en ik kan er geen minuut wakker van liggen.

Ik ben inderdaad bang dat je betoog aan dovemans oren gericht is. Veel mensen in dit topic willen de telefoon nu!!!!!1111oneeleven en als het morgen wordt sturen ze een klachtenbrief naar de provider/leverancier, al dan niet vol met spelfouten, omdat het schandalig is dat er niet meteen geleverd wordt.
Het mooie is: over 11 maanden begint dit hele riedeltje opnieuw want dan voldoet de iPhone 7 uiteraard niet meer. Dan zie je opnieuw veel registraties van nieuwe GoT members die alleen maar in dit soort topics komen om te janken en die je na de levering vervolgens nooit meer ziet.

Jammer, want naar mijn mening is GoT daar niet voor bedoeld.
Jij kan daar niet van wakker liggen, andere misschien wel. Feit is gewoon dat mensen het spannend vinden en willen updates, als jou een levertijd niet interesseert wat doe je dan in dit topic?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 15:12
d0s schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:01:

Dan heb jij al meer dan mij ontvangen. Heb bijgevoegde mail nog niet ontvangen. Kan 2 dingen betekenen. Wordt volgende week geleverd of gaat nog langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Status bij Apple is onderhand "Nieuwe leverdatum afgesproken".
Geen SMS van DHL gehad, DHL van on-hold terug naar sorteercentrum. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57
Ibbelz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:04:
DHL heeft zojuist bij mij bezorgd terwijl die ook op 19 septembet stond! Dus ik kan bevestigen dat, dat niet klopt.
Foto's??
Heb je foto's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Eduardboon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:11:
Daarom geen pre-order met bezorging aan huis meer voor mij.

Zit dat sorteercentrum toevallig in de buurt ? Dus het centrum van DHL Express (niet te verwarren met Parcel, da's een andere tak) waar het busje vandaan rijdt. Als je echt wanhopig bent, kun je een poging doen om het zelf op te halen, soms zijn ze zaterdag ochtend open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Eduardboon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:11:
Even bellen met DHL.Zij kunnen zien waar je pakketje is. Ik kan de mijne gewoon nu ophalen bij DHL Express in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:09
DHL status veranderd: 6 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie. Even bellen om te vragen wat voor actie ze ondernemen:)

Gebeld: Standaard status melding blijkbaar. Iphone wordt afgeleverd tussen 18:00 en 21:00 uur. Vriendelijke reactie van de klantenservice: U moet dus nog even wachten op uw appletje :+

[ Voor 41% gewijzigd door VickyNick op 16-09-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
loekf2 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:14:
[...]

Daarom geen pre-order met bezorging aan huis meer voor mij.

Zit dat sorteercentrum toevallig in de buurt ? Dus het centrum van DHL Express (niet te verwarren met Parcel, da's een andere tak) waar het busje vandaan rijdt. Als je echt wanhopig bent, kun je een poging doen om het zelf op te halen, soms zijn ze zaterdag ochtend open.
Hij zit helaas in Amsterdam, daar rijd ik natuurlijk niet naartoe vanuit Friesland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:17
Elegy123 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:10:
[...]

Oh gaaf, jij geeft er niet om. Wij wel. Wat een lol reactie. Bestel je een telefoon van 800+ euro en boeit het je verder niet wanneer ie bezorgd word. lol
Tuurlijk boeit het mij wel wanneer hij bezorgd wordt, echter bel ik niet 100 keer de klantenservice wanneer hij geleverd wordt. Je weet altijd dat de vraag naar iPhones bij iedere release altijd groter is dan het aanbod en dat je geluk moet hebben of je bij de eerste levering zit.

Zoals al meerdere tweakers aangegeven hebben, geduld is een schone zaak en ik gun iedereen zijn fun in dit topic, begrijp mij niet verkeerd!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mescie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 15:45
De levertijd van DHL is zojuist van 19 september naar 16 september veranderd voor mij.
Lijkt er dus gelukkig alsnog op dat ze vandaag gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
MediaMarkt Maastricht heeft nog verschillende iphone 7 liggen voor de losse verkoop. Ook de mat zwarte. Alleen niet de Plus versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
mescie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:18:
De levertijd van DHL is zojuist van 19 september naar 16 september veranderd voor mij.
Lijkt er dus gelukkig alsnog op dat ze vandaag gaan leveren.
Hier gek genoeg versprongen naar "Shipment on hold" zonder gekke codes e.d erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppah! iPhone 7 in 't "mandje". Was erg goed geregeld hier bij de Apple Store in Den Haag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Gebeld met DHL of ik hem zelf kon afhalen, maar de chauffeur is al onderweg dus hij wordt regens tussen 9 en 18u geleverd. Online staat de status nog steeds op maandag, en bij Apple staat er "Verzending beschadigd - neem contact op met Apple".
Man aan de telefoon zei ook: "U weet vast dat u niet de enige bent die vandaag zo'n pakje verwacht" O-)

Ik denk dat ze vandaag een nogal drukke chaotische dag hebben daar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Ping83 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:17:
[...]

Tuurlijk boeit het mij wel wanneer hij bezorgd wordt, echter bel ik niet 100 keer de klantenservice wanneer hij geleverd wordt. Je weet altijd dat de vraag naar iPhones bij iedere release altijd groter is dan het aanbod en dat je geluk moet hebben of je bij de eerste levering zit.

Zoals al meerdere tweakers aangegeven hebben, geduld is een schone zaak en ik gun iedereen zijn fun in dit topic, begrijp mij niet verkeerd!! O+
ik denk dat niemand hier 100 keer de klantenservice belt. Beetje overdreven. Daarnaast zijn er natuurlijk mensen die willen weten wanneer de telefoon geleverd word ivm vakantie, werk, niet thuis zijn etc. Je hebt denk ik de verkeerde indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Xenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:10:
[...]

Jij kan daar niet van wakker liggen, andere misschien wel. Feit is gewoon dat mensen het spannend vinden en willen updates, als jou een levertijd niet interesseert wat doe je dan in dit topic?
Ik kom hier omdat ik het wel interessant en leuk vind om nuttige updates te ontvangen, niet omdat ik eerst 500 posts door moet ploegen waarin iedereen verkondigd hoe kut het allemaal wel niet is geregeld. Ik zou zeggen, bied je aan bij een provider en laat volgend jaar zien hoe het wel kan.
[...]

Wat heeft het bedrag er mee te maken? Ik heb vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht van een paar ton en dat is nog niet klaar. Zal ik maar een topic aanmaken om mijn ongenoegen te uiten?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Het is echt superkut voor medewerkers van winkels en providers. Die worden compleet "in the dark" gelaten door Apple. Dikke kans dat ze bij Voda/KPN/etc geen idee hebben wanneer de nieuwe shipments komen. En daarom maar in weken spreken.

De plus versie lijkt dit jaar populairder en daar is door veel mensen niet op gegokt (veel mensen klagen; hij is te lomp. Maar die hebben schijnbaar nu dan toch besteld). Jetblack is de verwachting ook van geweest dat dat geen storm zou lopen.

Best sneu dus voor iedereen, behalve Apple. De schuld ligt ook bij Apple. Niet bij de providers of shops.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Denman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:22:
[...]

Ik kom hier omdat ik het wel interessant en leuk vind om nuttige updates te ontvangen, niet omdat ik eerst 500 posts door moet ploegen waarin iedereen verkondigd hoe kut het allemaal wel niet is geregeld. Ik zou zeggen, bied je aan bij een provider en laat volgend jaar zien hoe het wel kan.

[...]

Wat heeft het bedrag er mee te maken? Ik heb vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht van een paar ton en dat is nog niet klaar. Zal ik maar een topic aanmaken om mijn ongenoegen te uiten?
Ga je gang ! Ik zal de laatste zijn die in jouw topic een waardeloos bericht achter laat met lol, wat een paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 16:45

2be

blubbers schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:46:
[...]

Kalmeer eens.. Er zijn ergere dingen in het leven.
Zeker zijn er ergere dingen. Maar ik betaal iedere maand genoeg geld aan een bedrijf waar ik service voor mag verwachten. Vind het vreemd dat jij vindt dat ik daar niet kritisch over zou mogen zijn. Jij lijkt een beetje op Vodafone zelf die het heel normaal vinden dat systemen bij drukte vastlopen en dat dit dan de klant zijn probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcaIT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-01-2024
Tito129 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:11:
[...]

Dan heb jij al meer dan mij ontvangen. Heb bijgevoegde mail nog niet ontvangen. Kan 2 dingen betekenen. Wordt volgende week geleverd of gaat nog langer duren.
Zojuist contact gehad met studentmobiel omdat ik ook niets heb ontvangen. Blijkt dat ik in de 2e levering zit en dit inderdaad langer gaat duren.

Vanmiddag wordt er een mail gestuurd met de levertijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:17

duderuud

Sliden is koel

Denman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:22:
Mee eens, man wat een zenuwpezen hier. Wat maakt het nou uit of de telefoon vandaag of volgende week bezorgd wordt, relax!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Heb even gevraagd of ik hem kan ophalen in het sorteercentrum.

Volgende antwoord kreeg ik terug
"Wij hebben direct een dossier opgestart om na te gaan of wij hem voor je kunnen klaarzetten. Een medewerker zal zo (1/2)"

Verder een maatje gesproken die voor DHL rijd. die geeft aan dat alles vandaag bezorgd word.

[ Voor 17% gewijzigd door xven0mxz op 16-09-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
duderuud schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:23:
[...]

Mee eens, man wat een zenuwpezen hier. Wat maakt het nou uit of de telefoon vandaag of volgende week bezorgd wordt, relax!
maar, snap je dan niet dat er mensen zijn die er wel graag over willen praten, en hun ongenoegen willen uiten. snap je niet dat er mensen zijn die een andere denkwijze hebben. die over dingen willen praten waar jij het wellicht niet mee eens bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:17

duderuud

Sliden is koel

Er hier over praten is geen probleem. Mensen die de hele dag gaan bellen waar hun telefoon blijft, dat vind ik een ander verhaal...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:10

migros

Nooit meer een Samsung

Trollen is natuurlijk niet toegestaan.

[ Voor 69% gewijzigd door Hoedje op 16-09-2016 12:41 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Stonden toch genoeg mensen in de rij bij de Applestore Amsterdam toen ik er net voorbij reed. Lijkt dat ze ze wel op voorraad hebben dan anders sturen ze ze wel weg neem ik aan?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

migros schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:25:
Mooie tread. Allemaal fanboys die niet kunnen wachten totdat Apple ze weer een oor aannaait.
Ah, een Fandroid Jehova die weer eens ongevraagd moet komen trollen. Alleen in jouw kamp zitten die "mensen". Doe je dat op straat ook? Ik raad je aan dat gewoon een paar keer te doen :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

migros schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:25:
Mooie tread. Allemaal fanboys die niet kunnen wachten totdat Apple ze weer een oor aannaait.
Mooie troll. En licht is even toe waarom Apple mensen een oor aannaait?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
HeatWave schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:26:
Stonden toch genoeg mensen in de rij bij de Applestore Amsterdam toen ik er net voorbij reed. Lijkt dat ze ze wel op voorraad hebben dan anders sturen ze ze wel weg neem ik aan?
Of ze wachten tot iemand zijn reservering niet ophaalt. Een deel van de rij staat er ook voor de reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

ludacrash schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:27:
[...]

Of ze wachten tot iemand zijn reservering niet ophaalt. Een deel van de rij staat er ook voor de reservering.
Zijn aparte rijen voor reservering en losse verkoop..

Reservering staat niemand weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens; de demo modellen JetBlack iPhone 7 net bij de Apple Store zaten vol met vetvlekken en sommige al zelfs zichtbare kleine krasjes/haarscheurtjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Geert1976 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:28:
Trouwens; de demo modellen JetBlack iPhone 7 net bij de Apple Store zaten vol met vetvlekken en sommige al zelfs zichtbare kleine krasjes/haarscheurtjes
Logisch dat er snel vetvlekken op te zien zijn...
Minder om te horen dat er haarscheurtjes in zitten, zo snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 10:33
[...]

Je weet van te voren wat je besteld, voorgaande jaren was het ook niet anders ... nu verbolgen doen als zich precies hetzelfde voordoet als vorig jaar ... tja.

Apple knijpt de voorraad af, dit veroorzaakt te korten en wat eigenlijk iets doodzaai is (3 iteratie van hetzelfde toestel) wordt nu opeens heel exclusief

... well played Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-10 22:32
Ik snap niet waarom providers niet meer communiceren. Ik verwacht helemaal niet mijn iphone te krijgen vandaag via kpn en ik ben ook niet iemand die gaat bellen maar ik denk dat ze minder telefonie krijgen als ze gewoon aangeven dat je hem vandaag niet krijgt en als het even kan hoeveelste je in de wachtrij bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibbelz
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ki3ZHj.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uyxhnLN.jpg

8)

[ Voor 143% gewijzigd door Ibbelz op 16-09-2016 10:38 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-10 22:32
R3M1 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:30:
[...]

Apple knijpt de voorraad af, dit veroorzaakt te korten en wat eigenlijk iets doodzaai is (3 iteratie van hetzelfde toestel) wordt nu opeens heel exclusief

... well played Apple.
Ik denk oprecht niet dat apple even 100.000 toestellen achter houd in een magazijn om klanten te pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nu nog eens een normaal antwoord. Providers hadden ook kunne leren van de problemen van vorig jaar.
alwind schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:31:
Ik snap niet waarom providers niet meer communiceren. Ik verwacht helemaal niet mijn iphone te krijgen vandaag via kpn en ik ben ook niet iemand die gaat bellen maar ik denk dat ze minder telefonie krijgen als ze gewoon aangeven dat je hem vandaag niet krijgt en als het even kan hoeveelste je in de wachtrij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
alwind schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:31:
Dat zou inderdaad heel wat schelen.
Dan weten mensen tenminste waar ze aan toe zijn.
Nu doen ze alsof ze niets weten en een ieder vertelt wat anders, dus mensen weten zelf niet meer waar ze aan toe zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
duderuud schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:25:
Er hier over praten is geen probleem. Mensen die de hele dag gaan bellen waar hun telefoon blijft, dat vind ik een ander verhaal...
Dit inderdaad. Mensen schijnen niet te snappen dat het weinig nut heeft om 50 keer per dag de klantenservice te bellen / mailen / appen. Natuurlijk, als de klantenservice een iPhone 7 tevoorschijn kon "toveren" zou dat fantastisch zijn, maar bij mijn weten kunnen ze dat niet :+

Ik kreeg dat SMSje van Vodafone gister toen ik uit mijn werk kwam en ik in de auto stapte en dacht: ach, ik hoor het vanzelf wel. Ik dacht later nog: zouden er mensen zijn die compleet ragen bij het lezen van zo'n bericht? Levert vast mooie beelden op :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:13
Ik heb vorige week vrijdag een iPhone 7 Plus 128GB Zwart besteld bij KPN. Sinds dat moment staat mijn bestelling op "controleren". Ik snap dat er voor de partijen veel onduidelijkheid is rondom de levering, maar KPN had op z'n minst een bericht de deur uit kunnen doen naar de mensen die op 9/8 aan het refreshen waren dat ze "helaas niet bij de eerste levering" zitten. Tot op heden heb ik 0 updates ontvangen en moet ik alles maar vernemen uit de media. Ik draag tenslotte de komende 2 jaar bijna €2000 af aan toestel- en abonnementskosten.

Nogmaals, de levering zal mij verder een zorg wezen. Communicatie.

[ Voor 12% gewijzigd door diotav op 16-09-2016 10:41 ]

dion.dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R3M1
alwind schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:32:
[...]

Ik denk oprecht niet dat apple even 100.000 toestellen achter houd in een magazijn om klanten te pesten.
Marketing ... Apple zei een paar weken geleden al dat er minder iPhones geproduceert zouden worden, om de vraag alvast omhoog te duwen want iedereen wilt er wel een op launch dag. Ze hebben weken de tijd gehad om productie bij te stellen maar dat hebben ze niet gedaan; schoolvoorbeeld van hoe je schaarste creeert.

Dit hebben wij alleen aan Apple te danken - de providers/resellers doen hun best met het beetje wat ze hebben - als je boos wilt worden moet je op Apple boos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Hoe zit het met coolblue? Iemand al een definitieve afleverafspraak kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 23:02
Wat betreft provider klachten, is dit voor de providers niet bijzaak?
Die willen je abonnementen en belminuten verkopen, ik denk dat het daarom ook wat minder prioriteit heeft.
Meer een soort extra service naar de klant, maar zoals te lezen in dit topic neemt men dit niet overal even serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
duderuud schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:23:
[...]

Laat mensen dat lekker zelf beslissen, ik word een beetje moe van mensen als jou die andere gebruikers vertellen hoe ze moeten reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
R3M1 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:37:
[...]

Marketing ... Apple zei een paar weken geleden al dat er minder iPhones geproduceert zouden worden, om de vraag alvast omhoog te duwen want iedereen wilt er wel een op launch dag. Ze hebben weken de tijd gehad om productie bij te stellen maar dat hebben ze niet gedaan; schoolvoorbeeld van hoe je schaarste creeert.

Dit hebben wij alleen aan Apple te danken - de providers/resellers doen hun best met het beetje wat ze hebben - als je boos wilt worden moet je op Apple boos worden.
Als je boos wilt worden moet je boos worden op jezelf. Bestel gewoon om 9 uur op de eerste dag bij Apple en je hebt hem vaak gewoon op de launchdag. Wees blij dat we uberhaupt bij de eerste lading zitten in tegenstelling tot afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-10 15:42
Ik heb de iPhone direct gepreorderd toen de iPhone te preorderen was.

De mediamarkt heeft een fout gemaakt..

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/emoyaosoenbmu.png

hoe zou het gaan bij het afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
iPhone 7 32GB black beschikbaar bij Fnac.
Je moet er wel even 9000 euro voor neer leggen haha
http://www.nl.fnac.be/Pre...32-GB-4-7-Black/a10089960

[ Voor 28% gewijzigd door beats72 op 16-09-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik denk dat je een goedkope plus hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:34
Welke tijdsindicatie gaf DHL jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
debroei schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:39:
Wat betreft provider klachten, is dit voor de providers niet bijzaak?
Die willen je abonnementen en belminuten verkopen, ik denk dat het daarom ook wat minder prioriteit heeft.
Meer een soort extra service naar de klant, maar zoals te lezen in dit topic neemt men dit niet overal even serieus
Inderdaad, providers hebben hun geld binnen. Contracten zijn getekend en de klanten moeten dus betalen. Het stukje aftersales kan ze waarschijnlijk aan hun reet roesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 15:12
MarcaIT schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:23:
[...]

Zojuist contact gehad met studentmobiel omdat ik ook niets heb ontvangen. Blijkt dat ik in de 2e levering zit en dit inderdaad langer gaat duren.

Vanmiddag wordt er een mail gestuurd met de levertijden.
Ik heb net de geqoute mail ontvangen. We wachten rustig nog een weekje. Telefoon loopt niet weg. Maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
BP14 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:40:

[afbeelding]

heb dat bij iemand anders die ik ken gehoord (plus 256Gb voor normale 32Gb prijs) en zij mocht hem voor de aangegeven prijs meenemen vandaag omdat het hun fout was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-10 15:50

[afbeelding]

Je krijgt dan een 32GB iPhone 7. De Mediamarkt heeft je geprobeerd te bellen, en je een email gestuurd. Allang bekend dat het een fout op de site was, je kon je order om laten zetten dan kreeg je een gratis Apple silicon case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 19:23

[afbeelding]

Artikelnummer is gekoppeld aan iPhone 7 32GB zwart.

Als het goed is heb je ook een telefoontje of mailtje gehad met de opties vanuit MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:42:
[...]

Inderdaad, providers hebben hun geld binnen. Contracten zijn getekend en de klanten moeten dus betalen. Het stukje aftersales kan ze waarschijnlijk aan hun reet roesten.
Dan annuleer je toch, als je een statement wilt maken?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
me_mrtn schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:41:
[...]

Welke tijdsindicatie gaf DHL jou? :)
19 september, kreeg later op de dag wel een sms dat het toch 16 september werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
Thomas18GT schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:40:
[...]

Als je boos wilt worden moet je boos worden op jezelf. Bestel gewoon om 9 uur op de eerste dag bij Apple en je hebt hem vaak gewoon op de launchdag. Wees blij dat we uberhaupt bij de eerste lading zitten in tegenstelling tot afgelopen jaren.
Ik ben niet boos - ik zie wel wanneer de mijne binnenkomt (VF 7+ Black 128GB) - besteld op de 9e om 12:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 23:22
Iemand al iets gehoord vanuit Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:45
ludacrash schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:27:
[...]

Is daar geen andere rij voor dan? Anyway, ik ga ook maar eens rustig richting Leidscheplein fietsen. Ik laat straks nog wel wat horen.

Vier jaar geleden haalde ik de iPhone 5 daar op de releasedag, ik geloof om een uurtje of drie. Ze kregen toen 's middags een nieuwe levering. Dus als het vanochtend niet lukt, dan misschien vanmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
hmr schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:43:
[...]

Dan annuleer je toch, als je een statement wilt maken?
Heb mijn iPhone direct bij Apple besteld, valt dus weinig statement te maken bij een provider :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:34
Ibbelz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:45:
[...]

19 september, kreeg later op de dag wel een sms dat het toch 16 september werd.
Ik bedoel de tijdsindicatie van bezorgen, niet de dag. Bij mij staat ie op "by the end of the day".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
brandon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:45:
Iemand al iets gehoord vanuit Tele2?
Vriend van me heeft besteld 09-09 rond 11:00-12:00 en kreeg hem vandaag (i7, zilver, 128GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
DHL status stond op Amsterdam en maandag delivery, echter DHL heeft hem zojuist bezorgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:32:
Kijk dat is nu nog eens een normaal antwoord. Providers hadden ook kunne leren van de problemen van vorig jaar.
[...]
Ehhh nee, ik zal het uitleggen.

Een provider heeft inderdaad weet van wat er vorig jaar, of voorgaande jaren, bij een launch aan toestellen is besteld. Op basis daarvan wordt er een schatting (let op dat woord) gemaakt van wat ze verwachten te gaan verkopen. Daarbij moeten ze dit keer natuurlijk rekening houden met het gerucht dat er volgend jaar een compleet andere iPhone wordt verwacht, en dat mensen wellicht gaan uitstellen.
Dat laatste blijkt nu niet het geval.

Daarnaast gaat dit niet om lullige bedragen. De inkoper (of inkopers) moeten beslissen over miljoenen Euro's. Heb je te weinig dan heb je klanten over de zeik en wellicht zelfs klanten die je verlaten omdat ze overstappen naar een provider die wel voorraad heeft, heb je te veel dan zit je met een miljoenenstrop omdat je mobieltjes op voorraad hebt die over een jaar obsoleet zijn, of in ieder geval een stuk minder waard.

Je kan bovenstaande nog zo goed voor elkaar hebben, maar dan ben je als provider altijd nog afhankelijk van de leverancier, in dit geval Apple.
En Apple lijkt het aloude trucje van schaarste toe te passen: "nee, we kunnen de productie niet aan, nieuwe leveringen volgen".
En het mooie is: dat trucje werkt nog steeds! :D

Als ik de verhalen hier lees kan de communicatie wel beter, maar ik had daar bij Vodafone niet over te klagen. Ik kreeg een bevestiging van mijn bestelling en er werd inderdaad binnen 5 werkdagen contact opgenomen, om te vertellen dat mijn iPhone vandaag niet geleverd wordt. Ik kan me prima voorstellen dat Vodafone op dit moment ook gewoon niet meer info heeft dan dat, omdat ze afhankelijk zijn van Apple.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:46:
[...]

Heb mijn iPhone direct bij Apple besteld, valt dus weinig statement te maken bij een provider :P
Was ook een suggestie voor mensen die last hebben van dergelijke praktijken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

En zoals afgesproken met T-Mobile/AMP is zojuist m'n iPhone 7 128GB Black afgeleverd. Helemaal tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
xamirz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:38:
Hoe zit het met coolblue? Iemand al een definitieve afleverafspraak kunnen maken?
Ik kreeg net via Twitter te horen dat ze al wel een paar exemplaren binnen hebben (weet niet of dit specifiek ging om mijn model, 128GB JB), maar dat het EU abonnement van KPN nog niet geleverd kan worden... Ga ik misschien nog wel achteraan vanmiddag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

iFlames schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:53:
[...]

Ik kreeg net via Twitter te horen dat ze al wel een paar exemplaren binnen hebben (weet niet of dit specifiek ging om mijn model, 128GB JB), maar dat het EU abonnement van KPN nog niet geleverd kan worden... Ga ik misschien nog wel achteraan vanmiddag :'(
Dat abonnement is ook pas beschikbaar van 26 september uit mijn hoofd. Dit was ook al een tijdje bekend. Ben bang dat je achter het net vist amigo.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 00:53
Als ik nu bij KPN op de site kijk staat bij de alle 7 Plus 256GB Modellen "Leverbaar vanaf 30 september" Behalve bij de Jet Black daar staat "Leverbaar vanaf 14 oktober" bij de 128GB geld hetzelfde voor de Jet Black en voor de overige kleuren staat "Leverbaar vanaf 7 oktober" Dus ze weten schijnbaar wel iets bij KPN. :+

It's All In The "Mix"

Pagina: 1 ... 22 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.