Vorige week eerst bij Apple on 09:15 een iPhone 7 plus zwart besteld, leverdatum 3 oktober gekregen. Toen naar de MM gelopen die om 10:00 open ging. Daar de eerste en enige die een preorder deed. Die verkoper was nogal uitgesproken dat hij een paar toestellen zou krijgen. Uiteindelijk daar een preorder gedaan en een symbolische euro aanbetaald.
Net bij de MM gelopen tijdens de lunchwandeling om te vragen of die meer wist. Hij had 2 zwarte plus 128 liggen waarvan eentje voor mij. Woeiii. Dat was boven verwachting want door alle berichten hier ging ik er eigenlijk van uit dat ik nog een paar weken moest wachten.
Ik wed altijd op meerdere paarden. Bij Apple kun je kostenloos annuleren bij MM ook. Bij Apple heb ik de creditcard gekoppeld en schrijven ze pas af bij verzending. Als je voor verzenden annuleert hoef je dus ook nergens geen geld terug te gaan vorderen enzo.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.