• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 11:42

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

TMobile

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:33:
[...]

Oow dat is goed nieuws dan!!
Wanneer en wat voor toestel had je besteld dan?
Ik heb hem vrijdag besteld om 9:25, het gaat om een iPhone 7 Zilver 128GB.

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:14
Gebeld met GSMwijzer en hij gaf aan dat ze rekenen op 2-3 extra weken levertijd omdat Apple het niet goed voor elkaar zou hebben ( te grote vraag ). Zal voor een hoop kleinere retailers gelden denk ik..

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:58
ludacrash schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:49:
[...]

Ik heb hem vrijdag besteld om 9:25, het gaat om een iPhone 7 Zilver 128GB.
Toch bijzonder dat het bij KPN weer complete willekeur is , ik had vrijdag om 9:14 een iPhone 7 128GB Jet Black besteld voorlopig nog 0,0 progressie in de bestelling....

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:46:
https://twitter.com/mediamarkt_nl/with_replies

De laatste tweets van mediamarkt, gister waren ze nog wel overtuigd dat alles morgen kwam.
Dat ze nu nog niks weten en providers al wel een voorraad hebben zegt ook al genoeg.

Verwijderd

Ik heb de iphone 7 32GB zwart op 9-9 besteld rond 13:00. Heb net(10:14) een mail ontvangen van AMP en een bezorgafspraak gemaakt voor morgen.

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Dennischo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:52:
[...]

Dat ze nu nog niks weten en providers al wel een voorraad hebben zegt ook al genoeg.
Waarschijnlijk hebben de grote providers zoals T-Mobile, KPN en Vodafone wel speciale deals met Apple kunnen maken. Ik kan je in ieder geval garanderen dat dit bij de webshops niet het geval is.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:51
sww89 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:48:
[...]

Hehe eindelijk iemand die het snapt. Dit topic is echt irritant geworden om te volgen. Het is dat ik eventueel nuttige informatie niet wil mislopen, maar anders was ik al lang afgehaakt. Het topic zou bij wijze van gesloten moeten worden tot vrijdagochtend 8:00 omdat op elke pagina hetzelfde gevraagd en beantwoord wordt. Zo lang het nog geen vrijdag is (of bij Coolblue, en ongetwijfeld ook andere shops, zaterdag) heb je geen reden tot zeuren imo.
Dit inderdaad. Dat er mensen zijn die zich speciaal voor dit topic op GoT hebben geregistreerd (en je waarschijnlijk nooit meer ziet na levering) helpt ook niet bepaald mee.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Dennischo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:52:
[...]

Vreemde is, dat sommige Iphone 7 varianten op de site van Mediamarkt nog wel een releasedatum van 16-09-2016 hebben.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb het gevoel dat ze bij T-Mobile alles in batches van toestel model doen. Veel mensen met 32GB nu

• ludacrash
Donnie Darko schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:51:
[...]

Toch bijzonder dat het bij KPN weer complete willekeur is , ik had vrijdag om 9:14 een iPhone 7 128GB Jet Black besteld voorlopig nog 0,0 progressie in de bestelling....
Ja de communicatie laat wel te wensen over. Mijn model zal ook wel minder populair zijn maar toch.
Ik zelf heb trouwens niks te klagen over KPN, snelle mails, kan mijn bestelling volgen en duidelijke communicatie vanuit de klantenservice _/-\o_ .

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Hij heeft echter een zilveren bestelt, jet black is aardig populair en het productieprocess, zoals apple wilt laten geloven, is aardig complex. Dus ik verwacht flinke vertragingen voor dit model. Deze heb ik ook bestelt namelijk en ook 0.0 voortgang.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Denman schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:33:
[...]

Dat heb ik liever dan verkeerde communicatie. Wat dat betreft hebben ze de zaakjes goed voor elkaar.
Ik krijg vanzelf wel een mailtje dat ie verzonden is :)

Trouwens wel prachtig om te lezen al die stress hier :D
Mensen die hun telefoon al verkocht hebben en straks zonder zitten, mensen die vrij nemen voor ontvangst van de iPhone, mensen die afgeven op leveranciers vanwege de slechte communicatie zonder ook maar flauw benul te hebben van de logistieke operatie hierachter.

En het mooie is, als de telefoon eenmaal in ontvangst is genomen vind je 'm na 2 dagen alweer normaal en ben je dit allemaal vergeten :P
Dit is ook wel een beetje het charme van een apple product bestellen rond launch day...

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:58
Xenomorphh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:55:
[...]

Hij heeft echter een zilveren bestelt, jet black is aardig populair en het productieprocess, zoals apple wilt laten geloven, is aardig complex. Dus ik verwacht flinke vertragingen voor dit model. Deze heb ik ook bestelt namelijk en ook 0.0 voortgang.
Dat geloof ik zomaar ;), maar dan is het alsnog raar dat mensen die later hebben besteld wel al een verzendbevestiging hebben gehad (zelfde toestel)

Verwijderd

Gisteren zomaar door een storing order geannuleerd. Men zegt dit te herstellen maar kan er niets over terug vinden. Order is niet te vinden dus ja zeg het maar
ludacrash schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:54:
[...]

Ja de communicatie laat wel te wensen over. Mijn model zal ook wel minder populair zijn maar toch.
Ik zelf heb trouwens niks te klagen over KPN, snelle mails, kan mijn bestelling volgen en duidelijke communicatie vanuit de klantenservice _/-\o_ .

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Donnie Darko schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:56:
[...]

Dat geloof ik zomaar ;), maar dan is het alsnog raar dat mensen die later hebben besteld wel al een verzendbevestiging hebben gehad (zelfde toestel)
Klopt maar KPN heeft er aardig een potje van gemaakt, ik heb direct de 9e bestelt maar mijn order is er blijkbaar de 12e pas doorgekomen. Misschien dat die van jou ook wel later is verwerkt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• ludacrash
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:57:
Gisteren zomaar door een storing order geannuleerd. Men zegt dit te herstellen maar kan er niets over terug vinden. Order is niet te vinden dus ja zeg het maar
[...]
Uiteraard belachtelijk natuurlijk, volledig met je eens. Bedoel meer dat ik persoonlijk in het bestelproces nog geen enkel probleem heb gehad. *klopt af*

• Dennischo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:53:
[...]

Vreemde is, dat sommige Iphone 7 varianten op de site van Mediamarkt nog wel een releasedatum van 16-09-2016 hebben.
Dat zie ik inderdaad ook. Maar als ik Twitter mag geloven hebben ze nog niks binnen gekregen.

Verwijderd

-Muncky- schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:28:
[...]

Zou je zeggen.. de Apple Store Amsterdam geeft aan dat zolang je geen ophaalbericht hebt gehad je gewoon kan blijven wachten..

2.Artikelen worden verwerkt:
Je bestelling wordt nu verwerkt. Je kunt de gegevens van je bestelling online wijzigen via de status van de bestelling of door contact op te nemen met de klantenservice van Apple Online Store.
Inge AppleChat:
''Dan zou u deze gewoon morgen op moeten kunnen halen als u voor deze optie heeft kunnen kiezen''

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:13
sww89 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:48:
[...]

Hehe eindelijk iemand die het snapt. Dit topic is echt irritant geworden om te volgen. Het is dat ik eventueel nuttige informatie niet wil mislopen, maar anders was ik al lang afgehaakt. Het topic zou bij wijze van gesloten moeten worden tot vrijdagochtend 8:00 omdat op elke pagina hetzelfde gevraagd en beantwoord wordt. Zo lang het nog geen vrijdag is (of bij Coolblue, en ongetwijfeld ook andere shops, zaterdag) heb je geen reden tot zeuren imo.
Het is meer een slowchat geworden, dan dat het iets zinnigs oplevert. Beschikbaarheid is prima, net zoals het melden van de levertijd, maar honderd keer vragen of andere Tweakers al een mailtje hebben gehad is gewoon irritant. Andere webshops zijn inderdaad gewoon afhankelijk en kunnen geen zinnig woord over hoeveelheden en leverdata zeggen, totdat ze fysiek toestellen in hun magazijn hebben. Dat is elk jaar weer hetzelfde verhaal. Even een TR indienen wat betreft dat slowchatten.

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:52
[...]

Toevallig besteld via de website? Door de problemen op de KPN site die ochtend is er veel fout gegaan en werden de orders niet direct in het bestelsysteem gezet. Medewerkers hebben dit vervolgens later handmatig moeten doen, dat is ook de reden waarom zoveel mensen hier het hebben over foute gegevens. Als dit bij jou pas laat in de middag is gebeurd sta je dus gewoon verder in de rij!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Iphone 7 black 256 GB
Iphone 7 plus zilver 128 GB
Iphone 7 plus goud 32 GB
Iphone 7 plus Rose goed 32 GB

Beschikbaar bij Orange Belgie! Vandaag besteld morgen in huis.
https://www.orange.be/nl/...icker:29831&#shop-results

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 12:16
T-mobile, iPhone 7 black 128 GB, besteld om 9.35 uur:
Orderstatus geeft nu aan dat de bestelling is overgedragen aan AMP.

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

DynamicDreams schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:06:
T-mobile, iPhone 7 black 128 GB, besteld om 9.35 uur:
Orderstatus geeft nu aan dat de bestelling is overgedragen aan AMP.
Hier ook overgedragen ineens.. Zelfde model. Ik gok er dus op dat het idd per groep van modellen gaat. Wachten op de mail nu :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
0c2 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:56:
[...]

Dit is ook wel een beetje het charme van een apple product bestellen rond launch day...
Ben ik met je eens. Maar het jammere is dat dit topic (zoals hierboven al genoemd) in een slowchat aan het verzanden is zonder nuttige of concrete informatie. Het is allemaal geroeptoeter in de lucht.

Je leest vooral 25 keer (per persoon) hoe slecht de communicatie is, dat er orders geannuleerd worden, dat er tegenstrijdige dingen geroepen worden etc. Na 1 keer weet je dat ook wel.
Hier heb je niks aan als je een topic zoals deze wil naslaan voor nuttige informatie.
GoT is dan ook niet het podium om te gaan klagen over dit soort dingen; dat doe je maar bij je leverancier.
Wat wel handig is: concrete levertijden welke bevestigd zijn, maar dat heeft nog bijna niemand hier.

Daarnaast zouden mensen moeten weten dat grote launches zoals dit gewoon niet vlekkeloos (kunnen) verlopen. Dat is namelijk al jaren zo. Vergelijk het maar met WoW: elke keer weer bij een uitbreiding klaagt iedereen steen en been om 00:01 's nachts dat ze het spel niet in kunnen komen. Ik log de eerste dagen gewoon niet in omdat ik weet dat het onspeelbaar is. Dan maar een paar dagen later, maar dan weet ik wel dat ik een latency heb van 15ms zonder drop-outs :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Dennischo
  • Niet online
iCentre:
Hi Dennis, we hebben zojuist bericht gehad van Apple dat wij morgen niet veel iPhones zullen ontvangen. Vrije voorraad zal er zeker niet zijn helaas. Levertijd bij Apple is ook 3-4 weken. Je kunt de telefoon nog steeds bij ons pre-orderen met een aanbetaling van € 70,00. Morgenochtend bij ons langskomen heeft helaas dus geen zin.

• ludacrash
Denman schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:10:
[...]

Ben ik met je eens. Maar het jammere is dat dit topic (zoals hierboven al genoemd) in een slowchat aan het verzanden is zonder nuttige of concrete informatie. Het is allemaal geroeptoeter in de lucht.

Je leest vooral 25 keer (per persoon) hoe slecht de communicatie is, dat er orders geannuleerd worden, dat er tegenstrijdige dingen geroepen worden etc. Na 1 keer weet je dat ook wel.
Hier heb je niks aan als je een topic zoals deze wil naslaan voor nuttige informatie.
GoT is dan ook niet het podium om te gaan klagen over dit soort dingen; dat doe je maar bij je leverancier.
Wat wel handig is: concrete levertijden welke bevestigd zijn, maar dat heeft nog bijna niemand hier.

Daarnaast zouden mensen moeten weten dat grote launches zoals dit gewoon niet vlekkeloos (kunnen) verlopen. Dat is namelijk al jaren zo. Vergelijk het maar met WoW: elke keer weer bij een uitbreiding klaagt iedereen steen en been om 00:01 's nachts dat ze het spel niet in kunnen komen. Ik log de eerste dagen gewoon niet in omdat ik weet dat het onspeelbaar is. Dan maar een paar dagen later, maar dan weet ik wel dat ik een latency heb van 15ms zonder drop-outs :)
Ben ik wel met je eens inderdaad, echter zijn mensen allemaal wat gestressed en dat is dan ook wel weer grappig om allemaal te lezen uiteraard.

Het is natuurlijk ook een beetje chaotisch omdat we te maken hebben met 10000 verkoopkanalen voor 29 verschillende iphone 7 modellen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DynamicDreams
Backspace-NL schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:09:
[...]

Hier ook overgedragen ineens.. Zelfde model. Ik gok er dus op dat het idd per groep van modellen gaat. Wachten op de mail nu :)
Mail is binnen, afspraak is gemaakt! Morgen tussen 8.30 en 10.00 uur heb ik hem!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

DynamicDreams schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:13:
[...]

Mail is binnen, afspraak is gemaakt! Morgen tussen 8.30 en 10.00 uur heb ik hem!
Ook T-Mobile? Wanneer had je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

DynamicDreams schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:13:
[...]

Hier ook :-) Zelfde tijd vak! Mooi.

Verwijderd

Sorry hoor O-) O-)
Denman schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:10:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DynamicDreams
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:14:
[...]

Ook T-Mobile? Wanneer had je besteld?
Zie iets verder naar boven. Besteld bij T-mobile op 9-9 om 9.35 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch eens wat informatie na kunnen vragen bij A-Mac per mail.

A-Mac:

Beste alwaysleft,

We krijgen vanuit Apple bijna geen iPhones qua vrije voorraad. Alleen de pre orders zullen voornamelijk iPhone 7 de kleuren zilver, rose-goud en goud van binnen krijgen. iPhone 7 plus bijna niks. Het heeft dus ook nagenoeg geen zin om langs te komen voor vrije voorraad.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Ik zie dat op het Vodafone-forum er langzamerhand steeds meer bestellingen verstuurd worden (ook de Plus-modellen)

...less is more

• Zebesco
  • Laatst online: 27-03-2019
funk-e schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:24:
Ik zie dat op het Vodafone-forum er langzamerhand steeds meer bestellingen verstuurd worden (ook de Plus-modellen)
URL? of is het beveligd?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Duidelijk is wel dat bij de iPhone 7 de kleuren buiten zwart, je morgen nog kans hebt om die te scoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e

...less is more

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:48
M'n Apple bestellingen staan nog op Verzending word voorbereid.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Zebesco
  • Laatst online: 27-03-2019
Dankjewel man, Zie alleen nog weinig nieuws over 256gb plus modellen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:27
Rivanov schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:27:
M'n Apple bestellingen staan nog op Verzending word voorbereid.
Dat komt omdat het nog geen donderdagavond is :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Aangezien de slowchat in dit topic groteske vormen aan begint te nemen heb ik de spreadsheet open gezet.

Staat jouw bestelling er nog niet bij vul dan dit Google form in.

Je kan op het tabblad Resultaten aangeven wanneer je voor JOUW bestelling de melding 'verzonden' hebt ontvangen en er is ook al een kolom 'ontvangen'. In beide velden kan je de datum/tijd aangeven wanneer jou bestelling van status veranderd is. Als je je naam hebt opgegeven bij het invullen van dit Google form kan je je bestelling makkelijk terug vinden.

Dit is de link naar de spreadsheet, probeer het een beetje netjes te houden.
https://docs.google.com/s...254lYgdw/edit?usp=sharing

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:48
sww89 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:29:
[...]

Dat komt omdat het nog geen donderdagavond is :z
In Amerika zijn er al wel bestellingen verzonden. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Vodafone heeft op de eerste pagina een tabel gemaakt met levertijden.
Zie http://forum.vodafone.nl/...iPhone-7-Plus/td-p/269185

Als je op 9/9 een iPhone 7 JB 128GB heb besteld, wachttijd 4-6 weken. 8)7
En maar roepen tijdens het bellen je zit erbij etc... |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Jieve op 15-09-2016 11:35 ]

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Mag 2-3 weken wachten haha

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Mijn vrouw en ik hebben tussen 13:30 en 13:45 besteld, allebei een zwarte 7 met 128 GB via verlenging bij T-Mobile. Allebei net een afspraak met AMP gemaakt voor levering morgen :) heb de sheet trouwens ook ingevuld.

• funk-e
pposthoorn schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:30:
Aangezien de slowchat in dit topic groteske vormen aan begint te nemen heb ik de spreadsheet open gezet.

Je kan op het tabblad Resultaten aangeven wanneer je voor JOUW bestelling de melding 'verzonden' hebt ontvangen en er is ook al een kolom 'ontvangen'. In beide velden kan je de datum/tijd aangeven wanneer jou bestelling van status veranderd is. Als je je naam hebt opgegeven bij het invullen van dit Google form kan je je bestelling makkelijk terug vinden.

Dit is de link naar de spreadsheet, probeer het een beetje netjes te houden.
https://docs.google.com/s...254lYgdw/edit?usp=sharing
Dit is alleen voor mensen die op dag 1 hebben besteld zie ik?

...less is more

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:12
rb338 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:36:
Mijn vrouw en ik hebben tussen 13:30 en 13:45 besteld, allebei een zwarte 7 met 128 GB via verlenging bij T-Mobile. Allebei net een afspraak met AMP gemaakt voor levering morgen :) heb de sheet trouwens ook ingevuld.
Hhm zie je maar weer dat het echt random is... 8)7 Ik heb om 9:30 besteld via t-mobile en nog steeds geen mail.. (7 black 128gb)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Verwijderd

GSMwijzer status veranderd naar Levertijd Onbekend voor een Plus 128GB Gitzwart. Ik heb geen haast dus ik wacht maar netjes, nog steeds de meest voordelige deal :-)

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

funk-e schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:39:
[...]

Dit is alleen voor mensen die op dag 1 hebben besteld zie ik?
Toen ik dit form vrijdag maakte heb ik inderdaad alleen de mogelijkheid tot het invullen van een bestel tijd gegeven, geen datum. Weet niet of het goed gaat als ik nu het formulier wijzig :P

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:27
Rivanov schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:33:
[...]

In Amerika zijn er al wel bestellingen verzonden. ;)
Die van jou ook, maar dat zie je nu niet terug in jouw account. Pas de avond van te voren geeft Apple pas een verzendbevestiging met T&T code. Mogelijk komt dit omdat de distributie in NL wordt verzorgd door een andere vervoerder, of dit is de normale gang van zaken voor NL. Dat weet ik niet precies. Het is zo blijkt niet altijd mogelijk de zending te traceren vanaf de fabriek. In dat geval blijft de status 'Verzenden wordt voorbereid" zoals bij jou. Echter 16 september blijft 16 september en daar houd Apple zich aan.
Jieve schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:33:

Daar is al zo'n beetje sinds pagina 1 van dit topic voor gewaarschuwd. Elk jaar is er dezelfde chaos, en ervaren day one iPhone bestellers weten dat je geen enkele klantenservice of statuspagina kunt vertrouwen, behalve die van Apple. Die is de enige met correcte levertijden.

Wat een teleurstellingen zullen er voorbij komen vandaag en morgen :'(

[ Voor 35% gewijzigd door swv op 15-09-2016 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
Jieve schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:33:

Even handig voor de administratie in dit topic,

Vodafone

Afbeeldingslocatie: https://vodafonenl.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/4012i2AD9E8CA68563D55/image-size/original?v=v2&px=-1

Afbeeldingslocatie: https://vodafonenl.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/4013i1003FF1AD010A8EF/image-size/original?v=v2&px=-1

Afbeeldingslocatie: https://vodafonenl.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/4014i577325279924E1D6/image-size/original?v=v2&px=-1

Afbeeldingslocatie: https://vodafonenl.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/4015i942356E6937D4AFE/image-size/original?v=v2&px=-1

Afbeeldingslocatie: https://vodafonenl.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/4016i4EAA9653CA2B92F3/image-size/original?v=v2&px=-1

Afbeeldingslocatie: https://vodafonenl.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/4017iD1D85B677B83C3EB/image-size/original?v=v2&px=-1

...less is more

• iRepsac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-08-2024
Aight! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:06:
Ook al mensen die nieuws hebben van mobiel.nl? Omdat ze een nieuwe website hebben kan ik de levertijd niet meer zien hahaha.

Eerst stond er nog 16 september. Ach ja, vorige keer moest ik ook langer wachten op de plus, zal nu ook wel weer zijn :)
Afgelopen zaterdag werd mij telefonisch verteld dat ze vrijdag de telefoons binnen krijgen, en vanaf dan gaan versturen. De man vertelde mij dat ik mijn iPhone (128gb, Jet black) voor aanstaande woensdag wel zou hebben.

Maar vandaag kreeg ik het volgende berichtje van de klantenservice via Whatsapp;
''We kunnen helaas nog niets aangeven over de levertijd. Het toestel is flink besteld en het is nog onduidelijk hoe groot de eerste leveringen zullen zijn. Zodra er een toestel beschikbaar voor je wordt je per e-mail geïnformeerd en wordt het pakket verzonden. Tot die tijd vragen wij om jouw geduld.''

Ik ben bang dat ik helaas nog lang moet wachten, maar we zullen zien!

• Dannydekr
  • Laatst online: 14:24
GSMWijzer is aangepast bij mij:

Verwacht: Verwacht over 2-3 weken

Heb al om 8:05 besteld, de 32GB versie (black). Ik vermoed dat dit dus gewoon voor geheel GSMWijzer geldt.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• funk-e
funk-e schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:43:
[...]

Even handig voor de administratie in dit topic,

Vodafone

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn model is volgens jullie overzicht morgen helemaal niet leverbaar.
Desalniettemin heb ik een T&T code doorgekregen?
Waar kan ik nu vanuit gaan?
hmm weet niet of we 100% uit kunnen gaan van de correctheid van bovenstaande tabel

...less is more

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:53

Joran

<3 natalee

Ik heb net mn bestelling bevestigd bij AMP, morgen tussen 8 en 18 komt mijn 128GB iPhone 7 zwart binnen.

Verlenging bij T-mobile

Send me your gameboys

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
Joran schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:47:
Ik heb net mn bestelling bevestigd bij AMP, morgen tussen 8 en 18 komt mijn 128GB iPhone 7 zwart binnen.

Verlenging bij T-mobile
Wanneer/hoe laa thad je hem besteld? Ik heb nog niks :D

• Joran

Joran

<3 natalee

Scr33x0r schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:51:
[...]

Wanneer/hoe laa thad je hem besteld? Ik heb nog niks :D
9 september, iets over 10, via twitter (ja ja!)

Achternaam begint met een W, dus denk dat ze niet echt aan alfabet doen.

Send me your gameboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ludacrash
Joran schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:47:

Verlenging bij T-mobile
Lekker duidelijk tijdsblok ook :+

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik heb de spreadsheet nog wat aangepast zodat de input van het formulier vanzelf wordt overgenomen op het resultaten sheet ;)

Wil je aangeven dat je bestelling verzonden of bezorgd is vul dat dan in op het Resultaten tabblad in deze Google sheet.

• Joran

Joran

<3 natalee

ludacrash schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:54:
[...]

Lekker duidelijk tijdsblok ook :+
Op de dag van levering krijg ik om 7 uur 's morgens een mailtje met een tijdsvak van 2 uur.

Ik had ook een kleiner vak kunnen kiezen, tegen bijbetaling, ammehoela

Send me your gameboys

• ludacrash
Joran schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:56:
[...]

Op de dag van levering krijg ik om 7 uur 's morgens een mailtje met een tijdsvak van 2 uur.

Ik had ook een kleiner vak kunnen kiezen, tegen bijbetaling, ammehoela
Oh dan is het wel prima inderdaad.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Ziet er voor mij nog niet goed uit voor mijn bestelling die ik heb gedaan op de 11e.
Als het echt 3 weken gaat duren denk ik dat ik hem ook gewoon annuleer en het nog wel ff een jaartje volhou met m'n iPhone 6, die werkt overigens ook nog uitstekend :9

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
Dannydekr schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:44:

Heb al om 8:05 besteld, de 32GB versie (black). Ik vermoed dat dit dus gewoon voor geheel GSMWijzer geldt.
GSMWijzer was vanaf vorige week donderdag al begonnen met het aannemen van pre-orders. Daarnaast delen zij de voorraad met mobiel.nl, waar het eveneens vanaf donderdag al mogelijk was om een voorbestelling te plaatsen.

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 15-09-2016 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ludacrash
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:57:
Ziet er voor mij nog niet goed uit voor mijn bestelling die ik heb gedaan op de 11e.
Als het echt 3 weken gaat duren denk ik dat ik hem ook gewoon annuleer en het nog wel ff een jaartje volhou met m'n iPhone 6, die werkt overigens ook nog uitstekend :9
Hahaha, dus je wilt hem alleen om hem als een van de eersten te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:22
ludacrash schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:59:
[...]

Klinkt inderdaad alsof je hem niet graag wilt ;) Annuleer hem maar, hebben wij meer kans.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:36
funk-e schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:47:
[...]

[...]

hmm weet niet of we 100% uit kunnen gaan van de correctheid van bovenstaande tabel
Mijn ervaring met 2 jaar terug is dat het redelijk klopt maar tussentijds steeds aangepast wordt (meestal naar achteren)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hoezo zou je na 3 weken wachten dan ineens een jaar door gaan met je 6?
Je kan hem toch ook gewoon aanschaffen wanneer hij op voorraad is?
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:57:

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

ludacrash schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:59:
[...]

Niet 1 van de eersten, maar zou wel mooi zijn als ik hem in de eerste week zou ontvangen.
Als Apple-fan is dat juist het leuke er aan dat je hem op tijd mag ontvangen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:18
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:01:
[...]

Niet 1 van de eersten, maar zou wel mooi zijn als ik hem in de eerste week zou ontvangen.
Moet je hem gewoon als een van de eerste bestellen he.. En niet 2 dagen later :+

• funk-e
winwiz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:00:
[...]

Mijn ervaring met 2 jaar terug is dat het redelijk klopt maar tussentijds steeds aangepast wordt (meestal naar achteren)
ik doelde eigenlijk op het feit dat er iemand al een track & trace code had ontvangen voor een iPhone 7 128GB Jet Black terwijl er in de tabel staat dat deze helemaal niet geleverd is :+

...less is more

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
De berichten van GSMWijzer lijken er op te wijzen dat zij geen enkel toestel meer denken te kunnen gaan uitleveren morgen... Dat belooft niet veel goeds voor andere kleinere webwinkels en resellers...

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• ludacrash
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:01:
[...]

Als Apple-fan weet je dat je hem dan op de eerste pre-order dag moet bestellen uiteraard :P .

Maar 3 weken later is toch ook geen ramp?

[ Voor 6% gewijzigd door ludacrash op 15-09-2016 12:03 ]

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Thomas18GT schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:02:
[...]

Moet je hem gewoon als een van de eerste bestellen he.. En niet 2 dagen later :+
Tsja, niet iedereen heeft een geldboom waar hij gelijk geld uit kan plukken :+

• Thomas18GT
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:04:
[...]

Als Apple fan weet je toch wanneer je hem kunt pre-orderen, als dat op zondag lukt moet dat op vrijdag ook wel lukken 8)7

• Denman
Joshoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:04:
[...]

Die 2 dagen lijken me ook niet uit te maken. Als je het niet kan betalen kan je beter voor een OnePlus 3 gaan :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Thomas18GT schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:05:
[...]

Als Apple fan weet je toch wanneer je hem kunt pre-orderen, als dat op zondag lukt moet dat op vrijdag ook wel lukken 8)7
In mijn geval niet 8)7

• NotSoSteady
Luke_msx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:03:
De berichten van GSMWijzer lijken er op te wijzen dat zij geen enkel toestel meer denken te kunnen gaan uitleveren morgen... Dat belooft niet veel goeds voor andere kleinere webwinkels en resellers...
Dat komt ook omdat mensen dachten dat Mobiel.nl/GSMWijzer op vrijdagochtend zijn begonnen met het aannemen van pre-orders, terwijl beide winkels al vanaf donderdag pre-orders accepteerden. Mocht je bij 1 of 2 een bestelling hebben geplaatst op vrijdag, dan ben je eigenlijk 24 uur te laat.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:39

4POX

Everybody is wired

De Apple fan bestellen meteen.

De Apple kenners bestellen altijd een maand later.

Dan heeft de fabrieken de meeste productie foutjes wel opgelost.

AKA Rinkel weblog

• Thomas18GT
4POX schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:06:

Als mijn toestel een foutje bevat ruilen ze hem na een maand maar om :P

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 11:27
Damn, mijn bestelling van vrijdag is ook op 2-3 weken komen te staan bij GSMwijzer.nl. Ik ga ze toch even mailen want dit vind ik onacceptabel, tijdens het bestellen zelf werd er 16 september als leverdatum aangegeven.

• Jieve
Removed

[ Voor 95% gewijzigd door Jieve op 15-09-2016 12:09 ]

• Jieve
funk-e schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:47:
[...]

[...]

Reactie van iemand van Vodafone op hun forum.

"De voorraad die we krijgen is niet altijd genoeg om alle bestellingen voor 1 specifieke dag uit te leveren. De verwachte levertijd geldt voor de laatste bestelling van de dag, het kan dus zo zijn dat als je eerder op de dag besteld hebt, je je toestel al eerder ontvangt."

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:08:
Damn, mijn bestelling van vrijdag is ook op 2-3 weken komen te staan bij GSMwijzer.nl. Ik ga ze toch even mailen want dit vind ik onacceptabel, tijdens het bestellen zelf werd er 16 september als leverdatum aangegeven.
En dan?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

4POX schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:06:

Tsja niet iedereen heeft die mogelijkheid, ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt :?
Daarnaast zaten we dit jaar plots in de 1e lichting...

• Luke_msx
  • Laatst online: 10-09 11:43
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:08:
Ja, het feit dat ze klaarblijkelijk al pre-orders aannamen terwijl dat nog niet mocht vind ik ook niet zo fris, vooral niet omdat vrijdags op de site (natuurlijk) nergens meer te zien was dat ze al pre-orders aannamen vanaf de dag er voor...

Maar goed, we wachten af.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:39

4POX

Everybody is wired

Thomas18GT schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:08:
[...]

Als mijn toestel een foutje bevat ruilen ze hem na een maand maar om :P
Krijg je zo'n mooi wit doosje met een gerepareerd toestel van iemand die zijn kapotte een week eerder heeft ingeleverd.

AKA Rinkel weblog

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Jieve schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:08:
[...]

Reactie van iemand van Vodafone op hun forum.

"De voorraad die we krijgen is niet altijd genoeg om alle bestellingen voor 1 specifieke dag uit te leveren. De verwachte levertijd geldt voor de laatste bestelling van de dag, het kan dus zo zijn dat als je eerder op de dag besteld hebt, je je toestel al eerder ontvangt."
Moet de bestelling wel goed zijn gegaan hahaha. Ik heb ook op die dag besteld en helemaal officieel alles ingesproken, overeenkomst alles. Was ook opgenomen. Maar kreeg na 48 uur geen bevestiging en moest dan terug bellen. Ik terugbellen en schijnt dat ze dus geen order van mij hadden, dus mocht fijn alles overnieuw doen.

Laten we maar niet beginnen over hoe lang ik hiervoor in de wacht heb moeten staan.. :P

• Vecodo
  • Laatst online: 01-10 17:43
Voor beide iphones een mailtje van AMP. Zuigt wel, als ik voor zaterdag levering kies dan kost het tien euro.
Kan ook maandag kiezen tussen 08.00 en 18.00 en dan kost het niks extra. Andere tijdsloten kost wel weer extra.

Beetje stom, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
4POX schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:10:
[...]

Krijg je zo'n mooi wit doosje met een gerepareerd toestel van iemand die zijn kapotte een week eerder heeft ingeleverd.
ben bang dat je geen idee hebt hoe refurbs in z'n werk gaan bij Apple. In ieder geval sowieso niet hoe jij het beschrijft.

iets met klok en klepel

• q-enf0rcer.1
Annuleren indien ze het niet waar kunnen maken? ;)

• NotSoSteady
Luke_msx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:10:
[...]

Ja, het feit dat ze klaarblijkelijk al pre-orders aannamen terwijl dat nog niet mocht vind ik ook niet zo fris, vooral niet omdat vrijdags op de site (natuurlijk) nergens meer te zien was dat ze al pre-orders aannamen vanaf de dag er voor...

Maar goed, we wachten af.
Had je wat anders verwacht van een webwinkel die 130 euro extra vraagt voor de iPhone 7.

• Famous
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:13:
[...]

Annuleren indien ze het niet waar kunnen maken? ;)
Ergens anders kan je hem ook niet krijgen..
Ik snap niet dat je je order dan wilt annuleren, je weet dat het altijd chaos is met een release van een nieuwe iPhone. Als die dan iets vertraging heeft tja..

• q-enf0rcer.1
Famous schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:15:
[...]

Ergens anders kan je hem ook niet krijgen..
Ik snap niet dat je je order dan wilt annuleren, je weet dat het altijd chaos is met een release van een nieuwe iPhone. Als die dan iets vertraging heeft tja..
Het gaat om het principe, op de website stond letterlijk aangegeven dat de telefoon de 16e geleverd zou worden. Ik heb daar zelfs een screenshot van.

• NotSoSteady
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:16:
[...]

Het gaat om het principe, op de website stond letterlijk aangegeven dat de telefoon de 16e geleverd zou worden. Ik heb daar zelfs een screenshot van.
Gewoon een trucje, ze weten dat de meeste mensen hun bestelling toch niet zullen annuleren, omdat je dan nog langer moet wachten. Ik snap je overigens precies hoor, als Coolblue mijn iPhone 7 niet op zaterdag brengt, dan ga ik ook annuleren.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 15-09-2016 12:17 ]

• Famous
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:16:
[...]

Dus dan maar geen iPhone welke je blijkbaar graag wilde gezien je hem pre-order? 8)7

• Bratman
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-03-2023
NotSoSteady schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:06:
[...]

Dat komt ook omdat mensen dachten dat Mobiel.nl/GSMWijzer op vrijdagochtend zijn begonnen met het aannemen van pre-orders, terwijl beide winkels al vanaf donderdag pre-orders accepteerden. Mocht je bij 1 of 2 een bestelling hebben geplaatst op vrijdag, dan ben je eigenlijk 24 uur te laat.
24uur te laat of niet, de prijzen hebben ze wel meteen aangepast na 9-09. Zelfde optie van mij kost nu een aantal tietjes meer, ik heb dus een faire deal nog kunnen sluiten. Verder heb ik gehoord dat ze de telefoons uit andere landen inkopen/bestellen. Misschien zal dit ook nog vertraging opleveren?

Ik heb verder geen haast, zie vanzelf wel wanneer het mailtje binnen is dat die verstuurd wordt. 8)

• funk-e
Bratman schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:23:
[...]
Zelfde optie van mij kost nu een aantal tietjes meer
*gniffel*

...less is more

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 16:13
Iemand die toevallig spijt heeft van zijn bestelling van de zwarte plus, en die wil ruilen voor een normale?

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Dannydekr schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:44:

Hier hetzelfde voor de zwarte plus versie 128 GB. Besteld om 8.03 uur.

Verwijderd

Net bericht van KPN ontvangen dat mijn bestelling morgen tussen 10.30 en 12.30 geleverd wordt. 😁😁

I7 32gb mat zwart
Besteld op zaterdag 10-09 rond 13.00
Pagina: 1 ... 13 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.