Dat klopt ook wel, maar ik geef heel eerlijk toe dat veel van mijn generatie genoten en tot een paar eronder zich een beetje te stoer voelen. Zowel blank als donker.A4553 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:29:
Dit vond ik wel een mooi artikel die in mijn optiek goed een deel van het probleem beschrijft.
Als die jongens niet stoer hoeven te doen ten overstaande van heel veel kijkers haal je denk ik voor een deel de angel uit het probleem.
Begrijp zelf niet zo goed waar veel jongeren het lef vandaag halen. Je kunt aan veel van die jongeren wel zien wie er echt gevaarlijk is en wie niet. Het blijkt een populair iets te zijn, hoe gevaarlijker je bent, hoe beter je reputatie of zo

Terug komend op dat filmpje waarin die vlogger die gemeente raadslid intimideert. Je ziet aan alles wie er bang is:
- kerel heeft geen normen en waarden
- Zit met 3 vrienden in een (gehuurde?) Audi (wie de fuk gaat met 4 man tegen een vrouw beginnen
- Begrijpt er zelf geen hol van
- Verstand van een ezel
Zet dat bovenste maar af op veel jongeren, dan lach je je kapot hoe veel dat er zijn

De politie mag wat mij betreft vreselijk hard optreden tegen dat soort ventjes, maar ik heb soms het idee dat de politie mensen zelf bang zijn (wat ik me soms wel voor kan stellen) en dat het geen oplossing voor het probleem is.
[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 13-09-2016 00:29 ]