*snip* geen V&A op het forum.
[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 15-09-2016 00:02 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 15-09-2016 00:02 ]
Ja!DigitalError schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:30:
Een vraagje van een android gebruiker, is de iPhone 7 Plus simlock vrij? (heb echt geen idee hoe dat werkt bij iPhones namelijk)
Yep!DigitalError schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:30:
Een vraagje van een android gebruiker, is de iPhone 7 Plus simlock vrij? (heb echt geen idee hoe dat werkt bij iPhones namelijk)
altijd? wil hem namelijk bij t-mobile bestelling ivm verlengen en actie (50% korting over je gehele abbo)
Die 50 procent actie is alleen geldig bij de 6SDigitalError schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:45:
[...]
altijd? wil hem namelijk bij t-mobile bestelling ivm verlengen en actie (50% korting over je gehele abbo)
aaah kut je hebt gelijkEduardboon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:45:
[...]
Die 50 procent actie is alleen geldig bij de 6S
[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 14-09-2016 21:49 ]
Ja, zelfs als je verlengt met sim-only krijg je gewoon 0,0 korting vergeleken met een nieuwe klant.
Deze besteld in het zwart en vandaag binnengekregen. Nog niet kunnen passen (MarcaIT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:35:
Iemand een voorstel voor een siliconen/TPU transparant case? Ik heb hem liever zo dun mogelijk.
uhmm ik heb hem verlengt en ik ben 3 euro duurder per maand uit met een 7 128 gb tov 6s 64gb...Eduardboon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:45:
[...]
Die 50 procent actie is alleen geldig bij de 6S
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Zulke posts zijn volgens mij niet echt de bedoeling op tweakers
[ Voor 38% gewijzigd door Daedalus op 15-09-2016 00:03 ]
Wat dacht je? Laat ik er dan ook direct maar de hoofdprijs voor vragen...
[ Voor 38% gewijzigd door Daedalus op 15-09-2016 00:03 ]
wat de gek er voor geeft he xD maar 550 voor een 6 64gb is heel erg veel idd, mijn 6s plus 64 gb zit al rond de 550-600KappuhH schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:43:
[...]
Wat dacht je? Laat ik er dan ook direct maar de hoofdprijs voor vragen...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
same here! morgenvroeg gewoon om 930u de Apple Store binnenlopen en dan (hopelijk) half uurtje later naar buiten lopen met m'n nieuwe iPhonepostvoordennis schreef op donderdag 15 september 2016 @ 06:54:
Er staat bij mij nog steeds 'Artikelen worden verwerkt'. Heeft iedereen dit die ervoor heeft gekozen om morgen de iPhone af te halen bij de Apple Store?
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2016 07:01 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
straks? of toch misschien morgen?THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:18:
Ik ga straks mijn iPhone 7 128GB Silver ophalen en ben toch erg benieuwd naar de homeknop, de snelheid, batterij en de camera ten opzichte van mijn huidige iPhone 6S. Verder verwacht ik niet al teveel veranderingen. iOS 10 vreet accu op mijn iPhone 6S.
Straks.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
ah okay, dan ben jij hoogstwaarschijnlijk 1 van de allereerste mensen ter wereld, buiten de journalisten die inmiddels een hands on review hebben geplaatst plus een select groepje mensen uitgekozen door Apple, die zijn iPhone 7 nog voor de wereldwijde officiele release in bezit heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2016 07:43 ]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Sarcastisch? Vandaag worden de iPhones door Apple geleverd in mijn eigen winkel. Vandaar dat ik er dus straks al een in mijn handen heb.Geert1976 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:41:
[...]
ah okay, dan ben jij hoogstwaarschijnlijk 1 van de allereerste mensen ter wereld, buiten de journalisten die inmiddels een hands on review hebben geplaatst plus een select groepje mensen uitgekozen door Apple, die zijn iPhone 7 nog voor de wereldwijde officiele release in bezit heeft.
gefeliciteerd!
Nope, niet sarcastisch bedoeltTHE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:51:
[...]
Sarcastisch? Vandaag worden de iPhones door Apple geleverd in mijn eigen winkel. Vandaar dat ik er dus straks al een in mijn handen heb.
Mijn welgemeende excuses.
Ondanks dat de Jet Black de "speciale" versie moet zijn vind ik persoonlijk de mat zwarte mooier.Nitai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 05:35:
[video]
Unboxing van de zwarte 7 Plus en Jet black 7. Mooi hoor dat mat zwart
Helemaal mee eens!Sunri5e schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:12:
[...]
Ondanks dat de Jet Black de "speciale" versie moet zijn vind ik persoonlijk de mat zwarte mooier.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zal op Tweakers niet veel beter zijn hoor, ga daar iig niet van uit.Nyana schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:38:
Van mij mag de review van tweakers online komen. De reviews die gister zijn gepubliceerd hebben niet heel veel diepgang.
[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 15-09-2016 08:36 ]
Ik zit met hetzelfde probleem, alleen bij mij speelt mee dat ik waarschijnlijk volgend jaar liever de iPhone 8 heb, dan ziet het er financieel als volgt uit:Boost9898 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:43:
Hallo Tweakers, ik ben erg aan het twijfelen over de iPhone 7. Hieronder zal ik de situatie eventjes uitleggen. Misschien kunnen jullie mij helpen.
Momenteel heb ik een iPhone 6 64GB, hiervoor krijg ik nog ± €400 voor. Dus als ik dan een Apple iPhone 7 32GB Zwart wil gaan kopen moet ik nog 760 - 400 = €360,- bijleggen voor een nieuwe telefoon. Maar is de overstap van de 6 naar de 7 het waard?
Omdat er nog een beperkt aantal reviews zijn is het lastig om te bepalen vind ik. Hoe waterdicht is de iPhone 7 nou? De plus is geen optie voor mij omdat ik dan €400+ gaan bijleggen en daar heb ik geen zin in.
Ik zie het anders: de kosten zijn hoger als je volgend jaar de overstapt maakt van een iPhone 6S naar een iPhone 7S of iPhone 8. De iPhone 6S is dan een stuk minder waard en in verhouding de nieuwe iPhone weer een stuk duurder.Boost9898 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:43:
Hallo Tweakers, ik ben erg aan het twijfelen over de iPhone 7. Hieronder zal ik de situatie eventjes uitleggen. Misschien kunnen jullie mij helpen.
Momenteel heb ik een iPhone 6 64GB, hiervoor krijg ik nog ± €400 voor. Dus als ik dan een Apple iPhone 7 32GB Zwart wil gaan kopen moet ik nog 760 - 400 = €360,- bijleggen voor een nieuwe telefoon. Maar is de overstap van de 6 naar de 7 het waard?
Omdat er nog een beperkt aantal reviews zijn is het lastig om te bepalen vind ik. Hoe waterdicht is de iPhone 7 nou? De plus is geen optie voor mij omdat ik dan €400+ gaan bijleggen en daar heb ik geen zin in.
Ach, vorig jaar kon ik door regelmatig even de bestelpagina in de gaten te houden vrij snel na de release een iPhone reserveren en ophalen (Centro Oberhausen omdat dat voor mij dichterbij is). Vorig jaar waren er weinig rijen omdat het online reserveren proces vrij goed geregeld was. Dat zal dit jaar niet anders zijn verwacht ik. Dus op de bonnefooi naar een Apple store rijden is eigenlijk niet meer nodig.alwaysleft schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:55:
Matzwart of Jet Black iPhone kopen morgen qua vrije voorraad? Die kans is miniem dat je hem gaat krijgen helaas. http://www.iculture.nl/ni...s-voorraad-keuze-beperkt/
[ Voor 6% gewijzigd door Myrdhin op 15-09-2016 09:25 ]
Haha ja iCulture is altijd zon copy paste vertaal website van andere apple websites.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:22:
iCulture neem ik al tijden niet meer serieus. Vooral de zin: 'Apple heeft ons laten weten...'
Gonny heeft nogal de nare eigenschap dat ze belangrijk is in de community.
Neemt niet weg dat in de rij staan kan, maar hopen op voorraad. Net als ieder jaar. Niets nieuws onder de zon.
Nou inderdaad! Ik neem iCulture al tijden niet meer serieus door het Noord Koreaanse beleid op het gebied van het brengen van nieuws en het censureren van reacties. Zelf een paar keer ondervonden. Ik heb screenshots van reacties die later verwijderd zijn door de moderators. En dat had niets met persoonlijke aantijgingen te maken. Dus democratie is daar ver te zoeken. Echt een flutsite en vroeger kwamen veel mensen daar terecht door hun forum, maar dat is ook niet meer nodig.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:22:
iCulture neem ik al tijden niet meer serieus. Vooral de zin: 'Apple heeft ons laten weten...'
Neemt niet weg dat in de rij staan kan, maar hopen op voorraad. Net als ieder jaar. Niets nieuws onder de zon.
I don't have dreams, I have goals!!
Ik heb inderdaad gemerkt dat de laatste 2 jaar iCulture flink is verander in negatieve zin. Je kan amper wat kritiek geven en je word verwijderd. Ook zijn ze volledig gestopt met het brengen van Jailbreak news. Heb het gevoel dat ze gesponseerd worden door Apple of iemand met bepaald belang. Maar goed zo te horen ben ik niet de enige dit heeft gemerkt.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:22:
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zoals je de DroidFans hebt heb je ook de AppleFans, die laatste zitten bij uitstek bij iCulture. Helaas zijn ze daarom niet in staat om onafhankelijk te schrijven en dat is wel eens erg jammer.moca007 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:20:
[...]
Ik heb inderdaad gemerkt dat de laatste 2 jaar iCulture flink is verander in negatieve zin. Je kan amper wat kritiek geven en je word verwijderd. Ook zijn ze volledig gestopt met het brengen van Jailbreak news. Heb het gevoel dat ze gesponseerd worden door Apple of iemand met bepaald belang. Maar goed zo te horen ben ik niet de enige dit heeft gemerkt.
Helaas heel jammer.stormfly schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:21:
[...]
Zoals je de DroidFans hebt heb je ook de AppleFans, die laatste zitten bij uitstek bij iCulture. Helaas zijn ze daarom niet in staat om onafhankelijk te schrijven en dat is wel eens erg jammer.
Toch wel schokkend om te zien dat zoveel mensen er zo over denken, en ik deel de mening van jullie. iCulture was een site waar ik jaren geleden dagelijks op kwam. Ik vind het de laatste twee jaar echt flink achteruit gegaan. Ze behandelen voornamelijk onderwerpen waar ze geld mee kunnen verdienen (oninteressante onderwerpen imo), hebben een plaat voor hun kop en kunnen nooit negatief zijn over Apple terwijl daar de afgelopen jaren zeker genoeg aanleiding toe was. Als klap op de vuurpijl heb ik er een jaar terug gesoliciteerd voor een stage, maar wacht ik nog steeds op een antwoord. Als ik niet nodig ben, even goede vrienden, maar laat het wel even weten. Ik vind het een erg onsympathiek zootje en de kwaliteit van de content gaat ook hard achteruit. Die filmpjes die ze af en toe maken, dat is toch ook geen aanzien..moca007 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:20:
[...]
Ik heb inderdaad gemerkt dat de laatste 2 jaar iCulture flink is verander in negatieve zin. Je kan amper wat kritiek geven en je word verwijderd. Ook zijn ze volledig gestopt met het brengen van Jailbreak news. Heb het gevoel dat ze gesponseerd worden door Apple of iemand met bepaald belang. Maar goed zo te horen ben ik niet de enige dit heeft gemerkt.
2 jaar. Dan krijg je waarschijnlijk je nieuwe toestel.wilke77 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:34:
Dag mensen, Ik zit erover te denken om de overstap van Android naar Apple te maken. Alleen heb ik nog wel een vraag, hoeveel jaar word je iPhone van updates voorzien?
Even snel gelezen, kwam dit tegenkbloem schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:35:
Leuk leesvoer :)
Mensen die in paniek raken omdat de bestelling nog op "wordt verwerkt staat" en denken dat die morgen absoluut niet meer binnen kan komen.
Blij dat ik naar T-mobile ben gegaan. die leveren en daarna kan je nummerbehoud aanvragen.Nummerbehoud:
Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Wel, tel even uit, IOS10 wordt nog geleverd aan alle toestellen vanaf iPhone 5...wilke77 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:34:
Dag mensen, Ik zit erover te denken om de overstap van Android naar Apple te maken. Alleen heb ik nog wel een vraag, hoeveel jaar word je iPhone van updates voorzien?
Ik heb een iPhone 5 vanaf de launch in 2012 (vanaf morgen een iPhone 7), deze is telkens keurig geupdate tot nu. iOS10 is namelijk wat te zwaar voor deze oude jongen. Maar je kan er dus vanuit gaan dat ze zeker 4 jaar geüpdate worden.wilke77 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:34:
[ Voor 11% gewijzigd door Steven030 op 15-09-2016 15:39 ]
Ik heb in de testen ook gelezen dat IOS10 milder schijnt te zijn voor je toestel.Steven030 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:37:
[...]
Ik heb een iPhone 5 vanaf de launch in 2012 (vanaf morgen een iPhone 7), deze is telkens keurig geupdate tot nu. iOS10 is namelijk wat te zwaar voor deze oude jongen. Maar je kan er dus vanuit gaan dat ze zeker 4 jaar geüpdate worden.
EDIT: Oh, excuus, ik zie nu net dat ik ook gewoon naar iOS10 kan updaten op mijn oude iPhone 5! Niets te zwaar dus
YouTube: iOS 10 vs 9.3.5 Speed Test on ALL iPhones!kbloem schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:40:
[...]
Ik heb in de testen ook gelezen dat IOS10 milder schijnt te zijn voor je toestel.
...less is more
Gonny is ook extreem irritant/arrogant en iCulture vind ik persoonlijk een enge sekte. Leuk dat je site hebt over Apple-apparaten, maar een beetje kritiek is er nooit bij. Ik ga ook upgraden van de 6s naar 7, echter zal ik niet ieder besluit van Apple met een slap verhaaltje goed willen praten.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:22:
Hoppa, precies mijn gedachte. Laat toch duidelijk zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Maar voor dit een Gonny-topic wordt: back to iPhone 7!NotSoSteady schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:43:
[...]
Gonny is ook extreem irritant/arrogant en iCulture vind ik persoonlijk een enge sekte. Leuk dat je site hebt over Apple-apparaten, maar een beetje kritiek is er nooit bij. Ik ga ook upgraden van de 6s naar 7, echter zal ik niet ieder besluit van Apple met een slap verhaaltje goed willen praten.
JaTennisbal schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:30:
ik heb een iphone 5s met een barst in het scherm en slechte accu. Is deze nog te verkopen denken jullie?
Ik vind dat toch meevallen. Ik lees geregeld wel eens artikelen met kritiekpunten. Als iets niet goed is dan wordt dat ook echt niet goed gepraat op iculture.NotSoSteady schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:43:
[...]
Gonny is ook extreem irritant/arrogant en iCulture vind ik persoonlijk een enge sekte. Leuk dat je site hebt over Apple-apparaten, maar een beetje kritiek is er nooit bij. Ik ga ook upgraden van de 6s naar 7, echter zal ik niet ieder besluit van Apple met een slap verhaaltje goed willen praten.
Las ergens dat Facetime niet werkt op modellen daar ivm lokaal verbod.opa_paul schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:19:
Ik kan even niet vinden welk topic dat ik moet hebben, maar ik kom in november in Dubai en zou daar de iPhone goedkoop kunnen mee nemen. Iemand daar ervaringen mee? Gelden daar dezelfde voorwaarden indien ook bij Apple store gekocht? Werkt dit type hetzelfde als het Nederlandse/Europese model?
Graag reactie en/of link naar topic mocht deze verkeerd geplaatst zijn 🤐
Alvast dank
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Volgens mij reeds beantwoord in een ander topic. Samenvattend: 1 jaar garantie maar op vliegvelden ook 3 jaar te krijgen bij sommige winkels. Geen FaceTime ivm lokale wetgeving. FaceTime via omwegen te installeren als je geluk hebt (tip, koop op het vliegveld en niet lokaal activeren).opa_paul schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:19:
Ik kan even niet vinden welk topic dat ik moet hebben, maar ik kom in november in Dubai en zou daar de iPhone goedkoop kunnen mee nemen. Iemand daar ervaringen mee? Gelden daar dezelfde voorwaarden indien ook bij Apple store gekocht? Werkt dit type hetzelfde als het Nederlandse/Europese model?
Alvast dank
iCulture heeft nogal de neiging om van elke scheet een artikel te maken, om zo meer paginabezoeken (lees views, lees inkomsten) te genereren. Ten minste, zo komt het op mij over. Nu zie je ook weer allerlei artikelen om dingen in te stellen op iOS 10. Op zich is dat leuk inspelen op de hype, maar bevat geen enkele nieuwswaarde. De artikelen zijn vaak een copy/paste van eerder verschenen artikelen.NotSoSteady schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:43:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door B2 op 15-09-2016 17:42 ]
Verwijderd
Ik woon in Dubai en haal hier aanstaande zaterdag ook de iPhone 7 Plus. Houd er rekening mee dat FaceTime niet aanwezig is op de toestellen afkomstig uit UAE. Ik weet niet of dit te omzeilen is door het toestel met een Nederlandse simkaart te activeren. Verder is het model exact hetzelfde als die in Europa worden verkocht.opa_paul schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:19:
Alvast dank
Bedankt voor je reactie.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:37:
[...]
Volgens mij reeds beantwoord in een ander topic. Samenvattend: 1 jaar garantie maar op vliegvelden ook 3 jaar te krijgen bij sommige winkels. Geen FaceTime ivm lokale wetgeving. FaceTime via omwegen te installeren als je geluk hebt (tip, koop op het vliegveld en niet lokaal activeren).
Succes met zaken doen :-)
FaceTime moet het wel doen? Gewoon, nee.opa_paul schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:01:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Wat bedoel je met lokaal activeren? Bedoel je pas in Nederland activeren?
Wil gerust op het vliegveld kopen. Maar vervoer je de iPhone ingepakt en wel dan is er wel kans dat je daar tax over moet betalen in Nederland. (Ja ik land op Düsseldorf maar goed)
FaceTime moet het wel doen.
Na wat lezen is Delaware het goedkoopst, maar daar kom ik weer niet haha! Zullen zien.
Bedankt in ieder geval!
De toestellen zijn hier goedkoper omdat je in de UAE geen belasting betaalt. Er zijn wel genoeg kleine winkeltjes hier waar je een geïmporteerd toestel mét FaceTime kunt aanschaffen, maar die kosten uiteraard ietsje meer waardoor het voordeel minimaal is. Via een jailbreak is de blokkade wel te omzeilen, maar aangezien er (nog) geen jailbreak is voor iOS 10 heb je daar nu niets aan.Novarion schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:53:
[...]
FaceTime moet het wel doen? Gewoon, nee.
Zoals MelvinW ook al zegt: iPhones uit de UAE hebben geen FaceTime (bij wet), dus het gaat 't ook niet doen.
Wellicht dat behalve de koers, ook daarom de toestellen wat voordeliger zijn.
Dat ook inderdaad. Zal vast te omzeilen zijn maar als je graag FaceTime gebruikt, toch zonde om te missen. Ik gebruik het sporadisch maar toch leuk om te gebruiken wanneer jij of iemand anders op vakantie is bijvoorbeeld.MelvinW schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:10:
[...]
De toestellen zijn hier goedkoper omdat je in de UAE geen belasting betaalt. Er zijn wel genoeg kleine winkeltjes hier waar je een geïmporteerd toestel mét FaceTime kunt aanschaffen, maar die kosten uiteraard ietsje meer waardoor het voordeel minimaal is. Via een jailbreak is de blokkade wel te omzeilen, maar aangezien er (nog) geen jailbreak is voor iOS 10 heb je daar nu niets aan.
Heeft vooral te maken met het grote aantal buitenlanders in de UAE. De overheid verdient ontzettend veel geld aan telefoontjes die gemaakt worden naar andere landen, aangezien beide providers hier voor een groot deel in bezit zijn van de overheid. Als ze Facetime en andere VoIP-diesten toe zouden staan valt een grote inkomstenbron voor providers weg.Novarion schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:19:
[...]
Dat ook inderdaad. Zal vast te omzeilen zijn maar als je graag FaceTime gebruikt, toch zonde om te missen. Ik gebruik het sporadisch maar toch leuk om te gebruiken wanneer jij of iemand anders op vakantie is bijvoorbeeld.
Uit nieuwsgierigheid, weet je waarom die wet er is dat videobellen niet is toegestaan? Je zou toch denken lekker boeiend, maar dat zal vast een enorm westersprincipe zijn.
Haha! Ik ook in Brisbane, matte black, 128GB. Mijn eerste iPhone, stond rond een uur of 8 in de rij, maar moest 2 uur wachten.FrameWork. schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 01:55:
Zojuist de iPhone 7 Black 256 opgehaald in Brisbane. Homeknop is inderdaad even wennen, voor de rest weinig nieuwigheden (ik kom van een 6s). Kleur vind ik persoonlijk een stuk beter dan Spacegrey, dat vond ik altijd een beetje te "zilver".
[ Voor 7% gewijzigd door deugtniet op 16-09-2016 08:04 . Reden: verduidelijking ]
[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 16-09-2016 07:42 ]
[ Voor 68% gewijzigd door swv op 16-09-2016 07:42 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Jammer dat er geen thumbs down button is
Inderdaad, toen het stanleymes in de video kwam moest ik wel even wegkijken.sww89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:07:
[...]
Jammer dat er geen thumbs down button isHoe durf je dat filmpje hier te posten.
Thumbs up voor de nuttige info die hier uit voort komt dan maar.
Toevallig heb ik net contact gehad met de MediaMarkt Hengelo. Daar wisten ze mij te vertellen dat de levering tussen 11 en 1 uur aankomt, dat dan alles wordt geordend en ik vanaf de namiddag een mailtje kon verwachten. Ik weet niet bij welke MM je hebt gepre-ordered, maar ik ga er vanuit dat dat bij de meeste MM hetzelfde gaat.Awaken1 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:27:
[...]
Inderdaad, toen het stanleymes in de video kwam moest ik wel even wegkijken.
Maar ik heb nog niks gehoord van Mediamarkt waar ik mijn telefoon ga ophalen vandaag.
Alleen dat het is verzonden en dat ik nog een afhaal bewijs krijg.
Liever dat hij dat met zijn eigen iPhone doet dan met de mijnesww89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:07:
[...]
Jammer dat er geen thumbs down button isHoe durf je dat filmpje hier te posten.
Thumbs up voor de nuttige info die hier uit voort komt dan maar.
Die bend test is toch wel een soort van opmerkelijk, als je telefoon ooit om wat voor reden dan ook een keer onder pittige spanning heeft gestaan, dan kan je de waterdichtheid wel vergeten.
Het werkt echt veel smoother dan Android. Ik zat een beetje in dezelfde situatie als jij, tijdelijk een iPhone 4 ivm kapotte Android telefoon. Toen ben ik er achtergekomen dat het echt veel fijner werkt. Nooit problemen met apps die vast hangen of een telefoon die willekeurig reboot. De complete user experience is heerlijk, alles werkt intuïtief en is op elkaar afgestemd. Tevens vind ik de iPhone door de stalen behuizing heel fijn aanvoelen.AFCAjax schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:01:
Nadat gisteren mijn Nexus 5 is overleden, toch ook wel aan het kijken naar de iPhone 7. Wat is jullie ervaring met een overstap van Android naar iOS?
Ik heb de laatste 4 jaar alleen stock Android gebruikt, en ben eigenlijk even huiverig om over te stappen naar Touchwiz of enig andere variant van Android dan naar iOS. Daarbij vind ik dat met een iPhone je in de praktijk toch langer blijkt te doen. Ik gebruik nu een iPhone 4!! van 6 jaar oud, en werkt op zich nog prima, op het feit na dat ik niet alle apps kan gebruiken die ik wil i.v.m. oude versie iOS.
Eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie ervaringen, ik mag 1-11 verlengen en wacht nog even de Google Pixel apparaten af.
Ik denk dat het wel meevalt. Die gast is best groot en sterk, plus de manier waarop hij de telefoon buigt met zijn duimen in het midden, dat zal in een kontzak niet zo snel gebeuren. Hij kan best wat flex hebben zonder dat het scherm lost komt lijkt me.Mschrijver88 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:53:
[...]
Die bend test is toch wel een soort van opmerkelijk, als je telefoon ooit om wat voor reden dan ook een keer onder pittige spanning heeft gestaan, dan kan je de waterdichtheid wel vergeten.
'Vroeger'; - ik ben begonnen met een HTC Desire, toen One X, daarna de N5 - vond ik het spelen met ROMs wel leuk. Nu moet het gewoon werken, en interesseert het me eigenlijk niet zoveel.mrbubble456 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:12:
[...]
Het werkt echt veel smoother dan Android. Ik zat een beetje in dezelfde situatie als jij, tijdelijk een iPhone 4 ivm kapotte Android telefoon. Toen ben ik er achtergekomen dat het echt veel fijner werkt. Nooit problemen met apps die vast hangen of een telefoon die willekeurig reboot. De complete user experience is heerlijk, alles werkt intuïtief en is op elkaar afgestemd. Tevens vind ik de iPhone door de stalen behuizing heel fijn aanvoelen.
Als je geen interesse hebt in custom roms of het customizen van Android zou ik overgaan op iPhone als ik jou was.
[ Voor 7% gewijzigd door AFCAjax op 16-09-2016 10:16 ]
Zo had ik dat ook, begonnen met HTC Desire, echt heel veel lopen klote met custom roms etcetera wat ik ook wel leuk vond om te doen, maar naar een poosje ben je daar ook wel weer klaar mee, Desire ging kapot omdat ik er soep overheen gegoten had en direct een iPhone 4S toendertijd gehaald, nooit meer anders. Lekker gebruiken en nooit naar om hoeven kijken is heerlijk bij Apple. Inmiddels alle iPhones sinds de 4S gehad, 7 plus 128gb nu in bestellingAFCAjax schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:15:
[...]
'Vroeger'; - ik ben begonnen met een HTC Desire, toen One X, daarna de N5 - vond ik het spelen met ROMs wel leuk. Nu moet het gewoon werken, en interesseert het me eigenlijk niet zoveel.
Op de N5 flashte ik eigenlijk alleen omdat ik snel naar een nieuwe Android versie wilde, maar bij Apple is dat geen issue omdat je eigenlijk altijd de nieuwste versie wel hebt.
Toch nog enige twijfel hoor, ik heb een N5 met een gebarsten scherm. Misschien dat ik die nog repareer met een El-Cheapo schermpje uit China zodat ik daarmee kan blijven prutsen.
Jij ook bedankt voor je ervaringScrtz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:32:
[...]
Zo had ik dat ook, begonnen met HTC Desire, echt heel veel lopen klote met custom roms etcetera wat ik ook wel leuk vond om te doen, maar naar een poosje ben je daar ook wel weer klaar mee, Desire ging kapot omdat ik er soep overheen gegoten had en direct een iPhone 4S toendertijd gehaald, nooit meer anders. Lekker gebruiken en nooit naar om hoeven kijken is heerlijk bij Apple. Inmiddels alle iPhones sinds de 4S gehad, 7 plus 128gb nu in bestelling
Hier zit ik ook een beetje mee. Ik hecht geen waarde aan krassen op het glas. Ik doe alleen een TPU hoes om de telefoon als bescherming tegen vallen. Maar krassen op het glas hoort bij het leven. Het saffier zorgt er wel voor dat de home knop en camera goed blijven werken. Bij mijn IPhone 6 heb ik na twee jaar daarom geen krassen op de camera en homeknop. De rest van het glas vertonen wel de normale gebruikerssporen.noslen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:15:
Ik dacht dat de home knop en camera lens bescherming van saffier waren? Maar dit blijkt niet zo te zijn in die bend test van Jerry
Ja, daar heb je gewoon een optie voor bij helderheid!Teletekst schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:01:
Ik ga ook de overstap maken naar Apple aangezien is met al mijn samsungs na een jaar geen dag meer kan doen met de batterij. Kan iemand met een iPhone me vertellen of het scherm zich automatisch aanpast qua helderheid als je bijvoorbeeld naar buiten loopt? Ik moet er eerlijk bij vertellen dat ik dit nog niet zelf heb proberen op te zoeken. Sorry
Ik geloof er geen bal van dat deze niet van saffier zijn en zomaar van 'zacht' materiaal. Dit zou wel eens een pre-productie model kunnen zijn of iets anders vreemds.4POX schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:48:
[...]
Hier zit ik ook een beetje mee. Ik hecht geen waarde aan krassen op het glas. Ik doe alleen een TPU hoes om de telefoon als bescherming tegen vallen. Maar krassen op het glas hoort bij het leven. Het saffier zorgt er wel voor dat de home knop en camera goed blijven werken. Bij mijn IPhone 6 heb ik na twee jaar daarom geen krassen op de camera en homeknop. De rest van het glas vertonen wel de normale gebruikerssporen.
Nu hoop ik dat de iPhone 7 dezelfde kwaliteit is als de iPhone 6. Dan heb ik niets te vrezen. Anders zal ik toch een beetje moeten nadenken met wat voor voorwerpen ik de telefoon in mijn zak ga bewaren.
Super! Dan ga ik de overstap maken denk ik.iFlames schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:02:
[...]
Ja, daar heb je gewoon een optie voor bij helderheid!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq