Hier kun je wel goed zien hoe de Jet Black snel beschadigd: YouTube: iPhone 7 and 7 Plus | Review
Ik vind persoonlijk een 9 ook wel gepast hoor.
Bij de reviews van The Verge heb ik gewoon soms het gevoel dat het cijfer niet altijd overeenstemt met de kritiek in de review zelf
Bij de reviews van The Verge heb ik gewoon soms het gevoel dat het cijfer niet altijd overeenstemt met de kritiek in de review zelf
Een review zou in mijn ogen altijd een objectief beeld moeten schetsen van de voor's en tegen's en daar horen ook zaken bij die voor ons er weinig toe doen.sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:24:
[...]
Tja een review is persoonlijk. Er wordt genoemd wat er mis kan zijn met de iPhone 7.
Voor mij zou de iPhone 7 wel een 9 waard kunnen zijn.
Bad Stuff
- Lack of headphone jack is inconvenient (geen probleem)
- Jet Black model scratches easily (koop ik niet)
- Looks just like an iPhone 6 in a case (geen probleem)
- Wireless audio ecosystem is immature (geen probleem, en ik heb ook genoeg aan de meegeleverde Earpods en mijn draadloze beats. Ik heb wel interesse in de AirPods en die schijnen ok te werken voor een onvolwassen (?) product)
- #donglelife (ok)
- iPhone 7 Plus design feels big compared to competition (goed punt)
- Other iPhone 7 Plus dual camera features haven't shipped yet (wtf is dit voor minpunt gaat natuurlijk om dat bokeh effect)
Het komt er eigenlijk op neer dat je nu een prototype koopt en dat je je bewust moet zijn dat de 3rd party's ontwikkelaars en leveranciers hun software en accessoires er op moeten gaan bouwen. Dit heeft tijd nodig, maar gezien het aantal iPhone 7's die over de toonbank zullen gaan zal de markt er gretig op springen en zullen we binnen een half jaar een veel bredere ondersteuning gaan zien. Alleen sneu voor de 6s gebruikers dat taptic engine van de 6s en de 7 niet compatible is.
Las ook dat de home button anders aan voelt maar niet te vergelijken is met de huidige trillingen van andere smartphones.
Ik zeg kom maar op
Anoniem: 583424
Ja, maar die nieuwe features zijn in mijn ogen niet baanbrekend; de gebruikerservaring tov een iPhone 6(s) zal nauwelijks veranderen. Dit is in mijn opvatting ook wat The Verge zegt. Waarom zou je een iPhone 7 kopen als je op dit moment een iPhone 6 of 6s hebt? Vroeger veranderde de gebruikerservaring met de introductie van een nieuwe generatie iPhone; het uiterlijk veranderde, de schermgrootte veranderde, etc. Hierdoor had je ook echt het gevoel dat je een compleet nieuwe telefoon in bezit kreeg. Nu is de iPhone 7 meer een vernieuwde iPhone 6 en loont het waarschijnlijk om nog een jaar te wachten met het aanschaffen van een nieuwe iPhone.DeeSung schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:07:
[...]
Ik denk juist dat er veel nieuwe features opzitten alleen dat ze niet allemaal even positief zijn.
Dat betekent echter niet dat deze telefoon slecht is, integendeel. Vandaar denk ik de 9; het is een goede telefoon, maar de iPhone 6(s) is goed genoeg om niet door dit model vervangen te moeten worden en kan prima nog een jaartje mee zonder dat je het idee het met een verouderde telefoon rond te lopen.
Waterdicht - geen 3,5mm jackAnoniem: 583424 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:36:
[...]
Ja, maar die nieuwe features zijn in mijn ogen niet baanbrekend; de gebruikerservaring tov een iPhone 6(s) zal nauwelijks veranderen. Dit is in mijn opvatting ook wat The Verge zegt. Waarom zou je een iPhone 7 kopen als je op dit moment een iPhone 6 of 6s hebt? Vroeger veranderde de gebruikerservaring met de introductie van een nieuwe generatie iPhone; het uiterlijk veranderde, de schermgrootte veranderde, etc. Hierdoor had je ook echt het gevoel dat je een compleet nieuwe telefoon in bezit kreeg. Nu is de iPhone 7 meer een vernieuwde iPhone 6 en loont het waarschijnlijk om nog een jaar te wachten met het aanschaffen van een nieuwe iPhone.
Dat betekent echter niet dat deze telefoon slecht is, integendeel. Vandaar denk ik de 9; het is een goede telefoon, maar de iPhone 6(s) is goed genoeg om niet door dit model vervangen te moeten worden en kan prima nog een jaartje mee zonder dat je het idee het met een verouderde telefoon rond te lopen.
Solid state home button - alleen niet zoals op de macbook trackpad
Stereo speaker - alleen 1 frontfacing en 1 side facing.
Zo bedoelde ik het meer.
Anoniem: 583424
ja zo bedoel ik het ookDeeSung schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:44:
[...]
Waterdicht - geen 3,5mm jack
Solid state home button - alleen niet zoals op de macbook trackpad
Stereo speaker - alleen 1 frontfacing en 1 side facing.
Zo bedoelde ik het meer.
Persoonlijk vind ik ook niet alle veranderingen even positief; het missen van de audio jack is geen drama, maar wel onhandig (zeker omdat echt geen enkel ander apparaat een lightning poort heeft, i.t.t. usb-c). Dit maakt het echter geen slechte telefoon, aangezien de audiokwaliteit (in theorie) omhoog zou moeten gaan.
Krijg deze morgen binnen, wil hem wel even voor je nawegen hoor.Wenzel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
[...]
Hoe zwaar is deze? Op Apple site staan geen specs.
Ikzelf heb een leren hoesje van Noreve en die is 38 gram. Samen dus zo'n 220 gram in mijn zak.Erg zwaar vind ik.
Vandaag even mogen spelen met de 7. Merkte bij normaal gebruik geen verschil. Op zich ook niet gek, aangezien de 6S natuurlijk bij normaal gebruik ook geen haperingen kent. Verder mooi ding in het zwart.
Ik twijfel nog voor mijn vrouw. In principe heeft die voldoende aan een 6 of 6S, maar icm bij haar abo bij Tele2 scheelt dat maar een paar euro.
Maar het eerste is natuurlijk direct gerelateerd aan het tweede. De S7 heeft 350% van het aantal 6S pixels te verwerken. Dat is bijna schier onmogelijk om om brute kracht bij te houden, en toch lukt het ze bijna.
Onder de streep is de S7 afgrijselijk snel en het 6S scherm is prima
Ik twijfel nog voor mijn vrouw. In principe heeft die voldoende aan een 6 of 6S, maar icm bij haar abo bij Tele2 scheelt dat maar een paar euro.
Ongeëvenaard en niet in de buurt is wat overdreven :+(Heb S7 en 6S). Mijn S7 heeft natuurlijk de Exynos, maar die is on par met de 820.Malt007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:23:
Op het scherm na zou je dit simpelweg de beste telefoon die er is kunnen noemen.
Maar qua prestaties ongeëvenaard, de note7, oneplus en andere 820 android phones komen niet eens in de buurt bij de 6S bij real life tests (Openen van 10+ apps, renderen van hetzelfde filmpje etc). Ik vind de 9 dus zwaar terecht.
Maar het eerste is natuurlijk direct gerelateerd aan het tweede. De S7 heeft 350% van het aantal 6S pixels te verwerken. Dat is bijna schier onmogelijk om om brute kracht bij te houden, en toch lukt het ze bijna.
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 13-09-2016 15:03 ]
Waar heb je de 7 kunnen uittesten? Apple Store?PWM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:01:
Vandaag even mogen spelen met de 7. Merkte bij normaal gebruik geen verschil. Op zich ook niet gek, aangezien de 6S natuurlijk bij normaal gebruik ook geen haperingen kent. Verder mooi ding in het zwart.
[...]
Ongeëvenaard en niet in de buurt is wat overdreven :+(Heb S7 en 6S). Mijn S7 heeft natuurlijk de Exynos, maar die is on par met de 820.
Vanuit een zeker iemand die betere connecties heeft bij Apple dan ikmprkooij schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:09:
[...]
Waar heb je de 7 kunnen uittesten? Apple Store?
Ooh cool!PWM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:10:
[...]
Vanuit een zeker iemand die betere connecties heeft bij Apple dan ikHad hem vanochtend gekregen als review exemplaar.
Leuk
enige ervaring te delen m.b.t. de home button?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
pfff iddDennischo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:28:
Hier kun je wel goed zien hoe de Jet Black snel beschadigd: YouTube: iPhone 7 and 7 Plus | Review

...less is more
Is dat jouw phone?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
nee screenshot uit bovenstaande filmpjeEagle Creek schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:16:
Is dat jouw phone?
...less is more
Ik heb hem 10 minuten in mijn handen gehad. Na 8 minuten vroeg hij wat ik van die Home Button vond. Het was mij niet eens opgevallenBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:13:
Leukenige ervaring te delen m.b.t. de home button?
Ik las daarna 2 reviews waar mensen erop afgeven. Maar dat zijn iPhone addicts die precies weten wat anders is en daar naar op zoek gaan. Ik ben gewoon een normale gebruiker en had niets door. Dat lijkt me een compliment
Nadat hij uitgelegd had wat er anders was, ging het me opvallen en vond ik het minder fijn. Maar, ik kan mij niet voorstellen dat iemand er meer dan een dag "last" van heeft.
Ik heb geen speciale funties gebruikt, enkel de home button als... home button
Mijn daily is overigens wel een S7, ik heb dus niet elke dag een iPhone in mijn handen.
Hier herken ik mij dus helemaal niet in.“Man, that new Home button is weird” and Bahn said it was “awful.”
Ik was het meest benieuwd naar de headset, maar die zat er niet bij
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 13-09-2016 15:22 ]
Het gaat niet om het renderen van pixels maar om het openen en sluiten van gangbare apps en games dus het processorwerk, zegmaar waar je in de praktijk het meest van merkt. Hier op het werk kan ik het filmpje niet tevoorschijn toveren maar google maar eens iphone 6s vs note 7. 6s minimaal 50% sneller bij het zwaardere werk ondanks dat android in het begin iets voorloopt omdat IOS wat meer animatie heeft bij het openen van de apps zonder laadtijden.PWM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:01:
Ongeëvenaard en niet in de buurt is wat overdreven :+(Heb S7 en 6S). Mijn S7 heeft natuurlijk de Exynos, maar die is on par met de 820.
Heeft iemand al jack male naar lightning kabels te koop gezien? Veel koptelefoons hebben een verwisselbare kabel en dan zou dit wel een oplossing zijn.
Zoals:
http://i2.wp.com/szlifestyle.com/sz/wp-content/uploads/2016/01/apple-lightning-and-3.5mm-jack.jpg?resize=800%2C460
Zoals:
http://i2.wp.com/szlifestyle.com/sz/wp-content/uploads/2016/01/apple-lightning-and-3.5mm-jack.jpg?resize=800%2C460
Die pixels moeten toch ook gerendeerd worden? Er worden toch meer MB's verwerkt als je 3.5x zoveel pixels hebt?Malt007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:26:
[...]
Het gaat niet om het renderen van pixels maar om het openen en sluiten van gangbare apps en games dus het processorwerk, zegmaar waar je in de praktijk het meest van merkt.
Die vraagtekens bedoel ik echt
Dan moet je die wel van Apple kopen (of certified) lijkt me? Ik heb 2 no-name lightning zaken hier (een lader en een SD lezer) die allebei door mijn iPhone geblokkeerd werden.disbehave schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:28:
Heeft iemand al jack male naar lightning kabels te koop gezien? Veel koptelefoons hebben een verwisselbare kabel en dan zou dit wel een oplossing zijn.
Zoals:
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 13-09-2016 15:46 ]
Ik denk dat wanneer je niet beter weet je jezelf ook niet gaat storen of een applicatie wel of niet sneller start op het ene of het andere toestel. Tenzij je de hele dag met twee telefoons in de weer bent en blijft vergelijken. Maar dat doe je met bijvoorbeeld een auto ook niet (aanname)Malt007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:26:
[...]
Het gaat niet om het renderen van pixels maar om het openen en sluiten van gangbare apps en games dus het processorwerk, zegmaar waar je in de praktijk het meest van merkt. Hier op het werk kan ik het filmpje niet tevoorschijn toveren maar google maar eens iphone 6s vs note 7. 6s minimaal 50% sneller bij het zwaardere werk ondanks dat android in het begin iets voorloopt omdat IOS wat meer animatie heeft bij het openen van de apps zonder laadtijden.
Persoonlijk kies ik voor IOS omdat het simpel weg gewoon werkt! Daarnaast is het eenvoudig (vriendin en kleine kinderen snappen het ook). Daarnaast heb ik reeds een aantal apps gekocht en dat zou ik te niet doen als ik overstap naar het Android kamp, zelfde geld voor het delen van agenda etc. Allemaal work- arounds voor te vinden maar in mijn ogen niet de moeite/tijd waard.
Ik bestelde net trouwens een Slickwrap Naked (zag die ergens in dit topic genoemd worden) en zag op Facebook dat je er dan nog gratis 1 bij krijgt! https://www.facebook.com/SlickWraps/
Dacht is misschien nuttig om te delen
Er is geen code nodig, dus als je de afgelopen 20~ uur heb besteld komt het (hoop ik) goed!
Dacht is misschien nuttig om te delen
Er is geen code nodig, dus als je de afgelopen 20~ uur heb besteld komt het (hoop ik) goed!
Nee dat zijn gewoon plaatjes, renderen gebeurt in games. Hoef hier verder ook geen discussie over, in de praktijk bij normaal gebruik (in deze op mij van toepassing) is de 6S gewoon 50% sneller dan de 2016 flagships van Samsung.PWM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:45:
[...]
Die pixels moeten toch ook gerendeerd worden? Er worden toch meer MB's verwerkt als je 3.5x zoveel pixels hebt?
Het Apple hoesje voor de iPhone 7 weegt 16,7 gram.Wenzel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
[...]
Ikzelf heb een leren hoesje van Noreve en die is 38 gram. Samen dus zo'n 220 gram in mijn zak.Erg zwaar vind ik.
Heb net het nieuwe leren hoesje binnengekregen. Wat is dat gat voor de camera groot zeg. En er zit ook geen zwarte rand meer omheen, dat baart me wel zorgen. Had vroeger een hoesje zonder zwarte rand en dat maakte elke foto wazig tot ik dat hoesje de vuilnisbak insmeet.
Prima hoorMalt007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:27:
[...]
Nee dat zijn gewoon plaatjes, renderen gebeurt in games. Hoef hier verder ook geen discussie over, in de praktijk bij normaal gebruik (in deze op mij van toepassing) is de 6S gewoon 50% sneller dan de 2016 flagships van Samsung.
Voor mijn vrouw net de SE 64GB besteld, vind ze toch fijner formaat dan mijn 6S.
De SE is dan ook zeker geen slecht toestel. Ook al heeft hij dezelfde touch ID als de 6, toch is het allemaal veel sneller.PWM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:01:
[...]
Prima hoorDan zal ik wel een luie 6S hebben. Of een fitte S7
Voor mijn vrouw net de SE 64GB besteld, vind ze toch fijner formaat dan mijn 6S.
Natuurlijk ook de hardware van de 6S aan de binnenkant.
Ik heb een iphone 7 zwart bestel bij de apple shop en ga overstappen naar een andere provider (T-mobiel) nu wil ik mijn i Phone graag verzekeren. hebben jullie advies waar ik hem het beste kan verzekeren? of kan ik hem het beste bij t-mobiel verzekeren als ik daar een abbo heb besteld?
P.S weet niet of ik deze vraag hier kan stellen.
heb een paar weken de iPhone SE in bezit gehad. Echt een superrr toestel, lekker compact.
Ik merkte niet eens dat ik een telefoon in mn broekzak had (in tegenstelling tot mijn laatste iPhone 6S).
Imagine een iPhone SE ''2.0" medio april 2017met een edge to edge OLED screen en een in display home button. **INSTANT BUY**
(dromen mag:) )
Ik merkte niet eens dat ik een telefoon in mn broekzak had (in tegenstelling tot mijn laatste iPhone 6S).
Imagine een iPhone SE ''2.0" medio april 2017met een edge to edge OLED screen en een in display home button. **INSTANT BUY**
(dromen mag:) )
Anoniem: 324818
Kan het beste met de rest van je inboedel verzekeren. Kost hetzelfde en heb je direct alles binnenshuis gedekt. Je begrijpt natuurlijk dat de telefoon dan altijd binnen valtPinkvinger schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:04:
Ik heb een iphone 7 zwart bestel bij de apple shop en ga overstappen naar een andere provider (T-mobiel) nu wil ik mijn i Phone graag verzekeren. hebben jullie advies waar ik hem het beste kan verzekeren? of kan ik hem het beste bij t-mobiel verzekeren als ik daar een abbo heb besteld?
Deze schade is niet zomaar. Deze beste reviewer heeft met zijn review exemplaar in de gootsteen met water en vaat erin gegooid. (Ook te zien in dezelfde video. De telefoon werd latterlijk tegen een glas gegooit) Wie weet wat hij er nog meer mee gedaan heeft.
Dan krijg je zulke schade wel ja.
Gewoon een full body protector kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door naman op 13-09-2016 17:36 ]
Maar waarom dan nog een jet black halen met een full body protector erom?
Als ik de reviews lees (Verge, Arstechnica) ben ik blij dat ik de Jetblack niet genomen heb. Na een week gebruik al krasjes. Ben niet zo van de "condoompjes" om je telefoon. Loop al jaren met sleeves ("etui" ??) rond en dat bevalt prima.NotSoSteady schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:03:
RIP Jet Black
[ Voor 17% gewijzigd door loekf2 op 13-09-2016 17:57 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daarom wrap eromheen doen, heb je nergens last van en kan je genieten van deze mooie kleur
[ Voor 28% gewijzigd door Jdome op 13-09-2016 17:57 ]
Ik heb de iPhone 7 plus afbesteld en ik heb een iPhone 7 besteld. Ik vond het pluspunt aan mijn huidige 6s plus de betere camera met OIS, maar nu is het verschil niet meer aanwezig. En inzoomen doe ik toch bijna nooit, dus die telelens hoeft ook niet.
Wel ga ik het grotere scherm missen en de grotere accu, maar dat went snel. Ik ben een beetje klaar met die grote lompe telefoons. Ze hadden de 7plus wel iets kleiner mogen maken, maar dat zal wel in de iPhone 8 tot stand komen.
Wel ga ik het grotere scherm missen en de grotere accu, maar dat went snel. Ik ben een beetje klaar met die grote lompe telefoons. Ze hadden de 7plus wel iets kleiner mogen maken, maar dat zal wel in de iPhone 8 tot stand komen.
I don't have dreams, I have goals!!
M'n S7 Edge is echt gevoelsmatig sneller dan m'n (inmiddels verkochte) 6s+. Ik scrollde vandaag in een topic op GoT helemaal naar boven met m'n S7 en damn, dat was snel! Met behoud van content...op iOS heb ik vaker dat ik een blanco gedeelte tegenkom. Nu ik de S7 Edge als daily driver gebruik merk ik dat wel. Echter mis ik m'n 6s+ nu al na een kleine 24 uur dus dat worden 2 lange weken. Wat mis ik dan vooral? Met name mijn workflow. Zoals vandaag bijvoorbeeld, even een screenshot maken en opsturen denk ik niet bij na in iOS, bij Android is dat voor mij anders omdat ik dat niet vaak doe. Na Googlen blijkt het hetzelfde te werken, echter gebruik ik Nova launcher waardoor (denk ik) de home en powerknop combo niet werkt. Ik had het maar opgegeven want ik was te laat voor een meeting.Malt007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:26:
[...]
Het gaat niet om het renderen van pixels maar om het openen en sluiten van gangbare apps en games dus het processorwerk, zegmaar waar je in de praktijk het meest van merkt. Hier op het werk kan ik het filmpje niet tevoorschijn toveren maar google maar eens iphone 6s vs note 7. 6s minimaal 50% sneller bij het zwaardere werk ondanks dat android in het begin iets voorloopt omdat IOS wat meer animatie heeft bij het openen van de apps zonder laadtijden.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat wrappen zit ik al zolang naar te kijken. Is dit veel werk? Of laat je dit doen door iemand anders?Jdome schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:56:
Daarom wrap eromheen doen, heb je nergens last van en kan je genieten van deze mooie kleur
I don't have dreams, I have goals!!
Ik heb hem op slickwraps.com besteld (transparant). Zelf erom doen schijnt niet zo heel moeilijk te zijn na het bekijken van de Youtube fimpjes van Slickwraps (bijv https://youtu.be/UfRp_kb-8v8)Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:57:
[...]
Dat wrappen zit ik al zolang naar te kijken. Is dit veel werk? Of laat je dit doen door iemand anders?
[ Voor 4% gewijzigd door Jdome op 13-09-2016 18:01 ]
Ik heb dat ook op youtube bekeken maar als ik het zo bekijk moet je redelijk wat skills hebben om de hoekjes etc mooi glad te krijgen. Krijg je dat niet mooi strak ziet het er echt el cheapo uit.Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:57:
[...]
Dat wrappen zit ik al zolang naar te kijken. Is dit veel werk? Of laat je dit doen door iemand anders?
Mij hoop is dat de iPhone 8 en 9 een kleinere bezel krijgt met dat (geruchten) wrap around OLED scherm en geintegreerde home knop in het scherm. Dan zou de hoogte van de telefoon ook kleiner moeten zijn en daardoor handbaarder met 1 hand.Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:56:
Ik heb de iPhone 7 plus afbesteld en ik heb een iPhone 7 besteld. Ik vond het pluspunt aan mijn huidige 6s plus de betere camera met OIS, maar nu is het verschil niet meer aanwezig. En inzoomen doe ik toch bijna nooit, dus die telelens hoeft ook niet.
Ik vind de 4.7" van de normale 7 ook iets te klein, maar die 7 Plus is veel te lomp.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens TechCrunch wordt de krassen gewoon veroorzaakt door het toestel te dragen in een broekzak. Ik snap niet waarom mensen denken dat het niet zo is, Apple waarschuwt note bene op zijn eigen website voor krassen, een grotere waarschuwing kun je niet krijgen.naman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:35:
[...]
Deze schade is niet zomaar. Deze beste reviewer heeft met zijn review exemplaar in de gootsteen met water en vaat erin gegooid. (Ook te zien in dezelfde video. De telefoon werd latterlijk tegen een glas gegooit) Wie weet wat hij er nog meer mee gedaan heeft.
Dan krijg je zulke schade wel ja.
Gewoon een full body protector kopen.
Ziet er toch niet uit.Jdome schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:59:
[...]
Ik heb hem op slickwraps.com besteld (transparant). Zelf erom doen schijnt niet zo heel moeilijk te zijn na het bekijken van de Youtube fimpjes van Slickwraps (bijv https://youtu.be/UfRp_kb-8v8)
ANWB.Pinkvinger schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:04:
[ Voor 40% gewijzigd door NotSoSteady op 13-09-2016 18:04 ]
Is transparant, zie je niks van. En op dat filmpje heeft het nog niet gedroogd, daarom zie je nog bubbeltjes. Wordt ook in het filmpje verteld.
Tuurlijk zie je dat wel en de hele feel van je iPhone gaat verloren, zelf ook vaker bodyguardz om mijn iPhones gehad, maar op het moment dat ik ze eraf haalde was ik zoveel meer tevreden met mijn iPhone, eindelijk geen goedkope plastic feeling meer..Jdome schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:06:
[...]
Is transparant, zie je niks van. En op dat filmpje heeft het nog niet gedroogd, daarom zie je nog bubbeltjes. Wordt ook in het filmpje verteld.
Gewoon gebruiken dat ding, gebruik nu ook al 3 jaar iPhones zonder hoesje, als je een beetje goed oplet en voorzichtig bent gebeurt er vrijwel niks mee.
Sowieso denk ik altijd, of 20-50 euro besteden aan protectors en hoesjes (want je wilt toch wel weer wat fatsoenlijks als je dan al iets neemt) of je iPhone gewoon lekker gebruiken en voor 20-50 euro minder verkopen als er dan toch een paar krasjes opzitten.
Dus jij hebt de git zwart besteld en gaat geen case/protector gebruiken?Scrtz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:17:
[...]
Tuurlijk zie je dat wel en de hele feel van je iPhone gaat verloren, zelf ook vaker bodyguardz om mijn iPhones gehad, maar op het moment dat ik ze eraf haalde was ik zoveel meer tevreden met mijn iPhone, eindelijk geen goedkope plastic feeling meer..
Gewoon gebruiken dat ding, gebruik nu ook al 3 jaar iPhones zonder hoesje, als je een beetje goed oplet en voorzichtig bent gebeurt er vrijwel niks mee.
Sowieso denk ik altijd, of 20-50 euro besteden aan protectors en hoesjes (want je wilt toch wel weer wat fatsoenlijks als je dan al iets neemt) of je iPhone gewoon lekker gebruiken en voor 20-50 euro minder verkopen als er dan toch een paar krasjes opzitten.
(In het geval je een mat zwrte hebt aangeschaft: "Wat zou je doen als je wel git zwart had besteld?")
[ Voor 6% gewijzigd door naman op 13-09-2016 18:21 ]
Nee de gewone blacknaman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:20:
[...]
Dus jij hebt de git zwart besteld en gaat geen case/protector gebruiken?
(In het geval je een mat zwrte hebt aangeschaft: "Wat zou je doen als je wel git zwart had besteld?")
Wat betreft de Jet Black/Gitzwart variant, als het een beetje meezit, waarschuwt Apple gewoon voor wat er ook met autolak gebeurt. Binnen no-time heb je onherroepelijk allemaal hele fijne krasjes in de lak. Die zie je eigenlijk alleen in de volle zon, als je er met je neus bovenop zit.
Misschien is het ook net zo goed te polijsten als autolak. Het lijkt op foto's in elk geval vergelijkbaar te glimmen. Time will tell, I guess.
Ik ben zelf voor de matzwarte gegaan overigens. Erg stylish, dat glimmende zwart, maar dat past niet bij mij.
Misschien is het ook net zo goed te polijsten als autolak. Het lijkt op foto's in elk geval vergelijkbaar te glimmen. Time will tell, I guess.
Ik ben zelf voor de matzwarte gegaan overigens. Erg stylish, dat glimmende zwart, maar dat past niet bij mij.
Luuk Ikink gooit net live in RTL boulevard een iphone7 in een bak water. Zometeen zullen we zien hoe waterdicht dit ding is.. 🙈🙈🙈 Dacht zelf spatwaterdicht😱😱
Edit ohnee, IP67. Onderdompeling moet dus kunnen😉
Edit ohnee, IP67. Onderdompeling moet dus kunnen😉
[ Voor 27% gewijzigd door Japie.G op 13-09-2016 19:00 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ik ben voor de Jet Black gegaan en na het lezen van de reviews heb ik er nog steeds totaal geen spijt van. Natuurlijk is hij vatbaarder voor krasjes, so be it, ik doe er toch een hoesje omheen. Ik ga niet een apparaat van een kleine €900 zonder na te denken in mijn tas gooien of in mijn zak met sleutels doen. En die video die hier de ronde doet kan ik echt niet serieus nemen, dat is net als met de bendgate; een reviewer die dagelijks zijn iPhone 6 in zijn achterzak stopte en er ook altijd op ging zitten, en vervolgens.. ''OMG it bends!''
Dankjewel. Dat valt me mee.OllieMongollie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:43:
[...]
Het Apple hoesje voor de iPhone 7 weegt 16,7 gram.
Ik heb een S7 Edge en een 6S, de S7 is zeker snel met launchen, maar het enige wat gewoon minder is en dat komt als ik de diverse forums mag geloven door Touchwiz, en hier bedoel ik dan de lag binnen de applicaties.PWM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:01:
[...]
Prima hoorDan zal ik wel een luie 6S hebben. Of een fitte S7
Maar het is zeker snel genoeg. De 6S is (althans dat idee heb ik) met IOS10 nog wat soepeler geworden.
Qua prijs en wat je krijgt is een S7 Edge een prima koop, maar ik prefereer helaas IOS. Ik had zo graag een iPhone a la de S7 Edge qua grootte en bezels gehad
Filmpjes ja . In real life is de 6s no way sneller dan de S7. Met games laden is er groot verschil en wint de 6s hands down maar als je de gewone standaard apps open dan is de S7 erg snel. Dus youtube, social media apps, browsen enz.Malt007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:26:
[...]
Heb al vaak wat testjes gedaan omdat ik toch beide toestellen heb en merk bij normaal gebruik geen enkel verschil in snelheid. Met de timer erbij is soms de een wat sneller en dan weer de ander. Veel apps maken gebruik van het netwerk en dat verklaart vaak het verschil.
Maar eerlijk is eerlijk, de 6s is gewoon erg soepel wat je er ook mee doet. De S7 misschien ietsje minder maar heeft weer een geweldig scherm. Zo heeft elk toestel zn voor en nadelen. Ik hou in iedergeval van beiden.
Tevens nog een review van de iPhone 7 door the Verge. Misschien is deze al geplaatst, dan sorry.
Toch ietwat teleurstellend heb ik het idee.
YouTube: iPhone 7 and 7 Plus review
Ben wel benieuwd eigenlijk waar de meeste bestellingen voor zijn gedaan; de git zwarte of de mat zwarte..
Ik heb de mat zwarte (gewone) 7 gereserveerd bij de Media Markt. Vooralsnog staat er dat ik 'm vrijdag op kan halen, hopelijk is dat ook echt zo...
[ Voor 8% gewijzigd door Herax10NL op 13-09-2016 19:48 ]
Triest eigenlijk dat Android zo zwaar is dat een nieuwere telefoon met een bak meer power "bij normaal gebruik geen enkel verschil in snelheid" oplevert.Garret1410 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:32:
Heb al vaak wat testjes gedaan omdat ik toch beide toestellen heb en merk bij normaal gebruik geen enkel verschil in snelheid.
Laat toch maar weer zien dat het Optimalisatie is waar het echt op draait. En niet de specs onder de kap.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
The Verge (i know vrij apple minded) had daar laatst een mooi artikel over rondom de iPhone 7Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:54:
[...]
Triest eigenlijk dat Android zo zwaar is dat een nieuwere telefoon met een bak meer power "bij normaal gebruik geen enkel verschil in snelheid" oplevert.
Laat toch maar weer zien dat het Optimalisatie is waar het echt op draait. En niet de specs onder de kap.
http://www.theverge.com/2...phone-7-specs-competition
Anoniem: 398486
Die iPhone 7 plus (goud) gaat deze maand komen.in mijn 6s zit dead pixel en scherm is niet origineel zegt Apple dus kan hem terug brengen.
Ga mijn geld terug vragen in cash ipv vouchers (400£)
Leg £419 bij voor iPhone 7 plus 128GB
Nu even kijken of ik daar mee kan wachten tot einde van de maand want ga niet halve maand met een oude Blackberry rond lopen
Volgende maand geef ik mijn vriendin 419£ en kan ze haar toestel weg doen want ze wilt 7 Plus 128GB in goud roze
Ga mijn geld terug vragen in cash ipv vouchers (400£)
Leg £419 bij voor iPhone 7 plus 128GB
Nu even kijken of ik daar mee kan wachten tot einde van de maand want ga niet halve maand met een oude Blackberry rond lopen
Volgende maand geef ik mijn vriendin 419£ en kan ze haar toestel weg doen want ze wilt 7 Plus 128GB in goud roze
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 13-09-2016 20:51 ]
Dat ben ik helemaal met je eens. Wordt tijd dat met name Samsung de software beter optimaliseerd.Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:54:
[...]
Triest eigenlijk dat Android zo zwaar is dat een nieuwere telefoon met een bak meer power "bij normaal gebruik geen enkel verschil in snelheid" oplevert.
Heb het idee dat fabrikanten zich er te makkelijk van af maken waardoor de software support ook niet zo best is. Samsung maakt geweldig mooie hardware maar op software gebied laten ze steken vallen.
Hopen dat daar verandering in komt.
Welk hoesje gaan jullie gebruiken? Ik wil een zo simpel strak dun mogelijk hoesje
Ter land, ter zee en in de kroeg
Op zich als je bij de S7 Edge Nova launcher installeert ipv de standaard Touchwiz launcher ben je ineens van alle lag af en ziet het er ook gelijk strak uit. Is niet veel werk maar inderdaad dat moet je dan wel zelf even doen terwijl Apple gewoon out of the box een soepele ervaring heeft.
Maar goed dat is dan ook de grote kracht van Apple, alles werkt gewoon zonder dat de gebruiker er over hoeft na te denken.
Nadelen van de iPhone (plus) zijn de enorme bezels nog steeds anno 2016 waardoor de toestellen lomp zijn terwijl het scherm niet eens extreem groot is. En daarnaast ook de geslotenheid van iOS, zonder de itunes rommel op je pc kan je niet eens wat muziek naar je telefoon kopieren. En als je een app van buiten de store wilt installeren heb je gelijk jailbreak nodig.
Een persoonlijle keuze dus.
Maar goed dat is dan ook de grote kracht van Apple, alles werkt gewoon zonder dat de gebruiker er over hoeft na te denken.
Nadelen van de iPhone (plus) zijn de enorme bezels nog steeds anno 2016 waardoor de toestellen lomp zijn terwijl het scherm niet eens extreem groot is. En daarnaast ook de geslotenheid van iOS, zonder de itunes rommel op je pc kan je niet eens wat muziek naar je telefoon kopieren. En als je een app van buiten de store wilt installeren heb je gelijk jailbreak nodig.
https://jolioriginals.comChristiano007 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:24:
Welk hoesje gaan jullie gebruiken? Ik wil een zo simpel strak dun mogelijk hoesje
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
BREEK: Consumenten negeren massaal de iPhone 7 vanwege het ontbreken van een koptelefoonaansluiting.
Lees meer op bijvoorbeeld: http://www.ad.nl/economie...ne-7-lopen-hard~a762ed5b/
------
Voor ik jullie een hardverzakking bezorg; geintje moet kunnen he om mijn punt kracht bij te zetten.
Lees meer op bijvoorbeeld: http://www.ad.nl/economie...ne-7-lopen-hard~a762ed5b/
------
Voor ik jullie een hardverzakking bezorg; geintje moet kunnen he om mijn punt kracht bij te zetten.
[ Voor 23% gewijzigd door swv op 13-09-2016 23:12 ]
Ik vind de orderstatus bij Apple onduidelijk. Kan ik mijn iPhone echt ophalen vrijdag? Ik heb niet echt een bevestiging ontvangen van Apple.
Heb tot nu toe 2 emails ontvangen, waarvan de laatste luidde: "Uw bestelling wordt verwerkt, we sturen je een email als je je artikelen kunt ophalen".
Die email heb ik dus nog niet ontvangen.
Heb tot nu toe 2 emails ontvangen, waarvan de laatste luidde: "Uw bestelling wordt verwerkt, we sturen je een email als je je artikelen kunt ophalen".
Die email heb ik dus nog niet ontvangen.

Gulfstream G650
Heh.. Daar staat toch het tegenovergestelde?sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:46:
BREEK: Consumenten negeren massaal de iPhone 7 vanwege het ontbreken van een koptelefoonaansluiting.
Je krijgt vanzelf een mail wanneer de iPhone klaar ligt vrijdag. Dit afhaalproces verloopt anders dan de online bestellingen voor thuisbezorging dus naar de ervaringen van anderen (met bijbehorende statusupdates) moet je niet kijkenSalimRMAF schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:
Ik vind de orderstatus bij Apple onduidelijk. Kan ik mijn iPhone echt ophalen vrijdag? Ik heb niet echt een bevestiging ontvangen van Apple.
Die email heb ik dus nog niet ontvangen.![]()
[afbeelding]
Ik moest ook even goed kijken, maar inderdaad staat er in het artikel dat consumenten juist razend enthousiast zijn over de iPhone 7.Wouter Lucassen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:56:
[...]
Heh.. Daar staat toch het tegenovergestelde?
Ow he verdorie dan heb ik het bericht verkeerd geïnterpreteerd. Sorry voor de onnodige ophef mensen!Wouter Lucassen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:56:
[...]
Heh.. Daar staat toch het tegenovergestelde?
Ik bedoel maar. De 7 wordt massaal omarmd en de boeroepers aan de zijlijn begrijpen er zoals gewoonlijk weer geen snars van. Ik vind dat wel vermakelijk
De boeroepers zijn ook de mensen die nooit een iPhone en/of Apple product zouden kopen.sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:57:
[...]
Ow he verdorie dan heb ik het bericht verkeerd geïnterpreteerd. Sorry voor de onnodige ophef mensen!
Ik bedoel maar. De 7 wordt massaal omarmd en de boeroepers aan de zijlijn begrijpen er zoals gewoonlijk weer geen snars van. Ik vind dat wel vermakelijk
Anoniem: 469045
Had hetzelfde, vond het al vreemd aangezien ik ook geen betaalbevestiging heb gehad. Heb Apple opgebeld en die geven aan dat de bestelling op 16-09 opgehaald kan worden, dit kan de hele dag maar om lange tijden te voorkomen raden ze aan het op de inchecktijd te doen.SalimRMAF schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:
Die email heb ik dus nog niet ontvangen.![]()
[afbeelding]
en nu f**** 4 dagen wachten

Fandroids zijn erger dan IS-aanhangers in hun fanatisme, de haat jegens Apple zit dieper dan de liefde voor hun eigen productepo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:03:
[...]
De boeroepers zijn ook de mensen die nooit een iPhone en/of Apple product zouden kopen.
Maar het is natuurlijk wel een blamage om zo'n major update te verneuken, dat moet echt anders bij Apple. Drukte bij het uitkomen van een update moet je gewoon incalculeren.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nah, ik gebruik de Nova launcher, er is gewoon overal lag. Apple hanteert het 60fps idee, wat gewoon een zeer soepele ervaring geeft, toevallig staat in de review van Anandtech over IOS 10 hier het e.e.a over geschreven : http://www.anandtech.com/show/10611/the-ios-10-review/6ik222 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:28:
Op zich als je bij de S7 Edge Nova launcher installeert ipv de standaard Touchwiz launcher ben je ineens van alle lag af en ziet het er ook gelijk strak uit. Is niet veel werk maar inderdaad dat moet je dan wel zelf even doen terwijl Apple gewoon out of the box een soepele ervaring heeft.
Anyways dat kan voor de een (moi) dus super irritant zijn als dat ontbreekt en de ander merkt er helemaal niks van.
Gebruik al jaren Spotify, dus dat is voor mij geen probleem. Gedoe met (illegale) muziek downloaden, op de telefoon zetten (of op Android direct downloaden
De bezels van de Plus is gewoon niet van deze tijd, de telefoon is gewoon te groot en lomp en niet mooi, heel erg jammer. Het zal wel een verhaal zijn van redesign-kosten-marges lager etc... Volgend jaar zijn die onderdelen e.d. weer goedkoper, dus is het een jaar uitgesteld,helaas maar het is niet anders.
Ach ja, Spotify. Ik zit er over te denken om binnenkort toch eens over te stappen naar Apple music.epo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:53:
[...]
Nah, ik gebruik de Nova launcher, er is gewoon overal lag. Apple hanteert het 60fps idee, wat gewoon een zeer soepele ervaring geeft, toevallig staat in de review van Anandtech over IOS 10 hier het e.e.a over geschreven : http://www.anandtech.com/show/10611/the-ios-10-review/6
Anyways dat kan voor de een (moi) dus super irritant zijn als dat ontbreekt en de ander merkt er helemaal niks van.
Gebruik al jaren Spotify, dus dat is voor mij geen probleem. Gedoe met (illegale) muziek downloaden, op de telefoon zetten (of op Android direct downloaden), geen zin in
![]()
De bezels van de Plus is gewoon niet van deze tijd, de telefoon is gewoon te groot en lomp en niet mooi, heel erg jammer. Het zal wel een verhaal zijn van redesign-kosten-marges lager etc... Volgend jaar zijn die onderdelen e.d. weer goedkoper, dus is het een jaar uitgesteld,helaas maar het is niet anders.
Spotify laadt alvast meerdere nummers in, dat is irritant op mobiele data als je even 1 nummer uit een album wilt laten horen. Apple Music doet dat niet.
Verder al jaren Spotify klant, dus snel zal het niet gaan denk ik.
Waar kun je dat aan zien? Ik dacht juist dat Spotify enorm veel aan caching deed bij veel beluisterde nummers trouwens.
[ Voor 19% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 14-09-2016 08:17 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hoesje net binnen en nagewogen voor je, maar liefst 16 gram schoon aan de haakWenzel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
[...]
Ligt het aan mij of lijkt de rand om het scherm van het hoesje vrij breed/dik?Brabso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:56:
[...]
Hoesje net binnen en nagewogen voor je, maar liefst 16 gram schoon aan de haak
Heel erg bedankt!Brabso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:56:
[...]
Hoesje net binnen en nagewogen voor je, maar liefst 16 gram schoon aan de haak
We hebben het toch over deze ?
Nee, ik heb het over het leren hoesje van de iPhone 7, de link van jou is van de iPhone 7 plusWenzel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:19:
[...]
Heel erg bedankt!
We hebben het toch over deze ?
Ps de rand lijkt mss dik op de foto maar dat komt omdat het leer rond loopt net zoals de iPhone zodat deze mooi aansluit
Ja schat ongeveer dan 20 gram, hooguit 22 gram.
Misschien is deze vraag al gesteld maar ik kon hier geen antwoord op vinden;
Wat is jullie verwachting voor de originele iPhone 7 hoesjes in de Apple Store zelf? Grote voorraad? Hoe was dit voorgaande jaren?
Als ik hem nu bestel komt hij wws niet meer voor vrijdag dus dan zou ik een alternatief moeten hebben.
Wat is jullie verwachting voor de originele iPhone 7 hoesjes in de Apple Store zelf? Grote voorraad? Hoe was dit voorgaande jaren?
Als ik hem nu bestel komt hij wws niet meer voor vrijdag dus dan zou ik een alternatief moeten hebben.
Ik had deze binnen 2 dagen binnen dus als je vandaag besteld ben je op tijd hoor.Anoniem: 469045 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:07:
Idem hier Zondag nacht besteld en dinsdag binnen.Brabso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:17:
[...]
Ik had deze binnen 2 dagen binnen dus als je vandaag besteld ben je op tijd hoor.
Zelf dit hoesje net ontvangen, http://www.iphone2day.nl/...-apple-iphone-7-plus.html
Sleeve van Decoded voor mijn 6 plus behoud ik ook, prima bescherming voor mijn 7+ gitzwart denk ik.
Sleeve van Decoded voor mijn 6 plus behoud ik ook, prima bescherming voor mijn 7+ gitzwart denk ik.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Kijk zojuist op MyVodafone, zie ik het volgende:
Status van je bestelling:
De bestelling is verstuurd.
Zou ik hem dan morgen binnen kunnen krijgen?
Ja, een lege doos of een flesje waterJuhrat schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:44:
Kijk zojuist op MyVodafone, zie ik het volgende:
Even een gekke vraag;
Hoe hebben jullie je iPhone ingesteld? Welke functies gebruik je nou wel en niet?
Zelf zet ik eigenlijk altijd alles uit; geen push, geen background refresh, alle GPS functies staan uit (behalve motion calibration en find my iPhone + de afzonderlijke apps gewoon). Ook spotlight functies staan uit en ik doe eigenlijk niks van het systeem via mobiele data. ZO kom ik meestal aan 8 uur gebruik op mijn iPhone 6 uit over een hele dag (dus 8 uur echt gebruik met lichte taken).
Gebruiken jullie wel geofences, most visited places e.d? En waarom dan? is het echt zo gaaf?
Hoe hebben jullie je iPhone ingesteld? Welke functies gebruik je nou wel en niet?
Zelf zet ik eigenlijk altijd alles uit; geen push, geen background refresh, alle GPS functies staan uit (behalve motion calibration en find my iPhone + de afzonderlijke apps gewoon). Ook spotlight functies staan uit en ik doe eigenlijk niks van het systeem via mobiele data. ZO kom ik meestal aan 8 uur gebruik op mijn iPhone 6 uit over een hele dag (dus 8 uur echt gebruik met lichte taken).
Gebruiken jullie wel geofences, most visited places e.d? En waarom dan? is het echt zo gaaf?
[ Voor 10% gewijzigd door Eduardboon op 14-09-2016 18:11 ]
Heb dezelfde vraag. Aangezien afhalen geen optie is in de Apple Store app.Anoniem: 469045 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:07:
Gebruik gewoon alles, waarom niet? Hopelijk begin je nu niet over het privacy verhaal, want er is echt niemand die interesse heeft in een leek als ons buiten wat marketing doeleinden na.Eduardboon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:10:
Even een gekke vraag;
De suggesties etc zijn vaak juist wel handig als je locaties gebruikt, ook met foto's maken etc. Zou niet weten waarom je zoveel functionaliteit van je iPhone uit zou zetten?
Heb veel aanstaan, enkel Siri niet.Eduardboon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:10:
Even een gekke vraag;
De GPS staat alleen uit voor de standaard zooi van Apple wat ze allemaal bij willen houden.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vanwege de batterij. Als ik alles aan heb staan krijg ik 3-4 uur gebruik uit mijn telefoon omdat de gps steeds aanspringt, daar zit ik niet op te wachten.Scrtz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:19:
[...]
Gebruik gewoon alles, waarom niet? Hopelijk begin je nu niet over het privacy verhaal, want er is echt niemand die interesse heeft in een leek als ons buiten wat marketing doeleinden na.
De suggesties etc zijn vaak juist wel handig als je locaties gebruikt, ook met foto's maken etc. Zou niet weten waarom je zoveel functionaliteit van je iPhone uit zou zetten?
Background refresh staat uit omdat de apps wel snel genoeg updaten als je zelf kiest ze te openen. De GPS functies lijken me ook best geinig, maar ik zit niet graag rond 5-6 uur al zonder stroom met weinig gebruik. Mijn accu is overigens prima, die is bij apple getest en zit op 104 procent van een normale i6 waarde.
Interessant!, Ik gebruik Siri juist ontzettend veel.Famous schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:23:
[...]
Heb veel aanstaan, enkel Siri niet.
De GPS staat alleen uit voor de standaard zooi van Apple wat ze allemaal bij willen houden.
Back ground refresh heb ik ook uit trouwens.Eduardboon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:37:
[...]
Vanwege de batterij. Als ik alles aan heb staan krijg ik 3-4 uur gebruik uit mijn telefoon omdat de gps steeds aanspringt, daar zit ik niet op te wachten.
Background refresh staat uit omdat de apps wel snel genoeg updaten als je zelf kiest ze te openen. De GPS functies lijken me ook best geinig, maar ik zit niet graag rond 5-6 uur al zonder stroom met weinig gebruik. Mijn accu is overigens prima, die is bij apple getest en zit op 104 procent van een normale i6 waarde.
[...]
Interessant!, Ik gebruik Siri juist ontzettend veel.
Waarvoor gebruik je Siri? het lijkt mij zo lomp als je ergens loopt om dan tegen dat ding te praten.
Een maat van mij doet het wel eens en dan werkt het soms ook nog niet
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Iemand een voorstel voor een siliconen/TPU transparant case? Ik heb hem liever zo dun mogelijk.
Toch maar even contact met Apple gezocht, zij gaven aan dat er vrijdag (voldoende) hoesjes aanwezig zouden moeten zijnKappuhH schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:14:
[...]
Heb dezelfde vraag. Aangezien afhalen geen optie is in de Apple Store app.
Kijk mijn advertentie even :-)MarcaIT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:35:
Iemand een voorstel voor een siliconen/TPU transparant case? Ik heb hem liever zo dun mogelijk.
Heb je dan zo'n slechte batterij ofzo? Oké ik heb een 6s plus nu, maar met mijn 6 haalde ik ook gewoon makkelijk een dag. En ik ben best wel een diehard gebruiker, elke dag bijna 2 uur reizen met de trein en saaie lessen op school betekenen veelvoudig iPhone gebruikEduardboon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:37:
[...]
Vanwege de batterij. Als ik alles aan heb staan krijg ik 3-4 uur gebruik uit mijn telefoon omdat de gps steeds aanspringt, daar zit ik niet op te wachten.
[...]
Interessant!, Ik gebruik Siri juist ontzettend veel.
Ja werkt uitstekend hier. Ik gebruik het vooral om snel iemand te bellen (gaat echt veel vlotter dan via de phone app) en zo nu en dan een berichtje terugsturen. Daarnaast veel gebruik van dicteren, een heeeeerlijke functie.Famous schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:46:
[...]
Back ground refresh heb ik ook uit trouwens.
Waarvoor gebruik je Siri? het lijkt mij zo lomp als je ergens loopt om dan tegen dat ding te praten.
Een maat van mij doet het wel eens en dan werkt het soms ook nog niet
Moet zeggen dat ik ook een Apple Watch heb, dus het Siri-gebruik wordt ook daardoor zeer populair bij mij.
Ik heb geen slechte accu, sinds jaar en dag al deze problemen met iPhones, ben met een 3G begonnen. Heb een 4, 4S, 5, 6 gehad en straks de 7 dus. Nooit een plus versie, dus daar zit wel een verschilletje, maar haalde met de 5 al amper 5 uur gebruik, met de 6 dus bijna 8 met mijn settings.Scrtz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:22:
[...]
Heb je dan zo'n slechte batterij ofzo? Oké ik heb een 6s plus nu, maar met mijn 6 haalde ik ook gewoon makkelijk een dag. En ik ben best wel een diehard gebruiker, elke dag bijna 2 uur reizen met de trein en saaie lessen op school betekenen veelvoudig iPhone gebruik
Vandaag 2 uur en 38 minuten gebruik en 13,5 uur standby en heb 60 procent over. Denk dat ik nu op 40-30 zat met de GPS functies aan. Meeste batterijgebruik gaat op aan achtergrondactiviteit van mail en whatsapp vandaag (background refresh staat gewoon uit).
Tja, of ik heb een giga bug in mijn iCloud account ofzo, maar dat lijkt me zeer sterk
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.