Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:08:
[...]

Hij doelt op het embargo dat rust op het uitbrengen van reviews over de iPhone 7 van gerenommeerde websites. Niet de gebruikersreviews die vanaf vrijdag zullen verschijnen ;)
Loopt het Embargo dinsdag af? Vroeg ik me toevallig vanmiddag nog af maar niet verder naar gezocht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
Donstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:10:
[...]

Loopt het Embargo dinsdag af? Vroeg ik me toevallig vanmiddag nog af maar niet verder naar gezocht.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Donstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:10:
[...]

Ik geloof het wel, ging de voorgaande jaren altijd zo. Op een vrijdag de pre-orders en de dinsdag erop gedurende dag het embargo voor reviewers eraf. Kijk uit naar dat moment want op dit moment is er echt nauwelijks nieuws :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keest12 schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:19:
[...]

Ik geloof het wel, ging de voorgaande jaren altijd zo. Op een vrijdag de pre-orders en de dinsdag erop gedurende dag het embargo voor reviewers eraf. Kijk uit naar dat moment want op dit moment is er echt nauwelijks nieuws :/
Ja ik ook. Zijn er een aantal welke ik altijd kijk/lees.
Ben benieuwd wat ze dit jaar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Meh, zit toch nog steeds te twijfelen! Heb een 7 Plus 32GB gereserveerd om op te halen vrijdagmiddag. Wil eigenlijk Silver, maar die was er al niet meer. 100% dat ik er toch weer een apple case om doe, dus eigenlijk zie je toch weer weinig van die kleur.
Dus vrijdag gewoon gold ophalen of gokken op zaterdag ochtend dat er een nieuwe lading zilveren vrij is gekomen voor reservering. Twijfels :(

Vrijdagochtend een Xando (Apple Reseller) bezoeken kan misschien ook nog wel. Zorgen dat ik dan als eerste ben door extra vroeg te gaan.. M'n 6S vorig jaar daar kunnen halen vlak voor sluitingstijd. Maar weet niet of ze dit jaar weer een voorraad krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:38:
Meh, zit toch nog steeds te twijfelen! Heb een 7 Plus 32GB gereserveerd om op te halen vrijdagmiddag. Wou eigenlijk Silver, maar die was er al niet meer. 100% dat ik er toch weer een apple case om doe, dus eigenlijk zie je toch weer weinig van die kleur.
Dus vrijdag gewoon gold ophalen of gokken op zaterdag ochtend dat er een nieuwe lading zilveren vrij is gekomen voor reservering. Twijfels :(

Vrijdagochtend een Xando (Apple Reseller) bezoeken kan misschien ook nog wel. Zorgen dat ik dan misschien eerste ben door extra vroeg te gaan.. M'n 6S vorig jaar daar kunnen halen vlak voor sluitingstijd. Maar weet niet of ze dit jaar weer een voorraad krijgen!
Voor welke kleur heb je een reservering? Edit: gold. Zie het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Foto's gemaakt met een 7 Plus, zo schijnt volgens deze website.
Ziet er top uit. Kan me haast niet voorstellen dat een telefoon die foto kan nemen van de rugbyspeler die in de lucht zweeft, al is het nog zo zonnig en heb je dus een korte sluitingstijd.

Ik kom van een Samsung Galaxy S6 Edge Plus (met erg goede camera btw) en heb de 7 Plus in bestelling staan. Voor het eerst een iPhone, wilde er eigenlijk nooit aan. Maar als je echt zo'n foto kan maken met de 7 Plus, zou dit het m'n ommezwaai al haast waard kunnen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-06 19:16

racoon

mooowwww

is dit iets voor de iphone7, of zijn er betere verkrijgbaar?
http://www.janox.nl/iPhon...Oqhwa-Ric8CFacW0wodZ8wGnA

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
heutsm schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:04:
Ziet er top uit. Kan me haast niet voorstellen dat een telefoon die foto kan nemen van de rugbyspeler die in de lucht zweeft, al is het nog zo zonnig en heb je dus een korte sluitingstijd.

Ik kom van een Samsung Galaxy S6 Edge Plus (met erg goede camera btw) en heb de 7 Plus in bestelling staan. Voor het eerst een iPhone, wilde er eigenlijk nooit aan. Maar als je echt zo'n foto kan maken met de 7 Plus, zou dit het m'n ommezwaai al haast waard kunnen zijn. ;)
Prachtige foto's inderdaad. Het zijn dan wel de perfecte omstandigheden, want met eerdere iPhones zijn de sneak-preview foto's genomen bij een rugbywedstrijd tijdens de avond uren uit m'n hoofd. Met de iPhone 6 werden de foto's genomen in een mistig IJsland. Dat zijn allen andere omstandigheden dan nu. Zouden de foto's bewerkt zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

Is toch duidelijk een verbetering vergeleken met die foto van de Superbowl _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:13:
[...]

Is toch duidelijk een verbetering vergeleken met die foto van de Superbowl _O-
Zou dat de reden zijn geweest dat ook de 4,7-inch iPhone OIS kreeg? Afgrijselijke foto. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Bij iedere foto staat wel rechtsonder camera: iPhone en de Aperture, bij die zwevende geen info... :X
Overigens zie ik op de 2de foto wat onscherpheid op de shirts. En bij die zwevende weinig tot niks terwijl dit er toch ook een snelle beweging uit ziet.

Heb die foto's van het apple team nooit echt vertrouwd :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 12-09-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Overigens ook de eerste benchmarks in Geekbench, al hecht ik aan benchmarks niet zoveel waarde. Van de iPhone 6 naar de 6s een sprong van ongeveer 1500, en nu een sprong van nog geen 1000.

http://www.iculture.nl/ni...chmark-bevestigt-3gb-ram/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Anoniem: 736981 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:56:
[...]

Bij iedere foto staat wel rechtsonder camera: iPhone en de Aperture, bij die zwevende geen info... :X
Overigens zie ik op de 2de foto wat onscherpheid op de shirts. En bij die zwevende weinig tot niks terwijl dit er toch ook een snelle beweging uit ziet.

Heb die foto's van het apple team nooit echt vertrouwd :9
Ik geloof niet dat ze het zo bont maken als Nokia met de Lumia 920. Bij een opname met een rijdende auto kon in je in een reflectie van het glas zien dat er een hele andere camera de opname aan het maken was ;)

Check: http://www.theverge.com/2...review-ads-are-fraudulent

Saillant detail, de man verantwoordelijk voor de Lumia camera werkt voor Apple al een tijdje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Miki schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:39:
[...]

Ik geloof niet dat ze het zo bont maken als Nokia met de Lumia 920. Bij een opname met een rijdende auto kon in je in een reflectie van het glas zien dat er een hele andere camera de opname aan het maken was ;)

Check: http://www.theverge.com/2...review-ads-are-fraudulent

Saillant detail, de man verantwoordelijk voor de Lumia camera werkt voor Apple al een tijdje :D
Heerlijk 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-06 09:35
Kan me haast niet voorstellen dat een telefoon die foto kan nemen van de rugbyAmerican footballspeler die in de lucht zweeft, al is het nog zo zonnig en heb je dus een korte sluitingstijd.
In de VS kennen ze rugby alleen bij de vrouwen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door loeberce op 12-09-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
loeberce schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:42:
[...]

In de VS kennen ze rugby alleen bij de vrouwen ;)
Zeker in de war door de foto met de dames... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 22:52
Ik ben normaal niet zo van de hoesjes omdat ik een telefoon o.a. selecteer op uiterlijk en een hoesje afbreuk vind doen aan een telefoon. Maar aangezien ik nu een kleine heb rondlopen van 15 maanden wil ik toch een beetje zekerheid inbouwen. Hij weet al dat hij niet aan de telefoon mag komen, maar ja, kinderen enzo... :+

Nu vind ik die lederen hoesjes van Apple zelf wel erg mooi en stylish. Peperduur voor een hoesje, maar ach als je het doet, doe het dan goed :P
Hebben jullie hier ervaringen met dit hoesje voor de 6(s)? Op Youtube zie ik diverse reviews die op zich positief zijn, was even benieuwd hoe dat hier is.

Verder: welke kleur moet ik kiezen? Ik twijfel tussen 2 :X
Ik heb een matzwarte 7 besteld, en op de Apple site vind ik het zwarte lederen hoesje erg mooi ogen, maar op de YT filmpjes ben ik nog niet helemaal overtuigd.
De Saddle Brown is ook een erg mooie kleur, het verweren in de loop der tijd is natuurlijk ook wel grappig, en het past perfect bij mijn bruine Secrid. Maar dan twijfel ik weer over de combi matzwart / saddle brown.

Argh, keuzes keuzes :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 15:23

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kwaliteit is goed. Mijn vriendin heeft er al twee jaar eentje om de 6 Plus (blauw, leder) en die krijgt het behoorlijk te verduren, qua krasgevoeligheid: los in de tas tussen allerlei andere losse spullen, dat soort dingen. Hoesje ziet er nog goed uit. Gebruikt wel, maar nergens stuk, ernstig versleten of wat dan ook.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Mijn zwarte lederen Apple hoesje voor m'n 6 Plus begint nu, na 2 jaar, in een hoek zijn leer kwijt te raken. Ik zie er nu "wit" onder zitten.

Maar dit is pas zeer recent dus dat vind ik meevallen.

Verder vind ik de buttons lastig indrukbaar (jup dat is een woord joh :+), maar dat hebben ze met de nieuwe hoesjes voor de 7 (Plus) gefixt, dus ik heb er weer eentje besteld.

Ben wel gewisseld naar saddle brown van zwart, omdat ik eens wat anders wil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-06 10:27
Ik zit te denken aan een 'fresh start' met de 7.
Ik zet al jaren op nieuwe iPhones een reservekopie terug.
Of het klopt of niet lijkt het me misschien eens goed, fris te beginnen en alles weer van de grond af te starten, wellicht zorgt dit voor wat meer vrije ruimte en een vlottere telefoon. Omdat ik toch het idee heb dat er na jaren data zich diep nestelt en verborgen blijft in het systeem.

Wie heeft ervaring met een frisse start zonder het terugzetten van een reservekopie? Share it please! :)

Edit voor bovenstaande berichten:
Ik ben ook zeer tevreden met de leather cases. Kwaliteit blijft goed, ja je ziet slijtage maar leder blijft een natuurproduct, dus dat weet je.
Betreft lastig in te drukken knoppen kan ik dat beamen. Op een dag in Amsterdam even de store binnen gelopen, een aantal maanden geleden. Verteld dat ik de drukbaarheid van mijn case beroerd vond en...binnen 5 minuten stond ik buiten in het zonnetje met een nieuwe case, die weer prettig werkte en dat nog steeds doet. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Novarion op 12-09-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 10:08
BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:35:
Kwaliteit is goed. Mijn vriendin heeft er al twee jaar eentje om de 6 Plus (blauw, leder) en die krijgt het behoorlijk te verduren, qua krasgevoeligheid: los in de tas tussen allerlei andere losse spullen, dat soort dingen. Hoesje ziet er nog goed uit. Gebruikt wel, maar nergens stuk, ernstig versleten of wat dan ook.
Inderdaad ik heb zelf ook een leer cover van apple op mijn iPhone 6s en ziet er wel nice uit, en kunnen veel hebben, beter dan alle andere covers die ik gehad heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Novarion schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:44:
Ik zit te denken aan een 'fresh start' met de 7.
Ik zet al jaren op nieuwe iPhones een reservekopie terug.
Of het klopt of niet lijkt het me misschien eens goed, fris te beginnen en alles weer van de grond af te starten, wellicht zorgt dit voor wat meer vrije ruimte en een vlottere telefoon. Omdat ik toch het idee heb dat er na jaren data zich diep nestelt en verborgen blijft in het systeem.

Wie heeft ervaring met een frisse start zonder het terugzetten van een reservekopie? Share it please! :)
Ik doe dit sowieso wel eens.
Werkt prima! Alle contact en notities blijven op de telefoon en de rest is wel 'weg'. Je hebt natuurlijk meer ruimte als je alle apps weer installeren maar voor mijn gevoel gaat de batterij ook wat langer mee (als ik een bestaande opnieuw deed).

Kan ook tussen de oren zitten 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Famous schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:52:
[...]

Ik doe dit sowieso wel eens.
Werkt prima! Alle contact en notities blijven op de telefoon en de rest is wel 'weg'. Je hebt natuurlijk meer ruimte als je alle apps weer installeren maar voor mijn gevoel gaat de batterij ook wat langer mee (als ik een bestaande opnieuw deed).

Kan ook tussen de oren zitten 8)7
Juist! Ook de batterij is een belangrijk punt waarom ik het wil doen. Die heb ik ook flink achteruit zien gaan de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Denman schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:30:
Ik ben normaal niet zo van de hoesjes omdat ik een telefoon o.a. selecteer op uiterlijk en een hoesje afbreuk vind doen aan een telefoon. Maar aangezien ik nu een kleine heb rondlopen van 15 maanden wil ik toch een beetje zekerheid inbouwen. Hij weet al dat hij niet aan de telefoon mag komen, maar ja, kinderen enzo... :+

Nu vind ik die lederen hoesjes van Apple zelf wel erg mooi en stylish. Peperduur voor een hoesje, maar ach als je het doet, doe het dan goed :P
Hebben jullie hier ervaringen met dit hoesje voor de 6(s)? Op Youtube zie ik diverse reviews die op zich positief zijn, was even benieuwd hoe dat hier is.

Verder: welke kleur moet ik kiezen? Ik twijfel tussen 2 :X
Ik heb een matzwarte 7 besteld, en op de Apple site vind ik het zwarte lederen hoesje erg mooi ogen, maar op de YT filmpjes ben ik nog niet helemaal overtuigd.
De Saddle Brown is ook een erg mooie kleur, het verweren in de loop der tijd is natuurlijk ook wel grappig, en het past perfect bij mijn bruine Secrid. Maar dan twijfel ik weer over de combi matzwart / saddle brown.

Argh, keuzes keuzes :/
toon volledige bericht
Ik heb nu een iPhone 6 en had een bruin lederen hoesje. Het hoesje was na nu 20 maanden dagelijks gebruikt zover versleten dat het niet meer kon (bij de hoekjes kwam het plastic erdoor, incl. een scheurtje in het harde plastic) daarnaast waren de randen zover verweerd dat het leer eraf was gesleten (ik denk van het hand-zweet). Omdat ik op de 7 aan het wachten was heb ik geen nieuw hoesje gekocht.

Ik ben wel weer van plan om het zadelbruine leren hoesje te halen bij mijn matzwarte 7 die ik vrijdag kan ophalen.
Het geeft net een beetje extra cachet boven een hard plastic of een siliconen hoesje. (en ik heb ook een zadelbruin leren secrid, dus gaat mooi samen).

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
kwam volgende filmpje tegen op 9to5mac van Steve Job over Apple Courage.

Volledige artikel:
YouTube: YouTube: Steve Jobs - Courage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 26-06 15:42
Wat is de gemiddelde levertijd van slickwraps.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 15:15

Nitai

Live the life you love.

JackBol schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:01:
[...]
Ik heb nu een iPhone 6 en had een bruin lederen hoesje. Het hoesje was na nu 20 maanden dagelijks gebruikt zover versleten dat het niet meer kon (bij de hoekjes kwam het plastic erdoor, incl. een scheurtje in het harde plastic) daarnaast waren de randen zover verweerd dat het leer eraf was gesleten (ik denk van het hand-zweet). Omdat ik op de 7 aan het wachten was heb ik geen nieuw hoesje gekocht.
Ik had er ook een bij de launch van de iPhone 6, die was er inderdaad slecht aan toe. Met de 6s had ik er weer een aangeschaft die het beduidend langer heeft volgehouden. Wellicht hebben ze een verbetering doorgevoerd waardoor het leer niet meer zo kwetsbaar is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-06 13:45
Mrk87 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:34:
Wat is de gemiddelde levertijd van slickwraps.com?
Dit is moeilijk te zeggen, de wraps komen uit de VS dus je zult rekening moeten houden met een levertijd van 1 à 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Inmiddels de naked slickwrap besteld. De discountcode werkte helaas niet meer.
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
iPhone 7 JB en BL package spotted :)

http://bbs.feng.com/read-htm-tid-10764736.html

[ Voor 80% gewijzigd door Msi92 op 12-09-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je plaatjes doen het niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hmmm wat zie je?

http://bbs.feng.com/read-htm-tid-10764736.html Hier zijn ze te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Een onwijs opgerekt plaatje van 64x64 pixels gok ik met een rood kruis :P Ik zie dat je die foto's van MacRumors hebt want rechtsklikken en openen in een nieuw venster werkt wel :)

Maargoed mooi spul hoor. Je zou hem maar al vast hebben mogen houden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:58:
[...]

Een onwijs opgerekt plaatje van 64x64 pixels gok ik met een rood kruis :P Ik zie dat je die foto's van MacRumors hebt want rechtsklikken en openen in een nieuw venster werkt wel :)

Maargoed mooi spul hoor. Je zou hem maar al vast hebben mogen houden :D
Thanks, ja heb ze via MR. Heb het ff aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nou heb ik toch maar mijn bestelling iphone 7 plus geannuleerd. Ik wil de 7 en 7 plus toch in het echt zien.

Ik wil weten hoe de homeknop voelt.
Hoe de speakers klinken.
Hoe de kleuren er in het echt uitzien.

Ik lig savonds altijd met oortjes in bed te youtuben en te netflixen. Anders wordt vriendin wakker. En ik moet dan de telefoon opladen en oortjes tegelijkertijd gebruiken.

Dus bij de iphone 7 moet ik of een adapter kopen of nieuwe wireless oortjes.

Bij de grote release ga ik gelijk naar de apple store om ze te checken en dan een beslissing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
DeeSung schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:22:
Nou heb ik toch maar mijn bestelling iphone 7 plus geannuleerd. Ik wil de 7 en 7 plus toch in het echt zien.

Hoe de speakers klinken.

Ik lig savonds altijd met oortjes in bed te youtuben en te netflixen. Anders wordt vriendin wakker. En ik moet dan de telefoon opladen en oortjes tegelijkertijd gebruiken.

Bij de grote release ga ik gelijk naar de apple store om ze te checken en dan een beslissing maken.
Zucht :P Had nou gewoon de iPhone 7 over laten komen zodat je er rustig mee kunt spelen. Of wil je je bed meenemen naar de Apple Store :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:28

Tja dat is een nadeel, maar net als met Flash, dat komt uiteindelijk wel weer goed als de markt zich aanpast. Ik snap best dat ze liever de ruimte van zon legacy 3,5mm plug inzetten voor een betere camera sensor of taptic engine.

Ik heb hem wel besteld maar met ophalen, als het slecht aanvoelt in de Apple Store dan neem ik hem niet af. Dus ik deel wel een gebied van je zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:28:
[...]

Zucht :P Had nou gewoon de iPhone 7 over laten komen zodat je er rustig mee kunt spelen. Of wil je je bed meenemen naar de Apple Store :?
Nee ik ga gewoon kijken en dan bestel ik bij een provider. Vind het nu nietzo erg om te wachten aangezien er ook al een andere gadget (apple watch) wordt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
DeeSung schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:32:
[...]

Nee ik ga gewoon kijken en dan bestel ik bij een provider. Vind het nu nietzo erg om te wachten aangezien er ook al een andere gadget (apple watch) wordt gekocht.
Ah oke. Ik doelde meer op de mogelijkheid dat Apple best flexibel is met het terugnemen van jouw iPhone wanneer je er niet tevreden over bent. Sommige dingen (tekortkomingen?) kan je in de winkel opmerken, maar voor andere zaken is het fijn als je er thuis even mee gespeeld hebt. Ik kan bijvoorbeeld in de winkel niet beoordelen of het gebrek aan een 3.5 jack een probleem vormt. Dat moet ik in de dagelijkse praktijk ervaren. Misschien kom je er achter dat de batterij zo lang meegaat dat je niet eens op hoeft te laden voor het slapen gaan, maar juist tijdens. Daar kom je maar op een manier achter... Om maar wat te noemen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door swv op 12-09-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:35:
[...]

Ah oke. Ik doelde meer op de mogelijkheid dat Apple best flexibel is met het terugnemen van jouw iPhone wanneer je er niet tevreden over bent. Sommige dingen (tekortkomingen?) kan je in de winkel opmerken, maar voor andere zaken is het fijn als je er thuis even mee gespeeld hebt. Ik kan bijvoorbeeld in de winkel niet beoordelen of het gebrek aan een 3.5 jack een probleem vormt. Dat moet ik in de dagelijkse praktijk ervaren. Misschien kom je er achter dat de batterij zo lang meegaat dat je niet eens op hoeft te laden voor het slapen gaan, maar juist tijdens. Daar kom je maar op een manier achter... Om maar wat te noemen ;)
Dat begrijp ik wel :P. Maar ik koop liever goeie wireless oortjes erbij met die nieuwe chip van apple. Om eerlijk te zeggen is dat eigenlijk een must bij de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
DeeSung schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:42:
[...]

Dat begrijp ik wel :P. Maar ik koop liever goeie wireless oortjes erbij met die nieuwe chip van apple. Om eerlijk te zeggen is dat eigenlijk een must bij de 7.
Lastig te zeggen. Je weet de looks maar nog niet de hearing en feeling.
Misschien klinken ze toch niet zo lekker als je hoopt en zitten ze toch een stuk minder comfortabel. Alhoewel het laatste wel redelijk zal overeenkomen met de huidige EarPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Foto's genomen met de iPhone 7 Plus op de US Open. Zitten weer prachtige plaatjes tussen. Kan niet wachten tot ik er dit weekend mee kan stoeien! Hopende dat de iPhone 7 camera niet veel onderdoet voor die van de 7 Plus met uitzondering van zoom en bokeh haha.

http://www.espn.com/espn/...one-7-photos-2016-us-open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
keest12 schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:01:
Foto's genomen met de iPhone 7 Plus op de US Open. Zitten weer prachtige plaatjes tussen. Kan niet wachten tot ik er dit weekend mee kan stoeien! Hopende dat de iPhone 7 camera niet veel onderdoet voor die van de 7 Plus met uitzondering van zoom en bokeh haha.

http://www.espn.com/espn/...one-7-photos-2016-us-open
Zal er zeker niet aan onder doen, gezien het dezelfde camera is.
Vanaf 2x zoom wordt de telephoto-lens pas gebruikt en uiteraard mist het wel de features die je zelf al noemt.

Mooie foto's inderdaad, had leuk geweest om te weten of de foto's 1x of 2x of hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Novarion schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:15:
[...]

Zal er zeker niet aan onder doen, gezien het dezelfde camera is.
Vanaf 2x zoom wordt de telephoto-lens pas gebruikt en uiteraard mist het wel de features die je zelf al noemt.

Mooie foto's inderdaad, had leuk geweest om te weten of de foto's 1x of 2x of hoger zijn.
Hier staan ze incl. specs: http://imgur.com/a/EC86k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Scrtz schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:00:
[...]

Geen idee wat voor broeken je dan draagt maar bij mij past ie altijd.. tja ik typ sws altijd met 2 handen. Het klopt wel dat je afentoe even moet wachten voor j je iphone kunt pakken om te reageren, vooral als je met andere zaken bezig bent of al iets anders in 1 hand vast hebt, maar daarvoor hoef ik geen non plus meer :P

Als je zo de veranderingen ziet lijkt het er ook gewoon op alsof de normale variant een afdankertje en budget model wordt en alle aandacht richting de plus lijkt te gaan. Maar zoals donstil op de vorige pagina al zei vind ik het ook maar stom dat de non plus steeds meer achteruit gaat qua functies..
Ik kan me vergissen, maar het enige verschil waar je als gebruiker iets van zou merken is de dubbele camera en de grotere batterij? Wat is er dan budget aan de gewone iPhone?

De grotere batterij zal ik wellicht wel missen (stap over van een 6 Plus naar een 7 non-Plus) maar het voordeel van de dubbele camera lijkt me vooralsnog twijfelachtig. De portretten zijn wel leuk, maar daarvoor pak ik toch liever m'n DSLR aangezien dat niet onderhevig is aan foutjes in een of ander algoritme dat een bepaalde situatie niet goed herkent. En als je geen portretten wilt maken kun je blijkbaar datzelfde effect niet eens bereiken met de dubbele camera, aangezien het specifiek werkt voor portretten.

Nee, ik heb dus de 7 non-Plus besteld nu, omdat ik een beetje klaar was met dat koelkastformaat van m'n 6 Plus, maar toch twijfel ik een beetje en dat is puur en alleen vanwege de accu.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
gday schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:09:
[...]

Ik kan me vergissen, maar het enige verschil waar je als gebruiker iets van zou merken is de dubbele camera en de grotere batterij? Wat is er dan budget aan de gewone iPhone?

De grotere batterij zal ik wellicht wel missen (stap over van een 6 Plus naar een 7 non-Plus) maar het voordeel van de dubbele camera lijkt me vooralsnog twijfelachtig. De portretten zijn wel leuk, maar daarvoor pak ik toch liever m'n DSLR aangezien dat niet onderhevig is aan foutjes in een of ander algoritme dat een bepaalde situatie niet goed herkent. En als je geen portretten wilt maken kun je blijkbaar datzelfde effect niet eens bereiken met de dubbele camera, aangezien het specifiek werkt voor portretten.

Nee, ik heb dus de 7 non-Plus besteld nu, omdat ik een beetje klaar was met dat koelkastformaat van m'n 6 Plus, maar toch twijfel ik een beetje en dat is puur en alleen vanwege de accu.
Zit in hetzelfde schuitje. De afgelopen 2 jaar ben ik wel gewend geraakt aan de batterij, dat Full HD scherm en het formaat ervan, maar het toestel is toch wel ongekend lomp. De batterij van de 4,7-inch iPhone 7 is wel flink verbeterd, dus ik denk dat we daar niet veel op achteruit. Immers heeft een twee jaar oude 6 Plus ook wat slijtage aan de batterij. Verder is werkelijk alles een vooruitgang, van camera tot snelheid tot Wi-Fi en 4G bereik, stereo speakers etc. Ik kijk in ieder geval uit naar vlotte, soepele animaties en een beestachtig snel toestel. De 6 Plus is nog trager dan een 5s op dit moment, over de animaties niet eens gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Erg grappig om te lezen in stap ook over van een 6 plus naar 7 normaal. Puur vanwege dat beestachtige formaat haak ik af, zeker naar mijn tweede zomer. De angst dat hij uit je ondiepe zomerbroek valt...brrrr. En de Apple watch geeft nu al veel info door waardoor het "meesjouwen" van het toestel nu teveel is. Maar de breedte van het scherm ivm typen en full HD, zal ik zeker missen.

Maar de mechanische auto focus is wel naar de 7 normaal over gegaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[...]

En op een Plus werken meer apps in landscape. BIjv. mail, agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 26-06 15:42

Hoe de speakers klinken.

Misschien een oplossing voor je?

Afbeeldingslocatie: https://photos.prnewswire.com/prnvar/20160908/405680?max=1600/

Belkin Lightning Audio + Charge RockStar

[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 12-09-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:53
[...]

camera, batterij, ppi(pixels per inch) van het scherm is maar 326 ipv 401 bij de plus, toch wel aanzienlijke verschillen voor imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:50
Hypebeast meldt net op instagram dat de jet Black iPhone makkelijk krast en dat een hoesje verplicht is. Kortom dan zie je niks van de specifieke coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dat is echt zonde van je geld. En zon relatief zwaar kastje aan je tel hangen is onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Scrtz schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:10:
[...]

camera, batterij, ppi(pixels per inch) van het scherm is maar 326 ipv 401 bij de plus, toch wel aanzienlijke verschillen voor imo.
Ik had het specifiek over zaken die je als gebruiker merkt. Dat verschil in ppi merk ik echt niet tenzij ik er specifiek op ga letten en het ga bestuderen.
BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:47:
[...]

En op een Plus werken meer apps in landscape. BIjv. mail, agenda.
Dat heb ik zelden gebruikt omdat ik het toetsenbord in landscape erg onhandig vind. Ze zouden beter de knoppen groter kunnen maken en minder van die speciale knoppen erop kunnen zetten. Gewoon een bredere versie van het gewone toetsenbord dus.
stormfly schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:13:
Maar de mechanische auto focus is wel naar de 7 normaal over gegaan toch?
Jep! Dat was voor mij ten tijde van de iPhone 6 juist wat me over de streep trok om voor de 6 Plus te gaan. Dat voordeel is nu dus weggevallen.

[ Voor 16% gewijzigd door gday op 12-09-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:10:
[...]

Camera heeft alleen dus die zoom functie extra met bijbehorende zoom features welke uitkomen. Maar die zoom feature werkt slechter in donkere lichtomstandigheden vanwege de lens van de camera.

Hogere pixeldichtheid maar minder contrast.

Bij internet gebruik en bij video gebruik heeft de 7 plus variant maar 1 uur voordeel tov de normale 7.

De 7 plus schijnt wel 3GB aan ram te hebben tov de 2GB aan ram in de 7.

Gister was ik naar de winkel geweest om te checken hoe het nou zat met de framerate issues die de 6s plus variant heeft. Ik persoonlijk vind het zichtbaar waardoor de telefoon minder vloeiend overkomt.

En dat truukje dat je de doorzichtigheid in de instellingen aanpast heeft wel geholpen. Maarja dat vind ik er persoonlijk minder mooi uitzien.

we gaan zien of dat probleem is opgelost met ios 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

DeeSung schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:56:
[...]

Camera heeft alleen dus die zoom functie extra met bijbehorende zoom features welke uitkomen. Maar die zoom feature werkt slechter in donkere lichtomstandigheden vanwege de lens van de camera.

Hogere pixeldichtheid maar minder contrast.

Bij internet gebruik en bij video gebruik heeft de 7 plus variant maar 1 uur voordeel tov de normale 7.

Gister was ik naar de winkel geweest om te checken hoe het nou zat met de framerate issues die de 6s plus variant heeft. Ik persoonlijk vind het zichtbaar waardoor de telefoon minder vloeiend overkomt.

En dat truukje dat je de doorzichtigheid in de instellingen aanpast heeft wel geholpen. Maarja dat vind ik er persoonlijk minder mooi uitzien.

we gaan zien of dat probleem is opgelost met ios 10.
toon volledige bericht
Is de Plus-variant niet trager omdat ie alles veel groter moet renderen op 1242x2208 en dat vervolgens weer gaat downsamplen tot 1080x1920? De non-Plus hoeft op slechts 750x1334 te renderen. Dat is best een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
gday schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:01:
[...]

Is de Plus-variant niet trager omdat ie alles veel groter moet renderen op 1242x2208 en dat vervolgens weer gaat downsamplen tot 1080x1920? De non-Plus hoeft op slechts 750x1334 te renderen. Dat is best een verschil.
De Plus heeft zoiezo meer pixels te pushen.

Maar naar mijn mening zou de phone daar geen moeite mee moeten hebben.

Aan de andere kant als het simpel was geweest zouden ze het allang opgelost moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:08:
[...]

De Plus heeft zoiezo meer pixels te pushen.

Maar naar mijn mening zou de phone daar geen moeite mee moeten hebben.

Aan de andere kant als het simpel was geweest zouden ze het allang opgelost moeten hebben.
Welke frame rate issues? Draai al een tijdje iOS10 op een 6S Plus. Mag ook via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:12:
[...]

Welke frame rate issues? Draai al een tijdje iOS10 op een 6S Plus. Mag ook via PM.
http://www.cultofmac.com/...-plus-frame-rate-problem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
In iOS 10 zijn de animaties toch veranderd en sneller geworden? Ik had ook geen klachten met de 6s Plus en op iOS 10 voelde hij helemaal rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:12:
[...]

Video is beter

[YouTube: https://youtu.be/2fHuyO2rtgU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Geen issues met iOS10 van wat ik tot zover kan zien, net even e.a. geprobeerd met 3D Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Nou, het enige dat pijn deed aan mijn ogen was die transparante case :F

Hoe maak je een lompe telefoon nog lomper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:22:
[...]

Geen issues met iOS10 van wat ik tot zover kan zien, net even e.a. geprobeerd met 3D Touch.
Hopelijk toch opgelost!

Ik ga het toch zelf ooknog checken wanneer de demomodellen beschikbaar zijn. 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

DeeSung schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:56:
Ik heb zo'n beetje alle iPhones gehad sinds de 3GS. Maar ik heb nog nooit gedacht "shit, had ik maar meer RAM".

RAM is echt zo'n parameter van de iPhone die voor mij in ieder geval het minst relevant is.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
JackBol schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:43:
[...]

Ik heb zo'n beetje alle iPhones gehad sinds de 3GS. Maar ik heb nog nooit gedacht "shit, had ik maar meer RAM".

RAM is echt zo'n parameter van de iPhone die voor mij in ieder geval het minst relevant is.
Eens, RAM geneuzel komt uit het Android kamp. Als het daar volloopt moet je als gebruiker iets afsluiten om traagheid te verhelpen. iOS zit gewoon goed in elkaar, draait altijd prima omdat het slim opgebouwd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-06 21:44
Ik kom er net achter dat bij een overstap van Android naar iOS de whatsapp gesprekken niet zomaar overgezet kunnen worden. Mensen die hier ervaring mee hebben of tips voor hebben?
Na enig gegoogle kom ik wel wat vage programmaatjes tegen, dunno of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
stormfly schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:49:
[...]

Eens, RAM geneuzel komt uit het Android kamp. Als het daar volloopt moet je als gebruiker iets afsluiten om traagheid te verhelpen. iOS zit gewoon goed in elkaar, draait altijd prima omdat het slim opgebouwd is.
Ha nou niet helemaal hoor. De iPad Air 1 was wel een drama wat dat betreft. Vooral merkbaar in Safari waar continu tabs gingen herladen. Dit was ook zo op de iPhone 6 trouwens. Zou ook mede te maken gehad kunnen hebben met iOS 8 hoor toentertijd. Die heeft ook niet alleen maar goeds gebracht. Maar de Air 2 bewees mede dankzij die 2GB RAM echt een topper te zijn (en nog steeds!) en zo geschiedde zijn de andere toestellen ook ruim voorzien voorlopig. Die 3GB zal je ook wel merken bij het snel kunnen bufferen en wegschrijven van RAW foto's enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackBol schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:43:
[...]

Nou ik heb ze allemaal gehad maar de 6+ had wel een ram probleempje hoor, vooral ik safari merkbaar. Pagina's werden continu opnieuw geladen.

Nu met de 6s+ geen last meer.

Edit: Ooh stond hierboven ook al 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 12-09-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 19:12

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Misschien stomme vraag maar heeft de 7 plus op beide lenzen OIS? Ik las dat op de tele lens geen OIS zit maar nog niks verder erover kunnen vinden

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

stormfly schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:49:
[...]

Beetje off-topic, maar Android heeft soortgelijke memory management en app lifecycle als die in iOS. Ik heb altijd toestellen die stock Android draaien (ben developer dus vandaar) en daar hoef ik nooit wat te clearen. Problemen liggen met name bij Samsung-toestellen volgens mij. :P Het kan ook zijn dat een app zich misdraagt maar dat is Google goed aan het tegenwerken sinds Android Marshmallow.

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 12-09-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Jongens, de iPhone 7 wordt mijn eerste iPhone. Ik wist niet dat je moet pre orderen omdat blijkbaar iPhones altijd direct uitverkocht zijn? Dus ik zal waarschijnlijk geen iPhone kunnen krijgen op 16 september? :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Going4Quests schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:26:
Jongens, de iPhone 7 wordt mijn eerste iPhone. Ik wist niet dat je moet pre orderen omdat blijkbaar iPhones altijd direct uitverkocht zijn? Dus ik zal waarschijnlijk geen iPhone kunnen krijgen op 16 september? :s
Als je niet kieskeurig bent kwa kleur en aantal gb lukt het zeker nog om een iPhone 7 te krijgen op 16 sep.
Nl: https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability?channel=1
Be: https://reserve.cdn-apple.com/BE/nl_BE/reserve/iPhone/availability?channel=1

[ Voor 12% gewijzigd door beats72 op 13-09-2016 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
StevoMark10 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:52:
Ik kom er net achter dat bij een overstap van Android naar iOS de whatsapp gesprekken niet zomaar overgezet kunnen worden. Mensen die hier ervaring mee hebben of tips voor hebben?
Na enig gegoogle kom ik wel wat vage programmaatjes tegen, dunno of dat werkt.
Tips is van je Android Whatsapp gesprekken reservekopie van gesprek naar jezelf te mailen, heb je tenminste nog gespreksgeschiedenis.

Voor de rest moet je gewoon opnieuw beginnen, ongelofelijk inderdaad dat daar nog geen oplossing voor is. Heeft Telegram het beter voor mekaar, die bewaren alles in de Telegram cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

alwaysleft schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 06:14:
[...]

Tips is van je Android Whatsapp gesprekken reservekopie van gesprek naar jezelf te mailen, heb je tenminste nog gespreksgeschiedenis.

Voor de rest moet je gewoon opnieuw beginnen, ongelofelijk inderdaad dat daar nog geen oplossing voor is. Heeft Telegram het beter voor mekaar, die bewaren alles in de Telegram cloud.
Sorry, maar dat vind ik dus juist géén feature tenzij privacy je weinig interesseert. 😉 Maar ja, blijft wel onhandig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
7 mat zwart 32gb is weer beschikbaar voor ophalen op 16 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Dan moet de site ergens na 7:45 bijgewerkt zijn want daarvoor keek ik nog. In Amsterdam is trouwens 128GB Plus beschikbaar gekomen in de kleuren Rosegoud en goud. Hmm komt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
gday schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:37:
[...]

Sorry, maar dat vind ik dus juist géén feature tenzij privacy je weinig interesseert. 😉 Maar ja, blijft wel onhandig inderdaad.
De meest ideale optie is dat inderdaad niet. Dan maar één van die vage tooltjes proberen, hopelijk werkt dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 08:30
StevoMark10 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:15:
[...]

De meest ideale optie is dat inderdaad niet. Dan maar één van die vage tooltjes proberen, hopelijk werkt dat :+
Ik heb hetzelfde probleem als jou, dus zou het graag horen als je een werkende, manier gevonden hebt! Jammer dat je niet gewoon de Google Drive backup terug kan zetten zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Therach schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:23:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jou, dus zou het graag horen als je een werkende, manier gevonden hebt! Jammer dat je niet gewoon de Google Drive backup terug kan zetten zeg :/
Toevallig laat een vriend van me weten dat het hem gelukt is door middel van de Google Drive back-up. :?
Meer mensen hier ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:44
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 23:04:
[...]

Ha nou niet helemaal hoor. De iPad Air 1 was wel een drama wat dat betreft. Vooral merkbaar in Safari waar continu tabs gingen herladen. Dit was ook zo op de iPhone 6 trouwens. Zou ook mede te maken gehad kunnen hebben met iOS 8 hoor toentertijd. Die heeft ook niet alleen maar goeds gebracht. Maar de Air 2 bewees mede dankzij die 2GB RAM echt een topper te zijn (en nog steeds!) en zo geschiedde zijn de andere toestellen ook ruim voorzien voorlopig. Die 3GB zal je ook wel merken bij het snel kunnen bufferen en wegschrijven van RAW foto's enzo?
Dit dus. Ik heb er ook enorm last van op de iPad Air 1 icm Safari. Drie tabs open en een enkele app en dan wordt het herladen, herladen, herladen van de tabs. Als je tussen apps en Safari gaat switchen wordt je er gek van. Op de iPhone 6 merk ik er minder van. Ben dus wel blij dat ze niet meer zo gierig zijn met RAM op de nieuwe iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 10:40

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik verkoop morgen mijn 6s. Wat is wijsheid? Vanavond iOS 10 erop zetten of? Ik maak hem dan leeg morgen voor verkoop. Als de koper hem dan wil configureren, staat al wel iOS 10 erop..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

pdavie2311 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:48:
Ik verkoop morgen mijn 6s. Wat is wijsheid? Vanavond iOS 10 erop zetten of? Ik maak hem dan leeg morgen voor verkoop. Als de koper hem dan wil configureren, staat al wel iOS 10 erop..
Niet updaten en de koper laten beslissen of hij iOS 9 of 10 wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb wel ergens gelezen dat een backup terug zetten vanaf een ander IOS bij uitzondering problemen kan opleveren, maar pin me daar niet op vast.

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-09-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-06 07:54
Zelf heb ik het blauwe leren hoesje besteld van Apple (heb nu de zwarte en bevalt goed), wel overdreven duur vind ik maar je moet toch wat.
Senacases heeft trouwens ook hele mooie snap-on covers en wallets voor de iPhone 7 maar dat duurt me gewoon te lang qua bezorging uit de USA (wel gratis verzending overigens) als ik de telefoon vrijdag al in huis heb (ben ik te positief ...).
Zelf heb ik dus een matzwarte iPhone besteld omdat ik er toch een hoesje omheen heb.
Als ik de shiny black had besteld moet dat toch een meerwaarde hebben qua looks lijkt me en is het zonde een hoesje erom heen te doen, dan zou ik mss een degelijke bumper eromheen doen zodat je toch het shiny gedeelte kan showen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-06 23:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 23:02
Ook de review van The Verge voor de liefhebbers :

http://www.theverge.com/a...7-review-vs-iphone-7-plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Zelfs de Telegraaf met een toch aardige review. Benieuwd wanneer Tweakers komt :+ http://www.telegraaf.nl/d...7_en_iPhone_7_Plus__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
The verge lijkt niet echt positief.😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-06 16:52
DeeSung schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:57:
Het viel me ook op. En toch opnieuw een 9 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-06 21:46
DeeSung schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:57:
Het klink inderdaad niet echt positief, maar onderaan de pagina staat een dikke 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
GSamson schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:58:
[...]

Verbaasd je dit? Leden van The(i)Verge hebben al menig maal in video's botweg aangegeven dat alles met een Apple logo erop "altijd geweldig is". Nu maakt Apple geregeld prima producten (soms slaan ze de plank ook redelijk mis), maar voor een objectieve review zou ik TheVerge direct links laten liggen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:34
Brabso schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:26:
Zelf heb ik het blauwe leren hoesje besteld van Apple (heb nu de zwarte en bevalt goed), '....
Hoe zwaar is deze? Op Apple site staan geen specs.
Ikzelf heb een leren hoesje van Noreve en die is 38 gram. Samen dus zo'n 220 gram in mijn zak.Erg zwaar vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583424

[...]

Ik denk dat The Verge duidelijk wil maken dat de iPhone 7 een evolutie is, geen revolutie. Ja, de telefoon is weer beter geworden, maar echt nieuwe features zitten er niet op. Heb je een nieuwe telefoon nodig, dan is dit één van de beste telefoons die je op dit moment kan kopen. Heb je nu echter een iPhone 6(s), dan zorgt het ontbreken van nieuwe features ervoor dat de 7 niet zo vernieuwend aanvoelt dan je misschien zou verwachten met hun tic-toc beleid en is het misschien verstandiger om nog een jaartje met je "oude" iPhone te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op maandag 12 september 2016 @ 23:29:
Misschien stomme vraag maar heeft de 7 plus op beide lenzen OIS? Ik las dat op de tele lens geen OIS zit maar nog niks verder erover kunnen vinden
Dat is ook wat ik begrepen heb. Alleen de groothoek heeft OIS. Ook de f/2.8 maakt de telelens niet heel geschikt bij slecht licht. Al snel een zeer hoge ISO dus, en de sluitertijd moet ook hoger zijn door de langere brandpuntsafstand.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Anoniem: 583424 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
[...]

Ik denk dat The Verge duidelijk wil maken dat de iPhone 7 een evolutie is, geen revolutie. Ja, de telefoon is weer beter geworden, maar echt nieuwe features zitten er niet op. Heb je een nieuwe telefoon nodig, dan is dit één van de beste telefoons die je op dit moment kan kopen. Heb je nu echter een iPhone 6(s), dan zorgt het ontbreken van nieuwe features ervoor dat de 7 niet zo vernieuwend aanvoelt dan je misschien zou verwachten met hun tic-toc beleid en is het misschien verstandiger om nog een jaartje met je "oude" iPhone te doen.
Ik denk juist dat er veel nieuwe features opzitten alleen dat ze niet allemaal even positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijkend naar de review van TechCrunch ben ik blij mat zwart te hebben gekozen ipv de jet black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
[...]

Inderdaad wel vreemd dat ze een 9 geven als er toch zoveel op aan te merken is:
Good Stuff
  • Improved cameras
  • Better battery life
  • Great display
  • Taptic engine feedback is neat
  • Dual camera zoom on the 7 Plus is great
Bad Stuff
  • Lack of headphone jack is inconvenient
  • Jet Black model scratches easily
  • Looks just like an iPhone 6 in a case
  • Wireless audio ecosystem is immature
  • #donglelife
  • iPhone 7 Plus design feels big compared to competition
  • Other iPhone 7 Plus dual camera features haven't shipped yet
toon volledige bericht

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 10:30
Geen van de minpunten die de verge noemt zijn voor mij interessant. Alsof ze zoeken naar negatieve punten die er eigenlijk niet zijn (ben niet op zoek naar een oordopjes of jackaansluiting discussie). Op het scherm na zou je dit simpelweg de beste telefoon die er is kunnen noemen. Er is simpelweg niks wat in de buurt komt qua prestaties, alleen qua foto's lopen ze gelijk met bepaalde androids. Maar qua prestaties ongeëvenaard, de note7, oneplus en andere 820 android phones komen niet eens in de buurt bij de 6S bij real life tests (Openen van 10+ apps, renderen van hetzelfde filmpje etc). Ik vind de 9 dus zwaar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
funk-e schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:16:
[...]

Inderdaad wel vreemd dat ze een 9 geven als er toch zoveel op aan te merken is:

[...]
Tja een review is persoonlijk. Er wordt genoemd wat er mis kan zijn met de iPhone 7.

Voor mij zou de iPhone 7 wel een 9 waard kunnen zijn.
Bad Stuff
- Lack of headphone jack is inconvenient (geen probleem)
- Jet Black model scratches easily (koop ik niet)
- Looks just like an iPhone 6 in a case (geen probleem)
- Wireless audio ecosystem is immature (geen probleem, en ik heb ook genoeg aan de meegeleverde Earpods en mijn draadloze beats. Ik heb wel interesse in de AirPods en die schijnen ok te werken voor een onvolwassen (?) product)
- #donglelife (ok :/, maar inderdaad mooi is anders)
- iPhone 7 Plus design feels big compared to competition (goed punt)
- Other iPhone 7 Plus dual camera features haven't shipped yet (wtf is dit voor minpunt gaat natuurlijk om dat bokeh effect)

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 13-09-2016 13:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.