• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-05 17:44
Nitai schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:56:
[...]

Hoezo gezeur? Ik heb de afgelopen jaren altijd de duurste genomen maar als je de post leest waar ik op reageer, dan kan ik mij indenken waarom JB een 64GB mist. En wie zegt dat je dan hetzelfde bedrag had betaald? Wel eens gelezen hoeveel de productiekosten zijn van een smartphone? Nu zullen ze vast wel R&D kosten hebben gemaakt maar daar zit echt wel een goede winstmarge op. En dat is hun goed recht, ze maken mooie producten en dat mag best wat kosten. Maar het gaat niet om 'wat je krijgt' voor een x bedrag, maar wat de behoefte van de gebruiker is. Ik vind het bijzonder dat mensen daar zo makkelijk over heen stappen en zeggen dat dat gezeur is. Alsof je met een zak geld naar de supermarkt gaat en zegt, doe maar van alles wat voor dit bedrag. Gebruikersbehoefte daar draait het om.
Als je de biografie van Steve Jobs leest, zal je zien dat het helemaal niet om gebruikersbehoefte gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Nitai schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:56:
[...]

Hoezo gezeur? Ik heb de afgelopen jaren altijd de duurste genomen maar als je de post leest waar ik op reageer, dan kan ik mij indenken waarom JB een 64GB mist. En wie zegt dat je dan hetzelfde bedrag had betaald? Wel eens gelezen hoeveel de productiekosten zijn van een smartphone? Nu zullen ze vast wel R&D kosten hebben gemaakt maar daar zit echt wel een goede winstmarge op. En dat is hun goed recht, ze maken mooie producten en dat mag best wat kosten. Maar het gaat niet om 'wat je krijgt' voor een x bedrag, maar wat de behoefte van de gebruiker is. Ik vind het bijzonder dat mensen daar zo makkelijk over heen stappen en zeggen dat dat gezeur is. Alsof je met een zak geld naar de supermarkt gaat en zegt, doe maar van alles wat voor dit bedrag. Gebruikersbehoefte daar draait het om.
Bij de vorige iPhone waren er hordes mensen die een 32gb variant misten.

Nu heeft Apple alle geheugens verdubbeld.
Dus eigenlijk krijg je er 64Gb extra gratis bij (een 6s had voor dezelfde prijs maar 64Gb).

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03
Apple bouwt die hogere (of lagere afhankelijk van hoe je het bekijkt ) opslagcapaciteit versies alléén voor de extra dikke winstmarge.

Maak het basismodel zo klein dat mensen er grotendeels aan twijfelen of het wel voldoende is (en die hoeveelheid groeit uiteraard met de tijd en behoefte mee) en dan maak je het midden model het formaat dat iedereen eigenlijk wil alleen tegen een irreëele premium. Extra kostprijs wellicht 8-10 euro maar dan wel een 10 voud daarvan bovenop de prijs doen.

Het topmodel dan is voor de mensen die het geld er voor hebben, de opslag ook echt gebruiken of gewoon altijd de duurste optie van alles willen.

Het doet me denken aan de autobranche en ja, zolang een groot percentage van de consumenten daar gewoon op hapt zou je dom zijn als fabrikant om het niet te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2016 18:03 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:40
Phusebox schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:02:
Apple bouwt die hoger opslagcapaciteit versies alléén voor de extra dikke winstmarge.

Maak het basismodel zo klein dat mensen er grotendeels aan twijfelen of het wel voldoende is (en die hoeveelheid groeit uiteraard met de tijd en behoefte mee) en dan maak je het midden model het formaat dat iedereen eigenlijk wil alleen tegen een irreëele premium. Extra kostprijs wellicht 8-10 euro maar dan wel een 10 voud daarvan bovenop de prijs doen.

Het topmodel dan is voor de mensen die het geld er voor hebben, de opslag ook echt gebruiken of gewoon altijd de duurste optie van alles willen.

Het doet me denken aan de autobranche en ja, zolang een groot percentage van de consumenten daar gewoon op hapt zou je dom zijn als fabrikant om het niet te doen.
Je zou bijna denken dat Apple geld wil verdienen aan de iPhone, echt vreemd zeg.

• Phusebox
  • Laatst online: 13:03
NotSoSteady schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:03:
[...]

Je zou bijna denken dat Apple geld wil verdienen aan de iPhone, echt vreemd zeg.
Dat zeg ik toch ook. Je zou stom zijn als fabrikant als je het niet deed.

Als ik een opdracht aanneem en ik weet dat de opdrachtgever ook makkelijk 50% meer per uur betaald vraag ik dat ook gewoon.

Vind het zelf niet meer dan logisch en was dan ook geen verwijt of kritiek.

Ben wel eens benieuwd naar de verdeling qua min/med/max geheugen versies qua verkoopcijfers. Eens googlen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• NotSoSteady
Phusebox schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:05:
[...]

Dat zeg ik toch ook. Je zou stom zijn als fabrikant als je het niet deed.

Als ik een opdracht aanneem en ik weet dat de opdrachtgever ook makkelijk 50% meer per uur betaald vraag ik dat ook gewoon.

Vind het zelf niet meer dan logisch en was dan ook geen verwijt of kritiek.

Ben wel eens benieuwd naar de verdeling qua min/med/max geheigen versies qua verkoopcijfers. Eens googlen.
Was ook niet op jou gericht hoor, richt me meer op de mensen die over elk besluit zeuren. Je krijgt de dubbele hoeveelheid werkgeheugen voor een iets hoger bedrag (vanwege de wisselkoers).

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:07:
[...]

Was ook niet op jou gericht hoor, richt me meer op de mensen die over elk besluit zeuren. Je krijgt de dubbele hoeveelheid werkgeheugen voor een iets hoger bedrag (vanwege de wisselkoers).
Werkgeheugen? :9

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• NotSoSteady
Sorry, zonnesteek.

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 11:30
Bij Apple zit je nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang. Apple is altijd aan de prijs, dat is een objectief gegeven. Dus dat mensen hier verwachten dat Apple heel loyaal 64 GB versies uit gaat brengen voor een schappelijke prijs.. tsja, dan ben je naïef. Het is alsof je een Ferrari koopt maar het belachelijk vindt dat je moet bijbetalen voor wat extra snufjes. Koop dan geen Ferrari! Of geen iPhone!

• THE_BASE
  • Niet online
Dat is alleen maar mooi deze tijd van het jaar!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 13:50

JB

Cédric roelt!

NotSoSteady schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:27:
[...]

Misschien moet je eerst een keer kijken, voordat je dit soort onzin plaatst. Je krijgt nu de dubbele hoeveelheid voor hetzelfde geld, what's not to like.
Misschien moet jij eerst eens kijken voordat je onzin plaatst. Je voegt niets meer toe na mijn constatering.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dat mensen vinden dat Apple enigszins doorslaat: ik ben het er deels mee eens. Dat mensen vinden dat Apple een iPhone 7 brengt alsof ze iets totaal nieuws brengen: ik ben het er deels mee eens.

Mensen zijn gewend sinds de mobiele telefoon dat modellen continue van uiterlijk wisselen. Design was jarenlang belangrijk. De rek is er uit. En dus kiest Apple voor de methode die ze al jaren gebruiken voor andere productcategorieën, zoals MacBook en iMac: hetzelfde design, maar dan betere specificaties en gefinetuned.

Geen gekke gedachten voor MacBooks en iMac's en ook zeker niet voor smartphones. De rek is er uit en waarin kun je nog onderscheidend zijn? Samsung doet dit door te starten met Edge-modellen. Goede zet. Of het functioneel is laat ik in het midden.

Apple was slim door de iPhone SE aan te kondigen: bestaande behuizing, nieuwe hardware. Maar ik vraag mij toch af hoe lang ze nog kunnen teren op dat design. De iPhone 5S is er inmiddels langer dan 3 jaar en een iPhone SE zou een vervanger kunnen krijgen met ditzelfde design. Mijn inziens veel te uitgemolken.

Dat Apple dus nu veel geld vraagt voor 128GB vind ik deels logisch: het is aardig wat geheugen en dat kost geld. Maar niet veel geld: de marge is enorm en door weinig ontwikkelingskosten te hebben voor het design zijn de kosten al laag. En dus de marge nog hoger. Ik zeg niet dat ze iets weg moeten geven, maar de prijzen hadden mijn inziens toch echt wel kunnen blijven wat ze waren voor de iPhone 6S, zo niet nog lager. Al zal Apple dat laatste nooit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05 13:54

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

pacificocean schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:56:
[...]
Als je de biografie van Steve Jobs leest, zal je zien dat het helemaal niet om gebruikersbehoefte gaat.
De consensus is dat het daar wel degelijk over gaat. Isaacsons biografie staat er ook vol mee. Jobs was een van die ontwerpers, zoals Mies van der Rohe voor hem bijvoorbeeld, die het beginsel aanhing dat mensen niet weten wat ze willen tot je ze het in handen geeft. ("people don't know what they want until you show it to them")
Kernconcept is hier dus dat je die gebruikersbehoefte zelf creëert. Zijn ze bij Apple vrij goed in ook.

Als jij er wat anders in hebt gelezen: good for you. Maar waarom zou je dat er dan niet even bij zetten? Je vult nu 8 cm beeldscherm met een geciteerde post en een twijfelachtige zin die daar alleen lijkt te staan om je eigen autoriteit op te fluffen en op die post te kakken. Come on.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-05 06:01
Bumperke schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:46:
[...]

Ik heb de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear besteld. Mocht je echt heel snel het stof zien zitten dan ga ik nog wel een andere zoeken.

Linkje: https://www.gsmpunt.nl/ho...e-iphone-7-crystal-clear/
Mooi hoesje, kijk anders op Amazon.de spigen hoesjes zijn daar stukken goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
JB schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:06:
[...]
Misschien moet jij eerst eens kijken voordat je onzin plaatst. Je voegt niets meer toe na mijn constatering.
Welke constatering?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:02

Satom

Verzamel ervaringen

moca007 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:10:
[...]

Mooi hoesje, kijk anders op Amazon.de spigen hoesjes zijn daar stukken goedkoper.
Prijzen zijn erg interessant inderdaad, helaas kan het alleen niet naar Nederland verstuurd worden, krijg ik te zien (op Amazon.de) :X

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-04 16:33
Heb nu zo een twee jaar de iPhone 6, maar twijfel echt of ik de iPhone 7 ga kopen. Dat er geen headphone jack in zit, zit me dwars.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 20:11
Agadir schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:53:
Heb nu zo een twee jaar de iPhone 6, maar twijfel echt of ik de iPhone 7 ga kopen. Dat er geen headphone jack in zit, zit me dwars.
1. Er zitten lightning EarPods bij
2. Er zit een lightning naar 3,5mm Jack converter bij.

Nu weten we het wel dat iedereen graag mastodonten uit het techtijdperk wil houden, maar goed we redden het al jaren zonder floppy dus dit zal ook wel loslopen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• NotSoSteady
SpoekGTi schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:06:
[...]

Nu weten we het wel dat iedereen graag mastodonten uit het techtijdperk wil houden, maar goed we redden het al jaren zonder floppy dus dit zal ook wel loslopen
Het maakt mij persoonlijk ook niets uit, want ik luister gewoon muziek met de meegeleverde EarPods die prima klinken en lekker zitten. Echter ga je nu van een standaard die door miljarden apparaten wordt gebruikt naar een Lightning-poort, die alleen op de producten van Apple zijn te vinden. Ik vind de vergelijking met de floppy dan ook niet de juiste.

• SpoekGTi
Daarvoor zit dat convertertje erbij, zie het als de zipdrive, wel een floppyachtigiets en uitwisselbaar maar toch net geen floppy zeker niet qua kunnen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-04 16:33
SpoekGTi schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:06:
[...]

Weet ik maar:
1. Earpods van apple zijn altijd ruk.
2. Te veel gedoe om een converter/connector te gerbruiken. Je moet ze altijd bij je hebben en je kan niet zowel opladen als gebruik maken van de headphone jack of je moet gebruik maken van nog een converter/connector 8)7.

Ik ga er nog even over nadenken, maar waarschijnlijk ga ik voor een Samsung Galaxy.

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
mprkooij schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:17:
[...]

Holy, ik krijg nog voor mijn gaafnieuwe iPhone 6 64GB die 2 jaar oud is €420,- Klopt dat wel?
Als de website dat zegt dan klopt dat. Het mooie is ook dat je de volgende dag al het geld op je rekening hebt staan. Bij de meeste andere doet het heel wat langer.

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
haroldso schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:24:
[...]

Als de website dat zegt dan klopt dat. Het mooie is ook dat je de volgende dag al het geld op je rekening hebt staan. Bij de meeste andere doet het heel wat langer.
Ik ga vanwege jouw ervaring voor hun ;-) Ben benieuwd :D Thanks voor de tip. Geen marktplaats gelazer aan mijn deur en prima deal _/-\o_

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:38
CeX is trouwens ook prima om je iPhone bij te verkopen. Hebben ook een aantal fysieke winkels in Nederland. Ook snelle afhandeling en prima prijzen. Site is alleen een beetje apart https://nl.webuy.com/

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 11:30
Agadir schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:13:
[...]

Weet ik maar:
1. Earpods van apple zijn altijd ruk.
2. Te veel gedoe om een converter/connector te gerbruiken. Je moet ze altijd bij je hebben en je kan niet zowel opladen als gebruik maken van de headphone jack of je moet gebruik maken van nog een converter/connector 8)7.

Ik ga er nog even over nadenken, maar waarschijnlijk ga ik voor een Samsung Galaxy.
Dit snap ik niet, je koopt (waarschijnlijk) een heel andere telefoon met ander besturingssysteem omdat je die headphone jack wilt hebben? Weegt het dan zó zwaar? Je kunt toch gewoon een reserve verloopstukje aanschaffen als die 3.5 mm jack zo een issue voor je is? Ik bedoel, een iPhone of een Samsung Galaxy is nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ja, precies. Als je eenmaal in het ecosysteem van Apple zit, is Herbert som om over te stappen naar de concurrent. Nog even los van alle apps die je gekocht hebt, is Android nog steeds niet zo gepolijst en soepel als iOS.

Dat er nu geen min-jack meer op zit, vind ik ook erg onhandig. Maar ik zal voor geen goud overstappen, dus wordt het of,een oudere generatie kopen met de mini-jack, of de "nieuwe standaard" accepteren.

Ik heb dat laatste gedaan en een 7 Plus Git Zwart besteld. Komend van een iPhone 5 zal,er sowieso wel een nieuwe wereld voor me open gaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Laatst online: 16-05-2024
Koekenbakkertje schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:28:
[...]

Ik ga vanwege jouw ervaring voor hun ;-) Ben benieuwd :D Thanks voor de tip. Geen marktplaats gelazer aan mijn deur en prima deal _/-\o_
Je zult er geen spijt van krijgen. Ik verkoop mijn oude iPhones al een paar jaar aan hun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 09:16

Nitai

Live the life you love.

Iemand al ervaring met goede wireless oordopjes/headphones? Kwam in het andere topic al Jaybird en Bragi tegen. Maar wat gaan jullie gebruiken? Gewoon de meegeleverde dopjes?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
Ikzelf heb een iPhone 6 en twijfel of ik hem wil upgraden naar de 7. Mede omdat het volgend jaar Apple's jubileum jaar is en ik verhalen lees dat ze dan willen uitpakken qua design etc. Is er nu al een groot verschil tussen de 6 en de 7 behalve het 3D touch gedeelte? En is dat het waard om een 7 aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Granaatappel schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:04:
Ikzelf heb een iPhone 6 en twijfel of ik hem wil upgraden naar de 7. Mede omdat het volgend jaar Apple's jubileum jaar is en ik verhalen lees dat ze dan willen uitpakken qua design etc. Is er nu al een groot verschil tussen de 6 en de 7 behalve het 3D touch gedeelte? En is dat het waard om een 7 aan te schaffen?
Zeer grote kans dat de 7S eruit ziet als de 7.
De rek is eruit bij smartphone design.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb naar dit hoesje zitten kijken maar ik vraag me af of het toestel beschermd is bij de hoeken. Vaak met die book cases zijn de hoeken helemaal niet beschermd namelijk...
Weten jullie het of kunnen jullie dat uit de fotos opmaken?

https://www.amazon.com/gp...ID=51JZ33mevNL&ref=plSrch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 16:47

ronaldm3

Apple Watch :)

JackBol schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:05:
[...]

Zeer grote kans dat de 7S eruit ziet als de 7.
De rek is eruit bij smartphone design.
Er komt geen 7S, Apple is van 2 naar 3jaar overgestapt voor een iPhone design, het is een publieksgeheim dat er volgend jaar een anniversary edition uit zal komen, Glas voor en achter en geen home button enzo, die zal waarschijnlijk iPhone X gaan heten wegens 10jaar bestaan van de iPhone. :)

Power to the beat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:10
ronaldm3 schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:15:
[...]

Er komt geen 7S, Apple is van 2 naar 3jaar overgestapt voor een iPhone design, het is een publieksgeheim dat er volgend jaar een anniversary edition uit zal komen, Glas voor en achter en geen home button enzo, die zal waarschijnlijk iPhone X gaan heten wegens 10jaar bestaan van de iPhone. :)
Ja en Apple doneert mij komend jaar 10 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Nitai schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:56:
Iemand al ervaring met goede wireless oordopjes/headphones? Kwam in het andere topic al Jaybird en Bragi tegen. Maar wat gaan jullie gebruiken? Gewoon de meegeleverde dopjes?
Volgens mij zijn de airpods de enige met een mic. Als dan siri veel beter werkt hoef je de tel niet te pakken om muziek te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-04 17:53

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

pacificocean schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:40:
[...]

Volgens mij zijn de airpods de enige met een mic. Als dan siri veel beter werkt hoef je de tel niet te pakken om muziek te selecteren.
De beats hebben ook een mic en werkt volledig zoals de airpods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zijn er trouwens mensen met een 6s plus die nogsteeds van die framerate issues hebben.

De 6s werkt vloeiender dan de plus variant in de tijd dat ze net uitkwamen

Ik hoop iig dat de 7 plus dit niet heeft anders ga ik toch liever voor de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
DeeSung schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:13:
Zijn er trouwens mensen met een 6s plus die nogsteeds van die framerate issues hebben.

De 6s werkt vloeiender dan de plus variant in de tijd dat ze net uitkwamen

Ik hoop iig dat de 7 plus dit niet heeft anders ga ik toch liever voor de 7.
Geen idee wat je bedoelt. Nooit problemen gehad met framerate issues. Als ik dan op het forum van MacRumors keek las ik wel dingen als "Oh als ik naar het multitaskvenster ga dan is er een kleine hapering" etc. Maar heb zelf eigenlijk nooit problemen ervaren of opgemerkt. Bij de 6 Plus was er wel lag in de hele UI. Maar ook daarbij gold wat mensen er zelf in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
sww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:24:
[...]

Geen idee wat je bedoelt. Nooit problemen gehad met framerate issues. Als ik dan op het forum van MacRumors keek las ik wel dingen als "Oh als ik naar het multitaskvenster ga dan is er een kleine hapering" etc. Maar heb zelf eigenlijk nooit problemen ervaren of opgemerkt. Bij de 6 Plus was er wel lag in de hele UI. Maar ook daarbij gold wat mensen er zelf in zien.
Ja dan kan ik beter ff naar de winkel om dat te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

Mijn vriendin en ik twijfelen om te upgraden vanaf de 6s en 6s plus.

Wat vinden jullie zelf? Ik heb hiervoor oa Android gehad en iPhone 6 plus maar wil niet meer voor de plus gaan ondanks de dubbele camera en meer geheugen enz.

Heeft de normale 7 ook stereo speakers trouwens?

Zijn er meer mensen die upgraden vanaf de 6s en wat is je reden voor de upgrade?

Reden voor upgrade (voor mij):
- water bestendig
- 7mp voor camera (wilde)
- 128gb voor de prijs van 64 ;)
- iets meer licht gevoelige achter camera

Reden voor upgrade (vriendin)
- als ik een iPhone 7 mag wilt zij hem ook 😂
- ze wilt perse plus model, vind mijn normale 6s te klein
- nieuwste van het nieuwste
- betere camera's
- water dicht

Denk dat dat het is.. dilemma!

Koptelefoons maakt ons weinig uit, ik heb. Solo 2 gold en vriendin gaat solo 3 halen.

Wat was jullie reden?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 11-09-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb sinds ik de 6 heb spijt dat ik de plus niet genomen heb. Nu twee jaar later is dat dus het ideale moment om de stap te maken. Als de 8 weer een minimale voorruitgang is dan weet ik niet of ik pver twee jaar hetzelfde doe. De normale 6 is wat mij betreft nog steeds snel zat, scherm is prima en de fotos zojn voor een zaktoestel ook meer dan prima.

Voor mij dus enkel en alleen de mogelijkheid om naar een 5,5" te gaan en de nieuwe features en specs hebben er helemaal niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Als je nog geen plus hebt is dat imo de meest aantrekkelijke upgrade die je kan doen, en idd je krijgt dan de dubbele camera. Voor de normale 7 hoef je het imo niet te doen, dan kun je bijna net zo goed de 6(s) houden, vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
kbloem schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:20:
Ik heb sinds ik de 6 heb spijt dat ik de plus niet genomen heb. Nu twee jaar later is dat dus het ideale moment om de stap te maken. Als de 8 weer een minimale voorruitgang is dan weet ik niet of ik pver twee jaar hetzelfde doe. De normale 6 is wat mij betreft nog steeds snel zat, scherm is prima en de fotos zojn voor een zaktoestel ook meer dan prima.

Voor mij dus enkel en alleen de mogelijkheid om naar een 5,5" te gaan en de nieuwe features en specs hebben er helemaal niets mee te maken.
Dan neem je dus de 6s+. Of toch de features? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarmo997
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-04-2020
Afgelopen vrijdag heb ik een iPhone 7 plus 32Gb zwart besteld bij de mediamarkt, op de bon staat dat ik 999 euro moet betalen, terwijl op de site staat 910. Weet iemand waar dit prijsverschil aan ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:42:
Als je nog geen plus hebt is dat imo de meest aantrekkelijke upgrade die je kan doen, en idd je krijgt dan de dubbele camera. Voor de normale 7 hoef je het imo niet te doen, dan kun je bijna net zo goed de 6(s) houden, vind ik dan.
Hier nog een. Het is jammer dat Apple het verschil tussen de Normale 7 en 7+ nog groter heeft gemaakt dan het al was bij de vorige generatie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Jarmo997 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:47:
Afgelopen vrijdag heb ik een iPhone 7 plus 32Gb zwart besteld bij de mediamarkt, op de bon staat dat ik 999 euro moet betalen, terwijl op de site staat 910. Weet iemand waar dit prijsverschil aan ligt?
Dat weet Mediamarkt jou vast haarfijn uit te leggen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De plus past niet normaal in je broekzak... ook met 1 hand bedienen is niet meer te doen.. groot nadeel als je mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
De camera van de 7 is ook duidelijk verbetert ten opzichte van de 6s. Onder meer door ios. Ja dat zat al op de 6s+, maar er zijn er genoeg die de plus gewoon te groot vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sww89 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:32:
CeX is trouwens ook prima om je iPhone bij te verkopen. Hebben ook een aantal fysieke winkels in Nederland. Ook snelle afhandeling en prima prijzen. Site is alleen een beetje apart https://nl.webuy.com/
Alleen hier in de UK krijgen we bij Vodafone inruil meer geld dan bij de cex winkel (hebben er 2 in de stad Zitten)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 11-09-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Anoniem: 398486 schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:08:
[...]

De plus past niet normaal in je broekzak... ook met 1 hand bedienen is niet meer te doen.. groot nadeel als je mij vraagt
Past prima in je broekzak, ik ben 1.75 lang en draag vooral skinny/slim/antifit. Dat bedienen wen je aan. Het is allemaal een kwestie van proberen en wennen. ;) Ik zei namelijk precies hetzelfde als jou, maar het is gewoon kopen en wennen, daarna wil je niks anders meer dan de plus.
pacificocean schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:10:
[...]

De camera van de 7 is ook duidelijk verbetert ten opzichte van de 6s. Onder meer door ios. Ja dat zat al op de 6s+, maar er zijn er genoeg die de plus gewoon te groot vinden.
De verschillen worden steeds grote tussen de normale 7 en de plus, imo is het het marginale verschil in prijs gewoon echt niet meer waard om de plus te laten liggen, je doet je echt te min met de 7 imo.
Zoals ik hierboven al zei, allemaal een kwestie van wennen, met mijn plus denk ik inmiddels al dat ie klein is en alsof ik de non plus in mijn handen heb..

[ Voor 49% gewijzigd door Scrtz op 11-09-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Anoniem: 398486 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:07:
Mijn vriendin en ik twijfelen om te upgraden vanaf de 6s en 6s plus.

Wat vinden jullie zelf? Ik heb hiervoor oa Android gehad en iPhone 6 plus maar wil niet meer voor de plus gaan ondanks de dubbele camera en meer geheugen enz.

Heeft de normale 7 ook stereo speakers trouwens?

Zijn er meer mensen die upgraden vanaf de 6s en wat is je reden voor de upgrade?

Reden voor upgrade (voor mij):
- water bestendig
- 7mp voor camera (wilde)
- 128gb voor de prijs van 64 ;)
- iets meer licht gevoelige achter camera

Reden voor upgrade (vriendin)
- als ik een iPhone 7 mag wilt zij hem ook 😂
- ze wilt perse plus model, vind mijn normale 6s te klein
- nieuwste van het nieuwste
- betere camera's
- water dicht

Denk dat dat het is.. dilemma!

Koptelefoons maakt ons weinig uit, ik heb. Solo 2 gold en vriendin gaat solo 3 halen.

Wat was jullie reden?
Persoonlijk ben ik erg tevreden met de verbeteringen in de iPhone 7 (Plus). Ik heb zelf de iPhone 6 Plus dus ga er op vrijwel ieder gebied wel op vooruit, met uitzondering van het scherm denk ik. Na 2 jaar ben ik de underpowered iPhone 6 Plus ook echt spuugzat met haperingen in de animaties etc.

Wel kan ik een eerdere persoonlijke ervaring delen wat wat meer op jouw situatie lijkt. Ik heb 2 jaar de iPhone 4s gehad waarna ik overstapte op de 5s. Ik was in de wolken met die telefoon, want het was op elk vlak een flinke verbetering. Vervolgens heb ik na een jaar al de iPhone 6 Plus genomen en met uitzondering van het scherm en de batterij vond ik het niet veel aan.. Dat jaartje deed het hem eigenlijk niet.

Ik ken het hoor, ik wil ook ieder jaar de nieuwe, maar de iPhones zijn tegenwoordig erg prijzig en als er dan ten opzichte van het jaar daarvoor niet extreem veel verandert voelt het ook niet als een geheel nieuwe telefoon. Dat is waar de teleurstelling toeslaat. Vooral iOS kan namelijk heel erg van hetzelfde zijn. Anyway, succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrtz schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:50:
[...]

Past prima in je broekzak, ik ben 1.75 lang en draag vooral skinny/slim/antifit. Dat bedienen wen je aan. Het is allemaal een kwestie van proberen en wennen. ;)
Ik heb zelf de 6 plus gehad en vond het niet fijn zitten, moest hem achter in achter broekzak doen en dan ben ik bang dat hij wordt gestolen als ik buiten loop.

Misschien weer proberen met toestel gaan mijn vriendin. Typen op de iPhone 7 (kleine) vind ik nog steeds fijner met 1 hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Sinds ik over ben gegaan naar de plus versie wil ik nooit meer iets anders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Anoniem: 398486 schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:55:
[...]

Ik heb zelf de 6 plus gehad en vond het niet fijn zitten, moest hem achter in achter broekzak doen en dan ben ik bang dat hij wordt gestolen als ik buiten loop.

Misschien weer proberen met toestel gaan mijn vriendin. Typen op de iPhone 7 (kleine) vind ik nog steeds fijner met 1 hand.
Geen idee wat voor broeken je dan draagt maar bij mij past ie altijd.. tja ik typ sws altijd met 2 handen. Het klopt wel dat je afentoe even moet wachten voor j je iphone kunt pakken om te reageren, vooral als je met andere zaken bezig bent of al iets anders in 1 hand vast hebt, maar daarvoor hoef ik geen non plus meer :P

Als je zo de veranderingen ziet lijkt het er ook gewoon op alsof de normale variant een afdankertje en budget model wordt en alle aandacht richting de plus lijkt te gaan. Maar zoals donstil op de vorige pagina al zei vind ik het ook maar stom dat de non plus steeds meer achteruit gaat qua functies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Scrtz schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:50:
[...]

Past prima in je broekzak, ik ben 1.75 lang en draag vooral skinny/slim/antifit. Dat bedienen wen je aan. Het is allemaal een kwestie van proberen en wennen. ;) Ik zei namelijk precies hetzelfde als jou, maar het is gewoon kopen en wennen, daarna wil je niks anders meer dan de plus.

[...]

De verschillen worden steeds grote tussen de normale 7 en de plus, imo is het het marginale verschil in prijs gewoon echt niet meer waard om de plus te laten liggen, je doet je echt te min met de 7 imo.
Zoals ik hierboven al zei, allemaal een kwestie van wennen, met mijn plus denk ik inmiddels al dat ie klein is en alsof ik de non plus in mijn handen heb..
Ik had het niet over de prijs, maar over het formaat. Dat is persoonlijk, maar ik vind mijn 6s al te groot. Als de camera van de se beter wordt kan de volgende tel zomaar een se worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrtz schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:00:
[...]

Geen idee wat voor broeken je dan draagt maar bij mij past ie altijd.. tja ik typ sws altijd met 2 handen. Het klopt wel dat je afentoe even moet wachten voor j je iphone kunt pakken om te reageren, vooral als je met andere zaken bezig bent of al iets anders in 1 hand vast hebt, maar daarvoor hoef ik geen non plus meer :P

Als je zo de veranderingen ziet lijkt het er ook gewoon op alsof de normale variant een afdankertje en budget model wordt en alle aandacht richting de plus lijkt te gaan. Maar zoals donstil op de vorige pagina al zei vind ik het ook maar stom dat de non plus steeds meer achteruit gaat qua functies..
Gewoon normale niet heel strak maar ook niet wijd.
Ik werk zelf op kantoor en telefoon mag of in je kluisje of in je broekzak en mijn 6 past in mijn broekzak Maar ben bang dat de plus heel vervelend zit in de broekzak :(

We zullen het zien :p twijfel alleen nog tussen abo upgrade of los toestel.

Op 2 jaar tijd is het toestel 182£ duurder dus valt nog wel mee eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacificocean schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:10:
[...]

OIS bedoel je waarschijnlijk? Mobiele OIS doet wel iets maar is geen wonder middel, is allemaal erg matig.
Het enige wat een echt grote camera verbetering is op de 7 is de lagere aperture.
Anoniem: 398486 schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:08:
[...]

De plus past niet normaal in je broekzak...
Misschien niet in jouw broekzak. In de mijne gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05 22:53
Grappig ... De slogan "This is 7" wordt in Hong Kong vertaald als "This is Penis" ... Marketing blunder van Apple

http://qz.com/777628/the-...is-is-penis-in-hong-kong/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Donstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:24:
[...]

OIS bedoel je waarschijnlijk? Mobiele OIS doet wel iets maar is geen wonder middel, is allemaal erg matig.
Het enige wat een echt grote camera verbetering is op de 7 is de lagere aperture.

[...]

Misschien niet in jouw broekzak. In de mijne gaat het prima.
Ik bedoel inderdaad OIS. Dat verbeterd inderdaad niet de maximale haalbare beeldkwaliteit, maar wel de beeldkwaliteit van foto's die ik uit de losse pols schiet. Dus op testfoto's ga je dat verschil inderdaad niet zien, maar wel op de foto's van een normale gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacificocean schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:32:
[...]

Ik bedoel inderdaad OIS. Dat verbeterd inderdaad niet de maximale haalbare beeldkwaliteit, maar wel de beeldkwaliteit van foto's die ik uit de losse pols schiet. Dus op testfoto's ga je dat verschil inderdaad niet zien, maar wel op de foto's van een normale gebruiker.
Ook niet hoor. Het vangt te kleine trillende op om echt een verschil te maken. Een vaste hand doet meer.
Het gaat echt niet ineens strakke foto's opleveren in een trillende omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Ik heb de blackjet plus bestelt, begin nu te twijfel over de kleur. Lees over de mogelijkheid dat de kleur dof kan worden en ben bang dat je snel krassen kan gaan zien. Misschien toch een hoesje bestellen gebruik zelf nu de 6 met spigen hoesje voelt prima in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
moca007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:37:
Ik heb de blackjet plus bestelt, begin nu te twijfel over de kleur. Lees over de mogelijkheid dat de kleur dof kan worden en ben bang dat je snel krassen kan gaan zien. Misschien toch een hoesje bestellen gebruik zelf nu de 6 met spigen hoesje voelt prima in de hand.
Je koopt gitzwart en daarna ga je er een hoesje omheen doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
NotSoSteady schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:43:
[...]

Je koopt gitzwart en daarna ga je er een hoesje omheen doen. :/
Dat is inderdaad lastig maar goed je gaat geen €1000 neerleggen en na 2 weken zit je iPhone onder de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Donstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:33:
[...]

Ook niet hoor. Het vangt te kleine trillende op om echt een verschil te maken. Een vaste hand doet meer.
Het gaat echt niet ineens strakke foto's opleveren in een trillende omgeving.
Ik heb het niet over een trillende omgeving, maar juist dat de camera mijn niet vaste hand compenseert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:58

PBP

R3M1 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:30:
Grappig ... De slogan "This is 7" wordt in Hong Kong vertaald als "This is Penis" ... Marketing blunder van Apple

http://qz.com/777628/the-...is-is-penis-in-hong-kong/
http://www.imore.com/no-7-written-7-only-ever-means-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
moca007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:47:
[...]

Dat is inderdaad lastig maar goed je gaat geen €1000 neerleggen en na 2 weken zit je iPhone onder de krassen.
True, maar daarom koop ik ook niet de jetblack. Mijn foon komt ook in een hoesje te samen met een glass protector. Ik vind het mooi maar vooral handig, en zonder dit is de telefoon zonder dat je hem gebruikt mooier, maar voor hoe lang :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

Blijft een gebruiksvoorwerp he, volgens mij zullen de krassen wel meevallen maar goed we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Dat is voor mij de rede geweest om voor de "normale" zwarte te gaan. Zelfs met een spigen hoesje oid krijg je krassen en putjes aan de achterkant van je telefoon. Deze zal ook gaan krassen zelfs met een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-05 15:05
kbloem schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:59:
[...]

Dat is voor mij de rede geweest om voor de "normale" zwarte te gaan. Zelfs met een spigen hoesje oid krijg je krassen en putjes aan de achterkant van je telefoon. Deze zal ook gaan krassen zelfs met een hoesje.
moca007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:37:
Ik heb zelf gekozen voor de iPhone 7 Plus 128GB Jetblack, en heb gelijk daarna een 'naked wrap' bij slickwraps.com besteld. Echt een aanrader voor iedereen die wilt kunnen genieten van de prachtige kleur en geen zin heeft om er een hoesje omheen te doen.

Je moet het zien als een transparante folie de om de hele telefoon gaat, dit zorgt er dus voor dat er eigenlijk geen krassen of doffe plekken op de telefoon kunnen komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Kjellzw op 11-09-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Met kinderen zit je helaas aan een hoesje vast 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:07:
[...]

[...]

Ik heb zelf gekozen voor de iPhone 7 Plus 128GB Jetblack, en heb gelijk daarna een 'naked wrap' bij slickwraps.com besteld. Echt een aanrader voor iedereen die wilt kunnen genieten van de prachtige kleur en geen zin heeft om er een hoesje omheen te doen.

Je moet het zien als een transparante folie de om de hele telefoon gaat, dit zorgt er dus voor dat er eigenlijk geen krassen of doffe plekken op de telefoon kunnen komen.
Is dat er dan makkelijk omheen te doen? niet dat het een luchtbellen telefoon word snap je? ik heb altijd gedoe met folie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kjellzw
Peaky schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:13:
[...]

Is dat er dan makkelijk omheen te doen? niet dat het een luchtbellen telefoon word snap je? ik heb altijd gedoe met folie.
Ik heb al eerdere ervaringen met mijn Samsung Galaxy S5 gehad, deze namelijk ook meerdere malen voorzien van een wrap. Als ik de beschrijving van de 'naked wrap' mag geloven dan breng je deze aan in een vochtige situatie. Bij de wrap zelf zit een spray waarmee je de wrap eerst nat maakt zodat hij niet gelijk blijft plakken.

Ik weet bijna zeker dat zelfs een kind van 5 dit nog 'binnen de lijntjes' kan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
kbloem schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:13:
Dit was ik helemaal vergeten de kleine zit tegenwoordig ook te snuffelen in de iPhone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Je blijft de lijnen toch altijd zien van zo'n wrap, dus ik ga lekker voor het matzwarte model, scheelt ook weer continu schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
kbloem schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:13:
Zelfs dan zou ik het nog overwegen om eerst zo'n wrap om de telefoon heen te doen zodat hij echt optimaal beschermd is.

Ik heb zelf gelukkig nog lang niet met kinderen te maken maar ben ook van plan om eerst de wrap op de telefoon aan te brengen en er vervolgens een transparant hoesje en glazen screenprotector te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:58:
[...]

Blijft een gebruiksvoorwerp he, volgens mij zullen de krassen wel meevallen maar goed we zullen zien
Nou er waren toestellen op de demo avond welke na de avond helemaal onder de krassen zatten.
Is toch erg kwalijk in een dergelijk schone omgeving, gebruiksvoorwerp of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:20:
[...]

Nou er waren toestellen op de demo avond welke na de avond helemaal onder de krassen zatten.
Het gaat ook niet meevallen, zegt al wel genoeg dat Apple op zijn eigen website waarschuwt. Dat doen ze niet voor niets.
De glanzende afwerking van de gitzwarte iPhone 7 is het resultaat van een proces met 9 stappen waarbij het materiaal zeer zorgvuldig wordt geanodiseerd en gepolijst. De buitenkant is net zo hard als bij andere geanodiseerde Apple producten, maar de glanzende laag kan na verloop van tijd minuscule doffe gebruikssporen vertonen. Als je dit wilt voorkomen, raden we je aan om je iPhone te beschermen met een van de vele verkrijgbare hoesjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kjellzw
Peaky schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:13:
[...]

Heb nog even op youtube voor je gekeken naar een video waar ze het voordoen.

Hier een video van Slickwraps zelf, ze brengen de 'naked wrap' aan op een Samsung Galaxy S7 Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

Dat is een opmerking geweest van 1 journalist daar niet helemaal een correcte weergave van het beeld

Mijn idee van de het black is dat het ongeveer hetzelfde doet als de plastic behuizing van de 3G en 3GS dus ja het slijt

Maar vond mijn 3G na 2 jaar trouwe dienst niet beroerd uit zien

Daarbij als ik hem 2de hands verkoop en degene wil dat hij er als nieuw uit ziet moettie lekker een nieuwe halen.

Met een auto van X jaar oud hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
NotSoSteady schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:22:
[...]

Het gaat ook niet meevallen, zegt al wel genoeg dat Apple op zijn eigen website waarschuwt. Dat doen ze niet voor niets.

[...]
Dat doen ze JUIST voor iets, om tegen te gaan dat mensen gaan lopen huilen dat de glans er snel af is of de coating niet goed hecht of dat ze hem verkeerd vasthouden.

Nu weet je vooraf dat het kan gebeuren en is het dus eigen risico, ook Apple wordt het geneuzel over wat dan ook een keer beu en dan krijg je zon melding bij een product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:35:
[...]

Dat doen ze JUIST voor iets, om tegen te gaan dat mensen gaan lopen huilen dat de glans er snel af is of de coating niet goed hecht of dat ze hem verkeerd vasthouden.

Nu weet je vooraf dat het kan gebeuren en is het dus eigen risico, ook Apple wordt het geneuzel over wat dan ook een keer beu en dan krijg je zon melding bij een product
Jij bent de reïncarnatie van Steve Jobs? Je krijgt die waarschuwing gewoon, omdat het ding snel gaat krassen/dof gaat worden. Of geloof jij ook in kabouters?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:32:
[...]

Dat is een opmerking geweest van 1 journalist daar niet helemaal een correcte weergave van het beeld
Nee dat is niet een enkele opmerking, dat is te zien in een hoop van de YouTube content gemaakt in de demo hoek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:56:
[...]

Jij bent de reïncarnatie van Steve Jobs? Je krijgt die waarschuwing gewoon, omdat het ding snel gaat krassen/dof gaat worden. Of geloof jij ook in kabouters?
Haha precies. Een dergelijke waarschuwing is gewoon politiek correct zeggen "dit ding gaat krassen als een idioot en we geven er lekker geen support op"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-05 20:31
Ik heb ook de naked wrap van slickwraps.com besteld voor mijn jet black iPhone. Ben benieuwd.

Nog een tip voor anderen die dit ook willen bestellen; gebruik code SAVE20 bij het afrekenen, krijg je nog eens 20% korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

juist!

heb een paar hands-on video's gezien van de journalisten die de nieuwe iPhone's mochten uittesten in de demo-room...nou, dat waren dus splik splinternieuwe iPhone's die zeer snel krasjes/haarscheurtjes en enorme vingerafdrukken lieten zien.

blij met mijn keuze, (mat) zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Denk dat ik om ben, morgen maar bellen naar Tele2 en wijzigen naar Mat zwart. Ben alleen bang dat ik ergens onderin komt te staan en dat nog weken kan gaan duren voor ik de iPhone geleverd gaat worden. Terwijl ik nu een leverbevesting heb voor de 17e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
moca007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:30:
Denk dat ik om ben, morgen maar bellen naar Tele2 en wijzigen naar Mat zwart. Ben alleen bang dat ik ergens onderin komt te staan en dat nog weken kan gaan duren voor ik de iPhone geleverd gaat worden. Terwijl ik nu een leverbevesting heb voor de 17e.
Je moet doen wat je mooi vind, mat zwart of jetblack beide mooie telefoons, vooral icm een applehoes, heb de mijne al vanaf het begin op de iphone 6 plus (leren) en geen kras of beschadiging te bekennen.
Icm dat hoesje en glanzend zwart aan de onderkant en wat je ziet bij de camera zijn dat toch de details die het verschil maken.

Ik zelf vind wit aan de voorkant een vereiste, vind dat mooier dan zwart, dus daarom wordt de keuze al een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-04 11:53
Over de demoavond en de jetblack die al helemaal onder zat.
Het bevestigd in ieder geval de gevoeligheid van het toestel.

Ik ben dan zo benieuwd naar hoe ze zijn getest door de aanwezige journalisten.
Wellicht dat er een aantal kwallen van een journalisten tussen zat: "Jet black, zal vast snel krassen, wat nou als ik X probeer om te kijken of ie krast!", "Hey! hij krast inderdaad!" :/

Maar wellicht zal de beveiliging goed op orde zijn en dit niet zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Novarion schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:36:
Over de demoavond en de jetblack die al helemaal onder zat.
Het bevestigd in ieder geval de gevoeligheid van het toestel.

Ik ben dan zo benieuwd naar hoe ze zijn getest door de aanwezige journalisten.
Wellicht dat er een aantal kwallen van een journalisten tussen zat: "Jet black, zal vast snel krassen, wat nou als ik X probeer om te kijken of ie krast!", "Hey! hij krast inderdaad!" :/

Maar wellicht zal de beveiliging goed op orde zijn en dit niet zo snel mogelijk.
Nou je hebt altijd een Apple poppetje naast je staan hè. Die grijpen bij alles in wat je niet mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-04 11:53
Donstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:38:
[...]

Nou je hebt altijd een Apple poppetje naast je staan hè. Die grijpen bij alles in wat je niet mag doen.
Ja precies, verwacht ook niet anders.
Laat ik nou net een vervelend grove Buddha ring hebben, die ze niet ziet als ik 'm vast heb. })

Maar goed, laten we maar uit gaan van het goede van de mens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
  • Laatst online: 07-08-2020
moca007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:30:
Ik heb zelf ook de git zwart besteld en had twijfels om toch de mat zwarte te nemen.
Toch houd ik me bij mijn eerste standpunt.

De git zwart met Apple hoes heeft toch dat extra glimmende detail bij de camera en de onderkant wat iemand hierboven ook al aangaf.
Ook doe ik er een slickwrap omheen voor extra bescherming. Kan ik altijd nog de Apple hoes er soms af halen om toch van het git zwart te genieten op de gehele iPhone :P

[ Voor 6% gewijzigd door naman op 11-09-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Jdome schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:14:
Ik heb ook de naked wrap van slickwraps.com besteld voor mijn jet black iPhone. Ben benieuwd.

Nog een tip voor anderen die dit ook willen bestellen; gebruik code SAVE20 bij het afrekenen, krijg je nog eens 20% korting ;)
Bedankt voor de kortingscode hiermee was de verzending bijna gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
naman schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:46:
[...]

Ik heb zelf ook de git zwart besteld en had twijfels om toch de mat zwarte te nemen.
Toch houd ik me bij mijn eerste standpunt.

De git zwart met Apple hoes heeft toch dat extra glimmende detail bij de camera en de onderkant wat iemand hierboven ook al aangaf.
Ook doe ik er een slickwrap omheen voor extra bescherming. Kan ik altijd nog de Apple hoes er soms af halen om toch van het git zwart te genieten op de gehele iPhone :P
Ga er een nacht over slapen en morgen een beslissing nemen. Slickwrap is inderdaad een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie alvast in de stemming wil komen.

Wallpapers: photos taken with an iPhone 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Full body protector via een stukken goedkoper dan slickwrap.

https://www.ebay.com/itm/121699431597

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:07:
[...]

[...]

en heb gelijk daarna een 'naked wrap' bij slickwraps.com besteld. Echt een aanrader voor iedereen die wilt kunnen genieten van de prachtige kleur en geen zin heeft om er een hoesje omheen te doen.

Dank voor de tip. Ik maak nu gebruik deze case, en dat bevalt me perfect. Voor de 7 Plus wil wou ik er ook weer een bestellen (zodra beschikbaar), al ziet zo'n 'naked wrap' er ook wel mooi uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hendrikje1 schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:46:
[...]

Dank voor de tip. Ik maak nu gebruik deze case, en dat bevalt me perfect. Voor de 7 Plus wil wou ik er ook weer een bestellen (zodra beschikbaar), al ziet zo'n 'naked wrap' er ook wel mooi uit :).
Die Caudabe is niet volledig transparant zoals ik het op de site kan zien?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Kan niet wachten tot de reviews dinsdag verschijnen. Wat een komkommertijd in dit topic met al die hoesjes en wraps. Kan daar niet een apart topic voor aangemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
keest12 schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:52:
Kan niet wachten tot de reviews dinsdag verschijnen. Wat een komkommertijd in dit topic met al die hoesjes en wraps. Kan daar niet een apart topic voor aangemaakt worden?
Euh dinsdag? Vrijdag bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05 22:53
keest12 schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:52:
Goed plan, wellicht wat breder als "accessoires" - er zullen heel wat hoesjes, adapters, headsets, etc de revue passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:04:
[...]

Euh dinsdag? Vrijdag bedoel je
Hij doelt op het embargo dat rust op het uitbrengen van reviews over de iPhone 7 van gerenommeerde websites. Niet de gebruikersreviews die vanaf vrijdag zullen verschijnen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.