Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:31
Werkt idd!
7+ 128gb hier en geen last van tikkend geluid of geel scherm, wel waterverfeffect 😞

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:51
kazzzdafke schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:01:
Werkt idd!
7+ 128gb hier en geen last van tikkend geluid of geel scherm, wel waterverfeffect 😞
Hier 7+ jet black 256gb en ook geen klachten. Heerlijke Phone (ik kom van Android).

Wat bedoel je met 'waterverfeffect'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:27
dafmay schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:19:
[...]

Hier jet black 256gb en ook geen klachten. Heerlijke Phone (ik kom van Android).

Maak maar eens een foto van bijvoorbeeld gras en dan inzoemen. Detail is volledig weg :'(

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Erik1805 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:20:
[...]

Maak maar eens een foto van bijvoorbeeld gras en dan inzoemen. Detail is volledig weg :'(
Ah op die fiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ik ben recent prive ook overstapt naar iPhone.
Zakelijk 16GB iPhone 6S & Prive 128GB iPhone 7 plus.

Nu moet ik zeggen dat ik mijn 6s scherm vele malen helder is in vergelijking met mijn 7 plus. Nu lees ik op internet dat het aan mijn display zou moeten liggen? Want het scherm van 7 plus zou juist vele malen helder moeten zijn ivm 6s.

Nu heb ik ook dat als ik de lightning adapter gebruik. Ik om de 3/4 seconden een klik geluidje hoor. Ik dacht dat het aan mijn 7+ lag, maar met dat adapter krijg ik hetzelfde op de 6s. Dus wellicht een defecte adapter?

Ik draai op beide toestellen 10.2 b4 (volgens mij). Ik moest op mijn prive ook beta gaan draaien ivm mijn Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
dafmay schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:19:
[...]

Hier 7+ jet black 256gb en ook geen klachten. Heerlijke Phone (ik kom van Android).

Ik wil dit dus ook gaan doen, heb een S7 Edge maar na alle S en Note toestellen ben ik een beetje Samsung moe..Ik wil eens een keer overstappen naar iPhone maar hopp wel dat het een goed keus is :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:47:
[...]

Ik wil dit dus ook gaan doen, heb een S7 Edge maar na alle S en Note toestellen ben ik een beetje Samsung moe..Ik wil eens een keer overstappen naar iPhone maar hopp wel dat het een goed keus is :]
So far so good :) Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
[...]

Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar een Iphone. Ik heb daarvoor alleen maar Android toestellen gehad. Ik ben blij verrast met IOS. Lekker stabiel en super accutijd. Het werkt gewoon. Het enige wat een probleem kan zijn is het gesloten systeem van IOS. Het is niet te tweaken zoals Android.

Ik heb nu een IPhone 7 en die bevalt goed. Werkt gewoon :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
[...]

Ik wilde eerst niks weten van een iPhone en iOS. Ik had een HTC legend daar had je leuke widgets op enz. vond iPhone maar raar met al die app iconen. Toen toch zakelijk overgestapt naar een iPhone 5. En sinds die tijd alleen maar O+

Het werkt gewoon fijner (maar dat is persoonlijk). Aan het begin begreep ik bepaalde dingen niet, eigenlijk omdat het te makkelijk was. Als je dan simpel nadenkt dan snap je wel hoe je iets moet oplossen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:30
Nog iemand problemen met GPS op de iPhone 7?

Zaterdag iPhone 7 matzwart 128GB gekocht en naast enorm slechte 4G verbinding (minder dan mijn HTC M8) nog nooit vaste GPS-fix gehad. Waze/Google Maps/Kaarten... zijn allemaal compleet onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Thallyos schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:38:

Zaterdag iPhone 7 matzwart 128GB gekocht en naast enorm slechte 4G verbinding (minder dan mijn HTC M8) nog nooit vaste GPS-fix gehad. Waze/Google Maps/Kaarten... zijn allemaal compleet onbruikbaar.
Ik heb zelf een Iphone 7 en geen enkel probleem. Zit bij Vodafone en heb prima 4G ontvangst. GPS fix is ook direct als ik flitsmeister opstart. Zit op de laatste IOS (geen beta). Kan je helaas geen tips geven in deze.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 22-11-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Thallyos schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:38:

Misschien je iPhone een keer compleet herstellen (wel backup maken) en kijken of het daarna wel weer goed is? En de meest recente IOS versie erop, die bracht ook verbeteringen met betrekking tot 4G verbindingen.

Als je dan nog niet makkelijk een GPS fix krijgt, dan is er iets mis met je toestel.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Citroentaart schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]

Ik wilde eerst niks weten van een iPhone en iOS. Ik had een HTC legend daar had je leuke widgets op enz. vond iPhone maar raar met al die app iconen. Toen toch zakelijk overgestapt naar een iPhone 5. En sinds die tijd alleen maar O+

Het werkt gewoon fijner (maar dat is persoonlijk). Aan het begin begreep ik bepaalde dingen niet, eigenlijk omdat het te makkelijk was. Als je dan simpel nadenkt dan snap je wel hoe je iets moet oplossen o.i.d.
Erik1805 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:58:
[...]

Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar een Iphone. Ik heb daarvoor alleen maar Android toestellen gehad. Ik ben blij verrast met IOS. Lekker stabiel en super accutijd. Het werkt gewoon. Het enige wat een probleem kan zijn is het gesloten systeem van IOS. Het is niet te tweaken zoals Android.

Zojuist besteld.

iPhone 7 Plus 256GB Jet Black bij Mobiel.nl was op voorraad en 24 uur levering gedaan dus ga er vanuit dat ik het toestel morgen heb.

iPhone 7 Rose 128GB bij Coolblue op Voorraad.

Ben benieuwd, nu nog een S6 verkopen en heb zelf nu dus de S7 Edge, helaas zitten er op het scherm behoorlijk wat krasjes dus die zal niet verkopen.. :(

Ik heb wel is iPhone (4, 5 en 6) gehad, uiteindelijk altijd weer teruh naar Samsung.. niet echt een reden voor eigenlijk maar goed. iOS is gesloten maar het tweaken etc doe ik eigenlijk op mijn Samsung niet meer omdat ik het niet echt meer nodig vind.

Maar ben nu echt wel op uitgekeken dus wil is wat anders.. als zal het wellicht weer gaan kriebelen als de S8 komt haha.

Heb gisteren nog even gekeken in de winkel maar de plus versie omdat ik twijfelde tussen de deze en de kleine iPhone. Toch paar voor de plus gegaan, mooi ding.. wel wat lomp maar goed ik heb grote handen :P

Nu nog kijken voor een goed hoesje, waarschijnlijk pak ik de lederen case van apple zelf, prijzig maar goed het toestel kost 1200+ ga ik geen goedkope zooi nemen.

Is er trouwens al een GOEDE screenprotectoe voor de iPhone, liefst van glas die hele scherm bedekt?

[ Voor 21% gewijzigd door DM89 op 22-11-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Top! Zeer benieuwd naar jouw ervaringen later...

Ps schaf alvast wat microvezel doekjes aan...je hebt ze nodig ;)

[ Voor 40% gewijzigd door dafmay op 22-11-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
dafmay schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:28:
Top! Zeer benieuwd naar jouw ervaringen later...
Kan niet wachten, trouwens Super Mario komt ook naar de iPhone whaha daar doe ik het voor :P

Even gegoogled naar screenprotectors maar is tegenwoordig een lastig iets volgens mik sinds de schermen niet meer 100% recht zijn.. ik wil dat lelijke regenboog effect niet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
Erik1805 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:58:
[...]

Lees wel vaker het werkt gewoon.
Maar mijn Androids van de afgelopen 2 jaar werken ook gewoon. Sterker nog op mijn iPhone 7 plus heb ik elke week een freeze en een respring en op mijn Android nada.

Snap je punt ,maar er zijn al zoveel onderzoeken geweest dat Android op de duurdere telefoons niet onder doen wat betreft stabiliteit. En dat is knap aangezien Android loopt op honderden verschillende hardware configs.

Zo ook windows 10 wat compatible moet zijn met duizenden hardware configs en wat bij mij gewoon super stabiel loopt. Nogmaals IOS is super, maar het werkt gewoon... tja wat moet ik daarvan zeggen.

Het werkt niet minder of beter als een Android (zonder root etc. en ander gerommel)

Heb de afgelopen 3 jaar alijd 1 IPhone en 1 Android in mijn bezit en beide werken GEWOON.

[ Voor 23% gewijzigd door EdvanAl op 24-11-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Ik heb dan alle toestellen gehad van de Note en S serie van Samsung. Heb eigenlijk vanaf de S6 qua Android niks te klagen gehad.. werkt altijd goed tot nu toe.

Denk dat het met elke telefoon wel wat is, ligt natuurlijk ook aan de gebruiker zelf.

Trouwens:

Is het tegenwoordig nog slim om AppleCare+ te nemen? Zou 2x99 euro zijn.

Heb ook Allrisk inboedel verzekering, heb al eens een S6 Plus opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Voorlopig dus zoals gezegd geen issues die hier beschreven zijn met mijn nieuwe i7+ 128GB van Week: 46 (14.11 - 20.11) buiten de belabberde foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:01:
Ik heb dan alle toestellen gehad van de Note en S serie van Samsung. Heb eigenlijk vanaf de S6 qua Android niks te klagen gehad.. werkt altijd goed tot nu toe.

Denk dat het met elke telefoon wel wat is, ligt natuurlijk ook aan de gebruiker zelf.

Trouwens:

Is het tegenwoordig nog slim om AppleCare+ te nemen? Zou 2x99 euro zijn.

Heb ook Allrisk inboedel verzekering, heb al eens een S6 Plus opgegeven.
Same here...ben ook van mening dat een goed Android toestel in principe even goed werkt als een iPhone. Ook ik heb veel Android toestellen gehad en eigenlijk nooit problemen ondervonden. Knutselen dmv root was mij daarnaast ook zeker wel vertrouwd en dat deed ik eigenlijk alleen maar omdat het leuk was en om de extra specifieke mogelijkheden dan tot je beschikking.

Ik heb zelf nog mijn Samsung S7 en heb de iPhone 7+ erbij genomen om eens te zien hoe dat bevalt. Tot nu toe zeker erg goed. Ps ik was al behoorlijk vertrouwd met Apple OS (Macbook), dus het was voor mij een kleine stap.

Wat verzekering betreft. Voor het eerst dat ik ernaar heb gekeken, immers de aanschaf van mijn iPhone vind ik toch wel behoorlijk. Ik heb gisteren daarom een specifieke buitenshuis schade verzekering afgesloten bij Centraal Beheer. Kost Eur 6,35 per maand en schade is tot Eur 3.000,-- gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
dafmay schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:44:
[...]

Same here...ben ook van mening dat een goed Android toestel in principe even goed werkt als een iPhone. Ook ik heb veel Android toestellen gehad en eigenlijk nooit problemen ondervonden. Knutselen dmv root was mij daarnaast ook zeker wel vertrouwd en dat deed ik eigenlijk alleen maar omdat het leuk was en om de extra specifieke mogelijkheden dan tot je beschikking.

Ik heb zelf nog mijn Samsung S7 en heb de iPhone 7+ erbij genomen om eens te zien hoe dat bevalt. Tot nu toe zeker erg goed. Ps ik was al behoorlijk vertrouwd met Apple OS (Macbook), dus het was voor mij een kleine stap.

Wat verzekering betreft. Voor het eerst dat ik ernaar heb gekeken, immers de aanschaf van mijn iPhone vind ik toch wel behoorlijk. Ik heb gisteren daarom een specifieke buitenshuis schade verzekering afgesloten bij Centraal Beheer. Kost Eur 6,35 per maand en schade is tot Eur 3.000,-- gedekt.
Die verzekeing heb heb ik, ook bij centraal beheer, buitenhuis etc incl allrisk.

Moet trouwens zeggen dat ik daar wel zeer tevreden over ben, begin dit jaar S6 Plus kapot gevallen.. geheel vergoed en geld stond er binnen een dag op. En ons bankstel is beschadigd, bedrag voor reparatie betaald gekregen en kan hele bank nu opnieuw laten stofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Mijn iPhone 7 Plus Jet Black heeft ook last van het "waterverfeffect", is dit bij alle toestellen zo of kan je hem omruilen bij de Apple Store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
De Bug staat nog steeds open bij Apple.
Duplicate of 28792269 (Open)

[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 22-11-2016 13:56 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:51:
[...]

Die verzekeing heb heb ik, ook bij centraal beheer, buitenhuis etc incl allrisk.

Moet trouwens zeggen dat ik daar wel zeer tevreden over ben, begin dit jaar S6 Plus kapot gevallen.. geheel vergoed en geld stond er binnen een dag op. En ons bankstel is beschadigd, bedrag voor reparatie betaald gekregen en kan hele bank nu opnieuw laten stofferen.
Waardevolle informatie...dank. Ik heb zelf nog nooit gebruik hoeven maken van verzekering, dus vroeg mij al af hoe (snel en correct) dit werkt bij CB. Klinkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Zuperni schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:52:
Mijn iPhone 7 Plus Jet Black heeft ook last van het "waterverfeffect", is dit bij alle toestellen zo of kan je hem omruilen bij de Apple Store?
Dat is waarschijnlijk part of the package.
In mijn blog heb ik daar een stuk over geschreven.
Kun jij de iPhone uit de plaatjes eruit pikken? Welke foto's vind je het beste, van de iPhone of 1 van de andere telefoons?

Kiswum.com: Foto kwaliteit iPhone7 onder discussie

Ik denk dat ik morgen bekend maak welke foto's van een iPhone 7 afkomen en welke zijn gemaakt met telefoons van zo'n €250,-

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:30
Heeft allemaal niet geholpen. Dan maar bij Mediamarkt een verkoper zo ver gekregen dat hij even buiten kwam meekijken om te zien dat er effectief geen GPS-signaal was. Prompt nieuwe gekregen, meteen getest en geen kuren gevonden.

Voorlopig werkt alles vlotjes, al had ik ook bij Android geen klagen. Het irritantste tot nu toe is dat je in een ander menu moet duiken om een punt of komma te typen (dubbeltikken op spatie ken ik, maar daar ben je in een (email)adres niets mee). Misschien hebben sommigen daar minder last mee, maar ik schrijf toch nog liever in volzinnen, ook in een sms of whatsappbericht.
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:58:
[...]

Misschien je iPhone een keer compleet herstellen (wel backup maken) en kijken of het daarna wel weer goed is? En de meest recente IOS versie erop, die bracht ook verbeteringen met betrekking tot 4G verbindingen.

Als je dan nog niet makkelijk een GPS fix krijgt, dan is er iets mis met je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Thallyos schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:07:
Heeft allemaal niet geholpen. Dan maar bij Mediamarkt een verkoper zo ver gekregen dat hij even buiten kwam meekijken om te zien dat er effectief geen GPS-signaal was. Prompt nieuwe gekregen, meteen getest en geen kuren gevonden.

Voorlopig werkt alles vlotjes, al had ik ook bij Android geen klagen. Het irritantste tot nu toe is dat je in een ander menu moet duiken om een punt of komma te typen (dubbeltikken op spatie ken ik, maar daar ben je in een (email)adres niets mee). Misschien hebben sommigen daar minder last mee, maar ik schrijf toch nog liever in volzinnen, ook in een sms of whatsappbericht.

[...]
Mooi zo dat het opgelost is. Ik gebruik Swiftkey app. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Nu online
Hier ook een Swiftkey gebruiker. Ik miste het vegen/Swypen en het switchen tussen talen (al kan dat misschien ook met de standaard app). Ik snap niet dat die veegbewegingen nog steeds niet standaard mogelijk is in iOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Waar moet ik morgen op letten als beide iPhones binnen komen?

Ohja, is het echt zo erg gesteld met de Jet Black, deze zou heel snel beschadigen? Er komt sowieso een hoesje etc omheen maar even ter bevestiging als het echt zo erg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:20:
Waar moet ik morgen op letten als beide iPhones binnen komen?

Ohja, is het echt zo erg gesteld met de Jet Black, deze zou heel snel beschadigen? Er komt sowieso een hoesje etc omheen maar even ter bevestiging als het echt zo erg is?
Ik heb de mijne binnen een week teruggestuurd omdat ik het lelijk vond beschadigen, als je even zoekt in deze thread zal je wat foto's vinden.

Ik gebruik alleen geen hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Xmoo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:30:
Ik ben recent prive ook overstapt naar iPhone.
Zakelijk 16GB iPhone 6S & Prive 128GB iPhone 7 plus.

Nu moet ik zeggen dat ik mijn 6s scherm vele malen helder is in vergelijking met mijn 7 plus. Nu lees ik op internet dat het aan mijn display zou moeten liggen? Want het scherm van 7 plus zou juist vele malen helder moeten zijn ivm 6s.

Nu heb ik ook dat als ik de lightning adapter gebruik. Ik om de 3/4 seconden een klik geluidje hoor. Ik dacht dat het aan mijn 7+ lag, maar met dat adapter krijg ik hetzelfde op de 6s. Dus wellicht een defecte adapter?

Ik draai op beide toestellen 10.2 b4 (volgens mij). Ik moest op mijn prive ook beta gaan draaien ivm mijn Apple Watch.
Het scherm van de 6S is wat geler, misschien bedoel je dat met helderder?

Dat klikgeluid heb ik ook met de adapter, heel irritant! Zou die adapter stuk zijn, of hebben alle adapters dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
JSt1983 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:21:
[...]

Ik heb de mijne binnen een week teruggestuurd omdat ik het lelijk vond beschadigen, als je even zoekt in deze thread zal je wat foto's vinden.

Ik gebruik alleen geen hoesje.
Heb net een normale zwarte besteld bij Belsimpel, ze hadden er een.. contract aanvraag staat de status nu op dus even afwachten. Er staat inmiddels ook dat er geen meer op voorraad is.

Had al 2 aanvragen gedaan vandaag 1 voor mij en een voor mijn vriendin dus hopp dat deze ook goedgekeurd wordt zodat ik de jetblack retour kan sturen.

Mijn ervaring is dat hoesje of niet, het toestel toch wel haarkrasjes kan krijgen.. zekers als het zo gevoelig is dat apple ervoor waarschuwt.

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 22-11-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
DaSaN schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:25:
[...]

Het scherm van de 6S is wat geler, misschien bedoel je dat met helderder?

Dat klikgeluid heb ik ook met de adapter, heel irritant! Zou die adapter stuk zijn, of hebben alle adapters dat?
Nee ik bedoel juist echt helderheid. Als ik op beide toestellen helderheid op 100% zet en naar hetzelfde afbeelding kijk. Lijkt die van de 6S beter dan die van de 7 plus. Nu had ik ergens gelezen dat het komt omdat het scherm groter is, en je het dan anders interpeteerd ofzoiets.

Oh bijzonder, dus jij hebt daar ook last van. Ik dacht even dat het door de beta kwam, maar dit is bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Laatst online: 13-06 17:10
Kiswum schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:48:
[...]

Dat is waarschijnlijk part of the package.
In mijn blog heb ik daar een stuk over geschreven.
Kun jij de iPhone uit de plaatjes eruit pikken? Welke foto's vind je het beste, van de iPhone of 1 van de andere telefoons?

Kiswum.com: Foto kwaliteit iPhone7 onder discussie

Ik denk dat ik morgen bekend maak welke foto's van een iPhone 7 afkomen en welke zijn gemaakt met telefoons van zo'n €250,-
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:13:
[...]

Heb net een normale zwarte besteld bij Belsimpel, ze hadden er een.. contract aanvraag staat de status nu op dus even afwachten. Er staat inmiddels ook dat er geen meer op voorraad is.

Had al 2 aanvragen gedaan vandaag 1 voor mij en een voor mijn vriendin dus hopp dat deze ook goedgekeurd wordt zodat ik de jetblack retour kan sturen.

Mijn ervaring is dat hoesje of niet, het toestel toch wel haarkrasjes kan krijgen.. zekers als het zo gevoelig is dat apple ervoor waarschuwt.
Ik heb nu ook de matzwarte, die houdt het tot nu toe krasvrij. Had met mijn 6 en SE ook alleen schade van stoten of laten vallen, niet van gewoon in m'n broek dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet tevreden van mijn iPhone 7 ! Zijn er nog mensen die problemen ervaren met de microfoon ? Ik hoor de bellers uitstekend , maar vaak horen de bellers mij heel slecht ... 😞😞😞 Toestel is al teruggestuurd geweest naar Apple , maar er is niets veranderd ! ☹ Was ik maar bij mijn Android gebleven 😞😞😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag een iPhone 7 cadeau willen geven aan mijn vrouw. weet toevallig iemand hoe betrouwbaar het is om deze onderwater te houden of contact met water zoals douchen?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 21:29

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:48:
ik zou graag een iPhone 7 cadeau willen geven aan mijn vrouw. weet toevallig iemand hoe betrouwbaar het is om deze onderwater te houden of contact met water zoals douchen?

bedankt
Ik zou het niet doen je iPhone onder water houden. 50-50% dat die levend of dood boven water komt :+ (of later kuren gaat vertonen)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat is dat toch met die mensen die zo graag willen douchen met dat ding? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:01:
Wat is dat toch met die mensen die zo graag willen douchen met dat ding? :p
Ik begrijp dat ook niet, ik ga echt niet douche of zwemmen met een telefoon, dan moet je toch wel echt verslaafd zijn ofniet haha :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:48:

bedankt
Als je ze dan iets wil geven onder de douche geef dan zon tril eendje, die zijn sowieso waterdicht en kosten geen 700+ ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
En is ze waarschijnlijk ook heel blij mee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Kiswum schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:56:
Hier ook een Swiftkey gebruiker. Ik miste het vegen/Swypen en het switchen tussen talen (al kan dat misschien ook met de standaard app). Ik snap niet dat die veegbewegingen nog steeds niet standaard mogelijk is in iOS...
Ter verificatie, meent u dat er niet geswyped kan worden op een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Xmoo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:30:

http://www.anandtech.com/...nd-iphone-7-plus-review/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Nu online
Berlinetta schreef op woensdag 23 november 2016 @ 04:08:
[...]

Ter verificatie, meent u dat er niet geswyped kan worden op een iPhone?
Zonder externe apps kun je naar mijn weten niet swypen op het toetsenbord.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:23:
Niet tevreden van mijn iPhone 7 ! Zijn er nog mensen die problemen ervaren met de microfoon ? Ik hoor de bellers uitstekend , maar vaak horen de bellers mij heel slecht ... 😞😞😞 Toestel is al teruggestuurd geweest naar Apple , maar er is niets veranderd ! ☹ Was ik maar bij mijn Android gebleven 😞😞😞
Geen probleem met mijn microfoon. Zoiets kan bij elke telefoon gebeuren en valt onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ja is mss beter dat je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:29
wel lekker makkelijk om meteen naar android te schreeuwen, is immers het merk/soort en niet de sowftware.

Ik had overigens hetzelfde en heb de noice cancellation van de telefoon uitgezet, lijkt nu beter te gaan.

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Ja, want Android toestellen zijn vrij van problemen? 8)7 Ik heb altijd Android gehad en genoeg problemen gehad met de S6, zeker 8 keer geruild.

Het is natuurlijk klote dat er iets niet goed werkt bij een telefoon maar dat kan altijd voorkomen. Het lijkt me sterk maar heb ooit een S5 gehad waar je wel goed kon horen wat iemand zei maar als ik iets zei hoorden ze niks. Het gaatje in de rand van het toestel waar de microfoon zit zat dicht en heb het vuil eruit gehaald met een naaldje.

Anders naar een Apple winkel gaan als dat een optie is en daar even testen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
"The iPhone 7 uses a 1334x750 IPS LCD panel with a pixel density of 326ppi, while the iPhone 7 Plus uses a 1920x1080 IPS LCD panel with a pixel density of 401ppi. However, when you take a deeper look, it's clear that these are not the same displays as those in the iPhone 6 and 6s."

Heel duidelijk dit. Heb geen faulty unit gelukkig, thx!

Nu alleen nog dat clickgeluid met Lightning naar audio problem opsporen/fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Xmoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:24:
[...]

"The iPhone 7 uses a 1334x750 IPS LCD panel with a pixel density of 326ppi, while the iPhone 7 Plus uses a 1920x1080 IPS LCD panel with a pixel density of 401ppi. However, when you take a deeper look, it's clear that these are not the same displays as those in the iPhone 6 and 6s."

Heel duidelijk dit. Heb geen faulty unit gelukkig, thx!

Nu alleen nog dat clickgeluid met Lightning naar audio problem opsporen/fixen.
Ik ben heel benieuwd als je daar de oplossing voor vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:31
Misschien is het ook wel handig om te vermelden of je bij de aankoop van de iPhone 7 van provider bent gewisseld of dat je een (back)cover gebruikt. In het eerste geval zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat je naar Vodafone bent geswitcht, en dan ben je niet de eerste die klaagt over slechte gesprekskwaliteit. In het tweede geval zou het zo kunnen zijn dat de cover de microfoon bedekt of weinig ruimte laat.

Bovenstaande verzin ik niet: Ik zit zelf bij T-Mobile en had voorheen KPN. Geen klachten over de belkwaliteit. Wel merk ik dat wanneer ik een Vodafonegebruiker bel, de gesprekskwaliteit vaak minder is. Verder gebruik ik mijn 7 Plus naakt. En wanneer ik hem niet gebruik zit ie in een sleeve/pouch. Nog niet zo lang geleden had ik een Huawei P8 Lite voor erbij en voor die telefoon had ik een cheap plastic cover uit China laten overkomen. Mensen konden mij niet goed verstaan. Dus hoesje eraf en het ging een stuk beter.

Ow, en ik heb weleens gelezen dat een iPhone uit zichzelf gekke dingen gaat doen wanneer je veel emoticons gebruikt. Met name op Tweakers. Een grapje van Apple in de software van de iPhone. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
sww89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:31:
[...]

Misschien is het ook wel handig om te vermelden of je bij de aankoop van de iPhone 7 van provider bent gewisseld of dat je een (back)cover gebruikt. In het eerste geval zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat je naar Vodafone bent geswitcht, en dan ben je niet de eerste die klaagt over slechte gesprekskwaliteit. In het tweede geval zou het zo kunnen zijn dat de cover de microfoon bedekt of weinig ruimte laat.

Bovenstaande verzin ik niet: Ik zit zelf bij T-Mobile en had voorheen KPN. Geen klachten over de belkwaliteit. Wel merk ik dat wanneer ik een Vodafonegebruiker bel, de gesprekskwaliteit vaak minder is. Verder gebruik ik mijn 7 Plus naakt. En wanneer ik hem niet gebruik zit ie in een sleeve/pouch. Nog niet zo lang geleden had ik een Huawei P8 Lite voor erbij en voor die telefoon had ik een cheap plastic cover uit China laten overkomen. Mensen konden mij niet goed verstaan. Dus hoesje eraf en het ging een stuk beter.

Ow, en ik heb weleens gelezen dat een iPhone uit zichzelf gekke dingen gaat doen wanneer je veel emoticons gebruikt. Met name op Tweakers. Een grapje van Apple in de software van de iPhone. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen :Y
Ik zit zelf sinds kort bij Vodafone en heb geen enkele klacht aangaande gesprekskwaliteit. Ben goed verstaanbaar en kan de andere kant ook prima horen. Geen klachten over gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

:) Dat laatste verzin je ook niet hè ;) >:) :P :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Erik1805 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:38:
[...]

Ik zit zelf sinds kort bij Vodafone en heb geen enkele klacht aangaande gesprekskwaliteit. Ben goed verstaanbaar en kan de andere kant ook prima horen. Geen klachten over gehad. :)
Dat geloof ik graag. En ik bedoel het ook niet als feit dat Vodafone slecht is. Mijn punt is meer of Césartje van provider is gewisseld (wat niet gek is bij aankoop van een telefoon). En dan kan de oorzaak bij de nieuwe provider liggen. Het feit dat ik dan over Vodafone begin, komt omdat hun netwerk nooit echt vrij van problemen lijkt te zijn. Ik volg het [Ervaringen] Vodafone 4G netwerk topic al vanaf het begin, en vooral aan het begin van 4g (toen ik ook nog bij Vodafone zat) zijn er veel pagina's gevuld met problemen met de snelheidscap, proxy en wegvallende gesprekken. Het moge duidelijk zijn dat de brand in Rotterdam een paar jaar terug zeker lang zijn sporen heeft nagelaten. Maar even concreet: Op de laatste pagina uit dat topic wordt toevallig door twee tweakers gesproken over de geluidskwaliteit.
dafmay schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:40:
[...]

:) Dat laatste verzin je ook niet hè ;) >:) :P :z
:+

Gezien de weerstand in dit topic die zijn reactie oplevert dacht ik op subtiele wijze duidelijk te maken hoe je hier in het vervolg het beste zou kunnen reageren (op eigen problemen).
Of zie Het algemeen beleid #reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
sww89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:09:
[...]
:+

Gezien de weerstand in dit topic die zijn reactie oplevert dacht ik op subtiele wijze duidelijk te maken hoe je hier in het vervolg het beste zou kunnen reageren (op eigen problemen).
Of zie Het algemeen beleid #reageren
Dat was mij al geheel duidelijk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sww89 in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & ..."
[...]

Beste ,
Ik ben niet veranderd van provider . En had trouwens ook geen probleem met provider voordien ...
Ook de cover hindert de microfoon niet .
Bij m'n vorige smartphone heb ik dat ook ervaren dat de cover het geluid tegenhield , het was ook niet het gepaste hoesje voor die gsm .
Ondertussen contact opgenomen met de dienst van Apple zelf . En zij bevestigenden meteen dat het geluid ( mijn microfoon ) niet in orde is !
Mag ermee naar een Apple winkel ( al dan niet in garantie ...)
...op hoop van zegen , wordt vervolgd ! 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:40:
sww89 in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & ..."

[...]

Beste ,
Ik ben niet veranderd van provider . En had trouwens ook geen probleem met provider voordien ...
Ook de cover hindert de microfoon niet .
Bij m'n vorige smartphone heb ik dat ook ervaren dat de cover het geluid tegenhield , het was ook niet het gepaste hoesje voor die gsm .
Ondertussen contact opgenomen met de dienst van Apple zelf . En zij bevestigenden meteen dat het geluid ( mijn microfoon ) niet in orde is !
Mag ermee naar een Apple winkel ( al dan niet in garantie ...)
...op hoop van zegen , wordt vervolgd ! 😉
Mooi zo. Dan is dat tenminste uitgesloten. Het zijn echt van die 'zit de stekker er wel in?' dingetjes die mensen weleens over het hoofd zien. Anders kan je blijven ruilen. En het komt naar mijn idee best vaak voor dat een product onnodig wordt omgeruild omdat de klantenservice of winkelmedewerker niet in staat is in eerste instantie de goeden van de slechten te onderscheiden maar er wel wordt omgeruild om de klant tevreden te stellen.

Apple Support echter heeft wel kundig personeel (ze hoeven voor maar slechts een paar producten ondersteuning te bieden) en je kunt bij wijze van net zo vaak omruilen tot je tevreden bent. Dus wanneer er een probleem is met jouw iPhone, dan zijn de aftersales bij Apple wel goed. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je met een brakke iPhone eindigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Zojuist beide iPhones binnen

i7 Plus 256GB Jet Black.
i7 128GB Rose Gold

Maar ga dadelijk toch nog even naar de Mediamarkt omdat ik daar een Black gereserveerd heb, heb toch iets beter gevoel daar bij want ik hou niet van krassen.

Rose Gold zojuist gecheckt en geen losse hoeken of kraakjes, scherm is ook niet geel zover ik kan zien.

Jet Black laat ik nog even dicht tot ik bij Mediamarkt Maastricht ben geweest dadelijk, hoop toch dat ik die mat zwarte mee kan nemen eigenlijk en de Jet Black hoe mooi die ook is retour.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t7lvMVOLna7dqsikYjMl1uvl/medium.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door DM89 op 23-11-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Foutje :(

[ Voor 98% gewijzigd door DM89 op 23-11-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Nu online
Houd de Plus in de gaten, die zouden kraakjes hebben. De normale variant juist niet. Het gele scherm zou wel voor kunnen komen op beide telefoons, maar persoonlijk heb ik daar ook geen last van (of ik zie het gewoon niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
is omruilen nog steeds refurbised model?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinus schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:44:
is omruilen nog steeds refurbised model?
Er is op dit moment zoveel vraag, dat de kans dat je een refurbished krijgt bij een express replacement nihil is.
Bij een DOA omruiling of binnen 14 dagen krijg je sowiewo gegarandeerd een nieuwe.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Kiswum schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:36:
Houd de Plus in de gaten, die zouden kraakjes hebben.
En wat zijn kraakjes??

Enige dat ik atm merk is dat mijn wifi connecties soms niet goed werken. Na het overschakelen op een andere moet ik even flight mode opzetten, en weer af en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Kiswum schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:36:
Houd de Plus in de gaten, die zouden kraakjes hebben. De normale variant juist niet. Het gele scherm zou wel voor kunnen komen op beide telefoons, maar persoonlijk heb ik daar ook geen last van (of ik zie het gewoon niet).
Geen kraakjes ondekt heb op de hoeken geduwt en op 2 hoeken tegelijk beetje druk gezet maar hoor of voel niks.

Heb toch besloten de Jet Black te houden, heb er nu een apple leather case om zitten. Heb de bruine en de zwarte, twijfel nog welke ik ga houden.

Het is wel even wennen allemaal als je van een s7 edge komt.

Nu nog op zoek naar een protector voor de achterkant zodat deze niet beschadigd.

Zag ook dat applecare+ een stuk duurder is geworden :(

[ Voor 28% gewijzigd door DM89 op 23-11-2016 23:04 ]

• Xmoo
Meulendijks89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:59:
[...]

Geen kraakjes ondekt heb op de hoeken geduwt en op 2 hoeken tegelijk beetje druk gezet maar hoor of voel niks.

Heb toch besloten de Jet Black te houden, heb er nu een apple leather case om zitten. Heb de bruine en de zwarte, twijfel nog welke ik ga houden.

Het is wel even wennen allemaal als je van een s7 edge komt.

Nu nog op zoek naar een protector voor de achterkant zodat deze niet beschadigd.

Zag ook dat applecare+ een stuk duurder is geworden :(
Kun jij eens jouw audio naar lightning testen? Kijken of jij om de 3/4 seconden een klikgeluid hoort.

• Kiswum
  • Nu online
kazzzdafke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:29:
[...]

En wat zijn kraakjes??

Enige dat ik atm merk is dat mijn wifi connecties soms niet goed werken. Na het overschakelen op een andere moet ik even flight mode opzetten, en weer af en het werkt weer.
Maak je telefoon maar schoon. Hier staat hoe je het kunt reproduceren:
Dennisweb in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie"
Donstil in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie"
Dennisweb in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie"

• kazzzdafke
Nope geen kraakjes :)

Wat ik wel mis (maar was blijkbaar op 6s ook): sinds de update naar iOS10 en het telefoongesprek is geëindigd, mis ik mijn RODE knop om af te leggen??
Hoe krijg ik die terug?

[ Voor 80% gewijzigd door kazzzdafke op 24-11-2016 13:19 ]

kazzzdafke schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:19:

Wat ik wel mis (maar was blijkbaar op 6s ook): sinds de update naar iOS10 en het telefoongesprek is geëindigd, mis ik mijn RODE knop om af te leggen??
Hoe krijg ik die terug?
Af te leggen is ophangen?
Ik snap hem ff niet. Als ik gebeld wordt of bel en iemand hangt op, dan verdwijnt het gesprek na een seconde zelf van het scherm. En anders homebutton drukken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• kazzzdafke
Ophangen ja..

Bv. We zijn aan de lijn, en het gesprek wordt afgerond, en de andere persoon hangt niet op. Hoe kan ik op deze moment het gesprek beëindigen? Vroeg had ik direct dat rode telefoontje staan, nu staat er gewoon mijn background en is de phone gelockd. Als ik unlock zie ik bovenaan de groene balk waarop je kan drukken en je naar het telefoonscherm terug komt (waar je dan speaker etc.. kan kiezen)

• DM89
  • Nu online
Xmoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:46:
[...]

Kun jij eens jouw audio naar lightning testen? Kijken of jij om de 3/4 seconden een klikgeluid hoort.
Dus oordopjes aansluiten via de lightning en dan luisteren of moet er ook muziek spelen ofzo?

Edit:

Heb geluisterd met de earpods, met en zonder muziek etc hoor geen klikgeluid of iets anders wat niet hoort.

[ Voor 16% gewijzigd door DM89 op 24-11-2016 13:51 ]

• Kiswum
  • Nu online

Hoe krijg ik die terug?
Als het gesprek is afgerond, dan heeft de persoon aan de andere kant wel of niet opgehangen.

Er is wel opgehangen: Niets aan de hand, je kunt je telefoon wegleggen.
Er is niet opgehangen: Je hebt 2 mogelijkheden. Je drukt op de rode knop of je drukt op de homeknop. Een screenshot maken ging niet, want daarvoor moest ik de homeknop drukken en werd het gesprek direct beëindigd.

Ik heb dit 2 minuten geleden getest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hoe krijg ik die terug?
Jij doelt op het gesprek wat je nog op je scherm ziet. Vind ik ook rete irritant!!! Je moet eerst op dat gesprek drukken, daarna krijg je de RODE knop enz.

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2016/11/24/IMG_0046.png

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 24-11-2016 15:03 ]

Mijn boefje is liev!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb na een gesprek altijd die rode knop in beeld.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:27:
Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb na een gesprek altijd die rode knop in beeld.
Ik weet ook niet wanneer/hoe dit wel/niet gebeurt. Soms heb ik dit, soms heb ik wel meteen de RODE knop. De hele "feature" ontgaat me ook. Ik wil gewoon op kunnen hangen ten alle tijden (of op de speaker zetten, of iemand bijvoegen of...) ipv eerst op dat gesprek te moeten drukken :/

Mijn boefje is liev!

• Berlinetta
  • Niet online
Het ligt eraan hoe je je telefoon op neemt...
(Vanuit je zak of als je op je telefoon bezig bent)

• foxtrot81
  • Laatst online: 15-09 19:35
*snip* malafide link

[ Voor 159% gewijzigd door Daedalus op 24-11-2016 21:14 ]

Carpe scrotum

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 21:29

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gast donder op met die onzin (gerapporteerd)

(niet op klikken loopt je iPhone vast)

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 24-11-2016 21:04 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• dafmay

• dafmay
Wil een mod aub zsm ingrijpen en de link hierboven verwijderen. Dank.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Betreft deze kraakjes: morgen wordt er een vervangend model geleverd. Hopelijk nu meer geluk. Bij het huidige vervangende model kan ik zelfs voelen dat er ruimte onder het scherm zit. 8)7

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:48

ddZ

Zielig flikkertje ben je...

[ Voor 26% gewijzigd door ddZ op 24-11-2016 17:36 ]

• foxtrot81
YouTube: Crash any iPhone or iPad with this terrible iOS bug
Enne wat een taalgebruik op tweakers(lijkt wel geenstijl) zeg nou nou misschien handig voor deze of gene, hoe op te lossen

[ Voor 9% gewijzigd door foxtrot81 op 24-11-2016 17:46 ]

Carpe scrotum

• Berlinetta
  • Niet online
Ik kan direct zien dat dit een video is, daarvoor hoef ik niet op de link te drukken...

Ik heb je in ieder geval aangegeven.

Graag alleen TR aanmaken en niet ook reageren in het topic :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 25-11-2016 09:51 ]

• Xmoo
Meulendijks89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:47:
[...]

Dus oordopjes aansluiten via de lightning en dan luisteren of moet er ook muziek spelen ofzo?

Edit:

Heb geluisterd met de earpods, met en zonder muziek etc hoor geen klikgeluid of iets anders wat niet hoort.
Nee ik bedoel niet met de earpods zelf maar dat Audio naar Lightning connecter, en dan daarop jouw eigen 3.5mm oordopje in prikken.

• dafmay
Berlinetta schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:41:
[...]

Ik kan direct zien dat dit een video is, daarvoor hoef ik niet op de link te drukken...

Ik heb je in ieder geval aangegeven.
Wil je aub nog even de url verwijderen uit jouw quote.

• foxtrot81
ddZ schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:36:
[...]

Zielig flikkertje ben je...
Geenstijl man man man waarom discrimineer je nu meteen

[ Voor 12% gewijzigd door foxtrot81 op 24-11-2016 18:38 ]

Carpe scrotum

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Fuck... en ik druk op die link met mn domme kop... 😂😂😂

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
foxtrot81 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:35:
[...]

Dude, waarom post je dat man?

• DM89
  • Nu online
JSt1983 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:26:
[...]

Ja, qua grip is de structuur van de laklaag inderdaad wel prettig. Ik ben nu geen extra camera bij de hand, dus foto's is lastig. Ik gebruik het toestel zonder hoes. Ik zie kleine krasjes ontstaan, wat ik ook verwachtte door Apple's advies een hoes te gebruiken. Maar in mijn broekzak vangen de hoeken veel wrijving op, waardoor er heel veel kleine krasjes naast elkaar komen, wat resulteert in doffe hoeken.
Ook de Jet Black hier, wou eigenlijk nog ruilen voor de normale zwarte maar gaat helaas niet meer.. toestel en abo van mobiel.nl al in gebruik maar gebruik wel met hoesje en folie achterop dus zal wel goed komen.

• DM89
  • Nu online
Xmoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:49:
[...]

Nee ik bedoel niet met de earpods zelf maar dat Audio naar Lightning connecter, en dan daarop jouw eigen 3.5mm oordopje in prikken.
Oke, ook via deze manier nergens last van.

Lightning adapter + S7 Edge oordopjes.

• kazzzdafke
JB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:57:
[...]

Jij doelt op het gesprek wat je nog op je scherm ziet. Vind ik ook rete irritant!!! Je moet eerst op dat gesprek drukken, daarna krijg je de RODE knop enz.

[afbeelding]
Dit is het inderdaad wat ik bedoel... Weet iemand hoe of wat dat komt????
Ik wil gewoon de rode knop na een gesprek waarna ik kan afleggen!

• Xmoo
Meulendijks89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:28:
[...]

Oke, ook via deze manier nergens last van.

Lightning adapter + S7 Edge oordopjes.
Hmz ik zag net dat de coating van mijn AppleWatch aan de onderkant eraf aan het vallen is. Dit valt onder garantie (heb al een x nieuw Apple watch gekregen). Dus binnenkort een bezoek aan de Apple Store in Amsterdam. Dan zal ik mijn audio naar lightning adapter eens meenemen en kijken of ze daar ook iets mee kunnen.

Thx voor het testen.

• DM89
  • Nu online
Xmoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:39:
[...]

Hmz ik zag net dat de coating van mijn AppleWatch aan de onderkant eraf aan het vallen is. Dit valt onder garantie (heb al een x nieuw Apple watch gekregen). Dus binnenkort een bezoek aan de Apple Store in Amsterdam. Dan zal ik mijn audio naar lightning adapter eens meenemen en kijken of ze daar ook iets mee kunnen.

Thx voor het testen.
Oke, succes ermee :)

• dafmay
Xmoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:49:
[...]

Mijn 7+ Jet Black icm Sennheiser Momentum 2 BT koptelefoon aangesloten op de lightning connector geeft geen problemen of vreemde kraakjes of geluiden. Sterker nog...het geluid is subliem! _/-\o_

• Xmoo
dafmay schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:42:
[...]

Mijn 7+ Jet Black icm Sennheiser Momentum 2 BT koptelefoon aangesloten op de lightning connector geeft geen problemen of vreemde kraakjes of geluiden. Sterker nog...het geluid is subliem! _/-\o_
Niet iedereen heeft dit probleem. Hier op de forum zijn er ook maar enkele die dit hebben. Ik ga morgen nog even op het toestel van een vriend van mij proberen. Als het op het 3e toestel nogsteeds hetzelfde is, moet het wel een defecte adapter zijn.

• dafmay
Xmoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:45:
[...]

Niet iedereen heeft dit probleem.
Dat was precies mijn punt ;)

Succes in ieder geval...

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Het (moedwillig) plaatsen van malafide links wordt hier niet gewaardeerd. Laat dit soort berichten dan ook achterwege. Zie ook Het algemeen beleid #foutelinks

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Martinus
JB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:57:
[...]

[afbeelding]
had ik gister ook. alleen als ik gebeld werd, niet andersom... snapte het ook al niet.

no comment

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:48

ddZ

foxtrot81 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:35:
[...]

Het (moedwillig) plaatsen van een malafide link, zonder enige uitleg en dan raar opkijken dat je een reactie zoals die van mij krijgt. Ik weet genoeg :') :w

//Ontopic
Hebben jullie ook soms last van trage WiFi op jullie iphone 7? Ik heb gelezen dat het een iOS 10-ding is, maar de iPad Mini hier in huis heeft er geen last van?

• dafmay
ddZ schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:51:
[...]

//Ontopic
Hebben jullie ook soms last van trage WiFi op jullie iphone 7? Ik heb gelezen dat het een iOS 10-ding is, maar de iPad Mini hier in huis heeft er geen last van?
Op 5ghz verbinding (300mbit ziggo)...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O0PvzuJHDuusvLbBBGiUxXRG/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 25-11-2016 11:19 . Reden: Foto verkleind ]

• DM89
  • Nu online
Ik heb KPN Glasvezel 100/100mbit modem in meterkast.

2.4GHz
55mbps / 30mpbs

5GHz
95mbps / 110mbps

[ Voor 65% gewijzigd door DM89 op 24-11-2016 22:40 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.