Dan gebruik jeje 4g verbinding voor youtube of een of andere online radiozender. Je kan thuis ook je cd's rippen en op je telefoon zetten wellicht?RikDTC schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:15:
[...]
Ik snap wat je denkt haha, maar het gaat mij er vooral om dat ik iets van muziek erop heb wanneer ik bijvoorbeeld in de trein zit, het is niet dat ik 24/7 muziek luister en voor die beperkte tijd dat ik er gebruik van maak wil ik geen €120 per jaar kwijt zijn. Vandaar dat ik op zoek was naar een manier om een paar nummers erop te kunnen zetten. Economisch toch best goed over nagedacht dacht ik zo ;-)
Heb al een manier gevonden om mp3 bestand van YouTube af te krijgen, toch bedankt voor de tip!Malt007 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:38:
[...]
Dan gebruik jeje 4g verbinding voor youtube of een of andere online radiozender. Je kan thuis ook je cd's rippen en op je telefoon zetten wellicht?
Hoe vind je die informatie over het toestel?RikDTC schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:19:
[...]
Zal straks kijken of ik wat foto's kan schieten en posten!
Hier de gegevens die je wilt weten denk ik:
Model: A1778
Factory: DNQ - China, Chengdu (Foxconn)
Year: 2016
Week: 41 (10.10 - 16.10)
sndeep.infoG33st schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:00:
[...]
Hoe vind je die informatie over het toestel?
Het is redelijk offtopic aan het worden, maar kijk even wanneer je internet/tv abonnement afloopt thuis. KPN kan vrij concurrerende pakketten aanbieden voor ADSL en glasvezel gebruikers. In het standaard pakket zit gratis Spotify. Ik gebruik dat op mijn telefoon, PS4 en autoradio. De muziek kun je gewoon offline opslaan en je hoeft niet perse verbonden te zijn met het internet. Als je alsnog met 2 apparaten tegelijkertijd bent verbonden, dan zal 1 van die 2 de muziek overnemen.RikDTC schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:15:
[...]
Ik snap wat je denkt haha, maar het gaat mij er vooral om dat ik iets van muziek erop heb wanneer ik bijvoorbeeld in de trein zit, het is niet dat ik 24/7 muziek luister en voor die beperkte tijd dat ik er gebruik van maak wil ik geen €120 per jaar kwijt zijn. Vandaar dat ik op zoek was naar een manier om een paar nummers erop te kunnen zetten. Economisch toch best goed over nagedacht dacht ik zo ;-)
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Had mijn iPhone 128 3x omgeruild ivm meerdere keren per week een totale Freeze...
Helaas nu net weer een complete freeze..
Scherm blijft aan niets doet het meer en naar 1 minuut een respring en alles werkt weer.
Scherm blijft aan niets doet het meer en naar 1 minuut een respring en alles werkt weer.
Verwijderd
raar hier nog niet gehad,misschien een of andere app die rot doet ?SjaakAW schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:54:
Had mijn iPhone 128 3x omgeruild ivm meerdere keren per week een totale Freeze...
Helaas hier ook soms last van! Lijkt op een bug als het bij meerdere voorkomt.
Gekke is wel dat ik binnen de App's gewoon alles kan doen en bovenin ook tussen Apps kan navigeren. Verder werkt de homebutton en de powerbutton niet: kwestie van wachten of een reset.
Gekke is wel dat ik binnen de App's gewoon alles kan doen en bovenin ook tussen Apps kan navigeren. Verder werkt de homebutton en de powerbutton niet: kwestie van wachten of een reset.
SjaakAW schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:39:
Al 2 keer in 3 dagen een totale freeze.
Scherm en buttons werken niet.
Scherm blijft aanstaan.
Na 1 minuut komt er een zwart scherm en kan je weer unlocken en werkt alles weer normaal.
Iemand bekend voor ?
[ Voor 18% gewijzigd door Cardo op 01-11-2016 17:20 ]
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Ik heb soms bij het uitdoen van de telefoon dat ie daar vastloopt. Zwart scherm maar home button blijft actief. Dan maar hard resetten.
Iemand ook last van een lens flare bij het filmen in 4k? (Iphone 7 plus)
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Factory: F2L - China, Zhengzhou - Foxconn
Week: 38 (19.09 - 25.09)
2 dagen geleden pas binnen. Die heeft een tijdje ergens gelegen ofzo
Morgen wat foto's posten. Scherm ziet er top uit!
Week: 38 (19.09 - 25.09)
2 dagen geleden pas binnen. Die heeft een tijdje ergens gelegen ofzo
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik heb precies hetzelfde, ik kan dan nog wel de app gebruiken waar ik op dat moment in zat, echter werkt voor de rest niks meer, ik kan op de Home en unlock button drukken wat ik wil, maar er gebeurd voor een minuut lang niks. Ruilen ze hier de iPhone voor om dan? Mijne heeft al wat visuele schade..SjaakAW schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:54:
Hoe gaan jullie met de batterij van je iPhone 7 om? Ik heb de magische handen om na een jaar mijn batterij kapot gemaakt te hebben. Gezien ik vaak mijn batterij vervang en dan mijn iPhone 7 niet meer waterdicht is, wil ik dit voorkomen.
http://www.businessinside...ernational=true&r=US&IR=T
Als ik deze bron moet geloven is het beter hem iedere keer te laden rond de 30/40% naar bijvoorbeeld 80/90% en hem dan weer gebruiken. Dus niet in de nacht naar 100% zetten maar gewoon in de avond naar 80% bijvoorbeeld en de volgende middag op mijn werk weer doen. Hoe doen jullie dit? Zitten er hier tweakers die hun batterij op magische wijze heel gezond houden?
Als ik deze bron moet geloven is het beter hem iedere keer te laden rond de 30/40% naar bijvoorbeeld 80/90% en hem dan weer gebruiken. Dus niet in de nacht naar 100% zetten maar gewoon in de avond naar 80% bijvoorbeeld en de volgende middag op mijn werk weer doen. Hoe doen jullie dit? Zitten er hier tweakers die hun batterij op magische wijze heel gezond houden?
Ik heb een iPhone 4 gehad 3 jaar lang en die is die 3 jaar lang elke nacht gewoon aan de lader gegaan en dit heb ik ook gedaan met de 5S die ik er na had, nooit geen problemen gehad of een accu moeten vervangen.Cardo schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:06:
Hoe gaan jullie met de batterij van je iPhone 7 om? Ik heb de magische handen om na een jaar mijn batterij kapot gemaakt te hebben. Gezien ik vaak mijn batterij vervang en dan mijn iPhone 7 niet meer waterdicht is, wil ik dit voorkomen.
Sterker nog die 4 is nog 3 jaar doorgegaan met dezelfde accu bij mijn ouders en die hebben nu de 5S en de 4 is naar de buuf gegaan nog steeds geen accu vervangen. Haalt er nog een hele dag mee, geen mobiel internet Ok maar goed.
Nu een 7plus, ga ik gewoon hetzelfde meedoen ik ziet het wel maar ik heb dus niet echt een ritueel aangehouden
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hmmm..Had via hier mijn i7 ingesteld met de all black wallpaper..Nu heb ik er 10.2 opgezet gisteren en nu werkt hij niet meer. Het Dock en de mappen zijn weer grijs. Vreemd toch?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
http://www.icreatemagazin...pods-uitgesteld-tot-2017/
Ik snap stadige en gerucht is, maar dat zou mooi vervelend zijn als het wel zo is.
Ik snap stadige en gerucht is, maar dat zou mooi vervelend zijn als het wel zo is.
Voor de mensen die freezes hebben, hebben jullie al eens met een schoon icloud account gewerkt? Even vanaf het begin beginnen, troubleshooten.
Ik heb nergens last van, nog geen freeze gehad. Werk overigens wel met mijn icloud account van +/- 5 jaar oud.
Ik heb nergens last van, nog geen freeze gehad. Werk overigens wel met mijn icloud account van +/- 5 jaar oud.
Heeft iemand ook een reflectie/flare als ik?
Iphone7 plus hier.
https://s15.postimg.org/khaxn0pij/IMG_2456.png
https://s15.postimg.org/qjikdidyj/IMG_2457.png
Iphone7 plus hier.
Zeker. Meerdere keren een schone lei begonnenak0nnmgn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:53:
Voor de mensen die freezes hebben, hebben jullie al eens met een schoon icloud account gewerkt? Even vanaf het begin beginnen, troubleshooten.
Begint jouw serienummer met DNPS ?
[ Voor 4% gewijzigd door EdvanAl op 02-11-2016 10:06 ]
Ik snap niet helemaal waar je op doelt. De foto heeft hele lichte delen (kaarsjes) en donkeren. Daar heeft de camera moeite mee. Je kan HDR proberen in zo'n geval.flexje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:57:
Heeft iemand ook een reflectie/flare als ik?
Iphone7 plus hier.
Echte flare zie ik niet.
Nope, F2MSSjaakAW schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:05:
[...]
Zeker. Meerdere keren een schone lei begonnen
Begint jouw serienummer met DNPS ?
Het is een screenshot van een filmpje geschoten in 4K. De reflectie van de kaarsen blijven continu in beeld. Dit heb ik ook met andere filmpjes
Lijkt toch dat de meeste een DNPS hebben waar het vastlopen op gebeurd.
Iemand met een F2 die ook last heeft van een freeze zo af en toe ?
Ik heb het probleem met een DNRS, elke dag wel minstens één keer. Ruilen ze de iPhone om met dit probleem?SjaakAW schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:42:
[...]
Lijkt toch dat de meeste een DNPS hebben waar het vastlopen op gebeurd.
Iemand met een F2 die ook last heeft van een freeze zo af en toe ?
Ik heb dat wel gedaan. (3X en stop er nu maar mee)ceetje13 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:44:
[...]
Ik heb het probleem met een DNRS, elke dag wel minstens één keer. Ruilen ze de iPhone om met dit probleem?
Echter wel steeds een DNPS en steeds weer het probleem.....
Heb je en gewone of de plus ?
[ Voor 4% gewijzigd door EdvanAl op 02-11-2016 10:49 ]
Die van mij begint met FK1S en heeft ook iedere dag een freeze. Dit icm een gelig scherm (alleen nog onderin; backlight), ruis tijdens filmen en plofjes tijdens live foto's is dit in mijn ogen een iPhone die niet helemaal goed getest is. Is het nu een enkele dan heb ik er vrede mee, maar dit is best wel grootschalig.
I don't have dreams, I have goals!!
Als ik de i7+ krijg en ik krijg last van freezes dan gooi je dat ding toch gewoon weer bij ze terug door de voorruit? Zou hier om een high end phone moeten gaan van €1009. Dan moet die echt niet zoveel mankemente gaan vertonen, want dan wordt je echt genaaid waar je bijstaat.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Plus of gewone ?Redondo1982 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:55:
Die van mij begint met FK1S en heeft ook iedere dag een freeze. Dit icm een gelig scherm (alleen nog onderin; backlight), ruis tijdens filmen en plofjes tijdens live foto's is dit in mijn ogen een iPhone die niet helemaal goed getest is. Is het nu een enkele dan heb ik er vrede mee, maar dit is best wel grootschalig.
Gewone i7
Ik heb wat tijd tekort om al die ramen te laten sneuvelenTerrie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:58:
Als ik de i7+ krijg en ik krijg last van freezes dan gooi je dat ding toch gewoon weer bij ze terug door de voorruit? Zou hier om een high end phone moeten gaan van €1009. Dan moet die echt niet zoveel mankemente gaan vertonen, want dan wordt je echt genaaid waar je bijstaat.
Van Bada -> Windows Mobile -> Android en nu iOS. Ik heb sinds kort een iPhone7 en de uitgevoerde benchmarks zijn veel hoger dan ik had verwacht. Als (hobby-matige) smartphone reviewer zal ik de komende tijd met een iPhone rondlopen en met jullie mee discussiëren. Ik probeer eventueel klachten/problemen te reproduceren en eventueel aanstippen in mijn komende review. Uiteraard komen niet alleen slechte punten daarin terecht, maar ook alle goede punten en dingen waar Android gebruikers rekening mee moeten houden als ze zullen overstappen.
De reden dat ik voor de i7 ben gegaan is simpel, ik ben fan van kleine smartphones en Android fabrikanten slagen er niet in om high-end specificaties in een 4,5 - 5" behuizing te proppen. Zoals bekend, is deze iPhone redelijk groot en zit hij rond het formaat van een kleine 5" telefoon. Ondanks dat heb ik de telefoon alsnog aangeschaft om te testen en mogelijk voor langere tijd in mijn bezit te houden als mijn 'dagelijkse telefoon'.
Ik hoop over een week of 4 mijn resultaten in een review te hebben gegoten en dan zal ik hem op Tweakers toevoegen als uitgebreide gebruikers review.
De reden dat ik voor de i7 ben gegaan is simpel, ik ben fan van kleine smartphones en Android fabrikanten slagen er niet in om high-end specificaties in een 4,5 - 5" behuizing te proppen. Zoals bekend, is deze iPhone redelijk groot en zit hij rond het formaat van een kleine 5" telefoon. Ondanks dat heb ik de telefoon alsnog aangeschaft om te testen en mogelijk voor langere tijd in mijn bezit te houden als mijn 'dagelijkse telefoon'.
Ik hoop over een week of 4 mijn resultaten in een review te hebben gegoten en dan zal ik hem op Tweakers toevoegen als uitgebreide gebruikers review.
Batterij iphone 7 plus na een weekend van zeer weinig gebruik
6u 34 min gebruik
75u 59min stand by
indrukwekkende cijfers voor iemand die van een iphone 5 komt
6u 34 min gebruik
75u 59min stand by
Ik moet ook wennen, kwam van de 6 af. Die moest rond 2200 uur savonds echt aan de lader, nu heb ik nog 30 % over.zwasie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:07:
6u 34 min gebruik
75u 59min stand by
Ik heb een vervangende iPhone 7 plus gekregen. Ik heb de oude ingeruild wegens afwijkende (donkere) kleur rechterzijde scherm en het gesis hoorbaar in de opnamen.
Het nieuwe toestel is veel stiller. Het geluid was bij het oude toestel al hoorbaar bij idle met scherm ingeschakeld, zelfs tot een paar cm afstand (was hoorbaar door oorstuk aan de andere zijde). Het nieuwe model maakt helemaal geen geluid bij idle en lichte belasting. Alleen tijdens het terugzetten van de back-up hoorde ik een beetje geluid, maar alleen met mijn oor direct tegen de achterkant. Absoluut niet zoals bij het oude model.
Helaas heeft het vervangende model nog steeds een afwijkende (donkere) kleur aan de rechterzijde en nu ook een gelige tint op de onderste 1/4 van het scherm.
Daarnaast zitten er op de rand net onder het scherm wat witte krassen/putjes in de matzwarte behuizing.
Ik ga dit toestel weer laten omruilen.
Beide toestellen zijn gemaakt in Foxconn (de eerste uit week 39, de andere week 43).
Het nieuwe toestel is veel stiller. Het geluid was bij het oude toestel al hoorbaar bij idle met scherm ingeschakeld, zelfs tot een paar cm afstand (was hoorbaar door oorstuk aan de andere zijde). Het nieuwe model maakt helemaal geen geluid bij idle en lichte belasting. Alleen tijdens het terugzetten van de back-up hoorde ik een beetje geluid, maar alleen met mijn oor direct tegen de achterkant. Absoluut niet zoals bij het oude model.
Helaas heeft het vervangende model nog steeds een afwijkende (donkere) kleur aan de rechterzijde en nu ook een gelige tint op de onderste 1/4 van het scherm.
Daarnaast zitten er op de rand net onder het scherm wat witte krassen/putjes in de matzwarte behuizing.
Beide toestellen zijn gemaakt in Foxconn (de eerste uit week 39, de andere week 43).
Zo dan! Ik haal er nu een goede 1,5 dag mee. Maar kijk ook veel YouTube mee en dan gaat het aardig hard met de batterij..zwasie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:07:
6u 34 min gebruik
75u 59min stand by
Goedemiddag,
vraagje, ik sta op het punt om een nieuwe telefoon uit te zoeken, nu wou ik eigelijk voor de iPhone 7 128GB gaan, maar ik vind hem redelijk.... goedkoop of iets aanvoelen.
Zijn er meer mensen die dat zo vinden, went dit op gegeven moment?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
T
vraagje, ik sta op het punt om een nieuwe telefoon uit te zoeken, nu wou ik eigelijk voor de iPhone 7 128GB gaan, maar ik vind hem redelijk.... goedkoop of iets aanvoelen.
T
Neem je een gouden, voelt ie lekker duur aan.
Eens! de gewone 7 voelt idd goedkoop aan. De plus is daarintegen wat zwaarder en voelt alsof je wat van waarde vast hebt.Thijs2012 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:14:
Goedemiddag,
T
Dat was toen de 5 uitkwam ook al zo'n issue. Dat was in die tijd een hele lichte telefoon, en dat deed afbreuk aan het kwaliteitsgevoel kennelijk bij sommigen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nog maar even uitgesteld, stond net in de KPN store.
Valt me ook vies tegen qua prijzen icm een abonnement.
Valt me ook vies tegen qua prijzen icm een abonnement.
Vraagje; is er een mooie goedkope oplossing voor mijn Mi band? Ik gebruikte hem vooral voor notificaties op mijn S7 Edge maar op iOS werkt dat niet meer. Is er een goedkoop alternatief hiervoor? Heb al wat geprobeerd te zoeken maar ik heb nog niks voor een lage prijs kunnen vinden.
[ Voor 51% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 02-11-2016 19:36 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Hier zijn alvast de resultaten van mijn benchmarks:
https://www.facebook.com/kiswum/posts/535762773300508
(elke benchmark is minimaal 12 keer uitgevoerd en het hoogste en laagste resultaat zijn weggelaten uit de berekeningen).
https://www.facebook.com/kiswum/posts/535762773300508
(elke benchmark is minimaal 12 keer uitgevoerd en het hoogste en laagste resultaat zijn weggelaten uit de berekeningen).
De donkere afwijkende kleur/schaduw in de hoek van de batterij indicator toevallig? Dit had ik namelijk bij de 2e 7 plus, dit hebben ze niet allemaal...de gelige zweem boven de homebutton daarintegen wel, alle nieuwe iphone 7 en 7 plussen vertonen dit, bij de 1 meer als de ander...maar het zit er wel degelijk.perentaart schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:14:
Ik heb een vervangende iPhone 7 plus gekregen. Ik heb de oude ingeruild wegens afwijkende (donkere) kleur rechterzijde scherm en het gesis hoorbaar in de opnamen.
Zelf heb ik nu 3 swaps gedaan (en ben er nu klaar/tevreden mee), 2 x week 40 1 x week 39 en nu een week 42...dit scherm is laat ik zeggen 95% in orde, heel lichte zweem ook weer boven de homebutton...dit lijkt op moment van typen (heb em sinds zaterdag in gebruik) wel minder te worden
Het is bv ook afhankelijk in wat voor verlichte omgeving je bent, in de Store bijvoorbeeld zie je het gewoonweg niet door die lichten daar, op het werk zie ik het ook niet...hier thuis met een klein lampje (waardoor de brightness pak em beet 20% staat) dan is het wel waarneembaar, maar wat ik al zei het lijkt wat weg te trekken. (ps. het rommelen met die kleurfilter kan ook verbetering geven)
Het kan ook simpelweg geen toeval zijn, keer op keer een nagel nieuw toestel met die zweem onderin...lijkt me sterk dat dit een issue is, mijn vrouw der normale 7 heeft het ook, 2 collegas wederom.... die zien het niet en maken er ook verder niks van, gebruiken dat ding er is niks aan de hand, je bent gek hoor ik dan haha....tsja perfectionistisch zijn is soms irritant.
Verders ben er wel tevreden mee nu.. bloedsnel toestel en maakt zeer mooie kiekjes....portret modus is geweldig
Ik had het over de gehele lengte van het scherm, aan de rechterzijde. Het was net alsof er een gradient actief was. Vooral zichtbaar bij grijze vlakken. Soms leek het scherm dus vies.Bontes schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:57:
[...]
De donkere afwijkende kleur/schaduw in de hoek van de batterij indicator toevallig?
De gele tint had ik bij de vorige ook wel, maar viel niet op en had er geen last van. Het gebied is nu veel groter en intenser. Als ik tekst lees en scroll lijkt het net alsof de tekst helemaal oplicht, maar dat is gewoon de tekst die in het gele gebied terecht komt.
Verder ben ik erg tevreden over de telefoon. Zeker nu die hiss weg is!
His weg met filmen?perentaart schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:54:
[...]
Ik had het over de gehele lengte van het scherm, aan de rechterzijde. Het was net alsof er een gradient actief was. Vooral zichtbaar bij grijze vlakken. Soms leek het scherm dus vies.
De gele tint had ik bij de vorige ook wel, maar viel niet op en had er geen last van. Het gebied is nu veel groter en intenser. Als ik tekst lees en scroll lijkt het net alsof de tekst helemaal oplicht, maar dat is gewoon de tekst die in het gele gebied terecht komt.
Verder ben ik erg tevreden over de telefoon. Zeker nu die hiss weg is!
Of hoorde je de his ook echt uit de telefoon komen ?
Beiden. En van beiden geen last meer. Nu alleen de standaard noise zoals deze gangbaar is bij alle a/v apparatuur die ik ooit gebruikt heb.
onzinak0nnmgn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:53:
[...]
Eens! de gewone 7 voelt idd goedkoop aan. De plus is daarintegen wat zwaarder en voelt alsof je wat van waarde vast hebt.
heb een 7 128GB JetBlack en die voelt echt niet goedkoop aan.
okRikDTC schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:15:
[...]
Mixed Reality dev
Mijn persoonlijke mening is onzin? Wat vreemd.dkawa schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:37:
[...]
onzin
heb een 7 128GB JetBlack en die voelt echt niet goedkoop aan.
Ik vind hem goedkoop aanvoelen, misschien door het gewicht, of door de als plastic aanvoelende behuizing in combinatie met het gewicht.
Heb overigens de Jet black niet vastgehouden maar de mat zwarte. Zelf heb ik de matzwarte 128 GB Plus versie. En nee die voelt niet als plastic aan, misschien door het gewicht.
Beetje jammer dat je zit te bashen op mijn mening.
is zeker je eerste iPhone???ak0nnmgn schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:03:
[...]
Mijn persoonlijke mening is onzin? Wat vreemd.
Ik vind hem goedkoop aanvoelen, misschien door het gewicht, of door de als plastic aanvoelende behuizing in combinatie met het gewicht.
Heb overigens de Jet black niet vastgehouden maar de mat zwarte. Zelf heb ik de matzwarte 128 GB Plus versie. En nee die voelt niet als plastic aan, misschien door het gewicht.
Beetje jammer dat je zit te bashen op mijn mening.
anyway, ieder zn mening, maar vond jou opmerking over het goedkoop aanvoelen niet juist. Maar dat is mijn mening :-)
Ik heb bewust niet gekozen voor de plus ivm het formaat. Vind het maar een lomp ding
Nee, heb vanaf de 3 alle iphones gehad.dkawa schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:03:
[...]
is zeker je eerste iPhone???
anyway, ieder zn mening, maar vond jou opmerking over het goedkoop aanvoelen niet juist. Maar dat is mijn mening :-)
Ik heb bewust niet gekozen voor de plus ivm het formaat. Vind het maar een lomp ding
Verder ga ik niet meer in op jouw reactie, bijzonder kinderachtig.
Heb de iphone eindelijk binnen i7+128gb. Ik had al veel gehoord over mensen die een piep hoorde bij opname,maar bij mijn toestel is t wel erg hard. Omruilen is enige optie?
Ik hoop echt dat er een oplossing komt vanuit Apple, voor de slechte foto's. Maar ze lijken niet in te gaan op alle klachten. Krijg sowieso steeds meer argwaan bij Apple, die AirPods duren ook maar...wat is er aan de hand bij Apple?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ben prima te spreken over de foto'scarpebios schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:59:
Ik hoop echt dat er een oplossing komt vanuit Apple, voor de slechte foto's. Maar ze lijken niet in te gaan op alle klachten. Krijg sowieso steeds meer argwaan bij Apple, die AirPods duren ook maar...wat is er aan de hand bij Apple?
Ha, welcome to the other side.Kiswum schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:16:
Van Bada -> Windows Mobile -> Android en nu iOS. Ik heb sinds kort een iPhone7 en de uitgevoerde benchmarks zijn veel hoger dan ik had verwacht. Als (hobby-matige) smartphone reviewer zal ik de komende tijd met een iPhone rondlopen en met jullie mee discussiëren. Ik probeer eventueel klachten/problemen te reproduceren en eventueel aanstippen in mijn komende review. Uiteraard komen niet alleen slechte punten daarin terecht, maar ook alle goede punten en dingen waar Android gebruikers rekening mee moeten houden als ze zullen overstappen.
Als je vragen hebt/tricks zoekt mag je ook altijd ff een DMetje sturen als je wil.
Veel plezier met je i7 :-)
Update van mijn kant:
Ik was dus nog altijd bezig met de camera hiss, veel gezeik over en weer met AppleCare. Met de vraag of iOS 10.1 het oplost. Um, duh - natuurlijk niet. En was dat wél zo geweest dan was ik meteen gaan testen of ik geen gain problemen had
... Maar ze zijn nu een traject gestart om een gloednieuwe te sturen uit andere batch, dus ik ben benieuwd.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Heb je hem ook bij de applestore besteld? Hoe gaat dat traject bij apple in zn werking?WhatsappHack schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 03:01:
[...]
Ha, welcome to the other side.
Als je vragen hebt/tricks zoekt mag je ook altijd ff een DMetje sturen als je wil.
Update van mijn kant:
Ik was dus nog altijd bezig met de camera hiss, veel gezeik over en weer met AppleCare. Met de vraag of iOS 10.1 het oplost. Um, duh - natuurlijk niet. En was dat wél zo geweest dan was ik meteen gaan testen of ik geen gain problemen had
... Maar ze zijn nu een traject gestart om een gloednieuwe te sturen uit andere batch, dus ik ben benieuwd.
Ik had ook last van de camera hiss. Gisteren bij de Apple Store in Haarlem geweest, probleem uitgelegd en kreeg direct een nieuwe. Had een filmpje waarbij de hiss goed te horen was en dat was duidelijk genoeg voor hun. Had er eerst eentje uit week 37, nu eentje uit 40.Terrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 07:55:
[...]
Heb je hem ook bij de applestore besteld? Hoe gaat dat traject bij apple in zn werking?
Erg goed geholpen in ieder geval. Ze deden er ook een nieuwe screenprotector voor mij op.
Heb je voorbeelden van foto's van mensen zonder gesmeerd gezicht? (Binnen, zonder perfecte omstandigheden. Daar gebruik je meestal de camera van een smartphone voor.)Wouter Lucassen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 02:24:
[...]
Ik ben prima te spreken over de foto's
Bedankt voor je reactie! Van het weeekend maar het zelfde doen dan.Ik kan het maar niet goed vinden, waar zie je welke week hij gebouwd is? Al een paar van die sites geprobeerd, maar tervergeefs.dannyvdb1997 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:10:
[...]
Ik had ook last van de camera hiss. Gisteren bij de Apple Store in Haarlem geweest, probleem uitgelegd en kreeg direct een nieuwe. Had een filmpje waarbij de hiss goed te horen was en dat was duidelijk genoeg voor hun. Had er eerst eentje uit week 37, nu eentje uit 40.
Erg goed geholpen in ieder geval. Ze deden er ook een nieuwe screenprotector voor mij op.
[ Voor 10% gewijzigd door Terrie op 04-11-2016 09:25 ]
Ik gebruik mijn smartphone om vooral foto's te nemen op momenten dat je niks bij hebt buiten je smartphone.Citroentaart schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:18:
[...]
Heb je voorbeelden van foto's van mensen zonder gesmeerd gezicht? (Binnen, zonder perfecte omstandigheden. Daar gebruik je meestal de camera van een smartphone voor.)
Beetje raar dat mensen echt denken dat zo'n smartphone de perfecte foto's op elk moment zal nemen in alle omstandigheden en het liefst nog automatisch zodat we niet moeten nadenken. Fabrikanten van fototoestellen werken al jaren aan hun apparaten om hiervoor te zorgen, die toestellen kosten handenvol geld en dan verwacht iedereen blijkbaar dat een smarpthone die niet enkel dient voor foto's te nemen dit ook allemaal kan en liefst nog voor een prijs die goedkoper is dan een fototoestel.
En dan heb ik het helemaal niet persoonlijk op u. Maar gewoon in het algemeen. Denk echt dat mensen hun verwachtingen soms immens hoog liggen.
Ok. Je hebt deels een punt. Er zijn te hoge verwachtingen. Maar mijn punt is eigenlijk iets anders.zwasie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:30:
[...]
Ik gebruik mijn smartphone om vooral foto's te nemen op momenten dat je niks bij hebt buiten je smartphone.
Beetje raar dat mensen echt denken dat zo'n smartphone de perfecte foto's op elk moment zal nemen in alle omstandigheden en het liefst nog automatisch zodat we niet moeten nadenken. Fabrikanten van fototoestellen werken al jaren aan hun apparaten om hiervoor te zorgen, die toestellen kosten handenvol geld en dan verwacht iedereen blijkbaar dat een smarpthone die niet enkel dient voor foto's te nemen dit ook allemaal kan en liefst nog voor een prijs die goedkoper is dan een fototoestel.
En dan heb ik het helemaal niet persoonlijk op u. Maar gewoon in het algemeen. Denk echt dat mensen hun verwachtingen soms immens hoog liggen.
Ik vind de verwachtingen niet te hoog bij een toestel wat pas te koop is vanaf 800 euro. Je ziet dat in veel situaties een veel goedkopere telefoon betere foto's maakt. Maar in mijn inzicht kopen mensen een Iphone voor het gebruiksgemak en niet omdat hij de beste camera heeft..Citroentaart schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:37:
[...]
Ok. Je hebt deels een punt. Er zijn te hoge verwachtingen. Maar mijn punt is eigenlijk iets anders.Voorheen pakte ik mijn iPhone 5c en maakte ik snel een foto. Deze foto's (van mensen) zagen er prima uit. Nu zien ze onder dezelfde omstandigheden minder goed uit. Dat vind ik niet echt kunnen voor een upgrade. Het ligt waarschijnlijk ook aan dat je nu 'meer' moeite moet doen om een goede foto te schieten. Je moet er dus een stuk professioneler mee omgaan dan met de iPhone 5c is mijn ervaring.
Juist, het gebruiksgemak. Dat lag bij 'snel' een foto nemen met de 5c een stuk hoger dan bij de 7 nu (in bepaalde omstandigheden).Terrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:41:
[...]
Ik vind de verwachtingen niet te hoog bij een toestel wat pas te koop is vanaf 800 euro. Je ziet dat in veel situaties een veel goedkopere telefoon betere foto's maakt. Maar in mijn inzicht kopen mensen een Iphone voor het gebruiksgemak en niet omdat hij de beste camera heeft..
Als Apple de ruis reductie verminderd dan is het ook opgelost
Ik kom van android af dus kan daar niet over meepraten. Ik vind het gebruikersgemak van ios tov Apple al heel veel beter. Daarentegen vallen sommige instellingen wel tegen,maar dat was ook altijd mijn argument om er niet voor te kiezen. Als ze de ruis reductie verminderen dan zal het toestel veel betere foto's maken dan het nu doet:)Citroentaart schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:55:
[...]
Juist, het gebruiksgemak. Dat lag bij 'snel' een foto nemen met de 5c een stuk hoger dan bij de 7 nu (in bepaalde omstandigheden).
Als Apple de ruis reductie verminderd dan is het ook opgelost
Bedankt, het is even wennen. Een aantal trucs heb ik zelf al ontdekt of tegengekomen bij het troubleshooten bij meldingen van anderen. Zo heb ik de appstore deze week al 2 keer moeten resetten. 1x bleef het zoekresultaat leeg en de andere keer kon ik niet door de beschrijving van een app scrollen (10x op 1 van de onderstaande icoontje drukken).WhatsappHack schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 03:01:
[...]
Ha, welcome to the other side.
De accu doet het tot nu toe erg goed en hij staat nu op 24% na zo'n 34 uur (incl. nachtrust). 6 uur en 22 minuten was de telefoon in gebruik en 27 uur en 34 minuten in stand-by.
Het kopiëren van foto's naar de NAS doe ik via DS File, want ik wil mijn data niet steeds via een usb kabel over willen pompen naar mijn Synology. Ik moet alleen nog kijken of het eenvoudiger kan en waarbij de foto's niet worden aangepast.
sndeep.info en daar je serienummer invoeren.Terrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:19:
[...]
Bedankt voor je reactie! Van het weeekend maar het zelfde doen dan.Ik kan het maar niet goed vinden, waar zie je welke week hij gebouwd is? Al een paar van die sites geprobeerd, maar tervergeefs.
Bedankt, Factory: F2M - China, Zhengzhou - Foxconn
Week: 42 (17.10 - 23.10)
Oftewel hij is max 2 weken oud en heeft het sissende camera probleem.
Kan je ook naar een icentre gaan? Of moet het echt een flagship store zijn (adam den haag en haarlem)
Kan je ook naar een icentre gaan? Of moet het echt een flagship store zijn (adam den haag en haarlem)
[ Voor 22% gewijzigd door Terrie op 04-11-2016 12:06 ]
Ik kom van een iphone5 en voor mij is het wel een verbetering. Zeker in slechte omstandigheden(weinig licht) zijn de foto's veel beter. Moet wel zeggen dat ik het nieuwe 'zoomen' nog niet echt gebruikt hebt. ook omwille van de klachten die ik hier lees. Maar het lijkt me dat men dit via software-aanpassingen toch een heel stuk kunnen verbeteren.Citroentaart schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:37:
[...]
Ok. Je hebt deels een punt. Er zijn te hoge verwachtingen. Maar mijn punt is eigenlijk iets anders.Voorheen pakte ik mijn iPhone 5c en maakte ik snel een foto. Deze foto's (van mensen) zagen er prima uit. Nu zien ze onder dezelfde omstandigheden minder goed uit. Dat vind ik niet echt kunnen voor een upgrade. Het ligt waarschijnlijk ook aan dat je nu 'meer' moeite moet doen om een goede foto te schieten. Je moet er dus een stuk professioneler mee omgaan dan met de iPhone 5c is mijn ervaring.
De hardware op zich doet wel zijn ding, naar mijn mening
ak0nnmgn schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:38:
[...]
Nee, heb vanaf de 3 alle iphones gehad.
Verder ga ik niet meer in op jouw reactie, bijzonder kinderachtig.

De app DS Photo heeft een backup functie, die je vrij makkelijk kunt instellen.Kiswum schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:05:
[...]
Het kopiëren van foto's naar de NAS doe ik via DS File, want ik wil mijn data niet steeds via een usb kabel over willen pompen naar mijn Synology. Ik moet alleen nog kijken of het eenvoudiger kan en waarbij de foto's niet worden aangepast.
Yep!Terrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 07:55:
[...]
Heb je hem ook bij de applestore besteld? Hoe gaat dat traject bij apple in zn werking?
Nou in eerste instantie gewoon via de afdeling Apple Sales. Nu via een senior die toestemming moet vragen aan een andere afdeling omdat t om een nieuwe gaat.
Verwacht voor a.s. Woensdag antwoord.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Daar heb ik geen ervaringen mee. Ik maak bijna altijd een afspraak bij de Genius BarTerrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:13:
Bedankt, Factory: F2M - China, Zhengzhou - Foxconn
Ik hoor hier alleen maar camera verhalen maar,heeft er dan ook helemaal niemand last van die verschrikkelijke belkwaliteit.
Het is niet om aan te horen en heb twee 7 plusjes hier in huis die verschrikkelijk klinken.
En vooral nog erger geworden na de nieuwe bèta.
Het is niet om aan te horen en heb twee 7 plusjes hier in huis die verschrikkelijk klinken.
En vooral nog erger geworden na de nieuwe bèta.
Een vraag over de telelens op i7+. Puur uit belangstelling, mogelijk ga ik 7+ aanschaffen.
In slechte lichtomstandigheden schakelt de 7+ automatisch over op de gewone camera. De foto is dan dus een 2x digitale vergroting.
Mijn vraag is, zie je het op het scherm bij het maken van een foto als zo'n situatie zich voordoet? Krijg je een of andere melding?
Of, moet je gewoon afwachten wat het wordt.
In slechte lichtomstandigheden schakelt de 7+ automatisch over op de gewone camera. De foto is dan dus een 2x digitale vergroting.
Mijn vraag is, zie je het op het scherm bij het maken van een foto als zo'n situatie zich voordoet? Krijg je een of andere melding?
Ik vind de belkwaliteit gewoon prima.
Je kan dan gewoon niet verder inzoomen. Dus de halve cirkel die je anders hebt op je scherm is dan niet zichtbaarWenzel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:08:
Een vraag over de telelens op i7+. Puur uit belangstelling, mogelijk ga ik 7+ aanschaffen.
Nee je ziet helemaal niks.Wenzel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:08:
Denk even een gewetens vraag.
Wie is er naar de plus gegaan en toch weer terug naar de 4.7 ?
Wie is er naar de plus gegaan en bij de plus gebleven en tevreden ?
Ik kom van de galaxy Note 4 en ben dus gewend aan een groot scherm.SjaakAW schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:46:
Al voelt de 7 plus wel zwaarder in de hand en iets groter dankzij de bezels. Maar zou echt niet terug willen. Sinds de Note 2 heb ik altijd minimaal smartphones gehad van minimaal 5 inch.
Hoii 
Heb gister mijn iphone 7 binnen gekregen. Nu alleen opzoek naar een goed hoesje. Iemand een aanrader? zijn siliconen verstandig of niet ?
Heb gister mijn iphone 7 binnen gekregen. Nu alleen opzoek naar een goed hoesje. Iemand een aanrader? zijn siliconen verstandig of niet ?
Je kunt hier terecht met je vraagJboy1991 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:05:
Hoii
[iPhone 7 & 7 Plus] Hoesjes
Ja zag hetKiswum schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:39:
[...]
Je kunt hier terecht met je vraag
[iPhone 7 & 7 Plus] Hoesjes
Hoe bevalt je telefoon en is dit voor jou ook de eerste iPhone?Jboy1991 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:45:
[...]
Ja zag hetwas net de topic aan het doorpluizen XD thnx
Ik heb onder andere het volgende gemerkt in de afgelopen dagen, sinds mijn overstap naar iOS:
- Niet alles werkt steeds op dezelfde eenvoudige manier. Zo werkt van links naar recht vegen niet altijd om een pagina/app terug te gaan en dat is soms jammer, maar wellicht wordt dat nog wel verbeterd (al weet ik niet of dit een nieuwe feature is of niet).
- Het oproepen van de reachability/verklein functionaliteit vind ik wel prettig, vooral doordat ik de telefoon zo veel mogelijk met 1 hand wil bedienen. Het kruisje om iets af te sluiten (om bij de vorige app terecht te komen), mocht wat mij betreft wel altijd aan de rechterkant zitten ipv aan de linkerkant. In dat soort gevallen gebruik ik dus de reachability functie.
- In Safari lijkt het erop dat je de refresh functie van Chrome kunt gebruiken (pull down to refresh), maar helaas heeft dat in Safari geen effect. Verversen is dus gewoon door op het ververs knopje bovenin drukken (of Chrome installeren
- Het notificatie LED mis ik wel op deze high-end telefoon. Je kunt je LED flitser (aan de achterkant) activeren bij nieuwe berichten, maar dat werkt alleen als het bericht op dat moment binnen komt.
+ De trilmotor is lekker sterk en je merkt daarbij goed het verschil met bijvoorbeeld Sony en Samsung smartphones
+ De ingebouwde burstmodus is tot nu toe de beste die ik heb gezien. De foto's worden razendsnel gemaakt en je kunt zelfs meer dan 100 foto's maken. Vaak zit de max op 60-80 foto's in de burstmodus.
+ Een 'flitser' die je kunt inzetten bij selfies vind ik geweldig. Dit zouden meer fabrikanten moeten/mogen doen. Doordat het scherm oplicht, is een LED flitser niet nodig in de avonduren. Deze techniek is zo simpel, maar tot nu toe heb ik dit nog niet gezien bij Android smartphones.
+ Rollercoaster Tycoon werkt gelukkig wel goed op iOS. In Android wordt je om de 5-10 minuten uit het spel gegooid, zelfs bij de meest krachtige smartphones. Het blijkt dus een bug te zijn in de Android app, want bij iOS kun je wel goed doorspelen.
+ De wijze waarop stereospeakers zijn geïmplementeerd, vind ik goed gedaan. Een speaker bovenin het scherm en een speaker naast de lightning uitgang. Op deze manier heb je altijd geluid, zelfs als je hand 1 van de speakers zou blokkeren.
Nee het is niet mn eerste iphone. Ben van de iphone 6 naar de 7 over gestapt. Alleen omdat deze iphone waterdicht (vochtdicht) moet zijn moet ik misschien ook een ander soort hoesje hebben?Kiswum schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 16:03:
[...]
Hoe bevalt je telefoon en is dit voor jou ook de eerste iPhone?
Ik heb onder andere het volgende gemerkt in de afgelopen dagen, sinds mijn overstap naar iOS:
- Niet alles werkt steeds op dezelfde eenvoudige manier. Zo werkt van links naar recht vegen niet altijd om een pagina/app terug te gaan en dat is soms jammer, maar wellicht wordt dat nog wel verbeterd (al weet ik niet of dit een nieuwe feature is of niet).
- Het oproepen van de reachability/verklein functionaliteit vind ik wel prettig, vooral doordat ik de telefoon zo veel mogelijk met 1 hand wil bedienen. Het kruisje om iets af te sluiten (om bij de vorige app terecht te komen), mocht wat mij betreft wel altijd aan de rechterkant zitten ipv aan de linkerkant. In dat soort gevallen gebruik ik dus de reachability functie.
- In Safari lijkt het erop dat je de refresh functie van Chrome kunt gebruiken (pull down to refresh), maar helaas heeft dat in Safari geen effect. Verversen is dus gewoon door op het ververs knopje bovenin drukken (of Chrome installeren).
- Het notificatie LED mis ik wel op deze high-end telefoon. Je kunt je LED flitser (aan de achterkant) activeren bij nieuwe berichten, maar dat werkt alleen als het bericht op dat moment binnen komt.
+ De trilmotor is lekker sterk en je merkt daarbij goed het verschil met bijvoorbeeld Sony en Samsung smartphones
+ De ingebouwde burstmodus is tot nu toe de beste die ik heb gezien. De foto's worden razendsnel gemaakt en je kunt zelfs meer dan 100 foto's maken. Vaak zit de max op 60-80 foto's in de burstmodus.
+ Een 'flitser' die je kunt inzetten bij selfies vind ik geweldig. Dit zouden meer fabrikanten moeten/mogen doen. Doordat het scherm oplicht, is een LED flitser niet nodig in de avonduren. Deze techniek is zo simpel, maar tot nu toe heb ik dit nog niet gezien bij Android smartphones.
+ Rollercoaster Tycoon werkt gelukkig wel goed op iOS. In Android wordt je om de 5-10 minuten uit het spel gegooid, zelfs bij de meest krachtige smartphones. Het blijkt dus een bug te zijn in de Android app, want bij iOS kun je wel goed doorspelen.
+ De wijze waarop stereospeakers zijn geïmplementeerd, vind ik goed gedaan. Een speaker bovenin het scherm en een speaker naast de lightning uitgang. Op deze manier heb je altijd geluid, zelfs als je hand 1 van de speakers zou blokkeren.
De led-flikker notificatie melding heb ik in het begin aangehad. Tot ik opmerkingen kreeg "maak je nou een foto van mij?" en tja om steeds uit te leggen dat het om een notificatiemelding gaat...
Het trillen werkt beter dan bij mn iphone 6 (die was al goed) alleen deze verneem ik beter.
Maar goed, als je eenmaal aan een iphone begint wil je eigenlijk niet meer zonder. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten... maar dat zal je bij elke telefoon wel hebben
Het enige nadeel aan heel ios 10 is dat alles via de home-knop moet. Bij mijn iphone 6 raakte deze knop defect waardoor je niet eens meer bij je homescreen kon komen (aangezien je erop moet drukken om je telefoon te kunnen openen). Heb helaas nog geen manier gevonden om dit uit te zetten ;9
Verwijderd
Begon met 6 Plus, toen over gegaan op de 6. Daarna 6s Plus, 6s en toen weer 6s plus. Nu de 7 gehad, maar heb nu weer een 7 Plus. Nou moet ik wel zeggen dat ik de 7 even had omdat de 7 Plus ontzettend moeilijk te krijgen was/is.SjaakAW schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:46:
'T 5.5 scherm vind ik uiteindelijk toch het beste voor mijn gebruik. Veel video's, spelletjes en surfen. De resolutie van 't 5.5 scherm is ook wel echt beter dan 't 4.7 model. Al moet ik zeggen dat ik het formaat van de 4.7 fijner vast vind houden. Als ze het 5.5 scherm in een behuizing stoppen a la Note 7, dan zal dit mijn vaste telefoon blijven en zal ik niet elke keer switchen van 4.7 naar 5.5.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of je de opties in het snelmenu (dat je snel kan opvragen door van onder naar boven te swypen) kan veranderen? Ik zou graag locatievoorzieningen erbij willen hebben.
Hoe kom ik snel bij de verwijder apps functie? Lang een app ingedrukt houden werkt niet meer zo lekker sinds de iphone 7
Dat kan helaas nietVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:53:
Kan iemand mij vertellen of je de opties in het snelmenu (dat je snel kan opvragen door van onder naar boven te swypen) kan veranderen? Ik zou graag locatievoorzieningen erbij willen hebben.
Dat heeft Tim al voor je bedachtVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:53:
Zelfde manier..Sbakker1982 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:55:
Hoe kom ik snel bij de verwijder apps functie? Lang een app ingedrukt houden werkt niet meer zo lekker sinds de iphone 7
Lang drukken (LET OP niet hard drukken ivm 3D Touch)
Inderdaad, tevens geeft je dat ook de mogelijkheid om apps in een map te plaatsen (gewoon het ene icoontje over de ander schuiven zorgt voor een map).SjaakAW schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:09:
[...]
Zelfde manier..
Lang drukken (LET OP niet hard drukken ivm 3D Touch)
Een andere hoes is niet nodig, maar maak wel alles goed droog als het vochtig is geweest. Een hoes die niet tegen water kan is overigens ook een no-goJboy1991 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:51:
[...]
. Alleen omdat deze iphone waterdicht (vochtdicht) moet zijn moet ik misschien ook een ander soort hoesje hebben?
Bedankt voor de tip, ik heb het maar weer uitgeschakeld.De led-flikker notificatie melding heb ik in het begin aangehad. Tot ik opmerkingen kreeg "maak je nou een foto van mij?" en tja om steeds uit te leggen dat het om een notificatiemelding gaat...
Bij een ChinapPhone van €300,- verwacht ik enkele verbeterpunten. Bij een telefoon boven de 700,- verwacht ik niet meer dan 1-2 verbeterpunten ten aanzien van de concurrentie, dit geldt niet alleen voor iPhone, maar ook voor bijvoorbeeld de Google Pixel (heeft bijvoorbeeld geen ois voor de camera).Maar goed, als je eenmaal aan een iphone begint wil je eigenlijk niet meer zonder. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten... maar dat zal je bij elke telefoon wel hebben
Oplossing: Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> AssistiveTouch.Het enige nadeel aan heel ios 10 is dat alles via de home-knop moet. Bij mijn iphone 6 raakte deze knop defect waardoor je niet eens meer bij je homescreen kon komen (aangezien je erop moet drukken om je telefoon te kunnen openen). Heb helaas nog geen manier gevonden om dit uit te zetten ;9
Schakel dat in en je krijgt een pointer op je scherm te zien. Bij een ander merk ken ik dit als: Touch assistant / Floating ball.
Met deze ingeschakelde optie, kun je o.a. de homebutton virtueel indrukken en inloggen met je pincode. Je kunt de knop ook gebruiken voor andere acties. Door de menu hoogte aan te passen, kun je in totaal 8 acties instellen.
Blijkbaar zat die optie te diep verborgen, ik zal dit in ieder geval uitlichten in mijn review
[ Voor 74% gewijzigd door Kiswum op 05-11-2016 21:05 . Reden: Extra reactie toegevoegd ]
Dan krijg je als nog een vervelende zwevender knop op je scherm. Niet echt een oplossing. Was beter geweest dat Apple de keuze in het iOS had ingesteld. Dat side to unlock nog ondersteund werd enzKiswum schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:21:
[...]
Inderdaad, tevens geeft je dat ook de mogelijkheid om apps in een map te plaatsen (gewoon het ene icoontje over de ander schuiven zorgt voor een map).
[...]
Een andere hoes is niet nodig, maar maak wel alles goed droog als het vochtig is geweest. Een hoes die niet tegen water kan is overigens ook een no-go
[...]
Bedankt voor de tip, ik heb het maar weer uitgeschakeld.
[...]
Bij een ChinapPhone van €300,- verwacht ik enkele verbeterpunten. Bij een telefoon boven de 700,- verwacht ik niet meer dan 1-2 verbeterpunten ten aanzien van de concurrentie, dit geldt niet alleen voor iPhone, maar ook voor bijvoorbeeld de Google Pixel (heeft bijvoorbeeld geen ois voor de camera).
[...]
Oplossing: Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> AssistiveTouch.
Schakel dat in en je krijgt een pointer op je scherm te zien. Bij een ander merk ken ik dit als: Touch assistant / Floating ball.
Met deze ingeschakelde optie, kun je o.a. de homebutton virtueel indrukken en inloggen met je pincode. Je kunt de knop ook gebruiken voor andere acties. Door de menu hoogte aan te passen, kun je in totaal 8 acties instellen.
Blijkbaar zat die optie te diep verborgen, ik zal dit in ieder geval uitlichten in mijn review
Bij DS Photo heb ik wel als ik zwart/wit foto upload hij er weer een gewone foto van maakt, het lijkt er ook op dat video's kleiner als je ze met ds Photo upload dan met DS File.LaborGardens schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:08:
[...]
De app DS Photo heeft een backup functie, die je vrij makkelijk kunt instellen.
Maar verder werkt het ideaal
Ik herken dat, het is echt slecht gesteld met die displays, ongelooflijk! Zit nu zelf op de 4e 7 Plus, ook die vertoont die gore zweem rechtsonder...meen zelfs ook die rand die jij aangeeft (week 43 toestel) Heb nu 2 x week 40 gehad, beide 1/4 beeld geel, een week 42 die eveneens een gelige gloed vertoonde EN rechtsboven een soort van donkere schaduw. Nu dus die week 43 sinds gister...Miskoop van 2016, kan niet meer terug voor mijn poen. Als je zoveel geld neerlegt en het gewoon een loterij is om een goed uniform scherm te krijgen grrrrr begrijp die fransman met die jeux de boules ballen erg goed.. er moeten miljoenen mensen rondlopen met oa die kut displays, de een geeft er niks om en de ander verwacht kwaliteit.perentaart schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:14:
De gele zweem is de lijmlaag die moet uitharden en verdwijnt na verloop van tijd. Als je de hele tijd je telefoon inruilt voordat dat gebeurd is blijf je idd bezig...
Ben toch wel wat teleurgesteld in de fotos, is dat een sw probleem? Zag iemand dat suggeren, zit mog op 10.0.1 ofzo.
Zaterdag fotos van mn kleine gemaakt en oude 6s maakt alles scherper. Zelfde omstandigheden. Updaten? Of is de telefoon gewoon anders qua foto en moet ik het er mee doen
Zaterdag fotos van mn kleine gemaakt en oude 6s maakt alles scherper. Zelfde omstandigheden. Updaten? Of is de telefoon gewoon anders qua foto en moet ik het er mee doen
no comment
En weer een ander heeft gewoon een goed scherm. Die optie ben je vergetenBontes schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:11:
er moeten miljoenen mensen rondlopen met oa die kut displays, de een geeft er niks om en de ander verwacht kwaliteit.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ben bang dat dit echt de kwaliteit is. De 6s is daarmee superieur vergeleken met de 7. Apple hoor je er ook niet echt over.Martinus schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:11:
Ben toch wel wat teleurgesteld in de fotos, is dat een sw probleem? Zag iemand dat suggeren, zit mog op 10.0.1 ofzo.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De afgelopen dagen een weekendje weg geweest met vriendin en de i7 Plus wat intensiever kunnen gebruiken. Dik tevreden over de batterijduur, het grotere scherm, maar tegen 2 problemen aangelopen op fotografiegebied sinds de (mini) iOS-update van laatst
Sinds ik 10.1.1 heb draaien op de i7 Plus heeft het toestel al een keiharde freeze gehad, terwijl ik de standaard camera-app gebruikte (ik wissel af tussen de standaard camera-app en ProCam 4).
Het ging als volgt: eventjes een snapshot maken >> swipe rechts naar links >> de camera-app opent; ik zie de UI van de app knipperen (the fuck
) ; het scherm reageert niet op aanrakingen, het beeld blijft zwart (laat zich het best beschrijven wat je hebt als je het stofkapje op de lens van je camera laat zitten) en de i7 laat zich ook niet uitzetten.. Dus even op de iPhone SE van vriendinlief even op moeten zoeken, hoe je een iPhone 7 geforceerd kan stoppen, want dat werkt nu net ff anders, dan bij een iPhone 5 die ik hiervoor had...
Andere probleem sinds 10.1.1 is, dat de portret-modus minder goed werkt. Dat wil in mijn geval zeggen: potret-modus selecteren>> foto maken; vervolgens blijft een paar seconden het laad-icoontje in de camera-knop; en dan zie ik dat er geen foto is gemaakt. Probeer ik het nog een keer, dan lukt het wel.
Beide voorbeelden dus sinds die mini-update van laatst van 10.1 naar 10.1.1. Ik ben er op zijn zachts gezegd niet blij mee
, morgen maar eens een restore doen en hopen dat opgelost is
Ik ben qua iPhones een gebruiker van het eerste uur, maar puur qua stabiliteit vind ik iOS er met de laatste versies nou niet bepaald op vooruit gegaan imho
Sinds ik 10.1.1 heb draaien op de i7 Plus heeft het toestel al een keiharde freeze gehad, terwijl ik de standaard camera-app gebruikte (ik wissel af tussen de standaard camera-app en ProCam 4).
Het ging als volgt: eventjes een snapshot maken >> swipe rechts naar links >> de camera-app opent; ik zie de UI van de app knipperen (the fuck
Andere probleem sinds 10.1.1 is, dat de portret-modus minder goed werkt. Dat wil in mijn geval zeggen: potret-modus selecteren>> foto maken; vervolgens blijft een paar seconden het laad-icoontje in de camera-knop; en dan zie ik dat er geen foto is gemaakt. Probeer ik het nog een keer, dan lukt het wel.
Beide voorbeelden dus sinds die mini-update van laatst van 10.1 naar 10.1.1. Ik ben er op zijn zachts gezegd niet blij mee

Ik ben qua iPhones een gebruiker van het eerste uur, maar puur qua stabiliteit vind ik iOS er met de laatste versies nou niet bepaald op vooruit gegaan imho

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.