Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Begin me toch af te vragen waarom de 7+ zo moeilijk leverbaar is en wat er gebeurd met al die toestellen die retour komen. Kan zomaar zijn dat die na een opknapbeurt gewoon weer als nieuw aangeboden worden aan de volgende klant in de hoop dat deze minder kritisch is.

Door alle zaken die hier voorbij zijn gekomen is de twijfel bij mij behoorlijk toegeslagen en kan ik een dergelijke aankoop gevoelsmatig gewoon niet meer doen. Ik vind het gewoon teveel geld voor minimale vernieuwing en met name te weinig kwaliteit.

Ik realiseer me dat er altijd wel iets fout kan zijn, dat is bij iedere realease, maar toch, het is voor mij teveel na al die ervaring die Apple opgedaan zou moeten hebben.

Ook het scherm van de 6S plus die ik had is 1 X vervangen vanwege stof of dode pixels in de linkerbovenhoek en toen ik dat na een tijdje weer had is deze omgeruild voor zogenaamde nieuwe al kan dat ook heel goed en refurbished zijn geweest.

Erg jammer, maar mij zijn ze waarschijnlijk voorlopig kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jourit schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:52:
Ik heb mijn Iphone 7 nu ruim 1,5 week in bezit en het scherm is nogsteeds een klap geler vergeleken met een 5se of 6s Plus. De lijmlaag lijkt mij inmiddels wel gedroogd of zou ik hier nog langer op moeten wachten?

Is dit gewoon een kwestie van geduld of kan ik beter even teruggaan?
Precies wat SjaakAW al aangeeft. Mensen bestempelen de iPhone7 als geel maar dat is niet terecht.

Ik heb een gecalibreerde plasma en de kleuren van de 7 (ik heb ene plus) komen juist erg goed in de buurt hiervan. Een 6s bv heeft dit absoluut niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
XyritZz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:18:
[...]

Bedankt, ook nog via ben.nl/iphonesettings handmatig settings voor Ben NL gedownload ook dit helpt niet. Vermoed dus dat het echt aan de telefoon ligt.

Ga morgen eens bellen met Apple en kijken wat er geregeld kan worden.

Correctie; reboot na handmatige Ben settings en ik heb 4G verbinding.

Vreemd dat de carrier settings die je automatisch krijgt dus niet altijd lijken te werken.

Oude instellingen die automatisch verkregen zijn bevat: smartsites.t-mobile als APN en de handmatige settings internet.ben als APN.

Nog gekker; smartsites.t-mobile werkt bij mijn vriendin die ook Ben NL heeft perfect.
Heb ik ook een aantal keer gehad met Een iPhone 4 en iPhone 6, soms lijkt daarvoor gek genoeg een reboot nodig 😨

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

ddZ

iOS 10.1 is uit :)

Voor mij nu ook de portretmodus (draai geen bèta's op mijn iPhone); persoonlijk niet de hoofdreden geweest om voor de Plus te gaan maar wel leuk :)

Wel nog steeds in bèta, Apple heeft zich alvast ingedekt :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XhPpz48.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door ddZ op 24-10-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 17-09 13:39
Iemand een idee voor het volgende?

Ik gebruik in de auto altijd Flitsmeister.
De iPhone is dan verbonden via bluetooth met mijn carkit en Apple Watch.
Sinds de iPhone 7 echter, krijg ik geen meldingen meer van Flitsmeister.
Normaal gesproken kreeg ik een trilling op mijn Apple Watch als de telefoon op stil stond en een trilling op watch gecombineerd met alarm op iPhone als het geluid aan stond. Nu niets van dat....

Bij meldingen staat alles aan voor Flitsmeister, maar toch krijg ik niets binnen qua melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

smoken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:53:
Iemand een idee voor het volgende?

Ik gebruik in de auto altijd Flitsmeister.
De iPhone is dan verbonden via bluetooth met mijn carkit en Apple Watch.
Sinds de iPhone 7 echter, krijg ik geen meldingen meer van Flitsmeister.
Normaal gesproken kreeg ik een trilling op mijn Apple Watch als de telefoon op stil stond en een trilling op watch gecombineerd met alarm op iPhone als het geluid aan stond. Nu niets van dat....

Bij meldingen staat alles aan voor Flitsmeister, maar toch krijg ik niets binnen qua melding.
Bij mij werkt het zo, als mijn telefoon scherm actief is, krijg ik geen meldingen op mijn Apple Watch.
Behalve van Apple native apps zoals Apple Maps.

Maar andere apps zoals Flitsmeister of whatsapp doen niet en komen alleen op het scherm.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
CoolHead621 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:58:
[...]

Bij mij werkt het zo, als mijn telefoon scherm actief is, krijg ik geen meldingen op mijn Apple Watch.
Behalve van Apple native apps zoals Apple Maps.

Maar andere apps zoals Flitsmeister of whatsapp doen niet en komen alleen op het scherm.
:-( dit werkte eerder toch wel gewoon?

Flitsmeister heeft voor mij eigenlijk weinig zin op deze manier, aangezien ik het scherm niet continu aan wil hebben... (dat slurpt wel echt batterij namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

smoken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:04:
[...]

:-( dit werkte eerder toch wel gewoon?

Flitsmeister heeft voor mij eigenlijk weinig zin op deze manier, aangezien ik het scherm niet continu aan wil hebben... (dat slurpt wel echt batterij namelijk)
Als het scherm bij mij uit is, krijg ik wel de meldingen.
Misschien moet je even kijken of het goed ingesteld staat in de Apple Watch app op je telefoon.
Staat deze op match iPhone?
En dan kijken bij je flitsmeister instellingen ( in de instellingen app)
Bij mij staat alles aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
CoolHead621 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Als het scherm bij mij uit is, krijg ik wel de meldingen.
Misschien moet je even kijken of het goed ingesteld staat in de Apple Watch app op je telefoon.
Staat deze op match iPhone?
En dan kijken bij je flitsmeister instellingen ( in de instellingen app)
Bij mij staat alles aan.
Bij mij krijg ik dus ook niets binnen met scherm it.
Apple Watch staat op "match iPhone" en bij meldingen staat alles aan ... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Overigens heb ik ook het schilderij effect voor foto's kwam ik gister achter (7 - 32gb). Benieuwd of dat met een iOs update te fixen is, want ziet er niet uit :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

smoken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

Bij mij krijg ik dus ook niets binnen met scherm it.
Apple Watch staat op "match iPhone" en bij meldingen staat alles aan ... :-(
Andere apps doen het wel gewoon?
Anders flitsmeister opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
CoolHead621 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Andere apps doen het wel gewoon?
Anders flitsmeister opnieuw installeren.
Ja, volgens mij werken andere apps doorgaans wel goed.
Zal inderdaad eens opnieuw installeren, daar had ik dan weer niet aan gedacht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:30
smoken schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ja, volgens mij werken andere apps doorgaans wel goed.
Zal inderdaad eens opnieuw installeren, daar had ik dan weer niet aan gedacht ;-)
Ik heb hetzelfde issue, maar zag net dat ik bij 'Instellingen-Geluiden' de optie 'trillen bij geluid' nog uit had staan. Of wellicht is dat na een update uitgeschakeld? Ik verwacht dat het weer gaat werken nu en dat flitsmeister weer trilt bij meldingen op mijn watch.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Wie heeft er nog meer last van het control center wat soms heel traag reageert? Ik open het control center door met mijn vinger omhoog te schuiven, dat komt direct in beeld, maar wanneer een knop indruk (bijvoorbeeld camera of flashlight) activeert hij deze soms niet, het lijkt dan alsof de knop niet werkt.

Als ik dit dan vaker probeer te drukken op de knoppen lijkt hij het nog steeds niet te doen, tot een seconde of 2 later, dan doet hij het wel weer. Ik had dit voorheen op mijn Iphone 5s (met ios 10) eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
Rodyman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:15:
Wie heeft er nog meer last van het control center wat soms heel traag reageert? Ik open het control center door met mijn vinger omhoog te schuiven, dat komt direct in beeld, maar wanneer een knop indruk (bijvoorbeeld camera of flashlight) activeert hij deze soms niet, het lijkt dan alsof de knop niet werkt.

Als ik dit dan vaker probeer te drukken op de knoppen lijkt hij het nog steeds niet te doen, tot een seconde of 2 later, dan doet hij het wel weer. Ik had dit voorheen op mijn Iphone 5s (met ios 10) eigenlijk nooit.
Net getest met de 7 Plus. Geen last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:48:
Overigens heb ik ook het schilderij effect voor foto's kwam ik gister achter (7 - 32gb). Benieuwd of dat met een iOs update te fixen is, want ziet er niet uit :P
Ik heb het ook, ik ga eens testen met andere apps zoals Camera+ en Adobe Lightroom.
Zie het echter alleen bij gezichten / huid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:44
Heeft iemand hier al eens het probleem gehad dat hij niet terug kon naar het home scherm? Ik opende zojuist mijn mail, en toen ik die vervolgens wou sluiten met de home knop werkte dit niet. Vervolgens wou ik het scherm uit doen, ook deze knop reageerde niet.

Vervolgens heb ik mijn scherm uit laten gaan door even te wachten. Het probleem nu is dat het scherm 1 keer weer aan ging, maar niet meer wou ontgrendelen.

Naar nog even wat meer geduld werkt het allemaal wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33st schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:36:
Heeft iemand hier al eens het probleem gehad dat hij niet terug kon naar het home scherm? Ik opende zojuist mijn mail, en toen ik die vervolgens wou sluiten met de home knop werkte dit niet. Vervolgens wou ik het scherm uit doen, ook deze knop reageerde niet.

Vervolgens heb ik mijn scherm uit laten gaan door even te wachten. Het probleem nu is dat het scherm 1 keer weer aan ging, maar niet meer wou ontgrendelen.

Heb mijn iPhone 7 vanaf vrijdag in gebruik. 1 keer gehad, na 10-15 seconden werkte het ineens weer. Had dit op iOS 10.0.3 nu op iOS 10.1 nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
G33st schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:36:

Ik heb dit ook al twee keer gehad. Geen enkele hardwareknop werkte meer, zelfs de combinatie homebutton + powerbutton om te resetten pakte die niet. Uiteindelijk werden na een paar minuten al mijn toetscombinaties ineens geregistreerd, waardoor het scherm aan/uit ging en hij wat screenshots maakte. Vervolgens werkte alles weer prima, maar het was toch best een 'enge' ervaring de eerste keer.

Edit: homebutton + powerbutton werkt ook niet als die niet vastloopt :9

[ Voor 3% gewijzigd door marijni12 op 25-10-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

Ik heb dit ook al twee keer gehad. Geen enkele hardwareknop werkte meer, zelfs de combinatie homebutton + powerbutton om te resetten pakte die niet. Uiteindelijk werden na een paar minuten al mijn toetscombinaties ineens geregistreerd, waardoor het scherm aan/uit ging en hij wat screenshots maakte. Vervolgens werkte alles weer prima, maar het was toch best een 'enge' ervaring de eerste keer.
Homebutton + powerbutton werkt zoiezo niet op iPhone 7. Daar pak je de volume down button icm met de powerbutton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Homebutton + powerbutton werkt zoiezo niet op iPhone 7. Daar pak je de volume down button icm met de powerbutton
Ah, dat wist ik niet, bedankt. Dan zal ik de volgende keer kijken of dit wel werkt als de hardwareknoppen er weer mee ophouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:02:
Iemand hier last van "No Service" en geen internet verbinding op de 7 of 7 plus?

Kom op internet veel tegen over problemen na in/uitschakelen van Airplane mode. Die gebruikers krijgen verbinding met hun provider maar raken die verbinding kwijt zodra ze airplane mode hebben gebruikt. Reboot van het toestel lost het voor hun op.

Bij mij is het iets anders:
- Na reboot: No Service.
- Na in/uitschakelen Airplane mode: Ben 4G verbinding. Echter GEEN data verkeer mogelijk.

Voor mij is er nu dus geen enkele mogelijkheid om verbinding te krijgen met m'n mobiele netwerk.

Ik heb geprobeerd om Netwerk instellingen te herstellen; helaas helpt dit niet.

Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen? Zit er over te denken maar gewoon contact op te nemen met Apple in de hoop dat ik na een dagje treinen het toestel kan vervangen in Amsterdam.
Ja, hier ook dit probleem, ook met Ben. Precies hetzelfde. Heb ook de Ben-phonesettings gedownload handmatig, maar bij mij heeft dat het probleem niet opgelost.

Ben vandaag naar de Apple Store geweest en heb nu een nieuwe iPhone 7. In eerste instantie leek die het goed te doen, maar na update naar iOS 10.1 was de verbinding weer direct weg en krijg 'm nu weer met geen mogelijkheid terug.

Inmiddels ook contact opgenomen met Ben zelf, maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Vaag. Als ik mijn batterij status check dan staat er 'Gebruik 1 uur en 21 min', en bij stand-by het zelfde. Mijn batterij was ook in 1 dag leeg, terwijl ik er anders 2 dagen mee doe.

Maar dat gebruik gelijk is aan stand-by snap ik ff niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verd*mme, wat ben ik blij met de overstap van de 7 naar de 7 Plus!
Het 1080p scherm, lekker groot, extra Gb RAM en als icing op de cake: de camera (Portrait mode) en uiteraard die onwijs goede batterij.

Oké, die gigantische bezels vergeet ik dan maar ff ;)

Ja ja... dat komt uit mijn mond; hij die eerst de Plus wegzette als 'surfboard'. Mea maxima culpa 😜

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 25-10-2016 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:04:
Verd*mme, wat ben ik blij met de overstap van de 7 naar de 7 Plus!
Het 1080p scherm, lekker groot, extra Gb RAM en als icing op de cake: de camera (Portrait mode) en uiteraard die onwijs goede batterij.

Ja ja... dat komt uit mijn mond; hij die eerst de Plus wegzette als 'surfboard'. Mea maxima culpa 😜
Haha! Hier ook vandaag de overstap gemaakt van de 7 naar de Plus! Toch maar gelijk de Apple lederen case erbij gekocht. *spam*

We gaan de Plus eens goed gebruiken en houden dit keer!!

[ Voor 12% gewijzigd door Daedalus op 25-10-2016 23:58 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Citroentaart schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:01:
Vaag. Als ik mijn batterij status check dan staat er 'Gebruik 1 uur en 21 min', en bij stand-by het zelfde. Mijn batterij was ook in 1 dag leeg, terwijl ik er anders 2 dagen mee doe.

Maar dat gebruik gelijk is aan stand-by snap ik ff niet...
Reset je iPhone een keer. Dit lost 9 vd 10 keer het probleem op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
Geert1976 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:04:
Iets wat ik niet kan vergeten, want je kijkt er elke dag naar... :)

Voor mij is het kunnen bedienen met 1 hand (lees alle letters van het toetsenbord kunnen bereiken met 1 hand) een must.

Veel plezier met je plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:34:
[...]

Reset je iPhone een keer. Dit lost 9 vd 10 keer het probleem op
Zojuist gedaan, nu staan er 2 streepjes bij het verbruik van de batterij. Ik kijk wel of het nu weer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Hoe erg pikt bij jullie de iPhone 7 ruis geluid op bij het opnemen van een video? Ik heb een video in 1080p60fps opgenomen in een stille ruimte en geupload.
https://vid.me/Wd0K
In het begin hoor je enorm veel ruis. Maar is dit omdat de gain van de microfoon enorm hoog staat? De ruis wordt wel minder, maar nog steeds erg hoorbaar. Gevalletje terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Sinds ik een nieuw iCloud account gebruik met exact dezelfde gegevens en instellingen als mijn oude gaat de accu AANZIENLIJK langer mee. Niet meer om 3 uur in de middag al opladen!

Vind overigens wel dat apple music veel stroom vreet bij het streamen van muziek, was 10 procent lichter na een 30 minuten muziek luisteren. Maar dat schijnt dan weer normaal te zijn. In ieder geval; hieronder een screenshotje.

https://dl.dropboxusercon...-10-16%2022%2019%2046.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
AquaSheep schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:14:
Hoe erg pikt bij jullie de iPhone 7 ruis geluid op bij het opnemen van een video? Ik heb een video in 1080p60fps opgenomen in een stille ruimte en geupload.
https://vid.me/Wd0K
In het begin hoor je enorm veel ruis. Maar is dit omdat de gain van de microfoon enorm hoog staat? De ruis wordt wel minder, maar nog steeds erg hoorbaar. Gevalletje terug naar de winkel?
m.u.v. de eerste paar seconde !! hoor ik niets bijzonders,
Elke smartphone maakt geluid bij het opnemen in een stille ruimte hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ben ik de enige die met echt stoort aan de krakende behuizing van de zwarte iPhone 7? Bij de kleinste druk of flex op het toestel lijkt het glas te klikken. Vaak ook als je het toestel oppakt. Ik hoop maar dat het toestel waterdicht blijft.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ook maar even hier, toch wel info:

Trouwens..In de Apple Store in Haarlem zeiden ze dat de ingenomen iPhones, mijne dus ook binnen 2 weken, NIET de verkoop meer in gaan. Worden gebruikt voor parts? Mijn nieuwe plus, gisteren gehaald komt uit week 41 zie ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:56:
Ook maar even hier, toch wel info:

Trouwens..In de Apple Store in Haarlem zeiden ze dat de ingenomen iPhones, mijne dus ook binnen 2 weken, NIET de verkoop meer in gaan. Worden gebruikt voor parts? Mijn nieuwe plus, gisteren gehaald komt uit week 41 zie ik..
die toestellen gaan terug naar de fabriek en krijgen een grondige inspectie. En gaan in 100% goede staat terug in het logistieke proces als Refurb. toestellen (die in de witte doosjes als replacement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Donenzone schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:26:
[...]

Ja, hier ook dit probleem, ook met Ben. Precies hetzelfde. Heb ook de Ben-phonesettings gedownload handmatig, maar bij mij heeft dat het probleem niet opgelost.

Ben vandaag naar de Apple Store geweest en heb nu een nieuwe iPhone 7. In eerste instantie leek die het goed te doen, maar na update naar iOS 10.1 was de verbinding weer direct weg en krijg 'm nu weer met geen mogelijkheid terug.

Het is heel vaag; maar ik heb nu ZONDER profiel van Ben gewoon handmatig de APN aangepast in de carrier settings naar internet.ben (origineel staat daar smartsites.t-mobile).

Daarna reboot van het toestel en dat heeft het voor mij opgelost.

Super vreemd probleem wel. Met een 6S+ werkt het perfect met smartsites.t-mobile als APN. Heb de vraag bij Ben neergelegd hoe dit kan, maar daar reageren ze natuurlijk niet op (de mensen die de vragen afhandelen zullen die technisch inhoudelijke kennis waarschijnlijk ook niet hebben).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb het ook, ik ga eens testen met andere apps zoals Camera+ en Adobe Lightroom.
Zie het echter alleen bij gezichten / huid
En, al getest?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas nog geen goede test kunnen doen. Zal vanavond is wat fotos maken van mijn dochter met de 3 apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
XyritZz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Het is heel vaag; maar ik heb nu ZONDER profiel van Ben gewoon handmatig de APN aangepast in de carrier settings naar internet.ben (origineel staat daar smartsites.t-mobile).

Daarna reboot van het toestel en dat heeft het voor mij opgelost.

Super vreemd probleem wel. Met een 6S+ werkt het perfect met smartsites.t-mobile als APN. Heb de vraag bij Ben neergelegd hoe dit kan, maar daar reageren ze natuurlijk niet op (de mensen die de vragen afhandelen zullen die technisch inhoudelijke kennis waarschijnlijk ook niet hebben).
Oké, ik heb het profiel verwijderd (het werkte daarmee toch een aantal uur opeens), handmatig de APN aangepast en nu werkt het inderdaad weer. Hopelijk langer dan een aantal uur. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDTC
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-01 14:13
Heeft iemand ervaring met een glasplaatje erop laten zetten bij een telecommunicatiewinkel? Kan ik gewoon morgen bijvoorbeeld de Vodafone inlopen, hier een glazen screenprotector kopen en deze ook door medewerkers daar erop laten zetten? Heb geen zin dat ik hem er straks zelf scheef op plak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
RikDTC schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:10:
Heeft iemand ervaring met een glasplaatje erop laten zetten bij een telecommunicatiewinkel? Kan ik gewoon morgen bijvoorbeeld de Vodafone inlopen, hier een glazen screenprotector kopen en deze ook door medewerkers daar erop laten zetten? Heb geen zin dat ik hem er straks zelf scheef op plak.
Bij A-mac kan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Donenzone schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

Oké, ik heb het profiel verwijderd (het werkte daarmee toch een aantal uur opeens), handmatig de APN aangepast en nu werkt het inderdaad weer. Hopelijk langer dan een aantal uur. Thanks
Pas het ook aan bij Persoonlijke Hotspot; als je die op smartsites.t-mobile laat staan verlies je je internetverbinding zodra je die hotspot gebruikt. Die ook op internet.ben lost ook dat probleem op.

Slechte zaak wel van Ben dat ze geen goede carrier settings pushen naar de toestellen. Overal op de site van ben kom je ook tegen dat internet.ben de juiste APN is. Push die setting dan ook gewoon....

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 16:03
Zijn er toevallig mensen die hun iPhone 7 al binnen hebben vanuit GSMWeb?

2 jaar geleden had ik mijn iPhone 6 best wel snel binnen, nu wacht ik sinds 9 september al 6 weken...

Verkeerde forum aangeklikt...

[ Voor 10% gewijzigd door Kuhr89 op 26-10-2016 11:04 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDTC
Heb je dit zelf ook gedaan? Lees dat de kwaliteit van die Belkin screenprotectors die ze daar hebben niet al te best is. En kan dit ook daar met een glasplaatje? Of alleen de plastic screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

SjaakAW schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:41:
[...]

Iets wat ik niet kan vergeten, want je kijkt er elke dag naar... :)

Voor mij is het kunnen bedienen met 1 hand (lees alle letters van het toetsenbord kunnen bereiken met 1 hand) een must.

Veel plezier met je plus
En zo zie je maar weer, dat het persoonlijk is: de grote bezels stoor ik me niet aan (wel deze keer voor een niet-witte iPhone gegaan :9 ) en kan alle toetsen bedienen met 1 hand, terwijl ik echt geen grote kolenschoppen van handen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
ddZ schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

En zo zie je maar weer, dat het persoonlijk is: de grote bezels stoor ik me niet aan (wel deze keer voor een niet-witte iPhone gegaan :9 ) en kan alle toetsen bedienen met 1 hand, terwijl ik echt geen grote kolenschoppen van handen heb ;)
Dus jij kan je plus comfortabel (dus geen RSI houdingen) vasthouden en toch met 1 hand bij alle letters van het toetsenbord ?

Dan heb je geen kleine handen lijkt mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

SjaakAW schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Dus jij kan je plus comfortabel (dus geen RSI houdingen) vasthouden en toch met 1 hand bij alle letters van het toetsenbord ?

Ik zeg toch niet dat ik kleine handen heb :?
Maar belangrijker voor mij persoonlijk: kan inderdaad prima op mijn Plus de toetsen bereiken met 1 hand, zonder "RSI-houdingen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
BillSpaarbank schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:29:
Ben ik de enige die met echt stoort aan de krakende behuizing van de zwarte iPhone 7? Bij de kleinste druk of flex op het toestel lijkt het glas te klikken. Vaak ook als je het toestel oppakt. Ik hoop maar dat het toestel waterdicht blijft.
Ben je niet in de war met de "haptic" engine. Als je bv. refreshed (drag screen naar beneden) zal de telefoon even trillen. Druk je lang op het scherm (= 3D touch) zal de telefoon even trillen. Bij bv datum invoeren zal de telefoon even trillen (soort klik) bij het scrollen door de getallen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Ben je niet in de war met de "haptic" engine. Als je bv. refreshed (drag screen naar beneden) zal de telefoon even trillen. Druk je lang op het scherm (= 3D touch) zal de telefoon even trillen. Bij bv datum invoeren zal de telefoon even trillen (soort klik) bij het scrollen door de getallen.
Nee. het is echt het toestel. Gebeurt ook als hij uit staat.

Hier wordt er ook over gesproken maar dan voornamelijk bij de zwarte 7+ varianten. Waarschuwing, er zitten wel echt megazeikerd in dat topic :) Sommige wrikken hun toestel heel hard en dan horen ze het ook... _O-

http://forums.macrumors.c...g-creaking-sound.1998513/

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 26-10-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:48
BillSpaarbank schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:29:
Eh ja daar heb ik mij zo erg aan lopen storen dat ik de iPhone terug heb gebracht en mijn geld terug heb gekregen. Bij mij kraakte het rechtsonderin de hoek.

Ik had op zich nog wel de intentie om de 7+ opnieuw te kopen aankomende maand, maar ik denk dat ik deze serie gewoon maar skip. nog maar dik 10 maanden wachten 8)

[ Voor 13% gewijzigd door wes- op 26-10-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Donenzone schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:26:
[...]

Mij viel gisteren op (KPN) dat hier in Eindhoven de iPhone 7 in 3G blijft hangen als je van WIFI komt. Als je handmatig de data verbinding weer op 4G zet switched ie naar 4G, maar even later valt ie weer terug naar 3G. Kan natuurlijk zijn dat het met signaal sterkte of kwaliteit te maken heeft. Reed op dat moment op de snelweg rond Eindhoven. Mijn oude 6 was (meestal) rock solid 4G. Ik blijf vinden/merken dat het Intel modem slechter presteert.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayN
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-05-2021
loekf2 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Mij viel gisteren op (KPN) dat hier in Eindhoven de iPhone 7 in 3G blijft hangen als je van WIFI komt. Als je handmatig de data verbinding weer op 4G zet switched ie naar 4G, maar even later valt ie weer terug naar 3G. Kan natuurlijk zijn dat het met signaal sterkte of kwaliteit te maken heeft. Reed op dat moment op de snelweg rond Eindhoven. Mijn oude 6 was (meestal) rock solid 4G. Ik blijf vinden/merken dat het Intel modem slechter presteert.
Ik heb hetzelfde probleem met Vodafone als ie op 3g gaat lijkt een soort freeze mode. Zwaar vervelend, kan nauwelijks buitenhuis ermee internetten als ie op 3g valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
SjaakAW schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Na twee jaar Plus gebruikt te hebben ben ik zelf overgestapt naar een gewone. De Plus heeft veel te grote schermranden, waardoor het toestel een gigantisch formaat heeft. Nu heeft de gewone ook te grote schermranden, maar door het formaat toch gewoon prima handelbaar. Hopelijk doet Apple hier volgend jaar iets aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:46
Ik heb nu enkele keren dat de home en lock knop niet reageren.

De homeknop reageert in zo verre dat hij het lockscherm laat zien maar je kan dan niet verder, de lockknop werkt dan ook niet.

Je kunt wel naar links en rechts swipen, de camera werkt dan ook en je kunt ook naar je foto's etc. Zeker 1 tot 2 minuten later verschijnen ineens al je "commando's" (net zoals wanneer je vroeger met een trage internetverbinding een zin typte en deze pas later verscheen op je scherm).

Ik kan de telefoon op dat moment hierdoor ook geen reset geven of uitschakelen.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

keest12 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:34:
[...]

Na twee jaar Plus gebruikt te hebben ben ik zelf overgestapt naar een gewone. De Plus heeft veel te grote schermranden, waardoor het toestel een gigantisch formaat heeft. Nu heeft de gewone ook te grote schermranden, maar door het formaat toch gewoon prima handelbaar. Hopelijk doet Apple hier volgend jaar iets aan!!
Ik juist andersom! Heerlijk dat grote scherm! Bezels zijn te groot, klopt! Maar dan nog..heerlijk scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 10:41
Rebel-Rebel schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:43:
Ik heb nu enkele keren dat de home en lock knop niet reageren.

De homeknop reageert in zo verre dat hij het lockscherm laat zien maar je kan dan niet verder, de lockknop werkt dan ook niet.

Je kunt wel naar links en rechts swipen, de camera werkt dan ook en je kunt ook naar je foto's etc. Zeker 1 tot 2 minuten later verschijnen ineens al je "commando's" (net zoals wanneer je vroeger met een trage internetverbinding een zin typte en deze pas later verscheen op je scherm).

Ik kan de telefoon op dat moment hierdoor ook geen reset geven of uitschakelen.

Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hier geen last van, maar wilde je even zeggen dat ze iPhone 7 op een andere manier reset. Aangezien de nieuwe home 'button' dus geen fysieke knop meer is, moet je op de iPhone 7 resetten met de aan/uit knop en volume naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:03
Dit is vast random stuff, maar ik kom er niet uit..teveel terminologie
op mijn iphone 7 gebruik ik de ios app voor de emails binnen te halen. Ik gebruik een gmail en een ziggo email adres. Wanneer ik op de iphone een email open, dan is deze niet meer terug te zien in de inboxes van het account met gmail.com of ziggo met outlook, achter de pc.
Welke instelling moet ik aanpassen zodat beide accounts alle volledige berichten weergeven ongzien je ze op de iphone of achter de pc opent.

[ Voor 7% gewijzigd door roycerolls op 26-10-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Weet iemand een oplossing voor een vreemd iets?

Sinds ik mijn iPhone 7 heb gaat er iets verkeerd met sommige apps die ik download. Alle apps die ik heb zijn gewoon in het Nederlands behalve Camera Plus. Die stond opeens in het chinees toen ik mijn back up terug zette. Ik de APP verwijderd en hem opnieuw gedownload maar nog steeds chinees. Dus ik denk naja zal wel en het erbij gelaten.

Nu een maand verder download ik adobe lightroom en je raad het al.. Chinees.
Andere apps die ik download die zijn gewoon Nederlands of Engels.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:41
Citroentaart schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:33:
Weet iemand een oplossing voor een vreemd iets?

Sinds ik mijn iPhone 7 heb gaat er iets verkeerd met sommige apps die ik download. Alle apps die ik heb zijn gewoon in het Nederlands behalve Camera Plus. Die stond opeens in het chinees toen ik mijn back up terug zette. Ik de APP verwijderd en hem opnieuw gedownload maar nog steeds chinees. Dus ik denk naja zal wel en het erbij gelaten.

Nu een maand verder download ik adobe lightroom en je raad het al.. Chinees.
Andere apps die ik download die zijn gewoon Nederlands of Engels.

Iemand een idee?
Hee heb ik ook met camera+, maar al een hele tijd. Ook op iPhone 6 en 6s. En denk je dat ik kan vinden waar je de taal kunt instellen |:( Volgens mijn chinees zijn er geen taal instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
OkeOkeOke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:16:
[...]

Hee heb ik ook met camera+, maar al een hele tijd. Ook op iPhone 6 en 6s. En denk je dat ik kan vinden waar je de taal kunt instellen |:( Volgens mijn chinees zijn er geen taal instellingen.
vreemd dat dan Lightroom app ook in chinees is, die heb ik nog nooit gedowload. Wat gebeurt er als jij die download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Haha net zo chinees. En heb hem net ook voor het eerst gedownload.

[ Voor 53% gewijzigd door OkeOkeOke op 26-10-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Vreemd hoor. En andere apps niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Nope Camera+ en Adobe lightroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Hier ook. Heeft iemand anders een idee hoe dit gefixt moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:14
loekf2 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Ik heb hetzelfde op mijn 6s. Mobiel internet werkt niet goed meer sinds iOS 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdvanAl
Citroentaart schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:31:
Hier ook. Heeft iemand anders een idee hoe dit gefixt moet worden?
Oudje maar wellicht werkt het.
Onderaan staat wat destijds hielp

http://forum.iculture.nl/...s/27614-apps-chinees.html

"Thx! Taal op Engels ingesteld en daarna weer op Nederlands en 't is opgelost!"

[ Voor 10% gewijzigd door EdvanAl op 26-10-2016 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkeOkeOke
SjaakAW schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:34:
[...]

Yes thats it Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
SjaakAW schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:34:
[...]

Super! hier doet ie het ook weer! Moet je maar net weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bummer! Apple heeft bekend gemaakt dat de release van de AirPods worden uitgesteld! jammer

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 26-10-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
Geert1976 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:28:
bummer! Apple heeft bekend gemaakt dat de release van de AirPods worden uitgesteld! jammer
Hmmm. Als ik de berichten mag geloven zijn ze zelfs nog niet met de productie begonnen.

"We geloven niet in het verschepen van producten voor ze klaar zijn, en we hebben iets meer tijd nodig voordat de AirPods klaar zijn voor onze klanten", zegt een woordvoerder van Apple.

Dat gaat dus nog wel even duren.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
roycerolls schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:01:
Dit is vast random stuff, maar ik kom er niet uit..teveel terminologie
op mijn iphone 7 gebruik ik de ios app voor de emails binnen te halen. Ik gebruik een gmail en een ziggo email adres. Wanneer ik op de iphone een email open, dan is deze niet meer terug te zien in de inboxes van het account met gmail.com of ziggo met outlook, achter de pc.
Welke instelling moet ik aanpassen zodat beide accounts alle volledige berichten weergeven ongzien je ze op de iphone of achter de pc opent.
IMAP4 synched alles onderling, POP3 doet dat niet.

Wellicht is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexbl69 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:40:
[...]

Hmmm. Als ik de berichten mag geloven zijn ze zelfs nog niet met de productie begonnen.

"We geloven niet in het verschepen van producten voor ze klaar zijn, en we hebben iets meer tijd nodig voordat de AirPods klaar zijn voor onze klanten", zegt een woordvoerder van Apple.

Dat gaat dus nog wel even duren.
wat een onzin uitspraak van die woordvoerder..."We geloven niet in het verschepen van producten voor ze klaar zijn".
Ik noem een Siri of Apple Maps, die waren alles behalve 100% klaar toen ze destijds released werden |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:49:
[...]

wat een onzin uitspraak van die woordvoerder..."We geloven niet in het verschepen van producten voor ze klaar zijn".
Ik noem een Siri of Apple Maps, die waren alles behalve 100% klaar toen ze destijds released werden |:( |:(
Mm dat was software natuurlijk, dat kun je niet zomaar even vergelijken met een hardware product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:51:
[...]

Mm dat was software natuurlijk, dat kun je niet zomaar even vergelijken met een hardware product.
das waar. Mag ik 'the Pencil' van afgelopen jaar noemen dan? same story

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:59:
[...]

das waar. Mag ik 'the Pencil' van afgelopen jaar noemen dan? same story
De pencils waren gewoon op release van de Pro beschikbaar maar je moest er alleen erg snel bij zijn op pre-order day, zoals wel vaker bij nieuwe Apple producten. Zover ik me kan herinneren staat het uitstel van de AirPods best op zichzelf, althans dat is dan als Apple er überhaupt een release aan had gehangen, dat weet ik verder eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47
Hey dat is balen! Had mij er net op verheugd. Toch wel bijzonder, want de reviewexemplaren lijken prima te werken en ook de beloofde specificaties waar te maken. De Apple woordvoerder is natuurlijk lekker cryptisch in zijn uitspraak maar het zou ook zomaar kunnen dat er nog aan de software gesleuteld moet worden. Of de productie verloopt moeizaam. Het lijkt mij in ieder geval niet dat ze niet meer achter het product staan zoals gepresenteerd op 7 september. Nou ja: Misschien ze zijn geschrokken van de ontstane concurrentie met Oral-B :p
Donstil schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:04:
[...]

De pencils waren gewoon op release van de Pro beschikbaar maar je moest er alleen erg snel bij zijn op pre-order day, zoals wel vaker bij nieuwe Apple producten. Zover ik me kan herinneren staat het uitstel van de AirPods best op zichzelf, althans dat is dan als Apple er überhaupt een release aan had gehangen, dat weet ik verder eigenlijk niet.
Nou niet in NL hoor. Er zat standaard al een lange levertijd op en de fysieke stores (Den Haag dan) heb ik dagelijks gestalkt zonder succes. Uiteindelijk kon gek genoeg de A-Mac mij voorzien van een exemplaar na een week of twee. Zelfde met het Smart Keyboard volgens mij. Hoewel ik daar toen niet achteraan ben gegaan dus weet dat niet precies. Heb er een paar maanden later een voor een goede prijs (lees: foutje met kortingscodes stapelen) gekocht bij Centralpoint. Maar in principe heb je wel een punt ;)

[ Voor 47% gewijzigd door swv op 26-10-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:16:
Nou niet in NL hoor. Er zat standaard al een lange levertijd op en de fysieke stores (Den Haag dan) heb ik dagelijks gestalkt zonder succes. Uiteindelijk kon gek genoeg de A-Mac mij voorzien van een exemplaar na een week of twee. Zelfde met het Smart Keyboard volgens mij. Hoewel ik daar toen niet achteraan ben gegaan dus weet dat niet precies. Heb er een paar maanden later een voor een goede prijs (lees: foutje met kortingscodes stapelen) gekocht bij Centralpoint. Maar in principe heb je wel een punt ;)
Jawel ook in Nederland maar wel alleen via de Online store. Ze waren schaars dat wel.

Ik ken iemand welke er twee had, op release.
Heeft zijn tweede voor €250,- op MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:45
Hm. Mijn iPhone is trouwens doodstil. Tijdens Hearthstone in een doodstille kamer en geluid uit en niks te horen. Hoe kan je zien welke week je iPhone is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:01:
Hm. Mijn iPhone is trouwens doodstil. Tijdens Hearthstone in een doodstille kamer en geluid uit en niks te horen. Hoe kan je zien welke week je iPhone is gemaakt?
Ik hoor mijn iPhone ook niet in een stille kamer onder volle belasting. Tot je hem tegen je oor legt. Dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:09:
[...]

Ik hoor mijn iPhone ook niet in een stille kamer onder volle belasting. Tot je hem tegen je oor legt. Dan wel :)
Dan zelfs niet! Echt geen enkel geluid. Mijn iPhone komt uit week 42

[ Voor 8% gewijzigd door WouterL op 27-10-2016 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Wouter Lucassen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:10:
[...]

Geen zorgen de mijne uit week 40 is ook niet te horen. En gelukkig helemaal niet bij het opnemen van video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Donstil schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:28:
[...]

Jawel ook in Nederland maar wel alleen via de Online store. Ze waren schaars dat wel.

Ik ken iemand welke er twee had, op release.
Heeft zijn tweede voor €250,- op MP :)
Ok dan lag het aan mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23
Grrrr http://www.iculture.nl/ni...esteld-niet-meer-oktober/ Ik was er op aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Zie hierboven ;)

Wel vreemd dat de site niet is bijgewerkt. NL en US store zeggen nog steeds eind oktober. Nou gaat de store straks natuurlijk offline en kan het dan meteen gefixt worden, maar het kan ook betekenen dat ze ons wel laten pre-orderen en dat er op het podium alsnog een (nieuwe) datum bekend wordt gemaakt :) Dat hoop ik althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:08:
Zie hierboven ;)

Wel vreemd dat de site niet is bijgewerkt. NL en US store zeggen nog steeds eind oktober. Nou gaat de store straks natuurlijk offline en kan het dan meteen gefixt worden, maar het kan ook betekenen dat ze ons wel laten pre-orderen en dat er op het podium alsnog een (nieuwe) datum bekend wordt gemaakt :) Dat hoop ik althans.
ja vind ik ook vreemd...alle media pakken uit met de vertraging van de AirPods, maar website van Apple geeft nog steeds eind oktober aan.
Als Apple het echt zou vertragen, hadden ze dat inmiddels wel aangepast. Lijkt me sterk dat daar eerst de site offline voor moet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
Ik ga in ieder geval mijn iPhone binnenkort laten swappen, want ik vind hem nu wel teveel problemen hebben. Gelige gloed nog onderin (backlight), bekende ruis in filmpjes en nu ook constant plofjes/tikjes in de live photo's.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23
sww89 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:08:
Zie hierboven ;)

Ohh niet gezien, het is nog vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:49:
[...]

Mooi toch dat ze ervan geleerd hebben dan? :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 14:55
Nu op vakantie in Portugal, kon het toch niet laten om foto's onder water te maken.
http://www.imgrum.net/media/1369776207738128552_975014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDTC
Heb de i7 128GB Black vanmiddag binnen gekregen en WAT EEN TOESTEL! Echt genieten van die snelheid! Taptic Engine ben ik ook nu al aan gewend en vind ik nu zelfs al fijner dan de standaard home knop. Vanmiddag ook even bij T-Mobile shop een BeHello screenprotector gekocht en zit er ook perfect op. Case van Spigen erbij en hele feestje is compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
RikDTC schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:03:
Heb de i7 128GB Black vanmiddag binnen gekregen en WAT EEN TOESTEL! Echt genieten van die snelheid! Taptic Engine ben ik ook nu al aan gewend en vind ik nu zelfs al fijner dan de standaard home knop. Vanmiddag ook even bij T-Mobile shop een BeHello screenprotector gekocht en zit er ook perfect op. Case van Spigen erbij en hele feestje is compleet!
Veel plezier ermee.

Bewuste keuze geweest om voor de 4.7 te gaan i.p.v. de plus ?

(gewoon benieuwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Sinds dat ik mijn iPhone 7 geüpdatet heb naar iOS 10.1 doet mijn gezondheid app 'tabblad' vandaag het niet meer. Er staan geen gegevens meer in, hij blijft laden, en bij de dagen ervoor staat 'geen gegevens beschikbaar', terwijl die er daarvoor wel instonden... iPhone aan en uitgezet werkt niet, een reset helpt ook niet... vaag.

Iemand wel eens meegemaakt? Werkt het bij jullie nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 11:59
Ik wou een iPhone 6S plus halen in plaats van de 7 plus, voor wat enkele redenen :
- De audio jack (ik sport 2 maal per dag, die audio jack is heilig en ik vind zo een tussenstukje toch een stukje irritatie)
- De prijs
- Snelheidsverschil wat te klein is bij standaard gebruik

Nu kon ik via Tele2 mijn handen niet op het toestel krijgen in de kleur die ik wou. Dus ik dacht ; ik ga eigenwijs naar de winkel hier in de stad, kijken of ze hem daar wel hebben : Nee, helaas. Maarrrrr :

Ik heb wel de iPhone 7 plus 128 GB matzwart toevallig vandaag binnen gekregen, het is gelijk de laatste.

3 keer raden waarmee ik de winkel uit ben gelopen. Ik ben nu ook een trotse eigenaar van de iPhone 7!

Het is een heerlijk toestel, heb 'm nog niet uitvoerig kunnen testen maar hij is razendsnel tegenover de iPhone 6 die ik al had.

Ik merk verder niet echt iets van een gelig beeld, alles ziet er erg strak uit, het zoemgeluidje tijdens het filmen heb ik nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wouter Lucassen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:10:
[...]

Niet iedereen kan hoog frequente geluiden horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vraagje; als ik een beltoon koop in iTunes, dan moet ik deze opnieuw kopen als ik een back up terugzet? Paar keer voorgekomen nu al..Als ik hem weer opzoek in de store, moet hij hem niet herkenne als al gekocht? Wat doe ik fout? Apps worden uiteraard wel netjes teruggezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
pdavie2311 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:05:
Vraagje; als ik een beltoon koop in iTunes, dan moet ik deze opnieuw kopen als ik een back up terugzet? Paar keer voorgekomen nu al..Als ik hem weer opzoek in de store, moet hij hem niet herkenne als al gekocht? Wat doe ik fout? Apps worden uiteraard wel netjes teruggezet..
Als je doorklikt dan zal hij de aankoop herkennen. Ondanks dat er 'Buy' of ' Koop' staat.

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDTC
SjaakAW schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:07:
[...]

Veel plezier ermee.

Bewuste keuze geweest om voor de 4.7 te gaan i.p.v. de plus ?

(gewoon benieuwd)
Jep, vind de Plus te groot en daarnaast was dit ook wel het maximale bedrag dat ik wilde uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

ak0nnmgn schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:34:
Ik wou een iPhone 6S plus halen in plaats van de 7 plus, voor wat enkele redenen :
- De audio jack (ik sport 2 maal per dag, die audio jack is heilig en ik vind zo een tussenstukje toch een stukje irritatie)
- De prijs
- Snelheidsverschil wat te klein is bij standaard gebruik

Nu kon ik via Tele2 mijn handen niet op het toestel krijgen in de kleur die ik wou. Dus ik dacht ; ik ga eigenwijs naar de winkel hier in de stad, kijken of ze hem daar wel hebben : Nee, helaas. Maarrrrr :

Ik heb wel de iPhone 7 plus 128 GB matzwart toevallig vandaag binnen gekregen, het is gelijk de laatste.

3 keer raden waarmee ik de winkel uit ben gelopen. Ik ben nu ook een trotse eigenaar van de iPhone 7!

Het is een heerlijk toestel, heb 'm nog niet uitvoerig kunnen testen maar hij is razendsnel tegenover de iPhone 6 die ik al had.

Ik merk verder niet echt iets van een gelig beeld, alles ziet er erg strak uit, het zoemgeluidje tijdens het filmen heb ik nog niet kunnen testen.
Gefeliciteerd met je aankoop :)

Maar waarom alsnog een iPhone 7, terwijl de audiojack heilig voor je is en de overige nadelen die je benoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
DeeSung schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:28:
[...]

Niet iedereen kan hoog frequente geluiden horen.
Ben ik daar nu al te oud voor? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 11:59
ddZ schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop :)

Maar waarom alsnog een iPhone 7, terwijl de audiojack heilig voor je is en de overige nadelen die je benoemd?
Ik ben vrij ongeduldig, en wil toch wel het liefst met de nieuwste gadgets rondlopen, de 6s is inmiddels alweer een jaar oud.

De audio jack is dan niet anders, misschien toch maar overstappen naar een goede bluetooth headset. Enige nadeel was de prijs, maar aangezien het aankomende tijd moeilijk is om een 7 of uberhaupt een 6s te bemachtigen kon ik deze kans niet laten schieten.

Nu zie ik natuurlijk meer voordelen, zoals bijvoorbeeld de camera.

EDIT\

Ik heb sinds de iPhone 7 echter wel dat mijn Whatsapp icoon niet meer weergeeft hoeveel berichten ik heb ontvangen.

Wanneer ik dus een bericht ontvang op Whatsapp en mijn telefoon unlock naar het startscherm, zie ik bij het Whatsapp icoon geen rood vlakje met een nummer staan. En ja, ik heb wel daadwerkelijk wat ontvangen :D .

Dit heb ik bij berichten of telefoon niet, alleen bij Whatsapp. Ik heb Whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mocht niet baten.

Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door ak0nnmgn op 28-10-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
ak0nnmgn schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:33:
[...]

Ik ben vrij ongeduldig, en wil toch wel het liefst met de nieuwste gadgets rondlopen, de 6s is inmiddels alweer een jaar oud.

De audio jack is dan niet anders, misschien toch maar overstappen naar een goede bluetooth headset. Enige nadeel was de prijs, maar aangezien het aankomende tijd moeilijk is om een 7 of uberhaupt een 6s te bemachtigen kon ik deze kans niet laten schieten.

Nu zie ik natuurlijk meer voordelen, zoals bijvoorbeeld de camera.

EDIT\

Ik heb sinds de iPhone 7 echter wel dat mijn Whatsapp icoon niet meer weergeeft hoeveel berichten ik heb ontvangen.

Wanneer ik dus een bericht ontvang op Whatsapp en mijn telefoon unlock naar het startscherm, zie ik bij het Whatsapp icoon geen rood vlakje met een nummer staan. En ja, ik heb wel daadwerkelijk wat ontvangen :D .

Dit heb ik bij berichten of telefoon niet, alleen bij Whatsapp. Ik heb Whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mocht niet baten.

Meer mensen die hier last van hebben?
Hier ook
Pagina: 1 ... 42 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.