Ja maar een geaard stopcontact zoeken levert geen enkele bijdrage t.o.v. een niet geaard stopcontact en daar ging het omVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:33:
[...]
Het gaat erom of zoiets dubbel geïsoleerd is of niet... dat bepaald juist voor dit soort zaken de veiligheid, niet de aarde, die mag niet bij dubbel geïsoleerd (kijk maar naar de elektrische hegschaar, ook geen randaarde!)
je herkent zoiets aan het dubbele vierkantje op de lader, op het plaatje die voor de 4S (in het midden zit ie naast het grote rode vierkant). Heb niet zo snel een foto bij de hand vd 7 , maar ook op de 5S lader zie ik dat hier zitten, wel erg klein dan maar hij zit erop...
[afbeelding]
Verwijderd
Ik leg uit waarom het geen zin heeft om een geaard stopcontact te zoeken, lijkt me juist voor het snappen "waarom" wel logisch.. snap je.....
Helaas, ik moet weer 4 uur op en neer rijden naar de Apple Store. Anders ben je je toestel weer een week kwijt. Ik vind het toch een aparte service.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[quote]carpebios schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:38:
Helaas, ik moet weer 4 uur op en neer rijden naar de Apple Store. Anders ben je je toestel weer een week kwijt. Ik vind het toch een aparte service.
[/quote
Dus ze erkennen het probleem? Ik kan nog t/m dinsdag de mijne ruilen..Wel beter dan om te doen?
[/quote
Dus ze erkennen het probleem? Ik kan nog t/m dinsdag de mijne ruilen..Wel beter dan om te doen?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik ga er vrijdag heen, met als onderwerp: photo’s look granular if customer use zoom function
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zojuist nieuwe iPhone 7 binnen gekregen, donderdag was vervangen doorgevoerd.
Helaas heeft ook deze iPhone 7 weer een zwart puntje in het scherm. Iets nieuws tegenwoordig?
Helaas heeft ook deze iPhone 7 weer een zwart puntje in het scherm. Iets nieuws tegenwoordig?
Ja gewoon doen. Die €200,- ben je ook snel vergeten.yrxcf schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:56:
Heren en dames, ik heb zojuist mijn I7 128GB binnen, maar ik zit te twijfelen tussen de 7 en 6s. Scheelt mij €200 en de 7 is met FK2... en KPN netwerk. Is de 7 volgens jullie het waard?
Alvast bedankt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zijn er toevallig ook mensen met een iphone 7 die geen schildereffect hebben op foto's? ik heb er hier nog geen voorbij zien komen.
Precies! Anders heeft ruilen dinsdag voor mij ook geen zin..mijn screenprotector komt ook binnen vandaag, daar ook maar mee wachten dan om te plakken..Nogmaals, het moet wel lonen om hem te ruilen voor een goede!Milan93 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:12:
Zijn er toevallig ook mensen met een iphone 7 die geen schildereffect hebben op foto's? ik heb er hier nog geen voorbij zien komen.
Het is geen hardware probleem. Dus ruilen heeft sowieso geen zin.pdavie2311 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Precies! Anders heeft ruilen dinsdag voor mij ook geen zin..mijn screenprotector komt ook binnen vandaag, daar ook maar mee wachten dan om te plakken..Nogmaals, het moet wel lonen om hem te ruilen voor een goede!
Daarom, ik ga er vooralsnog van uit dat het probleem in de software zit. voor de rest ben ik hartstikke tevreden met m'n telefoon!pdavie2311 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Precies! Anders heeft ruilen dinsdag voor mij ook geen zin..mijn screenprotector komt ook binnen vandaag, daar ook maar mee wachten dan om te plakken..Nogmaals, het moet wel lonen om hem te ruilen voor een goede!
Maar, hebben jullie het dan ook allemaal aan de voorkant? Want met die camera heb ik het probleem niet.
Ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijke foto binnen te maken met voldoende daglicht midden op de dat. Een vlek bende.. Kunnen jullie wel mooie foto's van gezichten maken? Vaak een beetje privacy natuurlijk maar ik ben benieuwd. Lijkt me toch dat mijn camera problemen heeft.
Valt hier ook tegen idd..vandaar mijn twijfel voor ruil nog binnen de termijn. Maar als dat niks helpt..Citroentaart schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:05:
Ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijke foto binnen te maken met voldoende daglicht midden op de dat. Een vlek bende.. Kunnen jullie wel mooie foto's van gezichten maken? Vaak een beetje privacy natuurlijk maar ik ben benieuwd. Lijkt me toch dat mijn camera problemen heeft.
Ja hoor, dat heb ik weer. Ik heb mijn iPhone 7 (128gb Zwart) nog geen drie weken en de batterij blaast zichzelf al spontaan op. Scherm popt er nu uit, achterkant is ietwat verbogen. Vanmiddag maar even langs de Apple Store

[ Voor 0% gewijzigd door Barts14 op 08-10-2016 15:53 . Reden: typo ]
Zo dat is niet mis, ben benieuwd wat ze zeggen.Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:51:
Ja hoor, dat heb ik weer. Ik heb mijn iPhone 7 (128gb Zwart) nog geen drie weken en de batterij blaast zichzelf al spontaan op. Scherm popt er nu uit, achterkant is ietwat verbogen. Vanmiddag maar even langs de Apple Store![]()
[afbeelding]
Lijkt me dat je hier ook zonder reservering of afspraak gelijk een nieuwe voor krijgt.
Ze willen geen Note 7 verhalen natuurlijk.
Jeetje...Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:51:
Ja hoor, dat heb ik weer. Ik heb mijn iPhone 7 (128gb Zwart) nog geen drie weken en de batterij blaast zichzelf al spontaan op. Scherm popt er nu uit, achterkant is ietwat verbogen. Vanmiddag maar even langs de Apple Store![]()
[afbeelding]
Dat is mooi K...
Zomaar ineens of was je aan het opladen ?
Zelfde batterij fabriek als de N7....
[ Voor 3% gewijzigd door EdvanAl op 08-10-2016 16:08 ]
Zomaar ineens. Het toestel viel uit omdat hij leeg was (de batterij ging al zeer kort mee, ik heb in de tijd dat ik hem heb nog nooit een hele dag gehaald), ik leg hem op tafel neer om een oplader te halen, kom terug, batterij opgeblazen.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:07:
[...]
Jeetje...
Dat is mooi K...
Zomaar ineens of was je aan het opladen ?

Mijn ouders staan nu in de Apple Store in Amsterdam met het toestel. "Helaas kunnen we u zonder afspraak niet helpen. Graag tot ziens!"Donstil schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:55:
[...]
Zo dat is niet mis, ben benieuwd wat ze zeggen.
Lijkt me dat je hier ook zonder reservering of afspraak gelijk een nieuwe voor krijgt.
Ze willen geen Note 7 verhalen natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Barts14 op 08-10-2016 16:13 ]
-dubbel, excuus-
[ Voor 95% gewijzigd door Barts14 op 08-10-2016 16:13 ]
Serieus? Wat schofterig. Ook niet na volhouden?Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:10:
Mijn ouders staan nu in de Apple Store in Amsterdam met het toestel. "Helaas kunnen we u zonder afspraak niet helpen. Graag tot ziens!"
Edit: Nou ik dit zo zeg. Ze zijn altijd heel moeilijk met die tijden ja. Ben wel eens weg gestuurd in LA omdat ik 6 minuten te laat was omdat ik de winkel niet kon vinden in het enorme winkelcentrum
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 08-10-2016 16:40 ]
Nou ja zeg..Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:10:
[...]
Zomaar ineens. Het toestel viel uit omdat hij leeg was (de batterij ging al zeer kort mee, ik heb in de tijd dat ik hem heb nog nooit een hele dag gehaald), ik leg hem op tafel neer om een oplader te halen, kom terug, batterij opgeblazen.
[...]
Mijn ouders staan nu in de Apple Store in Amsterdam met het toestel. "Helaas kunnen we u zonder afspraak niet helpen. Graag tot ziens!"
Dan maar naar de krant......zijn tegenwoordig gek op smartphones en batterij problemen ..haha.
Nee even zonder gekkigheid voor dit heb je toch geen afspraak nodig.. gewoon nieuwe meegeven en klaar.
Tweet naar Apple en Phil Schiler enTim werkt beterSjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:43:
[...]
Nou ja zeg..
Dan maar naar de krant......zijn tegenwoordig gek op smartphones en batterij problemen ..haha.
Nee even zonder gekkigheid voor dit heb je geen afspraak nodig.. gewoon nieuwe meegeven en klaar.
Nou ik zou ze door het slijk halen.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:43:
[...]
Nou ja zeg..
Nee even zonder gekkigheid voor dit heb je toch geen afspraak nodig.. gewoon nieuwe meegeven en klaar.
Net verhaal schrijven, foto's maken en alles mailen naar elke news outlet je maar kan bedenken.
9to5/MacRumors/iDownloadblog/Tweakers/nu/hardwareinfo enz enz
Sow, dat is wel even schrikken lijkt me.Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:51:
[afbeelding]
Benieuwd of we hier meer gevallen van gaan zien.
Ik lees hier al een tijdje mee en dacht eerst dat het een beetje overdreven was met de foto kwaliteit maar heb sinds eergister mijn iphone 7 plus jb en nu ik het zelf zie vind ik het helemaal niet meevallen. Het schilderijeffect is overdreven zichtbaar. Helemaal bij bewegende objecten maar zelfs bij stilstaande.. hopelijk is het met een software update te verhelpen. Ben verder zeer tevreden.
Damn, dat zal schrikken zijn geweestBarts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:51:
[afbeelding]

Sterkte, ik hoop op een goede afloop...
Lijkt me ook niet. Ik zag op Verge een artikel dat de fotos van een iphone 7 vegelijkt met de eerste iphone. Groot verschil haha! Maar bij de foto's die door de 7 genomen waren was het effect ook zichtbaar.Donstil schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:38:
[...]
Het is geen hardware probleem. Dus ruilen heeft sowieso geen zin.
Donstil schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:39:
[...]
Serieus? Wat schofterig. Ook niet na volhouden?
Edit: Nou ik dit zo zeg. Ze zijn altijd heel moeilijk met die tijden ja. Ben wel eens weg gestuurd in LA omdat ik 6 minuten te laat was omdat ik de winkel niet kon vinden in het enorme winkelcentrum
Ik vond het zelf ook een klein beetje asociaal, dus ik heb maar even met Apple gechat in de hoop dat ze iets voor mijn ouders konden betekenen. Had ik beter niet kunnen doen.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:43:
[...]
Nou ja zeg..
Dame van de klantenservice schrok zich kapot, en begon te roepen dat er een senior advisor ingeschakeld had moeten worden. Dat moest direct maar even gebeuren, ik zou gebeld worden. De senior advisor begon uit te leggen dat het heel serieus was, want een iPhone 7 van drie weken oud hoort niet zijn batterij bol te zetten (serieus?
Ik probeerde ondertussen zo subtiel mogelijk aan te geven dat mijn ouders nog steeds op de stoep van de Store staan. Huh, ouders? Oh, ehm... Of ik die maar weer even naar huis wilde sturen. Want nee, er was doodgewoon geen plek, en sowieso kon dit niet bij de Genius Bar, dit moet goed uitgezocht worden!...
[ Voor 0% gewijzigd door Barts14 op 08-10-2016 17:25 . Reden: typo ]
Ze nemen het in ieder geval serieus maar zo ben je nog niet geholpen. Ze kunnen al die onderzoeken ook doen als de iphone omgeruild is toch? Wanneer krijg je nu wel een nieuwe?Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:17:
[...]
[...]
Ik vond het zelf ook een klein beetje asociaal, dus ik heb maar even met Apple gechat in de hoop dat ze iets voor mijn ouders konden betekenen. Had ik beter niet kunnen doen.
Dame van de klantenservice schrok zich kapot, en begon te roepen dat er een senior advisor ingeschakeld had moeten worden. Dat moest direct maar even gebeuren, ik zou gebeld worden. De senior advisor begon uit te leggen dat het heel serieus was, want een iPhone 7 van drie weken oud hoort niet zijn batterij bol te zetten (serieus?). Het moet allemaal heel secuur (lees: langdurig) onderzocht worden: er moeten meer foto's gestuurd worden, mij werd gevraagd of ik er letsel aan over heb gehouden, de klacht moet worden doorgeschakeld naar een aantal hoge(re) afdelingen binnen Apple, de advisor begon al te fantaseren over verzendingen naar Apple Ierland...
Ik probeerde ondertussen zo subtiel mogelijk aan te geven dat mijn ouders nog steeds op de stoep van de Store staan. Huh, ouders? Oh, ehm... Of ik die maar weer even naar huis wilde sturen. Want nee, er was doodgewoon geen plek, en sowieso kon dit niet bij de Genius Bar, dit moet goed uitgezocht worden!...
Dat vond ik ook, maar er was nu echt geen plek bij de Genius Bar. Volgende week maandag hoor ik meer over wat er met mijn huidige toestel gaat gebeuren. Hoe, wanneer en of er een vervanger komt, is verder niet eens ter sprake gekomenTeknix1982 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:26:
[...]
Ze nemen het in ieder geval serieus maar zo ben je nog niet geholpen. Ze kunnen al die onderzoeken ook doen als de iphone omgeruild is toch? Wanneer krijg je nu wel een nieuwe?

Bizar verhaal, maar gaat wel opgelost worden. Gelukkig geen verwondingen.Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:40:
[...]
Dat vond ik ook, maar er was nu echt geen plek bij de Genius Bar. Volgende week maandag hoor ik meer over wat er met mijn huidige toestel gaat gebeuren. Hoe, wanneer en of er een vervanger komt, is verder niet eens ter sprake gekomen

Ik ben niet zo tevreden met mijn batterij. Die gaat niet echt lang mee, nu na een week in gebruik. Gewoon het zelfde als mijn 6 op het eind. Alleen was die 2 jaar oud.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hier hetzelfde, i7 +Citroentaart schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:05:
Wtf, echt bizar. Gezien je hem ook al best wel lang hebt (3 weken, sommige mensen wachten nogsteeds), hoop ik niet dat dit iets is dat vaker voor gaat komen. Overigens kut voor je en succes met de afwikkeling, je houdt ons vast op de hoogteBarts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:40:
[...]
Dat vond ik ook, maar er was nu echt geen plek bij de Genius Bar. Volgende week maandag hoor ik meer over wat er met mijn huidige toestel gaat gebeuren. Hoe, wanneer en of er een vervanger komt, is verder niet eens ter sprake gekomen
Overigens mensen, iemand hier ervaring hoe ik Apple care aanschaf? Het toestel komt via Coolblue en is nu 3 dagen in mijn bezit.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Je kunt apple bellen en aangeven dat je apple care wilt. dan doen ze een diagnostische test op je telefoon middels een tooltje en daarna moet je jouw creditcard gegevens opgeven. Dan heb je apple care dekking.Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Hier hetzelfde, i7 +
[...]
Wtf, echt bizar. Gezien je hem ook al best wel lang hebt (3 weken, sommige mensen wachten nogsteeds), hoop ik niet dat dit iets is dat vaker voor gaat komen. Overigens kut voor je en succes met de afwikkeling, je houdt ons vast op de hoogte?
Overigens mensen, iemand hier ervaring hoe ik Apple care aanschaf? Het toestel komt via Coolblue en is nu 3 dagen in mijn bezit.
ik heb mijn I7 ook via CB, en via de site van apple, kun je Apple care+ aanschaffen.Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Hier hetzelfde, i7 +
[...]
Wtf, echt bizar. Gezien je hem ook al best wel lang hebt (3 weken, sommige mensen wachten nogsteeds), hoop ik niet dat dit iets is dat vaker voor gaat komen. Overigens kut voor je en succes met de afwikkeling, je houdt ons vast op de hoogte?
https://idmsa.apple.com/I...l_NL&path=/agreement/list
en zoals in de reactie hier boven staat, krijg je dan linkje die je moet openen op je Iphone ivm die test.
[ Voor 20% gewijzigd door Peaky op 08-10-2016 17:52 ]
Dit kan toch niet achteraf online? Dat werd mij destijda verteld iig.Peaky schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:49:
[...]
ik heb mijn I7 ook via CB, en via de site van apple, kun je Apple care+ aanschaffen.
Nevermind, jouw edit legt het al uit
[ Voor 7% gewijzigd door Teknix1982 op 08-10-2016 17:53 ]
mij werd het ook verteld, maar ik dacht geen woorden maar daden. en je kunt het gewoon via de site achteraf doen(tot 2 maand na aanschaf),ik had het toestel geregistreerd en direcht daarna aangemeld op de site. daarom ook die test.Teknix1982 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:52:
[...]
Dit kan toch niet achteraf online? Dat werd mij destijda verteld iig.
Ben nu aan de lijn met het Apple care nummer. Super creapy dat ze opnemen met "Hallo *voornaam*". Zo'n Siri robot. Moet ik mijn IMEI nummer doorgeven e.d.. Sta nu in de wacht. Zal eens kijken hoe het gaat. Voor 150 euro geen overbodige luxe lijkt me.
En toch vind ik het bizar dat je bij zo'n dure telefoon ook weer een applecare moet/kan afsluiten.Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:57:
Ben nu aan de lijn met het Apple care nummer. Super creapy dat ze opnemen met "Hallo *voornaam*". Zo'n Siri robot. Moet ik mijn IMEI nummer doorgeven e.d.. Sta nu in de wacht. Zal eens kijken hoe het gaat. Voor 150 euro geen overbodige luxe lijkt me.
Maar dat is mijn mening.
Zo'n duur product moet gewoon volledige garantie hebben voor 2 jaar.
Zoals ook wettelijk is vastgelegd.
Je weet wel wat Apple care inhoud?SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:02:
[...]
En toch vind ik het bizar dat je bij zo'n dure telefoon ook weer een applecare moet/kan afsluiten.
Maar dat is mijn mening.
Laat Apple het dan lekker uitzoeken maar geef jou in ieder geval een nieuwe telefoonBarts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:17:
[...]
[...]
Ik vond het zelf ook een klein beetje asociaal, dus ik heb maar even met Apple gechat in de hoop dat ze iets voor mijn ouders konden betekenen. Had ik beter niet kunnen doen.
Dame van de klantenservice schrok zich kapot, en begon te roepen dat er een senior advisor ingeschakeld had moeten worden. Dat moest direct maar even gebeuren, ik zou gebeld worden. De senior advisor begon uit te leggen dat het heel serieus was, want een iPhone 7 van drie weken oud hoort niet zijn batterij bol te zetten (serieus?). Het moet allemaal heel secuur (lees: langdurig) onderzocht worden: er moeten meer foto's gestuurd worden, mij werd gevraagd of ik er letsel aan over heb gehouden, de klacht moet worden doorgeschakeld naar een aantal hoge(re) afdelingen binnen Apple, de advisor begon al te fantaseren over verzendingen naar Apple Ierland...
Ja precies hetzelfde wat ik bij Microsoft als garantie op mijn Surface Pro 4 krijg nieuwe wordt opgestuurd oude kan je later terug sturen etcetera etcetera Dat zit gewoon in de prijs
De hele lijst van applecare kan ik één op één wegstrepen wat betreft de voorwaarden die ik voor mijn Microsoft Surface Pro heb.
Daar hoef ik geen extra Microsoft Care voor aan te schaffen
[ Voor 22% gewijzigd door EdvanAl op 08-10-2016 18:07 ]
Komt mij heel bekend voor, vooral die vragen over letsel etc.Barts14 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:17:
[...]
[...]
Ik had eens een Macbook adapter die door ging branden en bijna echt in de fik vloog.
Werd erg serieus genomen, na een flinke discussie wel een nieuwe toegestuurd gekregen, want het viel niet binnen de 1 jaar garantie periode.
Met Apple care kan ik de telefoon kapot gooien op de grond en dan krijg ik voor 99 euro een gloednieuwe telefoon binnen de komende twee jaar. Dat bedrag is je eigen risico. Stel hij valt uit mijn zak, scherm kapot, dat kost 29 euro voor een nieuw scherm.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:05:
[...]
Ja precies hetzelfde wat ik bij Microsoft als garantie op mijn Surface Pro 4 krijg nieuwe wordt opgestuurd oude kan je later terug sturen etcetera etcetera Dat zit gewoon in de prijs
En natuurlijk eenmalig 149 euro voor het afsluiten van Care
Kapot gooien huh. Nee.Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:08:
[...]
Met Apple care kan ik de telefoon kapot gooien op de grond en dan krijg ik voor 99 euro een gloednieuwe telefoon binnen de komende twee jaar. Dat bedrag is je eigen risico. Stel hij valt uit mijn zak, scherm kapot, dat kost 29 euro voor een nieuw scherm.
De dekking is inclusief maximaal twee schadevoorvallen als gevolg van een ongelukje (met een eigen risico per voorval van € 29 bij schade aan het display en € 99 bij andere schade
Wat denk je dat dit kost bij bijvoorbeeld interpolis.
Ja, gevolg van een ongelukje, maar kapotgooien is wat overdreven zeggen maar er zijn best veel mensen die dat doen vlak voordat ze een nieuw toestel kopen. Dan kan je namelijk je oude in gesealde verpakking verkopen.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Kapot gooien huh. Nee.
De dekking is inclusief maximaal twee schadevoorvallen als gevolg van een ongelukje (met een eigen risico per voorval van € 29 bij schade aan het display en € 99 bij andere schade
Verder heb ik gewoon een Interpolis buiten de deur verzekering, is niet duur, maar staat slechts garant voor 250 euro. Wat weer mooi uitkomt, want geef ik de foon op aan Interpolis (als er ECHT een ongelukje is gebeurd, dus niet kapot gegooit) dan krijg ik 250 euro (150 voor Applecare en 99 voor het eenmalig eigen risico). Vervolgens betaalt dus mijn buiten de deur verzekering mijn extra Apple care
-Edit-
Nou lekker dan, wil ik heb aanschaffen, via de telefoon krijg ik niemand te pakken. Via Apple.com, serienummer ingevoerd, kom in aanmerking voor care, klik op "Ga door" en krijg een blank page
[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 08-10-2016 18:28 ]
Ik ben degene die vorige week bij de genius bar was en in verband met de belabberde fotokwaliteit een nieuw toestel kreeg. Daar foto'/ gemaakt met de 7 plus laten zien en foto's van de 6 plus met zelfde iso en sluitertijd.
Gister nieuwe toestel opgehaald. Ben er geen achterwerk mee opgeschoten. Het is dat het een eerste wereldprobleem is, anders zou je ervan huilen. Nieuwe toestel is trouwens net als oude toestel van week 37. Laten we hopen dat het de software blijkt te zijn en er heel spoedig een update komt.
Gister nieuwe toestel opgehaald. Ben er geen achterwerk mee opgeschoten. Het is dat het een eerste wereldprobleem is, anders zou je ervan huilen. Nieuwe toestel is trouwens net als oude toestel van week 37. Laten we hopen dat het de software blijkt te zijn en er heel spoedig een update komt.
Ik koop mijn iPhones altijd met mijn CreditCard omdat er dan automatisch een verzekering voor 365 dagen bij zit.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:11:
Toevallig een paar weken terug voor het eerst aanspraak op moeten maken. 6S Plus met water schade.
Eigen risico bleek 49,- en het swap toestel van €349,- is netjes vergoed.
Voor mij geen Apple Care dus
Dat zou ik nog maar eens goed navragen. Zover ik weet krijg je gewoon een swap net zoals je dat bv krijgt onder garantie als het toestel niet gelijk te maken is.Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:08:
[...]
Met Apple care kan ik de telefoon kapot gooien op de grond en dan krijg ik voor 99 euro een gloednieuwe telefoon binnen de komende twee jaar.
Of je neemt gewoon de "kostbaarheden buitenhuis verzekering" van Centraal Beheer. Betaal 3,20 euro per maand, en dan is het tot 1000 eu verzekerd (laptop, telefoon oid). Apple Watch tegen de muur gestoten bij de uni, en werd netjes en snel vergoedKecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:15:
[...]
Ja, gevolg van een ongelukje, maar kapotgooien is wat overdreven zeggen maar er zijn best veel mensen die dat doen vlak voordat ze een nieuw toestel kopen. Dan kan je namelijk je oude in gesealde verpakking verkopen.
Verder heb ik gewoon een Interpolis buiten de deur verzekering, is niet duur, maar staat slechts garant voor 250 euro. Wat weer mooi uitkomt, want geef ik de foon op aan Interpolis (als er ECHT een ongelukje is gebeurd, dus niet kapot gegooit) dan krijg ik 250 euro (150 voor Applecare en 99 voor het eenmalig eigen risico). Vervolgens betaalt dus mijn buiten de deur verzekering mijn extra Apple care.
-Edit-
Nou lekker dan, wil ik heb aanschaffen, via de telefoon krijg ik niemand te pakken. Via Apple.com, serienummer ingevoerd, kom in aanmerking voor care, klik op "Ga door" en krijg een blank page.
Verwijderd
Inderdaad bizar. Waarom zou je die 2 jaar dat doen. Alleen als je die extras blijkbaar errug belangrijk vindt en er die € 149,00.... er graag voor over hebt.SjaakAW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:02:
[...]En toch vind ik het bizar dat je bij zo'n dure telefoon ook weer een applecare moet/kan afsluiten.
Maar dat is mijn mening.
Voor de reparatie An Sich mag het niet uit maken 2j is 2j. En als ik voor een 2e keer kom met een fout die traceerbaar van Apple komt, zullen ze me ook de 2e keer moeten helpen. Toen het nog 1j was bij Apple ben ik net zo lang in de winkel blijven staan... tot ze toegaven dat ze niet onder de Europese 2 jaar uit konden komen. Neem een regenachtige dag ervoor of kom heeeeeel vroeg.... en de winkel is yours..... weinig koopvolk....
Klik je bijv op de Vodafone site door de route heen dat je geen extra garanties gekocht hebt kom je bij het onderstaande terecht.
Aan ieder zijn/haar keuze om die € 149,00..... !!!! uit te geven, terwijl je 2 jaar de volle rechten hebt en bewust af ziet van de dure extras.... Ik heb het iig niet gedaan.
PS: @SjaakAW, ben benieuwd welke reacties er op onze meningen komen....
In het hol van de Apple-leeuw...
https://www.vodafone.nl/s...tel-laten-repareren.shtml
1. Lees eerst de voorwaarden
Als je toestel kapot gaat binnen de garantietermijn van 2 jaar, of als dit volgens de wettelijke garantieregeling verplicht is, betalen wij de reparatiekosten. De garantie kan vervallen als je de schade zelf veroorzaakt.
Als de reparatie buiten de garantie valt ontvang je altijd eerst een prijsopgave.
Je kunt dan kiezen of je jouw toestel laat repareren voor dat bedrag, of er van afzien. Wil je geen reparatie dan kun je kiezen om:
je toestel bij ons achter te laten, of
het ongerepareerd terug te krijgen voor de onderzoekskosten van € 36,30.
Ja denk je dat mensen nog de moeite gaan nemen onderbouwend te reageren als je hiermee afsluit?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:09:
PS: @SjaakAW, ben benieuwd welke reacties er op onze meningen komen....
In het hol van de Apple-leeuw...
Verwijderd
Wel eens gehoord van humor.... 
Als ik echt "reacties" had willen hebben, dan had ik het idd weg moeten laten...
Als ik echt "reacties" had willen hebben, dan had ik het idd weg moeten laten...
Ja ik ken het gegeven humor wel alleen dan moet iets wel grappig zijn natuurlijk
Zolang je jezelf niet negatief uitlaat over Apple zal Donstil vast wel ergens de humor van inzien
[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2016 21:03 ]
Verwijderd
Donstil, waarom denk je dat het een software probleem met de camera is ipv een hardware probleem?
Wat dacht je van "works as designed"?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:42:
Donstil, waarom denk je dat het een software probleem met de camera is ipv een hardware probleem?
Haters everywhere but I don’t really care
Ik dacht er altijd positiefs over, tot de iPhone 7. Hoezo?
Verwijderd
Got the message....schumi1986 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:57:
Zolang je jezelf niet negatief uitlaat over Apple zal Donstil vast wel ergens de humor van inzien
Ik denk dat het ergens in het midden ligt van een nieuwe JPEG compressie methode, kleine sensor, menselijke onkunde en te hoge verwachting.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:42:
Haha nou ik kan me goed voorstellen dat dit zo lijkt iddschumi1986 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:57:
De irritatie zit me echter absoluut niet in het feit dat mensen negatief zijn over Apple. De irritatie zit me in het feit dat dit gebeurd zonder onderbouwing en helaas zijn er een hoop van dit soort gebruikers momenteel actief in het iPhone 7 topic.
[ Voor 43% gewijzigd door Donstil op 08-10-2016 22:31 ]
Edit: verkeerde topic
[ Voor 95% gewijzigd door Jdome op 08-10-2016 22:59 ]
Vandaag eindelijk mijn iPhone 7 128GB mat zwart in ontvangst mogen nemen. Opgehaald bij de T-Mobile shop, besteld op 15-09. Was dus vrij lang wachten, maar was het wel waard 
Overgestapt van een OnePlus One naar een iPhone 7, wat voelt het heerlijk om weer terug te zijn op iOS. voor mij komende paar jaren geen Android (ik zeg nooit nooit, maar kan toch met 90% zekerheid zeggen: voor mij nooit meer Android!).
Kon de iPhone eigenlijk gister al ophalen, maar had toen geen tijd helaas, dus moest nog een dagje langer wachten.
Overgestapt van een OnePlus One naar een iPhone 7, wat voelt het heerlijk om weer terug te zijn op iOS. voor mij komende paar jaren geen Android (ik zeg nooit nooit, maar kan toch met 90% zekerheid zeggen: voor mij nooit meer Android!).
Kon de iPhone eigenlijk gister al ophalen, maar had toen geen tijd helaas, dus moest nog een dagje langer wachten.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Over een jaar heb je weer een Android..miicker schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:03:
Vandaag eindelijk mijn iPhone 7 128GB mat zwart in ontvangst mogen nemen. Opgehaald bij de T-Mobile shop, besteld op 15-09. Was dus vrij lang wachten, maar was het wel waard
Ik heb een kostbaarheden verzekering. Ik heb daar echter mijn telefoon bewust niet inzitten gezien de limieten. Mijn horloge alleen al is bijvoorbeeld aan de wat duurdere kant.Rub147 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
Of je neemt gewoon de "kostbaarheden buitenhuis verzekering" van Centraal Beheer. Betaal 3,20 euro per maand, en dan is het tot 1000 eu verzekerd (laptop, telefoon oid). Apple Watch tegen de muur gestoten bij de uni, en werd netjes en snel vergoed
Ik heb het toestel ook met CC gekocht (dus ook verzekerd, doe ik altijd met grote uitgaven). Echter heb ik een deel via mijn abonnement lopen en het andere deel (286e) betaald via CC. Ik vraag me dus ook af of ik alleen voor de waarde van de 286 gedekt ben.Donstil schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
Ik koop mijn iPhones altijd met mijn CreditCard omdat er dan automatisch een verzekering voor 365 dagen bij zit.
Toevallig een paar weken terug voor het eerst aanspraak op moeten maken. 6S Plus met water schade.
Eigen risico bleek 49,- en het swap toestel van €349,- is netjes vergoed.
Voor mij geen Apple Care dus![]()
[...]
Dat zou ik nog maar eens goed navragen. Zover ik weet krijg je gewoon een swap net zoals je dat bv krijgt onder garantie als het toestel niet gelijk te maken is.
Nope hiervoor altijd iOS gehad, nu 2,5 jaar Android, mij zul je niet snel terug zien bij Android.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zo hebben we allemaal onze mindere dagenmiicker schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:49:
[...]
Nope hiervoor altijd iOS gehad, nu 2,5 jaar Android, mij zul je niet snel terug zien bij Android.
-Omdat het misschien niet bij elk toestel aanwezig is.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:42:
-Omdat Apple de hardware en software fatsoenlijk afstelt
-Omdat er nog het één en ander valt af te stellen aan de JPEG compressie.
Denk ook eerder dat het een Hardware probleem is.
Denk het niet.
Ben precies 2 jaar geleden ook overgestapt van Android naar een iPhone 6, en heb nu met alle tevredenheid een iPhone 7

Mag ik vragen waarom je je eigenlijk continu in dit iPhone topic begeeft? Ik zie overal je negatieve reacties terugkomen over iPhones en iOS, en overal je comments over verheerlijking van Android. Ieder zn ding natuurlijk en je bent vrij om hier te commenten, maar is het dan niet een beetje zonde van je tijd?
Mijn laatste iPhone was een 5, die ik twee jaar geleden heb verkocht voor een OnePlus One, daarna allerlei telefoons geprobeerd van o.a. Nokia, Motorola, Samsung en op het laatst een Nexus. Sinds vrijdag in het bezit van een iPhone 7 en heb precies hetzelfde gevoel, voor mij voorlopig niets anders meer dan een iPhone, wat een verademing.miicker schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:03:
Ben een beetje aan het stoeien met de camera van de plus. Zijn daar nog tips voor om die dichtbij focus te krijgen bv?
De beta 10.1 installerenRobehr schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:14:
Ben een beetje aan het stoeien met de camera van de plus. Zijn daar nog tips voor om die dichtbij focus te krijgen bv?
Dan lees je dus alleen wat je wilt lezen.keest12 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Mag ik vragen waarom je je eigenlijk continu in dit iPhone topic begeeft? Ik zie overal je negatieve reacties terugkomen over iPhones en iOS, en overal je comments over verheerlijking van Android. Ieder zn ding natuurlijk en je bent vrij om hier te commenten, maar is het dan niet een beetje zonde van je tijd?
En maak je niet druk. De zon schijnt het is maar een telefoon
[ Voor 6% gewijzigd door EdvanAl op 09-10-2016 10:31 ]
Zowel Android als IOS is goed.Th_mas schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:21:
[...]
Mijn laatste iPhone was een 5, die ik twee jaar geleden heb verkocht voor een OnePlus One, daarna allerlei telefoons geprobeerd van o.a. Nokia, Motorola, Samsung en op het laatst een Nexus. Sinds vrijdag in het bezit van een iPhone 7 en heb precies hetzelfde gevoel, voor mij voorlopig niets anders meer dan een iPhone, wat een verademing.
Maar om IOS nou een verademing te noemen tov Android (versie 5 en hoger) is wat overdreven.
Mijn mening dan. Respecteer jouw mening ook.
[ Voor 3% gewijzigd door EdvanAl op 09-10-2016 10:34 ]
Verwijderd
Kom van de s7 af,moet zeggen Android is ook niet slecht hoor. Dacht ik wil het weleens proberen,maar toch weer terug naar iOS gegaan,het is in mijn ogen net iets volwassener minder rommelig. Maar ja een mens is ook een gewoonte dier hè .
Ik had tot twee keer toe een vaag probleem. Speelde een YouTube filmpje en ineens hoor ik een tik en daarna geen geluid meer. Ook niet buiten de YouTube app. Telefoon herstarten loste dit probleem op. Weer een filmpje afspelen binnen YouTube en weer een tik en geen geluid.
Iemand dit al eerder meegemaakt? Ik gebruik iOS 10.0.2.
Ik schrijf toch over mijn persoonlijke ervaring? Beetje een zinloze reactie. Als je je aangesproken voelt snap ik sowieso niet wat je op dit topic doet. (..)SjaakAW schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Zowel Android als IOS is goed.
Maar om IOS nou een verademing te noemen tov Android (versie 5 en hoger) is wat overdreven.
Sinds iOS 10 ook al een paar keer gehad met de YouTube app.perentaart schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:54:
Ik had tot twee keer toe een vaag probleem. Speelde een YouTube filmpje en ineens hoor ik een tik en daarna geen geluid meer. Ook niet buiten de YouTube app. Telefoon herstarten loste dit probleem op. Weer een filmpje afspelen binnen YouTube en weer een tik en geen geluid.
Ook toen ik nog een 6s Plus had en ook op mijn iPad.
Stel dat ik een barst in mijn 7 krijg en ik laat hem fixen. Is hij dan nog waterdicht? Wil er natuurlijk nog wel mee in bad kunnen :-)
Stelt me gerust, dank.Donstil schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Sinds iOS 10 ook al een paar keer gehad met de YouTube app.
Ook toen ik nog een 6s Plus had en ook op mijn iPad.
Hier kan je goed het verschil zien tussen RAW & JPG
https://www.dpreview.com/...0885&y=0.9849160742358241
Verwijderd
Ik vind ios soveel beter en fijner dan android en mijn laatste android telefoon was de oneplus 3SjaakAW schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Zowel Android als IOS is goed.
Verwijderd
Doe je wel, heb even terug zitten lezen.SjaakAW schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
Dan lees je dus alleen wat je wilt lezen.
En maak je niet druk. De zon schijnt het is maar een telefoon
Denk dat je het beter bij android topics kunt houden
Nou sterker nog wij hebben het exclusieve privilege. Er wordt niet gereageerd in andere topics.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:45:
[...]
Doe je wel, heb even terug zitten lezen.
Denk dat je het beter bij android topics kunt houden
In 4 jaar dat ik nu iPhone's heb is er voor het eerst een beschadiging aan de behuizing opgekomen. Ik stoor mij er enorm aan aangezien ik er altijd erg zuinig op ben.
Heeft Apple ook een soort programma dat ik de mijne kan vervangen voor een nieuwe voor een X bedrag? Of is er eigenlijk allen de optie deze te verkopen en een nieuwe weer te kopen?
Heeft Apple ook een soort programma dat ik de mijne kan vervangen voor een nieuwe voor een X bedrag? Of is er eigenlijk allen de optie deze te verkopen en een nieuwe weer te kopen?
Je kunt hem vermoorden in de wasbakGait schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:13:
In 4 jaar dat ik nu iPhone's heb is er voor het eerst een beschadiging aan de behuizing opgekomen. Ik stoor mij er enorm aan aangezien ik er altijd erg zuinig op ben.

Dan krijg je voor 349,- een swap.
Maar verkopen op MP en iets bijleggen is een betere oplossing denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-10-2016 16:15 ]
Ik ben gisteren eindelijk eens op het punt gekomen om de iPhone 7 (Plus) in de winkel te gaan bekijken. Vooral om de gitzwarte versie eens te zien/voelen. Zeer, zeer mooi, maar oh zo gevoelig. Qua looks deed het me wel terugdenken aan de iPhone 4(S). Doch, in tegenstelling tot die toestellen kun je een gitzwarte iPhone 7 (Plus) niet zomaar even aan een kledingstuk afvegen om vadsige vingerafdrukken weg te vegen zonder kans op esthetische beschadiging. Laat staan dat je ze zonder hoes kunt gebruiken... begrijpelijk (het is 'maar' Al) maar toch heel jammer. Die gewone zwarte iPhone 7 (Plus) heeft dat nadeel niet en ziet er desondanks heel chique uit.
nu 2 weken mijn Jetblack iPhone in bezit. Geen zichtbare krasjes en veeg gewoon de telefoon aan mn t-shirt ofzo af.Lorefice schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:17:
Ik ben gisteren eindelijk eens op het punt gekomen om de iPhone 7 (Plus) in de winkel te gaan bekijken. Vooral om de gitzwarte versie eens te zien/voelen. Zeer, zeer mooi, maar oh zo gevoelig. Qua looks deed het me wel terugdenken aan de iPhone 4(S). Doch, in tegenstelling tot die toestellen kun je een gitzwarte iPhone 7 (Plus) niet zomaar even aan een kledingstuk afvegen om vadsige vingerafdrukken weg te vegen zonder kans op esthetische beschadiging. Laat staan dat je ze zonder hoes kunt gebruiken... begrijpelijk (het is 'maar' Al) maar toch heel jammer. Die gewone zwarte iPhone 7 (Plus) heeft dat nadeel niet en ziet er desondanks heel chique uit.
Uiteraard gebruik ik mijn iPhone zonder hoesjes. Ik heb een onwijs hekel aan al die spuuglelijke hoesjes (verkracht totaal mijn user experience).
Al die verhalen over dat de jetblack out of the box krast worden heerlijk aangedikt op het internet, net zoals vele andere zaken op het net.
9to5mac heeft afgelopen week een artikel geschreven over hun JetBlack iPhone na drie weken.
Voor wie geïnteresseerd is in de houdbaarheid van dat toestel als het aankomst op krassen dan is dit het bekijken waard, artikel gepaard met een hoop foto's.
Artikel hier.
Voor wie geïnteresseerd is in de houdbaarheid van dat toestel als het aankomst op krassen dan is dit het bekijken waard, artikel gepaard met een hoop foto's.
Artikel hier.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 09-10-2016 17:03 ]
Ja had het artikel ook gelezen.Donstil schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:59:
9to5mac heeft afgelopen week een artikel geschreven over hun JetBlack iPhone na drie weken.
Artikel hier.
Ach ja, en zo zijn er ook legio posts/topics te vinden op bijv macrumors forum en Reddit van jetblack iPhone eigenaren waarvan het toestel nog prima uitziet.
Maar daar dit artikel geschreven is door een journalist van een bekende website krijgt het uiteraard meer bekendheid dan Pietje uit Sittard wiens jetblack iPhone er nog picobello uitziet. Want Pietje krijgt natuurlijk niet zoveel bekendheid als die journalist, who cares about Pietje!? 😁
Nou de geloofwaardigheid van een journalist op een dergelijke website ligt wat hoger natuurlijk. Dat telt voor veel mensen mee.Geert1976 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:07:
[...]
Ja had het artikel ook gelezen.
Ach ja, en zo zijn er ook legio posts/topics te vinden op bijv macrumors forum en Reddit van jetblack iPhone eigenaren waarvan het toestel nog prima uitziet.
Maar daar dit artikel geschreven is door een journalist van een bekende website krijgt het uiteraard meer bekendheid dan Pietje uit Sittard wiens jetblack iPhone er nog picobello uitziet. Want Pietje krijgt natuurlijk niet zoveel bekendheid als die journalist, who cares about Pietje!? 😁
Het is doorgaans wat objectiever dan "gebruiker X" welke het toestel met zijn spaargeld gekocht heeft.
haha geloofwaardigheid van dergelijke (tech) websites?Donstil schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:34:
[...]
Nou de geloofwaardigheid van een journalist op een dergelijke website ligt wat hoger natuurlijk.
Je zou je eens moeten inlezen wat betreft journalisten van tech sites die zich negatief uitlaten over Apple. Die krijgen doorgaans geen uitnodiging voor Keynotes van Apple.
Sowieso spelen bij zeer veel tech-journalisten vaak meerdere (commerciele) belangen mee en is van objectiviteit in veel gevallen niet altijd sprake.
Ach, zonder bron is dit niets meer dan iets in het wilde weg roepen.Geert1976 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
haha geloofwaardigheid van dergelijke (tech) websites?
Je zou je eens moeten inlezen wat betreft journalisten van tech sites die zich negatief uitlaten over Apple. Die krijgen doorgaans geen uitnodiging voor Keynotes van Apple.
Sowieso spelen bij zeer veel tech-journalisten vaak meerdere (commerciele) belangen mee en is van objectiviteit in veel gevallen niet altijd sprake.
We moeten allemaal wel jou geloven zeker

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 09-10-2016 18:06 ]
Verwijderd
Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:08:
[...]Met Apple care kan ik de telefoon kapot gooien op de grond en dan krijg ik voor 99 euro een gloednieuwe telefoon binnen de komende twee jaar. Dat bedrag is je eigen risico. Stel hij valt uit mijn zak, scherm kapot, dat kost 29 euro voor een nieuw scherm.
Dit soort aangehaalde zaken "hoe zo'n Iphone blijkbaar (vaak??) zo "stuk" gaat..."riekt toch wel erg naar bedrog.... is daarom die Apple care zo duur...Kecin schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:15:
[...]Ja, gevolg van een ongelukje, maar kapotgooien is wat overdreven zeggen maar er zijn best veel mensen die dat doen vlak voordat ze een nieuw toestel kopen. Dan kan je namelijk je oude in gesealde verpakking verkopen.
Verder heb ik gewoon een Interpolis buiten de deur verzekering, is niet duur, maar staat slechts garant voor 250 euro. Wat weer mooi uitkomt, want geef ik de foon op aan Interpolis (als er ECHT een ongelukje is gebeurd, dus niet kapot gegooit) dan krijg ik 250 euro (150 voor Applecare en 99 voor het eenmalig eigen risico). Vervolgens betaalt dus mijn buiten de deur verzekering mijn extra Apple care.
Fijn dat sommigen dat zo doen en ik vanwege de hoge prijs dus afzie van Apple care.... Niet dat ik niet betalen kan maar ik wil uit principe niet meebetalen aan dit soort zaken die naar bedrog ruiken.... Dan maar zelf een risico lopen op pech, waar het bij aannemelijke pech ook nog onder andere verzekeringen kan vallen, voor je het weet betaal je zelf dubbel..... en de premie bedragen bij de andere verzekeringen en geldt ook nog voor andere zaken (afh van de dekking)
Valt best wel mee hoor hoor 'duur' Apple care is, bij providers betaal je ook vaak makkelijk een tientje per maand. Maar wat mensen vaak niet weten is dat je iPhone vaak toch al verzekerd is via de reisverzekering of inboedelverzekering oid.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
[...]
Dit soort aangehaalde zaken "hoe zo'n Iphone blijkbaar (vaak??) zo "stuk" gaat..."riekt toch wel erg naar bedrog.... is daarom die Apple care zo duur...?????
Fijn dat sommigen dat zo doen en ik vanwege de hoge prijs dus afzie van Apple care.... Niet dat ik niet betalen kan maar ik wil uit principe niet meebetalen aan dit soort zaken die naar bedrog ruiken.... Dan maar zelf een risico lopen op pech, waar het bij aannemelijke pech ook nog onder andere verzekeringen kan vallen, voor je het weet betaal je zelf dubbel..... en de premie bedragen bij de andere verzekeringen en geldt ook nog voor andere zaken (afh van de dekking)
Maar goed ik heb dan zoiets van waarom zou je alles verzekeren? Ik loop wel fijn het risico en als ik dan eens in de 5-10 jaar mijn iPhone kapot laat vallen koop ik dan wel een nieuwe, ben ik nog altijd goedkoper uit dan dat ik elke iPhone laat verzekeren.
Verwijderd
In grote lijnen zijn we het eens, mensen beseffen dat idd niet, dat het onder andere verzekeringen kan vallen.
En iid als je alles (zelfs dubbel) verzekert... ben je echt duur uit....
En iid als je alles (zelfs dubbel) verzekert... ben je echt duur uit....
Jammer dat de 6 en 6s er niet bij staan. Wel een 5 en die is in jpeg idd minder wazig dan de 7 (voorhoofd van die neger bv).MP3-Junky schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:16:
Hier kan je goed het verschil zien tussen RAW & JPG
Veel is niet scherp bij de 7 PLUS.matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:32:
[...]
Jammer dat de 6 en 6s er niet bij staan. Wel een 5 en die is in jpeg idd minder wazig dan de 7 (voorhoofd van die neger bv).
Dat moet een issues zijn met dat exemplaar.
Zie de portretten etc..
https://www.dpreview.com/...95&y=-0.19388870700175123
En dan die verf tubes ....kan toch niet waar zijn,
Zie rechtsonder bij de S7 dat is een stuk beter in focus
https://www.dpreview.com/...2384&y=0.6251828386218825
Werkelijk bijna niets is scherp wat betreft de 7 PLUS bij deze testen op DPreview
[ Voor 28% gewijzigd door EdvanAl op 09-10-2016 21:50 ]
Ik zit er net naar te kijken, dacht "Nou dat is toch prima scherp allemaal", keek ik naar de Samsung S7matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:32:
[...]
Jammer dat de 6 en 6s er niet bij staan. Wel een 5 en die is in jpeg idd minder wazig dan de 7 (voorhoofd van die neger bv).

Hoe werkt dit ding verder btw, is de bron verschillende foto's of is er een grote foto genomen?
1 foto dacht ik, zodat je ook scherpte in hoeken kunt vergelijken.
Hoe vaak kan "je" dat nog zeggen?SjaakAW schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:46:
Dat moet een issues zijn met dat exemplaar.
Dan moet hij toch wel ergens scherp zijn. Waar hebben ze op scherp gesteld, is dat bekend?matthijst schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:58:
1 foto dacht ik, zodat je ook scherpte in hoeken kunt vergelijken.
Een camera kan niet over de gehele foto scherp zijn natuurlijk, de focus ligt altijd ergens.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.