Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:44:
[...]

Dat is inderdaad precies mijn probleem, ik wil geen apps op 2 plekken hebben staan en ik wil ook niet eerst op "apps" moeten klikken om op de App drawer te komen.

Bij IOS heb ik standaard alles op het "bureaublad" en niet nog eens op een andere plek waar ook nog eens "alle" apps staan dus het staat er niet dubbel.

Heb 1 scherm met alle apps en mappen die ik gebruik en thats it, niet nog eens een app drawer die er tussen hangt.
Ik vind het concept van een app drawer wel fijn.
Lekker schoon bureaublad die ik helemaal naar eigen smaak kan inrichting.
Daarbij kan je nu al bij de meeste android versies de app drawer uitzetten en voila je hebt het zoals IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:18
Ik weet niet goed of het een iOS bug is of een Whatsapp bug, of wellicht iPhone 7 :P maar ik heb de afgelopen dagen iets vreemds gehad.

Ik heb met Whatsapp het standaard geluidje ingesteld bij berichten en groepsberichten, namelijk "notitie (standaard)". Maar sinds een dag of 3 speelde Whatsapp alleen nog maar "drietoon" af, welke onder de klassieke geluiden staat.
Wat ik ook probeerde, niks hielp. Uiteindelijk heb ik de telefoon moeten herstarten en toen werkte het weer als vanouds.

Komt dit mensen bekend voor?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Tranzy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:27:
[...]

Dat zijn betere antwoorden. Geintje is leuk maar levert geen bijdrage (...*kuch* @Donstil) ;)

Na wat onderzoek blijkt dat de locatie service gebruikt (dus solid arrow) wordt als je in Onedrive "Achtergrond uploaden" aan hebt staan. Er staat in het kort, als je dit aanzet, dat je foto's automatisch geüpload worden wanneer je je locatie wijzigt.

Vraag me alleen af of dit niet een aanslag is op je batterij. Want hij is wel actief constant.
Concreet betekent dit dat er inderdaad energie verbruikt wordt op het moment dat je locatie significant wijzigt. Dit zit 'm in het uploaden van de foto's. Voor het wachten op een nieuwe locatie wordt door de app geen energie verbruikt. En het bijhouden van die locatie doet je iPhone sowieso al, dus dat verbruikt ook geen extra energie. Het gaat dus puur om het uploaden, en Apple adviseert developers eigenlijk ook om geen netwerkactiviteit te genereren in die situatie, al is dat meestal lastig te verenigen met de meeste use cases van die feature in iOS.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:44:
[...]

Dat is inderdaad precies mijn probleem, ik wil geen apps op 2 plekken hebben staan en ik wil ook niet eerst op "apps" moeten klikken om op de App drawer te komen.

Bij IOS heb ik standaard alles op het "bureaublad" en niet nog eens op een andere plek waar ook nog eens "alle" apps staan dus het staat er niet dubbel.

Heb 1 scherm met alle apps en mappen die ik gebruik en thats it, niet nog eens een app drawer die er tussen hangt.
Het 'lastige' aan de opzet van iOS vind ik dat je eigenlijk veel bezig bent met het managen van je homescreen als je apps installeert of verwijdert. Dat is bij Android niet nodig; een icoon verschijnt pas op je homescreen als je dat zelf toevoegt. De rest van de apps kun je op alfabetische volgorde vinden in die app drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:03:
[...]

Het 'lastige' aan de opzet van iOS vind ik dat je eigenlijk veel bezig bent met het managen van je homescreen als je apps installeert of verwijdert. Dat is bij Android niet nodig; een icoon verschijnt op je homescreen als je dat zelf toevoegt. De rest van de apps kun je op alfabetische volgorde vinden in die app drawer.
Dat doe je een keer en daarna "restore from iCloud" wanneer je een nieuw toestel hebt :)
Dan staat het precies hoe je het eerst ook had.

Ik weet hoe het werkt op Android, maar dat is los van alle icoontjes bij elke notificatie boven aan mijn grootste ergernis aan android :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
Ik weet niet goed of het een iOS bug is of een Whatsapp bug, of wellicht iPhone 7 :P maar ik heb de afgelopen dagen iets vreemds gehad.

Ik heb met Whatsapp het standaard geluidje ingesteld bij berichten en groepsberichten, namelijk "notitie (standaard)". Maar sinds een dag of 3 speelde Whatsapp alleen nog maar "drietoon" af, welke onder de klassieke geluiden staat.
Wat ik ook probeerde, niks hielp. Uiteindelijk heb ik de telefoon moeten herstarten en toen werkte het weer als vanouds.

Komt dit mensen bekend voor?
Klopt heb ik ook, in de whatsapp settings een ander geluidje gekozen, maar soms wordt het standaard ios geluidje afgespeeld. Irritant want zo kan ik de whatsapp berichtjes "audio-eel"(tegenhanger van visueel ;) ) niet onderscheiden.

Ook de background refresh toggels worden bij mij regelmatig ge-reset.

Dit soort bugs ben ik niet gewend van iOs, doet me meer denken aan android :+

[ Voor 8% gewijzigd door MP3-Junky op 30-09-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:09:
[...]

Dat doe je een keer en daarna "restore from iCloud" wanneer je een nieuw toestel hebt :)

Ik weet hoe het werkt op Android, maar dat is los van alle icoontjes bij elke notificatie boven aan mijn grootste ergernis aan android :)
Nee, ik heb het niet over het in gebruik nemen van een nieuw toestel. Ik neem aan dat je na het restoren ook nog wel apps installeert en verwijdert, of niet? :)

Elke keer als je een app installeert komt ie ergens achteraan te staan, en ben je verplicht om daarmee akkoord te gaan of handmatig een plek te gaan kiezen voor die app. Daar ontkom je niet aan, en dat is exact datgene dat je bij Android niet hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:26:
[...]

Nee, ik heb het niet over het in gebruik nemen van een nieuw toestel. Ik neem aan dat je na het restoren ook nog wel apps installeert en verwijdert, of niet? :)

Elke keer als je een app installeert komt ie ergens achteraan te staan, en ben je verplicht om daarmee akkoord te gaan of handmatig een plek te gaan kiezen voor die app. Daar ontkom je niet aan, en dat is exact datgene dat je bij Android niet hoeft te doen.
Nja niet veel eigenlijk, ik richt het zo in

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/34eygis.png

waar koop jij je truien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]

waar koop jij je truien?
Nice. Ik hou ook van de enkele pagina.
En altijd een vrije plek rechts onder.

Afbeeldingslocatie: http://a66.tinypic.com/142g2yx.jpg
(De standaard dingen of veel gebruikte apps staan al jaren op dezelfde plek)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Heb het ook op een standaard plek staan voor de normale apps.
Echter heb ik een hekel aan mapjes maar kan toch alles op één scherm kwijt :+

Mensen ervaring wanneer je iPhone wordt omgeruild voor een nieuwe in seal en de staat van je huidige telefoon?
Ik vind het prima service dat mijn telefoon wordt omgeruild maar ik moet hier nog wel even op wachten terwijl ik de telefoon wel blijf gebruiken natuurlijk.. Nu is de staat nog goed maar als je de achterkant goed in het licht houd zie je wel kleine 'schaaf?' plekjes.
Als ik pech heb duurt het nog anderhalve week, al doe ik er erg voorzichtig mee, en dan weet ik niet hoe de 'schaafplekken' zich houden :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]

waar koop jij je truien?
Ok, en nu installeer je een app. Die moet je vervolgens weer ergens plaatsen, want anders verdwijnt de orde die je hebt geschapen op je homescreen. ;)

Bij Raymond en Maria!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Ik heb mijn meest gebruikte apps op het eerste scherm en de rest in mapjes op het tweede scherm.

Ik open de meeste apps via; homescreen > swipe-down > eerste letter van de app intoetsen
(als de app al niet bij de Siri suggestion staat)

Volgens mij kan het niet sneller dan dat

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:10:
[...]

Ok, en nu installeer je een app. Die moet je vervolgens weer ergens plaatsen, want anders verdwijnt de orde die je hebt geschapen op je homescreen. ;)

Bij Raymond en Maria!
Dat kan idd

zag in het zweeds staat dat niemand wilt weten waar ik mijn truien koop, vandaar mijn opmerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38

Is dit een tweaker die een gele gloed op zijn scherm had? ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:09:
[...]

Dat weet je ook dat als je Nova gebruikt en daar een backup van maakt deze middels een restore je gehele bureaublad weer neerzet zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickaaai
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:04
Is de volgende situatie mogelijk in ios?

Whatsapp geluid uit, maar wel trillen bij binnenkomend bericht en ringtone als ik gebeld word.
Mij is het nog niet gelukt, heb bij berichtgeving>whatsapp>geluiden> uit gezet en ook in whatsapp zelf maar hij trilt alleen in-app, maar niet als ik mijn telefoon in lockmodus zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SjaakAW schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:40:
[...]

Dat weet je ook dat als je Nova gebruikt en daar een backup van maakt deze middels een restore je gehele bureaublad weer neerzet zoals het was.
Nova gebruikte ik op mijn oneplus 3 , was aardig maar niet geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:54:
[...]

Nova gebruikte ik op mijn oneplus 3 , was aardig maar niet geweldig :)
Als dat aardig was Waarom is iOS dan zo goed Het zijn gewoon mappen en iconen op een bureaublad niet meer en niet minder

Enfin ik respecteer je mening maar snappen doe ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:55:

Mensen ervaring wanneer je iPhone wordt omgeruild voor een nieuwe in seal en de staat van je huidige telefoon?
Ik vind het prima service dat mijn telefoon wordt omgeruild maar ik moet hier nog wel even op wachten terwijl ik de telefoon wel blijf gebruiken natuurlijk.. Nu is de staat nog goed maar als je de achterkant goed in het licht houd zie je wel kleine 'schaaf?' plekjes.
Als ik pech heb duurt het nog anderhalve week, al doe ik er erg voorzichtig mee, en dan weet ik niet hoe de 'schaafplekken' zich houden :'(
Daar kijken ze niet naar als het lichte plekken zijn. Als er een deuk in zit, dan is het waarschijnlijk een ander verhaal. Mijn oude 7 die ik omgeruild heb voor een nieuwe in seal, was ook licht beschadigd. De medewerker van de Store heeft daar niet naar gekeken en er ook geen punt van gemaakt.

Ik zou er toch wel voorzichtig mee zijn.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 08:51
Zo mijn iPhone is binnen :)

Voor is mij was dit een flinke upgrade, ik had namelijk een iPhone 5. Ik moet wel erg wennen aan het grote scherm en 3d touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

RWK__ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:15:
[...]

Daar kijken ze niet naar als het lichte plekken zijn. Als er een deuk in zit, dan is het waarschijnlijk een ander verhaal. Mijn oude 7 die ik omgeruild heb voor een nieuwe in seal, was ook licht beschadigd. De medewerker van de Store heeft daar niet naar gekeken en er ook geen punt van gemaakt.

Ik zou er toch wel voorzichtig mee zijn.
Deuken of iets zitten er absoluut niet in. Het is ook enkel te zien wanneer je hem goed in het licht houd.
Ga er maar vanuit dat de komende week niets gek gebeurt :+

Dank voor de info!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SjaakAW schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:56:
[...]

Als dat aardig was Waarom is iOS dan zo goed Het zijn gewoon mappen en iconen op een bureaublad niet meer en niet minder

Enfin ik respecteer je mening maar snappen doe ik het niet
Omdat ik nog steeds erger aan de rest van Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:44
bartpostma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:20:
Heb momenteel een iPhone 6 en vroeg me af hoe de 4G snelheid is van de iPhone 7 t.o.v. de iPhone 6.

Had gezien dat de 7 450 Mbps 4G LTE Advanced heeft, wat dan 50% sneller moet zijn dan van de iPhone 6S en 300% sneller dan de iPhone 6.

Ik heb Vodafone en die gebruiken geloof ik 800MHz en 1800MHz banden voor 4G. De iPhone 6 kon alleen op de 1800MHz banden in de 4G+ gebieden de maximale snelheid (van het toestel) halen (150 Mbps).

Nu zie ik op de Vodafone site dat 4G+ max 225 Mbps is (DL) en 50 Mbps (UL), en op 4G dan 150Mbps max DL en ook 50 Mbps max UL.

Zou nog een leuk extraatje zijn, snellere 4G :)

*nog steeds wachtende op zijn bestelling :/ :'( *
Snelheid is niet zo interessant, maar wat je hier uit kunt afleiden is dat de iPhone 7 nu 3 banden met blokken van 20MHz (=150Mbit) kan combineren, zodat een bandbreedte van 60MHz, en dus de bijbehorende snelheid van 450Mbit/s mogelijk is. En dan is interessant om te weten dat de iPhone 7 op dit gebied toekomstbestendig is. 3g wordt langzaam uitgefaseerd, 4g neemt dit stokje over. Het 4g netwerk wordt drukker, de datahonger groeit. Daarom is een blijvende garantie op capaciteit en stabiliteit nodig. Snelheid is dan een leuke bijkomstigheid. Om deze capaciteit en stabiliteit in de toekomst te kunnen blijven garanderen is het bundelen van banden nodig.

Onder ander Vodafone doet hier al testen mee in de regio Eindhoven nieuws: Vodafone begint met test van 4g op frequentie 3g Dat wil dus zeggen dat de iPhone 7 al klaar is om van de - voor Nederlandse begrippen - volgende generatie 4g netwerken gebruik te maken. Met de kanttekening dat 60MHz (450Mbit/s) in Nederland momenteel niet haalbaar is door gebrek aan frequentieruimte en het in de lucht houden van de oudere 2g en 3g netwerken. Dus zullen T-Mobile, Vodafone en KPN het voorlopig met 300Mbit/s moeten doen. Ook prima toch ;)

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 30-09-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
funk-e schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:36:
[video]

VVS dus waar maar Wtf is dat joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
Donstil schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:45:
[...]

VVS dus waar maar Wtf is dat joh?
Vertaling van mijn Franse collega over wat hij zegt.

This man is not happy because apple doesn't want to give back money and saying apple is breaking European laws. And he broke some iPad and iPhone with a pétanque ball !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Gvd, ik heb een defect. Mijn silent switch is hyper gevoelig. Beetje indrukken en hij schakelt op stil zonder dat de schakelaar daadwerkelijk omgezet is.

Wat is verstandiger? CoolBlue bellen waar die vandaan komt of de Apple store? Woon er niet ver vanaf namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Miki schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:04:
Gvd, ik heb een defect. Mijn silent switch is hyper gevoelig. Beetje indrukken en hij schakelt op stil zonder dat de schakelaar daadwerkelijk omgezet is.

Wat is verstandiger? CoolBlue bellen waar die vandaan komt of de Apple store? Woon er niet ver vanaf namelijk.
Apple store afspraak maken, garantie gaat op serienummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Scrtz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:15:
[...]

Apple store afspraak maken, garantie gaat op serienummer :)
Kakzooi, pas woensdag aan de beurt ;(

Thx voor de tip, ik ga in mijn lunchpauze er naar toe.

Service van Coolblue is trouwens bedroevend. Eerst opsturen en dan hopen dat ze gelijk een nieuwe kunnen sturen als ze op voorraad zijn. Je krijgt wel voorrang maar geen garantie dat je bij de aankomende lading zit :X

[ Voor 39% gewijzigd door Miki op 30-09-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Miki schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:35:
[...]

Kakzooi, pas woensdag aan de beurt ;(

Thx voor de tip, ik ga in mijn lunchpauze er naar toe.

Service van Coolblue is trouwens bedroevend. Eerst opsturen en dan hopen dat ze gelijk een nieuwe kunnen sturen als ze op voorraad zijn. Je krijgt wel voorrang maar geen garantie dat je bij de aankomende lading zit :X
Coolblue service is normaal gesproken echt super hoor, het komt meer door Apple die blijkbaar aan niemand vertelt wat voor levering en wanneer ze iets ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
funk-e schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:36:
[video]

WTH..
Kan ie mooi een tijdje voor niks gaan werken, ben wel benieuwd naar de totale schade? Enkele tientallen duizenden??

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Scrtz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:06:
[...]

Coolblue service is normaal gesproken echt super hoor, het komt meer door Apple die blijkbaar aan niemand vertelt wat voor levering en wanneer ze iets ontvangen..
Zal best, maar waarom moet ik dan eerst mijn toestel indienen alvorens ik überhaupt weet of ik een nieuwe kan krijgen. Laat me dan het toestel houden en pas als er voorraad is omwisselen.

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 30-09-2016 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Hoi mensen even graag een mening van jullie, is dit een acceptabele "ruis" en ben ik nu aan het muggenziften of is dit een reden voor exchange?

[YouTube: https://youtu.be/Vi-0vg2eWI8]

Geluid is safe om hard te zetten, er komt echt niet een plotseling keihard geluid.

[ Voor 201% gewijzigd door Earzz op 30-09-2016 19:16 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:22
Hebben jullie dat ook sinds iOS 10 dat als je je iPhone oppakt of beweegt het scherm al aangaat. Dit kost alleen maar meer batterijpower vind het niet zo geslaagd. Heb liever dat als je ontgrendeld dat ie dan pas aan gaat. Ik heb een iPhone 7.

[ Voor 4% gewijzigd door elaho op 30-09-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

elaho schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:26:
Hebben jullie dat ook sinds iOS 10 dat als je je iPhone oppakt of beweegt het scherm al aangaat. Dit kost alleen maar meer batterijpower vind het niet zo geslaagd. Heb liever dat als je ontgrendeld dat ie dan pas aan gaat. Ik heb een iPhone 7.
Ja is een optie.

Instellingen -- > Beeldscherm --> Til op om te activeren

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:22
Oké gelukt, hartstikke bedankt 😊👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Earzz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:01:
Hoi mensen even graag een mening van jullie, is dit een acceptabele "ruis" en ben ik nu aan het muggenziften of is dit een reden voor exchange?

[video]

Geluid is safe om hard te zetten, er komt echt niet een plotseling keihard geluid.
Als ik met mijn Lumia 950XL film hoor ik ook ruis op de achtergrond. Of dat zo hoort weet ik niet, heb er eigenlijk nooit op gelet tot ik net even iets afspeelde om te luisteren of ik ook ruis heb.

Leuke vissen btw d:)b

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024

[video]

Die ruis heb ik ook. Plus belabberde foto's met mn camera. Contact gehad met apple dat ik toestel kan en mag ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Miki schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:17:
[...]

Zal best, maar waarom moet ik dan eerst mijn toestel indienen alvorens ik überhaupt weet of ik een nieuwe kan krijgen. Laat me dan het toestel houden en pas als er voorraad is omwisselen.
Ja daar heb je zeker gelijk in haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:56:
[...]

Die ruis heb ik ook. Plus belabberde foto's met mn camera. Contact gehad met apple dat ik toestel kan en mag ruilen.
Wat versta je onder belabberde foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:37

Erw

Christiano007 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:28:
[...]

Ja is een optie.

Instellingen -- > Beeldscherm --> Til op om te activeren
Slechte optie, vind ik iig

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Sbakker1982 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:34:
[...]

Wat versta je onder belabberde foto's?
Dat je begint te huilen als je ze opent met photoshop. Met de resolutie is volgens photoshop niets mis, maar het lijkt alsof er een gek filter of ruis overheen ligt. Mijn geschoten plaatjes doen het als thumbnails dan wel weer heel leuk, maar daarvoor heb ik geen iphone 7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:57:
[...]

Dat je begint te huilen als je ze opent met photoshop. Met de resolutie is volgens photoshop niets mis, maar het lijkt alsof er een gek filter of ruis overheen ligt. Mijn geschoten plaatjes doen het als thumbnails dan wel weer heel leuk, maar daarvoor heb ik geen iphone 7 plus.
En hoe is het met je nieuwe iPhone? Camera beter?
Ik heb ook het idee als ik inzoom, dat er een soort van filter over de foto's zit... een soort 'verf' filter... alles is een beetje vlekkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Studiocitroen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:02:
[...]

Ik heb ook het idee als ik inzoom, dat er een soort van filter over de foto's zit... een soort 'verf' filter... alles is een beetje vlekkerig.
Is een treffende omschrijving. Heb de foto's van de 6 plus ernaast gelegd en waar die haarscherp zijn kijk ik nu tegen een soort schilderij aan.
Heb helaas nog geen nieuwe in handen. Vraag me af of er een verkeerde batch ofzo is. Heb tegelijk met mijn telefoon een 7 plus voor een familielid meegenomen en die prestaties zijn net zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:08:
[...]

Is een treffende omschrijving. Heb de foto's van de 6 plus ernaast gelegd en waar die haarscherp zijn kijk ik nu tegen een soort schilderij aan.
Heb helaas nog geen nieuwe in handen. Vraag me af of er een verkeerde batch ofzo is. Heb tegelijk met mijn telefoon een 7 plus voor een familielid meegenomen en die prestaties zijn net zo slecht.
Oei... ik heb die van mijn iPhone 5c ernaast gelegd en die zijn ook gewoon scherp..
Ik heb nog niet veel foto's gemaakt, maar het viel me wel op dat als ik inzoomde het er vlekkerig uitzag..

Hopelijk kan dat opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:57:
[...]

Volgens mij schiet de standaard camera app in JPEG, terwijl je ook RAW foto's kan maken in iOS 10, maar daar moet je dus een andere foto app voor downloaden.

Dacht dat Raw van 500px gratis is, meeste RAW foto apps zijn betaald.

Snap alleen niet waarom de standaard camera app dan geen RAW optie heeft.... |:(

*correct me if I'm wrong people ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:45

[video]

Ik hoor wel duidelijk de hiss-gate terugkomen. Ze ruilen er dusver wel voor om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
Studiocitroen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:02:
[...]

Het zou ook alleen met 2x zoom of geen zoom haarscherp moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
L1NO_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:31:
[...]

Het zou ook alleen met 2x zoom of geen zoom haarscherp moeten zijn.
Ok, maar de foto van een 5c is mooier, mijn vorige toestel.. lijkt me niet logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Hond

Ben niet zo thuis met foto's plaatsen, maar zo zien mijn foto's eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:58:
[afbeelding]

1/50 en iso 1250.. korrel lijkt me normaal zeker voor zo'n kleine sensor en met die waarden

- 4nter0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Dat soort foto heb ik ook, ook bij daglicht.
Vreemd dat die 'korrel' er bij mijn iPhone 5c niet opzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
Studiocitroen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:22:
Dat soort foto heb ik ook, ook bij daglicht.
Vreemd dat die 'korrel' er bij mijn iPhone 5c niet opzat.
Op dag foto's zou dat niet mogen zijn.. op welke iso waarden neemt hij dan zijn foto bij jou?

- 4nter0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:58:
[afbeelding]

Je draait de beta? Duidelijk een artificial bokeh effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
4nter0 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:27:
[...]

Op dag foto's zou dat niet mogen zijn.. op welke iso waarden neemt hij dan zijn foto bij jou?
De isowaarden kan ik denk niet bekijken op Mn iPhone bij de foto of wel, zie het niet staan zo snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
4nter0 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:12:
[...]

1/50 en iso 1250.. korrel lijkt me normaal zeker voor zo'n kleine sensor en met die waarden
Zo'n korrel bij een iso van 1250 vind ik niet echt feestelijk. Maar die korrel zit ook op dag- en buitenfoto's en niet-portret foto's. Zal straks eens kijken of ik nog wat kan plaatsen en me aan de thumbnailregels kan houden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
L1NO_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:35:
[...]

Je draait de beta? Duidelijk een artificial bokeh effect?
Ja 10.1. Maar was ook al geval bij de 10.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:44:
[...]

Zo'n korrel bij een iso van 1250 vind ik niet echt feestelijk. Maar die korrel zit ook op dag- en buitenfoto's en niet-portret foto's. Zal straks eens kijken of ik nog wat kan plaatsen en me aan de thumbnailregels kan houden hier.
En jij krijgt een nieuwe iPhone hiervoor van Apple bij apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Volgens mijn telefonische applevriend wel. Hij heeft voor dinsdag een afspraak voor me ingepland bij de apple store maar die zal ik moeten verzetten.

Heb overigens 2 foto's van hetzelfde onderwerp (kat;)) met zelfde sluitertijd en vergelijkbare iso (100 om 125). De een vorige week genomen met de 6 plus en de ander met de 7 plus (voordat de beta erop stond). Zet je ze naast elkaar zie je een scherpe foto (6) en een schilderijtje (7). Ben verder blij met mn telefoon hoor, maar baal hier wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:04:
Volgens mijn telefonische applevriend wel. Hij heeft voor dinsdag een afspraak voor me ingepland bij de apple store maar die zal ik moeten verzetten.

Heb overigens 2 foto's van hetzelfde onderwerp (kat;)) met zelfde sluitertijd en vergelijkbare iso (100 om 125). De een vorige week genomen met de 6 plus en de ander met de 7 plus (voordat de beta erop stond). Zet je ze naast elkaar zie je een scherpe foto (6) en een schilderijtje (7). Ben verder blij met mn telefoon hoor, maar baal hier wel van.
Aha, ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Ik herken dat schilderij wel, hebben anderen hier ook last van? Ik heb een iPhone 7 overigens, ven verder ook blij met mijn foon. Maar m.i. Moet dit wel ff opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
Leuke oplossing om je iPhone 7 op te laden en je 3.5mm EarPods te gelijk te gebruiken https://nl.aliexpress.com/store/product/For-Lightning-To-3-5-Mm-Headphones-Jack-Adapter-for-IPhone-7-Plus-2-in-1/2320012_32734801690.html

Hopelijk eerdaags per stuk te bestellen of iemand heeft goedkooper alternatief :)

[ Voor 4% gewijzigd door Samplex op 01-10-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Miki schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:17:
[...]

Dat is bij Apple zelf ook. Die van mij gaat ook retour naar Apple vanwege een probleem met de backlight van m'n scherm. Zou ook paar weken moeten wachten tot ik een vervangend toestel krijg omdat ze geen voorraad hebben.. en dan zou ik ook nog eens eerst die van mijzelf op moeten sturen.

Heb gewoon met hun geregeld dat ik zelf op pad zou gaan voor een nieuwe iPhone en het geld terugkrijg van Apple. Hoefde niet lang te zoeken want Mediamarkt Ekkersrijt (Eindhoven) had gewoon de 32GB Mat Black op voorraad. Ga 'm morgen m'n bestelling even ophalen en stuur daarna mijn huidige iPhone 7 terug naar Apple. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Samplex schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:06:
Leuke oplossing om je iPhone 7 op te laden en je 3.5mm EarPods te gelijk te gebruiken https://nl.aliexpress.com/store/product/For-Lightning-To-3-5-Mm-Headphones-Jack-Adapter-for-IPhone-7-Plus-2-in-1/2320012_32734801690.html

Hopelijk eerdaags per stuk te bestellen of iemand heeft goedkooper alternatief :)
Kijk eens aan ;)

https://m.nl.aliexpress.com/item/32741179970.html

Voor $7,50 $9,08 inclusief verzending. Direct een aangeschaft indien het ooit nodig is.

Wil er eigenlijk een met 2x lightning. Zelfde ontwerp maar dan een lightning ipv 3.5mm. Ja ik weet dat Apple ze ook verkoopt, maar heb em niet zo erg nodig dat ik er €40 voor betaal.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 01-10-2016 00:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, dat kabeltje had ik gisteren al besteld. Nog geen verzendbevestiging gekregen, maar ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perentaart schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:27:
Zoals WhatsappHack het probleem met het gesis hier beschrijft ervaar ik het ook.

Ook zonder stressen van het toestel merk je gewoon dat het geluid in je video opnamen tikt en kraakt. Ik weet alleen nog niet of ik het gedoe met ruilen wil. Verder is het scherm goed, kraakt of klikt de behuizing niet etc.

Weet je al wat je gaat doen WhatsappHack?
Dit is mijn 2e iPhone 7; de eerst heb ik omgeruild vanwege dit probleem. (En een half geel display. Daar heeft de nieuwe geen last van gelukkig :))
Ik weet nog niet wat ik met de tweede ga doen.

Ik heb de videos van de 6S en de 7, om te vergelijken, ge-upload;
-snip- weer verwijderd.
Geluid ff iets omhoog schroeven, of een koptelefoon opzetten voor beste resultaat.

Deze videos zijn trouwens opgenomen terwijl de telefoon *niet* onder stress is. Als er op de achtergrond dus iets gebeurd waardoor de CPU wel flink aangesproken wordt, dan wordt het op de iPhone 7 veel erger dan in het filmpje. (Op de 6S hoor je nog altijd niets.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb deze iPhone 7 sinds dinsdag. Mijn 3e..1x een 7, 1x een plus en nu deze...Ook deze weer het gesis..Heb meer als 800km gereden afgelopen week aan Apple Store bezoeken, ben er wel even klaar mee!

Zou dit middels software op te lossen zijn? Mijn iPhone is van week 37. Anders weer binnen de 2 week periode ruilen, of kan het ook na 2 maand bijv op basis van garantie!

Ik plak vandaag wel mijn slickwrap erop, zonde altijd bij een ruil later..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Rivanov schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:12:
[...]

Dat is bij Apple zelf ook. Die van mij gaat ook retour naar Apple vanwege een probleem met de backlight van m'n scherm. Zou ook paar weken moeten wachten tot ik een vervangend toestel krijg omdat ze geen voorraad hebben.. en dan zou ik ook nog eens eerst die van mijzelf op moeten sturen.

Heb gewoon met hun geregeld dat ik zelf op pad zou gaan voor een nieuwe iPhone en het geld terugkrijg van Apple. Hoefde niet lang te zoeken want Mediamarkt Ekkersrijt (Eindhoven) had gewoon de 32GB Mat Black op voorraad. Ga 'm morgen m'n bestelling even ophalen en stuur daarna mijn huidige iPhone 7 terug naar Apple. :)
Really, ook bij hun eerst indienen en dan pas omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Ik merk ten opzichte van mijn iphone 6, dat ik een gelige waas over mijn foto's heb. De 6 laat veel helderder beeld zien. Herkennen mensen zich hierin?

Ik heb de 7 bij een abo gehaald. Kan ik er dan ook mee naar de apple store om dit te laten zien en laten om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Sbakker1982 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:24:
Ik merk ten opzichte van mijn iphone 6, dat ik een gelige waas over mijn foto's heb. De 6 laat veel helderder beeld zien. Herkennen mensen zich hierin?

Ik heb de 7 bij een abo gehaald. Kan ik er dan ook mee naar de apple store om dit te laten zien en laten om te ruilen?
Lees een paar post hierboven... is het een soort vlekkerige verfachtige waas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Het is meer het gele waas over het scherm. Ook in de menu's e.d.

Edit: Ik lees hier en daar dat de oude iphone 6 (en 6s) te blauw afgesteld stonden?

Net met filmen bij de zwemles vond ik de 7 toch weer scherper dan de 6.

[ Voor 57% gewijzigd door Ferra op 01-10-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Laatst online: 25-04 13:12
De nieuwe iPhones zijn een drama, en dat geluid wat die phone maakt onder stress komt door een design fout....als je logisch nadenkt, dat ding is waterdicht gemaakt...dus die cpu kan z'n warmte simpelweg niet kwijt. Een koelings probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bontes schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:11:
De nieuwe iPhones zijn een drama, en dat geluid wat die phone maakt onder stress komt door een design fout....als je logisch nadenkt, dat ding is waterdicht gemaakt...dus die cpu kan z'n warmte simpelweg niet kwijt. Een koelings probleem.
De S7 is ook waterdicht en maakt dat gekke geluid ook niet, dus denk dat het niets met het waterdichte te maken heeft.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is ook nog een optie voor laden en muziek luisteren tegelijkertijd :

https://m.fasttech.com/pr...apter-for-iphone-7-7-plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Als nog maar besloten om mijn iPhone retour te zenden aan Coolblue. Ze krijgen maandag weer een lading dus vingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Miki schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:07:
[...]

Really, ook bij hun eerst indienen en dan pas omruilen?
Ja, hebben hun beleid aangepast aangezien er veel misbruik van werd gemaakt. En daar zijn nu de eerlijke mensen de dupe van. Zo zei de medewerker van Apple het zelf ook.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
gday schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:40:
Ja, dat kabeltje had ik gisteren al besteld. Nog geen verzendbevestiging gekregen, maar ben benieuwd!
Denk dat het nog even duurt voor we die krijgen, is nu Chinese National Day Holiday deze week :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
DennusB schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

De S7 is ook waterdicht en maakt dat gekke geluid ook niet, dus denk dat het niets met het waterdichte te maken heeft.
Dat + alle telefoons zijn toch passief gekoeld, en echt luchtstroom is uberhaupt niet nodig, en anders zo minimaal dat het echt geen effect heeft op de koelingprestaties, dus daar zit het echt niet in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:22

Aight!

'A toy robot...'

Ik heb hem ook gekregen, maar hij is toch voor mijn gevoel een stuk sneller dan de 6+. Moet wel nog wennen aan de home button, maar dat komt wel.

128 gb is ook wel een stuk fijner dan 16 gb :P.

Dadelijk een een screenprotector fixen en dan ben ik weer blij :). Hoesje komt helaas pas 20-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Laatst online: 25-04 13:12
Scrtz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:46:
[...]

Dat + alle telefoons zijn toch passief gekoeld, en echt luchtstroom is uberhaupt niet nodig, en anders zo minimaal dat het echt geen effect heeft op de koelingprestaties, dus daar zit het echt niet in hoor.
klopt, enkel de s7 is deels aluminium en deels plastic (wat veel beter warmte kwijtraakt) MAAR, de iphone 7ens hebben ook alle belangrijke elementen voorzien van een rubberen randje (cpu/gpu/accu) die zitten dus letterlijk opgesloten....de s7 niet! Het is hetzelfde als dat je je pc kast dicht kit, reken maar dat ie gaat loeien haha

ps. heb zo'n sterk vermoeden dat de volgende lading iphones lichte aanpassingen zullen hebben onder de motorkap, dat verklaart die bizar lange wachttijd...er zouden productie problemen zijn met de camera of iets dergelijks, geen winkel of store die voorraad heeft bijna een maand na release echt crazy!
Samsung en Apple hebben een byzonder jaar met hun nieuwe toestellen...

[ Voor 22% gewijzigd door Richie B op 01-10-2016 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bontes schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

klopt, enkel de s7 is deels aluminium en deels plastic (wat veel beter warmte kwijtraakt) MAAR, de iphone 7ens hebben ook alle belangrijke elementen voorzien van een rubberen randje (cpu/gpu/accu) die zitten dus letterlijk opgesloten....de s7 niet! Het is hetzelfde als dat je je pc kast dicht kit, reken maar dat ie gaat loeien haha
De S7 plastic... waar dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz

[video]

Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:40:
[...]

Als ik met mijn Lumia 950XL film hoor ik ook ruis op de achtergrond. Of dat zo hoort weet ik niet, heb er eigenlijk nooit op gelet tot ik net even iets afspeelde om te luisteren of ik ook ruis heb.

Leuke vissen btw d:)b
Thanks, de Malawi's zijn de hobby van de vrouw.
here2stay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:56:
[...]

Zijn er ook mensen die gewoon niets horen met een filmpje? Ik heb geen zin om mijn toestel om te ruilen en vervolgens een slechtere te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
[...]

ps. heb zo'n sterk vermoeden dat de volgende lading iphones lichte aanpassingen zullen hebben onder de motorkap, dat verklaart die bizar lange wachttijd...er zouden productie problemen zijn met de camera of iets dergelijks, geen winkel of store die voorraad heeft bijna een maand na release echt crazy!
Heb mijne pas vanaf woensdag en nog nergens problemen mee, iig niet de eerste batch meer haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GforceNL schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:07:
[...]

Swipen naar rechts heb ik toch altijd praktischer gevonden dan een knop die dit doet.. _/-\o_
Na de update kun je dus niet meer het ontgrendelen starten met swipen voor een Iphone 5 en zo (zonder Touch-ID), moet daar met de home knop indrukken.

Even gegoogled:

Er is een tweak ontdekt om het swipen voor het ontgrendelen terug te halen en dat zonder een jailbreak uit te voeren:

https://writekay.github.io/iOS-10-Enable-Slide-Unlock/
en opgepikt door oa
http://www.iculture.nl/ni...nlock-ios-10-terug-tweak/
http://www.cydiageeks.com...phone-no-home-button.html

Hoe betrouwbaar de methode is? Het ziet er op zich erg simpel uit, qua aanpassing.

Heb hier een Iphone5, dus geen touch-ID terugval optie.
Ben net nieuw met Iphones, dus ik denk er nog even over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Earzz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:48:
Zijn er ook mensen die gewoon niets horen met een filmpje? Ik heb geen zin om mijn toestel om te ruilen en vervolgens een slechtere te krijgen.
Ik heb een zelfde soort ruis met mijn iPhone 7. Is volgens mij "gewone" ruis, geen "his-gate" ruis.

[ Voor 10% gewijzigd door MP3-Junky op 01-10-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:32:
Hier is ook nog een optie voor laden en muziek luisteren tegelijkertijd :

https://m.fasttech.com/pr...apter-for-iphone-7-7-plus
Leuk, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:38
Ik heb echt een vervelend probleem, mijn geluid werkt ineens niet meer. YouTube en Spotify hebben wel geluid, maar alle systeemgeluiden en games hebben geen geluid. Ik vermoed dat het komt omdat ik een keer verbonden ben geweest met een bluetooth apparaat. Het vervelende is dat er geen manier lijkt te zijn om dit apparaat te vergeten waardoor het geluid terug komt. Heeft iemand een idee? Ik heb al een volledige reset van de instellingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:44
[...]

Je weet het mooi te vertellen, maar ik betwijfel of je dat hard kan maken. Ik heb namelijk het idee dat de A10 helemaal niet zo'n heethoofd is. Wanneer ik een spelletje speel, dan wordt mijn 7 Plus niet onaangenaam heet. Dit in tegenstelling tot mijn oude 6s Plus. En om op jouw vorige post te reageren: Wanneer ik mijn 7 Plus in vliegtuigmodus zet, dan is 'het geluid' bij mij sterk gereduceerd tot waarden die mijn SE ook laat horen. Nja wellicht ietsjes luider nog. Maar hieruit leid ik af dat de 4g/Wi-Fi chip en/of antenne een grote veroorzaker is van die hiss. Een mooie test vind ik zelf de Ookla Speedtest app.

Jij mag de 7 drama vinden, ik vind dat absoluut niet. Ik ervaar geen problemen of irritaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Opladen met iets van aliExpress. Altijd een goed plan :+
"Voor iPhone 7 Plus Convertor voor Bliksem naar 3.5mm Hoofdtelefoon Jack adapter "

Bliksem :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:21
Waarom schaf je een IPhone 7 zonder 3.5 mm aan als je op voorhand al weet dat het niet gaat passen bij jou persoonlijk gebruik.

Koop of gewoon ultra dure draadloze apple earplugs, of wees gewoon eerlijk tegen jezelf en koop geen iPhone 7 zonder 3.5mm, maar ga in hemelsnaam niet voor een knaak en een kauwgombal een verloopje voor het opladen van je telefoon uit china bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

schumi1986 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:26:
Waarom schaf je een IPhone 7 zonder 3.5 mm aan als je op voorhand al weet dat het niet gaat passen bij jou persoonlijk gebruik.

Koop of gewoon ultra dure draadloze apple earplugs, of wees gewoon eerlijk tegen jezelf en koop geen iPhone 7 zonder 3.5mm, maar ga in hemelsnaam niet voor een knaak en een kauwgombal een verloopje voor het opladen van je telefoon uit china bestellen
De BeatsX die ik wil is nog niet beschikbaar. Maar ik mag van jou dat verloopje niet bestellen? Sorry dan hoor, ik zal m'n bestelling annuleren!

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
MP3-Junky schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

Ik heb een zelfde soort ruis met mijn iPhone 7. Is volgens mij "gewone" ruis, geen "his-gate" ruis.
Ach ik kijk het wel even aan, CoolBlue heeft het ook geconstateerd maar konden mijn geen ruil aanbieden vanwege voorraden.
Wel een volledige annulering inclusief abbonement of reparatie :| dus daar pas ik eventjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gday schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

De BeatsX die ik wil is nog niet beschikbaar. Maar ik mag van jou dat verloopje niet bestellen? Sorry dan hoor, ik zal m'n bestelling annuleren!

Koop geen Beats producten joh. Dat is prut. Er zijn veel betere koptelefoons te vinden voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Donstil schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:39:
[...]

Koop geen Beats producten joh. Dat is prut. Er zijn veel betere koptelefoons te vinden voor dat geld.
Nou, het lastige is dat de iPhone geen aptX ondersteunt (Apple ...) dus ik vermoed dat je dan alsnog beter af bent met een BeatsX, ook al is dat inderdaad niet het beste dat je voor dat geld kunt krijgen. Maar Apple dwingt je richting apparaten met de W1, en ik vrees ik dat ik zal toehappen.

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 01-10-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gday schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Nou, het lastige is dat de iPhone geen aptX ondersteunt (Apple ...) dus ik vermoed dat je dan alsnog beter af bent met een BeatsX, ook al is dat inderdaad niet het beste dat je voor dat geld kunt krijgen.
Dood zonde idd dat er geen aptX op de iPhone 7 zit.

Ik hoop dat dit met de volgende generatie alsnog komt. Ik heb nu een goeie maar oude koptelefoon op Aux en zou graag naar draadloos upgraden alleen wil dat doen zonder kwaliteit in te leveren. Dit is tot op heden helaas nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:21
gday schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Het lijkt mij gewoon een bijzonder slecht idee om met zo iets goedkoops je telefoon op te laden, doet me denken aan een Nvidia 1080 kopen en die aansluiten op een voeding van 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IPhone 7 legt het af tegen de iPhone 7+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
Donstil schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:18:
IPhone 7 legt het af tegen de iPhone 7+
[video]
Meer ram dus meer uit cache, erg fijn! Kan niet wachten tot VF uitlevert. :X

[ Voor 9% gewijzigd door L1NO_ op 01-10-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

schumi1986 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Het lijkt mij gewoon een bijzonder slecht idee om met zo iets goedkoops je telefoon op te laden, doet me denken aan een Nvidia 1080 kopen en die aansluiten op een voeding van 20 euro
Je maakt een vergelijking tussen een voeding en een verloopje. Dit verloopje is zelf geen oplader hè.

Ik denk dat je mensen best zelf kunt laten beslissen of ze iets de moeite waard vinden om te proberen of niet. Dat hoef jij echt niet voor ze te beslissen, en opmerkingen als 'koop dan geen iPhone' lijken me ook onnodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik meende dat iemand in dit topic zich af vroeg hoe het zat met de dual lenses van de 7+.

Schijnt dat er bij weinig licht gebruik wordt gemaakt van de groothoek en niet de 'tele' lens en er dan gebruik wordt gemaakt van digital zoom i.p.v. optische zoom. Ik weet niet hoe intelligent de stock camera App in elkaar zit, maar ik verwacht dat deze zal inschatten dat de f/1.8 van de groothoek i.c.m. optische zoom dan beter is dan de f/2.8 van de 'tele' lens.

Heb zelf echter een iPhone 7 dus kan dit zelf niet testen.
Pagina: 1 ... 27 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.