Overgeleverd zijn aan de grillen van een fabrikant ben je altijd. Gelukkig is deze fabrikant de ontwikkelaar van de hardware en software tegelijkertijd. Gelukkig hoef je niet te wachten op Samsung voor een update met hun eigen schil eroverheen. Je kan ook zelf gaan rooten, maar heb je daar zin in? Pffff....R3M1 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 02:08:
[...]
Wil je overgeleverd zijn aan de grillen van de fabrikant, achterlopen op nieuwe technologie, tegelijkertijd relatief veel betalen voor verouderde technologie, genegeerd worden als er zich een probleem voordoet en vooral een fashion statement willen maken dan is Apple het merk voor jou.
Het is meer een persoonlijke voorkeur.
En waar loopt Apple mee achterop dan? Alles wat dagelijks veel gebruikt wordt is bij Apple doorontwikkeld. Of bedoel je al die nieuwe loze opties die Samsung en co aanbieden die nog niet doorontwikkeld zijn, welke niemand gebruikt, wat geen bestaansrecht heeft in de meeste gevallen of waar nog voldoende aan gesleuteld moet worden voordat het echt soepel werkt? Dat gebeurt bij Apple niet.
En als je zegt dat je genegeerd wordt met een probleem bij Apple, dan ben je eigenlijk niet serieus te nemen. Apple's service is kwalitatief zeer hoog te noemen.
En zoals iedereen: je sluit af met de echte reden van je betoog. Je vindt het meer een fashion ding en dat is een doorn in je oog. Dat is een veelgehoord iets van vroeger en allang niet meer zo. Wees juist blij dat zo'n doorontwikkelde foon er ook nog eens mooi uitziet. En geloof me, dat wordt de aankomende jaren zwaar overtroffen en dan zal je zien dat Samsung en co verder inzakt. Mensen willen nou eenmaal goed werkende dingen die er ook nog eens mooi uitzien.
En even voor de duidelijkheid, ik ben geen Apple fanboy. Want dat is meestal de volgende stap die je krijgt te horen. Ik erken gewoon de kwaliteit van een goed product en de services. Evenals dat ik net zoveel plezier kan hebben aan mijn desktop met Win10. Ik kan niet begrijpen dat er af en toe commentaar is op zo'n goed product als de iPhone. Ik heb nog Windows mobile meegemaakt met een stylus. Dat was pas rommel.
I don't have dreams, I have goals!!