Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:26:
Ik moet zeggen dat ik niet zo te spreken ben over de kwaliteit van de nieuwe leather cases van Apple.
Waar de buttons vroeger van leer waren, zijn ze nu plastic, en er zitten nu al een diepe kras op....
Dat is toch niet aceptabel voor €59 euro.
Die knopjes zijn van aluminium, niet van plastic hoor, en tja, als je aluminium ergens langs haalt, krijg je een krasje. Wat verwacht je anders van een hoesje van leer met metaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 23:32

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

DaSaN schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:29:
[...]

Die knopjes zijn van aluminium, niet van plastic hoor, en tja, als je aluminium ergens langs haalt, krijg je een krasje. Wat verwacht je anders van een hoesje van leer met metaal?
Ja en nee, tuurlijk is het logisch dat je van metaal op metaal krassen krijgt. Echter het is een officieel hoesje, je mag verwachten dat deze bescherming biedt aan je iphone. Ik zou eens een chat starten met apple om erachter te komen hoe hun hierover denken.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[RNMC] Viper schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:55:
[...]

Ja en nee, tuurlijk is het logisch dat je van metaal op metaal krassen krijgt. Echter het is een officieel hoesje, je mag verwachten dat deze bescherming biedt aan je iphone. Ik zou eens een chat starten met apple om erachter te komen hoe hun hierover denken.
Dus omdat er krassen komen op het hoesje, biedt hij minder bescherming aan je iPhone? Stel je niet zo aan, dit had je vooraf kunnen verwachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22-09 23:32

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

:) niet goed gelezen, dacht de iphone zelf

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:26:
Ik moet zeggen dat ik niet zo te spreken ben over de kwaliteit van de nieuwe leather cases van Apple.
Waar de buttons vroeger van leer waren, zijn ze nu plastic, en er zitten nu al een diepe kras op....
Dat is toch niet aceptabel voor €59 euro.
Hmmm, dat is wel minder, dat vind ik echt niet slim. Geen 1 reviewer heeft het hierover en op de video's leek het alsof ze wel afgeschermt waren met een stukje stof aan de binnenkant, dat is waar ik gelijk aan dacht en hoopte.

Ik ga zo even kijken of de silicone variant ook deze knoppen hebben, had graag de zadel bruine cover gehaald maar als deze doordat ze graag metalen knopjes erin plaatsen mijn iphone krast dan ontgaat het hele idee van een cover.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:18
Studiocitroen schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:57:
[...]

Ik heb er ook last van met KPN. Heel vaak 3G. :(
Same here ook KPN en valt vaak terug op 3G soms kan ik dan ook geen pagina meer laden in safari.
Tevens heb ik ook problemen met mijn headset via de bijgeleverde headset en verloop 3.5mm heb ik een aantal keer gehad dat ik niet de buttons kan gebruiken op mijn sennheiser en earpods.

Valt mij echt tegen deze release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:44
ChrisdeW schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:14:
[...]

Same here ook KPN en valt vaak terug op 3G soms kan ik dan ook geen pagina meer laden in safari.
Tevens heb ik ook problemen met mijn headset via de bijgeleverde headset en verloop 3.5mm heb ik een aantal keer gehad dat ik niet de buttons kan gebruiken op mijn sennheiser en earpods.

Valt mij echt tegen deze release.
Het zou inderdaad niet moeten kunnen, maar toch is het zo. Zo als altijd komen er problemen aan het licht wanneer miljoenen iPhonegebruikers hun nieuwste speeltje krijgen. Dat is dan toch anders dan in een laboratorium omgeving ;) Als ik anderen moet geloven is Apple op de hoogte van beide problemen die jij noemt en komt er ongetwijfeld een fix. Wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen als problemen, lijken allemaal op te kunnen worden gelost met een softwareupdate. En als er écht wat mankeert aan je toestel of accessoire dan kan je in ieder geval bij Apple zelf super simpel omruilen. Dus ik maak me dan ook helemaal geen zorgen. Maar ja ik heb tot nu toe nog niets ernstigs opgemerkt bij mijn toestel en gebruik. Alleen een beetje coil whine van naar het schijnt de A10 chip. Maar dat is bij mij tot nu toe gebleven bij een constatering en geen ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 15:23
Ik lees nu allemaal bovenstaande issues over wegvallende verbindingen... Ik heb dit helaas ook. Mijn Galaxy s6 had overal 4g+ en nooit een drop naar 3G/HSDPA+... Nu merk ik constant dat wanneer ik onderweg ben, de auto uitstap en mijn telefoon gebruik, dat m'n verbinding is weggevallen (WhatsApp berichten die ineens aankomen en 20 minuten eerder zijn verstuurd bijvoorbeeld...)

Hoop dat er een fix voor komt want dit vind ik ook niet relaxed....

Edit:... Gaat ook om KPN trouwens....

[ Voor 4% gewijzigd door Justdoit op 23-09-2016 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:14
Vandaag de iPhone 7 (mat zwart) 128GB in ontvangst mogen nemen.
Eerste indruk is goed. Nu alles weer instellen, apps downloaden, contact importeren etc. (kom van Windows Phone af).

Ben benieuwd hoe het toestel mij gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:18
Justdoit schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
Ik lees nu allemaal bovenstaande issues over wegvallende verbindingen... Ik heb dit helaas ook. Mijn Galaxy s6 had overal 4g+ en nooit een drop naar 3G/HSDPA+... Nu merk ik constant dat wanneer ik onderweg ben, de auto uitstap en mijn telefoon gebruik, dat m'n verbinding is weggevallen (WhatsApp berichten die ineens aankomen en 20 minuten eerder zijn verstuurd bijvoorbeeld...)

Hoop dat er een fix voor komt want dit vind ik ook niet relaxed....
Ook KPN toevallig? ik heb samen met mijn vriendin een iPhone 7 en KPN en beide hetzelfde probleem.
Zojuist gemeld op het KPN fora mocht je ook willen meedoen hier de thread:

https://forum.kpn.com/mob...en-hebben-probleem-426465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
ChrisdeW schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:38:
[...]

Ook KPN toevallig? ik heb samen met mijn vriendin een iPhone 7 en KPN en beide hetzelfde probleem.
Zojuist gemeld op het KPN fora mocht je ook willen meedoen hier de thread:

https://forum.kpn.com/mob...en-hebben-probleem-426465
Sorry vergeten te vermelden idd.. Klopt, ook KPN. Ik ga de thread volgen! Thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
AngelusHD schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:13:
[...]

Hmmm, dat is wel minder, dat vind ik echt niet slim. Geen 1 reviewer heeft het hierover en op de video's leek het alsof ze wel afgeschermt waren met een stukje stof aan de binnenkant, dat is waar ik gelijk aan dacht en hoopte.

Ik ga zo even kijken of de silicone variant ook deze knoppen hebben, had graag de zadel bruine cover gehaald maar als deze doordat ze graag metalen knopjes erin plaatsen mijn iphone krast dan ontgaat het hele idee van een cover.

Bedankt.
Jongens, lees eens! Niet de iPhone heeft een kras, het knopje op het hoesje heeft een kras!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier ook problemen met 4G bij KPN. 4G is ook zeer traag vergeleken bij mijn Galaxy S7.

Het lijkt bij mij het meest voor te komen als ik van WiFi afkom. Even vliegtuigstand en daarna weer verbinden en dan is alles weer supersnel.

Omgeving Amsterdam en Rotterdam

[ Voor 51% gewijzigd door BillSpaarbank op 23-09-2016 11:54 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
BillSpaarbank schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:51:
Hier ook problemen met 4G bij KPN. 4G is ook zeer traag vergeleken bij mijn Galaxy S7.
Daar heb ik dan weer géén last van... Als ik 4G heb laden de pagina's in Safari echt retesnel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:35:
Zijn er al mensen die de iOS 10.1 Beta (voor i7+) hebben uitgeprobeerd ?

Ben erg benieuwd naar sample images van het scherptediepte-effect.

Misschien dat ik die Beta straks zelf ga uitproberen.
Ja ik draai de beta. Paar pagina's terug foto's gepost.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heb m'n iPhone 7 Black 128GB gister bij thuiskomst uit kunnen pakken.
Dat was geen teleurstelling: wat een fantastisch mooi toestel om te zien. De One M8 die ik hiervoor had was ook absoluut geen lelijk toestel, maar wordt hier toch wel overtroffen. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik daar al 2 jaar tegenaan heb gekeken :P
Verder vind ik de matzwarte kleur er in het echt nog beter uit zien dan op foto's en video's.

Normaal gesproken heb ik echt een bloedhekel aan hoesjes, maar om toch enige bescherming te bieden tegen mijn zoon (als ie 'm per ongeluk te pakken krijgt) heb ik er wel een dunne, doorzichtige plastic hoes omheen gekocht zodat je de telefoon nog wel kan zien. Heb een leather case van Apple overwogen, die ik erg mooi vind, maar dan zie je het design helemaal niet meer.

Verder, na 6 jaar geen iPhone gehad te hebben (laatste was 3G) en diverse uitstapjes naar Android en WP, voelt iOS toch wel weer prima aan. Het werkt allemaal gewoon, en lekker snel.

* Denman is tot nu toe blij :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDeafBoy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Dannydekr schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:42:
Heb de iPhone even getest door hem in een kommetje water te dopen voor 15 seconden. Werkte toch minder perfect als men beweert op reviewwebsites. De audio klonk echt voor geen meter, het duurde meer dan een half uur voor de speakers weer normaal geluid zonder kraken produceerde.

Tip: je iPhone niet in het water doen 😉
Misschien dat ik iets mis, maar Apple heeft zelf gezegd dat je beter 5 uur kunt wachten na de iPhone in het water te hebben gedoopt. Althans, met opladen. Maar dat zal niet anders zijn bij muziek luisteren, want dan krijg je inderdaad last van dat irritante kraakgeluid de hele tijd. :P

---

Dik tevreden over mijn iPhone 7 die ik gisteren opgehaald heb in Den Haag. Wel vooralsnog minder te spreken over accuduur, straks 5% verloren in een half uur tijd zonder hem daadwerkelijk te hebben aangeraakt in die tijd. Maar ik denk dat dat gewoon komt doordat ik hem nu anders gebruik dan hoe ik hem vanaf een paar dagen later zal gaan gebruiken. Ik ga 'm sowieso leegtrekken vandaag en dan tot 100% opladen. Men zegt weleens dat dat kalibreren geen invloed heeft op de accuduur, maar ik wil toch even kijken of het wat oplevert. Heb overigens wel al aan de switches gezeten (systeem locatievoorzieningen, achtergrondupdates enz.), maar dat lijkt vooralsnog niet of weinig te hebben geholpen.

In het ergste geval toch maar weer de Smart Battery Case nemen, ook gedaan bij de iPhone 6s namelijk. Daarmee had ik aan het einde van de dag nog 100% over bij de iPhone zelf. Maar goed, ik zie wel hoe het loopt. :P

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
DaSaN schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:49:
[...]

Jongens, lees eens! Niet de iPhone heeft een kras, het knopje op het hoesje heeft een kras!
Duidelijk, thx :) inderdaad niet goed gelezen, ik ga dit weekend maar even kijken naar het ontwerp van de knopjes, als dit metaal op metaal is heb ik wel mijn bedenkingen erbij.

Dat de knopjes krassen op het hoesje zou me een rot zorg zijn, bedankt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:37
[verwijderd]

[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

AngelusHD schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:40:
[...]

Duidelijk, thx :) inderdaad niet goed gelezen, ik ga dit weekend maar even kijken naar het ontwerp van de knopjes, als dit metaal op metaal is heb ik wel mijn bedenkingen erbij.

Dat de knopjes krassen op het hoesje zou me een rot zorg zijn, bedankt.
Als het goed is komt vanmiddag de Apple Leather case binnen voor mij. de iPhone moet nog besteld worden maargoed. dat loopt via werk, en heb nog geen bevestiging wanneer de bestelling geplaatst zal worden.

Vind het erg veel geld voor een hoesje, dus hoop wel dat het allemaal goed afgewerkt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:30:
Zo, iPhone is binnen, nu mag ik hier ook mee doen O+

7 Plus Black 256GB
Nou nog niet helemaal. Eerst nog de ontgroening doorlopen.

Aan jou de taak om eerst een bijdrage te doen in de vorm van het opsommen van alle tekortkomingen en problemen die je ervaart.

Anders hebben we geen vruchtbaar topic voor discussie en blijft het hangen in het fanboyisme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 128% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Voor de mensen die klagen geen 4g te hebben, maar 3g.
nieuws: KPN heeft een landelijke storing

Misschien hierdoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
PdeBie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:42:

Misschien hierdoor?
Nee want in de USA hebben ze geen KPN terwijl het probleem daar ook speelt :P Overigens wordt KPN wel opvallend vaak genoemd. Misschien problemen met de carrierinstellingen of driverproblemen met het modem. Misschien speelt er een conflict met het gebruik van bepaalde LTE banden? Of het gaat fout bij carrier aggregation (4g+)? Hopelijk is het geen probleem veroorzaakt door het gebruik van de Intel chip ipv Qualcomm (of andersom).

Hebben mensen die er last van hebben ook iOS 10.1 beta 1 geïnstalleerd? Ik meen gelezen te hebben dat daar nieuwe modemfirmware inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

PdeBie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:42:

Misschien hierdoor?
Dit gaat om een storing op het vaste net :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:38:

[...]

De metalen knopjes zijn aan de binnenkant afgewerkt met een stukje stof. :) Dus geen metaal op metaal.

Zal er zo even een fotootje van maken
Super bedankt, heb op dit moment nog een 6 plus met leather case van apple dus wilde graag weer deze combinatie alleen dan in zadel bruin. (Die was er nog niet toen dus ben ik voor de donker bruine gegaan)
Patrock schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:33:
[...]

Als het goed is komt vanmiddag de Apple Leather case binnen voor mij. de iPhone moet nog besteld worden maargoed. dat loopt via werk, en heb nog geen bevestiging wanneer de bestelling geplaatst zal worden.

Vind het erg veel geld voor een hoesje, dus hoop wel dat het allemaal goed afgewerkt is.
Jah het is wel veel geld maar heb geen kras niks op me 6 plus, dat is mij wel het bedrag waard geweest.

[ Voor 35% gewijzigd door AngelusHD op 23-09-2016 14:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Had ik al verteld dat die jetblack iPhone echt een enorme fijne grip had!? euhhh ja dat had je gister al verteld ;)
Er zijn mensen die de jetblack als een plastic iPhone typeren, Ik zelf noem het een masterpiece qua design.

Echt, dit is de meest grippy (out of the box) iPhone (3GS,4,4S,5,5S,6,6S) die ik ooit heb gehad. Hij plakt zich als het ware vast aan je hand (nee geen zweet handen haha).
Nu 24 uur in gebruik en kan nog geen krasje o.i.d zien.
Ja, misschien als ik de telefoon vol in het licht doe met een vergrootglas...Maar waarom zou ik dat doen? ;)

Van een zeepblok (= iPhone 6S) naar een super grippy nieuwe 7!

I am a happy camper!

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Denman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:59:
Heb m'n iPhone 7 Black 128GB gister bij thuiskomst uit kunnen pakken.
Dat was geen teleurstelling: wat een fantastisch mooi toestel om te zien. De One M8 die ik hiervoor had was ook absoluut geen lelijk toestel, maar wordt hier toch wel overtroffen. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik daar al 2 jaar tegenaan heb gekeken :P
Verder vind ik de matzwarte kleur er in het echt nog beter uit zien dan op foto's en video's.

Normaal gesproken heb ik echt een bloedhekel aan hoesjes, maar om toch enige bescherming te bieden tegen mijn zoon (als ie 'm per ongeluk te pakken krijgt) heb ik er wel een dunne, doorzichtige plastic hoes omheen gekocht zodat je de telefoon nog wel kan zien. Heb een leather case van Apple overwogen, die ik erg mooi vind, maar dan zie je het design helemaal niet meer.

Verder, na 6 jaar geen iPhone gehad te hebben (laatste was 3G) en diverse uitstapjes naar Android en WP, voelt iOS toch wel weer prima aan. Het werkt allemaal gewoon, en lekker snel.

* Denman is tot nu toe blij :D
Ik had de eerste dag de accu niet leeg getrokken. Zonder al te veel gebruik vond ik de batterij wel erg gretig terug lopen. Die avond besloten hem maar volledig te laten leeg lopen. Dit heeft hem erg goed gedaan want gister gewoon 8 uur en 45 minuten gebruikstijd met zo een 15,5 uur stand by tijd. Ook vandaag pas op 70% terwijl ik hem behoorlijk wat heb gebruikt. Het einde van de dag halen gaat zo erg makkelijk lukken! _/-\o_

Het is eigenlijk ook wel logisch. De nieuwe iPhone 7 heeft een batterij van 1960 mAh, een energiezuinigere processor en een 4,7-inch 750p scherm. De 6s Plus van vorig jaar had een 2750 mAh batterij, een minder energiezuinige processor en een 5,5-inch 1080p scherm. Niet meer dan normaal dat de iPhone 7 na de honeymoon-fase en wat efficientere instellingen een meer dan prima accuduur gaat hebben. De 6s Plus werd immers geroemd om zijn goede batterijduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Joshoon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:01:
[...]

Dit gaat om een storing op het vaste net :9
Ja, ik zag het ook later. Ik zal straks eens testen met mijn 7. Ik gebruik ook het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 17:02
Klopt het dat een iPhone 7 Plus meteen na instellen de Nieuws widget mist in het widget scherm?
Ik mis die widget namwelijk die nieuwslinks toont (nu.nl links, enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even gekeken, Apple store hier (iPhone 7 Plus, 128GB Gold) leverbaar tussen 17 - 24 Oct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 121% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Vanmorgen Mn iPhone binnen gekregen. Ingesteld als nieuwe iPhone. Alles geïnstalleerd, backup gemaakt en vervolgens 10.1 beta erop gezet. Die portret functie werkt best wel goed en we zitten pas in de beta.

Taptic engine werkt ook meester. Begrijp niet dat hier mensen over klagen maar dat is dan weer persoonlijk.

Stereo geluid is ok maar ook niet meer dan dat. Net een beetje ruimtelijk effect voor even gauw Netflix.

Van de 6 naar 7 plus gegaan. Prima upgrade. Waar ik voorheen bang wegrende voor de 6 plus, ben ik met de 7 plus erg blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
Klopt het dat de lifetime call tijd (onder menu Mobile Data) vanuit iCloud opgehaald wordt? Ik had daar 0 uur verwacht. Maar het is gevuld. Ik zal toch geen retour exemplaar gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:42:
Klopt het dat de lifetime call tijd (onder menu Mobile Data) vanuit iCloud opgehaald wordt? Ik had daar 0 uur verwacht. Maar het is gevuld. Ik zal toch geen retour exemplaar gekregen hebben?
Backup terug gezet? Dan komt dit ook mee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:30
Vandaag ook opgehaald, fijn toestel en merk dat Taptic engine veel beter is dan iPhone 6s voor me gevoel. Hier trouwens totaal geen last van gele gloed

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:02
SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:42:
Klopt, ook als je de telefoon als nieuw instelt komt dit mee.

Ik heb ook al meer dan een dag aan bellen, wat ik in zo'n korte tijd niet gebeld heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAICRJMPM
Nyana schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:44:
[...]

Backup terug gezet? Dan komt dit ook mee volgens mij.
Nee, alleen maar iCloud geconfigureerd, maar als nieuwe telefoon opgezet toen ik de keuze kreeg of ik een backup wilde terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Al iemand een vervangend toestel van Apple gekregen via de online store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb een backup gemaakt van mn oude toestel, teruggezet bij installatie en nu blijft hij iedere keer hangen op icloud instellen. Als ik die skip kom ik in home en dan staat er een rood 1-tje bij instellingen. Vervolg ik daar de icloud sync dan blijft ie weer hangen. Enig idee of herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het jullie ook als je de iPhone 7 resonantie heeft met de speakers? Als het geluid hard aanstaat voel ik echt de achterkant trillen. Net zoals bij de iPad Air 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 22:25
edebee schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:28:
Vandaag tijdens muziek luisteren liep mijn iphone 7 32gb black helemaal vast. Hij reageeede niet meer op de home button, iphone en hard reset gegeven met de standaard koptelefoon er nog in maar het toestel bleef hangen op het apple logo. Toen de koptelefoon eruit gehaald en opnieuw hard reset nu start de telefoon wel door, leek er dus op dat hij problemen had met de standaard koptelefoon.
Meer mensen last gehad van de telefoon met standaard koptelefoon ?
Als het goed is, is dit nu opgelost met de nieuwe update (10.0.2). Althans dat staat bij de beschrijving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Laatst online: 06:11
Hoe groot zijn de 4K beelden (4K30 geloof ik) van de iPhone 7? Zit te twijfelen tussen 32 & 128GB. Heb nu een volle 16GB iPhone 6 maar moest al mijn filmpjes al er af halen om ruimte te maken.

En 1080p120?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:05
bartpostma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:19:
Hoe groot zijn de 4K beelden (4K30 geloof ik) van de iPhone 7? Zit te twijfelen tussen 32 & 128GB. Heb nu een volle 16GB iPhone 6 maar moest al mijn filmpjes al er af halen om ruimte te maken.

En 1080p120?
Ik heb net filmpje gemaakt 1 min ongeveer 350mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br13an
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 12:28
Ervaren jullie ook dat het nieuwe leren hoesje veel gladder is dan het oude exemplaar (iPhone 6)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:44
br13an schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:38:
Ervaren jullie ook dat het nieuwe leren hoesje veel gladder is dan het oude exemplaar (iPhone 6)?
Nog gladder? Dat was al een superglad hoesje in het begin. De siliconen versie is overigens een stuk stroever dan de lederen, maar ook gladder dan de siliconen versie van de iPhone 6. Misschien willen ze meer ongelukken forceren? ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
bartpostma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:19:

En 1080p120?
Denk toch dat je beter voor de 128GB kan gaan als je veel 4K beelden gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Laatst online: 06:11
U2psv schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:35:
[...]

Ik heb net filmpje gemaakt 1 min ongeveer 350mb
Oke thanks,
ga ik voor de 128GB denk ik. 64GB was ideaal geweest maar ze hebben het weer slim gedaan qua upgrades.

Toen ik echter van mijn iPhone 6 de videokwaliteit zag (t.o.v. mijn iPhone 5 daarvoor) vond ik het wel echt jammer dat ik maar 16GB had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
Iemand anders die ook de Nieuws widget niet meer heeft? Op de iPhone 6 had ik die wel. Ik heb regio Nederlands, taal Engels (was ook zo op iPhone 6). Ik bedoel die widget met links naar nu.nl, ad.nl, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het lukt me niet het nieuws van onze zuiderburen uit te schakelen in de widget. Dat ze een begrotingstekort hebben boeit me niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:53
br13an schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:38:
Idd hier ook die ervaring, vorige had toch iets meer grip.
Blijft wel een kwalitatieve mooie hoes.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:11:
Iemand anders die ook de Nieuws widget niet meer heeft? Op de iPhone 6 had ik die wel. Ik heb regio Nederlands, taal Engels (was ook zo op iPhone 6). Ik bedoel die widget met links naar nu.nl, ad.nl, enz.
Als je helemaal onder in dat Witget scherm op "wijzig" (Settings?) klikt dan kun je 'm ook niet aan/uit zetten?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
Gunth schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:51:
[...]

Idd hier ook die ervaring, vorige had toch iets meer grip.
Blijft wel een kwalitatieve mooie hoes.
Hmmmm, net besteld juist omdat ik meer grip wil hebben (bij de 6 ook altijd deze cover gehad)..
Wou nu voor "naakt" gaan, maar merk dat de plus te glad is en gecombineerd met formaat en gewicht geeft dat een grotere kan op laten vallen dan bij de 6.

Hij geeft toch wel (veel) meer grip dan de naakte iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35

Japie.G

Colour Classic

Ja. En wordt nog veel lekkerder na poosje gebruik.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Japie.G schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:35:
Ja. En wordt nog veel lekkerder na poosje gebruik.
Kee, als ie gaat worden zoals bij de 6 dan is het prima!

Weer twee weken wachten .... damn ... Apple verkoopt veel te veel ;-)

Iemand interesse in een bruine Sena Heritage? Zodra ik de cover binnen heb natuurlijk ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35

Japie.G

Colour Classic

Ik weet nog dat ik bij de 6 ook dacht dat hij me te glad was. Na een paar weken werd hij top. Nu 1 week op de iphone 7 en begint al lekkerder te worden :-)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 22:43
Zojuist heb ik het "hishing" probleem geprobeerd na te bootsen. En ja inderdaad.. ik hoor de telefoon(7+) een tikkend/zoemend geluid maken als ik mijn oor op het applelogo hou. Erger: als je video opneemt hoor je dit geluid ook terug in je opgenomen video...

Edit: telefoon heeft ios 10.0.2

[ Voor 6% gewijzigd door Stvn21 op 23-09-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Stvn21 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:22:
Zojuist heb ik het "hishing" probleem geprobeerd na te bootsen. En ja inderdaad.. ik hoor de telefoon(7+) een tikkend/zoemend geluid maken als ik mijn oor op het applelogo hou. Erger: als je video opneemt hoor je dit geluid ook terug in je opgenomen video...

Edit: telefoon heeft ios 10.0.2
Vrijwel iedereen heeft er last van, de batch van wk38 schijnt wel goed te zijn als ik de users op macrumors.com mag geloven.
Replaced with a week 38 phone this morning (I had to reserve one on the IUP). No problems anymore. Good luck everyone still suffering from those issues. These things are frustrating but bound to happen due to the sheer scale of demand.

Basically. Get it replaced!
My first unit on preorder day had terrible hissing and buzzing, got a new one (exchanged) and the new one seems perfect. No buzzing.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennischo op 24-09-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 6S doet precies hetzelfde, die coil whined ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:24:
Had ik al verteld dat die jetblack iPhone echt een enorme fijne grip had!? euhhh ja dat had je gister al verteld ;)
Er zijn mensen die de jetblack als een plastic iPhone typeren, Ik zelf noem het een masterpiece qua design.

Echt, dit is de meest grippy (out of the box) iPhone (3GS,4,4S,5,5S,6,6S) die ik ooit heb gehad. Hij plakt zich als het ware vast aan je hand (nee geen zweet handen haha).
Nu 24 uur in gebruik en kan nog geen krasje o.i.d zien.
Ja, misschien als ik de telefoon vol in het licht doe met een vergrootglas...Maar waarom zou ik dat doen? ;)

Van een zeepblok (= iPhone 6S) naar een super grippy nieuwe 7!

I am a happy camper!
Ik moet zeggen dat ik inderdaad het zelfde ervaar, onder een vergrootglas zag ik uit de doos al strepen, maar normaal zie je er niks van.
Ik durf bijna zover te gaan als zeggen dat het de beste iPhone is voor mensen die geen hoesje willen, ja het krast, maar hij ligt zo goed in de hand.
Ik twijfel nu of ik hem een volledige dag "naakt" zal gebruiken, zeker omdat die achterkant zo erom fijn aanvoelt.
Maar dat broekzak in en uit :| daar zie ik een potentieel probleem.
Wil hem nog eventjes mooi houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om een Iphone 7 te kopen. Zijn er mensen die zowel Samsung hebben gebruikt en Apple? Wat raden jullie mij aan Iphone of Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 22:43
Dennischo schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:34:
[...]

Vrijwel iedereen heeft er last van, de batch van wk38 schijnt wel goed te zijn als ik de users op macrumors.com mag geloven.

[...]
Dan maar even wachten tot er voorraden zijn en de telefoon omwisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:57
http://sndeep.info/en
Om produktieweek te checken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:49:
Ik overweeg om een Iphone 7 te kopen. Zijn er mensen die zowel Samsung hebben gebruikt en Apple? Wat raden jullie mij aan Iphone of Samsung?
Wil je out of the box een foon die werkt, er mooi uitziet, alle functies die je wenst, die z'n waarde houdt, bijna eindeloos snel updates ontvangt doordat hardware en software bij dezelfde fabrikant vandaan komt. Dus een foon waar je geen omkijken naar hebt? Kies een iPhone. Wil je eigenwijs zijn en niet toegeven aan een product van Apple, gewoon omdat je niet weet waarom? Kies een Samsung of een ander baggermerk met Android. :+

I don't have dreams, I have goals!!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:44:
[...]

Wil je out of the box een foon die werkt, er mooi uitziet, alle functies die je wenst, die z'n waarde houdt, bijna eindeloos snel updates ontvangt doordat hardware en software bij dezelfde fabrikant vandaan komt. Dus een foon waar je geen omkijken naar hebt? Kies een iPhone. Wil je eigenwijs zijn en niet toegeven aan een product van Apple, gewoon omdat je niet weet waarom? Kies een Samsung of een ander baggermerk met Android. :+
Boodschap is duidelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Wil je overgeleverd zijn aan de grillen van de fabrikant, achterlopen op nieuwe technologie, tegelijkertijd relatief veel betalen voor verouderde technologie, genegeerd worden als er zich een probleem voordoet en vooral een fashion statement willen maken dan is Apple het merk voor jou.

Het is meer een persoonlijke voorkeur.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

R3M1 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 02:08:
[...]

Wil je overgeleverd zijn aan de grillen van de fabrikant, achterlopen op nieuwe technologie, tegelijkertijd relatief veel betalen voor verouderde technologie, genegeerd worden als er zich een probleem voordoet en vooral een fashion statement willen maken dan is Apple het merk voor jou.

Het is meer een persoonlijke voorkeur.
Even een vraagje aan jou:

Welke "grillen"? Zakelijk gezien is een iPhone nog steeds de betere keuze vanwege... Misschien dat je dát zelf ook maar beter uit kunt gaan zoeken :)

Ik zal je één (nee twéé) voorbeelden geven: Mobile Iron én Microsoft System Center (InTune).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik ga mijn iPhone 7 terugsturen en ik ga mijn Galaxy S7 weer gebruiken. Qua gebruik ontloopt het elkaar niet veel, maar ik heb veel connectie issues met de iPhone 7 en een half geel scherm wat niet wegtrekt.

Voor mij zijn de plussen van de Galaxy S7 het betere scherm en de veel betere camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat Samsung missen. Hier overgestapt naar iPhone 6S vanaf de Samsung S5. Altijd Samsung gehad. Het is nu wachten op de S8 om terug te stappen. Ik mis Samsungopties gewoon (vooral qua backcamera en gebruiksgemak).

Iedereen heeft het er bijvoorbeeld over hoe de iPhone zo een hoog gebruiksgemak heeft. Dat was vooral vroeger zo of nu in combinatie met MacBook, tegenwoordig is Samsung makkelijker qua gebruik. Probeer maar eens een serie foto's en video's op je PC te krijgen zonder kabel. Of je mobieledata/gps/batterysaver aan te zetten zonder een app te verlaten. Maar dit zijn allemaal persoonlijke keuzes. Ook de iPhone heeft zijn betere kanten.

Wat ik beter vind bij iedere telefoon:
Samsung: betere back camera, sneller in gebruik door de backbutton en quicktoggles en instellingenmenu's in apps ipv in instelingen app, meer vrijheid, practischer met niet-mac apperatuur, beter te ordenen (app's in drawer, maar ook de fotoalbum is suprieur tegenover iOS)
iPhone: veel meer apps, gelikter design, betere front camera, meer cases beschikbaar, beter gevoel van veiligheid, langer updates.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2016 07:54 ]

• SAICRJMPM
Dennischo schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:34:

Hoe herken je of je iPhone uit week 38 komt? Ik heb de mijne gisteren bij de store opgehaald. Hopelijk is deze van een recente batch.

• stormfly
  • Laatst online: 13:54
SAICRJMPM schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:56:
[...]

Hoe herken je of je iPhone uit week 38 komt? Ik heb de mijne gisteren bij de store opgehaald. Hopelijk is deze van een recente batch.
Dat is al gepost hierboven http://sndeep.info/en wil je laten weten of je een 37 of 38 hebt? Ik heb mijn toestel dinsdag gehaald en dat is een week 37.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45
BillSpaarbank schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:13:
[...]

Ik ga mijn iPhone 7 terugsturen en ik ga mijn Galaxy S7 weer gebruiken. Qua gebruik ontloopt het elkaar niet veel, maar ik heb veel connectie issues met de iPhone 7 en een half geel scherm wat niet wegtrekt.

Voor mij zijn de plussen van de Galaxy S7 het betere scherm en de veel betere camera.
Waarom zou je in vredesnaam überhaupt €750 uitgeven om te 'upgraden' van een S7 naar een iPhone 7 :? . Welke verbetering had je dan verwacht?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• SAICRJMPM
stormfly schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:06:
[...]

Dat is al gepost hierboven http://sndeep.info/en wil je laten weten of je een 37 of 38 hebt? Ik heb mijn toestel dinsdag gehaald en dat is een week 37.
Ik zie op die site dat ik TAC 35-921607 heb. Is dit week 35? Gisteren gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 13:54
Ik begrijp je nummer niet zo, gewoon je serienummer (letters en cijfers) overtikken in de site dan staat het weeknummer direct in beeld.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
er staat toch heel duidelijk Week: 37 (12.09 - 18.09)

Bij mij dan....

Ik hoor zelf niets ondanks dat ik een week 37 heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:22

Nitai

Live the life you love.

Is denk ik geheel persoonlijk. Ik had m'n 6S Plus verkocht en 1,5 week m'n zakelijke S7 Edge als daily driver gehad. Het is een supertoestel maar wat was ik blij dat ik weer m'n iPhone 7 Plus had als prive toestel. Heel veel zaken werken gewoon anders en het is denk ik wat je gewend bent. Het is dus lastig om zo even aan te bevelen wat goed bij je past. Heb je ervaring met Android en iOS?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• SAICRJMPM
stormfly schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:25:
Ik begrijp je nummer niet zo, gewoon je serienummer (letters en cijfers) overtikken in de site dan staat het weeknummer direct in beeld.
Niert bij mij. Ik zie na intikken IMEI een TAC nummer, een serie nummer en een check digit als output. Geen week nummer.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SAICRJMPM schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:30:
[...]

Niert bij mij. Ik zie na intikken IMEI een TAC nummer, een serie nummer en een check digit als output. Geen week nummer.
pak dan je serienummer

• SAICRJMPM
Dank je. Week 38! Ik ben blij :-)

• smoken
Ik vraag me af in hoeverre die gegevens juist zijn.....
Mijn 7+ zou productieweek 38 zijn (19-9 / 26-9) redelijk apart, aangezien ik hem woensdag 21-9 ontvangen heb....?

• SAICRJMPM
wimmel_1 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:00:
[...]

Als je helemaal onder in dat Witget scherm op "wijzig" (Settings?) klikt dan kun je 'm ook niet aan/uit zetten?
Ik heb hem inmiddels. Duurt gewoon een paar uur voor hij verschijnt. Nu meerdere keren gezien. Factory reset dan staat hij er niet, maar paar uur later komt hij ineens.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 19:05
Gefeliciteerd met uw maandagochtend model. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAICRJMPM
smoken schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:39:
Ik vraag me af in hoeverre die gegevens juist zijn.....
Mijn 7+ zou productieweek 38 zijn (19-9 / 26-9) redelijk apart, aangezien ik hem woensdag 21-9 ontvangen heb....?
Zou thereotisch kunnen. De 19e Chinese tijd gemaakt (als het hier nog de 18e was misschien). Komt dan vroeg in de ochtend de 20e aan in Europe op Europese tijd, die avond naar jou verstuurd en je krijgt hem de 21e.

[ Voor 4% gewijzigd door SAICRJMPM op 24-09-2016 08:49 ]

• swv
Week 38 is ook niet vrij van problemen hoor. Maakt geen bal uit. Verder constateren gebruikers op MacRumors dat de iPhone in vliegtuigmodus zetten helpt de herrie sterk te verminderen. Mogelijk dus een probleem met het Wi-Fi/LTE modem. Misschien is er wel een link met de 3g/4g problemen.

http://forums.macrumors.c...077/page-25#post-23580435

[ Voor 18% gewijzigd door swv op 24-09-2016 09:12 ]

• Nyana

Nyana

Who?!

Wk 37 model. Helemaal nergens last van. :)

Overigens op 10.1 beta. Gister avond telefoon vd lader gehaald, niks meer gedaan en de accu staat na 9 uur nog op 100%. Geen battery drain vooralsnog.

[ Voor 64% gewijzigd door Nyana op 24-09-2016 09:22 ]

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:04

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:51:
[...]
Probeer maar eens een serie foto's en video's op je PC te krijgen zonder kabel.
Ik gebruik de app Photo WiFi daarvoor. Die geeft een ip adres wat je in je browser op je pc moet inkloppen. Daarna kun je foto's heen en weer sturen tussen je pc en iPad en vice versa via WiFi.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
alexbl69 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:07:
[...]

Waarom zou je in vredesnaam überhaupt €750 uitgeven om te 'upgraden' van een S7 naar een iPhone 7 :? . Welke verbetering had je dan verwacht?
Ik had verwacht dat de camera beter zou zijn. Plus een iPhone werkt beter met de meeste spullen in ons huis. Ik dacht ik probeer of het beter bevalt, maar dat het dus niet...

• swv
eisbaer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:19:
[...]

Ik gebruik de app Photo WiFi daarvoor. Die geeft een ip adres wat je in je browser op je pc moet inkloppen. Daarna kun je foto's heen en weer sturen tussen je pc en iPad en vice versa via WiFi.
Dat kan toch veel simpeler middels je iCloud fotobibliotheek? https://support.apple.com/nl-nl/HT205323

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 24-09-2016 09:24 ]

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

sww89 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:21:
[...]

Dat kan toch veel simpeler middels je iCloud fotobibliotheek? https://support.apple.com/nl-nl/HT205323
Dat is wel makkelijk maar ik wil mijn foto's niet in de icloud hebben gezien de voorwaarden. Met die app hoef je ook geen internet venbinding te hebben

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• 2be
  • Laatst online: 22-09 15:27

2be

eisbaer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:44:
[...]
Dat is wel makkelijk maar ik wil mijn foto's niet in de icloud hebben gezien de voorwaarden. Met die app hoef je ook geen internet venbinding te hebben
Ik gebruik Icloud al erg lang en ben erg tevreden met meer dan 25.000 foto's in mijn bibliotheek heb ik overal soepel en snel toegang. Ik ben wel erg benieuwd naar de voorwaarden waar je op doelt. Apples idee over privacy heb ik toch nog altijd hoger staan dan dat van andere bedrijven zoals google waar het verdienmodel afhankelijk is van gebruikersgeggevens.

Verwijderd

eisbaer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:19:
[...]

Maar dat is toch onhandig. Ik heb ook even zo'n app gebruikt. Maar alle app's die ik vond, comprimeerde je foto. Via USB zat een foto bv op 6mb, maar via internet op 4mb. Ondanks dat Apps zeiden dat ze niet comprimeerden.

Wat ik bv mis tegenover android is een simpele share knop met keuzes uit bluetooth, wifi direct, etc. Zelfs een reeks foto's uploaden naar Dropbox is niet mogelijk. Terwijl je op Android rustig 100 foto's naar dropbox kon sturen vanuit de galerij.

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik heb een week 36 iPhone. iPhone 7 met 3gb ram zegt die site... dat had toch alleen de plus?

Verwijderd

sww89 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:21:
[...]

Moet die app wel fatsoenlijk 2 kanten op synchroniseren via Windows. Ik heb voor 2 foto's (PC->iPhone) een keer een paar uur moeten wachten, enkel en alleen omdat iCloud op je computer niet altijd registreert dat je iets toegevoegd had. En andersom is het ook vaak lang wachten, bij iPhone naar PC.
Met een MacBook werkte het wel perfect, wanneer ik iets toevoegde aan de fotoalbum, kwam het ook op je iPhone. Maar de Windowsvariant is ruk.

Zou me serieus niets verbazen dat Apple dit met opzet doet, want hoe slechter het op een PC werkt, hoe eerder je denkt ik koop een Mac. Want daar werkt het wel goed op. Beetje hetzelfde verhaal met iTunes en Quicktime. Zou ze geen ongelijk geven... zou het ook doen als ik hun was.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2016 10:01 ]

Ik moet toch even zeggen dat ik niet geweldig tevreden ben over de accu.

Ik haal nog steeds de dag wel maar merk dat het aanzienlijk sneller gaat dan op mijn 6s plus.

Ik denk echter wel dat dit komt door iOS 10. Mijn 6s plus had het onder de laatste bèta's van 10 en de GM ook.

Op moment van schrijven is de telefoon een uur van de lader en heeft 10 minuten screentime. Toch is hij al op 94%

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:50:
[...]
Maar alle app's die ik vond, comprimeerde je foto. Via USB zat een foto bv op 6mb, maar via internet op 4mb. Ondanks dat Apps zeiden dat ze niet comprimeerden.
Ik heb als test een foto heen en weer gehaald en hij is niet gecomprimeerd.

• swv
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:53:
[...]

Moet die app wel fatsoenlijk 2 kanten op synchroniseren via Windows. Ik heb voor 2 foto's (PC->iPhone) een keer een paar uur moeten wachten, enkel en alleen omdat iCloud op je computer niet altijd registreert dat je iets toegevoegd had. En andersom is het ook vaak lang wachten, bij iPhone naar PC.
Met een MacBook werkte het wel perfect, wanneer ik iets toevoegde aan de fotoalbum, kwam het ook op je iPhone. Maar de Windowsvariant is ruk.

Zou me serieus niets verbazen dat Apple dit met opzet doet, want hoe slechter het op een PC werkt, hoe eerder je denkt ik koop een Mac. Want daar werkt het wel goed op. Beetje hetzelfde verhaal met iTunes en Quicktime. Zou ze geen ongelijk geven... zou het ook doen als ik hun was.
Oke als iedereen dat ervaart met Windows dan is dat wel naatje ja. En ik begrijp je helemaal. Bij mij is juist een uitstapje naar Android niet goed bevallen. Ik miste de diep geïntegreerde iCloud synchronisatie wat uiteraard ontbreekt op Android. Verder niks aan te merken op het toestel of Android zelf, maar gewoon niet handig als je alles al van Apple hebt. Voor mij dan. Zat mensen met een MacBook i.c.m. Android. Maar dan kan je niet het maximale uit die combinatie halen.

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:11:

Ik haal nog steeds de dag wel maar merk dat het aanzienlijk sneller gaat dan op mijn 6s plus.

Ik denk echter wel dat dit komt door iOS 10. Mijn 6s plus had het onder de laatste bèta's van 10 en de GM ook.

Op moment van schrijven is de telefoon een uur van de lader en heeft 10 minuten screentime. Toch is hij al op 94%
Zijn er meer mensen die dit ervaren? Ik zit namelijk nu in de trein om een iphone te halen. Nu heb ik een samsung en de batterijduur is belabberd. Daarom wil ik overstappen. Maar dan moet het wel een vooruitgang zijn.

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39
Donstil schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:11:

Ben ik met je eens, ga je naar bed en de volgende ochtend is er zo 12% af maar waardoor?!

• swv
Teletekst schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:21:
[...]

Zijn er meer mensen die dit ervaren? Ik zit namelijk nu in de trein om een iphone te halen. Nu heb ik een samsung en de batterijduur is belabberd. Daarom wil ik overstappen. Maar dan moet het wel een vooruitgang zijn.
Ik kan er nog weinig over zeggen. Heb 'm pas sinds woensdag en speel er nu nog veel mee. Maar valt mij nog niet tegen tov 6s Plus. Maar zoals al aangehaald door Donstil heb ook ik met 6s Plus in de iOS 10 beta overgang gezeten. Dus de resultaten zijn nu met een onderbuikgevoel gemeten ;)

Edit: Nu zit ik op 10.1 beta.
Pagina: 1 ... 20 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.