Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:32:
[...]
Moet zeggen dat ik redelijk wat verkocht heb via MP of hier of via via gewoon maar alle bovenste komen mij niet echt bekend voor. Zeker die over brandstof niet??
Afpingelen niet echt, wel eens dat ze vragen wat de prijs was maar daar ben ik heel duidelijk in. Je weet de prijs, staat het je niet aan? Adios!
ik ga daar echt niet moeilijk over doen en met smoesjes kunnen ze direct de deur uit.
Laatst bij een Turk; 100,- afgesproken en meneer zegt, 80 euro toch?
Trek het uit zijn handen en zeg 'zo doe ik geen zaken, fijne dag' Wat denk je.. Trekt twee briefjes van 50 uit zijn zak en betaald.. Vraag me af of hij überhaupt wel 80 euro had

Haha nou dat laatste idd. Van zulke fratsen. Ik haat het met een passie.
Dat benzine ding had ik twee jaar geleden.
Ik had een iPhone op Mp gezet "zo goed als nieuw". Ik versta daar onder "Net niet nieuw" dus "er kan 1 plekje op zitten"
Als een schilder zegt "zo goed als klaar" is hij dan op 100% of op 95%? Precies, op 95% idd. Maar oké.
Die dude ging ermee onder de lamp ("Kan deze lamp nog hoger" enz). Nou na 5 minuten speuren zag hij een plekje op de camera ring. Toen begon de ellende. Meneer was van mening dat "Zo goed als nieuw" betekend dat hij wel gebruikt is maar er 100% als nieuw uit zou zien. Toen haalde ik het schilders voorbeeld erbij en begon hij helemaal te koken en ging weg.
Prima dacht ik. Ik mailde de volgende al. Ging drie minuten later beneden de intercom. Was het die knakker, ik dacht nog "Hee hij heeft zicht bedacht, want hij is nog zo mooi". Nee hoor ging hij de discussie nog een keer aan via de intercom (ik liet hem niet binnen maar kon hem wel zien op de camera

). Vervolgens begon hij over brandstof. Ik loog mensen voor en hij wilde zijn brandstof vergoed of €100,- minder voor het toestel betalen.
Heb de hoorn erop geflikerd. Hij heeft me nog dagen lang gemaild.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans