heb behalve de 32Gb iPhone mat zwart iPhone 7, ook maar ff voor de zekerheid de 128Gb variant van deze iPhone 7 bij mijn Favorieten gezet.
Mocht ik op t laatste moment twijfelen of de 32Gb onverhoopt sold out zijn, klik ik snel op die 128Gb variant.

*first world problems*

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

2k vs hd ready (720p) :F 8)7 Noem je dat een eerlijke vergelijking?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:37:
heb behalve de 32Gb iPhone mat zwart iPhone 7, ook maar ff voor de zekerheid de 128Gb variant van deze iPhone 7 bij mijn Favorieten gezet.
Mocht ik op t laatste moment twijfelen of de 32Gb onverhoopt sold out zijn, klik ik snel op die 128Gb variant.

*first world problems*
Ervaringen met eerdere pre-orders?
Is het resfreshen als een gek, of een soort ticketshop wachtrij? Zullen ze echt zo snel sold-out zijn?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Novarion schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:40:
[...]

Is het resfreshen als een gek, of een soort ticketshop wachtrij? Zullen ze echt zo snel sold-out zijn?
Nee als het tijd is dan werkt het perfect, geen lotterij, kan soms wel wat laat zijn... Wel nooit meegemaakt dat ze zo een precieze tijd gaven.
[...]

totaal geen eerdere pre order ervaring, nee.

Dat van je gewenste model alvast bij je Favorieten te zetten heb ik her en der gelezen om dat te doen om sneller te kunnen uitchecken/afrekenen. Of het ook daadwerkelijk 100% vlekkeloos gaat verlopen....vraag het me morgen maar zo rond 09.20u :D :D

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Toch benieuwd hoeveel postst dit topic zou hebben als Apple een sd slot in een iPhone zou plaatsen.

Ik gok 75% minder :p

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:12
[...]

Bij sommige modellen is het seconde werk, andere minuten of uren. Maar elke launch is anders en dus geen vast gegeven, maar ga er maar van uit dat je om 9:00 klaar moet zitten.
FrankGuthrie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:38:
[...]

Wat heeft resolutie te maken met het laden van apps?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
schumi1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:43:
Toch benieuwd hoeveel postst dit topic zou hebben als Apple een sd slot in een iPhone zou plaatsen.

Met die 256g is dat nu niet echt meer nodig he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

huh? zit je te blowen ofzo?

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
[...]

Tsja, ik ben vandaag even de iPhone 6s wezen bekijken en in de dagelijkse praktijk merk je toch heel erg weinig van de lagere resolutie. Het scherm is enorm helder, de kleuren zien er goed uit en individuele pixels kan je niet zien. In hoge resolutie video's zal het verschil vast opvallen, maar daar tegenover staat een enorm snel apparaat. Voeg daarbij de zuinigere A10 chip en hoogstwaarschijnlijk een kleine toename in capaciteit van de accu, en je hebt ook nog een sterke batterijduur.

Btw, het is wel echt ontzettend lame om continu de resolutiekaart te spelen als de iPhone weer eens gehakt maakt van een Android Flagship.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
En is pre-order dan direct betalen of pas bij het afhalen afrekenen?

Ik gok dat er dan ook maar 1 modelletje was voor iedere kleur. :)
Novarion schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:45:
En is pre-order dan direct betalen of pas bij het afhalen afrekenen?
thuisbezorging: direct afrekenen

afhalen in 1 van de Apple Store's: daar ter plekke afrekenen

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
[...]

Note 7 van 2016 in vergelijk met een iPhone 6S van 2015? Voornamelijk laadtijd vergelijken? Zou een oneerlijk vergelijk moeten zijn in het voordeel van de Samsung.

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
thibautb schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:44:
[...]

Met die 256g is dat nu niet echt meer nodig he
Nee dat weet Apple ook maar niet iedereen heeft 1000 euro op de plank liggen voor een mobieltje en probeert toch het aantal.GB's te kiezen die ze denken nodig te gaan hebben.

Aan het topic te zien zijn er heel veel toekomstige gebruikers die bij het kiezen van de juiste opslagruimte een nachtje wakker liggen.

• schumi1986
  • Nu online
Ik niet, misschien jij om jezelf te overtuigen voor welk model/opslagruimte je gaat? :9

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 08-09-2016 22:53 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Nog eventjes mannen.. Get Hyped :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
schumi1986 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:50:
[...]

Nee dat weet Apple ook maar niet iedereen heeft 1000 euro op de plank liggen voor een mobieltje en probeert toch het aantal.GB's te kiezen die ze denken nodig te gaan hebben.

Aan het topic te zien zijn er heel veel toekomstige gebruikers die bij het kiezen van de juiste opslagruimte een nachtje wakker liggen.
Klopt ik zit nu mijn hoofd te breken. Als ik dat uitstel naar morgenochtend dan wordt het een impulsactie, dus 128GB. Als ik nu helder nadenk wellicht nog 32GB :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:53:
[...]

Klopt ik zit nu mijn hoofd te breken. Als ik dat uitstel naar morgenochtend dan wordt het een impulsactie, dus 128GB. Als ik nu helder nadenk wellicht nog 32GB :p
ik kom nog € 17,55 tekort voor mijn gewenste model. Kan ik wat van je lenen? Ik betaal terug in termijnen

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Vind de plus helaas wel te duur. 1020 voor een 128gb model is wat gortig. Dus weer een normale editie, zag die plus wel zitten, maar de prijs + het onhandige fietsen met een plus in de broekzak is toch weer naar de normale variant, ook groot zat.

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
09:01 morgenvroeg toch? of is er om 00:00 ook iets gaande?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:54:
[...]

ik kom nog € 17,55 tekort voor mijn gewenste model. Kan ik wat van je lenen? Ik betaal terug in termijnen
Bestellen in UK. Met verzendkosten erbij bespaar je volgens mij serieus iets van 17 euro. Scheelt ook weer terugbetalen met rente aan mij waardoor je in totaal 17,55+1019 was kwijt geweest. Oh en dit advies is gratis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Gek dat je bij de Engelse shop hem al kan reserveren :/
Mensen ervaring met die mensen waar je een postbus kan aanmaken en die hem naar NL sturen??

Hoef ik morgenochtend in elk geval niet wat tijd van mijn werk te snoepen..

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:58:
[...]

Bestellen in UK. Met verzendkosten erbij bespaar je volgens mij serieus iets van 17 euro. Scheelt ook weer terugbetalen met rente aan mij waardoor je in totaal 17,55+1019 was kwijt geweest. Oh en dit advies is gratis.
_O- _O-
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:03:
Gek dat je bij de Engelse shop hem al kan reserveren :/
Mensen ervaring met die mensen waar je een postbus kan aanmaken en die hem naar NL sturen??

Hoef ik morgenochtend in elk geval niet wat tijd van mijn werk te snoepen..
Jij doet niet meer mee :/
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:44:
[...]

Bij sommige modellen is het seconde werk, andere minuten of uren. Maar elke launch is anders en dus geen vast gegeven, maar ga er maar van uit dat je om 9:00 klaar moet zitten.
Afgelopen release wat reserveren uren mogelijk. Vrijwel alle modellen.

Ik verwacht dat door het ontbreken van een nieuwe behuizing Apple de productie goed op orde heeft en het dit jaar ook zo storm niet zal lopen.
[...]

Zoek en gij zult vinden. Er zijn ook zat filmpjes van de S7 of Note tegen de 6s Plus.

Alleen een iets hogere resolutie gaat dat niet drastisch veranderen. Optimalisatie wel en daar ontbreekt het nou precies aan bij Android, buiten het feit dat memory management op de Note 7 beroerd is natuurlijk.
Novarion schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:29:
[...]

Je hebt het behoorlijk terug geschroefd in verhouding met wat je eerder had.
Amazon cloud is misschien wel een goede, betaaldedienst? Plus ik zie ook nog dat je 50GB iCloud hebt.

Als ik het zo zie is 32gb de way to go, en dan (dacht ik) €110 besparen voor flink wat pils. :)
Ja dit is zonder foto's. Puur apps, data uit apps en een 2,5GB offline Playlist (link hieronder)

Dus kan nog onder de 10 GB als ik wil :)

Amazon is een betaal dienst idd. €1,- Pm foto's onbeperkt (ongeacht type foto). Heb er nu 500 GB in ofz.
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:26:
[...]

Als ik zo vrij mag zijn, is dit hét model dat u zoekt meneer http://www.apple.com/nl/s...iphone-se/16gb-spacegrijs
Haha de Baby iPhone. Nee dank je wel 8)7
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:22:
Ik ga gewoon voor de 128GB-versie, die 100 euro of meer of minder maakt ook weinig uit en daarvan zie je bij de verkoop ook nog wel een deel van terug. Niets is verschrikkelijker om elke keer rekening te houden met de opslagcapaciteit.
Mm dat van de verkoop moet ik nog maar zien. Een deel terug krijgen van €100,- meerprijs betekend dan dat je dus bv €150,- meer krijgt dan het instap model.

Dat lijkt me sterk eigenlijk.

Verder stream ik alles en zit alles ik de cloud. Nu 11 GB in gebruikt betekend dat ik nog bijna 3x kan groeien. Dat gaat niet gebeuren in een jaar is mijn verwachting.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Famous

Famous

R 400+

• swv
Mocht jouw vraag nog enigszins serieus zijn, en anders voor andere toekomstige uk bestellingen, dan is forward2me wel een aanrader ;) maar dat ter zijde.

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:09:
[...]

Mocht jouw vraag nog enigszins serieus zijn, en anders voor andere toekomstige uk bestellingen, dan is forward2me wel een aanrader ;) maar dat ter zijde.
Kende hem :+
Haal hem gewoon lekker in Nederland gezien het verschil minimaal is.

Had hem liever gisteren dan vandaag. die 6 van mij is echt pauper :D

• swv
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:04:
[...]

Ik verwacht dat door het ontbreken van een nieuwe behuizing Apple de productie goed op orde heeft en het dit jaar ook zo storm niet zal lopen.

[...]

Verder stream ik alles en zit alles ik de cloud. Nu 11 GB in gebruikt betekend dat ik nog bijna 3x kan groeien. Dat gaat niet gebeuren in een jaar is mijn verwachting.
Excuus ik heb alleen ervaring met de uk release. We weten niet hoe groot de voorraad is dit keer voor NL dus om 9:00 klaar zitten is toch het beste advies. Kan je de rest van de dag andere dingen doen (lees: bestelstatus refreshen).

Houd er rekening mee dat van die 32GB nog iets van 27GB overblijft ofzo. Weet iemand dat aantal exact? Daar zit ik namelijk nog mee om toch voor 128GB te gaan.

Grrr ik krijg echt typtyfus van dat Android toetsenbord. Ik dacht dat alleen op iOS reageren op Tweakers zo'n gepriegel was.

[ Voor 7% gewijzigd door swv op 08-09-2016 23:16 ]

Verwijderd

Vanaf wanneer is de iPhone gewoon in de apple store te koop? 16 september? :)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:04:
[...]

[...]

Zoek en gij zult vinden. Er zijn ook zat filmpjes van de S7 of Note tegen de 6s Plus.

Alleen een iets hogere resolutie gaat dat niet drastisch veranderen. Optimalisatie wel en daar ontbreekt het nou precies aan bij Android, buiten het feit dat memory management op de Note 7 beroerd is natuurlijk.

[...]

Ja dit is zonder foto's. Puur apps, data uit apps en een 2,5GB offline Playlist (link hieronder)

Dus kan nog onder de 10 GB als ik wil :)

Amazon is een betaal dienst idd. €1,- Pm foto's onbeperkt (ongeacht type foto). Heb er nu 500 GB in ofz.

[...]

Haha de Baby iPhone. Nee dank je wel 8)7

[...]

Mm dat van de verkoop moet ik nog maar zien. Een deel terug krijgen van €100,- meerprijs betekend dan dat je dus bv €150,- meer krijgt dan het instap model.

Dat lijkt me sterk eigenlijk.

Ik heb het natuurlijk over de 2e hands prijzen, daar zijn de modellen met meer opslag ook gewoon duurder. Ik wissel namelijk per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:13:
[...]

Excuus ik heb alleen ervaring met de uk release. We weten niet hoe groot de voorraad is dit keer voor NL dus om 9:00 klaar zitten is toch het beste advies. Kan je de rest van de dag andere dingen doen (lees: bestelstatus refreshen).

Houd er rekening mee dat van die 32GB nog iets van 27GB overblijft ofzo. Weeg iemand dat aantal exact? Daar zit ik namelijk nog mee om toch voor 128GB te gaan.
Ik over de Duitse :)
(Store pick-up)

Ik heb een iPad Mini Retina 32 GB en daarvan is 28,05 GB beschikbaar met iOS 10. Zoiets zal ook wel op de iPhone lijkt me.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:35
Ik twijfel nog. Ophalen of verzenden bij bestellen bij Apple. Neem aan dat ophalen betekent dat je hem een dag eerder hebt dan laten verzenden. Wat denken jullie?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Famous

Famous

R 400+

GAEvakYD schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:15:
Ik twijfel nog. Ophalen of verzenden bij bestellen bij Apple. Neem aan dat ophalen betekent dat je hem een dag eerder hebt dan laten verzenden. Wat denken jullie?
Ik denk dat jij verkeerd denkt.
Ze worden gewoon een dag eerder verzonden zodat jij ze op de release hebt ;)

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:15:
[...]

Ik heb het natuurlijk over de 2e hands prijzen, daar zijn de modellen met meer opslag ook gewoon duurder. Ik wissel namelijk per jaar.
Ja dat snap ik. Daar heb ik het ook over.

Jij zegt "daar krijg je nog wat terug".
Als je er echter €110,- meer voor krijgt krijg je niets terug, krijg je €90,- meer dan lever je nog een €20,- in.

Je krijgt dus pas wat terug als je meer dan €110,- meer vangt en mijn ervaring is dat dit meestal niet gebeurd.

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:17:
[...]

Als je er echter €110,- meer voor krijgt krijg je niets terug, krijg je €90,- meer dan lever je nog een €10,- in.

Je krijgt dus pas wat terug als je meer dan €110,- meer vangt en mijn ervaring is dat dit meestal niet gebeurd.
Ik bedoel dat ik wat geld terugzie van de meerprijs die ik nu betaal. Op een iPhone kijk ik niet op een paar tientjes meer of minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:17:
[...]

Als je er echter €110,- meer voor krijgt krijg je niets terug, krijg je €90,- meer dan lever je nog een €10,- in.

Wil je niet een mooie 'beschaafde' (snap je hem..) iPhone 6 kopen?
One of a kind :D

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:35
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:16:
[...]

Ik denk dat jij verkeerd denkt.
Ze worden gewoon een dag eerder verzonden zodat jij ze op de release hebt ;)
Ow dat zou mooi zijn. Als dat echt zo is, dan kies ik voor verzenden.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

Kun je de iPhone 7 vanaf 16 september ook gewoon kopen zonder te pre-orderen? Of is dit nog later?

• NotSoSteady
GAEvakYD schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:19:
[...]

Ow dat zou mooi zijn. Als dat echt zo is, dan kies ik voor verzenden.
Bij Apple was dat met de release van de iPhone 4s niet zo, daar kreeg je hem een week later. Misschien is dat nu wel anders aangezien dat alweer enkele jaren geleden was, daarna ook nooit meer wat via Apple besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:18:
[...]

Wil je niet een mooie 'beschaafde' (snap je hem..) iPhone 6 kopen?
One of a kind :D
Zeker je lolbroek en grapjurk aan vanavond? Niet de beste combi he ;)

Ik sta morgen nog wel voor een uitdaging trouwens. Om 9:00 uur zowel een iPhone 7 Plus bestellen als kaartjes voor Najib Amhali :7

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:21:
Kun je de iPhone 7 vanaf 16 september ook gewoon kopen zonder te pre-orderen? Of is dit nog later?
Er is altijd een voorraad voor de winkels, maar hoe groot die is weet niemand.

• Famous

Famous

R 400+

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:21:
[...]

Bij Apple was dat met de release van de iPhone 4s niet zo, daar kreeg je hem een week later. Misschien is dat nu wel anders aangezien dat alweer enkele jaren geleden was, daarna ook nooit meer wat via Apple besteld.
Dit is tegenwoordig toch nooit.. Lijkt me sterk dat Apple dit wel zou doen.
Of het nou om een game of weet ik veel wat gaat, alles wordt eerder verzonden..

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:22:
[...]

Ik sta morgen nog wel voor een uitdaging trouwens. Om 9:00 uur zowel een iPhone 7 Plus bestellen als kaartjes voor Najib Amhali :7
Nee hoor, ik ben gewoon de leukste thuis :Y

• swv
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:22:
[...]

Er is altijd een voorraad voor de winkels, maar hoe groot die is weet niemand.
Weet je dit zeker?

• NotSoSteady
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:22:
[...]

Dit is tegenwoordig toch nooit.. Lijkt me sterk dat Apple dit wel zou doen.
Of het nou om een game of weet ik veel wat gaat, alles wordt eerder verzonden..
Nee, maar we hebben het hier over Apple.

• NotSoSteady
Tuurlijk of denk je dat Apple een telefoon gaat lanceren en tegen iedereen winkel zegt: "nee sorry hij komt pas volgende week want alles is online verkocht".
Vind dat verkopen op MP altijd wel een gedoe hoor trouwens.

- Komt er weer een sloeber aan de deur afpingelen omdat de kabeltjes niet in het plastic zitten.
- Gaan ze zeuren over brandstof kosten als het ze niet zint.
- Spreek je een prijs af willen ze in huis minder betalen.
- Hebben ze ineens pech met de auto waardoor ze zogenaamd de afspraak niet halen
- Komen ze heel interessant vertellen dat hij voor de vrouw is omdat ze zelf wel alles nieuw kopen.
- Willen ze dat je een dingetje briefje ondertekend waarop staat dat ze hem voor je overnemen.
- willen ze het geld overmaken "waar je bijstaat"
- Heb je net je adres gegeven. Reageren ze nergens meer op.
- hebben ze alleen een briefje van €500,-

Enz enz 8)7

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:22:
[...]

IPhone 7 en dan lekker naar Daniël Arends gaan. Die is wel grappig namelijk :+

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:26:

- Komt er weer een sloeber aan de deur afpingelen omdat de kabeltjes niet in het plastic zitten.
- Hebben ze ineens pech met de auto waardoor ze zogenaamd de afspraak niet halen
- Komen ze heel interessant vertellen dat hij voor de vrouw is omdat ze zelf wel alles nieuw kopen.
- Willen ze dat je een dingetje briefje ondertekend waarop staat dat ze hem voor je overnemen.

Enz enz 8)7
Ik heb serieus nog nooit 1 van die dingen meegemaakt, terwijl ik twee jaar geleden toch nog meer dan 10 exemplaren van de iPhone 6 verkocht, jij woont in een ghetto? 8)

• swv
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:24:
[...]

Tuurlijk of denk je dat Apple een telefoon gaat lanceren en tegen iedereen winkel zegt: "nee sorry hij komt pas volgende week want alles is online verkocht".
Nou die verhalen meen ik wel gelezen te hebben vorig jaar met dat nieuwe reserveringssysteem. Dat mensen werden weggestuurd met de vraag eerst een reservering te doen. Of ben ik in de war met iets anders?
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:27:
[...]

Ik heb serieus nog nooit 1 van die dingen meegemaakt, terwijl ik twee jaar geleden toch nog meer dan 10 exemplaren van de iPhone 6 verkocht, jij woont in een ghetto? 8)
Nooit? Mazzelaar.

Kom welgeteld 1x per jaar op Marktplaats en dat is om de iPhone van het jaar ervoor te verkopen :)

Altijd irritatie. Bij mijn vriendin hetzelfde trouwens, komen ze niet enz. Haat.

Ik woon gewoon in de Binnenstad van het prachtige Gorinchem :)

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:26:

Enz enz 8)7
Moet zeggen dat ik redelijk wat verkocht heb via MP of hier of via via gewoon maar alle bovenste komen mij niet echt bekend voor. Zeker die over brandstof niet??
Afpingelen niet echt, wel eens dat ze vragen wat de prijs was maar daar ben ik heel duidelijk in. Je weet de prijs, staat het je niet aan? Adios!

ik ga daar echt niet moeilijk over doen en met smoesjes kunnen ze direct de deur uit.
Laatst bij een Turk; 100,- afgesproken en meneer zegt, 80 euro toch?
Trek het uit zijn handen en zeg 'zo doe ik geen zaken, fijne dag' Wat denk je.. Trekt twee briefjes van 50 uit zijn zak en betaald.. Vraag me af of hij überhaupt wel 80 euro had :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:29:
[...]

Nooit? Mazzelaar.

Kom welgeteld 1x per jaar op Marktplaats en dat is om de iPhone van het jaar ervoor te verkopen :)

Altijd irritatie. Bij mijn vriendin hetzelfde trouwens, komen ze niet enz. Haat.

Als iemand bij mij ging afdingen, dan konden ze gelijk vertrekken. Misschien scheelde het wel dat het ging om nieuwe toestellen waarvoor ze ook nog een kleine "bonus" moesten betalen. De echte Apple-fans.

• NotSoSteady
Een andere tip voor jullie is Gravis.de, daar heb ik twee jaar geleden mijn iPhone besteld en die leveren ook in Duitsland, vaak grote voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:29:
[...]

Nooit? Mazzelaar.

Vraagprijs hoger maken, simpel.
Niet té laag gaan zitten. Zo heb je iets ruimte om te onderhandelen en blijven die paupers welke je net benoemt weg.

Win win.

• Famous

Famous

R 400+

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:33:
Een andere tip voor jullie is Gravis.de, daar heb ik twee jaar geleden mijn iPhone besteld en die leveren ook in Duitsland, vaak grote voorraad.
Je weet dat NL nu bij de eerste release zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:34:
[...]

Je weet dat NL nu bij de eerste release zit?
Nee, vertel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zal ik het zingen voor je anders?
Pakkend deuntje.. Blijft het misschien hangen..

:+

• swv
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PfJV0U4nORkTya8giP1CrjaF/full.png
Tik tak tik tak tik tak.. Ik ga uit verveling maar slapen denk ik.
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:27:
[...]

IPhone 7 en dan lekker naar Daniël Arends gaan. Die is wel grappig namelijk :+
True, maar die kaartjes kan ik nu niet bestellen en die van Najib wel. Ook al zijn die niet voor mij bedoeld. Goede timing ook om ja te zeggen tegen diegene om het morgenochtend even te doen |:( Maar ach mijn gewenste iPhone model zal nog uuuuuren beschikbaar zijn. Toch ;)

[ Voor 68% gewijzigd door swv op 08-09-2016 23:43 ]

• NotSoSteady
Alle retailers die zich netjes aan de releasedatum houden, zozo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:32:
[...]

Moet zeggen dat ik redelijk wat verkocht heb via MP of hier of via via gewoon maar alle bovenste komen mij niet echt bekend voor. Zeker die over brandstof niet??
Afpingelen niet echt, wel eens dat ze vragen wat de prijs was maar daar ben ik heel duidelijk in. Je weet de prijs, staat het je niet aan? Adios!

ik ga daar echt niet moeilijk over doen en met smoesjes kunnen ze direct de deur uit.
Laatst bij een Turk; 100,- afgesproken en meneer zegt, 80 euro toch?
Trek het uit zijn handen en zeg 'zo doe ik geen zaken, fijne dag' Wat denk je.. Trekt twee briefjes van 50 uit zijn zak en betaald.. Vraag me af of hij überhaupt wel 80 euro had :+
Haha nou dat laatste idd. Van zulke fratsen. Ik haat het met een passie.

Dat benzine ding had ik twee jaar geleden.
Ik had een iPhone op Mp gezet "zo goed als nieuw". Ik versta daar onder "Net niet nieuw" dus "er kan 1 plekje op zitten"

Als een schilder zegt "zo goed als klaar" is hij dan op 100% of op 95%? Precies, op 95% idd. Maar oké.

Die dude ging ermee onder de lamp ("Kan deze lamp nog hoger" enz). Nou na 5 minuten speuren zag hij een plekje op de camera ring. Toen begon de ellende. Meneer was van mening dat "Zo goed als nieuw" betekend dat hij wel gebruikt is maar er 100% als nieuw uit zou zien. Toen haalde ik het schilders voorbeeld erbij en begon hij helemaal te koken en ging weg.

Prima dacht ik. Ik mailde de volgende al. Ging drie minuten later beneden de intercom. Was het die knakker, ik dacht nog "Hee hij heeft zicht bedacht, want hij is nog zo mooi". Nee hoor ging hij de discussie nog een keer aan via de intercom (ik liet hem niet binnen maar kon hem wel zien op de camera >:) ). Vervolgens begon hij over brandstof. Ik loog mensen voor en hij wilde zijn brandstof vergoed of €100,- minder voor het toestel betalen.

Heb de hoorn erop geflikerd. Hij heeft me nog dagen lang gemaild.

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:39:
[...]

Ik had een iPhone op Mp gezet "zo goed als nieuw". Ik versta daar onder "Net niet nieuw" dus "er kan 1 plekje op zitten"

Als een schilder zegt "zo goed als klaar" is hij dan op 100% of op 95%? Precies, op 95% idd. Maar oké.

Die dude ging ermee onder de lamp ("Kan deze lamp nog hoger" enz). Nou na 5 minuten speuren zag hij een plekje op de camera ring. Toen begon de ellende. Meneer was van mening dat "Zo goed als nieuw" betekend dat hij wel gebruikt is maar er 100% als nieuw uit zou zien. Toen haalde ik het schilders voorbeeld erbij en begon hij helemaal te koken en ging weg.

Prima dacht ik. Ik mailde de volgende al. Ging drie minuten later beneden de intercom. Was het die knakker, ik dacht nog "Hee hij heeft zicht bedacht, want hij is nog zo mooi". Nee hoor ging hij de discussie nog een keer aan via de intercom (ik liet hem niet binnen maar kon hem wel zien op de camera >:) ). Vervolgens begon hij over brandstof. Ik loog mensen voor en hij wilde zijn brandstof vergoed of €100,- minder voor het toestel betalen.

Haha, wat een mafkees. Ik moet mijn iPhone 6s straks ook nog verkopen, maar zit een behoorlijke kras in het scherm. Het goede nieuws is dat het scherm een klein probleem heeft met de backlight, dus die laat ik volgende week vrijdag nog even repareren, een week voordat de garantie is verlopen. Scheelt weer een hoop gezeur op MP.

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 08-09-2016 23:43 ]

• Novarion
Waar is die mailconversatie? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:39:
[...]

Haha, geweldig.
Hij heeft in elk geval passie, ofja.. het is een volhouder :+ Ik zou hier echt een week plezier van hebben als die bleef mailen _O-

Nee, ben daar gelukkig heel simpel in. Zet in de advertentie hoe en wat het is of mis mee is. Prijs afgesproken is prijs afgesproken, zeiken erover en je staat net zo hard weer buiten.
Zelf ding ik natuurlijk wel af maar dat is meer omdat zoveel mensen 'gierig' worden als ze geld zien :')

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:41:
[...]

Haha, wat een mafkees. Ik moet mijn iPhone 6s straks ook nog verkopen, maar zit een behoorlijke kras in het scherm. Het goede nieuws is dat het scherm een klein probleem heeft met de backlight, dus die laat ik volgende week vrijdag nog even repareren, een week voordat de garantie is verlopen. Scheelt weer een hoop gezeur op MP.
Ik waterschade (alle twee mijn speakers verrot).
Zaterdag een afspraak bij "de bar", is verzekerd (koop ze altijd met mijn CC) dus hoop op een Swap voor 350,-
Haha nou er was geen conversatie. Hij stuurde naar mij. Ik reageerde niet.

Heb het helaas niet bewaard. Altijd jammer gevonden.

• swv
Tja dan kan je nog zo simpel zijn, als er dan een andere simpele langskomt die moeilijk gaat doen...

Als je dat gedoe niet wilt is https://nl.webuy.com ook nog een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:47:
[...]

Zaterdag een afspraak bij "de bar", is verzekerd (koop ze altijd met mijn CC) dus hoop op een Swap voor 350,-

[...]

Volgens mij kun je altijd een swap doen voor dat bedrag.

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:47:
[...]

[...]

Welke telefoon heb je?
Volgens mij gaat een vriend van mij een 6 Plus omruilen voor 250,- euro..

• Famous

Famous

R 400+

Alles begint langzaam op te komen..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QTlI8nz.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Weet iemand een dobbelapp ofzo? Dus als ik 32 en 128 invoer dat de app voor mij kiest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:54:
Weet iemand een dobbelapp ofzo? Dus als ik 32 en 128 invoer dat de app voor mij kiest?
Ik heb gedobbeld voor je. Neem de 128GB want daar kun je geen spijt van krijgen. de 32GB wel.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:04
1-3 is 32 en 4-6 is 128. Of wil je zeggen dat je geen dobbelstenen in huis hebt😅

• NotSoSteady
Afbeeldingslocatie: http://www.magic8ball.org/wordpress/wp-content/uploads/Use_The_Magic_8_Ball_And_Have_Fun.jpg

• Famous

Famous

R 400+

NeHoX schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:55:
[...]

Ik heb gedobbeld voor je. Neem de 128GB want daar kun je geen spijt van krijgen. de 32GB wel.
Sst. Ik neem de 32GB :+

Al heb ik nog 5GB over op mijn 16GB versie dus meer dan zat :D :D

• NotSoSteady
In Duitsland zijn de iPhones een tientje goedkoper. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:00
Ik heb één keer meegemaakt met een 16GB 5S dat de melding "te weinig opslag" dagelijks terugkwam en heb daar zo'n grieveshekel aan gekregen dat ik liever veel te veel heb dan net genoeg.. Daarom nu van 64GB (40+ in gebruik) naar 128GB

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

• swv
We kunnen ook de voorraad eerlijk onder elkaar verdelen. Lijkt mij strategischer.

Bij KPN hebben ze de MB deler. Apple zou een GB deler moeten fixen.

Maargoed dit houd mij nog wakker xD

Gaat iedereen zo'n beetje voor zwart eigenlijk?

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 09-09-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bokkow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:58:
Ik heb één keer meegemaakt met een 16GB 5S dat de melding "te weinig opslag" dagelijks terugkwam en heb daar zo'n grieveshekel aan gekregen dat ik liever veel te veel heb dan net genoeg.. Daarom nu van 64GB (40+ in gebruik) naar 128GB
Klopt, ik heb vorig jaar de stap gemaakt naar de iPhone 6s 64GB en dat blijkt de juist te zijn, nu nog wel 32GB over.
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:59:
We kunnen ook de voorraad eerlijk onder elkaar verdelen. Lijkt mij strategischer.

Bij KPN hebben ze de MB deler. Apple zou een GB deler moeten fixen.

Maargoed dit houd mij nog wakker xD

Gaat iedereen zo'n beetje voor zwart eigenlijk?
Yes, wilde eerst gitzwart, maar als Apple begint met waarschuwen, dan weet ik genoeg.

[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 09-09-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:56:
[...]

Sst. Ik neem de 32GB :+

Al heb ik nog 5GB over op mijn 16GB versie dus meer dan zat :D :D
Daar krijg je spijt van. Filmpjes maken, spotify lijstje offline. 32GB krijg je spijt van. Helemaal als je weer 1 a 2 iOS versies verder bent die meer ruimte in beslag nemen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:50:
[...]

Volgens mij kun je altijd een swap doen voor dat bedrag.
Echt? Ooh Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Matzwarte 128gb gaat het worden.
Jaar geleden de 6 gekocht bij een abonnement, 2 maanden geleden vervangen voor een 6s omdat de 6 in het water was gevallen, en nu upgraden naar de 7. Al verwacht ik nog wel een redelijke prijs te krijgen voor mn 6s, totaal onbeschadigd :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeHoX schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:01:
[...]

Daar krijg je spijt van. Filmpjes maken, spotify lijstje offline. 32GB krijg je spijt van. Helemaal als je weer 1 a 2 iOS versies verder bent die meer ruimte in beslag nemen.
2 iOS versies verder? Dan heb ik hem al lang niet meer joh. Dan is de 8s al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

bokkow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:58:
Eens in de zoveel tijd backup ik mijn foto's/video's en pleur die er dan ook gelijk af.
Apps? Mwah, een paar simpele zoals ING, Rabobank, PostNL, Auto verkoop apps en Aral (naast de gebruikelijk FB en WA).
Kom niet eens in de buurt van vol zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
[...]

Nee want dan is daar de iPhone 8 alweer. Althans ik kijk tot nu toe altijd een jaar vooruit. Maar misschien ga ik hierna wel matigen. De prijzen moeten echt niet verder omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novarion
Op die beslissing te maken. Analyseer je huidige gebruik. Dat moet het eigenlijk heel makkelijk maken om te kiezen. Gebruik je 20-25 of minder (na even weggooien van meuk en overbodige filmpjes van je hamster) Lekker voor de 32 gaan en zoals eerder gezegd bier halen voor die €110 die je over hebt. :) Makkie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:06
Ik herken het wel met het verkopen van een iPhone. Het is ook best lastig. En dan heb je soms mensen die de volgende dag nog gaan mailen of bellen dat er toch iets niet werkt. Ik heb dan ook de gewoonte om op een neutrale plek af te spreken en samen het toestel te inspecteren, met een hele waslijst aan controles:
  • We bekijken samen het toestel en zijn het erover eens dat eventuele beschadigingen conform de beschrijving zijn
  • De koper steekt z'n simkaart erin en zet 'm aan, we controleren of hij verbinding met het netwerk maakt en of bellen lukt zodat we allebei zeker weten dat er geen simlock op zit
  • En uiteraard weet je dan ook dat de microfoon en luidspreker goed zijn
  • We controleren samen of de dataverbinding het doet, zowel via 3G als Wifi. Ook Bluetooth
  • We controleren samen of beide camera's het goed doen
  • We controleren samen of er geen iCloud lock op zit
  • Of de oplader het doet
  • Of het scherm goed is (barsten, kleuren, vlekken, dode pixels)
  • Of de digitizer goed is en over het hele scherm werkt (touchscreen)
  • Of de oordopjes en koptelefoonaansluiting het doen
  • Of de knopjes allemaal goed reageren
  • Of Touch-id werkt
  • Of het IMEI-nummer als gestolen geregistreerd staat
  • Of de lichtsensor, nabijheidssensor en kompas het doen
  • enz enz enz
Meestal is het dan wel duidelijk dat het toestel goed is. Ik bewaar ook altijd het doosje, boekjes en alles wat er origineel bij hoort, dat maakt ook wel een goede indruk.

Maar waar ik me nog het meest aan erger zijn al die onzinbiedingen, mijn hemel, denken ze echt dat ik een jaar oude iPhone voor 100 euro ga wegdoen, doodmoe word je ervan...

Ontopic: Ja, ik ga upgraden van een 6S silver 64GB naar een 7 matzwart 128GB, morgenochtend even met KPN bellen hoeveel ik moet betalen als ik m'n abonnement verleng. De 6S is helemaal netjes en komt op Marktplaats, als tegen die tijd tenminste geen vriend of familielid er een claim op heeft gelegd :)

[ Voor 8% gewijzigd door PhilipsFan op 09-09-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Heb een of twee lijsten offline staan maar heb nog genoeg ruimte over en kwaliteit staat op max.
iOS update ik eigenlijk altijd via de Macbook dus sla lokaal (als het goed is) niets op op de iPhone.

Filmpjes maak ik amper, ben meer iemand die geniet van het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mijn iPhone heeft straks net zoveel opslag als mijn MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:00
Is er dit jaar een speciale reserveringspagina of via de reguliere store pagina?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PhilipsFan schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:04:
Ik herken het wel met het verkopen van een iPhone. Het is ook best lastig. En dan heb je soms mensen die de volgende dag nog gaan mailen of bellen dat er toch iets niet werkt. Ik heb dan ook de gewoonte om op een neutrale plek af te spreken en samen het toestel te inspecteren, met een hele waslijst aan controles:
  • We bekijken samen het toestel en zijn het erover eens dat eventuele beschadigingen conform de beschrijving zijn
  • De koper steekt z'n simkaart erin en zet 'm aan, we controleren of hij verbinding met het netwerk maakt en of bellen lukt zodat we allebei zeker weten dat er geen simlock op zit
  • En uiteraard weet je dan ook dat de microfoon en luidspreker goed zijn
  • We controleren samen of de dataverbinding het doet, zowel via 3G als Wifi. Ook Bluetooth
  • We controleren samen of beide camera's het goed doen
  • We controleren samen of er geen iCloud lock op zit
  • Of de oplader het doet
  • Of het scherm goed is (barsten, kleuren, vlekken, dode pixels)
  • Of de digitizer goed is en over het hele scherm werkt (touchscreen)
  • Of de oordopjes en koptelefoonaansluiting het doen
  • Of de knopjes allemaal goed reageren
  • Of Touch-id werkt
  • Of het IMEI-nummer als gestolen geregistreerd staat
  • Of de lichtsensor, nabijheidssensor en kompas het doen
  • enz enz enz
Meestal is het dan wel duidelijk dat het toestel goed is. Ik bewaar ook altijd het doosje, boekjes en alles wat er origineel bij hoort, dat maakt ook wel een goede indruk.

Maar waar ik me nog het meest aan erger zijn al die onzinbiedingen, mijn hemel, denken ze echt dat ik een jaar oude iPhone voor 100 euro ga wegdoen, doodmoe word je ervan...

Ontopic: Ja, ik ga upgraden van een 6S silver 64GB naar een 7 matzwart 128GB, morgenochtend even met KPN bellen hoeveel ik moet betalen als ik m'n abonnement verleng. De 6S is helemaal netjes en komt op Marktplaats, als tegen die tijd tenminste geen vriend of familielid er een claim op heeft gelegd :)
Toch grappig om te lezen hoe verschillend mensen dingen verkopen..
Bij mij is het what you see is what you get.. Willen ze dag erna nog ergens op terug komen? Helaas, ben geen instantie. Zoek je geluk maar ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Novarion schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:04:
Op die beslissing te maken. Analyseer je huidige gebruik. Dat moet het eigenlijk heel makkelijk maken om te kiezen. Gebruik je 20-25 of minder (na even weggooien van meuk en overbodige filmpjes van je hamster) Lekker voor de 32 gaan en zoals eerder gezegd bier halen voor die €110 die je over hebt. :) Makkie toch?
Ja maar waar ik bang voor ben is dat ik nu a zeg en straks b doe. Ik heb mijn vorige iPhone opgeruimd van iets van 50GB naar 17 a 18GB. Daar kan nog wat vanaf, maar ik vind het moeilijk om te voorspellen of ik daar dan content mee ben. Ik prik er niet ff makkelijk een SD kaart bij als content tijdelijk toeneemt. Mja, mijn probleem. Ik slaap er nog even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Ik heb nog een prima 64gb 6, maar zie het niet echt zitten om dit via MP te verkopen. Bij recycle michael (klinkt louche, i know) maar ze betalen wel en bieden ongeveer €400, voor die paar tientjes extra skip ik MP wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:15:
[...]

Ja maar waar ik bang voor ben is dat ik nu a zeg en straks b doe. Ik heb mijn vorige iPhone opgeruimd van iets van 50GB naar 17 a 18GB. Daar kan nog wat vanaf, maar ik vind het moeilijk om te voorspellen of ik daar dan content mee ben. Ik prik er niet ff makkelijk een SD kaart bij als content tijdelijk toeneemt. Mja, mijn probleem. Ik slaap er nog even over.
Met 17-18 ga je 't in ieder geval redden. Dus je kan content zijn met de 32.
Of het stemmetje in je hoofd (Apple marketing) je voor de 128 laat gaan zie je morgenochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
tja, de plus lijkt leuk, maar 32gb is echt krap dan, en dan betaal je nog meer dan voor een 128gb 7 ook.

Ik reserveer bij Apple, en kijk daarna wanneer ik mag verlengen wel of t-mobile leuke prijzen bied voor de plus. Mocht dat zo zijn, dan annuleer ik de Apple versie en wacht ik netjes op t-mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Ik denk dat ik er praktisch over uit ben. :)
Voor nu zeg ik 32gb. Waarom?

Vorig jaar voor de 6s Keynote: Ze kunnen echt geen 16gb meer hebben, velen hikte tegen die 16gb aan. Ik ook, en dat ging ik dus ook echt niet meer doen, Apple vast ook niet...32gb wordt de nieuwe standaard. En dat vond ik best. De verbazing was alom, ze gaan door met die akelige 16gb... dan maar de.. geen 32? Tsja dan wordt het 64gb. Te veel, maar nooit meer die 16gb!

Dat akelige gat tussen opslag is wat Apple verdomd slim en vervelend doet (6s geen 32gb, 7 geen 64gb). Nu zijn de fanatieke gebruikers over op 64gb. En daar zijn vele dik in orde mee, nu terug gaan een stap lager naar 32gb is dan een stap terug in opslag. Zo was de 16gb vorig jaar een twijfelaar, en zo is nu de iPhone 7 32gb een twijfelaar geworden. Upselling van het zuiverste water.

Als ik mijn opslag wat manage, kom ik realistisch gezien lang niet aan die 32gb. Ik weiger dus mee te gaan in de onzekerheid die ze marketingtechnisch meegeven met de beschikbare formaten. 32gb is prima, laat die 128gb maar knipogen! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Novarion schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 01:15:
Ik denk dat ik er praktisch over uit ben. :)
Voor nu zeg ik 32gb. Waarom?

Vorig jaar voor de 6s Keynote: Ze kunnen echt geen 16gb meer hebben, velen hikte tegen die 16gb aan. Ik ook, en dat ging ik dus ook echt niet meer doen, Apple vast ook niet...32gb wordt de nieuwe standaard. En dat vond ik best. De verbazing was alom, ze gaan door met die akelige 16gb... dan maar de.. geen 32? Tsja dan wordt het 64gb. Te veel, maar nooit meer die 16gb!

Dat akelige gat tussen opslag is wat Apple verdomd slim en vervelend doet (6s geen 32gb, 7 geen 64gb). Nu zijn de fanatieke gebruikers over op 64gb. En daar zijn vele dik in orde mee, nu terug gaan een stap lager naar 32gb is dan een stap terug in opslag. Zo was de 16gb vorig jaar een twijfelaar, en zo is nu de iPhone 7 32gb een twijfelaar geworden. Upselling van het zuiverste water.

Als ik mijn opslag wat manage, kom ik realistisch gezien lang niet aan die 32gb. Ik weiger dus mee te gaan in de onzekerheid die ze marketingtechnisch meegeven met de beschikbare formaten. 32gb is prima, laat die 128gb maar knipogen! ;)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/51712553.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het weghalen van de 3.5mm poort weerhoudt me om te upgraden. Voornaamste reden is dat ik verwacht dat Apple een keer zijn Lightning aansluiting gaat veranderen. Ik wil mezelf qua accessoires niet teveel afhankelijk maken van ze.

Edit: excuses verkeerde topic zag ik net. Veel plezier met jullie aanschaf :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hanky74 op 09-09-2016 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
Appel store down?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste