Dat heb je goed gezien.
Ff zorgen dat ik om 08:59:59 niet in de auto aan het rijden ben 🙉
Even zorgen dat ik geen calls krijg tussen 8:55 en 9:05
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Maar in vliegtuigmodus kan je niet bestellenSpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:38:
Even zorgen dat ik geen calls krijg tussen 8:55 en 9:05

Jawel, WiFi kan wel aan he maar nee calls op het werksww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:47:
[...]
Maar in vliegtuigmodus kan je niet bestellen
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ow ja idd, ik combineerde jouw reactie met die van Typhone in de auto.SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:49:
[...]
Jawel, WiFi kan wel aan he maar nee calls op het werkdaar ook nog gewoon een deskfoon
Ik zit er klaar voor. 32 of 128
Maar de pre-orders bij vodafone is puur op basis van zonder abo? Of ook met abo?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
MacBook -----gereed: check!
iPad Mini------gereed: check
iPhone ------gereed: check
Let the hunt begin!
goedemorgen mede-Apple patienten
iPad Mini------gereed: check
iPhone ------gereed: check
Let the hunt begin!
goedemorgen mede-Apple patienten
[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 09-09-2016 07:56 ]
Zijn er toevallig nog abonnementen die het laagste van het laagste hebben (mb/minuten) en dat je dan nog alleen voor het toestel per maand betaal?
Ik wil een abonnement nemen voor mijn moeder (ze gebruikt het toestel niet veel, maar als ze iets wil doen buitenshuis dan kan dat). Ik mag het toestel dan zelf hebben.
Jammer genoeg zie ik nog nergens abonnementskosten in het algemeen
Zijn die om 09:01 ook online?
Ik wil een abonnement nemen voor mijn moeder (ze gebruikt het toestel niet veel, maar als ze iets wil doen buitenshuis dan kan dat). Ik mag het toestel dan zelf hebben.
Jammer genoeg zie ik nog nergens abonnementskosten in het algemeen
Ik denk dat dat aan de providers ligt, daar heeft Apple dus geen invloed op.Knamix schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:58:
Zijn er toevallig nog abonnementen die het laagste van het laagste hebben (mb/minuten) en dat je dan nog alleen voor het toestel per maand betaal?
Jammer genoeg zie ik nog nergens abonnementskosten in het algemeen![]()
Volg ook even dit topic: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[ Voor 7% gewijzigd door Security op 09-09-2016 08:00 ]
Wanneer ik de iPhone via de app store bestel maar in Duitsland (Koln) afhaal, heb ik dan wel gewoon 2 jaar garantie via Nederlandse support.
Of raden jullie aan om dan toch maar even een dagje uit naar A'dam te pakken?
Moet ook wel als ze zo snel krassenMelvinW schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:03:
Bij Vodafone F&F krijg je er een gratis cover bij:
[afbeelding]
Edit; Apple store geeft ook de melding 'We've got something special in store for you'
Zou dit enkel de nieuwe phone zijn of nog meer

[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 09-09-2016 08:12 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dank uSecurity schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:58:
[...]
Ik denk dat dat aan de providers ligt, daar heeft Apple dus geen invloed op.
Volg ook even dit topic: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Waarom niet thuisbezorgen of bij je lokale UPS Access Point?RVE_NL schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:07:
Wanneer ik de iPhone via de app store bestel maar in Duitsland (Koln) afhaal, heb ik dan wel gewoon 2 jaar garantie via Nederlandse support.
Is UPS dé bezorgdienst van Apple? Of gebruiken ze ook die prutsers van PostNL?sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:12:
[...]
Waarom niet thuisbezorgen of bij je lokale UPS Access Point?
Ik weet hier eigenlijk geen goed antwoord op te geven. Verzending naar je lokale winkelcentrum is altijd naar UPS/Kiala punten.Geert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:14:
[...]
Is UPS dé bezorgdienst van Apple? Of gebruiken ze ook die prutsers van PostNL?
Bij ons komt UPS altijdGeert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:14:
[...]
Ik denk er ook sterk aan..Mijn 6s 64GB SG in nieuwstaat te verkopen en de 7 32GB te halen..moet er wel weer 200,- bij denk ik..550,- voor mijn 6s haalbaar? Passen de cases trouwens 1 op 1 op de 7? Heb nu een hele mooie uit America namelijk…Verschil met afhalen is dat je in de winkel betaald en bezorgen moet je gelijk betalen dacht ik?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Apple maakt gebruik van UPS en DHL ExpressGeert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:14:
[...]
Ik ben bang dat ik hem dan niet op de 16e geleverd krijg.. of hebben jullie hier goede ervaring mee?sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:12:
[...]
Waarom niet thuisbezorgen of bij je lokale UPS Access Point?
ah, okay....thanks!MelvinW schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:19:
[...]
Apple maakt gebruik van UPS en DHL Express
twijfel alleen nog; thuisbezorging met de kans de hele dag thuis moeten wachten of afhalen hier bij de Appl Store in Den Haag in een vast tijd-slot..... mmmm
Precies hetzelfde gedaan en zit ook met dit dilemma haha. Merk wel dat hoe meer opslag je hebt, hoe minder je opruimt en hoe meer rotzooi je laat staan als in foto's waar je niks mee doet, apps waar je niks mee doet, offline music die je al tijden niet meer luistert en ga zo door..sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:15:
[...]
Ja maar waar ik bang voor ben is dat ik nu a zeg en straks b doe. Ik heb mijn vorige iPhone opgeruimd van iets van 50GB naar 17 a 18GB. Daar kan nog wat vanaf, maar ik vind het moeilijk om te voorspellen of ik daar dan content mee ben. Ik prik er niet ff makkelijk een SD kaart bij als content tijdelijk toeneemt. Mja, mijn probleem. Ik slaap er nog even over.
32 of 128gb, ik heb nog een half uurtje

Volgens mij wel PostNL voor brievenbuspost. Zo heb ik een tijdje terug een kabel besteld die via de post ging.MelvinW schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:19:
[...]
Apple maakt gebruik van UPS en DHL Express
De levertijd die Apple aangeeft is accuraat. Als bij bestelling straks staat levering op 16 september, dan is dat 16 september. Let er wel op dat je alvast ingelogd bent en/of postcode hebt ingevoerd voor deze indicatie.RVE_NL schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:20:
[...]
Ik ben bang dat ik hem dan niet op de 16e geleverd krijg.. of hebben jullie hier goede ervaring mee?
Ja das waar. Ik wil denk ik wel 32GB maar ik heb nu een hyperlink naar de 128GB Plus zwart versieScrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:22:
[...]
Precies hetzelfde gedaan en zit ook met dit dilemma haha. Merk wel dat hoe meer opslag je hebt, hoe minder je opruimt en hoe meer rotzooi je laat staan als in foto's waar je niks mee doet, apps waar je niks mee doet, offline music die je al tijden niet meer luistert en ga zo door..
32 of 128gb, ik heb nog een half uurtje
[ Voor 27% gewijzigd door swv op 09-09-2016 08:26 ]
Klopt, maar duurdere spullen worden uitsluitend met UPS en DHL verstuurd, zeker wanneer het gegarandeerd op releasedatum geleverd moet worden.sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:22:
[...]
Volgens mij wel PostNL voor brievenbuspost. Zo heb ik een tijdje terug een kabel besteld die via de post ging.
[...]
De levertijd die Apple aangeeft is accuraat. Als bij bestelling straks staat levering op 16 september, dan is dat 16 september. Let er wel op dat je alvast ingelogd bent en/of postcode hebt ingevoerd voor deze indicatie.
Je gaat downgraden? Van 64Gb naar 32GB? Gewaagde beslissingpdavie2311 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:18:
Ik denk er ook sterk aan..Mijn 6s 64GB SG in nieuwstaat te verkopen en de 7 32GB te halen..moet er wel weer 200,- bij denk ik..550,- voor mijn 6s haalbaar? Passen de cases trouwens 1 op 1 op de 7? Heb nu een hele mooie uit America namelijk…Verschil met afhalen is dat je in de winkel betaald en bezorgen moet je gelijk betalen dacht ik?
Maar het hoesje pas natuurlijk niet lekker, gezien de camera aangepast is. Nu weet ik niet hoe de camera in je huidige hoesje zit, maar ik vermoed dat de telefoon er wel inklikt, maar de camera niet lekker zit.
Zowel via Apple Store (online) als via iOS appSquareOne schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:27:
iemand die weet of je ook via de iOS app kunt reserveren of dat je daarin alleen kunt bestellen?
wij, Apple nerds, zijn écht goed ''voer'' voor menig psycholoog! lol
Waarom zou je het via de app willen doen? Je kunt (op elk device) toch gewoon naar de Apple site gaan? Dan weet je het zeker.SquareOne schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:27:
iemand die weet of je ook via de iOS app kunt reserveren of dat je daarin alleen kunt bestellen?
Ben benieuwd hoe snel de matzwarte 128GB iPhone 7 plus uitverkocht is.
Volgens mij hebben we wel een paar minuten.
Volgens mij hebben we wel een paar minuten.
[ Voor 25% gewijzigd door mprkooij op 09-09-2016 08:32 ]
Via welke app?
Apple Store app.xven0mxz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:32:
Via welke app?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bedankt! Zit in de auto tijdens release dus dan maar zo
Klopt het dat app het ook nog niet doet?
Klopt het dat app het ook nog niet doet?
[ Voor 28% gewijzigd door xven0mxz op 09-09-2016 08:34 ]
Denk er wel om dat je via de Apple Store app minder betalingsmogelijkheden hebt! iDEAL werkt bijvoorbeeld alleen via de website.
Just sayin'..
Just sayin'..
oke....voor diegene die er bij de pre order bij willen zijn en nog liggen te slapen/snurken........
*** WAKKER WORDEN!!***
*** WAKKER WORDEN!!***
T minus 20...
*** WAKKER WORDEN!!***
*** WAKKER WORDEN!!***
T minus 20...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hahaha, die had ik dus ook in gedachten.....Jochem is altijd top!
Auto refresh op werk pc, IOS app klaar als favoriet ingesteld. Macbook ook autorefresh
Ik zeg kom maar op
Ik zeg kom maar op
euhhh....MacBook auto refresh? kun je deze leek uitleggen wat je bedoelt en hoe je dat instelt? haha thanks!
Pak je linkerhand, gebruik je duim en wijsvinger om cmd + r tegelijk in te drukken. En dat elke 5 seconden.
Safari extensie autorefresh ff downloadenGeert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:45:
[...]
euhhh....MacBook auto refresh? kun je deze leek uitleggen wat je bedoelt en hoe je dat instelt? haha thanks!
thanks!SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:46:
[...]
Safari extensie autorefresh ff downloadenhttp://www.agriffindesign.com/downloads/autorefresh/
hahahaha!sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:45:
Pak je linkerhand, gebruik je duim en wijsvinger om cmd + r tegelijk in te drukken. En dat elke 5 seconden.
Moet je nou de app steeds herstarten, of refreshed hij automatisch ?
Ik ben er klaar voor
https://twitter.com/spoekgti/status/774138113819942912
Dit heeft alleen zin als je jezelf ook nog vermenigvuldigt he
Ik heb er 3 nodig maar dat kan neem ik aan gewoon in één keer. Basket x 3 en klaar.
trouwens iemand die weet of je kan aangeven straks dat je die telefoon op zaterdag wilt ophalen? Vrijdag helaas gewoon naar werk ^^ vorig jaar op de zaterdag naar duitsland gereden
voorgaande jaren 2 per keer. Moesten ook dezelfde modellen zijn, als je een ander model wilde moest je 2x orderen.Rivanov schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:
Ik heb er 3 nodig maar dat kan neem ik aan gewoon in één keer. Basket x 3 en klaar.
Je kan er maar maximaal 2 bestellen per klantRivanov schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:
Ik had uit een chat met een verkoopmedewerker begrepen dat het toestel 20 dagen apart wordt gehouden, moet dan wel goed komen denk ik!ls789 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:
trouwens iemand die weet of je kan aangeven straks dat je die telefoon op zaterdag wilt ophalen? Vrijdag helaas gewoon naar werk ^^ vorig jaar op de zaterdag naar duitsland gereden
[ Voor 46% gewijzigd door DutchOx op 09-09-2016 08:56 ]
Zijn maar 2 apparaten, en ik order via de app, is sneller. Maar zodra 1 van die scherm weer een store toont kan ik dus los in de appls789 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:
haha heeft het zin om zoveel apparaten aan te hebben? of wil je er meerdere kopen ^^
Kuuuut. Ik twijfel nog steeds tussen matzwart en die glimmend zwart. What should i do??
MAT! ik twijfelde ook, die ander is een beetje plastic look?CFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
Kuuuut. Ik twijfel nog steeds tussen matzwart en die glimmend zwart. What should i do??
beideCFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
rosé gold!CFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
Mat als je de telefoon netjes wil houdenCFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
Mijn Apple Store app geeft nog steeds aan dat ze "binnenkort gaan uitpakken" klopt dat?
Ik heb nu nog geen 20GB in gebruik op mijn 6s 64GB..Komt helemaal goed!!grote_oever schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:27:
[...]
Je gaat downgraden? Van 64Gb naar 32GB? Gewaagde beslissing
Maar het hoesje pas natuurlijk niet lekker, gezien de camera aangepast is. Nu weet ik niet hoe de camera in je huidige hoesje zit, maar ik vermoed dat de telefoon er wel inklikt, maar de camera niet lekker zit.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
of Glass lookls789 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:57:
[...]
MAT! ik twijfelde ook, die ander is een beetje plastic look?
Mat, op glimmend ga je heel snel alle krasjes zien tenzij hoesje maar dan zie je het zwart gewoon niet meer en dan is er niets aanCFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
Mat! De Jet Black bekrast heel snel en is een vingerafdrukmagneetCFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
Nee, ik ben géén Belg!
Ik hou van de plastic look, is weer meer richting de roots van de 3G(S) en het glaswerk van de 4 tjesls789 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:57:
[...]
MAT! ik twijfelde ook, die ander is een beetje plastic look?
ben dat matte wel zat nu
Glimmend zwart, met een matzwart hoesje. Best of both worlds
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dank allen! Ik had al zo'n gevoel dat ik hier snel reacties zou gaan krijgen. iPhone 7Plus Matzwart 128GB it is
We aim to please.CFC-Mathijs schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:58:
Dank allen! Ik had al zo'n gevoel dat ik hier snel reacties zou gaan krijgen. iPhone 7Plus Matzwart 128GB it is
Jij geeft de doorslag YannickEvEs0r schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:58:
[...]
Mat! De Jet Black bekrast heel snel en is een vingerafdrukmagneet
SPANNING...
als ik zo de reacties lees zal matzwart wel als eerste uitverkocht zijn...succes allemaal
Denk ik helaas ook..symen89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:59:
als ik zo de reacties lees zal matzwart wel als eerste uitverkocht zijn...succes allemaal
Oh, en gefeliciteerd
tis 9 uur
Duidelijk geen Apple Watch ;-) ;-)Silversin schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:59:
9:01 op mijn klokje...
Nog off..
yup
Is het niet 9 uur US time lol
dit is elk jaar zo...denk dat apple niet alles gelijk bij elk land online gooit
neeeeeeeee
Ze hebben nog 30 secondessmoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:01:
Slecht zeg .... ze zijn te laat ....
Hij zal zich verslapen hebben. Kan gebeuren.SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:01:
ik ga Tim Appen
ghstly schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:02:
Via de app lukt het wel.
9:02. Uitverkocht?
heul nie via de app
Schiet op hé, heb zo afspraak bij klant..