• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:13
Tylen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:41:
Ik snap je berekening niet. Leg eens uit.

Want je hebt de iPhone 6 toch al? Waarom staat daar 420 euro achter dan?
Uitleg:

Ik heb nu een iPhone 6, deze levert mij 420 euro op als ik deze verkoop. De iPhone 7 kost nu 770 euro, dus ik moet hiervoor 350 euro bijleggen. Volgend jaar komt de iPhone 8 uit, dan verkoop ik mijn iPhone 7 weer voor 525 euro, voor de iPhone 8 moet ik dan 770 euro betalen. Hiervoor moet ik dan 245 euro bijleggen.
In totaliteit moet ik dus 595 euro bijleggen voor iPhone 6 -> iPhone 7 -> iPhone 8

De tweede optie is om de iPhone 7 over te slaan, en dus een jaar langer te wachten. Ik verwacht dat mijn iPhone 6 dan nog maar 220 euro waard is. De iPhone 8 zal dan 770 kosten. Ik moet dan circa 550 euro bijlaggen voor iPhone 6 -> iPhone 8

Ik hoop dat het nu te volgen is.
B-Real schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:46:
420eu is de verwachte opbrengst in september 2016, 770eu is aanschaf nieuwe telefoon in september 2016. 350eu is per saldo het te verwachten bij te leggen bedrag.

Daarna volgt de berekening wanneer hij in 2017 vervolgens overstapt op een iPhone 8 en tot slot dezelfde berekening wanneer de iPhone 7 wordt overgeslagen.

Ik ben meer benieuwd waar G33st naar opzoek is. De goedkoopste deal op de lange termijn? Verwachtingen onzerzijds van de te verwachten opbrengsten?
Het is imo allemaal een beetje koffiedik kijken en bij de aanschaf van een andere telefoon speelt emotie ook een grote rol, anders kun je natuurlijk veel beter voor een fractie van het bedrag een smartphone halen ipv een iPhone.
Een iPhone 7 is voor mij niet noodzakelijk, meer een leuke extra. Op deze manier probeer ik te berekenen wat het me extra zou kosten om nu voor een iPhone 7 te gaan, in plaats een jaar extra te wachten. De iPhone 6 is tenslotte voor mij op zich nog voldoende. Nu lijkt het financieel slechts 50 a 80 euro te schelen om én nu én volgend jaar te upgraden.

Vanwege de relatief hoge restwaardes van iPhone is het dus blijkbaar niet schrikbarend duur op ieder jaar te updaten. Dit was meer een inzicht dat ik nog niet had, en waar ik mij over verbaasde. Voordat ik begon met het kopen van iPhones (vóór de iPhone 5) kocht ik jaarlijks een nieuwe HTC. De restwaarde van een HTC na een jaar was zo gigantisch laag, dat de jaarlijkse kosten vrij hoog waren.

[ Voor 45% gewijzigd door G33st op 15-09-2016 13:52 ]

• G33st
  • Laatst online: 14:13
- Dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door G33st op 15-09-2016 13:52 ]

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik vind de Iphone 7plus te groot en neem de kleinere denk ik. Enige nadeel is dat hij maar 2 gb ram heeft. (plus 3). ga ik dit merken in normaal gebruik?

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Tennisbal schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:53:
Ik vind de Iphone 7plus te groot en neem de kleinere denk ik. Enige nadeel is dat hij maar 2 gb ram heeft. (plus 3). ga ik dit merken in normaal gebruik?
Dat ga je niet zo snel merken. iOS gaat heel goed om met het RAM geheugen.

hi!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Totaal niet, ga je niet merken.

Zullen er vast zijn die zeggen van wel maar ik geloof er in dat de 7 rete snel is. Die 1gb extra is lekker voor de Plus die toch wat meer te processen heeft, als de dubbele camera en het grotere scherm.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:24
Net een 7 32GB matzwart besteld bij A-Mac. Zitten hier in Deventer, wat makkelijk is voor eventuele service. Alleen levertijden noemen doen ze niet aan, dus ik wacht rustig af.

• Tennisbal
Zijn er mensen die een plus iphone hebben (6) en hem gebruiken op de fiets en in een spijkerbroekzak (voorkant). volgens mij is dat echt niet relaxt werken/zitten?

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Tennisbal schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:00:
Zijn er mensen die een plus iphone hebben (6) en hem gebruiken op de fiets en in een spijkerbroekzak (voorkant). volgens mij is dat echt niet relaxt werken/zitten?
Jep, telefoon zit altijd in m'n broekzak en fiets er regelmatig mee. Nog nooit gehad dat ie in de weg zit. Wel heb ik één broek met hele ondiepe zakken (zo ondiep dat m'n handen er ook niet fatsoenlijk in passen); dan steekt er een hoekje van de telefoon buiten m'n broekzak. Niet echt een probleem, want het toestel zit wel klem maar het ziet er wel een beetje lullig uit.

Wel is het zo dat de Plus niet met één hand te gebruiken is; dus het toestel al fietsend gebruiken zou ik niet doen. Voor mij geen probleem, de gewone 6S is ook al te groot om met één hand lekker te kunnen bedienen dus dat was voor mij geen reden om voor de 6S te gaan ipv de 6S+.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Geen huidige iPhone gebruiker zeker???

Bij de iPhone hebben we het niet over interne geheugen. Dit werkt gewoon goed want het OS is geschreven/geoptimaliseerd voor het OS.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja hoor, geen enkel probleem, merk er nauwelijks meer van dan van de normale 6 die in mijn andere broekzak zit :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Tennisbal
Tylen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:15:
[...]

Bij de iPhone hebben we het niet over interne geheugen. Dit werkt gewoon goed want het OS is geschreven/geoptimaliseerd voor het OS.
onzin, ik was erg blij dat mijn ipad air 2 2gb heeft. Maakte dus echt wel uit 1 -> 2 gb. apps die afsluiten omdat er geen ram is bij mijn oude ipad

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Tennisbal schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:32:
[...]

onzin, ik was erg blij dat mijn ipad air 2 2gb heeft. Maakte dus echt wel uit 1 -> 2 gb. apps die afsluiten omdat er geen ram is bij mijn oude ipad
Ram opzich zegt niks, zoals je ook bij de speedtests op youtube ziet. Hierbij vergelijken ze de 6s met de Note 7 door een stuk of 15-20 gangbare apps (netflix, facebook, angry birds, clash of clans etc.) op te starten tot ze in het menu van de app zitten. Vervolgens starten ze alle apps nog een keer op. Hierbij viel op dat de Note 7 alle apps volledig opnieuw moest opstarten terwijl de iphone, met de helft aan ram, ze nog in het ram geheugen had zitten. Sowieso was de 6S stukken sneller overigens dus ben benieuwd wat de 7 gaat doen in dezelfde test.

• HeatWave

HeatWave

Tylen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:15:
[...]

Dat is ook weer overdreven natuurlijk. Zeker in Safari had je voorheen best vaak de blokjes op een website, gewoon een tekort aan RAM.

Het OS werkt idd prima verder hoor, maar 2-3GB is wel prettiger dan 1 GB natuurlijk.

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Geen enkel probleem in de broekzak. Nog nooit gehad dat ik dacht dat m'n broekzak te klein was.
Geen ervaring met gebruik op de fiets, maar fietsen met de telefoon in de broekzak is geen enkel probleem.

Heb nu een 6 plus, maar ga over naar de gewone 7. Vind het erg jammer dat er geen 64gb optie is, dan had ik wel weer een plus genomen. Aan 32gb heb ik niet genoeg, dus moet ik naar de 128gb versie en die is gewoon echt te duur.

[ Voor 6% gewijzigd door steffex op 15-09-2016 15:10 . Reden: betere uitleg ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:05

Grin

Ride si sapis.

iPhone 3G, 4, 5 en 6 gehad, dit is de eerste keer dat ik een upgrade oversla. De 7 biedt mij niks waarvan ik zeg: ja dat wil ik graag hebben en is me 879,- Euro waard. Van de 3GS naar de 4 was het de vormgeving en het retina scherm. Bij de 4 --> 5 was het 't grotere scherm en broodnodige performance gain. Van de 5 --> 6 was het 't grotere scherm, touch id, 4G en performance. Van de 6 --> 7 is het enige relevante voor mij de performance gain; niet boeiend genoeg @ 879 Euro. Te meer omdat de 6 nog meer dan voldoende snel is voor alles wat ik doe.
Op naar de 7S met oled scherm en een ander design! :)
Of eens nadenken over een Apple Watch 2...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Tylen

Tylen

Tennisbal schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:32:
[...]

Wees eens specifieker.. Ik heb nog nooit apps gehad die "Afsluiten".

Crashen ze?
Hoe weet je dat er ram te kort was?

Ik snap je niet.

Nogmaals, interne RAM hoe je niet over na te denken bij iOS.
Malt007 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:58:
[...]

Ram opzich zegt niks, zoals je ook bij de speedtests op youtube ziet. Hierbij vergelijken ze de 6s met de Note 7 door een stuk of 15-20 gangbare apps (netflix, facebook, angry birds, clash of clans etc.) op te starten tot ze in het menu van de app zitten. Vervolgens starten ze alle apps nog een keer op. Hierbij viel op dat de Note 7 alle apps volledig opnieuw moest opstarten terwijl de iphone, met de helft aan ram, ze nog in het ram geheugen had zitten. Sowieso was de 6S stukken sneller overigens dus ben benieuwd wat de 7 gaat doen in dezelfde test.
Kleine correctie. Bij iOS gaan de apps in een soort slaapstand (hibernate) als je op je "afsluit".
HeatWave schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:00:
[...]

Dat is ook weer overdreven natuurlijk. Zeker in Safari had je voorheen best vaak de blokjes op een website, gewoon een tekort aan RAM.

Het OS werkt idd prima verder hoor, maar 2-3GB is wel prettiger dan 1 GB natuurlijk.
Dan heb je zeker tig aantal tabs open. Dan vind ik het een ander verhaal. Maar ook dit ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ik sluit ook altijd netjes de tabs.

[ Voor 62% gewijzigd door Tylen op 15-09-2016 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Maakt me niet uit hoe je het noemt, de 6s was simpelweg bijna 2x zo snel als de Note7 in een voor mij realistisch gebruik. Dus ben het met je eens, Ram op zich zelf zegt niks :)

• HeatWave

HeatWave

Tylen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:32:
[...]

Wees eens specifieker.. Ik heb nog nooit apps gehad die "Afsluiten".

Crashen ze?
Hoe weet je dat er ram te kort was?

Ik snap je niet.

Nogmaals, interne RAM hoe je niet over na te denken bij iOS.

[...]

Kleine correctie. Bij iOS gaan de apps in een soort slaapstand (hibernate) als je op je "afsluit".

[...]

Dan heb je zeker tig aantal tabs open. Dan vind ik het een ander verhaal. Maar ook dit ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ik sluit ook altijd netjes de tabs.
Maar dan sluit je dus zelf de tabs, en ben je dus bezig met je interne ram ;).

Een voordeel van iOS is juist dat je niet de hele tijd apps moet afsluiten om hem werkbaar te houden, maar dat ging dus niet zo op voor Safari, maar nu met meer ram dus wel.

Dus het is een beetje tegenstrijdig ;).

• Tylen

Tylen

Lol. Dat sluiten van de tabs doe ik als dwangneurose ;)

Verwijderd

Dag forumers
Ik wou even laten weten dat mijn iPhone 7 Plus Mat zwart eerst gepland stond op 26-28 september maar dat is vervroegd naar 20-22 september, dus hopelijk bij jullie ook!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41
Krijg zojuist push bericht van de apple store met de mededeling dat ik morgen mijn bestelde iPhone 7 mat zwart 32gb kan ophalen op het gekozen tijdstip! Zin in morgen :-)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

laredo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:18:
Krijg zojuist push bericht van de apple store met de mededeling dat ik morgen mijn bestelde iPhone 7 mat zwart 32gb kan ophalen op het gekozen tijdstip! Zin in morgen :-)
Same here. Ik kan hem mooi ophalen voordat ik naar het werk ga.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
verzendbevestiging ontvangen! Morgen dus thuiswerken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Inmiddels iPhone 7 in huis: het is een mooi apparaat en toch net even anders dan een iPhone 6S. Mooi gefinetuned en die haptische hometoets is erg fijn.

Veel plezier een ieder die zijn iPhone 7 morgen kan ophalen!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:43:
Inmiddels iPhone 7 in huis: het is een mooi apparaat en toch net even anders dan een iPhone 6S. Mooi gefinetuned en die haptische hometoets is erg fijn.

Echt? Picture or it didnt happen 8)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:43:

Grote bek == plaatje posten.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
stefan_el schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:49:
De iPhone 7 is nog steeds een prachtig toestel. Voor mij is het verdwijnen van de koptelefoonaansluiting (gebruik altijd de earpods) en het ongewijzigde design (kom van een 5S) geen probleem dus ik ga er vast heel blij mee zijn.

Vroeger werd je alleen verrast door Apple, en zette ze voor een hoop dingen de marktstandaard. Die tijd is voorbij. Het is één van de toptoestellen die je kan kopen en de verschillen zijn klein. Dit jaar voor het eerst serieus een Samsung Galaxy S7 edge overwogen na jaren iPhone. Met name het scherm dat werkelijk prachtig is. Reden waarom ik niet overstap? Android. Niet dat er iets mis is met Android, maar ik ben een heel tevreden iOS gebruiker. En het samenwerken met mijn Macbook en iPad gaat heerlijk. Dit zal voor meer mensen de reden zijn toch voor de iPhone te kiezen. De overstap is toch iets te 'eng' :)
Ik zat precies in hetzelfde schuitje als Apple fan maar durfde die 'enge' stap toch te zetten :D

Heb sinds de iPhone 3G (2008!) echt elk jaar de nieuwe iPhone gekocht en daarnaast werk ik ook alleen met Mac's, iPads, Apple TV etc. Totdat ik de upgrade maakte van de iPhone 6 plus naar de 6S plus... Toen had ik niet meer het gevoel van, wow wat een upgrade. Na een paar dagen leek het wel alsof ik het toestel gewoon alweer een jaar in gebruik had. Erg jammer.

Toen gewoon gek gedaan en de Samsung Galaxy S7 Edge besteld (met het idee van die kan ik toch weer weg doen). Onderweg naar huis uit de doos gehaald en toen ik het scherm voor het eerst aanzette was het toch wel kwijlen hoor dat Super Amoled. Het scherm is even groot als dat van de 6S plus maar het toestel is een stuk kleiner en handzamer. De resolutie en de smallere bezel waren voor mij al 2 punten om het toestel te houden.

Na een tijdje gebruik tot de volgende conclusie gekomen:

Beter bij de iPhone:
- TouchID werkt iets lekkerder dan de Fingerprint van Samsung.
- OIS beter bij veel beweging.
- Betere integratie met Mac OS X.

Beter bij de Galaxy
- Een veel en veel mooier scherm
- Edit: Ow ja, ik heb Dual Sim & SD kaartje erin xD
- AlwaysOn Screen (alleen het klokje al op je nachtkastje)
- Accu gaat langer mee (misschien persoonlijk)
- Smallere bezel, veel handzamer toestel (ook met 1 hand)
- Camera vooral in low-light
- NFC betalen werkt overal tov Apple Pay (ik reis veel)
- Wireless Charging
- Quick Charge snelladen
- Meer naar wens aan te passen
- Mooier ontwerp (persoonlijk)
- Waterdicht (al heeft de 7 dit nu ook)

Kortom, ik zie geen reden om over te stappen aangezien de iPhone 7 voor mij toch weer een soort 6S is. Ja er zijn dingen verbeterd, maar (voor mij) nog niet genoeg.

Ik hoop echt dat er een nieuw mooi ontwerp komt vanuit Apple met o.a. een dik oled scherm. Dan ben ik misschien nog terug te halen qua smartphone klant. De Mac's en andere apparaten blijven voorlopig nog xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergelijkt de S7 met een 6S...
Enige wat ik van een S7 in een iPhone zou willen zien is het scherm met de kleinere bezels.
Het is eigenlijk schandelijk dat de kleinere bezels niet zijn geïmplementeerd op de 7. OLED is iets geweest van prijs en leverbaarheid.
De achterkant van een S7 Edge is foeilelijk, en daarnaast het logo op de voorkant helaas ook.
Batterij is niet beter dan een Plus, maar de Plus is lelijk groot met de bezels.
Samsung pay is zo lek als een mandje, ik zou daar geen betaling mee aandurven.
Wireless charging is een gimmick, langzamer, je moet een extra device betalen en slecht 1 stap minder dan aansluiten op een kabel.

Daarnaast verziekt Touchwiz de hele Android experience, lag en daarnaast ook nog de zeer aanwezige Samsung bloatware.. Zit er 1 applicatie van Samsung bij die iemand uberhaupt gebruikt?
Upgrades, laat ik daar maar niet over beginnen bij Samsung..
Ik vind de Edge randen een dikke fail, als Apple dit gaat kopiëren dan ga ik tranen in mijn ogen krijgen :D
Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening :)

Maar het scherm is gewoon fantastisch, en ja de batterij als je de optie app power saving gebruikt of een rom dan is deze ook super. De prijs is ook prima voor wat je krijgt en op de S7 de dual-sim optie, kan erg handig zijn. De SD card optie is ok, maar dat je niet kan kiezen voor supersnel intern geheugen van 128GB vind ik een gemiste kans. Maar gezien waarvoor je tegenwoordig een S7 Edge kan kopen is het absoluut een goede koop.

Ik heb een 6S en de S7 Edge en morgen ook een 7. Als ik nu mocht kiezen en alle punten naast elkaar zou leggen dan zou ik voor een S7 Edge gaan met IOS 10 en een A10 cpu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ik upgrade zelf ook. Al jaren een Android geek en nu sinds de iPhone 3gs vanmiddag een iPhone 7 plus 32 gb besteld om me note 4 met kapotte batterij te vervangen.

Ben zeer benieuwd. Nog rustig 2 tot ongeveer 3 weken wachten helaas.

Dingen die ik wel ga missen is de S-pen. Amoled scherm en misschien deels de vrijheid van Android. Daar in tegen houdt me batterij het misschien 3 uurtjes vol dus moest wel een andere telefoon.

[ Voor 29% gewijzigd door DidierB op 16-09-2016 01:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
JackBol schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:06:
[...]

Grote bek == plaatje posten.
Geloof me maar gewoon. :)

[ Voor 38% gewijzigd door THE_BASE op 16-09-2016 17:23 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Haha goed geregeld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Dafaq!!!! Ik krijg een sms van dhl waarin staat dat de estimated delivery 19 september is?!? Via Apple stond al die tijd gewoon 16 september gisteren heeft Apple de iPhone netjes aangeboden bij dhl.

Er staat Eindhoven , toen naar Brussel gegaan en nu is die in Amsterdam (sinds half8) ik woon zelf in de buurt van den haag.

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

ls789 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:41:
Dafaq!!!! Ik krijg een sms van dhl waarin staat dat de estimated delivery 19 september is?!? Via Apple stond al die tijd gewoon 16 september gisteren heeft Apple de iPhone netjes aangeboden bij dhl.

Er staat Eindhoven , toen naar Brussel gegaan en nu is die in Amsterdam (sinds half8) ik woon zelf in de buurt van den haag.

Yup,

Maar denk dat ie vandaag komt, ik werk in Capelle aan den IJssel en daar moet ie dus ook geleverd worden, hij ligt vanaf half 7 heden morgen in het punt in Rotterdam... hemels breed 25km :(.
We wachten het maar weer af.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
ronaldm3 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:48:
[...]

Yup,

Maar denk dat ie vandaag komt, ik werk in Capelle aan den IJssel en daar moet ie dus ook geleverd worden, hij ligt vanaf half 7 heden morgen in het punt in Rotterdam... hemels breed 25km :(.
We wachten het maar weer af.
Maar waarom denken ze dat hij dan de 19de pas zal worden geleverd? Stel ik ga nu naar werk ipv van thuiswerken omdat ik denk dat ze het pakketje maandag pas brengen...

Anyway Amsterdam en delft is wel wat verder al dan Capelle en Rotterdam xD ik ga ze zo even bellen denk, desnoods haal ik de telefoon daar op. Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

ls789 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:51:
[...]

Maar waarom denken ze dat hij dan de 19de pas zal worden geleverd? Stel ik ga nu naar werk ipv van thuiswerken omdat ik denk dat ze het pakketje maandag pas brengen...

Anyway Amsterdam en delft is wel wat verder al dan Capelle en Rotterdam xD ik ga ze zo even bellen denk, desnoods haal ik de telefoon daar op. Man man man
let me know, dan haal ik hem ook idd gewoon ff op.. :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

ls789 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:41:

Bij mij hetzelfde, stond gisteren nog netjes op leverdatum de 16e. Nu staat ie op de 19e. Dit zowel op de Apple order pagina als bij DHL. Ik vrees dat het tot maandag wachten wordt :(

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Tylocke schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:17:
[...]

Bij mij hetzelfde, stond gisteren nog netjes op leverdatum de 16e. Nu staat ie op de 19e. Dit zowel op de Apple order pagina als bij DHL. Ik vrees dat het tot maandag wachten wordt :(
idd.. apple geeft nu ook maandag aan. Lekker dan, ik ben er maandag helemaal niet 8)7

dus dat gaat dan minimaal dinsdag worden. Ga zo nog even bellen of ik die telefoon niet eerder kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Mensen. Die smsjes van leverdatum 19 september kloppen niet. Komt gewoon vandaag binnen!
Ik heb twee bestellignen lopen waarvan één maandag binnen zou komen, volgens dat smsje. Maar beide bestellingen hebben identiek dezelfde Track & Trace status. Gisteravond naar Brussel gegaan vanuit Eindhoven en zojuist zijn ze weer teruggekomen in Eindhoven.

Gaan zometeen het busje in en op naar Den Bosch.

Dus geen paniek.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:27:
Mensen. Die smsjes van leverdatum 19 september kloppen niet. Komt gewoon vandaag binnen!
Ik heb twee bestellignen lopen waarvan één maandag binnen zou komen, volgens dat smsje. Maar beide bestellingen hebben identiek dezelfde Track & Trace status. Gisteravond naar Brussel gegaan vanuit Eindhoven en zojuist zijn ze weer teruggekomen in Eindhoven.

Gaan zometeen het busje in en op naar Den Bosch.

Dus geen paniek.
Ok, ik blijf de status wel even in de gaten houden. Wel vreemde gang van zaken.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Zojuist even contact opgenomen :) DHL zei dat ze al meerdere telefoontjes hebben ontvangen xD (goh)

Inderdaad geen paniek, zending zal gewoon vandaag worden bezorgd (foutje in het systeem ofzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

gsmwijzer.nl geeft nu bij mij aan Verwacht over 2-3 weken

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Weet iemand hoe strikt men is in de Apple Store (Amsterdam) met de afgesproken afhaaltijden? Is het mogelijk om zonder vooraankondiging van deze tijd af te wijken? Ik zit er namelijk aan te denken rond lunchtijd te gaan in plaats van etenstijd. Het betreft een reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Steven030 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:26:
Weet iemand hoe strikt men is in de Apple Store (Amsterdam) met de afgesproken afhaaltijden? Is het mogelijk om zonder vooraankondiging van deze tijd af te wijken? Ik zit er namelijk aan te denken rond lunchtijd te gaan in plaats van etenstijd. Het betreft een reservering.
ik was in Duitsland geweest vorig jaar en toen vroeg ik dit (was overigens wel op tijd). Ze zeiden toen dat het geen drol uitmaakt wanneer je hem die dag haalt maar die tijden zijn ingesteld om drukte te voorkomen :) dus als iedereen zich aan de tijden houdt is het voor het ophalen van jouw reservering nooit druk.

Als iedereen er van afwijkt wel ;) incidenteel iemand die er dus van afwijkt zou niet uit moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26

ddZ

Net terug van de Mediamarkt uit Utrecht, om te kijken of ze al demomodellen hadden en ja, dat is het geval: een zwarte iPhone 7 Plus. De kleur: wauw! Maar die homebutton...Na die korte speelsessie, ben ik er nog niet van overtuigd, maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik. Zal ook wel moeten, want kom van een iPhone 5 en wil daarom upgraden naar het nieuwste model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor bloatware was ik ook bang maar op de S7 Edge valt dat echt reuze mee. Je kunt meer disablen dan dat kon in iOS 9. Nu met iOS 10 heeft Apple ook een stap gezet door gebruikers apps te laten uninstallen. Bij mij zaten in het mapje "Apple Crap" op mijn iPhone altijd een stuk meer apps dan de default apps die erbuiten stonden.

Bij de S7 kun je bijvoorbeeld de appdrawer compleet uitschakelen. Ik heb nu zoals iOS gewoon alle apps direct op mijn home screen en in mapjes. Geen widgets enabled, dus in gebruik exact hetzelfde als iOS. Daarnaast is het heerlijk om zelf te kunnen kiezen welke default apps je wilt gebruiken en heeft Android de notificaties toch echt beter geregeld (Ook weer waar iOS 10 nu een beetje mee bezig is).

Ik gebruik trouwens geen Samsung Pay maar gewoon de NFC functie met bijbehorende apps van banken en creditcards.

Edit: Goede aanvulling van jou ja: Ik heb inderdaad de DUOS (Dual Sim) En daarnaast ook nog uitgebreid met extra SD-kaart. Eigenlijk nog 2 pluspunten xD boven de iPhone.

PS. Nooit gedacht dat ik zo'n stuk zou schrijven over Samsung (ja ik had er echt een enorme hekel aan). Uiteraard is het alleen maar goed die concurrentie en inderdaad jammer dat we niet een combinatie kunnen maken met het beste van beide werelden :D

Persoonlijk denk ik nog steeds dat de upgrade van een 6S naar een 7 nog steeds niet een wow-factor biedt en je na 2 weken gebruik weer het idee hebt dat je dezelfde telefoon in gebruik hebt. Voor het idee kun je natuurlijk een andere kleur kopen xD

[ Voor 21% gewijzigd door Executor16 op 16-09-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Bij gsmwijzer.nl is mijn status gewijzigd naar pakket verzonden, ik ben benieuwd

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Op dit moment ben ik aanwezig in Denemarken, maar ik kreeg een e-mail dat mijn iPhone (iPhone 7 Plus 128GB Black) was bezorgd. Kan inderdaad op de website zien wie de iPhone heeft aangenomen :). Dus kan niet wachten totdat ik morgen avond thuis ben :).

Initieel zou mijn iPhone ergens volgende week geleverd gaan worden, maar dit is toch een stuk sneller dan ik had gedacht (had de iPhone vanaf de launch besteld).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:28
Edit: Goede aanvulling van jou ja: Ik heb inderdaad de DUOS (Dual Sim) En daarnaast ook nog uitgebreid met extra SD-kaart. Eigenlijk nog 2 pluspunten xD boven de iPhone.
Ik vraag me altijd een beetje af hoe handig dat werkt met twee sims. Dat je op twee telefoonnummers gebeld kan worden is logisch en handig. Maar hoe werkt het als je zelf belt en/of data verbruikt, geef je dan de voorkeur SIM aan?
Hoe werkt zo'n telefoon met dual sim bij een carkit? Ziet de carkit de auto als één telefoon en komen de gesprekken van beide nummers dan gewoon binnen via de carkit?

Ik loop nu nog met een privé iPhone en zakelijk een of ander Microsoft ding. Voordeel aan dat Microsoft ding is de onbeperkte data, voor de rest loop ik dus altijd met twee telefoons.
Twee sims in één telefoon is dan een uitkomst, ik dacht dat dat altijd voorbehouden was aan de minder bekende telefoons (nooit in verdiept).

Bovenstaande plus het feit dat na jaren tevreden iPhone gebruik ik toch misschien wel eens een high end Samsung wil proberen zou mij misschien wel aan het twijfelen kunnen brengen.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste