Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
sww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:07:
[...]

Maar heb je dan ook al de status "verzending wordt voorbereid"? Als het goed is kruisen die twee zaken elkaar. En als ik het mij goed herinner is de supportpagina net even eerder. Nu je het serienummer hebt kun je op de site van Chipmunk zien wanneer jouw iPhone is geproduceerd.
Preparing for shipment
Serial bekend in profiel
Chipmunk kent het model nog niet
Annuleren niet meer mogelijk want verzending voorbereid
Komt de 16e

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zie boven! Exact bij mij ook!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:23:
[...]

tja, bij mij staat er dat hij tussen 26-28 september geleverd wordt, verzendklaar over 6-8 werkdagen
dus ik hoop echt dat vandaag of morgen ten minste al de status verandert naar 'zending wordt voorbereid' ;) >:)
Same here , same here ...
Heb dezelfde status :-(
Had zó gehoopt om op de lanceerdag de telefoon te kunnen ontvangen, zat er toch écht op tijd klaar voor ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Na lang twijfelen toch maar weer voor gaas gegaan :+

iPhone 7 128GB Black besteld bij Vodafone i.c.m. verlengen van m'n abbo.
Wilde eerst voor een 32GB gaan, maar met alle kiekjes en filmpjes van zoonlief ben ik bang dat dit toch te snel vol gaat zitten.

M'n eerste iPhone sinds de 3G, dus ben beniewd :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:29:
[...]

Had zó gehoopt om op de lanceerdag de telefoon te kunnen ontvangen, zat er toch écht op tijd klaar voor ;-)
ik ook, ik had mijn vader 100 keer uitgelegd hoe hij het goed moest doen en hij heeft het onmiddellijk gedaan zodra de site beschikbaar werd... ik blijf toch elk half uur even kijken of het toch niet veranderd is
zodra bekend werd dat Belgie/Nederland in de eerste verkoopwave zaten had ik me erop voorbereid hem de 16e te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

smoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:29:
[...]

Heb ik dan geluk gehad? Ik zat ook klokslag 9uur klaar vrijdag! Ging ook 1e keer nog fout, want ik wou afhalen in oberhausen. Heb geen creditcard, kon dus niet! Toen inloggen op Nederlandse Apple site en gekozen voor bezorgen. De 16e komt hij nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:20
Beetje jammer dat de plus modellen zo achter liggen op de gewone 7, had dan Nederland nog niet bij first wave gedaan. Heb het gevoel alsof de plus modellen gewoon als second wave komen.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:48
Maikjuh schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:32:
Beetje jammer dat de plus modellen zo achter liggen op de gewone 7, had dan Nederland nog niet bij first wave gedaan. Heb het gevoel alsof de plus modellen gewoon als second wave komen.
Eens. De iPhone 7 is of de smartphone die niemand wil hebben, of de productie van de iPhone 7 Plus ligt gewoon erg achter op schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
pdavie2311 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:32:
[...]

Heb ik dan geluk gehad? Ik zat ook klokslag 9uur klaar vrijdag! Ging ook 1e keer nog fout, want ik wou afhalen in oberhausen. Heb geen creditcard, kon dus niet! Toen inloggen op Nederlandse Apple site en gekozen voor bezorgen. De 16e komt hij nu!
Ligt eraan, als je de Plus besteld hebt (en dan met name (git)zwart) dan heb je zeker mazzel!
De "normale" 7 lijkt wel aardig goed leverbaar op de 16e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

smoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:37:
[...]

Ligt eraan, als je de Plus besteld hebt (en dan met name (git)zwart) dan heb je zeker mazzel!
De "normale" 7 lijkt wel aardig goed leverbaar op de 16e.
Heb de 7 besteld, matzwart! Ik heb een weekje een 6s plus gehad, maar vond formaat te groot, deed hem niet meer in mijn broekzak hierdoor. Als de volgende iPhone kleinere bezels heeft en dus kleiner van formaat dan de huidige plus, ga ik eens weer kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09
Maikjuh schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:32:
Dat maakt per saldo dan toch niet uit. Als Nederland in de second wave had gezeten had je hem nóg later gehad. Zoals WhatsappHack al heeft uitgelegd (na contact met AppleCare) is de Plus voor de snelle bestellers (26-28 sept) al vrij snel na de 16e beschikbaar om uitgeleverd te worden, en is het aan de vervoerder om dat een beetje snel te doen. Dus die paar dagen kun je dan toch ook nog wel wachten. Zonde alleen dat je dan niet het weekend hebt om er mee te spelen. Mja, zo kijk ik tegen de situatie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:17

hmr

Kecin schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:02:
[...]

Ah, het staat niet op de site maar is per mail gekomen:

Bestel jouw iPhone 7 dit weekend en ontvang een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. €249,-*

* Beoplay A1 bluetooth speaker aanbod is alleen geldig i.c.m. Red Super via Vodafone.nl of in de Vodafone winkel t/m zondag 11 september. Let op: om via de Vodafone.nl gebruik te maken van deze exclusieve aanbieding is het noodzakelijk wanneer je bestelt, hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarop je deze e-mail hebt ontvangen. De bluetooth speaker wordt apart van jouw iPhone geleverd. Haal jij jouw nieuwe iphone in de Vodafone winkel? Geef de medewerker dan het e-mailadres waarop je deze mail hebt ontvangen en de Beoplay A1 bluetooth speaker wordt bij je thuis geleverd.
Helaas.. ben zelf ook een vaste klant bij vodafone, maar heb deze email niet gehad. Had me wellicht over de streep getrokken om toch een nieuwe telefoon te halen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
hmr schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:20:
[...]

Helaas.. ben zelf ook een vaste klant bij vodafone, maar heb deze email niet gehad. Had me wellicht over de streep getrokken om toch een nieuwe telefoon te halen.
Die mail heb ik ook niet gehad, wel een andere:

Gisteravond was ik al even bezig om m'n abbo te verlengen, iPhone al in het winkelwagentje gedaan, maar uiteindelijk toch niet besteld. Kreeg ik vanochtend een mail van Vodafone, of het niet gelukt was? Ik kreeg ook een couponcode waarmee ik € 60,- korting kreeg op het toestel. Toch mooi meegenomen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Denman schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:28:
[...]

Die mail heb ik ook niet gehad, wel een andere:

Gisteravond was ik al even bezig om m'n abbo te verlengen, iPhone al in het winkelwagentje gedaan, maar uiteindelijk toch niet besteld. Kreeg ik vanochtend een mail van Vodafone, of het niet gelukt was? Ik kreeg ook een couponcode waarmee ik € 60,- korting kreeg op het toestel. Toch mooi meegenomen :)
Tot welke stap had je het bestelproces gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
SquareOne schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:35:
[...]

Tot welke stap had je het bestelproces gevolgd?
Abbonement gekozen en telefoon gekozen. Ik zat in het scherm waar je kan aangeven of je een nieuwe simkaart wilt en ben daarna gestopt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
sww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:28:
[...]

Als je dan toch zo graag op de hoogte wilt blijven, kijk dan even op https://supportprofile.apple.com. Daar zie je vaak een eerste teken van leven van jouw iPhone. Maw wordt de iPhone uiteraard eerst aan jou toegekend en gekoppeld aan jouw Apple ID, en dan naar je verzonden. Maar dat werkt natuurlijk alleen als je met jouw Apple ID bij Apple zelf hebt besteld.
Met het Apple ID (van m'n vriendin, 1 x iPhone 7) waarop de bestelling op Verzending wordt voorbereid staat zie ik inderdaad al de iPhone 7 staan incl. serienummer.

Met het Apple ID (van mijzelf, 2 x iPhone 7) waarop de bestelling nog op Artikelen worden verwerkt staat zie ik nog geen iPhone 7.

Beide bestellingen staan overigens gewoon op levertijd 16 september. Maar waarom de ene bestelling al wel op Verzending wordt voorbereid staat en de ander nog niet is mij een raadsel. Die bestelling was zelfs 2 minuten later geplaatst dan m'n eerste. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Rivanov schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:39:
[...]

Met het Apple ID (van m'n vriendin, 1 x iPhone 7) waarop de bestelling op Verzending wordt voorbereid staat zie ik inderdaad al de iPhone 7 staan incl. serienummer.

Met het Apple ID (van mijzelf, 2 x iPhone 7) waarop de bestelling nog op Artikelen worden verwerkt staat zie ik nog geen iPhone 7.

Beide bestellingen staan overigens gewoon op levertijd 16 september. Maar waarom de ene bestelling al wel op Verzending wordt voorbereid staat en de ander nog niet is mij een raadsel. Die bestelling was zelfs 2 minuten later geplaatst dan m'n eerste. :+
Wat is op welke ID besteld?
Ik heb op mijn ID:

2x 7Plus besteld, levering 26-28 september
1x lederen hoesje besteld, levering 13-15 september
Is 1 ordernummer, maar beiden staan nog op "worden verwerkt" ..
Dat is toch raar eigenlijk? Dat hoesje had toch wel al een update moeten hebben eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Mijn Apple ID:
2 x iPhone 7 32GB Mat Black

Vriendin Apple ID:
1 x iPhone 7 32GB Mat Black

Dus gewoon drie dezelfde iPhones. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Duidelijk ... geen Plus .... daar gaat het toch echt mis dit jaar.
Maak ik ook eens de keuze om over te stappen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:13
Was de Jet Black non plus überhaupt beschikbaar voor de 16e? Kan me niet herinneren bij bestellen.

Heb een 32gb mat black klaarstaan komende vrijdag. Vandaag ook een order voor jet black ingeschoten in geval van toch andere kleur willen hebben. Levertijd oktober 10-17.

[ Voor 9% gewijzigd door Silversin op 11-09-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spijtig dat de levertijd van alle leren hoesjes in België al 2-3 weken is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dennisweb schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:33:
[...]

De iPhone 7 is of de smartphone die niemand wil hebben
Integendeel. De plus is beduidend minder populair. Dus maken ze er minder van.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:20
sww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:52:
[...]

Dat maakt per saldo dan toch niet uit. Als Nederland in de second wave had gezeten had je hem nóg later gehad. Zoals WhatsappHack al heeft uitgelegd (na contact met AppleCare) is de Plus voor de snelle bestellers (26-28 sept) al vrij snel na de 16e beschikbaar om uitgeleverd te worden, en is het aan de vervoerder om dat een beetje snel te doen. Dus die paar dagen kun je dan toch ook nog wel wachten. Zonde alleen dat je dan niet het weekend hebt om er mee te spelen. Mja, zo kijk ik tegen de situatie aan.
Tuurlijk, we hebben het over een paar dagen. Heb nieuwe iPhones al vaker met een vriend van me opgehaald of op release day gekregen. Hij krijgt zijn iPhone 7 (niet plus) gewoon vrijdag, daarom vind ik het gewoon een beetje jammer. Je mist toch een beetje dat magie gevoel op release day.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:51:
Heb ik even geluk gehad dan, gisteren avond nog eentje besteld wordt vrijdag geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
Heb de 7 128 gb matzwart besteld, waar verkopen mensen hun oude telefoon? Gewoon de V&A hier of via een recycle/inkoop site? En als het bij een inkoop site is.. welke? Ben benieuwd naar ervaringen, de bedragen op verschillende sites lopen bij mij (6 64 gb SG) uiteen van 300 tot 400 euro. Voor 375/400 zou ik mijn iphone 6 zo verkopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beats72
BertP schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:16:
Heb de 7 128 gb matzwart besteld, waar verkopen mensen hun oude telefoon? Gewoon de V&A hier of via een recycle/inkoop site? En als het bij een inkoop site is.. welke? Ben benieuwd naar ervaringen, de bedragen op verschillende sites lopen bij mij (6 64 gb SG) uiteen van 300 tot 400 euro. Voor 375/400 zou ik mijn iphone 6 zo verkopen :)
Deze website heb ik hier al een paar keer zien passeren, schijnt zeer goed te werken.
http://www.sobby.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
:+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CsErMoQWYAAhTgx?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
beats72 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:18:
[...]

Deze website heb ik hier al een paar keer zien passeren, schijnt zeer goed te werken.
Thanx, reviews zien er op zich goed uit en ik kom uit op €390 voor mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BertP schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:28:
[...]

Thanx, reviews zien er op zich goed uit en ik kom uit op €390 voor mijn toestel.
https://www.swoop.nl is volgens mij ook wel een goeie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:51:
beats72 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:08:
[...]

Heb ik even geluk gehad dan, gisteren avond nog eentje besteld wordt vrijdag geleverd :)
Begrijp ik ook niet goed.
Gisteren besteld en word idd vrijdag geleverd.

[ Voor 25% gewijzigd door Gunth op 11-09-2016 15:47 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

hmr schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:20:
[...]

Hmm. Het lijkt te gaan om ren geselecteerde aanbieding dan. Heb vorige keren ook relatief goede deals kunnen scoren via F&F en zodoende op hun "loyalty" afdeling gekomen. Misschien dat ik daardoor anders in hun systeem geclassificeerd sta. Ook heb ik veel codes gegenereerd. Misschien iets mee te maken. Misschien ook niet. Gekke is wel, ik kreeg 1 mail terwijl ik normaal 5 mails krijg (jaren terug kon je bij F&F je mailadres meermaals gebruiken en nu krijg ik de nieuwsbrief dus ook 5x).

Het is wel verstandig om eens een DM via Twitter te sturen trouwens naar VodafoneNL

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beats72 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:08:
[...]

ik had eergisteren gekeken en alles was nog in voorraad, dom dat ik gewacht heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:44:
[...]

[...]

Begrijp ik ook niet goed.
Gisteren besteld en word idd vrijdag geleverd.
kijk hier maar: http://www.apple.com/be-n...lus-sahara‑beige?fnode=99
wat ik tevens ook niet zo mooi vind is dat bij de leren apple hoesjes de volumeknoppen en de aan/uit-knop van metaal zijn... 'metallic', zo wordt het omschreven en op de foto's vind ik het er niet geweldig uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:10:
[...]

kijk hier maar: http://www.apple.com/be-n...lus-sahara‑beige?fnode=99
wat ik tevens ook niet zo mooi vind is dat bij de leren apple hoesjes de volumeknoppen en de aan/uit-knop van metaal zijn... 'metallic', zo wordt het omschreven en op de foto's vind ik het er niet geweldig uitzien
Je hebt gelijk maar dit is via de app.
Als je naar de site gaat 1-3 dagen levering. ;)
http://www.apple.com/be-n...middernachtblauw?fnode=42

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gunth schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:19:
[...]

Je hebt gelijk maar dit is via de app.
Als je naar de site gaat 1-3 dagen levering. ;)
http://www.apple.com/be-n...middernachtblauw?fnode=42
Voor de 7 ja, niet voor de Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Dennischo schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:20:
[...]

Voor de 7 ja, niet voor de Plus.
Idd had ik niet op gelet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand kent toevallig nog een website (die in Belgie levert) die de originele Apple hoesjes verkopen?
ben over een maand in de VS dus kan daar evt eentje kopen maar in tussentijd moet ik sowieso nog een hoesje kopen en dan ben ik waarschijnlijk even veel geld kwijt alsof ik het hier zo kopen...
**EDIT**
heb siliconenhoesje besteld (levering 14 september), heb die ook voor huidige 6 Plus gekocht maar is enorm vettig geworden, vandaar de twijfel

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AApostolovski
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-05 17:33
MelvinW schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 06:41:
[...]

Ik weet niet hoe jij aan 838 komt maar dat model kost in Hong Kong HK$8,288, wat ook neerkomt op €950 :p
A yes, ik dacht dat je de 7 plus 128Gb, wilde, maar je komt van 128 en wilt naar 256 gaan. Idd dan kom je uit op 8,288 hkd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein advies gevraagd!

Ik kom van een Motorola Moto G 16gb van dik 2 jaar oud. Ik wil de overstap maken naar een Iphone 7, alleen ben er nog niet uit of ik voor 32 of 128 gb moet gaan.

Wat ben ik van plan met mijn telefoon: De gebruikelijke 30 apps die iedereen heeft, daarnaast heb ik er meestal zo'n 20 muziek albums erop staan en schiet ik dagelijks een paar kiekjes. Met 16gb heb ik nooit problemen gehad, maar dat ding was zo basic dat ik dat nooit heb geprobeerd om verder te gaan. Met de Iphone wil ik wat meer filmpjes schieten/bewerken en wat grotere games downloaden.

Hoeveel van de 32gb is beschikbaar als je ios 10 eraf haalt? Heb ik hiervoor genoeg aan 32 gb of raden jullie 128 gb dan aan? Ik wil zo'n 3 jaar met de telefoon doen en wil ook niet wekelijks m'n telefoon leegtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:17:
Klein advies gevraagd!

Ik kom van een Motorola Moto G 16gb van dik 2 jaar oud. Ik wil de overstap maken naar een Iphone 7, alleen ben er nog niet uit of ik voor 32 of 128 gb moet gaan.

Wat ben ik van plan met mijn telefoon: De gebruikelijke 30 apps die iedereen heeft, daarnaast heb ik er meestal zo'n 20 muziek albums erop staan en schiet ik dagelijks een paar kiekjes. Met 16gb heb ik nooit problemen gehad, maar dat ding was zo basic dat ik dat nooit heb geprobeerd om verder te gaan. Met de Iphone wil ik wat meer filmpjes schieten/bewerken en wat grotere games downloaden.

Hoeveel van de 32gb is beschikbaar als je ios 10 eraf haalt? Heb ik hiervoor genoeg aan 32 gb of raden jullie 128 gb dan aan? Ik wil zo'n 3 jaar met de telefoon doen en wil ook niet wekelijks m'n telefoon leegtrekken.
Volgens de huidige gegevens heb je 28,05 GB beschikbaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://m.fasttech.com/pr...apter-for-iphone-7-7-plus

Zou dit goed werken?

Laden en headphone tegelijk gebruiken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein advies gevraagd!

voor 1 euro per maand heb je ook nog eens 50GB iCloud-opslag, daar kun je in principe al je foto's bewaren enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
Voor een tientje meer heb je een adapter van belkin.
http://www.belkin.com/nl/p/P-F8J198/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18

eisbaer

Zie signature

beats72 schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:18:
[...]
Schijnt...
Is er iemand die zelf daadwerkelijk ervaring heeft met die site? Het bedrag wat er uit rolt is best ok maar ik zie alleen maar reviewcommentaar op hun eigen website.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
eisbaer schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:22:
[...]

Schijnt...
Is er iemand die zelf daadwerkelijk ervaring heeft met die site? Het bedrag wat er uit rolt is best ok maar ik zie alleen maar reviewcommentaar op hun eigen website.
Ik verkoop al een paar jaar mijn oude iPhones via Sobby en ben dik tevreden. Heb meestal de volgende dag al het geld op de rekening. Vanaf dit jaar hoef je zelfs niet de verzending te regelen. Je ontvangt bij de mail na verkoop een label die je uit kan printen en op de doos kan plakken. De zending wordt verzekerd verzonden met een track en trace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Sobby biedt 420 voor mijn iPhone 6 64GB. Dat had ik op zijn hoogst verwacht wat ik er MP voor zou krijgen. Hoe kunnen zij hier nog op verdienen dan?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gasten hebben op Facebook foto's staan van 50 pakketjes per dag. Al verdienen ze 15 euro per iPhone. Tikt lekker aan met een 3-mans toko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 19:35
Klein advies gevraagd!

Als het financieel niet echt een punt voor je is zou ik voor 128 GB gaan, dan weet je zeker dat je 3 jaar lang gewoon je ding kunt doen en je nergens druk over hoeft te maken. Maar het is wel €110 extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
funk-e schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:05:
Sobby biedt 420 voor mijn iPhone 6 64GB. Dat had ik op zijn hoogst verwacht wat ik er MP voor zou krijgen. Hoe kunnen zij hier nog op verdienen dan?
Ik denk dat zij die iPhones verkopen op hun website, maar zou jij je er druk om maken of zij er nog wat aan verdienen? Het zal vast wel, anders bestaan zij niet al zoveel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Naar mijn idee is Apple een zeer sterke marketingtrick aan het uithalen met de iPhone 7. Veel mensen waaronder ik die deden elke twee jaar een upgrade, want een nieuw model met andere vormgeving en veel nieuwe innovaties (o.a. vaak een beter scherm). Dit jaar komen ze ineens voor het derde jaar met een niet gewijzigde vormgeving en naar mijn mening met zeer weinig innovaties die er echt toe doen. Als ze in 2017 met een iPhone 8 (met gewijzigde vormgeving en veel meer innovaties) komen in plaats van met een iPhone 7S, dan zullen alle ‘die hard’ Apple fans wederom in de buidel tasten om weer het nieuwe model te kopen. Denk je eens in hoe gigantisch veel extra omzet gegenereerd wordt als al deze mensen nu opeens twee keer in twee jaar een nieuwe iPhone kopen. Het geld lag hier klaar voor een upgrade, maar persoonlijk vind ik de innovaties nogal teleurstellend naast dat hij natuurlijk wel een stuk sneller zal zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
@Jumpman : alle "die hard" Apple fans upgraden elk jaar , ook al is er niet een echt grote verbetering (meestal dus) ....

Voor er commentaar komt , ik hoor daar zelf ook bij :9

[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 12-09-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog te twijfelen of ik de iphone 7 ga nemen of voor de iphone 6s ga. Zit er nou daadwerkelijk veel verschil in of nou juist niet bijna om overstap te doen naar de 6s of 7. Ik weet het echt niet mocht ik overstappen dan zit ik te ook qua abbo te twijfelen van provider. De 7 kost bij de kpn echt een hap geld 60 euro is erg veel en bij de tmobile 40,50 met bijleggen van 164 euro. Maar qua mb/s zit kpn minimaal 150 a 225 mb/s en tmobile 125 standaard niet meer en niet minder.

En zo niet dan stap ik over naar de 6s blijf ik ook bij de provider kpn. Koop ik de iphone los en een sim only abbo erbij. Ik twijfel erg momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Jumpman schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:14:
Naar mijn idee is Apple een zeer sterke marketingtrick aan het uithalen met de iPhone 7. Veel mensen waaronder ik die deden elke twee jaar een upgrade, want een nieuw model met andere vormgeving en veel nieuwe innovaties (o.a. vaak een beter scherm). Dit jaar komen ze ineens voor het derde jaar met een niet gewijzigde vormgeving en naar mijn mening met zeer weinig innovaties die er echt toe doen. Als ze in 2017 met een iPhone 8 (met gewijzigde vormgeving en veel meer innovaties) komen in plaats van met een iPhone 7S, dan zullen alle ‘die hard’ Apple fans wederom in de buidel tasten om weer het nieuwe model te kopen. Denk je eens in hoe gigantisch veel extra omzet gegenereerd wordt als al deze mensen nu opeens twee keer in twee jaar een nieuwe iPhone kopen. Het geld lag hier klaar voor een upgrade, maar persoonlijk vind ik de innovaties nogal teleurstellend naast dat hij natuurlijk wel een stuk sneller zal zijn.
Of ik eens per jaar of eens per twee jaar upgrade maakt niet zoveel uit.

Voor een 1-jaar oude iPhone 6S 64GB krijg je ongeveer €600 op de tweedehands markt (nieuw €800) dan schrijf je €200 af in 12 maanden (€16,67 per maand).
Voor een 2-jaar oude iPhone 6 64GB krijg je ongeveer €450 op de tweedehands markt (nieuw €800) dan schrijf je €350 af in 24 maanden (€14,58 per maand).

Door twee jaar te doen met één telefoon ipv. een jaar te doen met twee telefoons schrijf je dus 1x €350 af ipv. 2x €200. Dat is een verschil van maar €50.

Dus als er volgens jaar echt die hypothetische X-anniversary edition komt met keramische voorkant en achterkant en 20MP dual lens OIS met 256Gb in de basisuitvoering en met OLED in ultra HD, dan koop ik hem gewoon :+

[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 12-09-2016 14:20 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
JackBol schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:17:
Voor een 1-jaar oude iPhone 6S 64GB krijg je ongeveer €600 op de tweedehands markt (nieuw €800) dan schrijf je €200 af in 12 maanden (€16,67 per maand).
600?
Dingen zijn nieuw 650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:14
659 voor de 32GB ja, de 64Gb verkopen ze niet meer (wat overigens belachelijk is imo). Via Apple dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Idd. Gaat eerder voor rond de 400-450 op marktplaats.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:15:
ik zit nog te twijfelen of ik de iphone 7 ga nemen of voor de iphone 6s ga. Zit er nou daadwerkelijk veel verschil in of nou juist niet bijna om overstap te doen naar de 6s of 7. Ik weet het echt niet mocht ik overstappen dan zit ik te ook qua abbo te twijfelen van provider. De 7 kost bij de kpn echt een hap geld 60 euro is erg veel en bij de tmobile 40,50 met bijleggen van 164 euro. Maar qua mb/s zit kpn minimaal 150 a 225 mb/s en tmobile 125 standaard niet meer en niet minder.

En zo niet dan stap ik over naar de 6s blijf ik ook bij de provider kpn. Koop ik de iphone los en een sim only abbo erbij. Ik twijfel erg momenteel.
Die 6S is ook een goede deal hoor. Nog steeds heel snel, 100 euro goedkoper gemaakt en verdubbeling van opslag naar 32 GB. Ik heb het ook even overwogen maar toch voor de 7 gekozen. Wil er toch wel weer lang mee gaan doen, dus dan toch maar het nieuwste model.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

Nitai schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:10:
[...]

Idd. Gaat eerder voor rond de 400-450 op marktplaats.
6S 64GB moet je toch nog minimaal 500-550 voor kunnen krijgen....

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Superkanjo schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:07:
[...]

659 voor de 32GB ja, de 64Gb verkopen ze niet meer (wat overigens belachelijk is imo). Via Apple dan natuurlijk.
629 sealed:
V&A aangeboden: *Sealed* iPhone 6s 64GB Grijs + screen protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Fjeze schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:36:
[...]

6S 64GB moet je toch nog minimaal 500-550 voor kunnen krijgen....
Excuus, ik dacht dat het om een 6 64GB ging, niet een 6s.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:11:
[...]

Die 6S is ook een goede deal hoor. Nog steeds heel snel, 100 euro goedkoper gemaakt en verdubbeling van opslag naar 32 GB. Ik heb het ook even overwogen maar toch voor de 7 gekozen. Wil er toch wel weer lang mee gaan doen, dus dan toch maar het nieuwste model.
Ik ben er nog niet helemaal over uit tot nu toe. Weetniet of je qua mb/s veel zal merken bij tmobile 40,50 met bijleggen van 164 euro en een mb/s 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:56:
[...]

Ik ben er nog niet helemaal over uit tot nu toe. Weetniet of je qua mb/s veel zal merken bij tmobile 40,50 met bijleggen van 164 euro en een mb/s 125.
Die theoretische 4g+ snelheid moet je uit je hoofd zetten. Totaal niet relevant. Elk 4g netwerk hier in Nederland is snel zat en in de (nabije) toekomst wordt dat alleen maar sneller. De iPhone 7 ondersteunt al de volgende 4g upgrade die de providers op termijn in Nederland gaan uitrollen waardoor er nóg hogere snelheden mogelijk zijn (m.u.v. Tele2). Waar je nu op moet letten is de dekking bij jou in de buurt en natuurlijk of je een voor jouw gevoel goede prijs betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:02:
[...]

Die theoretische 4g+ snelheid moet je uit je hoofd zetten. Totaal niet relevant. Elk 4g netwerk hier in Nederland is snel zat en in de (nabije) toekomst wordt dat alleen maar sneller. De iPhone 7 ondersteunt al de volgende 4g upgrade die de providers op termijn in Nederland gaan uitrollen waardoor er nóg hogere snelheden mogelijk zijn (m.u.v. Tele2). Waar je nu op moet letten is de dekking bij jou in de buurt en natuurlijk of je een voor jouw gevoel goede prijs betaalt.
hoe kun je die dekking nachecken? Qua prijs vind ik het nog wel te doen bij tmobile dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:15:
[...]

hoe kun je die dekking nachecken? Qua prijs vind ik het nog wel te doen bij tmobile dan
Uiteraard bij de providers zelf:
KPN https://www.kpn.com/mobiel/4g/dekkingskaart.htm
T-Mobile https://www.t-mobile.nl/dekking
Vodafone https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml
Tele2 https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/

Maar iets geavanceerder zijn de volgende kaarten welke de 4g mastlocaties van de providers weergeven. Kijk goed in jouw regio hoeveel masten elke provider heeft en hou in stedelijk gebied in gedachte dat je binnen 1 km van een mast moet wonen voor een acceptabele dekking in huis. Deze vastregel is wel erg rekbaar en hangt erg samen met de omgeving. Hoogbouw, laagbouw, antenne hangt hoog, antenne hangt laag, afstelling etc. Let op dat de kaarten even moeten laden en slecht werken op mobiele devices. Gebruik dus bij voorkeur een pc:
KPN https://www.google.com/ma...yuxJ-XVu-YfPpsmHW7rfMGtgA
T-Mobile https://www.google.com/ma...A6xdROL41ulQ0mDYD3Q5SqKkQ
Vodafone https://www.google.com/ma...nDaD9NGY0gVRqbikQmlhCwIzg
Tele2 https://www.google.com/ma...Bdg4CcbKvocBtoVvx-94pAPlo

En gebruik je eigen ervaringen uit het verleden of die van buren enzo. Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 12-09-2016 16:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 20:03

ddZ

Hopelijk nog niet gepost, maar kwam zojuist deze tegen, vind hem wel grappig :P

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14199691_10154539724829700_969264644996092941_n.jpg?oh=5b3fa0110d4f3828f2e4313c3c2e05ea&oe=5881A440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
ddZ schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:23:

[afbeelding]
Ik vind hem wel treffend. Ik mis alleen nog de onwijs dikke batterij, maar daar was vast geen plaats meer voor xD En AA is geen oplossing want dan moet elke keer je toestel uit en weer aan :N Eigenlijk is die iPhone 7 zo slecht nog niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
De iPhone 7 is nog steeds een prachtig toestel. Voor mij is het verdwijnen van de koptelefoonaansluiting (gebruik altijd de earpods) en het ongewijzigde design (kom van een 5S) geen probleem dus ik ga er vast heel blij mee zijn.

Vroeger werd je alleen verrast door Apple, en zette ze voor een hoop dingen de marktstandaard. Die tijd is voorbij. Het is één van de toptoestellen die je kan kopen en de verschillen zijn klein. Dit jaar voor het eerst serieus een Samsung Galaxy S7 edge overwogen na jaren iPhone. Met name het scherm dat werkelijk prachtig is. Reden waarom ik niet overstap? Android. Niet dat er iets mis is met Android, maar ik ben een heel tevreden iOS gebruiker. En het samenwerken met mijn Macbook en iPad gaat heerlijk. Dit zal voor meer mensen de reden zijn toch voor de iPhone te kiezen. De overstap is toch iets te 'eng' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:31
Nou ik heb een Android telefoon zakelijk een s5 mini. Verschikkelijk, al monteert Apple volgend jaar een uitschuifbare antenne op de 8, ik blijf bij Apple. Dat hele Android OS zit zo vreselijk beroerd in elkaar, om van de OS update frequentie maar te zwijgen.

iPhone7 128 mat zwart is besteld privé kom van een 6 plus. Toch maar een maatje kleiner mede vanwege de iPad en Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hoop gedoe natuurlijk maar het is en blijft een van de beste smartphones op de markt, en de 7 is weer ietsje beter. Dat wordt erg makkelijk vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:18

eisbaer

Zie signature

stefan_el schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:49:
Reden waarom ik niet overstap? Android. Niet dat er iets mis is met Android, maar ik ben een heel tevreden iOS gebruiker.
Dat is het hele punt. Het is een paar jaar gelden dat ik Android toestellen had maar het werkte nooit 100% lekker. Dan moet je gaan rooten of een brouwsel van een ander er op zetten. Daar heb ik allemaal geen zin meer in. IOS werkt direct uit de doos zorgeloos. Dat is heel veel waard.

iPhone 7 32GB zilver besteld. iPhone 6 gaat daarna op MP of misschien via de sobby site.

[ Voor 8% gewijzigd door eisbaer op 12-09-2016 21:05 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ddZ schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:23:

[afbeelding]
Oeh xlr.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

eisbaer schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:03:
[...]

Dat is het hele punt. Het is een paar jaar gelden dat ik Android toestellen had maar het werkte nooit 100% lekker. Dan moet je gaan rooten of een brouwsel van een ander er op zetten. Daar heb ik allemaal geen zin meer in. IOS werkt direct uit de doos zorgeloos. Dat is heel veel waard.

iPhone 7 32GB zilver besteld. iPhone 6 gaat daarna op MP of misschien via de sobby site.
En daarbij word een iPhone verwezen dat ie duur is, belachelijk in mijn opinie, weer rest waarde na 1 of 2 jaar en het toestel zal niet na 2 maanden met een prijsverlaging te maken krijgen. Kleine dingen die het er toe doen voor mij.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Hier gaat er ook een upgrade komen naar de iPhone 7 (Plus); kom van een iPhone 5, waarvan met name de batterij helemaal op is.

Afgelopen zaterdag in de Apple Store zowel een 6S, als de 6S Plus in de handen gehad (puur voor het formaat), maar ik ben er nog niet uit. De Plus vind ik eigenlijk te groot, maar qua camera is deze versie voor mij wel interessanter. Het ontbreken vd 3.5mm jack is geen dealbreaker: thuis gebruik ik een Bose QC35, maar in de auto zal ik 2(!) verloopjes moeten gebruiken, omdat mijn Ŝkoda met vaste radio wel een aux-ingang, maar geen Bluetooth heeft. Ergens wel jammer, maar het is niet anders.

We zijn weer vertrokken uit de Apple Store met een iPhone SE Rosé Gold voor mijn vriendin rijker (ze kwam ook van een iPhone 5), maar ikzelf wacht nog even. Ik heb gelezen dat we qua levertijden inmiddels richting oktober of verder gaan, dus mocht het alsnog een Plus worden, dan heb ik nog heel veel nachtjes om erover te slapen :+

[ Voor 5% gewijzigd door ddZ op 12-09-2016 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
ddZ schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:22:
in de auto zal ik 2(!) verloopjes moeten gebruiken, omdat mijn Ŝkoda met vaste radio wel een aux-ingang, maar geen Bluetooth heeft.
die oplossing kan een stuk handiger uiteraard , bluetooth ontvanger op die aux ingang aansluiten en klaar 8)

check bijvoorbeeld AlieXpress

[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 12-09-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

cardwizard schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:05:
[...]

die oplossing kan een stuk handiger uiteraard , bluetooth ontvanger op die aux ingang aansluiten en klaar 8)

check bijvoorbeeld AlieXpress
Thanks voor het meedenken ;)
ik kan het altijd tegen die tijd eens uitproberen. Voor de prijs hoef ik het niet te laten...

[ Voor 7% gewijzigd door ddZ op 12-09-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Heb het eerste uur een git zwarte 128 gb plus besteld. Wordt volgens de Apple store tussen 17 en 28 oktober geleverd. Is er iemand die een 7 plus mat zwart 32 gb besteld heeft, die eerder krijgt en toch liever voor een git zwarte 128 gb gaat? Ik wil dan wel van order ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik krijg als het goed is vrijdag mijn eerste iPhone binnen.

Weet iemand hoe het zit met de Tempered Glass die je bij een aMac winkel erop kunt laten zetten? Kan dat ook al gelijk bij de iPhone 7?

Volgens mij is er verder aan de behuizing niet veel veranderd dus in principe zou het mogelijk moeten zijn?

Klik

Afmetingen van apple.nl

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/4z2FNe.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ralph0603 op 13-09-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
Na twijfelen heb ik besloten om een iPhone 7 aan te schaffen. Alleen nu twijfel ik over de keuze. Eerst wilde ik de gitzwarte, maar het prijsverschil tegenover de mat zwarte is mij te groot. Daarnaast heb ik genoeg aan 32 GB en doe ik toch een hoesje om mijn telefoon.

Nu twijfel ik alleen tussen de gewone en de + variant. Is het hem waard op een + te nemen? Hij is groot. En hoop niet te groot. Maar het scherm etc vind ik daarnaast zoveel mooier alleen al. Iemand die eerder de stap heeft gemaakt van de gewone naar de + versie? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Granaatappel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:27:
Na twijfelen heb ik besloten om een iPhone 7 aan te schaffen. Alleen nu twijfel ik over de keuze. Eerst wilde ik de gitzwarte, maar het prijsverschil tegenover de mat zwarte is mij te groot. Daarnaast heb ik genoeg aan 32 GB en doe ik toch een hoesje om mijn telefoon.

Nu twijfel ik alleen tussen de gewone en de + variant. Is het hem waard op een + te nemen? Hij is groot. En hoop niet te groot. Maar het scherm etc vind ik daarnaast zoveel mooier alleen al. Iemand die eerder de stap heeft gemaakt van de gewone naar de + versie? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een iPhone 5, mijn vriendin een 6 Plus. Ik moet zeggen, om te gebruiken is een groot scherm echt super. Je kunt hem echt als een soort mini tablet inzetten, games, films, Google maps als je in een vreemde stad loopt, etc. Allemaal super.

Als je alleen whatsappt zou ik het niet doen.

Om mee te nemen vind ik het wel minder. Het is een stuk groter en zwaarder. Zij pleurt hem in de handtas, maar in de broekzak vind ik het niets. Ik heb steeds het idee dat de helft er dan uitsteekt ofzo. Ben het ook niet gewend.

Tip, kijk in de winkel even naar een 6S plus. Dan heb je een idee van het formaat. Met hoesje moet je een paar mm erbij op tellen. Of koop een 6S plus hoesje op Ebay van 2 dollar, en hou dat een dagje vast ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-09-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:35:
[...]

Ik heb een iPhone 5, mijn vriendin een 6 Plus. Ik moet zeggen, om te gebruiken is een groot scherm echt super. Je kunt hem echt als een soort mini tablet inzetten, games, films, Google maps als je in een vreemde stad loopt, etc. Allemaal super.

Als je alleen whatsappt zou ik het niet doen.

Om mee te nemen vind ik het wel minder. Het is een stuk groter en zwaarder. Zij pleurt hem in de handtas, maar in de broekzak vind ik het niets. Ik heb steeds het idee dat de helft er dan uitsteekt ofzo. Ben het ook niet gewend.

Tip, kijk in de winkel even naar een 6S plus. Dan heb je een idee van het formaat. Met hoesje moet je een paar mm erbij op tellen. Of koop een 6S plus hoesje op Ebay van 2 dollar, en hou dat een dagje vast ;)
Vanmiddag even langs de MM geweest om de gewone iPhone en de + naast elkaar te leggen. Voor het oog is de + mooi. Maar voor het gebruik ga ik mij toch heel erg eraan storen ben ik bang. Dus het wordt de gewone variant. Nu twijfel ik alleen nog tussen de git zwarte en de mat zwarte. Waarom maakt Apple het mij zo moeilijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Granaatappel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:44:
[...]

Waarom maakt Apple het mij zo moeilijk? 8)7
git zwart lijkt mooi, maar ik denk dat het nooit mooi blijft. Zou zonde zijn dat je na een jaar allemaal krassen/vlekken op je git zwarte iphone hebt. Ik heb namelijk ook het idee dat hoesjes ook gebruikers krasjes/sporen kunnen achterlaten als er zand tussen komt te zitten.

Ik denk dat mat nog steeds de beste keuze is.
ralph0603 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:22:

Weet iemand hoe het zit met de Tempered Glass die je bij een aMac winkel erop kunt laten zetten? Kan dat ook al gelijk bij de iPhone 7?

Volgens mij is er verder aan de behuizing niet veel veranderd dus in principe zou het mogelijk moeten zijn?

Klik

Afmetingen van apple.nl

[afbeelding]
Heb je vaak scherpe voorwerpen bij je telefoon zitten in je broekzak? Schuif je vaak met het glas over de tafel heen? Wanneer je beide niet doet dan is het helemaal niet nodig om je glas te protecten. Ik heb meerdere iphones gehad, maar nog nooit een kras op het glas gehad.

Ik doe overigens nooit mijn telefoon en sleutels in dezelfde zak. Telefoon leg ik altijd keurig op tafel zonder te schuiven. Achterkant zit wel in een hoesje.

[ Voor 50% gewijzigd door grote_oever op 13-09-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49

Daan_

Alles op zijn tijd !!

De eerste reviews staan online van de nieuwe phones. En mede hierdoor net mijn bestelling voor de zwarte 7+ geannuleerd. De zwarte variant werd in de meeste reviews als erg kras gevoelig genoemd. Waarvan één review met foto's na twee dagen gebruik. Net dan ook maar andere kleur besteld. Dan maar niet op de 16de de telefoon binnen, maar twee weken later.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er bij iemand waarbij de levering stond op 26-28 september de status al veranderd naar 'verzending wordt voorbereid'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:31
Superdaantje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:04:
De eerste reviews staan online van de nieuwe phones. En mede hierdoor net mijn bestelling voor de zwarte 7+ geannuleerd. De zwarte variant werd in de meeste reviews als erg kras gevoelig genoemd. Waarvan één review met foto's na twee dagen gebruik. Net dan ook maar andere kleur besteld. Dan maar niet op de 16de de telefoon binnen, maar twee weken later.
Heb je een link? Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:32:
[...]

Heb je een link? Ik ben benieuwd.
kijk vanaf 3e minuut ongeveer: YouTube: iPhone 7 and 7 Plus review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:48
Exact hetzelfde verhaal. Nu maar matzwart besteld. Dan maar 5 Oktober binnen. Verder: ik probeer nog steeds een reservering op te pikken.

• miicker
  • Niet online
ralph0603 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:22:

Klik

Afmetingen van apple.nl

[afbeelding]
Gaat niet passen, de speaker boven het scherm van de iPhone 7 is schijnbaar iets breder dan die van de 6(S)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Verwijderd

ddZ schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:22:

Het ontbreken vd 3.5mm jack is geen dealbreaker: thuis gebruik ik een Bose QC35, maar in de auto zal ik 2(!) verloopjes moeten gebruiken, omdat mijn Ŝkoda met vaste radio wel een aux-ingang, maar geen Bluetooth heeft. Ergens wel jammer, maar het is niet anders.
Heb je al een idee hoe je dat gaat doen met die verloopjes want ik zit met hetzelfde probleem.

• GoeiedagEem
  • Laatst online: 02-09 18:57
Ik ga eerst nog niet upgraden van mijn 6s, eerlijk gezegd vind ik dit formaat iets minder prettig dan het formaat van mijn vorige 5s. Achteraf gezien was een SE misschien een betere keuze geweest, maar je moet toch proberen...

En eerlijk gezegd snap ik niet dat ze die dubbele camera niet in de reguliere 7 hebben gezet, m.i. moeten de 7 en de 7 Plus identiek zijn m.u.v. het formaat.

Het ontbreken van de jackplug vind ik niet zo'n groot probleem aangezien je er gewoon een adapter bij krijgt.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
GoeiedagEem schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:39:
Ik ga eerst nog niet upgraden van mijn 6s, eerlijk gezegd vind ik dit formaat iets minder prettig dan het formaat van mijn vorige 5s. Achteraf gezien was een SE misschien een betere keuze geweest, maar je moet toch proberen...

En eerlijk gezegd snap ik niet dat ze die dubbele camera niet in de reguliere 7 hebben gezet, m.i. moeten de 7 en de 7 Plus identiek zijn m.u.v. het formaat.

Het ontbreken van de jackplug vind ik niet zo'n groot probleem aangezien je er gewoon een adapter bij krijgt.
Ben het helemaal met je eens hoor. Snap ook niet waarom de normale 7 nou echt moet onderdoen voor de 7 plus. Zo had dat scherm ook wel minimaal 401 ppi mogen krijgen. Zeker voor de premium prijs die je ervoor betaald vind ik het stom dat je dan alsnog niet de 'beste' iPhone hebt die er te krijgen is.

Vind het missen van de jackplug ook niet zo'n probleem. Wat dan wel weer vervelend is, is bijvoorbeeld als je je laptop mee hebt en even via je laptop wat wilt gaan luisteren, dan heb je dus helemaal niks aan die lightning oordopjes..

• funk-e
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:03:
[...]

Heb je al een idee hoe je dat gaat doen met die verloopjes want ik zit met hetzelfde probleem.
als je nu aux gebruikt heb je dus al een jack<-->jack. Bijgeleverde jack<-->lightning eraan en je bent klaar toch?

...less is more

Verwijderd

funk-e schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:43:
[...]

als je nu aux gebruikt heb je dus al een jack<-->jack. Bijgeleverde jack<-->lightning eraan en je bent klaar toch?
Klopt maar dan kun je nog niet opladen en via aux geluid afspelen tegelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:30:
[...]

Klopt maar dan kun je nog niet opladen en via aux geluid afspelen tegelijk.
Hmm, dit beter:
https://dealbanana.com/bl...wYbMKm0WNUFuaYaAiIL8P8HAQ

...less is more

• GoeiedagEem
  • Laatst online: 02-09 18:57
Scrtz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:49:
[...]

Vind het missen van de jackplug ook niet zo'n probleem. Wat dan wel weer vervelend is, is bijvoorbeeld als je je laptop mee hebt en even via je laptop wat wilt gaan luisteren, dan heb je dus helemaal niks aan die lightning oordopjes..
Eigenlijk zouden ze ook een omgekeerde adapter moeten meeleveren voor die situatie.. ;)

Overigens snap ik best dat ze stereo wilden inbouwen, dat is echt even een dingetje, maar ik zie de meerwaarde er niet van in. Toegegeven, de kwaliteit van de speakers is wel stukken beter geworden de laatste jaren (bastonen daargelaten), maar om de stereo-effecten goed te kunnen horen, dienen de speakers toch wel wat verder uit elkaar te staan dan de grootte van een telefoon.

• ddZ

ddZ

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:03:
[...]

Ben er nog niet helemaal over uit. Het kan zijn dat ik tegen die tijd ervoor kies om dit extra verloopje van Belkin aan te schaffen. Nadeel is de prijs + een extra verloopje aan de iPhone...

Andere optie is om te gaan voor een bluetooth naar aux oplossing te gaan. Ik zoek alleen een exemplaar zonder batterij. Waarom? Omdat ik, waar ik ook ben met de auto, altijd de mogelijkheid wil kunnen hebben om gelijktijdig muziek te luisteren en mijn iPhone op te laden, zonder eraan te moeten denken om de Bluetooth-reciever op te laden. Of hiervoor een extra verloopje te moeten kopen oid. Beetje een principekwestie van mijn kant, misschien bestaan ze wel, maar dan moet ik nog even goed naar gaan kijken ;)
Zelfde oplossing als in mijn link, maar het nadeel van het opladen voor mij blijft :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 12:58
ik rij in een 10 jaar oude Peugeot 307, die heeft wel BT, maar enkel om te kunnen bellen. Toen ik die 6 jaar geleden kocht heb ik direct een aansluiting aan de (standaard) radio gemaakt, welke op de aux aangesloten zit en een 30-pins connector had (en tevens verbonden met permanente voeding) Toen kon ik dus gewoon laden en muziek luisteren tegelijk. Bij het krijgen van mijn iPhone 6 daar toen een 30-pins <-> Lightning converter op gezet en die zit nog altijd in mijn carkit.
Dus waarom niet gewoon voor zoiets gaan?

[edit]Zoiets bedoel ik dus: http://www.carinterface.n...oda-autoradios_ytm05-vw12
[edit2]En dan met een dergelijke houder erbij en je bent helemaal klaar, iphone erin zetten en wegrijden maar: http://www.broditcenter.n...ded-lightning-30-pin.html

[ Voor 25% gewijzigd door L201 op 14-09-2016 22:56 ]

• ddZ

ddZ

L201 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:16:
ik rij in een 10 jaar oude Peugeot 307, die heeft wel BT, maar enkel om te kunnen bellen. Toen ik die 6 jaar geleden kocht heb ik direct een aansluiting aan de (standaard) radio gemaakt, welke op de aux aangesloten zit en een 30-pins connector had (en tevens verbonden met permanente voeding) Toen kon ik dus gewoon laden en muziek luisteren tegelijk. Bij het krijgen van mijn iPhone 6 daar toen een 30-pins <-> Lightning converter op gezet en die zit nog altijd in mijn carkit.
Dus waarom niet gewoon voor zoiets gaan?

[edit]Zoiets bedoel ik dus: http://www.carinterface.n...oda-autoradios_ytm05-vw12
[edit2]En dan met een dergelijke houder erbij en je bent helemaal klaar, iphone erin zetten en wegrijden maar: http://www.broditcenter.n...ded-lightning-30-pin.html
Jammer genoeg zit mijn Skoda er niet tussen, maar thanks voor het meedenken :)

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:57
Ik twijfel zelf op dit moment nog of ik ga upgraden van een iPhone 6 (64GB) naar een iPhone 7 (32GB).
Hierbij heb ik zelf de volgende (financiële) vereenvoudiging van het probleem gemaakt. Het lijkt namelijk niet veel uit te maken of ik nu een iPhone 7 aanschaf en volgend jaar weer een 8 dan een extra jaar te wachten. Hoe zien jullie dit ? Kloppen de door mij gebruikte cijfers / verwachting waarde tweedehands iPhone 7 volgend jaar?

Nu upgraden naar iPhone 7 en volgend jaar naar iPhone 8
09-2016 | iPhone 6 64GB (€420) naar iPhone 7 32GB (€770) | €350
09-2017 | iPhone 7 32GB (€525) naar iPhone 8 32GB (€770) | €245
Totaal bijleggen: €595

Pas upgraden bij iPhone 8
09-2017 | iPhone 6 64GB (€220) naar iPhone 7 32GB (€770) | €550

Financieel lijkt het elkaar niet heel veel te doen, mits je ze goed onderhoud. Enige is dat ik eigenlijk mijn iPhone 6 nog voldoende vind.

Klachten of andere verwachtingen over mijn berekeningen zijn welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door G33st op 15-09-2016 13:28 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik snap je berekening niet. Leg eens uit.

Want je hebt de iPhone 6 toch al? Waarom staat daar 420 euro achter dan?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
420eu is de verwachte opbrengst in september 2016, 770eu is aanschaf nieuwe telefoon in september 2016. 350eu is per saldo het te verwachten bij te leggen bedrag.

Daarna volgt de berekening wanneer hij in 2017 vervolgens overstapt op een iPhone 8 en tot slot dezelfde berekening wanneer de iPhone 7 wordt overgeslagen.

Ik ben meer benieuwd waar G33st naar opzoek is. De goedkoopste deal op de lange termijn? Verwachtingen onzerzijds van de te verwachten opbrengsten?
Het is imo allemaal een beetje koffiedik kijken en bij de aanschaf van een andere telefoon speelt emotie ook een grote rol, anders kun je natuurlijk veel beter voor een fractie van het bedrag een smartphone halen ipv een iPhone.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste