Neebeats72 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 00:40:
Is het mogelijk dat apple al vroeger levert dan 16 sep. ?
Mijn status is al even veranderd naar "Verzending wordt voorbereid".
Wat veel Apple-haters niet begrijpen is dat iOS waarschijnlijk het grootste pluspunt is. Ze zien in iOS alleen het geslote systeem. En een geslote systeem is kennelijk een trigger voor velen.Geert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 22:29:
[...]
Android/TouchWiz op de Samsung S7 is niet stablier dan iOS op een iPhone. Je kan het er niet mee eens zijn, prima. Maar dat verandert de bestaande situatie niet.
In die 2 maanden, dat ik de Samsung S7 in mijn bezit had, was ik constant bezig met die verdomde wake locks te tackelen, verder sowieso de 1ste periode lang bezig geweest met allerlei zaken in te stellen.
Verder;
Het scherm van de Samung S7 is werkelijk waar subliem, als ook de foto's die je er mee kan maken.
Maar ik koop toch vooral een smartphone om het gebruiksgemak en een fijn stabiel OS wat goede software updates krijgt....
Bij Samsung (Android/TouchWiz)is dat gewoon totaal niet van toepassing, je moet maar afwachten wanneer en of je een keer een update krijgt
Ik vind het fantastisch! Het werkt zonder geneuzel, zelf slopen is heeeel moeilijk, het ziet er strak uit. Wat wil ik nog meer?
Mja, misschien een mini-jack...
Iphone 7+ matzwart 256GB besteld bij vodafone in de winkel vanochtend, medewerker zei dat ik hem vrijdag kon ophalen. Bij elke iphone zo gedaan en altijd goed gegaan, hoef ik niet thuis te blijven en ophalen wanneer het mij uitkomt.
Ho eens even jij, dit jaar hebben ze EN de telefoon waterdicht gemaakt EN de 3.5mm weggehaald. Volgens de Apple presentatie zijn beide baanbrekend en is het heel knap dat Apple dit zelf bedacht heeft.connos schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 22:14:
Waarom geen OLED scherm en smallere bezels?
Volgend jaar komt OLED en dat jaar daarna komen er smallere bezels, tegen die tijd zijn beide zaken ook baanbrekend en zelf bedacht door Apple.... de prijs ligt tegen die tijd trouwens op 1300 euro en oja ze leveren dan ook geen lader meer mee, wel een verloopje naar een verloopje wat doormiddel van een verloopje in het stopcontact past!
Hahaschumi1986 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 01:27:
[...]
Ho eens even jij, dit jaar hebben ze EN de telefoon waterdicht gemaakt EN de 3.5mm weggehaald. Volgens de Apple presentatie zijn beide baanbrekend en is het heel knap dat Apple dit zelf bedacht heeft.
Volgend jaar komt OLED en dat jaar daarna komen er smallere bezels, tegen die tijd zijn beide zaken ook baanbrekend en zelf bedacht door Apple.... de prijs ligt tegen die tijd trouwens op 1300 euro en oja ze leveren dan ook geen lader meer mee, wel een verloopje naar een verloopje wat doormiddel van een verloopje in het stopcontact past!
Ik kan het sarcasme wel waarderen (iPhone 7 plus 128GB in bestelling staan).
Ik weet niet hoe jij aan 838 komt maar dat model kost in Hong Kong HK$8,288, wat ook neerkomt op €950
Nee volgend jaar komen ze met Micro-LED want OLED is dan al lang weer achterhaaldschumi1986 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 01:27:
[...]
Volgend jaar komt OLED en dat jaar daarna komen er smallere bezels, tegen die tijd zijn beide zaken ook baanbrekend en zelf bedacht door Apple....
Ik ga waarschijnlijk mijn 6 64GB vervangen voor een black 7 van 128GB. Nog even wachten op de urenbonus
Ik denk dat ik voor het eerst geen case ga gebruiken. Gewoon de iPhone 7 zwart die ik heb besteld, naakt dragen..Ja, er zitten risico's aan met vallen, maar ik wil vanaf nu genieten van het design. Meer mensen die dit al een tijdje doen? Bevalt dit? Enige dat mij stoort is het feit, dat de camera uitsteekt en ik mij dan ga ergeren als ik hem op tafel leg ergens. Dan moet er van mij weer een doekje onder of zo, haha!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Maar wel mét FaceTimeMelvinW schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 06:41:
[...]
Ik weet niet hoe jij aan 838 komt maar dat model kost in Hong Kong HK$8,288, wat ook neerkomt op €950
Japan is ie ook rond de 940-950.
Haters everywhere but I don’t really care
Heb nooit een case gebruikt. De 6 en 6s krassen vrijwel niet. Leg hem ook altijd op de achterkant neer. Enige waar je een beetje op moet letten is dat je hem niet met een sleutelbos in je broekzak doet, maar dat heb je met een case ook. Tenzij je screenprotectors gaat gebruiken.pdavie2311 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 07:52:
Ik denk dat ik voor het eerst geen case ga gebruiken. Gewoon de iPhone 7 zwart die ik heb besteld, naakt dragen..Ja, er zitten risico's aan met vallen, maar ik wil vanaf nu genieten van het design. Meer mensen die dit al een tijdje doen? Bevalt dit? Enige dat mij stoort is het feit, dat de camera uitsteekt en ik mij dan ga ergeren als ik hem op tafel leg ergens. Dan moet er van mij weer een doekje onder of zo, haha!
Maar waarom zou je? Zodat degene na je voor 50 euro extra verkoopwaarde een perfecte iPhone van je kan overkopen?
Precies mijn punt! Ik verkoop mijn 6s nu wel smetteloos, haha! 2 dagen zonder iPhone overleven volgende week..Is't al vrijdag?matthijst schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:18:
[...]
Heb nooit een case gebruikt. De 6 en 6s krassen vrijwel niet. Leg hem ook altijd op de achterkant neer. Enige waar je een beetje op moet letten is dat je hem niet met een sleutelbos in je broekzak doet, maar dat heb je met een case ook. Tenzij je screenprotectors gaat gebruiken.
Maar waarom zou je? Zodat degene na je voor 50 euro extra verkoopwaarde een perfecte iPhone van je kan overkopen?
Ik vind het grappig om te zien dat ondanks de vele negatieve geluiden dit topic aardig aan het vullen is met nieuwe kopers van de 7 en 7+.
Tja dat is elk jaar zo, altijd alles in het negatieve trekken. Bij de 5 ging de headphonejack ook in eens naar beneden allemaal negatie en nu heeft elke telefoon het. Denk dat Samsung volgend jaar ook iets anders heeft.Miki schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:47:
Ik vind het grappig om te zien dat ondanks de vele negatieve geluiden dit topic aardig aan het vullen is met nieuwe kopers van de 7 en 7+.
Ha das niks, ik zit nu al ruim 1,5 week zonder en mijn nieuwe schatje is voorlopig nog niet in zicht!pdavie2311 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:39:
[...]
Precies mijn punt! Ik verkoop mijn 6s nu wel smetteloos, haha! 2 dagen zonder iPhone overleven volgende week..Is't al vrijdag?
De Huawei P9 die ik nu gebruik (en ook in de toekomst) is een prima dingetje hoor weinig klachten hier. Zelfs in Android vind ik wel mijn weg. Maar man wat mis ik de iCloud synchronisatie. En natuurlijk mijn data (van iOS apps) die in de backup zit die ik heb achterlaten voor de 7 Plus. Dan voelt het voor mij ook als een periode dat ik op pauze sta zegmaar haha.
Joh! Dat is elk jaar zoMiki schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:47:
Haha dat laatste idd. Zelf met een lelijke niet rand tot rand screenprotector lopen en de volgende het genot bezorgen. Nooit begrepen.matthijst schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:18:
[...]
Heb nooit een case gebruikt. De 6 en 6s krassen vrijwel niet. Leg hem ook altijd op de achterkant neer. Enige waar je een beetje op moet letten is dat je hem niet met een sleutelbos in je broekzak doet, maar dat heb je met een case ook. Tenzij je screenprotectors gaat gebruiken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik gebruik eigenlijk altijd een screenprotector van mijn vaste leverancier. Tempered glass die je precies tot de randen van bezels plakt. Het scherm van de iPhone 6 kraste erg snel en sindsdien heeft elke iPhone van mij een screenprotector. Dus ook de iPhone 7 Plus straks.
Waarom? Ik kan er niet mee leven als er een krasje ergens zit. Dus ook een TPU case erom heen.
Waarom? Ik kan er niet mee leven als er een krasje ergens zit. Dus ook een TPU case erom heen.
Tsja, het blijven mooie toestellen.Miki schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:47:
Had nog steeds liever een compleet nieuw design gehad, maar die mat zwarte is ook wel cool.
Camera is weer een stukje beter dan van de 6s: OIS, f1.8.
Dus dat, en het feit dat m'n vrouw een 6 heeft dus het makkelijk doorschuiven is, maakt dat ik er gewoon weer 1 besteld heb
Mijn dwangmatigheid om een nieuwe Iphone te bestellen heeft weer toegeslagen.
Van een 6s naar een 7 plus, kijken of ik kan wennen aan het formaat en hopen dat de levering niet al te lang duurt.
Van een 6s naar een 7 plus, kijken of ik kan wennen aan het formaat en hopen dat de levering niet al te lang duurt.
Nu een iPhone 6 64GB en gebruik daar zo'n 50GB van, met name omdat ik al mijn Apple Music nummers offline heb staan. Dat is niet perse nodig. Daarom gekozen voor een 32GB versie.
Mede omdat mijn abo toch afliep icm een scherpe aanbieding en de opbrengst van mijn iPhone 6 er toch maar voor gekozen de overstap naar de 7 te maken. Vooral een hebbedingetje uiteindelijk, de iPhone 6 bevalt in alle opzichten nog 100% voor mijn gebruik (beetje app'en, mailen en internetten).
Mede omdat mijn abo toch afliep icm een scherpe aanbieding en de opbrengst van mijn iPhone 6 er toch maar voor gekozen de overstap naar de 7 te maken. Vooral een hebbedingetje uiteindelijk, de iPhone 6 bevalt in alle opzichten nog 100% voor mijn gebruik (beetje app'en, mailen en internetten).
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Je vergeet de camera op de 7 heeft die nu ook optische beeldstabilisatie. Is de camera nu net zo goed als die van de S7?schumi1986 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 01:27:
[...]
Ho eens even jij, dit jaar hebben ze EN de telefoon waterdicht gemaakt EN de 3.5mm weggehaald. Volgens de Apple presentatie zijn beide baanbrekend en is het heel knap dat Apple dit zelf bedacht heeft.
Screenprotector mss nog wel een optie! Heb ik nu ook, fullscreen glass...
Ik wil hem vooral omdat hij er nu all Black is. Vind ik echt prachtig design! Wil alleen graag de plus en die vind ik wel erg duur. Twijfel twijfel.
Volgens mij is de plus die ook wat nieuws/extra brengt nieuwe camera, 3GB RAM en betere batterij.Robehr schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:37:
Ik wil hem vooral omdat hij er nu all Black is. Vind ik echt prachtig design! Wil alleen graag de plus en die vind ik wel erg duur. Twijfel twijfel.
I know daarom wil ik die ook. Via coolblue €38 per maand voor 3gb en 120min en dan 298 bijleggen. Dat krijg ik ook wel voor m'n iPhone 6.R3M1 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:57:
[...]
Volgens mij is de plus die ook wat nieuws/extra brengt nieuwe camera, 3GB RAM en betere batterij.
Ik snap het gezeik op die draadloze oordopjes voor geen meter...
Apple is toch niet de eerste met wireless oordopjes?
Hier ook een nieuwe toekstige iPhone 7 128gb gebruiker. Word mijn eerste apple telefoon. De andere apparaten die ik nu heb zijn een nexus 5 en hp spectre x360. Reden Google bevalt met niet qua privacy en als je dat probeert tegen tehouden door te rooten dan valt er eigenlijk niet met android te werken.
Verder vind ik iOS wel steeds completer te worden met mooie geintergreerde functies de nieuwe Voicemail bijvoorbeeld en de mogelijkheid om voip accounts aan de dialer toe te voegen. Daarnaast is de stabiliteit van het os ook beter en zitten er minder slechte apps in de store.
Wel verwacht ik nog enkele beperkingen dus ik sluit een jailbreak nog niet uit.
Verder vind ik iOS wel steeds completer te worden met mooie geintergreerde functies de nieuwe Voicemail bijvoorbeeld en de mogelijkheid om voip accounts aan de dialer toe te voegen. Daarnaast is de stabiliteit van het os ook beter en zitten er minder slechte apps in de store.
Verwijderd
Bij mij staat er nu: Verzendklaar 6-8 werkdagen, levering 26-28 september
Ik heb een 'uw verzending wordt verwerkt'-mail ontvangen om 9u17 dus was wel redelijk teleurgesteld dat ik nog 2 weken moet wachten... Is het mogelijk dat die leveringsdatum nog gaat veranderen en dat dat ook aangepast wordt op de apple website?
Ik heb een 'uw verzending wordt verwerkt'-mail ontvangen om 9u17 dus was wel redelijk teleurgesteld dat ik nog 2 weken moet wachten... Is het mogelijk dat die leveringsdatum nog gaat veranderen en dat dat ook aangepast wordt op de apple website?
Voorlopig valt een 7 niet te jailbreaken. Apple sluit het voorlopig wel uit.LemonC200 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:32:
Hier ook een nieuwe toekstige iPhone 7 128gb gebruiker. Word mijn eerste apple telefoon. De andere apparaten die ik nu heb zijn een nexus 5 en hp spectre x360. Reden Google bevalt met niet qua privacy en als je dat probeert tegen tehouden door te rooten dan valt er eigenlijk niet met android te werken.
ach, zo heb je met ELKE product-release van Apple een hoop 'zeikerds'.Joostje123 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:31:
Ik snap het gezeik op die draadloze oordopjes voor geen meter...
Kun je je nog de Key Note herinneren toen Jobs de 1ste iPad presenteerde; wie wil er nou een iPad, soort van 6 iPhone's aan elkaar geplakt. En zo stonden hele fora vol met (zwaar) negatieve reacties.
En kijk nu een paar jaar later, geloof
TL, DR: zeikerds zal je overal vinden bij diverse producten, maar bij Apple wordt het nou eenmaal onder een redelijk groot vergrootglas gelegd.
Wellicht vanwege de pretenties van Apple - en naderhand bleken 'zeikerds' wel degelijk gelijk te hebben; voorbeelden genoeg waar Apple niet luisterde en uiteindelijk moest inbinden (ja, zelfs onder Jobs).Geert1976 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:36:
[...]
TL, DR: zeikerds zal je overal vinden bij diverse producten, maar bij Apple wordt het nou eenmaal onder een redelijk groot vergrootglas gelegd.
Ging er mij meer om dat bij de presentatie van die 1ste iPad weinig mensen het nut zagen van zo'n iPad.R3M1 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:45:
[...]
Wellicht vanwege de pretenties van Apple - en naderhand bleken 'zeikerds' wel degelijk gelijk te hebben; voorbeelden genoeg waar Apple niet luisterde en uiteindelijk moest inbinden (ja, zelfs onder Jobs).
Achteraf blijkt dat na verkoop van ruim 100 miljoen iPad's deze toch ''best wel'' handig was voor velen. Ook die dus in 1ste instantie op hun achterste benen stonden.
maar goed, ik word weer off topic in m'n eigen topic, sorry!

Achja iedereen vind het ook gewoon heerlijk om te bashen op alles gerelateerd om Apple, het zorgt nu eenmaal voor veel aandacht, en bijv nieuwssites pikken hier graag een graantje aan mee. Maar goed het is toch al gebleken dat positief of negatief het voor Apple toch vrijwel niks uitmaakt, de aandacht krijgen ze toch wel en de verkoop ook.
Ik denk dat Apple niet veel zal afwijken van de 6 tot 8 werkdagen tot verzending. Want dat is over een week natuurlijk. Ik denk eerder dat die 26-28 september ruim genomen is en nog wel naar voren wordt gehaald. De tijd tussen verzending en de ontvangst in Nederland (ervan uitgaande dat ie uit de fabriek komt) is ook maar een paar werkdagen. Ik denk eerder dat de weekenden de levertijd onnodig oprekken, ook omdat UPS standaard niet levert in het weekend. Dus mocht de levertijd concreter worden dan zie je dat inderdaad terug in je account. Logisch tochVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:34:
Bij mij staat er nu: Verzendklaar 6-8 werkdagen, levering 26-28 september
Verwijderd
Okay, bedanktsww89 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:52:
[...]
Ik denk dat Apple niet veel zal afwijken van de 6 tot 8 werkdagen tot verzending. Want dat is over een week natuurlijk. Ik denk eerder dat die 26-28 september ruim genomen is en nog wel naar voren wordt gehaald. De tijd tussen verzending en de ontvangst in Nederland (ervan uitgaande dat ie uit de fabriek komt) is ook maar een paar werkdagen. Ik denk eerder dat de weekenden de levertijd onnodig oprekken, ook omdat UPS standaard niet levert in het weekend. Dus mocht de levertijd concreter worden dan zie je dat inderdaad terug in je account. Logisch toch
Domme vraag misschien! Ik verkoop woensdag mijn 6s..ik maak dan uiteraard een back-up..Kan ik deze wel terugzetten vrijdag op de iPhone 7? Hier zit al iOS 10 op of nog niet?
Dat kan gewoon maar eigenlijk is het verstandiger om "clean" te beginnen aan je nieuwe toestel om eventuele corrupte data niet mee te nemen. Contacten, foto etc kan je gewoon syncen met iCloud. Iets meer werk maar kan je er ook problemen mee voorkomen.pdavie2311 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:00:
Domme vraag misschien! Ik verkoop woensdag mijn 6s..ik maak dan uiteraard een back-up..Kan ik deze wel terugzetten vrijdag op de iPhone 7? Hier zit al iOS 10 op of nog niet?
Verwijderd
ja je kunt de backup van je iPhone normaal gezien terug zetten op je 7. Wat ik altijd doe is, ik schakel icloud backup uit en maak een backup via itunes, daarna zet ik icloud backup terug aan en maak er 1 in de cloud. Mocht de iCloud-backup dan plots niet werken heb ik toch een reservepdavie2311 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:00:
Ja dat neem ik direct van je aan.pacificocean schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:35:
[...]
Voorlopig valt een 7 niet te jailbreaken. Apple sluit het voorlopig wel uit.
Er is toch maar één functie wel ik ga missen 'het opnemen van telefoongesprekken'.
Heel handig, maar zonder overleef ik nog wel.
Wat betreft de headphone jack zie ik het probleem ook niet echt. Het niet gebruiken van usb c vind ik vreemder. Natuurlijk waren er veel accessoires met Lighting connector, maar nu moet zelfs de gebruiker van de macbook 12 inch twee opladers meenemen. Ook hadden ze van mij wel de smart pins mogen toevoegen zoals op de ipad.
Ja lijkt mij wel. In heel West Europa zijn wij gezegend met fantastisch logistiek netwerk met 24 uurs leveringen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:58:
[...]
Okay, bedankt![]()
ik woon wel in België maar ik neem aan dat dat ook wel voor hier zal gelden he?
Corrupte data geloof ik niet zo in. Zo'n iCloud backup stelt tegenwoordig ook weinig voor. Die onthoud alleen instellingen en welke apps je geïnstalleerd hebt, en neemt dus niet letterlijk elke bit en Byte over van het OS. In de praktijk worden dus alle 'schuifjes' uit een configuratieprofiel (denk ik!) weer zo ingesteld zoals je gewend was en worden alle apps 'vers' gedownload (weet ik zeker). Dit leid ik af uit het feit dat een iCloud backup altijd heel snel gemaakt is.dcell schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:06:
[...]
Dat kan gewoon maar eigenlijk is het verstandiger om "clean" te beginnen aan je nieuwe toestel om eventuele corrupte data niet mee te nemen. Contacten, foto etc kan je gewoon syncen met iCloud. Iets meer werk maar kan je er ook problemen mee voorkomen.
Wel kan het zijn dat een iCloud backup corrupt raakt, dus dat ie zich niet bijwerkt of terug laat zetten. Dat zie je vooral vaak wanneer gebruikers een backup hebben gemaakt op iOS beta's. Voorbeeld: Toen ik van iOS 9.3.3 naar iOS 10 beta 1 ging, moest ik mijn oude iCloud backup verwijderen omdat ie zichzelf niet meer bijwerkte. Zodoende moest ik weer een verse iCloud backup maken op iOS 10. Als ik daar niet op gelet had, dan zat ik nu (3 maanden later) nog steeds zonder iCloud backup. Of anders gezegd; van juni 2016 met iOS 9.3.3.
De tip van geoffkecroes is dus wel een goeie om ook een beveiligde iTunes backup te laten maken. Dan blijft alle Healthdata ook nog eens aanwezig.
[ Voor 3% gewijzigd door swv op 10-09-2016 12:54 ]
Voor iedereen die twijfelt tussen zwart en gitzwart, volgens Daring Fireball:
The single most frequent question I’ve been asked since the event is whether the jet black iPhone is slippery. It’s not. Again, much like the old 3G and 3GS iPhones, the glossy rear surface has a very pleasant tackiness — certainly not sticky, but grippy. Based on my (admittedly limited) time in the hands-on area, I’d call it the least slippery iPhone Apple has ever made.
http://daringfireball.net...hone_7_jet_black_vs_black
Dus voor mensen die geen hoesje willen gebruiken en niet zoveel om krasjes geven
The single most frequent question I’ve been asked since the event is whether the jet black iPhone is slippery. It’s not. Again, much like the old 3G and 3GS iPhones, the glossy rear surface has a very pleasant tackiness — certainly not sticky, but grippy. Based on my (admittedly limited) time in the hands-on area, I’d call it the least slippery iPhone Apple has ever made.
http://daringfireball.net...hone_7_jet_black_vs_black
Dus voor mensen die geen hoesje willen gebruiken en niet zoveel om krasjes geven
Ik ga mijn huidige iPhone 6S Plus 128 GB wit/zilver doorschuiven naar mijn vriendin. Ik heb de iPhone 7 Plus 128 GB Gitzwart besteld en zal hem in de week van 3 oktober ontvangen. Ik moet zeggen dat de Plus versie mij heel goed bevalt, daarom weer een Plus versie besteld. Tevens een Evo Glass screenprotector besteld met een lederen Apple hoes.
Ik ga wel de telefoon helemaal vanaf scratch weer opbouwen. Of kan ik net zo goed mijn backup terugzetten? Iemand advies?
Ik ga wel de telefoon helemaal vanaf scratch weer opbouwen. Of kan ik net zo goed mijn backup terugzetten? Iemand advies?
Van waar die angst om backups terug te zetten...? Dat werkt prima en is erg handig, er is geen reden om het niet te doen.
... Tenzij je je telefoon echt nooit opschoont en het nu een grote chaos aan troep is, dan kan je overwegen eens clean te starten. Maar over het algemeen? Lekker back-uppen en herstellen die hap.
Ik upgrade van de 6S naar de 7. Puur en alleen vanwege de waterbestendigheid eigenlijk. Dat wil ik al heel lang hebben. Gimmick, maar handig. Die koptelefoonpoort... tja. Vervelend dat je een verlengstukje nodig hebt, maar dat boeit me vrij weinig.
Ik wilde eerst het 256GB model hebben, maar zag dat Spotify iets van 35GB vreet en ik als ik m'n foto's (thumbs, dupes, oude screenshots memes en videos eens archiveren) opschoon zo'n 15GB terug kan winnen. Een nieuwe lijst op Spotify zal zo'n 5GB trekken. Heb ik mooi 40 a 45GB gewonnen en heb ik weer ruim 64GB vrij
Daar red ik 't wel 1 a 2 jaar mee.
... Tenzij je je telefoon echt nooit opschoont en het nu een grote chaos aan troep is, dan kan je overwegen eens clean te starten. Maar over het algemeen? Lekker back-uppen en herstellen die hap.
Ik upgrade van de 6S naar de 7. Puur en alleen vanwege de waterbestendigheid eigenlijk. Dat wil ik al heel lang hebben. Gimmick, maar handig. Die koptelefoonpoort... tja. Vervelend dat je een verlengstukje nodig hebt, maar dat boeit me vrij weinig.
Ik wilde eerst het 256GB model hebben, maar zag dat Spotify iets van 35GB vreet en ik als ik m'n foto's (thumbs, dupes, oude screenshots memes en videos eens archiveren) opschoon zo'n 15GB terug kan winnen. Een nieuwe lijst op Spotify zal zo'n 5GB trekken. Heb ik mooi 40 a 45GB gewonnen en heb ik weer ruim 64GB vrij
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Laatst een backup op mijn iPhone 6 teruggezet met DFU modus en al. Batterij ging 3 uurtjes mee. Daarna als nieuwe telefoon ingesteld en helemaal prima. Soms geven de backups helaas problemen.WhatsappHack schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 14:12:
Van waar die angst om backups terug te zetten...? Dat werkt prima en is erg handig, er is geen reden om het niet te doen.
Ik wilde eerst het 256GB model hebben, maar zag dat Spotify iets van 35GB vreet en ik als ik m'n foto's (thumbs, dupes, oude screenshots memes en videos eens archiveren) opschoon zo'n 15GB terug kan winnen. Een nieuwe lijst op Spotify zal zo'n 5GB trekken. Heb ik mooi 40 a 45GB gewonnen en heb ik weer ruim 64GB vrijDaar red ik 't wel 1 a 2 jaar mee.
Dat is heel normaal... Gemiddeld de eerste 1 a 2 dagen wordt er verschrikkelijk veel geindexeerd, berekend, geanalyseerd, etc. Met iOS 10 nieuwe foto's app wordt dat nog veel erger.
Dat heeft dus niets te maken met dat iets fout is gegaan bij het herstellen van de backup, maar is een logish gevolg van zeer veel data die in één keer doorgelicht moet worden.
Dat heeft dus niets te maken met dat iets fout is gegaan bij het herstellen van de backup, maar is een logish gevolg van zeer veel data die in één keer doorgelicht moet worden.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
-edit- Foutje, deze post moest er niet komen.
[ Voor 89% gewijzigd door WhatsappHack op 10-09-2016 15:04 ]
Dat had ik dus ook de vorige keer, super snel leeg die batterij. Had hem helemaal leeg laten lopen en toen weer opgeladen, maar hij ging nog snel leeg. Aan de ene kant zal Apple denk ik wel dit probleem hebben opgelost. Ik zal eerst de Back-up gaan terugzetten, mocht dat niet lekker lopen kan ik altijd nog naar fabrieksinstellingen gaan en de telefoon van scratch af aan weer gaan opbouwen. In iedergeval bedankt voor het meedenkenEduardboon schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:01:
[...]
Laatst een backup op mijn iPhone 6 teruggezet met DFU modus en al. Batterij ging 3 uurtjes mee. Daarna als nieuwe telefoon ingesteld en helemaal prima. Soms geven de backups helaas problemen.
Kan het zo zijn dat er straks ineens wel weer een aantal iPhone 7 Plus devices te reserveren zijn omdat bijvoorbeeld iemand hem annuleert? Of wordt dit pas weer de 17e om 06:00 weergegeven/bijgewerkt?
De telefoons worden doorgegeven aan de eerstvolgende die gereserveerd heeft.mprkooij schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:21:
Kan het zo zijn dat er straks ineens wel weer een aantal iPhone 7 Plus devices te reserveren zijn omdat bijvoorbeeld iemand hem annuleert? Of wordt dit pas weer de 17e om 06:00 weergegeven/bijgewerkt?
Sowieso schijnen de plus devices standaard met vertraging te komen.
Je bedoelt dat ze doorgaan naar mensen die hem al besteld hebben ?Eduardboon schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:36:
[...]
De telefoons worden doorgegeven aan de eerstvolgende die gereserveerd heeft.
Sowieso schijnen de plus devices standaard met vertraging te komen.
Nee, komt dan dag later in het systeem voor de volgende die gaat reserveren. Komt nooit in de roulatie voor de bestellingen.mprkooij schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:37:
[...]
Je bedoelt dat ze doorgaan naar mensen die hem al besteld hebben ?
Ja dat bedoel ik, dus er is een mogelijkheid dat een toestel die nu op "Niet op voorraad" staat morgen bijvoorbeeld wel op voorraad staat. Omdat iemand afhaakt.Dennischo schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:44:
[...]
Nee, komt dan dag later in het systeem voor de volgende die gaat reserveren. Komt nooit in de roulatie voor de bestellingen.
Kloptmprkooij schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:45:
[...]
Ja dat bedoel ik, dus er is een mogelijkheid dat een toestel die nu op "Niet op voorraad" staat morgen bijvoorbeeld wel op voorraad staat. Omdat iemand afhaakt.
Toppie, dan blijf ik hopen dat de zwarte 128GB opeens beschikbaar isDennischo schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:47:
[...]
KloptBlijft altijd in de batch voor reserveringen, niet voor losse verkoop of online bestellingen.
Ooh ik zie net dat de iPhone 7 Plus 128GB Goud weer beschikbaar is geworden. Wordt dus toch wel bijgewerkt.
[ Voor 15% gewijzigd door mprkooij op 10-09-2016 15:49 ]
Ik heb momenteel een iPhone 6 met 64GB. De 6S-generatie heb ik overgeslagen en de SE heeft geen 3D Touch. Als één van de zovelen ga ik ook een iPhone 7 halen. Het zal een 128 GB model worden want hoewel ik ruimschoots toekom met 64GB is 32 mij net te weinig...
Ik twijfel nog tussen het mat of het blinkend zwart. Het blinkend zwart vind ik wel leuk maar zoals Apple aan geeft zal het doffer worden. Een transparent case zou dat kunnen oplossen maar ik weet niet in hoeverre het mooi glimmende zwart dan nog tot zijn recht zal komen.
Ik ga hoe dan ook enkele reviews afwachten, hopen dat er geen kinderziektes naar boven komen de dagen na 16/9 en verder wil ik de iPhone 7 eerst eens vast hebben gehad alvorens ik het zomaar op internet bestel. Het gaat tenslotte toch om een serieus bedrag. Begin oktober hoop ik hem te hebben.
Ik twijfel nog tussen het mat of het blinkend zwart. Het blinkend zwart vind ik wel leuk maar zoals Apple aan geeft zal het doffer worden. Een transparent case zou dat kunnen oplossen maar ik weet niet in hoeverre het mooi glimmende zwart dan nog tot zijn recht zal komen.
Ik ga hoe dan ook enkele reviews afwachten, hopen dat er geen kinderziektes naar boven komen de dagen na 16/9 en verder wil ik de iPhone 7 eerst eens vast hebben gehad alvorens ik het zomaar op internet bestel. Het gaat tenslotte toch om een serieus bedrag. Begin oktober hoop ik hem te hebben.
Verwijderd
De reden om te upgraden vanaf een iPhone 6 of 6s naar de 7 snap ik niet.
Ik vind zelf de enigste reden om een nieuwe te kopen de geweldige camera in de 7 plus, maar die is weer te groot voor mij en vind ik het te duur.
Ik wacht de 7s of 8 af en hopelijk word dat wel zodanig een nieuwe telefoon dat het upgraden het wél waard zal zijn.
Ik vind zelf de enigste reden om een nieuwe te kopen de geweldige camera in de 7 plus, maar die is weer te groot voor mij en vind ik het te duur.
Ik wacht de 7s of 8 af en hopelijk word dat wel zodanig een nieuwe telefoon dat het upgraden het wél waard zal zijn.
Ik zou wachten op de iPhone 9S, die schijnt qua vorm anders te worden en nieuwe featuresVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:28:
Nou ik kan wel wat redenen bedenken hoor. Afgaande op wat Apple beweert is de langere batterijduur zeer welkom. Daarnaast het helderdere scherm, dus beter afleesbaar in zonlicht en wellicht kan je de helderheid vaker omlaag brengen = gaat je batterij weer langer mee. Betere kleurweergave, meer RAM (is dit al bevestigd?) voor de Plus, stereo speakers (sinds de iPad Pro weet ik wat ik mis), onwijs vette matte zwarte behuizing, betere LTE support (Hoewel nog een beetje overbodig op het moment, maar wel futureproof) en er zijn volgens mij nog wat handige dingetjes die ik vergeten ben.
Wat dacht je van ios en dan bedoel ik niet het os, maar de camera. Geen enkele bewogen foto meer.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:28:
Iphone 8 en 9 featuresGeert1976 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:32:
[...]
Ik zou wachten op de iPhone 9S, die schijnt qua vorm anders te worden en nieuwe features![]()
YouTube: What the iPhone Will Look Like Next
[ Voor 23% gewijzigd door pacificocean op 10-09-2016 17:15 ]
Luxe.. en mijn zes is gewoon opVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:28:
Ik koop elke twee jaar een nieuwe iPhone en heb een losse sim-only ernaast. Als je voorzichtig met je iPhone kan omgaan kost het je misschien 300 euro wanneer je je oude telefoon verkoopt en dat vind ik zeker niet duur voor een tijdsbestek van 2 jaar. Zou uitkomen op 12,5 euro per maand.
Netflix kost me al 11,99 euro en dat gebruik ik amper
En mensen met een abonnement inclusief telefoon 'mogen' om de twee jaar een andere uitzoeken dus waarom niet?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zelfde reden hier.Famous schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:12:
[...]
Luxe.. en mijn zes is gewoon op
Ik koop elke twee jaar een nieuwe iPhone en heb een losse sim-only ernaast. Als je voorzichtig met je iPhone kan omgaan kost het je misschien 300 euro wanneer je je oude telefoon verkoopt en dat vind ik zeker niet duur voor een tijdsbestek van 2 jaar. Zou uitkomen op 12,5 euro per maand.
Netflix kost me al 11,99 euro en dat gebruik ik amper![]()
En mensen met een abonnement inclusief telefoon 'mogen' om de twee jaar een andere uitzoeken dus waarom niet?
Ik heb nu de 7 met 128gb gekocht en ga mijn 6 met 64gb verkopen voor ~€400. Dus ik moet €480 bijleggen. Afschrijven over 24 maanden is dat €20 per maand.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik heb inmiddels ook een matzwarte iPhone 7 Plus 128 GB besteld. Ik kom van een 5s af. Was al van plan te gaan upgraden, maar op een iets later moment. Telefoon al wel op Marktplaats gezet en bijna verkocht voor een mooie prijs. Door mijn eigen onhandigheid brak mijn scherm gistermiddag. Was echt even %#!@&. Nu toch maar wat eerder upgraden als gepland. Ben benieuwd hoe deze grotere telefoon mij gaat bevallen.
[ Voor 0% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 10-09-2016 17:24 . Reden: Interpunctie ]
Je gaat je echt afvragen waarom je de stap niet eerder hebt gemaakt, de iPhone 5s is tegenwoordig een telefoon voor kinderen en vrouwen.wiebepol schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:23:
Ik heb inmiddels ook een matzwarte iPhone 7 Plus 128 GB besteld. Ik kom van een 5s af. Was al van plan te gaan upgraden, maar op een iets later moment. Telefoon al wel op Marktplaats gezet en bijna verkocht voor een mooie prijs. Door mijn eigen onhandigheid brak mijn scherm gistermiddag. Was echt even %#!@&. Nu toch maar wat eerder upgraden als gepland. Ben benieuwd hoe deze grotere telefoon mij gaat bevallen.
Ik doneer mijn 5S'en aan mijn ouders, ik neem de JB 128GB plus en mijn vriendin wil een SE 64GB
Mijn ouwelui kunnen nog wel 4 jaar vooruit met die 32GB 5Sen
Mijn ouwelui kunnen nog wel 4 jaar vooruit met die 32GB 5Sen
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
Is bij iemand de status 'levering 26-28 september' ondertussen al veranderd naar vroeger?
schumi1986 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 01:27:
[...]
Iemand enig idee of je ergens de 7 al in het echt kan zien voor vrijdag?Ik blijf twijfelen over de kleur JB.
Nee, pas vanaf vrijdag. Op YouTube staat wel een goede comparison.feddesman schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:31:
Iemand enig idee of je ergens de 7 al in het echt kan zien voor vrijdag?Ik blijf twijfelen over de kleur JB.
Mat zwart schijnt wel echt zwart te zijn (op de site lijkt het nog steeds donkergrijzig):
YouTube: Jet black iPhone 7 vs. matte black iPhone 7 Plus
connos schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:31:
[...]
How about that! https://www.youtube.com/watch?v=oSU67wKFuaw
Was heel erg aan het twijfelen tussen gitzwart en mat zwart. Als ik deze video zie ben ik echt blij met mijn keuze voor een mat zwarte plus. Wat ziet het er goed uit zeg! Kan niet wachten tot hij komt. 26-28 september helaas pasmatthijst schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:36:
[...]
Nee, pas vanaf vrijdag. Op YouTube staat wel een goede comparison.
Mat zwart schijnt wel echt zwart te zijn (op de site lijkt het nog steeds donkergrijzig):
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Ik ben nog steeds aan het twijfelen maar gelukkig heb ik ze beide gereserveerd.Maikjuh schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:55:
[...]
Was heel erg aan het twijfelen tussen gitzwart en mat zwart. Als ik deze video zie ben ik echt blij met mijn keuze voor een mat zwarte plus. Wat ziet het er goed uit zeg! Kan niet wachten tot hij komt. 26-28 september helaas pas
Wilde er graag 1 annuleren zodat iemand anders nog een kans maakt maar het is helaas niet mogenlijk om dat in het echt te beoordelen voor vrijdag.
Mag ik jou wijzen op de typefout die je zojuist gemaakt hebt?matthijst schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:36:
[...]
Nee, pas vanaf vrijdag. Op YouTube staat wel een goede comparison.
Mat zwart schijnt wel echt zwart sexy te zijn (op de site lijkt het nog steeds donkergrijzig):
In mijn geval; 10gb data meer in de maand, gratis B&O Bluetooth speaker t.w.v. 249 euro, en mijn oude telefoon inruilen voor 394 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:28:
Oftewel; 50 euro winst, zelfde maandlasten, beter abbo
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik sla deze even over, maar volgend jaar zal ik zeker gaan upgraden.
Geloof er niks van....!Kecin schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:06:
[...]
In mijn geval; 10gb data meer in de maand, gratis B&O Bluetooth speaker t.w.v. 249 euro, en mijn oude telefoon inruilen voor 394 euro.
Oftewel; 50 euro winst, zelfde maandlasten, beter abbo. (Kom vanaf een 6+)
Zehebben je zeker ook geld toegeven en je gesmeekt op de iPhone 7 te bestellen?!
Rare reactie van je...rjm81 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:11:
[...]
Geloof er niks van je hebben je zeker ook geld toegeven en je gesmeekt op de iPhone 7 te bestellen?!
Maar om het te onderbouwen, zie o.a.:
https://directsales.vodaf...family/details/15471/6571
Daarbij heeft Vodafone een actie voor een gratis Beoplay speaker (die je dus bij navraag via Twitter ook krijgt) bij je abbonnement.
http://www.audiostreamers...Ly89tjAhc8CFcwK0wodqyID5g
Verder inleveren kan ik hier:
http://www.sobby.nl/iphone/nu-verkopen.php#bedrag
Ik kom met mijn variabelen uit op 394 euro.
Dus, nee, niet gesmeekt, maar ik ben wel redelijk loyaal aan Vodafone, en krijg vanaf nu ook 35% korting in de Logitech webshop en 10% bij Apple zelf. Ik kreeg namelijk vandaag de volgende mail van Vodafone:
Bij Apple krijg ik dan bijv de volgende kortingen:Friends & Family Network
Gefeliciteerd, je hebt weer iemand blij gemaakt met een aanbieding!
Jij kan als ambassadeur van Friends & Family nu ook genieten van allerlei kortingen. Je vindt de verschillende kortingen op ####. Gebruikersnaam: ####, wachtwoord: ####.
Exclusieve kortingen op Apple-producten
Apple nodigt je uit voor een speciaal programma. Je kunt de Apple-producten en accessoires bestellen met exclusief voordeel!
Voordelen van het programma
• Speciale prijzen voor Apple-producten
• Exclusieve aanbiedingen
• Gratis levering bij bestellingen boven de € 119,-
• Een iMac op maat
• De korting wordt automatisch verrekend en geldt niet op alle artikelen
Kortingspercentages
iPad mini 2 & iPad mini 3 2%
iPad (niet op iPad Pro)
2%
iPhone 5s/6/6 Plus
2%
iPod 5%
iMac 6%
Mac mini 6%
Mac Pro 6%
MacBook 6%
MacBook Air 6%
MacBook Pro 6%
Apple Watch 2%
Apple Watch Sports 2%
AppleCare for Mac 10%
AppleCare for iPad 10%
Cinema Display 6%
Apple Care for Cinema Display
10%
Apple Branded Accessories 10%
Beats by Dr. Dre 10%
3rd Party Accessories 10%
Geen korting op:
iPad Pro, Apple Pencil, iPhone 6s/6s Plus, Apple Watch Edition, AppleCare+ en Apple TV.
Snap niet wat je Apple kortingen hier mee te maken heb https://probeerdebond.cou...mpany/online/onlineID/196Kecin schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:16:
[...]
Rare reactie van je...
Maar om het te onderbouwen, zie o.a.:
https://directsales.vodaf...family/details/15471/6571
Daarbij heeft Vodafone een actie voor een gratis Beoplay speaker (die je dus bij navraag via Twitter ook krijgt) bij je abbonnement.
http://www.audiostreamers...Ly89tjAhc8CFcwK0wodqyID5g
Verder inleveren kan ik hier:
http://www.sobby.nl/iphone/nu-verkopen.php#bedrag
Ik kom met mijn variabelen uit op 394 euro.
Dus, nee, niet gesmeekt, maar ik ben wel redelijk loyaal aan Vodafone, en krijg vanaf nu ook 35% korting in de Logitech webshop en 10% bij Apple zelf. Ik kreeg namelijk vandaag de volgende mail van Vodafone:
[...]
Bij Apple krijg ik dan bijv de volgende kortingen:
[...]
Maar misschien opscheppen dat je bij Apple werkt ofzo
Sobby.nl heb je dat geld al gehad? Of ben je je eigen rijk aan het rekenen...
Vodafone speaker ik zi niet in je link dat je ook daadwerkelijk een gratis speaker van ze krijg van 250,-
Enigst wat legitiem eruitziet is Je friends and familie korting...
Maar goed ik zou persoonlijk geen 250,- betalen voor het toestel en nog een 57,- in de maand
20,- in de maand voor een abo vind ik meer dan genoeg.
Voorlopig heb je het geld van Sobby.nl nog niet in je zak zitten en de speaker niet thuis staan....
Maar post je wel alsof je het allemaal al geregeld heb...
[ Voor 4% gewijzigd door rjm81 op 10-09-2016 21:39 ]
Op de apple site staat dat mijn verzending word voorbereid, maar vroeg me af waar vandaan word mn iphone verzonden?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Hoe je jezelf uit op internet geeft mij al genoeg informatie over jou. Je wilt niet discusseren maar gewoon zeuren en/of afkraken. Prima. Qua kosten of je het er wel of niet voor over hebt ligt natuurlijk gewoon aan prioriteiten en middelen, die verschillen per persoon. In mijn geval wil ik graag de nieuwr telefoon, heb daar ook de middelen voor en ga er ook nog op vooruit ook. Mooi toch, voor mij in iedergeval ;-).rjm81 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:37:
[...]
Snap niet wat je Apple kortingen hier mee te maken heb https://probeerdebond.cou...mpany/online/onlineID/196
Maar misschien opscheppen dat je bij Apple werkt ofzo
Sobby.nl heb je dat geld al gehad? Of ben je je eigen rijk aan het rekenen...
Vodafone speaker ik zi niet in je link dat je ook daadwerkelijk een gratis speaker van ze krijg van 250,-
Enigst wat legitiem eruitziet is Je friends and familie korting...
Maar goed ik zou persoonlijk geen 250,- betalen voor het toestel en nog een 57,- in de maand
20,- in de maand voor een abo vind ik meer dan genoeg.
Overigens werk ik niet bij Apple, en als je even goed zoekt zie je dat die speakers op Vodafone.nl worden weggegeven.
China.Erw schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:37:
Op de apple site staat dat mijn verzending word voorbereid, maar vroeg me af waar vandaan word mn iphone verzonden?
Ik kan geen link vinden van een gratis speaker ter waarde van 250,-Kecin schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:41:
[...]
Hoe je jezelf uit op internet geeft mij al genoeg informatie over jou. Je wilt niet discusseren maar gewoon zeuren en/of afkraken. Prima. Qua kosten of je het er wel of niet voor over hebt ligt natuurlijk gewoon aan prioriteiten en middelen, die verschillen per persoon. In mijn geval wil ik graag de nieuwr telefoon, heb daar ook de middelen voor en ga er ook nog op vooruit ook. Mooi toch, voor mij in iedergeval ;-).
Overigens werk ik niet bij Apple, en als je even goed zoekt zie je dat die speakers op Vodafone.nl worden weggegeven.
Mischien wil je zo vriendelijk zijn om die link hier neer te zetten?
Ah, het staat niet op de site maar is per mail gekomen:rjm81 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:57:
[...]
Ik kan geen link vinden van een gratis speaker ter waarde van 250,-
Mischien wil je zo vriendelijk zijn om die link hier neer te zetten?
Bestel jouw iPhone 7 dit weekend en ontvang een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. €249,-*
* Beoplay A1 bluetooth speaker aanbod is alleen geldig i.c.m. Red Super via Vodafone.nl of in de Vodafone winkel t/m zondag 11 september. Let op: om via de Vodafone.nl gebruik te maken van deze exclusieve aanbieding is het noodzakelijk wanneer je bestelt, hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarop je deze e-mail hebt ontvangen. De bluetooth speaker wordt apart van jouw iPhone geleverd. Haal jij jouw nieuwe iphone in de Vodafone winkel? Geef de medewerker dan het e-mailadres waarop je deze mail hebt ontvangen en de Beoplay A1 bluetooth speaker wordt bij je thuis geleverd.
Trouwens, als er staat tussen 26-28 September: dan zit je bij de eerste batch; anders staat er 2 tot 3 weken. (Voor ze uberhaupt verzenden, dus ergens in Oktober pas op de mat)
Volgens Apple is die 26 een richtdatum omdat er zoveel iPhone's tegelijk verzonden worden dat de distribiteur zelf een que heeft. Je kan hem misschien de 19e krijgen, misschien de 24e. Et cetera.
Volgens Apple is die 26 een richtdatum omdat er zoveel iPhone's tegelijk verzonden worden dat de distribiteur zelf een que heeft. Je kan hem misschien de 19e krijgen, misschien de 24e. Et cetera.
[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 10-09-2016 22:46 ]
Komt dat omdat er geen Plus modellen komende vrijdag hier geleverd kunnen worden. Hoe ben je dit eigelijk te weten gekomen? Maar als het zo is is dat voor mij zeer goed nieuws!WhatsappHack schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:46:
Trouwens, als er staat tussen 26-28 September: dan zit je bij de eerste batch; anders staat er 2 tot 3 weken. (Voor ze uberhaupt verzenden, dus ergens in Oktober pas op de mat)
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Is toch logischMaikjuh schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:48:
[...]
Komt dat omdat er geen Plus modellen komende vrijdag hier geleverd kunnen worden. Hoe ben je dit eigelijk te weten gekomen? Maar als het zo is is dat voor mij zeer goed nieuws!
Ik ben gezwicht Geert1976Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:32:
[...]
Mooie combo: iPhone 6S en de S7 Edge
Ga daar inderdaad maar gewoon goed van genieten!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee komt gewoon omdat UPS het niet aankan om alle iPhone bestellingen in één dag uit te geven en daar dus een paar dagen over gaat doenMaikjuh schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:48:
[...]
Komt dat omdat er geen Plus modellen komende vrijdag hier geleverd kunnen worden. Hoe ben je dit eigelijk te weten gekomen? Maar als het zo is is dat voor mij zeer goed nieuws!
Oh en dat komt van AppleCare af.
Verwijderd
ook al is het misschien niet waar wat je zegt, toch maak je mijn dag helemaal goed! Ik vond het echt jammer maar als je zegt dat hij (misschien) toch vroeger geleverd wordt!!WhatsappHack schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:46:
Nja had geen idee hoelang zo'n verzending van China zou duren. Maar inderdaad klinkt het nu wel allemaal logisch. Hartstikke fijn natuurlijk.
@geoffkecroes zodra hij verspringt op levering voorbereiden kan je er vanuit gaan dat hij diezelfde dag nog wordt verzonden. Echter heeft volgens mij dat bijna nog niemand met een (zwart) plus model.
@geoffkecroes zodra hij verspringt op levering voorbereiden kan je er vanuit gaan dat hij diezelfde dag nog wordt verzonden. Echter heeft volgens mij dat bijna nog niemand met een (zwart) plus model.
De 17e krijg je hem sowieso niet want UPS levert niet op zaterdag. Vandaar dat 19e de eerste mogelijkheid is na de 16eWhatsappHack schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:39:
[...]
Nee komt gewoon omdat UPS het niet aankan om alle iPhone bestellingen in één dag uit te geven en daar dus een paar dagen over gaat doenAls je super veel mazzel hebt, krijg je hem de 17e, maar vrouwtje van Apple zei dat reguliere consumenten moeten rekenen op minimaal de 19e; maar voor de zekerheid gewoon uit moeten gaan van de 26e als ze geen teleurstelling willen.
Oh en dat komt van AppleCare af.
Ik ga voor het eerst ook maar upgraden naar een Iphone en ik ga voor de Iphone 7+ 32GB zwart.
Heb altijd Windows Phones (7,8,10) gehad die mij echt perfect bevielen en het laatste half jaar een Android, maar dat is toch niet wat voor mij. Dus nu maar over naar de Iphone.
Waarom de iphone 7+:
- stabiliteit
- performance
- hopelijk goede accuduur
- goede camera(was een Lumia 1020 gewend)
- Microsoft apps/services werken goed
- veel accessoires
- water bestendig
En ik gebruik al jaren Bluetooth headsets, dus dat er geen headphone jack inzit maakt mij niet uit.
Heb altijd Windows Phones (7,8,10) gehad die mij echt perfect bevielen en het laatste half jaar een Android, maar dat is toch niet wat voor mij. Dus nu maar over naar de Iphone.
Waarom de iphone 7+:
- stabiliteit
- performance
- hopelijk goede accuduur
- goede camera(was een Lumia 1020 gewend)
- Microsoft apps/services werken goed
- veel accessoires
- water bestendig
En ik gebruik al jaren Bluetooth headsets, dus dat er geen headphone jack inzit maakt mij niet uit.
Gaat per vliegtuig vandaar. En er was toch een verhaaltje laatst op internet dat Apple afspraken heeft gemaakt met de Chinese douane voor nóg snellere doorgifte?Maikjuh schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:23:
Nja had geen idee hoelang zo'n verzending van China zou duren. Maar inderdaad klinkt het nu wel allemaal logisch. Hartstikke fijn natuurlijk.
Vorig jaar sprong mijn UK order al een week van te voren op uw zending wordt voorbereid. Pas de donderdag voor release sprong de status op verzonden. Mensen beweerden dat dat zo was omdat de order dan uit China werd verzonden, en pas de dag voor release traceerbaar werd omdat de zending overging naar een andere vervoerder. Dus in mijn geval werd dat UKMail, en dat is natuurlijk niet traceerbaar vanaf de fabriek. Bij UPS echter zou dat anders kunnen gaan. Dus ik ben wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd omdat op deze wijze bestellen met Nederland in de eerste groep landen natuurlijk compleet nieuw is.
Als je dan toch zo graag op de hoogte wilt blijven, kijk dan even op https://supportprofile.apple.com. Daar zie je vaak een eerste teken van leven van jouw iPhone. Maw wordt de iPhone uiteraard eerst aan jou toegekend en gekoppeld aan jouw Apple ID, en dan naar je verzonden. Maar dat werkt natuurlijk alleen als je met jouw Apple ID bij Apple zelf hebt besteld.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:34:
ik blijf elke 3u kijken of het toch nog niet veranderd is, mijn status
Verwijderd
mijn vader heeft het met zijn apple ID besteld, ik was op school op moment dat je kon pre-orderen dus met mijn apple ID zal ik dat niet kunnen zien... maar laat mij nu net eens zijn inloggegevens kennensww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:28:
[...]
Als je dan toch zo graag op de hoogte wilt blijven, kijk dan even op https://supportprofile.apple.com. Daar zie je vaak een eerste teken van leven van jouw iPhone. Maw wordt de iPhone uiteraard eerst aan jou toegekend en gekoppeld aan jouw Apple ID, en dan naar je verzonden. Maar dat werkt natuurlijk alleen als je met jouw Apple ID bij Apple zelf hebt besteld.
bedankt, zal onmiddellijk eens kijken!
Ik zie hier inderdaad mijn iPhone 7 ook al staan..Serienummer al bekend!
Maar heb je dan ook al de status "verzending wordt voorbereid"? Als het goed is kruizen die twee zaken elkaar. En als ik het mij goed herinner is de supportpagina net even eerder. Nu je het serienummer hebt kun je op de site van Chipmunk zien wanneer jouw iPhone is geproduceerd.pdavie2311 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:03:
Verwijderd
ik nog niets, verlies de moed helemaal hahapdavie2311 schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:03:
Hier staat inderdaad ook nog niets. Als ik bij de volgende reserveerronde een afhaalafspraak kan maken annuleer ik mijn online bestelling. En anders... 3-7 Oktober it is!
Verwijderd
tja, bij mij staat er dat hij tussen 26-28 september geleverd wordt, verzendklaar over 6-8 werkdagenDennisweb schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:18:
Hier staat inderdaad ook nog niets. Als ik bij de volgende reserveerronde een afhaalafspraak kan maken annuleer ik mijn online bestelling. En anders... 3-7 Oktober it is!
dus ik hoop echt dat vandaag of morgen ten minste al de status verandert naar 'zending wordt voorbereid'
Zoals elk jaar upgrade ik. Mijn abbo loopt alleen tot februari dus dan ga ik weer switchen. Altijd wel lekker gevoel om eerst de early adapters mee te maken alvorens de keuze te maken
Mijn boefje is liev!