Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:33
mprkooij schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:47:
Weet iemand hoe je een Apple Live Chat kan openen? Ik wil wat vragen over die 7 Plus maar ik kom in geen mogelijk in aanraking met zo'n venster om een live chat te starten..
Ik zie de chat knop wel. Bij de reserveerpagina voor de iPhone 7, klein beetje naar beneden scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Th_mas schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:54:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Echt lullig dit.

Het gaat me niet om de aankoop zelf, zal niet gaan annuleren hoor. Maar als je om 09:01 klaar zit en je doet alles zo snel mogelijk qua bestelling dan valt het me tegen dat ik nu een maand moet wachten, net als mensen die een seconde geleden hebben besteld.

Jammer.
Hoogst waarschijnlijk komt hij wel wat eerder, was voorgaande jaren ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16
Nou ik wil de livechat starten om te zeggen dat ik dat ding de 16e wil hebben :+ Toen ik hem bestelde stond er verwachte leverdatum 16 september en toen de betaling er doorheen was stond er 3-7 oktober 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door mprkooij op 09-09-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Levertijden bij KPN en t-mobile vallen me nog erg mee. 2-3 weken maar als je nu besteld. Als dat volgende week nog zo is verleng ik met een plus en krijgt iemand anders mijn plekje bij apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
mprkooij schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:24:
[...]

Inderdaad... Misschien hebben we geluk en ziet Apple deze datum als uiterste datum en hebben we hem alsnog eerder in huis. ;(

Tis nou ook niet dat ik zeg van: "Ooh laat ik hem maar ergens anders bestellen als ik hem dan iets eerder heb." Ik heb mijn geld er al aan uitgegeven.
ja hoop het ook, baal er wel van.

Had het toch maar even via mijn creditcard moeten regelen, miss wat offtopic maar je kan toch tijdelijk geld overmaken naar je creditcard rekening om je limiet te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:57:
[...]

Had het toch maar even via mijn creditcard moeten regelen, miss wat offtopic maar je kan toch tijdelijk geld overmaken naar je creditcard rekening om je limiet te verhogen?
Jazeker, zo heb ik dat ook gedaan. Bij Visa staat er op de site wat je moet doen en naar welke rekeningen je het geld naar kan overmaken. Bij mij stond het overigens de volgende dag er pas bijgeschreven op m'n CC rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05
Gebeuren vreemde dingen bij Apple .. ineens zijn de silveren, gouden en rosé gouden Plus leverbaar tussen 20 en 22 september ... was eerst (net als bij mijn black) 26-28 sept, daarna 3 weken en nu dit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
DutchOx schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:00:
[...]

Jazeker, zo heb ik dat ook gedaan. Bij Visa staat er op de site wat je moet doen en naar welke rekeningen je het geld naar kan overmaken. Bij mij stond het overigens de volgende dag er pas bijgeschreven op m'n CC rekening.
Ja dat dacht ik dus al, ik twijfelde nog tot vandaag dus had nog niks geregeld haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Ik heb mijn abonnement bij T-Mobile verlengd met de 128GB gitzwart versie. Helaas stond de levertijd na ruim anderhalf uur aan de telefoon te hebben gehangen inmiddels op 3-4 weken in plaats van levering op 16 september. Hier kwam ik helaas pas na het bestellen en betalen achter.
De normale zwarte versie is wel gewoon op 16 september leverbaar, maar ik kon mijn bestelling niet meer aanpassen bij T-Mobile. Dan moest ik deze bestelling annuleren en kon ik pas na 48 uur een nieuwe bestelling plaatsen :? .
Overigens hadden zij ook geen idee of de 3-4 weken wel zouden kloppen. Het kon net zo goed eerder of later zijn. Zij zijn ook afhankelijk van de informatie die ze van Apple krijgen, en de enige informatie uit die hoek is "dat de eerste lading op 16 september geleverd wordt".

Helaas zit er voor mij niets anders op als afwachten en hopen dat de telefoon snel geleverd wordt. Zonder te weten wanneer dit dan wel niet is. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Steven030 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:05:

Helaas zit er voor mij niets anders op als afwachten en hopen dat de telefoon snel geleverd wordt. Zonder te weten wanneer dit dan wel niet is. 8)7
grappig is dat he ... bestel je een hoesje dan wordt je per stap direct op de hoogte gebracht en heb je het ding een dag later binnen ... bestel je een smartphone van een dikke € 1100,- en dan moet je maar afwachten.

Knap dat een bedrijf dat voor elkaar kan krijgen ... doen ze serieus goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
smoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:07:
[...]

grappig is dat he ... bestel je een hoesje dan wordt je per stap direct op de hoogte gebracht en heb je het ding een dag later binnen ... bestel je een smartphone van een dikke € 1100,- en dan moet je maar afwachten.

Doen ze toch al jaren zo? Gevoel van schaarste oproepen, schijnt goed te zijn voor de verkoop ;)

Verder, als ik de reacties hier zo lees, denk ik echt dat ik oud word :+
Voorheen moest ik ook al tijd op de dag van de release bestellen, of het nou om games, telefoons of bijvoorbeeld een tablet ging. Tegenwoordig heb ik dat niet meer zo, en dat is best wel een blessing eigenlijk. Sterker nog, ik probeer hier een weloverwogen beslissing te maken terwijl het scherm van m'n One M8 al een paar maanden aan gruzelementen ligt.
Nu is het wel fijn dat ik niet hoef te wachten, al moet ik eerlijk zeggen dat dat wachten ook altijd wel iets had, toch een beetje onderdeel van de voorpret :P

* Denman peinst nog even verder: iPhone 7 of Galaxy S7 Edge, maar ik ben me er van bewust dat dit niet het topic is om die vraag te stellen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Denman schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:19:
[...]

Doen ze toch al jaren zo? Gevoel van schaarste oproepen, schijnt goed te zijn voor de verkoop ;)

Verder, als ik de reacties hier zo lees, denk ik echt dat ik oud word :+
Voorheen moest ik ook al tijd op de dag van de release bestellen, of het nou om games, telefoons of bijvoorbeeld een tablet ging. Tegenwoordig heb ik dat niet meer zo, en dat is best wel een blessing eigenlijk. Sterker nog, ik probeer hier een weloverwogen beslissing te maken terwijl het scherm van m'n One M8 al een paar maanden aan gruzelementen ligt.
Nu is het wel fijn dat ik niet hoef te wachten, al moet ik eerlijk zeggen dat dat wachten ook altijd wel iets had, toch een beetje onderdeel van de voorpret :P

* Denman peinst nog even verder: iPhone 7 of Galaxy S7 Edge, maar ik ben me er van bewust dat dit niet het topic is om die vraag te stellen :+
Of een windows phone, die schijnen ook leuk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb om 9:13 de iPhone 7 plus 128 jetblack besteld en verwachtte levering 3-7 okt. Ik heb een iPhone 7 128 black op 9:15 besteld en verwachtte leverdatum 16 sept. Beide met ideal betaald. Ligt duidelijk aan het model. Ik geloof niet dat moment van ideal verificatie ermee te maken heeft, want na mijn eerste mail stonden de telefoons als je ze dan wilde bestellen al op november. Zal puur het model zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16
Iemand al in de Apple Store in Den Haag geweest en weet of je al kan spelen met de 7 Plus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
mprkooij schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:32:
Iemand al in de Apple Store in Den Haag geweest en weet of je al kan spelen met de 7 Plus ?
Waarom die liggen er pas de 16de hoor, dan krijgen ze pas fysieke voorraad denk ik zo.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Th_mas schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:54:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Echt lullig dit.

Het gaat me niet om de aankoop zelf, zal niet gaan annuleren hoor. Maar als je om 09:01 klaar zit en je doet alles zo snel mogelijk qua bestelling dan valt het me tegen dat ik nu een maand moet wachten, net als mensen die een seconde geleden hebben besteld.

Jammer.
Over het algemeen is de echter levertermijn veel korter. De geschatte levertermijn en de echte levertermijn van mijn vorige iphone lagen was meer dan een week korter.
smoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:07:
[...]

Je maakt een grapje? Logistiek gaat de telefoon een totaal andere weg in dan de hoesjes. Waar je hoesje gewoon in een magazijn ligt te wachten ligt je telefoon helemaal niet stil. Ook zal Apple de hoesjes langer op voorhoud kunnen houden dan de telefoons. Ik ben echt zeer onder de indruk hoe apple elk jaar de levertermijnen zo kort kan houden. Er worden vandaag iets meer dan 10 telefoon verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
grote_oever schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:45:
[...]

Er worden vandaag iets meer dan 10 telefoon verkocht.
10 telefoons die vandaag verkocht worden?

Offtopic: Haal jij nu koffie?

[ Voor 59% gewijzigd door Thaimaster op 09-09-2016 15:50 ]

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Thaimaster schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:47:
[...]

10 telefoons die vandaag verkocht worden?

Offtopic: Haal jij nu koffie?
Iets meer dan 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:32:
Ik ga morgen omdat mijn 6s Plus water schade heeft. Verwacht niet de 7 al te zien daar eigenlijk.

Laat het hier wel even achter als het zo is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
grote_oever schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:45:
[...]

Over het algemeen is de echter levertermijn veel korter. De geschatte levertermijn en de echte levertermijn van mijn vorige iphone lagen was meer dan een week korter.

[...]

Je maakt een grapje? Logistiek gaat de telefoon een totaal andere weg in dan de hoesjes. Waar je hoesje gewoon in een magazijn ligt te wachten ligt je telefoon helemaal niet stil. Ook zal Apple de hoesjes langer op voorhoud kunnen houden dan de telefoons. Ik ben echt zeer onder de indruk hoe apple elk jaar de levertermijnen zo kort kan houden. Er worden vandaag iets meer dan 10 telefoon verkocht.
Maar.. dat is ook weer een kwestie van voorbereiding, die iPhones hadden ook al lang ergens op voorraad kunnen liggen, net zoals ze bij die Apple hoesjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:58:
[...]

Maar.. dat is ook weer een kwestie van voorbereiding, die iPhones hadden ook al lang ergens op voorraad kunnen liggen, net zoals ze bij die Apple hoesjes doen.
Die lagen er ook wel, maar niet in de aantallen waarin ze de hoesjes hebben.

Laten we reeel zijn ze hebben echt geen 100000 iPhones op voorraad gehad van elke kleur, formaat en opslag.......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:59:
[...]

Die lagen er ook wel, maar niet in de aantallen waarin ze de hoesjes hebben.

Laten we reeel zijn ze hebben echt geen 100000 iPhones op voorraad gehad van elke kleur, formaat en opslag.......
Nee die liggen er bij Apple dus nooit, alle iPhones komen elk jaar weer direct vanuit de fabriek in China.. iig dat zegt de UPS track&trace altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Ik zit de twijfelen of ik ook nog een pre-order zal plaatsen op Bol.com, iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

NotSoSteady schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:01:
Ik zit de twijfelen of ik ook nog een pre-order zal plaatsen op Bol.com, iemand ervaringen?
Ik heb zelf erg negatieve ervaringen mbt pre-orders en Bol.com dan zou ik je eerder naar Coolblue oid verwijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:00:
[...]

Nee die liggen er bij Apple dus nooit, alle iPhones komen elk jaar weer direct vanuit de fabriek in China.. iig dat zegt de UPS track&trace altijd.
Niet allemaal, waarschijnlijk de stapel die NU op de 16de worden geleverd zullen bij infineon in Waalwijk liggen maar wegens iOS 10 die de 13de komt en om mensen de tijd te geven om te updaten worden ze pas de 16de geleverd zodat het migreren van oude devices soepeler gaat naar een nieuw device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:03:
[...]

Niet allemaal, waarschijnlijk de stapel die NU op de 16de worden geleverd zullen bij infineon in Waalwijk liggen maar wegens iOS 10 die de 13de komt en om mensen de tijd te geven om te updaten worden ze pas de 16de geleverd zodat het migreren van oude devices soepeler gaat naar een nieuw device
Zou dan veranderd kunnen zijn, toen ik via Duitsland bestelde en telkens bij de eerste wave zat kwamen ze iig rechtstreeks uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
NotSoSteady schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:01:
Als die nog zeggen de 16de zou ik ze niet meer geloven. Coolblue meldt al bij alle modellen levertijd onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:04:
[...]

Zou dan veranderd kunnen zijn, toen ik via Duitsland bestelde en telkens bij de eerste wave zat kwamen ze iig rechtstreeks uit China.
Zou kunnen heb ook wel eens iets binnengekregen meteen vanaf foxconn maar dat was een CTO MacBook Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:06:
[...]

Zou kunnen heb ook wel eens iets binnengekregen meteen vanaf foxconn maar dat was een CTO MacBook Air.
Ja daarom, ik een standaard Retina en die kwam dan weer vanuit Ierland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Sowieso neemt Apple hier https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1 al geen reserveringen meer aan voor de Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 23:12
Net bij Coolblue een iPhone 7 en een 7 plus ( mat zwart ) besteld. 5 Minuten daarna een telefoontje van Coolblue voor een voorlopige bezorgdatum, en die is nu gezet op zaterdag 17 September. :)

Dit was uiteraard wel onder voorbehoud dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
netvista schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:09:
Net bij Coolblue een iPhone 7 en een 7 plus ( mat zwart ) besteld. 5 Minuten daarna een telefoontje van Coolblue voor een voorlopige bezorgdatum, en die is nu gezet op zaterdag 17 September. :)

Dit was uiteraard wel onder voorbehoud dus ik ben benieuwd.
Yup hier ook, het wordt een lange week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4

Levertijden topic, wellicht goed om te scheiden van dit topic :D

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 09-09-2016 16:16 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:09:
Sowieso neemt Apple hier https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1 al geen reserveringen meer aan voor de Plus
Hebben ze de hele dag niet gedaan toch? Alleen Goud en Pink goud toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Donstil schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:15:
[...]

Hebben ze de hele dag niet gedaan toch? Alleen Goud en Pink goud toch?
Nope dropdown menu kan je nu alleen maar voor de gewone 7 kiezen, geen enkele plus meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:19:
[...]

Nope dropdown menu kan je nu alleen maar voor de gewone 7 kiezen, geen enkele plus meer.
Den Haag en Haarlem nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
Haha ja de topic starter had een vraag en iedereen heeft het over koetjes en kalfjes :P

Ik ga hem niet halen trouwens, geen headjack, jammer. (nee geen verloop stukjes, ben niet van die meuk helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
De mensen die met iDeal betaald hebben, hebben blijkbaar nog een mail gehad waarin de betaling bevestigd is. Hoe gaat dat bij betaling met CC?

Ik heb enkel de bevestigingsmail van 09.12u , verder niets. Normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
smoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:29:
De mensen die met iDeal betaald hebben, hebben blijkbaar nog een mail gehad waarin de betaling bevestigd is. Hoe gaat dat bij betaling met CC?

Volgens mij wel, je CC wordt ook pas berekend als je hem hebt ontvangen volgens mij. Althans dat was de laatste keer met mijn ipad mini retina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Is jouw status al naar bestelling wordt verwerkt gegaan? Daar hoor je dan een mail over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

smoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:29:

je krijg nog een mail inderdaad als je met iDeal hebt betaald.
Met CC niet.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:32:
Is jouw status al naar bestelling wordt verwerkt gegaan? Daar hoor je dan een mail over te krijgen.
Dat is inderdaad de enige mail die ik gehad heb: "Uw bestelling wordt verwerkt". In de app staat ook dat de bestelling verwerkt wordt.

Dus dan moet het goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
smoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:35:
[...]

Dat is inderdaad de enige mail die ik gehad heb: "Uw bestelling wordt verwerkt". In de app staat ook dat de bestelling verwerkt wordt.

Dan is er inderdaad niks aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
smoken schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:35:
[...]

Aan de US kant zijn er al berichten dat er orders naar preparing for shipment zijn gegaan

http://www.macrumors.com/...7-preparing-for-shipment/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:37:
[...]

Aan de US kant zijn er al berichten dat er orders naar preparing for shipment zijn gegaan

Wow, dan moeten die ook uit China komen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:37:
[...]

Die van mij heeft verwachte datum 26-28 september, dus die stap zal nog wel even duren ben ik bang ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6qJfW7m.jpg

Bestelling geplaatst om 10:15 met iDEAL. Enkel een bevestiging ontvangen; kan ik hem de 16e ophalen?

Ik zou hem eigenlijk toch liever willen laten bezorgen, is dat mogelijk?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
SalimRMAF schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:56:
[afbeelding]

Bestelling geplaatst om 10:15 met iDEAL. Enkel een bevestiging ontvangen; kan ik hem de 16e ophalen?

Nee, want dat is een andere voorraadstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Scrtz schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:58:
[...]

Produceren wil je eigenlijk zo lang mogelijk mee wachten. Met opslag komt extra kosten en je hebt minder tijd om je telefoon af te maken. Destijds was de telefoon nog zo "vers" dat het lijm tussen de scherm nog niet gedroogd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:02:
[...]

Nee, want dat is een andere voorraadstroom.
Wat bedoel je?

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Voorraad voor winkels en online bezorging is gescheiden. Een iPhone die op een pallet wordt afgeleverd in Den Haag, kan niet opeens naar een ander adres worden verzonden, want: de bestemming is hoe dan ook Apple Store Den Haag en niet SalimRMAF.
Als jij dus van gedachte bent veranderd, wordt jouw reservering geannuleerd en wordt die iPhone, die hoe dan ook naar Den Haag gaat, toegekend aan een ander. Jij mag vervolgens achteraan in de rij aansluiten bij de online orders en krijgt een andere iPhone rechtstreeks uit de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:14:
[...]

Voorraad voor winkels en online bezorging is gescheiden. Een iPhone die op een pallet wordt afgeleverd in Den Haag, kan niet opeens naar een ander adres worden verzonden, want: de bestemming is hoe dan ook Apple Store Den Haag en niet SalimRMAF.
Als jij dus van gedachte bent veranderd, wordt jouw reservering geannuleerd en wordt die iPhone, die hoe dan ook naar Den Haag gaat, toegekend aan een ander. Jij mag vervolgens achteraan in de rij aansluiten bij de online orders en krijgt een andere iPhone rechtstreeks uit de fabriek.
Gewoon ophalen dus. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Jup, om een lang verhaal kort te maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Had iemand al gezegd dat je vanaf 17 september na 06:00 opnieuw de reserveringspagina in de gaten moet houden?

https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nou ik was niet van plan om te gaan upgraden. Maar toch wel gedaan. Tele 2 8GB data onb bel en sms 60 euro.

Een maand hiervoor liep mijn abbonnement af van bij vodaphone toen had ik sim only gedaan van tele 2 om hun netwerk te testen en dat beviel mij prima.

Ik kom van een iphone 6S 64GB Gold en ik ga naar een iphone 7 plus 128GB Black. Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden.

Nu kan ik dan mijn 6s verkopen en daar de nieuwe apple watch van halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:24
DeeSung schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:44:
Nou ik was niet van plan om te gaan upgraden. Maar toch wel gedaan. Tele 2 8GB data onb bel en sms 60 euro.

Een maand hiervoor liep mijn abbonnement af van bij vodaphone toen had ik sim only gedaan van tele 2 om hun netwerk te testen en dat beviel mij prima.

Ik kom van een iphone 6S 64GB Gold en ik ga naar een iphone 7 plus 128GB Black. Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden.

Nu kan ik dan mijn 6s verkopen en daar de nieuwe apple watch van halen.
Is er een reden dat je bij Vodafone weg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dionlinn schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:55:
[...]

Is er een reden dat je bij Vodafone weg gaat?
Ja ik vind ze te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik twijfel nog vanwege de afwezigheid van 3.5mm jack maar ik heb voor de zekerheid zojuist wel maar even een reservering gedaan. Kan ik nog een week tobben :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Net een verzendbevestiging gekregen, komt morgen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:24
ff op een rijtje gezet:

Ik vind het meevallen haha

Vodafone:

32GB + 5GB data: 303 + 24*34 = 1119
32GB + 12GB data: 350 + 24*36 = 1214

128GB + 5GB data: 336 + 24*38 = 1248
128GB + 12GB data: 288 + 24*48 = 1440

T-mobile

32GB + 6GB data: 146 + 24*40,50 = 1118
128GB + 6GB data: 261 + 24*40,50 = 1233

Tele2

32GB + 8GB data: 339 + 24*36 = 1203
128GB + 8GB data 430 + 24*37 = 1318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik kan geen goede afbeelding vinden van de nieuwe homebutton? Is deze nog verzonken zoals altijd?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:17:
Ik kan geen goede afbeelding vinden van de nieuwe homebutton? Is deze nog verzonken zoals altijd?
Yup. Opzicht is er niets veranderd dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dionlinn schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:13:
[...]

ff op een rijtje gezet:

Ik vind het meevallen haha

Vodafone:

32GB + 5GB data: 303 + 24*34 = 1119
32GB + 12GB data: 350 + 24*36 = 1214

128GB + 5GB data: 336 + 24*38 = 1248
128GB + 12GB data: 288 + 24*48 = 1440

T-mobile

32GB + 6GB data: 146 + 24*40,50 = 1118
128GB + 6GB data: 261 + 24*40,50 = 1233

Tele2

32GB + 8GB data: 339 + 24*36 = 1203
128GB + 8GB data 430 + 24*37 = 1318
Ja maar ik betaal 25 euro pm voor 8GB data onb belle en sms en 35 euro pm voor toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Nu had ik net besloten te switchen naar iPhone lees ik nu dus overal dat ie al uitverkocht is?

Jammer.
Wat is de kans dat ik volgende week gewoon naar de winkel kan voor een 128 GB Plus model?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dan moet je geluk hebben dat er een paar beschikbaar komen (niet opgehaalde reserveringen bijvoorbeeld) en op tijd zijn daarvoor. Mij is 't met de 5 gelukt om op launch day naar binnen te wandelen en er twee te kopen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:21:
Nu had ik net besloten te switchen naar iPhone lees ik nu dus overal dat ie al uitverkocht is?

Jammer.
Wat is de kans dat ik volgende week gewoon naar de winkel kan voor een 128 GB Plus model?
8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
NotSoSteady schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:09:
Net een verzendbevestiging gekregen, komt morgen al.
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik bedoel is het reëel of niet. Maar goed dat is dus een nee.

Levertijd ergens in november nu blijkbaar voor de iPhone 7 plus. Haha gewoon met 2 telefoons de boot missen, best kansloos van mij. ;w

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Hij zit vast in het verkeerde topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik kan mezelf nog niet overtuigen om te upgraden. Persoonlijk vind ik geen enkele innovatie revolutionair genoeg.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
grote_oever schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:03:
[...]

Produceren wil je eigenlijk zo lang mogelijk mee wachten. Met opslag komt extra kosten en je hebt minder tijd om je telefoon af te maken. Destijds was de telefoon nog zo "vers" dat het lijm tussen de scherm nog niet gedroogd was.
Ach, Apple doet het ook gewoon extra, die willen gewoon dat alles 'uitverkocht' is, lekker veel interesse en mensen willen altijd alles hebben wat ze (nog) niet kunnen hebben. Apple is echt wel capabel genoeg om ervoor te zorgen dat iedereen morgen hun iPhone zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:53

robhof

Lembongan view

Van een 6S 64GB SG naar een 7 128GB zwart. Vodafone F&F 1 jaar verlenging RED. Afgelopen jaren nieuwe iPhone altijd op dag 1 in de winkel kunnen vinden zonder reservering (Vodafone of Phonehouse), maar nu een keer online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:27:
[...]

Ik bedoel is het reëel of niet. Maar goed dat is dus een nee.

Levertijd ergens in november nu blijkbaar voor de iPhone 7 plus. Haha gewoon met 2 telefoons de boot missen, best kansloos van mij. ;w
Valt wel mee toch? Ik keek een uurtje geleden met een collega en toen waren alle plus modellen 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

Wie bezorgd vrijdag de Iphone's ,DHL? Krijg je ook een track/trace code?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Erw schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:53:
Wie bezorgd vrijdag de Iphone's ,DHL? Krijg je ook een track/trace code?
Ik denk UPS, en ja je krijgt een T&T code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:25:
[...]

ik heb ook nog geen bevestiging ontvangen van mijn betaalde bestelling en 1 reservering.
Wel is er een reservering van €1 op mijn CC van Apple Nederland
Jij hebt toch ook een uitstapje gemaakt naar de overkant? S7? Ik al lang weer terug bij Apple! 16 september de matzwarte 7 32GB in ontvangst nemen...:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

SpoekGTi schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:54:
[...]

Ik denk UPS, en ja je krijgt een T&T code
En moet je dan zelf de Iphone in ontvangst nemen of kan mijn vrouw dat ook voor mij doen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

SalimRMAF schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:56:
[afbeelding]

Ik heb hem ook besteld in Haarlem om af te halen, mijn status is nu: Artikelen worden verwerkt Ophalen: Beschikbaar 16 Sep.

Echter mijn incheck tijd is foetsie, deze stond op 1030u, is dat normaal?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Erw schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:57:
[...]

En moet je dan zelf de Iphone in ontvangst nemen of kan mijn vrouw dat ook voor mij doen?
Als je vrouw kan tekenen dan kan dat ;) UPS is vaak niet heel nauw als ze maar een handtekening hebben op opgegeven adres, ze mogen niet bij de buren leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:55:
[...]

Jij hebt toch ook een uitstapje gemaakt naar de overkant? S7? Ik al lang weer terug bij Apple! 16 september de matzwarte 7 32GB in ontvangst nemen...:-)
Jup, Samsung S7 2 maandjes gehad, ook nog de HTC 10 en de One Plus 3.
Allemaal ruk, vooral qua OS dan.
Blij dat ik weer terug ben bij het stabiele iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Phusebox schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:21:

pff lastig .... moet je werken/naar school of heb je vrij ? O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 09-09-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik heb een Iphone 6 plus 128GB, en ik ga niet upgrade.
Ik heb de s serie,s elke keer overgeslagen, en ik heb de 3,4,5 en 6 serie,s gehad.
Daarbij stond ik ook altijd in de rij, als de nieuwste Iphone uitkwam om 24:00 in de avond, om de volgende dag meteen een iphone te bemachtigen.

Mensen vat het niet persoonlijk op, maar met de Iphone 7 heb ik een verschrikkelijke afknapper gehad.
Waar ik een afknapper van heb gehad, tja..................

Geld heb ik liggen voor een Iphone 7 plus, maar ik wacht een jaartje.

pvr

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Erw schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:57:
[...]

Als je hond de deur open kan doen dan kan je hond het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Laatst online: 13-08 18:38
Serieus? Ga je nu nog bewerwn dat een S7 niet stabiel is en een ifeun wel?

Geert1976 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:41:

[...]

Jup, Samsung S7 2 maandjes gehad, ook nog de HTC 10 en de One Plus 3.
Allemaal ruk, vooral qua OS dan.
Blij dat ik weer terug ben bij het stabiele iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:42
Ik was het echt niet van plan, maar denk dat de 7 er misschien wel gaat komen. Kijken of ik de 6 nog voor leuk geld kwijt kan dan.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
MarkHero schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:30:

[...]
Kom nou niet haten hier met je ifeun. Hij heeft tenminste de s7 geprobeerd en er nu een mening over. En dat mag hij.

Dus voor de sfeer in dit topic wens ik je nog een fijne avond toe :w

Wie zitten er nog wat hands on ervaringen te bekijken en te lezen? Vingers in de lucht graag. En ik twijfel nog steeds of 32GB niet te weinig is. Damnn |:(

Het geld dat ik nu met de 32GB heb bespaard kan ik wel steken in de AirPods eventueel heel misschien. Ik ben echt nieuwsgierig hoe fijn dat werkt. Blijft wel veel leergeld.

[ Voor 12% gewijzigd door swv op 09-09-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:38:
[...]

Kom nou niet haten hier met je ifeun. Hij heeft tenminste de s7 geprobeerd en er nu een mening over. En dat mag hij.

Wie zitten er nog wat hands on ervaringen te bekijken en te lezen? Vingers in de lucht graag. En ik twijfel nog steeds of 32GB niet te weinig is. Damnn |:(
Moet je voor de lol eens je iPhone restoren en activeren zonder backup. Dan zie je hoe weinig data je nodig hebt.

Apps pas installeren als je ze mist enz. Dat scheelt enorm.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 09-09-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:42
Ik ben van de 6 naar de SE gegaan. Beide 64GB space grey. Vanochtend de iPhone 7 32GB zwart besteld bij Apple. Voor mij persoonlijk genoeg, gebruik sinds kort Google Photos ipv iCloud en dat werkt geweldig! Foto's nemen daardoor vrijwel geen ruimte meer in en daardoor genoeg ruimte over op een 32GB.

Status bij mij overigens zojuist versprongen naar "verzending wordt voorbereid". Vanochtend om 9:10 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Donstil schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:41:
[...]

Moet je voor de lol eens je iPhone restoren en activeren zonder backup. Dan zie je hoe weinig data je nodig hebt.

Apps pas installeren als je ze mist enz. Dat scheelt enorm.
Ja dat is waar. Het is ook meer een gevoel dat ik al apps heb gekocht waarvan ik het zonde vind die niet te installeren terwijl ik die wel eventueel een keertje nodig kan hebben. De grootste beperking is in deze nog het niet kunnen downloaden. Van grotere apps over 4g. Toegegeven, er zitten wel aardig wat Games tussen, maar die werken zo uit mijn hoofd ook allemaal op de iPad en laat die nou al 128GB hebben. Ik ga gewoon voor 32GB. Even mee stoeien, kritisch kijken wat ik nodig heb en hoe ik het met de cloud ga oplossen, en mocht ik binnen 14 dagen tot de conclusie komen dat het toch te weinig is dan reserveer ik op de dinsdagochtend een 128GB.

Thx voor het meedenken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 09-09-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:46:
[...]

Ja dat is waar. Het is ook meer een gevoel dat ik al apps heb gekocht waarvan ik het zonde vind die niet te installeren terwijl ik die wel eventueel een keertje nodig kan hebben. Toegegeven, er zitten wel aardig wat Games tussen, maar die werken zo uit mijn hoofd ook allemaal op de iPad en laat die nou al 128GB hebben. Ik ga gewoon voor 32GB. Even mee stoeien, kritisch kijken wat ik nodig heb en hoe ik het met de cloud ga oplossen, en mocht ik binnen 14 dagen tot de conclusie komen dat het toch te weinig is dan reserveer ik op de dinsdagochtend een 128GB.

Thx voor het meedenken ;)
Welke dinsdag ochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net even iPhone 7 Plus 128GB Jet Black besteld. :)

Kom van een iPhone 5! :o

Zat even te twijfelen, maar wil toch wel graag een nieuwe telefoon. Vooral eigenlijk om de camera voor de Plus gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ow dat moment in de week houd ik altijd in gedachte als je succesvol een iPhone wilt reserveren in de fysieke winkels. Succes gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Laatst online: 13-08 18:38
Net zo goed als ik mag vinden dat het een zeee ongegronde mening vind. En ifeun vind ik prima hoor, en ik lees dit graag als een beetje leedvermaak. Fijne avond hè
sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:38:
[...]

Het geld dat ik nu met de 32GB heb bespaard kan ik wel steken in de AirPods eventueel heel misschien. Ik ben echt nieuwsgierig hoe fijn dat werkt. Blijft wel veel leergeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb uiteindelijk een matzwarte iPhone 7 met 128GB gereserveerd in Den Haag. De 256GB model in dezelfde kleur heb ik ook voor de zekerheid gereserveerd, voor het geval ik toch liever voor de 256GB model wil gaan. Maakt in principe niet zoveel uit. :+

Mocht iemand geen geluk gehad hebben vanochtend, en één van bovenstaande reserveringen wilt overnemen, mag je gerust een berichtje sturen :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AApostolovski
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-05 17:33
MelvinW schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:37:
Yup, ik ga upgraden van een 128GB iPhone 6s Plus naar de iPhone 7 Plus Jet Black 256GB :) Ik haal hem in Dubai, dus dan kost 'ie 'maar' 950€ gelukkig :)
838 In Hong Kong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Heb 2 weken geleden mijn iPhone 6 ingeruild voor een iPhone 6S. Waarom? Kan nog geen afscheid nemen van de 3,5mm jack uitgang en vind 't verschil tussen de 6s en 7 te klein. Waarom geen OLED scherm en smallere bezels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarkHero schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:30:

[...]
Android/TouchWiz op de Samsung S7 is niet stablier dan iOS op een iPhone. Je kan het er niet mee eens zijn, prima. Maar dat verandert de bestaande situatie niet.

In die 2 maanden, dat ik de Samsung S7 in mijn bezit had, was ik constant bezig met die verdomde wake locks te tackelen, verder sowieso de 1ste periode lang bezig geweest met allerlei zaken in te stellen.

Verder;
Het scherm van de Samung S7 is werkelijk waar subliem, als ook de foto's die je er mee kan maken.
Maar ik koop toch vooral een smartphone om het gebruiksgemak en een fijn stabiel OS wat goede software updates krijgt....
Bij Samsung (Android/TouchWiz)is dat gewoon totaal niet van toepassing, je moet maar afwachten wanneer en of je een keer een update krijgt

[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 09-09-2016 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Eens met bovenstaand..hoewel ik slechts 2 weken een S7 heb gehad...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Vanavond de iPhone 7 mat 32 GB besteld met beschermhoesje, abbo loopt op 1 oktober af, ben benieuwd of ik hem dan ook heb

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Is het mogelijk dat apple al vroeger levert dan 16 sep. ?
Mijn status is al even veranderd naar "Verzending wordt voorbereid".

[ Voor 9% gewijzigd door beats72 op 10-09-2016 00:41 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste