Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zal mijn huidige SE naar de iPhone 7, 32 of 128Gb, Zwart upgraden.
Vrijdagochten pre-ordenen en dn 16 september wachten bij de voordeur ;)

Wie van de Tweakers gaat nog meer upgraden naar de iPhone 7 (Plus)??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
ik wel van iphone 6. Preorderen op 9 september en 16e in een apple store ophalen in een bepaald tijdslot, zo kon het voorheen toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yup ik ga upgraden hoor iPhone 7+ 128 Jet Black (vanaf 6s plus 64)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 22:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StanTheMan schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:58:
ik wel van iphone 6. Preorderen op 9 september en 16e in een apple store ophalen in een bepaald tijdslot, zo kon het voorheen toch?
volgens mij zijn ze niet op de 16e al in de NL Apple Store's, mocht iemand dit beter weten.....hoor 't graag! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:01:
[...]

volgens mij zijn ze niet op de 16e al in de NL Apple Store's, mocht iemand dit beter weten.....hoor 't graag! :)
Jawel hoor:). Vanaf 16 sept wordt er uitgeleverd (bij alle verkoopkanalen in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ri0ta schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:02:
[...]

Jawel hoor:). Vanaf 16 sept wordt er uitgeleverd (bij alle verkoopkanalen in Nederland).
ah, top! dan inderdaad reserveren voor ophalen 16 september in de Apple Store Den Haag :)

maarrr

om je kansen te vergroten, wat zou beter zijn? Thuisbezorging of reserveren voor ophalen in 1 van de Apple Store's in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ik ben ook van plan om voor het eerst een iPhone te kopen! :) 1,5 jaar geleden begonnen met werken en vanwege de dure prijzen toen maar voor de Nexus 6 gekozen. Nu dan eindelijk toch maar de iPhone kopen. Ga deze gewoon los bestellen en dan ga ik de iPhone 7 Plus 128GB versie los kopen.

Heeft iemand ervaringen met het bestellen? Ik zat er gewoon aan te denken om deze via de Apple website te bestellen.

En ik moet nog beslissen over de kleur. De glanzend zwarte kleur ziet er wel vet uit :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Laatst online: 13-08 18:20
Reserveren - en ophalen in 1 vd apple stores zou ik doen! Al is het omdat ik simpelweg soms het gebeuren met de koerier (tijdsvak kiezen en dan achterkomen dat hij veeul later komt), soms zo vermoeiend vind.

Belangrijk om te weten voor de mensen die de 'nieuwe, zwarte variant overwegen'.

Op de website van Apple staat hier het volgende over:
''De glanzende afwerking van de gitzwarte iPhone 7 is het resultaat van een proces met 9 stappen waarbij het materiaal zeer zorgvuldig wordt geanodiseerd en gepolijst. De buitenkant is net zo hard als bij andere geanodiseerde Apple producten, maar de glanzende laag kan na verloop van tijd minuscule doffe gebruikssporen vertonen. Als je dit wilt voorkomen, raden we je aan om je iPhone te beschermen met een van de vele verkrijgbare hoesjes''

[ Voor 58% gewijzigd door ri0ta op 07-09-2016 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[b]

''De glanzende afwerking van de gitzwarte iPhone 7 is het resultaat van een proces met 9 stappen waarbij het materiaal zeer zorgvuldig wordt geanodiseerd en gepolijst. De buitenkant is net zo hard als bij andere geanodiseerde Apple producten, maar de glanzende laag kan na verloop van tijd minuscule doffe gebruikssporen vertonen. Als je dit wilt voorkomen, raden we je aan om je iPhone te beschermen met een van de vele verkrijgbare hoesjes''
netjes dat Apple het aangeeft op hun website...maar ik ben echt zwaar allergisch voor hoesjes/cases. Koop je een dure PRACHTIGE (!!!) gitzwarte iPhone 7 (Plus), gooi je er zo'n el cheapo case omheen.

Maar ieder zn ding uiteraard

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:01:
[...]

16e is de lancering, vrijdag 09:01 reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ri0ta schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:07:
Reserveren - en ophalen in 1 vd apple stores zou ik doen! Al is het omdat ik simpelweg soms het gebeuren met de koerier (tijdsvak kiezen en dan achterkomen dat hij veeul later komt), soms zo vermoeiend vind.

Belangrijk om te weten voor de mensen die de 'nieuwe, zwarte variant overwegen'.

Duh. Ooit een glossy ding gezien wat dat niet deed?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:11:
[...]

16e is de lancering, vrijdag 09:01 reserveren.
okay,

wat ga jij doen Donstil? thuis laten bezorgen of afhalen in de Apple Store?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:12:
[...]

okay,

wat ga jij doen Donstil? thuis laten bezorgen of afhalen in de Apple Store?
Als afhalen kan heeft dat de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Verge heeft zojuist een hands-on video online gezet.

De taptic engine in de home button vindt de journalist alles behalve prettig/fijn.... mmmm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:15:
The Verge heeft zojuist een hands-on video online gezet.

De taptic engine in de home button vindt de journalist alles behalve prettig/fijn.... mmmm
Inderdaad, ik lees er wel meerdere 'ontvreden' dingen over..
Het scherm 'brightness' blijkt ook niet zo 'veel' helderder te zijn dan dat van de 6S..

Apple quote de 6S op 500 NITS maar in praktijk is dit vlot over de 575 NITS.
De 7 zou ongeveer 625 NITS hebben.. verschil is dus nihil..

Verder ga ik NIET upgraden vanaf mijn iPhone 6S 64GB..
Ik zou al minstens de 128GB moeten nemen (dus nog duurder dan voorheen de 64GB wat ik een prima opslag vond.. slim van apple). De 3.5mm verdwijnt en verder niks speciaal vind ik die de €250 opleg rechtvaardigd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Nee, blijf bij de SE. Sowieso voor het formaat als ook die camerabump, het blijft een aanfluiting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:50
Yup, ik ga upgraden van een 128GB iPhone 6s Plus naar de iPhone 7 Plus Jet Black 256GB :) Ik haal hem in Dubai, dus dan kost 'ie 'maar' 950€ gelukkig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:14
Ik ga ook upgraden, van 6 64GB naar 7 plus 128GB.
Denk mat zwart, maar daar zit ik nog "zwaar" over in dubio ...
Gitzwart lijkt me ook geweldig, alleen die disclaimer die ze plaatsen doet me vermoeden dat het nogal snel mis zou kunnen gaan qua coating.

Pre-order bij Apple Online, maar leveren ze dan uit op Launch Day (de 16e dus)?
Heb geen fysieke Apple Store in de buurt waar ik hem kan ophalen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
MelvinW schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:37:
Yup, ik ga upgraden van een 128GB iPhone 6s Plus naar de iPhone 7 Plus Jet Black 256GB :) Ik haal hem in Dubai, dus dan kost 'ie 'maar' 950€ gelukkig :)
interessant, ga namelijk in oktober ook naar Dubai, waar heb jij de prijzen gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Jieve schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:40:
[...]

interessant, ga namelijk in oktober ook naar Dubai, waar heb jij de prijzen gezien?
Hier de prijzen van 7:

http://www.apple.com/ae/shop/buy-iphone/iphone-7

Vanaf 2599 AED (omgerekend 629 euro)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 14:36
Hou rekening met het feit dat een Apple product uit Dubai geen facetime ondersteund. Dit is geblokkeerd omdat dit niet toegestaan is in Dubai. Facetime activeren kan ook niet in NL. Mijn vrouw heeft een i6+ uit Dubai en Facetime is eruit gesloopt. Heb al nieuwe iOS (NL) geïnstalleerd en dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Khayma schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:45:
Hou rekening met het feit dat een Apple product uit Dubai geen facetime ondersteund. Dit is geblokkeerd omdat dit niet toegestaan is in Dubai. Facetime activeren kan ook niet in NL. Mijn vrouw heeft een i6+ uit Dubai en Facetime is eruit gesloopt. Heb al nieuwe iOS (NL) geïnstalleerd en dat helpt niet.
Ben ik van op de hoogte, maar ik woon in Dubai dus maakt me niet zoveel uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Khayma schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:45:
Goed te weten, gebruik namelijk geen facetime.
Meer dingen om te weten?
Garantie etc?
Scheelt 153€ met Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Ik ben ook om, twijfel nog tussen zwart en gitzwart maar daar ik heb 2 nachtjes voor om over te slapen.
Ik doe meestal 1 jaar met een telefoon dus dan kan het zomaar zijn dat die glimmende mat is... als ik terug kijk naar de 3GS.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Vanaf vrijdag ook icm abbo te bestellen?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
MelvinW schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:47:
[...]

Ben ik van op de hoogte, maar ik woon in Dubai dus maakt me niet zoveel uit ;).
Ah leuk, ben zelf al aan het orienteren om daar naar toe te emigreren. Ben verliefd op Dubai.

/edit;

Ik twijfel zelf nog. Kans is groot dat ik voor een 32GB iPhone 7 ga. Kleur twijfel ik nog over.

[ Voor 15% gewijzigd door Khayma op 07-09-2016 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 6S 128GB naar een 7 128 Black, mat of glossy moet daar nog even goed over nadenken 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
cv8x schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:49:
Vanaf vrijdag ook icm abbo te bestellen?
Op de website van Vodafone staat dat je kan pre-orderen.
Maar denk dat je ook abonnement kan verlengen in de winkel zelf.

On-Topic:
Ga van de 6S naar de 7, Denk de JetBlack.

[ Voor 9% gewijzigd door Jieve op 07-09-2016 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee, ik heb een 6 met deukjes en krassen die het nog prima doet. Heb nog nooit zo lang met een telefoon gedaan, vroeger haalde ik elk kwartaal wel een nieuwe. Het boeit me niet meer zo.

Mijn iPhone wordt vooral functioneel gebruikt: voor Yellowbrick, bij two-factor-authentication van online diensten zoals creditcardbetalingen en vpn-verbindingen, als telefoon, als iPod in de auto en uiteraard voor Pokémon Go. Een tijdje geleden heb ik bijna alle andere apps verwijderd.

Denk dat ik binnenkort een 16 GB SE haal en dan deze 64GB 6 als vaste iPod (dus op vliegtuigmodus) in de auto ga gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik sta in dubio ja ik wil toch een 7 plus maar vind de 128GB nogal steep geprijsd......

Ik slaap er ff 2 nachtjes over

Ik zou van een 5S 32GB gaan naar een 128GB 7 plus dan

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Waarom overwegen jullie UK niet? Met de huidige wisselkoers betaal je nog minder dan in Dubai?

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ik kan vanaf morgen verlengen bij KPN (abbo stopt over 6 maanden). Dus dit komt wel goed uit.

Ben er alleen nog niet over uit of ik een Plus of normale ga nemen.

Mijn voorkeur gaat voor nu uit naar een iPhone 7+ Jet Black. Maar ik wil eerst weten hoeveel ik ga moeten bij betalen.

Best kut dat de prijzen pas vrijdag te zien zijn. Dan moet je ook nog snel een keuze gaan maken (en het is maar te hopen dat hun website niet zal crashen). Het was misschien handiger geweest om de prijzen een dag van te voren online te plaatsen.

Ik heb mijn iPhone 6s cash betaald, maar aangezien ik een vrij prijzige sim-only abbo heb ga ik nu toch voor een abonnement + mobiel.

Hoeveel moest je vorig jaar bij betalen voor een iPhone 6s plus (bij KPN) ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 19:25
Haleluja, gaan jullie serieus met een telefoon van 1000 euro (iphone 7+ 128gb) in de broekzak rondlopen?!
Voor een pc, tv of audio apparatuur heb ik dat geld wel over, maar ik zou nimmer nooit zoveel geld aan een mobiel spenderen. Eén keer op de grond kletteren en daar gaan je zuur verdiende centjes.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• twizz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-04-2023
Geert1976 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:52:
Ik zal mijn huidige SE naar de iPhone 7, 32 of 128Gb, Zwart upgraden.
Vrijdagochten pre-ordenen en dn 16 september wachten bij de voordeur ;)

Wie van de Tweakers gaat nog meer upgraden naar de iPhone 7 (Plus)??
Maar de SE heb je voor de formaat gekocht anders had je wel een 6s. Dus waarom ga je upgraden naar een grotere telefoon?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khayma
rimave schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:07:
Haleluja, gaan jullie serieus met een telefoon van 1000 euro (iphone 7+ 128gb) in de broekzak rondlopen?!
Voor een pc, tv of audio apparatuur heb ik dat geld wel over, maar ik zou nimmer nooit zoveel geld aan een mobiel spenderen. Eén keer op de grond kletteren en daar gaan je zuur verdiende centjes.
Sta jij ook voor alle winkels te prediken wat andere met hun geld moeten doen? Mind your own business please.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 17:57
Komt de iPhone eerder uit in Duitsland? Ik vond een ritje oberhausen toen de moeite wel waard! Via de reserveringspagina kunnen reserveren en zonder rij opgehaald. Heeft iemand toevallig al een link of meer info over deze reserveringspagina?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ik snap daar ook niks van. Die hele gekte rond Apple is ronduit belachelijk natuurlijk. Ieder jaar is het nu zo'n beetje 1000 euro neerleggen voor meer van hetzelfde. Ze komen met 'innovaties' die al lang te vinden zijn bij grote concurrent Android. Het aanschaffen van een iPhone is toch meer een imago dingetje, koop een iPhone anders hoor je er niet bij.

Maar aan de andere kant staat inderdaad iedereen vrij wat te doen met hun zuur verdiende geld. De één koopt een pc van 2000 euro, ander koopt een tv van 1500 euro en weer een ander een iPhone. Ieder mag dat zelf weten.

Nu we er toch over bezig zijn, wat drijft de mensen hier en nu toe om een iPhone te kopen. Wat biedt een toestel van 1000 euro boven een toestel van 500 euro met grofweg dezelfde prestaties?

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Upgraden ga ik 100% zeker, de grote vraag is alleen naar wat. Zit onwijs te twijfelen tussen de 7 en de 7 Plus. De reden voor mij om voor de Plus te gaan is de camera maar ik vraag me af of het verschil écht zo levensgroot is.

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:20:
[...]

Ik snap daar ook niks van. Die hele gekte rond Apple is ronduit belachelijk natuurlijk. Ieder jaar is het nu zo'n beetje 1000 euro neerleggen voor meer van hetzelfde. Ze komen met 'innovaties' die al lang te vinden zijn bij grote concurrent Android. Het aanschaffen van een iPhone is toch meer een imago dingetje, koop een iPhone anders hoor je er niet bij.
Alsof een een telefoon je imago verhoogt, dat zeg meer over jou dan degene die de telefoon kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
Khayma schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:10:
[...]

Sta jij ook voor alle winkels te prediken wat andere met hun geld moeten doen? Mind your own business please.
Ah, jij gaat er dus 1 halen! Anders was je niet zo op je teentjes getrapt.
Tuurlijk, iedereen moet zelf weten wat ie met z'n centen doet.
Ik vindt dat Apple behoorlijk ver gaat om zoveel te vragen voor een telefoon.
Maar ze kunnen het zich permiteren, want het verkoopt toch wel omdat het een Apple is.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Twijfel ontzettend wat te doen. Nu nog een goedwerkende iPhone 6 Plus 128GB.Hier ben ik na verplicht gebruik enkele weken van een Nokia Lumia 930 toch wel echt nog heel tevreden mee.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:24:
[...]

Alsof een een telefoon je imago verhoogt, dat zeg meer over jou dan degene die de telefoon kopen.
Maar het is wel zo. Welke telefoon wil je? Ja een iPhone natuurlijk! Waarom? Nouja die en die wereldsterren hebben hem...al mn vrienden hebben m...ja het is van Apple duuhhh... Uitzonderingen natuurlijk absoluut daar gelaten. Is ook niet echt een aanval, zo denk ik erover.

• rimave
[...]

Maar aan de andere kant staat inderdaad iedereen vrij wat te doen met hun zuur verdiende geld. De één koopt een pc van 2000 euro, ander koopt een tv van 1500 euro en weer een ander een iPhone. Ieder mag dat zelf weten.

Nu we er toch over bezig zijn, wat drijft de mensen hier en nu toe om een iPhone te kopen. Wat biedt een toestel van 1000 euro boven een toestel van 500 euro met grofweg dezelfde prestaties?
Dat was ook wat ik bedoelde. Iedereen moet zelf weten wat ie natuurlijk met z'n geld doet.
Ik heb het er alleen niet voor over.

• ls789
Die nieuwe finish ziet er trouwens wel besmettelijk uit (vingerafdrukken etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:57
ls789 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:15:
Komt de iPhone eerder uit in Duitsland? Ik vond een ritje oberhausen toen de moeite wel waard! Via de reserveringspagina kunnen reserveren en zonder rij opgehaald. Heeft iemand toevallig al een link of meer info over deze reserveringspagina?
Doe geen moeite. ;)
De release is in tegenstelling tot eerdere jaren gelijk. NL staat in het lijstje van eerste 24 landen van release.

• ls789
Novarion schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:34:
[...]

Doe geen moeite. ;)
De release is in tegenstelling tot eerdere jaren gelijk. NL staat in het lijstje van eerste 24 landen van release.
Ik was weer te snel ;) was de Keynote aan het terugkijken en zag idd dat de iPhone vanaf morgen te reserveren is in NL :) hurray!
Arwintju schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:28:
[...]

Maar het is wel zo. Welke telefoon wil je? Ja een iPhone natuurlijk! Waarom? Nouja die en die wereldsterren hebben hem...al mn vrienden hebben m...ja het is van Apple duuhhh... Uitzonderingen natuurlijk absoluut daar gelaten. Is ook niet echt een aanval, zo denk ik erover.
Denk je dat echt? Wat Kortzichtig.
Ach ja dan doe jij dat toch niet.
Voor mij is €1000,- misschien minder dan voor jou, of jij hebt een duurdere fiets die ik weer niet heb.

Boeie toch?

Vroeger kocht ik de Nokia 9500 Communicator voor 1300 gulden. Gooi de inflatie eroverheen en dan zie je dat de iPhone eigenlijk prima geprijsd is.

[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 08-09-2016 00:45 ]

• Arwintju
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:40:
[...]

Denk je dat echt? Wat Kortzichtig.
Het is bij een bepaalde groep mensen gewoon waarheid, wat voor mij betekent dat ik zo'n telefoon niet snel zal halen.

Maar nogmaals wat beweegt jullie dan om er een aan te schaffen. Een toestel van 1000 euro die eigenlijk qua prestaties niet veel beter is dan een toestel van pakweg 500 a 600 euro? Daar ben ik gewoon echt benieuwd naar.
Arwintju schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:45:
[...]

Het is bij een bepaalde groep mensen gewoon waarheid, wat voor mij betekent dat ik zo'n telefoon niet snel zal halen.

Maar nogmaals wat beweegt jullie dan om er een aan te schaffen. Een toestel van 1000 euro die eigenlijk qua prestaties niet veel beter is dan een toestel van pakweg 500 a 600 euro? Daar ben ik gewoon echt benieuwd naar.
Eigenlijk kan je de tweede vraag met 1 woord beantwoorden: Optimalisatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

Ik koop geen telefoon van 1000 euro, voor 300 euro minder kan het ook prima.
De reden dat ik telkens iPhones koop is dat ik een grote iTunes-library heb met muziek, met afspeelmetadata sinds 2004, en mijn eBooks staan ook allemaal in iBooks. Daarnaast werken alle apps die ik gebruik erop.

Verder vind ik het een voordeel dat de iPhone zo populair is. Daardoor worden er veel accessoires voor gemaakt. Sommige functies van mijn auto werken ook alleen met een iPhone. Wel grappig overigens dat de iPhone vindt dat de auto een accessoire is aan de lightning-aansluiting :+

Prestaties boeien me helemaal niet. Uiterlijk boeit wel. Ik vind een lcd-scherm mooier dan oled.

Ook heb ik helemaal niets met Google en Google-producten. Die gebruik ik dus niet privé (wel voor mijn werk in webdevelopment, omdat ik met klanten werk en daar houd ik mijn persoonlijke ongegronde voorkeuren buiten).

Tot slot ben ik een meeloper die gewoon erg gevoelig voor marketing is. Ik was vorig jaar bij een Samsung-event en toen heb ik echt even gedacht dat ik een S6 wilde.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• ls789
Waarom koopt iemand een BMW en geen Toyota? Prestaties zullen misschien zelfs beter zijn bij een Toyota? Toch kopen veel mensen een BMW, smaken verschillen nu eenmaal. 1000 euro is ook relatief, de een moet er hard voor werken de ander kan het missen.

In mijn geval, krijg de telefoon van de zaak. Prijs maakt mij dus weinig uit, iPhone werkt prettig. Thats it

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Al was het alleen maar voor de garantie: JA! Heb meer dan genoeg aan 32GB opslag, maar zou de gitzwarte wel willen.

Wordt dus vrijdag reserveren via de Apple-website en de week erop ophalen in Den Haag.

Gulfstream G650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
Volgens mij is dit topic mede in het leven geroepen om -uit interesse- de huidige aankoopbeslissingen te peilen onder Tweakers met wederzijds interesse.
Dus niet: "Wauw jij bent een gekkie die voor 1000 ballen een telefoon koopt." of "Voor dat geld kan je ook ..."

Mensen met een gemeenschappelijk interesse over de aanschaf van een iPhone 7 posten hier, niet om met modder te gooien en een welles nietes spelletje te doen.

Moraal: Back to basic de mogelijke aankoop van een iPhone 7 (plus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:46:
[...]

Eigenlijk kan je de tweede vraag met 1 woord beantwoorden: Optimalisatie.
Ok, optimalisatie dus, maar is dat wel echt zo. Is een iPhone nu echt zoveel meer geoptimaliseerd dan grote concurrent Samsung S7 (edge). Ik vind van niet eerlijk gezegd.
Canaria schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:52:
[...]

Ik koop geen telefoon van 1000 euro, voor 300 euro minder kan het ook prima.
De reden dat ik telkens iPhones koop is dat ik een grote iTunes-library heb met muziek, met afspeelmetadata sinds 2004, en mijn eBooks staan ook allemaal in iBooks. Daarnaast werken alle apps die ik gebruik erop.

Verder vind ik het een voordeel dat de iPhone zo populair is. Daardoor worden er veel accessoires voor gemaakt. Sommige functies van mijn auto werken ook alleen met een iPhone. Wel grappig overigens dat de iPhone vindt dat de auto een accessoire is aan de lightning-aansluiting :+

Prestaties boeien me helemaal niet. Uiterlijk boeit wel. Ik vind een lcd-scherm mooier dan oled.

Ook heb ik helemaal niets met Google en Google-producten. Die gebruik ik dus niet privé (wel voor mijn werk in webdevelopment, omdat ik met klanten werk en daar houd ik mijn persoonlijke ongegronde voorkeuren buiten).

Tot slot ben ik een meeloper die gewoon erg gevoelig voor marketing is. Ik was vorig jaar bij een Samsung-event en toen heb ik echt even gedacht dat ik een S6 wilde.
Ok, duidelijk. Mooi dat je gewoon eerlijk bent over het marketing gebeuren. Ik kan dit nog wel begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arwintju schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:57:
[...]

Ok, optimalisatie dus, maar is dat wel echt zo. Is een iPhone nu echt zoveel meer geoptimaliseerd dan grote concurrent Samsung S7 (edge).
Yup dat is echt zo.

• Arwintju
Ok, overtuigend filmpje. Echter is dit natuurlijk niet heel representatief voor een normale gebruiker. Het feit dat een app er 2 seconden langer over doet om op te starten zal geen breekpunt zijn.

Eerlijk is eerlijk wil je optimaal gebruiksgemak dan is Apple wel the way to go. Ook vanwege het alles afschermen beleid van Apple waardoor gebruikers niet veel zelf kunnen verkloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zit nog erg te twijfelen. Momenteel heb ik een 6S 64GB in SG. Hij doet het nog perfect, maar die mat zwarte vind ik wel sexy :D. Die gitzwarte variant is zeker ook niet verkeerd, maar van mezelf weet ik dat ik er erg aan ga storen als er krassen erop komen, dus die sla ik denk ik wel over.

Of het een normale 7 of een Plus variant wordt, weet ik ook niet. Ik neig toch naar een normale omdat die makkelijker met één hand te gebruiken is. Qua opslaggeheugen ga ik waarschijnlijk voor 128GB.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Arwintju schreef op donderdag 08 september 2016 @ 01:03:
[...]

Eerlijk is eerlijk wil je optimaal gebruiksgemak dan is Apple wel the way to go. Ook vanwege het alles afschermen beleid van Apple waardoor gebruikers niet veel zelf kunnen verkloten.
En dit is een hele mooie conclusie waarom mensen iPhones kopen: gebruiksgemak. En dat is nou eenmaal veel geld waard voor veel mensen.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik geloof dat er een paar mensen hier veel moeite hebben met lezen.
Wat is het onderwerp van het door mij aangemaakte topic?

Hoezo kom je dan met zaken aan, als de keuze voor een iPhone (en niet een goedkopere smartphone)?

Wist je dat bij de Aldi spercieboontjes goedkoper zijn dan bij Albert Heijn!?

Ofwel... Zullen we on topic blijven?

Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-09 15:37
Wordt voor mij een 128gb + in normaal zwart, ik heb nu een 6 64gb gaat mij vooral om de camera.
Ben wel benieuwd wat de kosten worden bij de providers.

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 03:37
Ernstige twijfel hier, super blij met mijn SE, maar een iets groter scherm is toch wel fijn.

Dan wel de matzwarte het lijkt mij dat die andere erg gevoelig is voor vinger afdrukken.

Ook de earbuds spreken mij erg aan! maar pff de prijzen..

luxe kost nou eenmaal geld he, zeggen ze dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:42
Heb momenteel een iPhone 6s 64gb in handen, dus lijkt me onnodig om te upgraden naar een 7..

Mijn vriendin heeft nog een iPhone 5s 16gb, en ben aan het overwegen haar een te schenken! Aangezien deze iPhone nu snel verouderd..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-08 20:33
M'n huidige 6 plus verkeerd nog in prima staat. Geen upgrade voor mij.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
  • Laatst online: 15:56
Ik zit hier nog met een iPhone 5 , die eigenlijk op de batterij na nog deftig werkt.

Misschien wel eens overstappen naar een 7 of 7+. Alleen die prijzen van de 7+ wat is me dat .

• Crawl NL
Novarion schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:34:
[...]

Doe geen moeite. ;)
Verkopen dalen dus bereik wordt groter. Logisch gevolg ;)

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:57
Het valt me op dat op de Apple site geen gitzwarte 32gb aangeboden wordt. Was dit al zo vanaf het moment dat de iPhones op de site kwamen?

• Crawl NL
Bartezzzb schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:56:
Het valt me op dat op de Apple site geen gitzwarte 32gb aangeboden wordt. Was dit al zo vanaf het moment dat de iPhones op de site kwamen?
Verkoopstrategie noemen ze dat, alleen leverbaar in 128gb en 256gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999

Nitai

Live the life you love.

Ik ga niet upgraden, m'n iPhone 6s Plus 128GB is nog als nieuw, batterij doet het prima, ik gebruik nu bijna een jaar later 3D touch op m'n instellingen icoontje :+ Voor de camera hoef ik het niet te doen, want die is geweldig op zowel de 6s als m'n 7 edge. Genoeg speelgoed dus. Het gitzwart is prachtig! Maar dat verdwijnt bij mij toch in een Apple Case en is dus zonde. De stereo speaker is interessant, maar even wat reviews afwachten.

Verder merk ik bij mijzelf dat ik upgrade moe ben en niet meer geniet van m'n nieuwe aankoop, dat had ik vorig jaar al van de 6 naar 6s. Ik wacht dus gewoon een paar maanden af en ga denk ik m'n 6s nu zonder case gebruiken. Mentaal al een grote stap... :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Nitai schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:10:
Ik ga niet upgraden, m'n iPhone 6s Plus 128GB is nog als nieuw, batterij doet het prima, ik gebruik nu bijna een jaar later 3D touch op m'n instellingen icoontje :+ Voor de camera hoef ik het niet te doen, want die is geweldig op zowel de 6s als m'n 7 edge. Genoeg speelgoed dus. Het gitzwart is prachtig! Maar dat verdwijnt bij mij toch in een Apple Case en is dus zonde. De stereo speaker is interessant, maar even wat reviews afwachten.

Verder merk ik bij mijzelf dat ik upgrade moe ben en niet meer geniet van m'n nieuwe aankoop, dat had ik vorig jaar al van de 6 naar 6s. Ik wacht dus gewoon een paar maanden af en ga denk ik m'n 6s nu zonder case gebruiken. Mentaal al een grote stap... :+
Mooie combo: iPhone 6S en de S7 Edge :)
Ga daar inderdaad maar gewoon goed van genieten!

• Sanderp
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-09 16:26
-

[ Voor 100% gewijzigd door Sanderp op 18-03-2024 20:46 ]

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

zwasie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:50:
Ik zit hier nog met een iPhone 5 , die eigenlijk op de batterij na nog deftig werkt.

Misschien wel eens overstappen naar een 7 of 7+. Alleen die prijzen van de 7+ wat is me dat .
Die plus is goed duurder geworden inderdaad. De gewone 7 is in vier jaar tijd nauwelijks duurder dan de 5 in zijn tijd, dus daar hoef je het niet voor te laten. Ik hoop zelf (heb ook een 5) dat er vandaag wat meer berichten verschijnen over hoe die homebutton functioneert. De eerste reacties waren niet gelijk heel positief. En dat zou me er nog van kunnen weerhouden een 7 te bestellen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• zwasie
  • Laatst online: 15:56
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:02:
[...]

Die plus is goed duurder geworden inderdaad. De gewone 7 is in vier jaar tijd nauwelijks duurder dan de 5 in zijn tijd, dus daar hoef je het niet voor te laten. Ik hoop zelf (heb ook een 5) dat er vandaag wat meer berichten verschijnen over hoe die homebutton functioneert. De eerste reacties waren niet gelijk heel positief. En dat zou me er nog van kunnen weerhouden een 7 te bestellen.
Idd maar zou eigenlijk voor de plus willen gaan omwille van de batterij en camera.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:11:
[...]

Duh. Ooit een glossy ding gezien wat dat niet deed?
Had van Apple en hun enorme R&D team verwacht dat ze innovatief genoeg waren om dit te bewerkstelligen. Beetje jammer dit want ik denk dat dit vele mensen er van zal weerhouden om voor de Jet Black te gaan.
Ben wel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:45
Van 6+ 16GB Silver naar 7 128 Jet Black.

Niet dat ik 128gb nodig heb, 32gb zou meer dan genoeg voor me zijn :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:50
Aangezien ik mijn 6s Plus al verkocht heb, en ik toch weer graag wil bellen en internetten op iOS, wordt het de 7 Plus Zwart. Ik kies voor laten afhalen bij mijn lokale UPS Access Point. Die worden bij mij in ieder geval eerder op de dag bevoorraad dan dat ze bij mij thuis langskomen en zo kan ik ook de bel niet missen ;)

Er zit wel een maarrr aan. In die 10 seconden die ik heb om te bestellen moet er wel bij staan dat de bezorging op 16 september plaatsvind. Anders ga ik voor afhalen kiezen in Haarlem Store ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TIP voor de pre order morgenvroeg om 09.01u:

Gebruik de Apple Store app, selecteer nu vast het model/kleur/opslag die je wil gaan bestellen, zet deze bij je Favorieten alvast....hoef je morgen slechts naar je Favorieten te klikken en direct afrekenen om 09.01u

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Yes! Ik ga van een iPhone 5C 16GB naar een 7 Black 128GB. Ik heb een kennis die binnenkort richting VS gaat, en vooral voor de iPhone 5S lees ik van alles over modelnummers en het ontbreken van frequenties, die je nodig hebt in NL, bij bepaalde modellen. Is dit nog steeds het geval? Of kan hij probleemloos een simlockvrije iPhone 7 voor mij meenemen?

Voor de iPhone 6S vind ik namelijk een stuk minder berichten over frequenties en modelnummers, dus hopelijk is het geen issue meer.

/edit Nvm, opgelost! Moet het A1778 model hebben volgens http://www.apple.com/iphone/LTE/. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Randy op 08-09-2016 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:26:

Gebruik de Apple Store app, selecteer nu vast het model/kleur/opslag die je wil gaan bestellen, zet deze bij je Favorieten alvast....hoef je morgen slechts naar je Favorieten te klikken en direct afrekenen om 09.01u
Ja leuk en aardig, maar ik wil betalen met iDEAL. EN dat kan in de app niet toch :? Ik heb dus in Safari het model die ik wil geselecteerd (ook als favoriet aangemerkt) en de tab gebookmarked. Dus ik kan morgenochtend ook direct bestellen. Wel niet vergeten alvast in te inloggen natuurlijk.

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08

Daan_

Alles op zijn tijd !!

[...]

Gewoon omdat het kan en niet omdat het moet... ;-) Het is toch niet belangrijk waarom mensen een bepaald bedrag over hebben voor bepaald product. Ga ook niet aan mijn buurman vragen waarom heb je een Audi A8 gekocht van meer dan 100.000 en niet een.... Hij is er content mee en dat is belangrijkste!

Zelf twijfel ik nog over de 7 of toch weer een plus. Zie wel welke knop ik indruk vrijdag of zaterdag.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Ik ga ook upgraden :D. Hoewel ik dan van een andere kamp ga overstappen (Oneplus 3).

Ben er alleen nog niet uit voor welke kleur ik zal gaan.. in iedergeval zwart, maar weet niet welke :p

Heb gisteren alleen de keynote van Apple niet gezien (dacht dat het om 9 uur begon).

Wat zijn nou de duidelijke verschillen tegenover de normale en plus versie?

- camera (S)
- accu
- schermresolutie

Mis ik nog iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:29:
[...]

Ja leuk en aardig, maar ik wil betalen met iDEAL. EN dat kan in de app niet toch :? Ik heb dus in Safari het model die ik wil geselecteerd (ook als favoriet aangemerkt) en de tab gebookmarked. Dus ik kan morgenochtend ook direct bestellen. Wel niet vergeten alvast in te inloggen natuurlijk.
ah, iDEAL betaling niet mogelijk? dat wist ik niet. Ik ben van plan te betalen met CC.
Ja in jouw geval dan via de website (en daar favo aanmaken)!
[...]

Als je ECHT zo benieuwd bent zoals je beweert, had je zelf onderzoek kunnen doen op het Internet en had je diverse antwoorden op je zogenaamde 'echt benieuwde' vraag.
Je opmerking komt mij en lui over en sowieso heb je overduidelijk niet de ervaring met zowel iOS en Android ;w

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2016 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:31:
[...]

ah, iDEAL betaling niet mogelijk? dat wist ik niet. Ik ben van plan te betalen met CC.
Ja in jouw geval dan via de website (en daar favo aanmaken)!
Ik heb gisteren in de app bijna een iPhone 6s besteld om te testen. Maar iDEAL kwam ik niet tegen in het proces zonder de bestelling te bevestigen. Dus toen maar weer afgehaakt. Ach vorig jaar ging bestellen ook prima op de Mac in de browser op de UK site. Het ging traag, maar het ging. Mijn hoop is dat een iDEAL betaling ook net zo adequaat behandeld wordt als een CC betaling en dat de bezorgdatum gewoon blijft staan. Want ik heb begrepen dat als je bijvoorbeeld vooruitbetaling doet, je wellicht ook in een latere batch terecht komt?
Nja we zien wel. Kan nooit lang duren allemaal.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Sinds maart heb ik de Iphone 6s Plus, zeker mijn beste toestel ooit, en het is de 1e Iphone, nooit meer wat anders.

Maar pas verlengen in Maart 2018, ik wacht nog even ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:35:
[...]

Ik heb gisteren in de app bijna een iPhone 6s besteld om te testen. Maar iDEAL kwam ik niet tegen in het proces zonder de bestelling te bevestigen. Dus toen maar weer afgehaakt. Ach vorig jaar ging bestellen ook prima op de Mac in de browser op de UK site. Het ging traag, maar het ging. Mijn hoop is dat een iDEAL betaling ook net zo adequaat behandeld wordt als een CC betaling en dat de bezorgdatum gewoon blijft staan. Want ik heb begrepen dat als je bijvoorbeeld vooruitbetaling doet, je wellicht ook in een latere batch terecht komt?
Nja we zien wel. Kan nooit lang duren allemaal.
Ik denk echt dat het qua drukte met de pre-order hier in NL morgen echt enorm zal meevallen. Denk dat er aanzienelijk minder animo voor de iPhone 7- pre order is in tegenstelling tot vorig jaar, de 6S.

• Jieve
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:26:

Weet jij of je daar ook kan aangeven dat het toestel wil ophalen ipv laten verzenden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:38:
[...]

Ik denk echt dat het qua drukte met de pre-order hier in NL morgen echt enorm zal meevallen. Denk dat er aanzienelijk minder animo voor de iPhone 7- pre order is in tegenstelling tot vorig jaar, de 6S.
Daarom en ik vind het dan ook super relaxt dat we nu in de eerste wave zitten :) Scheelt ook wel dat we nu de iPhone 7 voorraad alleen delen met Medelanders ipv met Duitsers of Engelsen.
Jieve schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:41:
[...]

Weet jij of je daar ook kan aangeven dat het toestel wil ophalen ipv laten verzenden?
haha nee zover kon ik nog niet kijken.
Ik hoop op de mogelijkheid afhalen. Loop ik om 10.05u de Apple Store en hoop dan rond 10.25u weer buiten te lopen met mijn iPhone 7. ;)

En mocht het alleen thuisbezorging zijn de 16e, ook prima...toevallig een vrije dag van werk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:33:
[...]

Als je ECHT zo benieuwd bent zoals je beweert, had je zelf onderzoek kunnen doen op het Internet en had je diverse antwoorden op je zogenaamde 'echt benieuwde' vraag.
Je opmerking komt mij en lui over en sowieso heb je overduidelijk niet de ervaring met zowel iOS en Android ;w
Nou, ik vind het ook wel een goede vraag.
Zoveel meer biedt de 7 niet tov een 6s.
Sneller (duh), wat camera verbeteringen, ip67 en een betere accuduur (dat roepen ze altijd).

Best veel geld dus voor een stapje voorruit ;)

• SpoekGTi
Ben benieuwd, 1 nachtje geslapen en ik ga voor de 7 Plus Jet Black 128GB als ik nou morgen bestel heb ik hem dan op launch dag? dus dinsdag?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-08 17:31
Ik loop nu een klein half jaar rond met de SE, waarom zou ik upgraden?? :) Ik denk trouwens dat het volgend jaar, met de 10e verjaardag van de iPhone, veel intressanter zal worden. Ik verwacht daar wel veel meer van. Ga ik dan upgraden, als mijn huidige SE het dan nog goed doet? Wrs niet :)

De Watch zal er nu wel komen, alleen geen idee of ik series 1 of 2 zal nemen. Waterdichtheid is nice en over de gps heb ik geen idee eerlijk gezegd (ik loop niet, maar fiets wel af en toe). Ok, ook het scherm zou veel beter leesbaar zijn (was daar een probleem met met series 1??). Voor de rest is er geen verschil. Dus of dit de 100€ waard is?? Zal ik in de reviews moeten lezen... ;)

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

hjs schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:45:
[...]

Nou, ik vind het ook wel een goede vraag.
Zoveel meer biedt de 7 niet tov een 6s.
Sneller (duh), wat camera verbeteringen en een betere accuduur (dat roepen ze altijd).

Best veel geld dus voor een stapje voorruit ;)
best veel geld is relatief. Ik heb onlangs mijn 6S kunnen verkopen voor €575. Dan is de bijbetaling voor een nieuwe 7 best te doen.

Maar ben het met je eens, als je niks om in te ruilen of te verkopen hebt, dat dan ruim €700/800 een hoop geld is voor velen.

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Heb hem al besteld bij belsimpel icm abo.. Ik mocht verlengen.. Twee jaar geleden een iPhone 6 icm abbo genomen, nu een 7.. Ik hoop dat ze een beetje snel uitleveren :-)
SpoekGTi schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:46:
Ben benieuwd, 1 nachtje geslapen en ik ga voor de 7 Plus Jet Black 128GB als ik nou morgen bestel heb ik hem dan op launch dag? dus dinsdag?
hoe kom je aan dinsdag?

16 september is het antwoord wat jij zoekt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
daarbij weten we morgen alles pas zeker mbt levertijden.
sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:49:
daarbij weten we morgen alles pas zeker mbt levertijden.
ja is ook weer zo waar! haha
Er is natuurlijk ook een (kleine?) kans dat de nu aanwezige voorraad voor de Nederlandse markt nog erg minimaal is en je dus morgen alsnog 2-3 weken levertijd te zien krijgt.....Morgen om 09.01u (of wat later) weten we 't! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:48:
[...]

hoe kom je aan dinsdag?

16 september is het antwoord wat jij zoekt ;)
Vaag hoe kom ik dan aan de 13de.....ah iOS update naar 10...dacht dat dat meestal met launch van toestel tegelijk viel.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

Ik ga over naar de 7 (van een 6plus). Ik ga voor het kleinere scherm, want die kan ik met 1 hand bedienen. Echter zit ik de 16 in Frankrijk, dus twijfel ik of ik hem daar ga halen, of wacht tot ik terug ben in NL. Iemand een idee qua garantie? Nu weet ik 2 jaar en blabla. Maar stel dat ik over 1.5 jaar problemen krijg, kan ik gewoon naar Apple Store NL zonder problemen? Of sturen ze me dan door naar Apple Store FR want daar gekocht?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:04
zwasie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:50:

Hier het zelfde. Ik heb ook een iPhone 5 en op zich werkt het allemaal nog redelijk snel, alleen de batterij is aan vervanging toe. Na een uurtje muziek streamen in de bus, is de batterij volledig leeg.

Wij zijn, zo te zien, een van de weinigen die van een iPhone 5 komen. De meeste mensen hebben een 6 of 6S. Ik weet niet of ik dan zou upgraden, ik wil toch wat langer met mijn toestel doen, en volgens mij zijn die toestellen nog vrij snel. Bovendien zijn de accu's van die toestellen ook groter.

Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op de iPhone 7 Plus, omdat deze (hoopte ik) een nieuw design zou hebben. Ik wist door de geruchten natuurlijk al een tijdje beter, maar toch had ik mij er wel op ingesteld.

Ik twijfel daardoor wel om nog een jaartje te wachten, maar dan blijf ik met irritaties zitten. Heb deze telefoon ook al sinds de release en ben wel aan wat nieuws toe. Gaat waarschijnlijk wel de iPhone 7 Plus 32GB Black worden.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste