• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 107% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:32 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 21:34
Meestal ben ik wel haantje de voorste bij lancering van een nieuwe lijn, maar ik zit nu echt te kijken naar de verschillen tussen de 6S goud en de 7 goud. Op die lijntjes na kan ik geen verschil vinden.
Intern zal het een en ander wel veranderd zijn, maar is dit echt 150 euro verschil waard?

Bij de + snap ik het wel, dubbele camera.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Ik heb nu de iphone 6 plus, deze vind ik wel wat groot, is het de moeite waard om te verlengen naar de 7 of 7 plus, wat is het goedkoopste alternatief, betaal nu ruim €60,- per maand aan abonnementskosten.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb een 4S 8GB en ik ga niet upgraden :D

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 08-09-2016 09:09 ]

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09
lennox-06 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:09:
ik heb een 4S 8GB en ik ga niet upgraden :D
Zou ik ook niet doen idd :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Arwintju schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:45:
[...]

Het is bij een bepaalde groep mensen gewoon waarheid, wat voor mij betekent dat ik zo'n telefoon niet snel zal halen.

Maar nogmaals wat beweegt jullie dan om er een aan te schaffen. Een toestel van 1000 euro die eigenlijk qua prestaties niet veel beter is dan een toestel van pakweg 500 a 600 euro? Daar ben ik gewoon echt benieuwd naar.
Wat doe je dan in dit topic? 8)7

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb een 6S Plus 128gb en die staat al te koop maar ben zeker niet van plan om de 7 of 7 Plus te halen.

Minimale verschillen en het killen van de 3,5mm jack is echt een keiharde dooddoener wat mij betreft. Ze mogen het courage noemen, ik noem het glasharde faal en het zorgt er in ieder geval voor dat er weer iemand overstapt naar Android :)

Tesla M3LR '21

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
botech schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:12:
[...]

Wat doe je dan in dit topic? 8)7
Misschien doet hij een psychologisch onderzoek :) en wil hij weten waarom mensen receptive zijn voor marketing en nieuwe gadgets :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Planespotter schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:13:
Heb een 6S Plus 128gb en die staat al te koop maar ben zeker niet van plan om de 7 of 7 Plus te halen.

Minimale verschillen en het killen van de 3,5mm jack is echt een keiharde dooddoener wat mij betreft. Ze mogen het courage noemen, ik noem het glasharde faal en het zorgt er in ieder geval voor dat er weer iemand overstapt naar Android :)
ik heb ook onlangs, na ruim 6 jaar iPhone, een Android uitstapje gemaakt naar een Samsung S7. Prachtige hardware, software is een soort doolhof en vaak zeer onlogisch. Het customizen is erg leuk in Android maar vaak ook tijdrovend.

Nog niet te spreken over software updates, komt er 1 uit, moet je maar afwachten wanneer jouw toestel een keer aan de beurt is. Wat dat betreft kun je dan het beste voor een Google Nexus gaan, vanilla Android en snelle software updates.

Ik ben na 2 maandjes weer terug gegaan naar een iPhone. Kinkt waarschijnlijk beetje blah blah blah :D , maar voelde voor mij weer als ''thuiskomen''...

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2016 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
Alsof de s7 edge of de s7 note goedkope telefoons zijn:p Beetje android fancampgeblaat. (Ik heb een s7 edge)
(Iig bij introductie zeer prijzig)

[ Voor 14% gewijzigd door WouterL op 08-09-2016 09:22 ]

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Net een kleine discussie in een whatsapp groepje over muziek luisteren in gelijk opladen als je de iphone gebruikt in de auto. Dan laadt je toch draadloos op was mijn reaktie.

Maar dat is dus de revolutionaire toevoeging aan de volgende iphone :+
(Vast niet de Qi standaard, dat moet net weer anders bij Apple)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Hier van een iPhone 6 128GB naar een iPhone 7 128GB en ik denk mat zwart... Mag weer verlengen, dus geen twijfel mogelijk..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik ben erg benieuwd naar de kpn prijzen. Bij de iphone 6 was kpn een van de goedkopere. Hopelijk is het met 7 ook zo.
Ik wil trouwens van 6 16GB naar 7+ 32GB overstappen. Kleur twijfel zoals vele anderen :P
net de 1ste hands on review gezien van MKBHD, deze kerel vind ik bijna altijd objectief (zowel Android devices als iPhone's).
Maar in dat filmpje laat hij heel duidelijk de matte black iPhone 7 zien.....pffff....MOOOOOI!

ja, dit gaat 'm echt worden.

ow ja, hij vertelde ook dat de eerst hair scratches op de demo modellen van de JetBlack al redelijk zichtbaar waren, je ziet hem in die ruimte staan waar Apple de demo modellen had uitgestald voor de aanwezige pers...
Zo snel al haarscheurtjes....oefff

Maar ja, meeste mensen gooien er toch zo'n spuuglelijk onhandig hoesje/case overheen...dus zie je vrijwel niks meer van je mooie JetBlack iPhone 8)7 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2016 09:37 ]

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Voor diegene die in Duitsland een iPhone 7 willen ophalen, kwam er achter dat als je in de Store app je locatie naar Duitsland verandert (alles dan wel in het Duits) je wel Duitse Apple stores als locatie voor "abhohlen" kunt selecteren.

iPhone 6 64 GB => iPhone 7 128 GB "piano-black"

Kan me niet schelen dat ie meer krast, die glanzend zwarte kleur is te mooi en ik werd helemaal opgewonden van het verhaal van Jony Ive.

Mark Cerny (Sony) is een goeie tweede, maar Jony is toch beter ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Verwijderd

Waarschijnlijk niet. Te weinig vernieuwingen voor dat geld. Ik doe nog wel een jaartje met mijn 6 Plus, die het overigens nog prima doet.
[b][message=48259345,noline]....... ik werd helemaal opgewonden van het verhaal van Jony Ive.

Mark Cerny (Sony) is een goeie tweede, maar Jony is toch beter ;-)
haha, pakte je er een paar tissues bij of kies jij dan voor oldskool een paar toiletpapier velletjes? :D :D

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Mag in mei pas verlengen :(. Maar ik ga dan wel voor de 7 Plus Black 32GB of de 128GB. Zit nog beetje te twijfelen over de opslag..

Wellicht ook maar een Watch 2 er bij bestellen!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:49

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Waar kan de iPhone nog meer pre-orderen, behalve apple zelf. betreft los verkoop

[ Voor 23% gewijzigd door xven0mxz op 08-09-2016 09:44 ]

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:42
xven0mxz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:39:
Waar kan de iphone nog meer ge preorderd worden behalve apple zelf?
bij belsimpel kan je al bestellen met abbo....

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Prive gaat mijn 6s+ er niet uit voor een 7 model, maar als het goed is krijg ik de normale 7 op mijn werk als "test"toestel :).

Komt goed uit, want de nieuwe Watch wil ik dan misschien wel :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik ben al een tijd aan het twijfelen met het upgraden van mijn telefoon. Heb nu de iphone 5c en heb veel naar het andere kamp gekeken vanwege de prijs. Ongetwijfeld heeft ieder kamp voor en nadelen, maar mijn grootste pre voor apple, het ding werkt altijd, eenvoudig en je kan er bijna alles voor krijgen.

De 7 plus lijkt mij echt te groot, maar misschien is dat juist wennen. Het enige wat mij nu nog in de weg staat is de prijs. Ik kan het moeilijk begrijpen dat een telefoon hier ongeveer 770 euro moet kosten, terwijl dit aan de andere kant van de oceaan 580 euro is. Tuurlijk zijn er verschillende redenen voor te verzinnen dat de prijs hier hoger zou zijn, maar bijna 200 euro gaat natuurlijk nergens over.

Wellicht eens kijken of ik iemand iets kan laten meebrengen vanuit de states.

• SpoekGTi
hjs schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:29:
Net een kleine discussie in een whatsapp groepje over muziek luisteren in gelijk opladen als je de iphone gebruikt in de auto. Dan laadt je toch draadloos op was mijn reaktie.

Maar dat is dus de revolutionaire toevoeging aan de volgende iphone :+
(Vast niet de Qi standaard, dat moet net weer anders bij Apple)
Werkt prima bij mij in de auto, heb Carplay dus muziek luisteren en opladen gaat goed. Daarbij zal er vast een Lightning kabel komen die ook een Jack aansluiting heeft en een Lightning en anders koop je die 'goedkope' Airpods.....draadloos luisteren he :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• xamirz
Greekmaster schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:43:
[...]

Volgens mij niet bij alle providers nog, Ik zie geen KPN staan bij belsimpel.
Ik denk dat ik toch bij kpn zelf bestel.

• loekf2
SpoekGTi schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:47:
[...]

Werkt prima bij mij in de auto, heb Carplay dus muziek luisteren en opladen gaat goed. Daarbij zal er vast een Lightning kabel komen die ook een Jack aansluiting heeft en een Lightning en anders koop je die 'goedkope' Airpods.....draadloos luisteren he :)
Wat is er zo moeilijk aan een BT carkit.... |:(

Ik zie zelfs leasebak rijders met die witte oordopjes in tijdens het rijden. Konden die 200 euro er echt niet af toen je auto mocht uitkiezen bij de lease maatschappij ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
loekf2 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:50:
[...]

Ik zie zelfs leasebak rijders met die witte oordopjes in tijdens het rijden. Konden die 200 euro er echt niet af toen je auto mocht uitkiezen bij de lease maatschappij ?
sommige autoradio's hebben een aux in zodat je je eigen muziek kan afspelen inclusief navigatiegeluid.
mensen, zullen we weer ietwat on-topic gaan, please?

thanks! ;)

• loekf2
xamirz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:49:
[...]

Volgens mij niet bij alle providers nog, Ik zie geen KPN staan bij belsimpel.
Ik denk dat ik toch bij kpn zelf bestel.
Ik zie het er het nut niet meer van in. Abbo's worden Sim-only (zie KPN), enige verschil is dat je je toestel in maandelijkse termijnen mag betalen.

Ik heb 2 jaar geleden m'n iPhone 6 voor het eerst gekocht, deze gaat nu naar de rest van de familie.

• SpoekGTi
loekf2 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:50:
[...]

Dat heb ik ook vaak bij Mercedessen die langs de wegstaan te bellen, je hebt een auto van een halve ton maar een parrotje kon er niet meer van af :D

Kan bij mij via BT of Carplay bellen en moet zeggen, Siri in de wagen is best handig, maar niet met je ramen open :P

• SpoekGTi
alwind schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:52:
[...]

sommige autoradio's hebben een aux in zodat je je eigen muziek kan afspelen inclusief navigatiegeluid.
Waarmee je nog steeds dus niet kan opladen of muziek afspelen tegelijk.

Verwijderd

Helaas nee, te duur voor me die 7+. Prijzen beginnen serieus schandalig te worden. Iedere denkt er maar het zijne over :)
Zoveel is iOS nu ook niet waard voor me.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:34:
net de 1ste hands on review gezien van MKBHD, deze kerel vind ik bijna altijd objectief (zowel Android devices als iPhone's).
Maar in dat filmpje laat hij heel duidelijk de matte black iPhone 7 zien.....pffff....MOOOOOI!

ja, dit gaat 'm echt worden.

ow ja, hij vertelde ook dat de eerst hair scratches op de demo modellen van de JetBlack al redelijk zichtbaar waren, je ziet hem in die ruimte staan waar Apple de demo modellen had uitgestald voor de aanwezige pers...
Zo snel al haarscheurtjes....oefff

Maar ja, meeste mensen gooien er toch zo'n spuuglelijk onhandig hoesje/case overheen...dus zie je vrijwel niks meer van je mooie JetBlack iPhone 8)7 8)7
linkje ;)?

• alwind
Ik twijfel ik wil mijn 6 wel upgraden maar vind de camera op de 7+ het beste maar het formaat van de 7 is mij groot genoeg. Jammer dat er geen tussen versie is.

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
KraveN schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:46:
Ik ben al een tijd aan het twijfelen met het upgraden van mijn telefoon. Heb nu de iphone 5c en heb veel naar het andere kamp gekeken vanwege de prijs. Ongetwijfeld heeft ieder kamp voor en nadelen, maar mijn grootste pre voor apple, het ding werkt altijd, eenvoudig en je kan er bijna alles voor krijgen.

De 7 plus lijkt mij echt te groot, maar misschien is dat juist wennen. Het enige wat mij nu nog in de weg staat is de prijs. Ik kan het moeilijk begrijpen dat een telefoon hier ongeveer 770 euro moet kosten, terwijl dit aan de andere kant van de oceaan 580 euro is. Tuurlijk zijn er verschillende redenen voor te verzinnen dat de prijs hier hoger zou zijn, maar bijna 200 euro gaat natuurlijk nergens over.

Wellicht eens kijken of ik iemand iets kan laten meebrengen vanuit de states.
In de states komt er nog belasting bovenop die prijs. Dus die prijs is niet wat je uiteindelijk betaald.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• xamirz
loekf2 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:52:
[...]

Ik zie het er het nut niet meer van in. Abbo's worden Sim-only (zie KPN), enige verschil is dat je je toestel in maandelijkse termijnen mag betalen.

Ik heb 2 jaar geleden m'n iPhone 6 voor het eerst gekocht, deze gaat nu naar de rest van de familie.
Wat bedoel je daarmee? Simonly?
Heb je een link voor me?

• alwind
xamirz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:57:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Simonly?
Heb je een link voor me?
https://www.kpn.com/mobiel/nieuwe-bundels.htm

Telefoonabonnement met toestel

Straks kies je eerst een abonnement met MB's, belminuten en sms’jes uit. Daarna kies je of je er een telefoon bij wilt hebben of niet. De kosten van het abonnement en je smartphone worden volledig gesplitst. Je kan kiezen of je het toestel in één keer of juist gespreid wilt betalen. Ook zie je precies hoeveel er voor het abonnement en hoeveel er voor de telefoon wordt betaald.
AppleFangirl schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:57:
[...]

In de states komt er nog belasting bovenop die prijs. Dus die prijs is niet wat je uiteindelijk betaald.
mist je ze in de State- tax free States koopt, zoals New Hampshire en Oregon. Keertje een MacBook Pro Retina in New Hampshire gekocht, dan is state tax-free wel errug fijn (scheelde me echt paar honderd euro t.o.v. NL prijzen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Dit kan beter een discussie en ervaringen topic worden zo ;)

Wat betreft die stereospeakers he, bovenin de iPhone zit ie gewoon naast de frontcam. Eigenlijk een mooi weggewerkte oplossing. Ben wel benieuwd hoe dat ervaren wordt. Dat wist Marques Brownlee ook nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFangirl
Ontopic. Nee ik ga niet upgraden. Ik wacht op de volgende iPhone. Mijn 6s 64 GB is nog steeds een topper en ik heb niks met zwart, dus dat is ook geen reden.

Die Watch series 2 ga ik zeker wel halen! Daar zat ik echt naar uit te kijken. Weet iemand of je bij de Amac stores ook een afspraak moet maken om te passen en uitproberen?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:58:
Dit kan beter een discussie en ervaringen topic worden zo ;)

Wat betreft die stereospeakers he, bovenin de iPhone zit ie gewoon naast de frontcam. Eigenlijk een mooi weggewerkte oplossing. Ben wel benieuwd hoe dat ervaren wordt. Dat wist Marques Brownlee ook nog niet.
heb ook al een paar keer gevraagd om on topic te blijven... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFangirl
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:58:
[...]

mist je ze in de State- tax free States koopt, zoals New Hampshire en Oregon. Keertje een MacBook Pro Retina in New Hampshire gekocht, dan is state tax-free wel errug fijn (scheelde me echt paar honderd euro t.o.v. NL prijzen)
Ow dat wist ik niet. Dat is wel top dan ja.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Greekmaster schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:43:
[...]

Voor de JB 128Gb vragen ze 129€ meer dan de Apple store... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk dat je niet weet wat dat woord betekent.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

CyBeR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:18:
[...]

Ik denk dat je niet weet wat dat woord betekent.
haha scherp... heb al weer veel te veel koffie op. Kan het daar aan liggen?

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:22
ik ga zeker upgraden!

Van iPhone 6 16gb naar 7 128 Gb mat zwart :*)

Zit alleen een beetje over het betalen op de apple site, ik wil natuurlijk zeker zijn dat ik m volgende week heb. Welke optie zou sneller zijn met het verwerken etc?
- IDeal
- Creditcard

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOx op 08-09-2016 10:25 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:20:
[...]

haha scherp... heb al weer veel te veel koffie op. Kan het daar aan liggen?
Zo scherp is dat niet hoor. Als je een omgekeerd woord gebruikt is heel je zin complete onzin. "Als je een macbook in een tax-free staat koopt betaal je veel belasting". Spot de fout.

CyBeR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:21:
[...]

Zo scherp is dat niet hoor. Als je een omgekeerd woord gebruikt is heel je zin complete onzin. "Als je een macbook in een tax-free staat koopt betaal je veel belasting". Spot de fout.
Zou jij tegen een kleine vergoeding mijn Nederlands willen verbeteren? Ik dacht aan 2x per week bijles van jou. €50 per lesje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:23:
[...]

Zou jij tegen een kleine vergoeding mijn Nederlands willen verbeteren? Ik dacht aan 2x per week bijles van jou. €50 per lesje?
en dan zelf wat mompelen over ontopic blijven :+

Zelf ga ik upgraden naar de 7 in het mat.
Hopelijk wordt die gewoon geleverd de 16e..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Ik ga de switch wel maken. Van 6s naar 7. Dat doe ik elk jaar, los van het feit of het Apple of Android toestel is. Enige die langer dan een jaar is gebleven was de Samsung Galaxy S2. De verkoop van het oude toestel draagt bij aan de aankoop van de nieuwe. Zo blijft 't leuk.

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-08 13:41
Ik ga ook upgraden van de 5s naar de 7. Ik twijfel alleen of ik voor de 32gb of de 128gb moet gaan..

Ik heb momenteel een 5s 16gb en ik heb soms wel wat problemen met de opslag.. 16gb extra is natuurlijk wel al behoorlijk.. Zullen foto's gemaakt met de iphone 7 veel groter zijn?

En bestellen jullie het toestel gewoon bij Apple?
zeef schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:28:
Ik ga de switch wel maken. Van 6s naar 7. Dat doe ik elk jaar, los van het feit of het Apple of Android toestel is. Enige die langer dan een jaar is gebleven was de Samsung Galaxy S2. De verkoop van het oude toestel draagt bij aan de aankoop van de nieuwe. Zo blijft 't leuk.
juist! ik verkoop ook vrijwel altijd mijn iPhone's net voor de release van een nieuwe iPhone. Onlangs mijn 6S voor €575 kunnen verkopen. Dat maakt de aankoop van een nieuwe iPhone stukken goedkoper.

Tevens vind ik dit dus ook 1 van de zeer grote (niet vaak aangehaalde) voordelen van een iPhone. Ga je goed met je iPhone om, kan je deze voor een zeer mooie prijs verkopen na ong 12 maanden.

Doe dat maar eens met een Android device...restwaarde na zo'n 12 maanden; ik gok zo'n 50% van de aanschafwaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
OMG! Als wij nou allemaal meer gaan vragen voor ons oude toestel, dan is het probleem van de prijsverhoging toch opgelost :*) !?!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zit te twijfelen. Heb een Note 3, maar ben bang dat het gebrek aan 3.5MM poort mij gaat irriteren... Maar aan de andere kant, de Plus is wel de enige telefoon met dat formaat wat een beetje betrouwbaar is

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:48
Ik ben een enorme Applefan. Maar ik heb een iPhone 6S Plus 64GB. En ik heb een Samsung Galaxy S7 Edge die supergoede beelden schiet. Ik zie in mijn situatie (nog) geen reden voor een upgrade naar een iPhone 7 Plus. Als ik die al zou willen, zou ik voor een Jet Black gaan en zit je op 1019 euro.

Dat terwijl ik een MacBook Pro met Retinadisplay uit 2013 heb. Die wil ik eigenlijk dit jaar wel vervangen, als de vermeende nieuwe rMBP uitkomt (mogelijk in oktober aangekondigd). Dus ik denk dat ik het geld dan beter daar in kan steken. Zit nu met een 128GB SSD en ik wil dus een grotere SSD in de nieuwe MBP hebben. ;)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Ja, ik ga upgraden. Nu een 6S+, en ga naar de 7+. Kleur weet ik nog niet, heb nu al jaren een witte iPhone maar vind de zwarte iPhone voor het eerst sinds jaren weer mooi omdat het weer echt zwart is. Wil de Jet Black wel graag in het echt zien voordat ik een keuze maak, kan dus nog voor wit, mat zwart of jet black gaan... lastig :).

Dure telefoon wel hoor, het is dat het via m'n werk kan want als ik het bedrag gewoon van m'n rekening af zou moeten pinnen zou ik er wel 3x over nadenken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• swv
De batterij van de iPhone 6s en nu dus de 7 is toch zo goed dat het gebrek aan 3.5mm poort toch geen probleem is? Gebruik gewoon die adapter en koppel die aan je vaste setje oortjes en je vergeet die nooit mee te nemen en je kunt altijd muziek luisteren zoals je gewend bent. Dat je dan vergeet je iPhone op te laden en je dan ruzie hebt met wie als eerste in de lightningpoort mag. Tja, dan ben je niet zo handig bezig toch. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst zowel moest opladen als muziek luisteren.

Bij de iPad echter is het bij mij nog een ander verhaal. Ik zit graag in de tuin, en ik heb gemerkt dat de batterij snel leeg gaat op maximale helderheid en het kijken van tv. Zo volg ik graag de Grand Prix bijna elke zondag en gekoppeld aan een powerbank in de tuin gaat dat prima icm met 3.5mm EarPods. Ik heb wel een Beats Studio Wireless maar dat vind ik bij 25 graden te warm om te dragen. Ach mochten de iPads ook overgaan op alleen lightning dan moet ik ook geloven aan draadloze in-ears of zorgen dat de iPad vol genoeg is. So be it. Die AirPods vind ik stiekem best gaaf. En er is best over nagedacht. Wat las ik? 5 minuten laden 2 uur luisteren? Dikke prima toch! Doet mij denken aan de Magic Mouse, Keyboard en Pencil waarbij mensen ook beren op de weg zagen die er in feite niet zijn...

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt op hem te kopen. Zelf nog een 5s ivm formaat, en een 3GS voor bluetooth mp3 speler

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bumperke schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:31:
Ik ga ook upgraden van de 5s naar de 7. Ik twijfel alleen of ik voor de 32gb of de 128gb moet gaan..

Ik heb momenteel een 5s 16gb en ik heb soms wel wat problemen met de opslag.. 16gb extra is natuurlijk wel al behoorlijk.. Zullen foto's gemaakt met de iphone 7 veel groter zijn?

En bestellen jullie het toestel gewoon bij Apple?
Mijn vriendin heeft 64 GB. Die filmt best lekker door, en er staat nu 21 GB vol.

Denk wel dat je met 4K filmen wat meer ruimte wilt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
Ik ben er ook nog niet uit - ja, de telefoon ziet er goed uit en de aanpassingen/upgrades zijn redelijk. Ja, het verwijderen van de 3.5mm jack is vervelend, maar daar tegenover staat dat ze een adapter meeleveren in de doos.

In mijn auto kan ik gewoon lightning gebruiken voor het afspelen van muziek en tegelijk opladen. (Honda Insight 2010)

Ik vind de telefoon wel duur (ben benieuwd wat de korting bij T-mobile wordt met hun huidige aanbieding) en iPhones zijn... saai. Goed, maar saai. Ik heb nu een 6+ en heb niet het gevoel dat ik vreselijk achter loop. Ja, nieuwe processor, 3D Touch, waterbestendigheid, een beter scherm, betere camera, betere speakers, langere batterijduur, en een tweetal nieuwe camera's zijn leuk, maar 99% van de tijd ga ik het verschil niet eens merken.

Ik denk er aan om een Galaxy S7 te nemen bij een abonnement, en dan te kijken wat ik liever wil. Als dat toch een iPhone 7 is, verkoop ik zowel de S7 als de 6+ en haal ik die alsnog.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik heb al een telefoon die alles doet wat ik nodig heb, dus nee, ik ga niet 'upgraden'. Ik heb ook erg lang gedaan met de 5S, en die ging op een gegeven moment voornamelijk weg om dat mijn vriendin een oude 4 had en het tijd werd die te vervangen.

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:39

Orac

Ik mis je papa.

Nope. Ik heb een iPhone 6. Hij doet het. Dus waarom zou ik upgraden? Ben tevreden met wat ik heb. Of zeg ik nu iets heel geks? 8)7

• alwind
Orac schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:01:
Nope. Ik heb een iPhone 6. Hij doet het. Dus waarom zou ik upgraden? Ben tevreden met wat ik heb. Of zeg ik nu iets heel geks? 8)7
Ik heb ook een 6 maar mijn accu wordt echt hard minder merk ik. Dat is voor mij de reden om te vernieuwen.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ga ook vernieuwen naar de 7+ (Heb nu 6). Alleen nog even de juiste kleur verzinnen ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

iPhone 6S Plus gebruiker en ook hier een upgrade.
Mijne oude iPhone 6 (128GB) gaat nu naar familie, mijn 6S Plus wordt mijn nieuwe werktelefoon en de iPhone 7 Plus 256GB wordt de nieuwe telefoon. Dat doe ik al 4 jaar inmiddels en bevalt goed.

• Famous

Famous

R 400+

Tylen schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:08:
Ik ga ook vernieuwen naar de 7+ (Heb nu 6). Alleen nog even de juiste kleur verzinnen ;)
Apple heeft al de kleuren verzonnen, jij moet enkel daar een keuze uitmaken :D :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenn456
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:11
Beschik over een 6s 64gb en ga niet upgraden ik vind het het niet waard.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb een Galaxy S6 en ga waarschijnlijk wel upgraden naar de 7.
Ik had al gespaard voor een nieuwe telefoon en lijkt me een prima telefoon.
Ik vind de prijs jammer omdat het eigenlijk 60 euro duurder is als dat ik wilde betalen.

Maar gelukkig blijven deze redelijk goed in waarde dus is de afschrijving na een jaar minder.
Ik verwacht ong. 280 euro af te schrijven dus 23 euro per maand.
Dat vind ik te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb een 6 en twijfel voor upgrade naar 7 of note 7, de recall doet mij toch meer naar de iPhone duwen. Maar vind jammer dat ze de plus niet kleiner gemaakt hebben. Maar ik zit nu ongeveer 1,5 jaar met de plus en ben gewend aan het formaat.

Ik kies dan zeker 256gb. Vind t fijn om bijna gehele fotocollectie op de iPhone ge hebben . En ik doe er veel films op gooien voor de kids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik heb even zitten kijken. Heb nu een iPhone 6 64 GB met een abo van 50 euro/mnd. Datzelfde abo zou me sim only 22,50 kosten, maar zonder telefonie (VoIP ftw) maar 17,50. Over 2 jaar gezien dus een besparing van 660 of 780 euro.

Voor een eerlijke vergelijking ga ik uit van die 660 euro. Aangezien de iPhone 7 met 128 GB 879 euro kost, zou ik bij verlenging niet meer dan 219 euro moeten hoeven bijbetalen. Ik verwacht dat het eerder rond de 450 euro zal worden. Dus morgenochtend bestel ik de 7 gewoon bij Apple, in gitzwart :)

• Tylen

Tylen

Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:13:
[...]

Apple heeft al de kleuren verzonnen, jij moet enkel daar een keuze uitmaken :D :+
;)

Oja een keuze maken..... Denk toch gewoon de normale zwarte

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:31:
[...]

Doe dat maar eens met een Android device...restwaarde na zo'n 12 maanden; ik gok zo'n 50% van de aanschafwaarde.
Ligt helemaal aan je toestel, de goede toestellen zijn ook redelijk waarde vast hoor. Het is (gelukkig) niet meer zoals een paar jaar geleden. Ik koop vaak toestellen (voor mijn werk) in China spotgoedkoop en die verkoop ik ook na een jaar voor de prijs wat ik ervoor betaald heb ;-)

Trouwens ook andersom, ik heb mijn 3G en 4S na anderhalf jaar voor bijna de nieuwprijs 2de hands verkocht. Dat lukt echt niet meer met Apple telefoons, mensen worden (helaas) wat slimmer en weten steeds meer wat iets echt waard is ;-)

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Heb nu een 6S. Heb een Note 7 ge-pre-orderd. Gisteren de hele presentatie gekeken en in een opwelling geroepen dat ik naar de iPhone 7 Plus 128 GB ga. Nachtje later besloten dat ik wacht op m'n Note 7: de 1000 euro grens vind ik ook een ding en de Note 7 is nog steeds met z'n 5,7" scherm compacter dan de logge Plus.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Geen musthave upgrade imo. Was voorhand even bang, want net de SE aangeschaft.
Sowieso snap ik niet dat men ieder jaar een nieuwe wilt hebben. Ze doen over het algemeen allemaal hetzelfde
met minimale upgrades.
Een of twee generaties overslaan is meer dan prima voor mij. Ik las hier zelfs op tweakers eens iemand die van de 6 naar 6S wilde. Wat die persoon ermee deed? Beetje internetten en Whatssapen. Grappig.
Iedereen moet natuurlijk doen wat hij wilt. :)

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik heb de 6S 64GB Space Grey en ga zeker upgraden naar de 7 grote vraag is alleen zwart of gitzwart? :|
Ik upgrade al sinds 2010 elk jaar naar de nieuwste direct bij release, totaal gemiddelde kosten: €20/maand. Heb een Vodafone Friends&Family sim only van €18/maand voor 11GB dus totaal zit ik volgens mij redelijk goed :*)

Edit:
4acesNL schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:51:
Geen musthave upgrade imo. Was voorhand even bang, want net de SE aangeschaft.
Sowieso snap ik niet dat men ieder jaar een nieuwe wilt hebben. Ze doen over het algemeen allemaal hetzelfde
met minimale upgrades.
Een of twee generaties overslaan is meer dan prima voor mij. Ik las hier zelfs op tweakers eens iemand die van de 6 naar 6S wilde. Wat die persoon ermee deed? Beetje internetten en Whatssapen. Grappig.
Iedereen moet natuurlijk doen wat hij wilt. :)
Ik heb een tijdje terug nagerekend wat je gemiddeld kwijt bent als je bij een iPhone op een 1 jaar of 2 jaar upgrade cycle zit en telkens je oude toestel verkoopt. Het scheelt hooguit een paar tientjes per jaar, maar voor dat geld heb je dus wel altijd het nieuwste toestel.

Dit gaat natuurlijk alleen op als je ook echt je oude iPhone verkoopt ;)

[ Voor 59% gewijzigd door pposthoorn op 08-09-2016 11:55 ]

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik heb nu een 6S 64gb en ga wel upgraden. Echter niet vanwege de vernieuwingen in de 7 maar omdat mijn vriendin nu een oude telefoon heeft en die dan mijn 6S krijgt. Ze wil niet nog een jaartje wachten.

Ben wel benieuwd naar de verschillen in prijzen tussen los + sim-only of met abbo.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
pposthoorn schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:52:
Ik heb de 6S 64GB Space Grey en ga zeker upgraden naar de 7 grote vraag is alleen zwart of gitzwart? :|
Ik upgrade al sinds 2010 elk jaar naar de nieuwste direct bij release, totaal gemiddelde kosten: €20/maand. Heb een Vodafone Friends&Family sim only van €18/maand voor 11GB dus totaal zit ik volgens mij redelijk goed :*)
Als je voor 20 euro per maand elk jaar een nieuwe iPhone kunt kopen, dan zou dat betekenen dat je je huidige iPhone moet verkopen voor 640,-

Denk je dat ervoor te krijgen?

...less is more

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47
Zo werkt de geoliede Apple Marketing machine en gelikte presentatie. Gisteren om 19:00 waren heel veel mensen het met je eens, en was hun toestel prima. Na de keynote werd de batterij toch ineens wat minder en was een upgrade toch wel noodzakelijk.

Maar dat werkt met alles zo hoor. Je bent blij met je nieuwe leaseauto, maar als er jaar later een nieuw model uitkomt en om je heen zie je die verschijnen, dan is men toch ineens vaak net wat minder blij met diezelfde auto...

Niet perse iets mis mee hoor, maar zo werkt het vaak wel.

[ Voor 4% gewijzigd door mister9 op 08-09-2016 12:09 ]

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28
Ik ga voor de plus, wegens de camera, ik hoop dat ik nu beter met het formaat om kan gaan, de 6 plus heb ik maar kort gebruikt. Maar ik gebruik de telefoon weinig voor de basis functie dus misschien helpt de camera en het grotere scherm dat ik deze wel houd. Gewoon vannacht (?) morgenochtend bestellen bij Apple, volgende week vrijdag met koerier werkt prima als ik ze op het bedrijf aan laat komen. Meteen maar met leren hoesje, daar ben ik zeer over te spreken, op de 6s voldoet deze prima. Matzwart voor mij, zit toch in een hoesje en ik denk dat deze langer mooi blijft dan de jet, ook in het hoesje.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Precies dit inderdaad, heb nu een 6Plus. Normaal neem ik om de 2 jaar een nieuw toestel. Maar de 6Plus bevalt nog zo goed, dat ik de 6Plus zeker nog wat maandjes wil gebruiken.
Volgend jaar de 7s en anders wat goedkoper de 7 op de kop tikken :)

PS/XBL: Nogne

• ls789
Topper! Maar die JT finish is inderdaad te glossy denk :( ziet er beetje plastic uit zelfs... ik ga denk voor de Black dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Ik ga voor 7 32GB Mat Black.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Famous

Famous

R 400+

Same, denk dat het wel strijden wordt..
Gelukkig willen veel ook een 7 plus :Y

• ls789
Ik zie overigens niet echt duidelijk wat nu "waterdicht" is.. Kan ik gewoon zwemmen en onderwater foto's maken met de 7? Nogal een vage feature, ze doen er nogal voorzichtig mee

• Famous

Famous

R 400+

ls789 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:11:
Ik zie overigens niet echt duidelijk wat nu "waterdicht" is.. Kan ik gewoon zwemmen en onderwater foto's maken met de 7? Nogal een vage feature, ze doen er nogal voorzichtig mee
Nee, de watch wel de iPhone niet.

• ls789
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:14:
[...]

Nee, de watch wel de iPhone niet.
YouTube: iPhone 7 Impressions: 10 New Things! deze gast zegt 50 meter onder water :S maar ik denk dat dat 50M is ;) dat wil niet zeggen 50 meter diep maar volgens mij wel net genoeg om te zwemmen ermee?

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:03
ls789 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:19:
[...]

YouTube: iPhone 7 Impressions: 10 New Things! deze gast zegt 50 meter onder water :S maar ik denk dat dat 50M is ;) dat wil niet zeggen 50 meter diep maar volgens mij wel net genoeg om te zwemmen ermee?
Hij heeft een correctie gedaan op zijn uitspraak. Het is 1meter voor 30 min dus maw je kan er mee onder de douche en beetje foto's maken op het strand maar niet echt mee zwemmen.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:49
ik wacht eerst de reviews af. Wil toch wel Zeker weten of de marketing praatjes kloppen. Dus is de camera en accuduur stuk beter geworden.
Prijs is ook aan de hoge kant maar blijft redelijk in waarde.

• Famous

Famous

R 400+

ls789 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:19:
[...]

Hij is 5 ATM.
Je kan hier wel mee zwemmen maar het wordt eigenlijk afgeraden.

Dat meneer zegt dat je tot 50 meter kan is natuurlijk een foutje.
Daarnaast is op 50meter diep stil liggen (en stil water) heel wat anders qua druk dan dat je even lekker aan het duiken bent. Moet zeggen dat mijn 6 al paar keer water geproefd heeft en werkt nog perfect. Denk dat ze het nu wat beter uitgewerkt hebben en de officiële bevestiging geven maar dat ze het al zo goed als waren.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb altijd het "geluk" dat mijn abonnement afloopt in de maand dat er een nieuwe iPhone gepresenteerd wordt.
Ik heb dus achtereenvolgens de iPhone 4, toen 5 en nu de 6 gehad. Eigenlijk altijd blindelings mijn abo verlengd met een nieuwe iPhone vanwege de verbeteringen, maar dit is de eerste keer dat ik twijfel.

Mijn huidige iPhone 6 doet het nog prima en de nieuwe vind ik niet dusdanig vernieuwend dat ik daar weer veel geld voor over heb elke maand, dus wellicht maar een jaartje goedkoop een sim only en de 6 houden?

Aan de andere kant, ik heb nu een 16GB variant en dat is net te weinig. De nieuwe 7 heeft standaard 32GB wat perfect is voor mij.

Ook hangt het af wat de telefoonregeling op het werk gaat doen de komende maanden. We gaan van een volledig gratis Microsoft smartphone (onbeperkt bellen/data) naar een telefoon van eigen keuze en vaste vergoeding waarschijnlijk. In dat laatste geval maken de kosten minder uit en zou een iPhone 7 mijn persoonlijk net zoveel kosten als een sim only.

Conclusie, ik wacht het wel even af allemaal :)

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

Waterdichtheid van iPhone 7 is hetzelfde als de eerste Apple Watch. Regen, afspoelen of in bad laten vallen geen probleem, zwemmen en douchen afgeraden.
Ik houd mijn watch meestal om onder de douche, met zwemmen doe ik hem soms af, soms niet.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De iPhone 7 is idd niet bedoeld om mee te gaan zwemmen maar als je er mee in t water valt of je laat 'm in de wc vallen of je staat buiten in de stromende regen te bellen is 't niet meteen een probleem.

• Famous

Famous

R 400+

Garret1410 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:23:
ik wacht eerst de reviews af. Wil toch wel Zeker weten of de marketing praatjes kloppen. Dus is de camera en accuduur stuk beter geworden.
Prijs is ook aan de hoge kant maar blijft redelijk in waarde.
Waarom zou dit niet kloppen?
Je mag niet zomaar valse marketing doen.

De batterij van een 6S gaat ook langer mee dan een 6. Nu hebben ze een beter chip, 1+1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 19:39
Wel grappig om te lezen dat een hoop mensen de upgrade overwegen vanaf een 6/6s. Heb zelf een 5s die eigenlijk nog naar behoren functioneert (in tegenstelling tot mijn 3GS welke na 3 jaar niet meer vooruit te branden was) en zit hardop me af te vragen of een upgrade nodig is of dat het nog een jaartje kan wachten.

"Better ask questions before you shoot"

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 10:26
Nee, waarschijnlijk hou ik het bij mijn iPhone 6 64 GB.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Chocovla schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:29:
Wel grappig om te lezen dat een hoop mensen de upgrade overwegen vanaf een 6/6s. Heb zelf een 5s die eigenlijk nog naar behoren functioneert (in tegenstelling tot mijn 3GS welke na 3 jaar niet meer vooruit te branden was) en zit hardop me af te vragen of een upgrade nodig is of dat het nog een jaartje kan wachten.
Als ik mijn 5s niet had laten vallen had ik er tenminste nog één jaar mee gedaan. Nu dus aan de SE en ga daar lang me doen.

Had ook een tijdje een Xperia Z3 Compact, die het ook nog steeds goed doet. Maar die is naar mijn moeder (Haar vorige was /ging kapot). Maar goed, hier laat ik het bij, want ik vervuil dit topic. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Chocovla schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:29:
En waarom is dat grappig dan?

Een upgrade hoeft niet nodig te zijn. Het kan ook gewoon, omdat het kan.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33

Quakie

quakelen

Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:27:
[...]

Waarom zou dit niet kloppen?
Je mag niet zomaar valse marketing doen.

De batterij van een 6S gaat ook langer mee dan een 6. Nu hebben ze een beter chip, 1+1..
Deze vraag staat open bij Apple... kijk maar op 9tot5mac. Er is nagevraagd of er een fout is gecommuniceerd. Bij sommige taken gebruikt ie dus meer stroom.. en mis je ineens 20uur bijv met muziek luisteren.

Ik teken nergens meer voor

• Famous

Famous

R 400+

Quakie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:54:
[...]

Deze vraag staat open bij Apple... kijk maar op 9tot5mac. Er is nagevraagd of er een fout is gecommuniceerd. Bij sommige taken gebruikt ie dus meer stroom.. en mis je ineens 20uur bijv met muziek luisteren.
Bij wireless zeker :+
Logisch.

En 20 uur is wel heel veel?

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 08-09-2016 13:57 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste