• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Heb zelf een SE 64GB. Wat is iPhone 7 (zwart en matte zwart) een prachtig apperaat. Het is helaas dat ik het formaat te groot vind voor mijn kleine handen. Misschien toch bij een iPhone 7S heroverwegen of als ik ergens voor een koopje kan vinden.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik heb nu een iPhone 5 die echt aan vervanging toe is, dus voor mij is de 7 een enorme upgrade. Ook zal ik kiezen voor een versie met 128gb, zeker gezien de grote van de foto's als ook enkele apps die nu al ruim 1gb in beslag nemen.

Echter waar ik wel bezorgd over ben zijn de kritische geluiden over SE home button. Ik heb gelukkig wel setup schermpjes gezien waarin je het gevoel van de knop kunt instellen zodat me dit enigszins gerust stelt.

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10
Tylen schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:53:
[...]

En waarom is dat grappig dan?

Een upgrade hoeft niet nodig te zijn. Het kan ook gewoon, omdat het kan.
Zag heel weinig mensen met een 5/5s of ouder die gaan upgraden en vind het persoonlijk grappig/opvallend dat men klaarblijkelijk upgrade vanaf de 6/6s terwijl ik zelf altijd een 3 jaars cyclus aanhoud voor het wisselen van telefoon.
En inderdaad de redenen voor een upgrade kunnen voor iedereen divers zijn. Net als de redenen om eventueel niet te upgraden.

"Better ask questions before you shoot"

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Chocovla schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:14:
[...]

Zag heel weinig mensen met een 5/5s of ouder die gaan upgraden en vind het persoonlijk grappig/opvallend dat men klaarblijkelijk upgrade vanaf de 6/6s terwijl ik zelf altijd een 3 jaars cyclus aanhoud voor het wisselen van telefoon.
En inderdaad de redenen voor een upgrade kunnen voor iedereen divers zijn. Net als de redenen om eventueel niet te upgraden.
De 6 is ook alweer twee jaar oud.
Logische stap om te upgraden lijkt mij gezien het grote gros (denk ik) het via een abonnement doet.

Zelf koop ik hem altijd los eigenlijk. Omgerekend naar twee jaar kwam ik op 49 euro uit totaal voor 400min/sms en 10.250MB internet zonder extra bij betaling voor de iPhone 7 matt black 32GB.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Mijn 6 plus 16 gb is echt aan vervanging toe... Heb echter ook een 6S 64 gb van werk in mijn zak... Keuzes, keuzes.

Begrijp ik nou goed dat de 4 verschillen tussen de 7 en de 7 plus de 1) camera, 2) formaat, 3) resolutie zijn en 4) batterij zijn?>

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 08-09-2016 14:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

hmr schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:25:
*knip*
Begrijp ik nou goed dat de 4 verschillen tussen de 7 en de 7 plus de 1) camera, 2) formaat, 3) resolutie zijn en 4) batterij zijn?>
Bij de 6s en 6s plus was er ook iets van 0.1GHz verschil in cpu snelheid, maar dat merk je verder niet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27
6s net verkocht.
7 plus in de plaats en Apple watch 2.
Word een dure dag😖

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 19:35
Het is natuurlijk leuk dat Nederland in de eerste groep landen zit waar de iPhone 7 (Plus) uitkomt. Alleen brengt het wel een aantal mogelijke nadelen met zich mee. Een daarvan is dat als je meteen de 9de wilt pre-orderen, je de reviews niet af kunt wachten, ook niet de Amerikaanse die er altijd vroeg bij zijn. Ik zelf ben in de markt voor de Gitzwarte iPhone 7 128GB, toch twijfel ik een beetje of ik niet voor de gewone zwarte variant moet gaan in verband met de krasgevoeligheid, waar zelfs Apple zelf voor waarschuwt. Ik heb al heel wat glazen en aluminium telefoons gehad en ben redelijk zuinig op mijn phones, maar niet dat er een nieuwe scratch-gate ontstaat.

Lastig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Of even wachten met bestellen tot de eerste reviews er zijn ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:08:
[...]

Same, denk dat het wel strijden wordt..
Gelukkig willen veel ook een 7 plus :Y
Er is genoeg voorraad - elk jaar probeert Apple het truukje met 'beperkte voorraad' precies om dit soort consumentengedrag te voeden

}:O

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Normaliter komt zondag iemand mijn iPhone 6S 64GB ophalen.
Om zeker te zijn zou ik morgenochtend mijn iPhone 7 32GB willen reserveren.

Kan ik gewoon mijn iPhone 7 morgenochtend reserveren?
Indien de persoon die mijn iPhone 6S ophaald dan toch niet komt opdagen, kan ik dan mijn order nog annuleren?

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Ik zou me niet al te veel zorgen maken over de verkoopbaarheid van je 6S.

Twee jaar geleden heb ik mijn iPhone 5 verkocht. Binnen een half uur per mail de verkoop rond en een half uur na het laatste mailtje kwam hij de telefoon ophalen.

Geen idee hoe dat bij andere telefoons zit, maar iPhones blijven relatief veel waard en je hebt ze in no time verkocht. Dat verzacht de pijn van een dure nieuwe telefoon een beetje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:52

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

B-Real schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:39:
Ik zou me niet al te veel zorgen maken over de verkoopbaarheid van je 6S.

Twee jaar geleden heb ik mijn iPhone 5 verkocht. Binnen een half uur per mail de verkoop rond en een half uur na het laatste mailtje kwam hij de telefoon ophalen.

Geen idee hoe dat bij andere telefoons zit, maar iPhones blijven relatief veel waard en je hebt ze in no time verkocht. Dat verzacht de pijn van een dure nieuwe telefoon een beetje :P
Vandaag met 6S 64GB verkocht, was met 20 min geregeld 550 wilde die hem graag komen ophalen.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33

Quakie

quakelen

Op MP vind ik de prijzen nogal schommelen.... Zit soms meer dan 100euro tussen. Ik zou bijv geen idee hebben wat ik moet vragen voor een iphone6 64GB (nieuw).. dacht aan 460?

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iphone 6 64GB hier en ga upgraden naar Iphone 7 plus 128GB Jet black model.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• xven0mxz

xven0mxz

Quakie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:58:
Op MP vind ik de prijzen nogal schommelen.... Zit soms meer dan 100euro tussen. Ik zou bijv geen idee hebben wat ik moet vragen voor een iphone6 64GB (nieuw).. dacht aan 460?
Zoals hierboven al vermeld van mij. als je hem echt nog nieuw in doos hebt kan je makkelijk 600+ vragen. wil je er snel vanaf ben je hem met 550 ook zo kwijt

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 10:17
hier sinds kort een 6s plus 128GB (van medetweaker overgenomen) ik sla dus een rondje over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Twijfel nog tussen de glossy black en normal black, glossy zal snel krassen maar is iig wel eens wat nieuws, black is weer zoveel van hetzelfde..

Ga iig van een 6splus 64gb overstappen naar een 7 plus 128gb

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:58
xven0mxz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:09:
[...]

Zoals hierboven al vermeld van mij. als je hem echt nog nieuw in doos hebt kan je makkelijk 600+ vragen. wil je er snel vanaf ben je hem met 550 ook zo kwijt
Hij heeft een 6.. geen 6S. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik ga over. Ik heb nu de 6+ 128GB en het wordt (uiteraard) de 7+ 128GB

Ik vind de verbeterde camera wel fijn de mijne heeft nog geen IOS voor video en krijg dan natuurlijk ook UHD (nu FHD)

Mijn oude gaat naar een goeie vriend die een 4 32GB heeft, dus die gaat er wel "enigszins" op vooruit. Ik had hem bij een abo en ga nu dus sim only doen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Verwijderd

Ik sla hem dit jaar over.
Headphone jack verwijdering vind ik echt een no go. mijn auto radio heeft helaas alleen aux voor muziek en bluetooth puur als speaker voor handsfree bellen dus geen stereo geluid ondersteuning en dit zit al fabrieks af in mijn auto. Om dan een complete radio te kopen met carplay en de hele stuurbediening te laten aanpassen vind ik echt te gortig qua geld. Daarnaast vind ik laden en muziek icm navigeren erg fijn aangezien navigatie een battery hog is en dat zal een major let down zijn voor mij.

De camera van de 7+ vind ik wel een grote stap vooruit evenals de kleuren.

Maar goed mijn 6s+ is nu op dit moment gewoon goed genoeg en krasloos ivm het hebben van pad&quill luxury book cover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Je kunt hem natuurlijk via dat verloopkabeltje aansluiten op de aux... Maar je hebt wel gelijk de 6S+ is nou niet echt een oud beestje.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben hier aan het twijfelen tussen een jet black en een gewone black, de jet black is wel mooi natuurlijk maar ik draag het liefst mijn iphone zonder hoesje, dus ben ik bang dat er heel wat krassen op gaan komen die je niet direct gaat zien op de gewone black. Wat denken jullie?

• xven0mxz

xven0mxz

thibautb schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:14:
Ik ben hier aan het twijfelen tussen een jet black en een gewone black, de jet black is wel mooi natuurlijk maar ik draag het liefst mijn iphone zonder hoesje, dus ben ik bang dat er heel wat krassen op gaan komen die je niet direct gaat zien op de gewone black. Wat denken jullie?
Ik ga ook voor de normale black, op de jet black zie je alles incl. vingerafdrukken heel goed zag ik al in filmpjes.

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik neem dus juist die jet-black omdat ik hem zonder hoesje gebruik en vermoed dat die variant veel stroever in de hand ligt. :)

• sp4gs
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik heb lang getwijfeld of ik wil upgraden of niet (nu 6 64GB SG), maar moet zeggen dat de verbeteringen mij echt niet aanspreken. De enige verbetering die ik zie is de mat zwarte versie van de 7. Die ziet er toch echt heel strak uit.

Wat mij toch heeft doen besluiten om bij de 6 te blijven;

Weinig design verbetering. Ok, lelijke kunststof randje eindelijk weg, maar nog steeds die camera die uitsteekt. Niet een nieuwe vorm.

Geen 3.5mm headphone jack. Op zich wel wat voor te zeggen, maar ik gebruik m nu echt te vaak op zowel werk als tijdens hardlopen icm Shure SE215. En laden en luisteren komt wel voor, maar als het er niet meer inzit is er wel altijd wat voor te bedenken natuurlijk. Blijkt voor mij toch de dealbreaker te zijn.

Specs niet veel beter dan huidige 6. Ok, alles is wel beter geworden en zal soepeler lopen, maar ik heb nu niet het gevoel dat er iets traag loopt.

Maar toch eens over een maandje langs de apple store om de nieuwe watch te bekijken...

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik wil trouwens mijn 6S plus 128GB rose gold verkopen omdat hij helaas gewoon echt te groot in de broekzak is. (heb hem een jaar gehad)

Krijg ik daar hier op tweakers denken jullie nog een beetje dezelfde prijs voor als op mp?
Verkoop hem eigenlijk liever aan een Tweaker.

• thibautb
Nasty Nate schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:19:
Ik wil trouwens mijn 6S plus 128GB rose gold verkopen omdat hij helaas gewoon echt te groot in de broekzak is. (heb hem een jaar gehad)

Krijg ik daar hier op tweakers denken jullie nog een beetje dezelfde prijs voor als op mp?
Verkoop hem eigenlijk liever aan een Tweaker.
Kijk even op vraag en aanbod, heb er ook eentje die ik wil gaan verkopen... Lijkt er op dat je er hier tussen de 650 en 850 krijgt.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
sp4gs schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:17:
Ik heb lang getwijfeld of ik wil upgraden of niet (nu 6 64GB SG), maar moet zeggen dat de verbeteringen mij echt niet aanspreken. De enige verbetering die ik zie is de mat zwarte versie van de 7. Die ziet er toch echt heel strak uit.

Wat mij toch heeft doen besluiten om bij de 6 te blijven;

Weinig design verbetering. Ok, lelijke kunststof randje eindelijk weg, maar nog steeds die camera die uitsteekt. Niet een nieuwe vorm.

Geen 3.5mm headphone jack. Op zich wel wat voor te zeggen, maar ik gebruik m nu echt te vaak op zowel werk als tijdens hardlopen icm Shure SE215. En laden en luisteren komt wel voor, maar als het er niet meer inzit is er wel altijd wat voor te bedenken natuurlijk. Blijkt voor mij toch de dealbreaker te zijn.

Specs niet veel beter dan huidige 6. Ok, alles is wel beter geworden en zal soepeler lopen, maar ik heb nu niet het gevoel dat er iets traag loopt.

Maar toch eens over een maandje langs de apple store om de nieuwe watch te bekijken...
Ik heb hier ook last van, ik heb sinds de iPhone 4s elke iPhone gehad en elke kier vielen de S versies mij al relatief tegen, ofja het is vooral dat je toch vrij veel geld in een nieuwe iPhone investeert (ik haalde altijd de 32gb en daarna 64gb) en na een week wist je al niet meer beter. Hoopte na 2 jaar met de 6 en de 6s plus te hebben rondgelopen een 'nieuw' gevoel te krijgen bij de 7 maar het is toch weer het grotendeels zelfde design, juist een nieuw design vind ik zo leuk aan een nieuwe iPhone, want precies zoals je zelf al zegt, voor de specs hoef je het in het algemeen niet echt te doen. De 6 en hoger zijn nog meer dan snel genoeg voor de komende jaren.

• thibautb
Nasty Nate schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:16:
Ik neem dus juist die jet-black omdat ik hem zonder hoesje gebruik en vermoed dat die variant veel stroever in de hand ligt. :)
Maar daar krijg je dan toch al die krassen op? Bij de 6s van mij heb ik er al een beetje last van maar dat valt nog goed mij maar lijkt mij wel erg hard te gaan opvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddiemen
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik ga van een 6 plus 128gb naar de 7 plus 256gb. Maar dan wel de gewone Black.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
Van een 6 16GB naar een 7 32GB, overwoog naar Android over te stappen omdat een 16GB instapmodel toch net tekort schiet. De plus vind ik te groot.

• Famous

Famous

R 400+

crucialxnick schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:57:
Van een 6 16GB naar een 7 32GB, overwoog naar Android over te stappen omdat een 16GB instapmodel toch net tekort schiet. De plus vind ik te groot.
Je gaat toch geen Android nemen.. :F

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
Ik ga van een 32GB 5S gold naar een JB 128GB 7Plus

Heb vandaag mijn Apple watch 42mm series 2 Alu space gray met zwart geweven nylon doorgegeven aan de baas voor mijn 12,5 jaar
Jubileum aan de zaak :) dus das wel nice

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:58:
[...]

Je gaat toch geen Android nemen.. :F

:D
850+ voor een telefoon vind ik toch net wat té gortig. ;)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Besteld de jet black 7 plus 256 versie :) althans een zakelijke tel order :) ben benieuwd hoe snel ze leveren
Alweer 2 jaar geleden dus dat ik deze 6 plus bestelde zoals ik elke 2 jaar doe Time flies

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Hmm misschien toch 128GB ipv 32GB. Ik bedacht mij dat ik eigenlijk graag gebruik wil maken van de Synology Cloud Station app. Echter vereist die app dat alles wat gesynchroniseerd wordt offline wordt opgeslagen. En dan wordt 32GB krapjes. Daarnaast zou het mooi zijn als Netflix echt die offline technologie gaat uitrollen waar in het voorjaar over werd gesproken. Dan is offline kijken in het vliegtuig of een weekend weg met een paar films/series toch wel ideaal. Zelfde geldt voor Spotify. Nou zou 32GB wel uit moet kunnen, maar ik wil geen bergen verzetten om bepaalde apps of content te kunnen downloaden door gebrek aan ruimte. En door data te cachen kan ik er ook bij als ik even geen bereik heb (in een bunker ofzo :P). Hmm twijfels.

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:02:
Hmm misschien toch 128GB ipv 32GB. Ik bedacht mij dat ik eigenlijk graag gebruik wil maken van de Synology Cloud Station app. Echter vereist die app dat alles wat gesynchroniseerd wordt offline wordt opgeslagen. En dan wordt 32GB krapjes. Daarnaast zou het mooi zijn als Netflix echt die offline technologie gaat uitrollen waar in het voorjaar over werd gesproken. Dan is offline kijken in het vliegtuig of een weekend weg met een paar films/series toch wel ideaal. Zelfde geldt voor Spotify. Nou zou 32GB wel uit moet kunnen, maar ik wil geen bergen verzetten om bepaalde apps of content te kunnen downloaden door gebrek aan ruimte. En door data te cachen kan ik er ook bij als ik even geen bereik heb (in een bunker ofzo :P). Hmm twijfels.
Bij enige twijfel zal ik het gewoon doen.
Het is niet dat je van 16 naar 32GB meer gaat (gelukkig).

Heb zelf meestal ±3/4GB aan vrije ruimte op 16 dus 32 is prima maar als ik enige twijfel had, was ik mooi voor wat extra geheugen gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:05:
[...]

Bij enige twijfel zal ik het gewoon doen.
Het is niet dat je van 16 naar 32GB meer gaat (gelukkig).

Heb zelf meestal ±3/4GB aan vrije ruimte op 16 dus 32 is prima maar als ik enige twijfel had, was ik mooi voor wat extra geheugen gegaan.
Ja maar 128GB klinkt weer zo idioot :9 Ik heb nog ruim 14,5 uurtjes. Komt goed.

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:12:
[...]

Ja maar 128GB klinkt weer zo idioot :9 Ik heb nog ruim 14,5 uurtjes. Komt goed.
Beschuit met muisjes ook maar dat krijg je ook voorgeschoteld wanneer er weer zo'n rat is geboren :+

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ga denk ik ook over, elke generatie tot nu toe gehad.. Haha! Nu een 6S Plus, denk dat ik ga voor een 7 Plus 32GB. Is het morgen ook al te reserven voor in-store op de Apple site? Of is dat op de dag van de release? Weet niet meer hoe het vorig jaar zat!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:14
crucialxnick schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:57:
Me too!

• swv
Famous schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:13:
[...]

Beschuit met muisjes ook maar dat krijg je ook voorgeschoteld wanneer er weer zo'n rat is geboren :+
Aha, dus eigenlijk zeg jij dat ik 256GB moet nemen. Dan gaan we dat regelen :Y

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik twijfel. Heb nu een 6 SG, 16GB en dat is wel te krap. Maar ik weet niet of ik een 7 wil of een SE - de SE vind ik denk ik wel een fijner formaat dan de 6, terwijl de 7 wel weer beter is.

Luister zelden muziek via m'n telefoon dus met of zonder headphones aansluiting maakt me niet zoveel uit.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Trouble schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:42:
Ik twijfel. Heb nu een 6 SG, 16GB en dat is wel te krap. Maar ik weet niet of ik een 7 wil of een SE - de SE vind ik denk ik wel een fijner formaat dan de 6, terwijl de 7 wel weer beter is.

Luister zelden muziek via m'n telefoon dus met of zonder headphones aansluiting maakt me niet zoveel uit.
Wat is een 6 SG?

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Twijfel slaat nu toch toe om mijn iPhone 6 Plus in te gaan ruilen voor een iPhone 7 Plus.
Ik vind de camera-upgrade toch wel significant lijken. Afgelopen vakantie op het Sziget Festival goed gemerkt dat de camera in donkere omstandigheden slecht uit de verf komt.

Verder sla ik normaal altijd de S-modellen over en koop dan weer een nieuwe. Er gaan geruchten dat er volgend jaar een compleet vernieuwende iPhone aankomt wegens het 10-jarig jubileum maar ik zie het ook zo gebeuren dat er weer een S model komt in 2017.

Het ontbreken van een 3.5mm jack kan ik mee leven. Meer snelheid is altijd meegenomen al heb ik niet het idee dat mijn 6 Plus traag is. Accuduur heb ik ook geen problemen mee dus dat deze is toegenomen is ook prettig.

Mijn 6 Plus ondertussen ook maar eens op Marktplaats gezet, kijken wat de gek ervoor geeft. Hoeft niet verkocht te worden, maar ben wel benieuwd wat 'ie nog opbrengt na 21 maanden (+ nog jaar garantie resterend).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben inmiddels gewisseld naar de mat zwarte na wat voorbeelden gezien te hebben van de jet black.
Was er geen een niet bekrast na een avondje "demo".

Nu is alleen de twijfel of ik een 32 GB neem of toch voor de 128 GB ga.
Ik heb nu een 64 GB met 19 GB in gebruik dus 32GB lijkt me voldoende. Alleen opslag missen lijkt me dan weer bloed irritant 8)7

Lastig allemaal hoor >:)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 13:18
Vandaag heb ik een 6s en 6s+ in mijn handen gehad. Plus vindt ik net iets te groot, dus ik ga voor de 7 met 128gb! Nu alleen nog kijken wat voor abonnementen de providers aanbieden.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:37
Wat kun je nou nog eigenlijk vragen voor een 6 iPhone 6 64gb??

• NotSoSteady
Sunri5e schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:41:
www.marktplaats.nl

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Sunri5e schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:41:
1000 euro zeker .... of je dat ook gaat krijgen is een ander verhaal :Y)

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
32gb Black 7 omdat m'n 5s wel aan vervanging toe is.

Weet iemand hoe snel de pre-order afgelopen jaren uitverkocht was?

• Rivanov
KappuhH schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:43:
32gb Black 7 omdat m'n 5s wel aan vervanging toe is.

Weet iemand hoe snel de pre-order afgelopen jaren uitverkocht was?
Volgens mij was het vorig jaar met de 6S nog uren na de pre-order opening nog mogelijk om te reserveren. Met de 5 / 5S / 6 etc ging het volgens mij veel harder.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• kx22
  • Laatst online: 11-09 21:34
Rivanov schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:45:
[...]

Volgens mij was het vorig jaar met de 6S nog uren na de pre-order opening nog mogelijk om te reserveren. Met de 5 / 5S / 6 etc ging het volgens mij veel harder.
De S versies zijn altijd makkelijker verkrijgbaar, bij de gewone is de vraag veel groter.
Voordeel is dat dit jaar al de SE is uitgekomen. Veel 5 bezitters die niet groter willen zijn al aan hun trekken gekomen.

• n0sTRa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:11
Vorig jaar die tijd mijn 5s 32gb vervangen door een 6s met maar 16gb. In eerste instantie leek het dat ik genoeg had met 16gb, maar de laatste maanden kom ik toch te kort.

Daarom twijfel ik om over te gaan op een 7 Plus in Gitzwart, ziet er toch wel erg mooi uit. Nog eens nachtje over na denken :)

• Rivanov
kx22 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:52:
[...]

De S versies zijn altijd makkelijker verkrijgbaar, bij de gewone is de vraag veel groter.
Voordeel is dat dit jaar al de SE is uitgekomen. Veel 5 bezitters die niet groter willen zijn al aan hun trekken gekomen.
Ben benieuwd. De berichten die je nu leest zijn vooral van mensen die niet upgraden omdat ze het niet nodig vinden.. maar als morgen de klok 9:01 slaat dan gaat het vaak heel anders. :+

• kx22
Rivanov schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:55:
[...]

Ben benieuwd. De berichten die je nu leest zijn vooral van mensen die niet upgraden omdat ze het niet nodig vinden.. maar als morgen de klok 9:01 slaat dan gaat het vaak heel anders. :+
Het raakt sowieso uitverkocht, maar vaak door handelaren.
Als je een abonnement neemt is het vaak anders en gewoon verkrijgbaar.

• Rivanov
Ik neem 'm los. ;)
Morgen zit ik er in ieder geval klaar voor. Heb pas om 9:30 een meeting op kantoor dus hoop voor die tijd wel m'n bestelling te kunnen plaatsen.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Iemand enig idee overigens wanneer de Premium Resellers de toestellen gaan verkopen?
Mijn voorkeur heeft nog altijd de Amac hier in de buurt. 3 jaar standaard garantie.

• Teknix1982
  • Niet online
Ik ga over van iPhone 6S plus 128 silver naar iPhone 7 plus 256 jetblack. Heb nog nooit gepreordered. Worden ze dan op releasedatum geleverd of moet je perse ophalen in amsterdam?

• PETER_DB
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 08:25
Ik ga van een iPhone 5 naar een 7 plus 128GB. Kan niet wachten. Ik wil vast een glass screen protector bestellen. Kan ik dezelfde als de 6s plus gebruiken?

Alvast bedankt!

• Rivanov
Teknix1982 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:00:
Ik ga over van iPhone 6S plus 128 silver naar iPhone 7 plus 256 jetblack. Heb nog nooit gepreordered. Worden ze dan op releasedatum geleverd of moet je perse ophalen in amsterdam?
Je kunt kiezen. Laten bezorgen of ophalen in Amsterdam/Haarlem/Den Haag. Of ze bezorgd worden op releasedag hangt af van het moment dat je de iPhone besteld. Hoe sneller na 9:01 hoe groter de kans.

• Teknix1982
  • Niet online
Oke dat wordt om 9 uur klaarzitten dus. :p

• kx22
Zit er al een rij in Amsterdam of andere Apple store?

Verwijderd

Grr, keuze tussen mat of jet black is erg lastig 😡 Neig toch naar de matte, hoesjes gebruik ik nooit.

• Rivanov
kx22 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:17:
Zit er al een rij in Amsterdam of andere Apple store?
Om te kunnen bestellen? Lijkt me niet. ;)

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:53
Rivanov schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:10:
[...]

Je kunt kiezen. Laten bezorgen of ophalen in Amsterdam/Haarlem/Den Haag. Of ze bezorgd worden op releasedag hangt af van het moment dat je de iPhone besteld. Hoe sneller na 9:01 hoe groter de kans.
Kun je na een reservering in een store eventueel nog switchen naar thuisbezorging op een later tijdstip?

• NotSoSteady
Ik kan me nog herinneren die iedereen klaar ging zitten en dat Apple doodleuk om 7 uur al begon met het aannemen van pre-orders.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:36:
Ik kan me nog herinneren die iedereen klaar ging zitten en dat Apple doodleuk om 7 uur al begon met het aannemen van pre-orders.
Okay , ... dus ik moet om 0.00u, 03.00u, 07.00u en 09.01 controleren of ik al kan pre-orderen ... duidelijk ...

• Rivanov
snaggyheadshot schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:28:
[...]

Kun je na een reservering in een store eventueel nog switchen naar thuisbezorging op een later tijdstip?
Weet ik niet. Geen ervaring mee.

• NotSoSteady
smoken schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:38:
[...]

Okay , ... dus ik moet om 0.00u, 03.00u, 07.00u en 09.01 controleren of ik al kan pre-orderen ... duidelijk ...
Coolblue begon vorig jaar al op donderdagavond. 8)

• smoken
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:39:
[...]

Nee, ik ga wel voor Apple ... denk ik

• NotSoSteady
smoken schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:40:
[...]

Nee, ik ga wel voor Apple ... denk ik
Waarom, ik was met de iPhone 4s een van de eersten met een pre-order op de site van Apple, ontving de telefoon pas bijna een week na release. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 08-09-2016 21:42 ]

• smoken
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:41:
[...]

Waarom, ik was met de iPhone 4s een van de eersten met een pre-order, ontving de telefoon pas bijna een week na release. :'(
Okay, dat is niet tof ... nou ja, als ik er volgende vrijdag achter kom dat ze hem niet gaan leveren, zou ik altijd nog kunnen annuleren en naar de Media Markt gaan waar ze doorgaans in grote getallen in de bak liggen ...

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:39:
[...]

Lol. Coolblue was na 4 maanden nog steeds bezig met leveren. Niet te vertrouwen als het gaat om Apple producten. Krijgen veel minder binnen.

• Johannes77
  • Laatst online: 26-08 09:33
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje een Android fanboy, Sony om preciezer te zijn, maar ik ben een beetje klaar met de ondersteuning van voor Android-begrippen "goede" ondersteuning van 2,5 jaar voor de Xperia Z2. Het is een toestel dat goed in elkaar gezet is, maar als ik dan zie dat de iPhone van 4 jaar terug nog de nieuwe versie van iOS krijgt, knaagt er wel een hoop aan mij. Ik hik nogal tegen de prijs aan, maar die 7 Plus Jet Black klinkt toch wel interessant.

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Johannes77 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:45:
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje een Android fanboy, Sony om preciezer te zijn, maar ik ben een beetje klaar met de ondersteuning van voor Android-begrippen "goede" ondersteuning van 2,5 jaar voor de Xperia Z2. Het is een toestel dat goed in elkaar gezet is, maar als ik dan zie dat de iPhone van 4 jaar terug nog de nieuwe versie van iOS krijgt, knaagt er wel een hoop aan mij. Ik hik nogal tegen de prijs aan, maar die 7 Plus Jet Black klinkt toch wel interessant.
Ik weet niet of je al op de hoogte bent, maar de kleur gitzwart toont volgens Apple erg snel krassen. Het advies van het bedrijf is om een cover te gebruiken. 8)

Dit staat er op de site van Apple:
De glanzende afwerking van de gitzwarte iPhone 7 is het resultaat van een proces met 9 stappen waarbij het materiaal zeer zorgvuldig wordt geanodiseerd en gepolijst. De buitenkant is net zo hard als bij andere geanodiseerde Apple producten, maar de glanzende laag kan na verloop van tijd minuscule doffe gebruikssporen vertonen. Als je dit wilt voorkomen, raden we je aan om je iPhone te beschermen met een van de vele verkrijgbare hoesjes.

[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 08-09-2016 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, vanaf een Samsung Galaxy S4 'Active'.

Het wordt dus tijd!

• Johannes77
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:46:
[...]

Ik weet niet of je al op de hoogte bent, maar de kleur gitzwart toont volgens Apple erg snel krassen. Het advies van het bedrijf is om een cover te gebruiken. 8)
Klopt, dank, ik was daarvan op de hoogte, ik was van plan om voor zo'n semitransparant hoesje te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Johannes77 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:49:
[...]

Klopt, dank, ik was daarvan op de hoogte, ik was van plan om voor zo'n semitransparant hoesje te gaan
Afbeeldingslocatie: https://img.pandawhale.com/78554-NPH-NO-gif-HIMYM-Imgur-GocE.gif

• Johannes77
Ik heb met mijn Xperia Z2 al de transparante versie daarvan, maar met die iPhone mag ik wel een beetje over de top gaan toch? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Zojuist de Sena Heritage Ultrslim besteld (bruin) voor de 7+ die ik hopelijk morgen ga pre-orderen.
Tijdens gebruik blijft ie naakt deze keer ..

• NotSoSteady
Johannes77 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:53:
[...]

Ik heb met mijn Xperia Z2 al de transparante versie daarvan, maar met die iPhone mag ik wel een beetje over de top gaan toch? O-)
Nee juist niet, Steve Jobs draait zich om in zijn graf als die dat ziet. 8) Ik ben persoonlijk ook van mening dat mensen met cases niet de straat op mogen.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 08-09-2016 21:58 ]

• Johannes77
smoken schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:56:
Zojuist de Sena Heritage Ultrslim besteld (bruin) voor de 7+ die ik hopelijk morgen ga pre-orderen.
Tijdens gebruik blijft ie naakt deze keer ..
Ik heb hem even bekeken, maar ik denk dat ik daar te lomp/onhandig voor ben. Die Naked tough kan een stootje hebben, en ik combinatie met een beschermend glasplaatje hem zo in mijn broekzak laat glijden

• smoken
Johannes77 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:59:
[...]

Ik heb hem even bekeken, maar ik denk dat ik daar te lomp/onhandig voor ben. Die Naked tough kan een stootje hebben, en ik combinatie met een beschermend glasplaatje hem zo in mijn broekzak laat glijden
Kan ik me ook iets bij voorstellen!!

• Johannes77
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:58:
[...]

Nee juist niet, Steve Jobs draait zich om in zijn graf als die dat ziet. 8) Ik ben persoonlijk ook van mening dat mensen met cases niet de straat op mogen.
Ik denk dat hij op zijn minst een dubbel gevoel bij zou hebben, gezien "antenna-gate" maar op die manier kan je nog steeds het volledige design laten zien. Met een leren hoesje zie je weinig meer van het toestel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Johannes77 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:02:
[...]

Ik denk dat hij op zijn minst een dubbel gevoel bij zou hebben, gezien "antenna-gate" maar op die manier kan je nog steeds het volledige design laten zien. Met een leren hoesje zie je weinig meer van het toestel
Gewoon helemaal geen hoesje, is toch zonde, verpest de hele look en feel.

• Johannes77
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:04:
[...]

Ik begrijp je punt, maar volgens mij droeg je zelf net aan dat het Apple zelf was die hoesjes advisiseerde:
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:46:
[...]

Dit staat er op de site van Apple:

[...]
Ik kan begrijpen dat als je niet de behoefte hebt om extra volume wil hebben, de keuze maakt voor een andere afwerking.

NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:04:
[...]

helemaal mee eens! ik vind 90% van alle covers/hoesjes spuug- en spuuglelijk

• smoken
uhm,.. weet iemand of je meer dan 1 iPhone kunt pre-orderen?
Of moet ik dan twee aparte bestellingen doen op 2 aparte accounts?

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:30:
Ik ben inmiddels gewisseld naar de mat zwarte na wat voorbeelden gezien te hebben van de jet black.
Was er geen een niet bekrast na een avondje "demo".

Nu is alleen de twijfel of ik een 32 GB neem of toch voor de 128 GB ga.
Ik heb nu een 64 GB met 19 GB in gebruik dus 32GB lijkt me voldoende. Alleen opslag missen lijkt me dan weer bloed irritant 8)7

Lastig allemaal hoor >:)
Precies dit. Ik gebruik nu ook zo'n 20gb.

Enige verschil, ik blijf wel lekker bij het 'normale' formaat. Maar de 32 of 128...Hmm..

Inmiddels er al over uit?
Novarion schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:15:
[...]

Precies dit. Ik gebruik nu ook zo'n 20gb.

Enige verschil, ik blijf wel lekker bij het 'normale' formaat. Maar de 32 of 128...Hmm..

Inmiddels er al over uit?
Haha niet echt eigenlijk.
Wordt een laatste moment dingetje denk ik

Edit: Heb mijn foto's in de Amazon cloud, kijk ze nooit terug dus even van de telefoon verwijderd.

Als ik dit dan zo zie:
Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/imv3og.jpg
Krijg ik mezelf geen 128 GB Verkocht.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 08-09-2016 22:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NotSoSteady
Ik ga gewoon voor de 128GB-versie, die 100 euro of meer of minder maakt ook weinig uit en daarvan zie je bij de verkoop ook nog wel een deel van terug. Niets is verschrikkelijker om elke keer rekening te houden met de opslagcapaciteit.

• NotSoSteady
Johannes77 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:10:
[...]

Ik begrijp je punt, maar volgens mij droeg je zelf net aan dat het Apple zelf was die hoesjes advisiseerde:
[...]

Ik kan begrijpen dat als je niet de behoefte hebt om extra volume wil hebben, de keuze maakt voor een andere afwerking.
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen, ga voor de kleur matzwart.

• swv
Ja maar het is leuk om het nog even spannend te houden voor jezelf he. Ik heb al een vermoeden op welke knop ik ga drukken. Sterker nog, mijn voorkeur model staat al klaar in een Safari venster.

• swv
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:16:
[...]

Edit: Heb mijn foto's in de Amazon cloud, kijk ze nooit terug dus even van de telefoon verwijderd.

Als ik dit dan zo zie:
[afbeelding]
Als ik zo vrij mag zijn, is dit hét model dat u zoekt meneer http://www.apple.com/nl/s...iphone-se/16gb-spacegrijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Donstil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:16:
[...]

Als ik dit dan zo zie:
[afbeelding]
Je hebt het behoorlijk terug geschroefd in verhouding met wat je eerder had.
Amazon cloud is misschien wel een goede, betaaldedienst? Plus ik zie ook nog dat je 50GB iCloud hebt.

Als ik het zo zie is 32gb de way to go, en dan (dacht ik) €110 besparen voor flink wat pils. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik ben van plan om van een iPhone 4 naar iPhone 7 (of 7 Plus) te gaan, 256Gb, Jet Black.

Hierbij 7 Plus even onder voorbehoud. De telephoto lens vind ik wel een erg fijne extra maar wil eigenlijk niet met een wat al te lompe smartphone rondlopen :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Johannes77
NotSoSteady schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:23:
[...]

Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen, ga voor de kleur matzwart.
Kan ik begrijpen, maar ik kan genieten van een hele mooie afwerking. Ik ben gek van deze videokaart, alleen vanwege de looks. Kabelmanagement is niet alleen nodig, maar ook prachtig.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste