• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-01 17:14
Hallo, ik heb een tijdje geleden een huis gekocht waar 4 Dahua camera's hangen in combinatie met een network video recorder model DHI-NVR4204P.

Nu is er echter 1 camera welke ik niet meer online krijg. Sporadisch doet hij het nog maar dat wordt ook steeds minder.
Is het mogelijk om deze camera te vervangen door een nieuwe(re) camera en is dat dan een kwestie van de oude camera van de muur afschroeven en weer aansluiten op de video recorder? Als ik het goed begrijp kan ik de muurbeugel dan laten zitten en de nieuwe camera daarop schroeven.

Het betreft de camera ipc-hdw2220r-z en deze zal niet meer verkrijgbaar zijn maar misschien een nieuw type.

Bedankt voor jullie reply.

• bjp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:19

bjp

je zou ook de software er terug kunnen op flashen eventueel. Kan soms helpen.

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-01 17:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D21iDK8qvtoA-fEGeyNYFTd7lRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ewxUAWCc6newZMklfKqfgml1.jpg?f=fotoalbum_large

Zie net dat ik ook een reset kan doen. Dat zal ik eerst eens doen.

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:31
bruce the boss schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:13:
[Afbeelding]

Zie net dat ik ook een reset kan doen. Dat zal ik eerst eens doen.
Als er (ook) een geheugenkaartje inzit: Verwijderen voor je de reset doet! Ga je toch voor een niuwe camera (dat zal niet helemaal drop-in vervangen zijn vermoed ik, instructie volgen) dan zijn er voor ongeveer hetzelfde geld aanzienlijk verbeterde Dahua (of Andy's versies) te verkrijgen.
Pagina: 1 ... 92 93 Laatste