Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.
Sinds de laatste update staat hij er nog wel in, maar niet in Nederland. Ik verwacht eerder dat het een foutje is want het zou niet logisch zijn, aangezien de app wel degelijk bestaat en up to date wordt gehouden.Mirr0r schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:32:
Blijkbaar is zenwatch manager uit google play gehaald! Zou het dan toch zijn dat ze stoppen met de smartwatch lijn?
De andere apps staan er ook wel allemaal nog in.
Zie dat hij wel eens eerder volledig offline is gehaald vanwege een bug:
https://forum.xda-develop...fline-play-store-t3100187
[ Voor 15% gewijzigd door OmeJoyo op 15-06-2017 14:27 ]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Zeker als je hier de kinderziektes leest, denk ik dat die mi de betere tegenhanger is.
Maar dat weet je pas na een goede test.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Je weet dat zenwatch een smartwatch is en redmi note een smartphone is?Supertip schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:57:
Ik was zelf heel geïnteresseerd in de zenwatch 3, maar op het laatste moment gekozen voor de xaiomi redmi note 4 Global edition met snapdragon 625, tot op heden geen spijt van gehad.
Zeker als je hier de kinderziektes leest, denk ik dat die mi de betere tegenhanger is.
Maar dat weet je pas na een goede test.

[ Voor 218% gewijzigd door Supertip op 20-06-2017 22:11 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Ook heeft Asus Benelux dit confirmed in een pb op Facebook
[ Voor 27% gewijzigd door Mirr0r op 27-06-2017 22:25 ]
Wanneer komt hij nu.
In elk geval laatste Asus product.
Ik snap mensen hun frustratie op het wachten van AW 2.0 op de ZenWatch 3 maar om eerlijk te zijn werkt de watch prima op AW 1.5 a.t.m. en ben ik zeer tevreden. de Watch ziet er geweldig uit en goede kwaliteit hardware. Alleen de Zenwatch App laat iets te wensen over in sommige opzichten (looks van de app, functies, vertragen van de watch communicatie, blokkeert Google Maps GPS functie etc.)
We weten natuurlijk niet de precieze reden waarom ASUS er extreem lang over doet om AW 2.0 op de ZW3 te krijgen, maar als het telkens uitgesteld is vanwege bugs die ze tegen kwamen heb ik liever dat ze het uitbrengen zodra het stabiel is dan dat ze rushen en een instabiele versie van AW 2.0 uitgeven.
Fact is natuurlijk wel dat ASUS ten opzichte van de andere AW Watch manufacturers er extreem lang over doet terwijl AW 2.0 al een langere tijd uit is en Google AW 2.0 beta toegang geeft voor al hun partners zodat ze op tijd de update uit kunnen rollen naar hun compatibel producten.
Het is geen goede reclame voor ASUS en hun Android producten maar ik zie dit niet als reden om meteen ALLE ASUS producten te boycotten e.g. een ASUS Moederbord is heel wat anders dan een AW Watch.
** UPDATE **
Op het Asus ZenWatch Forum is er dit gepost: https://www.asus.com/zentalk/thread-128660-5-1.html
[ Voor 4% gewijzigd door GamerPaps87 op 05-07-2017 12:52 ]
"I work to live and will never live to work"
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
https://www.wareable.com/...ear-20-rollout-again-4737Asus has confirmed that the ZenWatch 3 will get the Android Wear 2.0 update on July 11. The ZenWatch 2 update will be released in two waves, the first in July and the second end of July/beginning of August.
https://mobile.twitter.com/asusde/status/884797019528847361
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
het kan 5 tot 7 dagen duren tot dat alle ZW3 horloges de update over OTA krijgen.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Sowieso met een DeLoreanGeckoo schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:15:
kan het proces bespoedigd worden?
Ik zag een aantal opmerkingen over 12 juli 1600UTC op het Asus forum, dat is over anderhalf uur.Mirr0r schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:52:
Volgens het Asus forum is de rollout begonnen om 00:06 vanacht.
het kan 5 tot 7 dagen duren tot dat alle ZW3 horloges de update over OTA krijgen.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
https://www.reddit.com/r/zenwatch/comments/6muwo0/finally/
The wait is over!
Heb je er nog iets voor gedaan of startte hij uit zichzelf?Brummetje schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:15:
De update is een goed uur geleden ongeveer gestartBen hem zelf ook aan het downloaden dus ben benieuwd straks.
https://www.reddit.com/r/zenwatch/comments/6muwo0/finally/
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Nee, dan heb je last van aardstraling...Denman87 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 06:44:
Mijn accu is binnen 5 uurtjes leeg.....en dan heb ik hem echt amper gebruikt....staan mijn instellingen verkeerd???
Het zal vroeg zijn geweest, maar wat heb je al geprobeerd?
* Heb je al een rest uitgevoerd,
* Wat doe je met je horloge zoal in die 5 uur
* Recent nieuwe apps of een wijzerplaat geinstalleerd?
Zonder wat meer informatie kunnen we je natuurlijk niet helpen
Wijzerplaat geïnstalleerd.....en net de ecomodus aangezet....pols gebaren etc...uitgezet. ..kijken of het nu beter gaat. Ik gebruik hem nauwelijks...tja om berichtjes met een voice overbericht te beantwoorden....lijkt me niet dat ie dan na 5 uurtjes leeg kan zijn. Als er via Asus beweert wordt 2 dagen non stop gebruik op een verantwoordelijke manier
De download starte 2 a 3 keer en ging toen iedere keer weg naar de achtergrond, daar ging hij wel verder maar enorm traag.wortel1 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 06:41:
[...]
Heb je er nog iets voor gedaan of startte hij uit zichzelf?
Heb toen uiteindelijke de OTA zip gedownload en deze gesideload.
OTA: https://android.googleapi...21ce9386c4b16018a7eff.zip
Sideload uitleg: http://www.androidpolice....otas-to-an-asus-zenwatch/
Meer dan een dag haal ik er niet uit, maar dat zou die wel moeten halen bij normaal gebruik. Heb je de AW2 update al gehad? Heb je hem in het andere geval uberhaupt naar de laatste software versie laten zoeken?Denman87 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 07:44:
Ik heb hem net nieuw....
Wijzerplaat geïnstalleerd.....en net de ecomodus aangezet....pols gebaren etc...uitgezet. ..kijken of het nu beter gaat. Ik gebruik hem nauwelijks...tja om berichtjes met een voice overbericht te beantwoorden....lijkt me niet dat ie dan na 5 uurtjes leeg kan zijn. Als er via Asus beweert wordt 2 dagen non stop gebruik op een verantwoordelijke manier
Die van mij haalt 1.5/2 dagen, echter is het meestal net niet genoeg om de 2e dag vol te houden tot aan de avond waar ik hem meestal oplaad. Ik doe hem dus gewoon voordat ik ga slapen aan de lader en haal hem eraf als ik ga slapen zodat die ook mijn slaap patroon bijhoud.OmeJoyo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:57:
[...]
Meer dan een dag haal ik er niet uit, maar dat zou die wel moeten halen bij normaal gebruik. Heb je de AW2 update al gehad? Heb je hem in het andere geval uberhaupt naar de laatste software versie laten zoeken?
Edit: Antwoord op het bericht hieronder: Die van mij gaat rond 00:00 van de lader en gaat dan in theater mode (Scherm dus uit) en als ik hem dan rond 23:00 weer aan de lader doe is die meestal rond de 50%. Kan dus niet klagen
[ Voor 16% gewijzigd door Brummetje op 13-07-2017 09:10 ]
Dat is dan erg netjes, ik zit aan het einde van de dag (vanaf 06:00 van de lader af) meestal al tegen de 30 procent aan, over de nacht heen gaat ie dan richting de 20%Brummetje schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:01:
[...]
Die van mij haalt 1.5/2 dagen, echter is het meestal net niet genoeg om de 2e dag vol te houden tot aan de avond waar ik hem meestal oplaad. Ik doe hem dus gewoon voordat ik ga slapen aan de lader en haal hem eraf als ik ga slapen zodat die ook mijn slaap patroon bijhoud.
Iemand tips ?
Whatsapp heeft nog geen app voor Android Wear 2.0 voor zover ik weet (ik kon het gister in ieder geval niet vinden). Wel kwam ik onderstaande app tegen. Hier kan je ook berichten mee versturen (als je al een bericht hebt gehad). Nieuwe berichten kon ik zelf nog niet vinden.Denman87 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:12:
Wellicht een stomme vraag.....maar hoe kan ik via mijn watch een Whatsapp bericht versturen...ik heb Android wear 2.0.....
Iemand tips ?
Google Play: Messages for Android Wear
Bedankt....download begonnen 😀Brummetje schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Whatsapp heeft nog geen app voor Android Wear 2.0 voor zover ik weet (ik kon het gister in ieder geval niet vinden). Wel kwam ik onderstaande app tegen. Hier kan je ook berichten mee versturen (als je al een bericht hebt gehad). Nieuwe berichten kon ik zelf nog niet vinden.
Google Play: Messages for Android Wear
Wat werkt er niet?Denman87 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:57:
Werkt niet dat programma....kost ook nog is geld helaas 🤔
dan betaal je 1,50Denman87 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:52:
Die app....kost geld als je ermee wilt gaan antwoorden
Het trucje om hem sneller binnen te krijgen is:
Klik op: Instellingen -> Over -> Systeemupdates -> Dan komt een groen scherm met “”Systeem is bijgewerkt”. Daar moet je dan heel vaak op tappen en dan komt ie met de melding dat er een update beschikbaar is. Dan gaat ie heel langzaam een update downloaden en installeren.
ik krijg het nog niet voor elkaar, ik heb wel uiteraard het groene scherm maar kan er op klikken tot ik een ons weeg (en dat duurt wel even) maar ik krijg daarna geen melding van een update...neevedr schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:42:
Het is gelukt om de Asus Zenwatch 3 gekoppeld aan een Android Telefoon de update naar Android Wear 2.0 binnen te krijgen. Ze zijn de update dus aan het uitrollen. Het zal bij alle Zenwatches vanzelf beschikbaar moeten komen.
Klik op: Instellingen -> Over -> Systeemupdates -> Dan komt een groen scherm met “”Systeem is bijgewerkt”. Daar moet je dan heel vaak op tappen en dan komt ie met de melding dat er een update beschikbaar is. Dan gaat ie heel langzaam een update downloaden en installeren.
[edit]
anders maar vanavond gaan side loaden
net wat zitten spelen... Zie wel wat kleine verbeteringen, maar ook wel dingen die even wennen zijn, zoals de Applijst openen met de kroon, ipv een veeg.
[ Voor 12% gewijzigd door Fioravanti op 15-07-2017 13:55 ]
Dat!! Ik krijg nu elke keer nieuwe watchfaceaFioravanti schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:54:
Ik heb de update pas sinds vanochtend, waarschijnlijk vannacht automatisch geïnstalleerd,
net wat zitten spelen... Zie wel wat kleine verbeteringen, maar ook wel dingen die even wennen zijn, zoals de Applijst openen met de kroon, ipv een veeg.
De update naar Android Wear 2.0 installeren op je ASUS Zenwatch 3
In mijn ervaring de stappen die je het beste kunt doen gebaseerd op de post van Olliston op Reddit https://www.reddit.com/r/zenwatch/comments/6muwo0/finally/ :Scherm altijd aan
Zorg er voor dat je scherm altijd aan blijft staan tijdens het opladen of wees bereid heel vaak op het scherm te tikken tijdens het binnen halen van de update. Ik vind het persoonlijk wel handig om een altijd duidelijk zichtbaar desk-klokje te hebben en een duidelijke indicatie hoe ver het opladen is.- Ga naar de Instellingen en dan "Over".
- Tik net zo vaak op "Build" todat je een melding krijgt te zien dat je ontwikkelaar bent.
- Ga vervolgens vlak onder "Over" naar "Opties voor ontwikkelaars".
- Zet de optie "Scherm actief tijdens opladen" op "aan".
Smartwatch aan de lader
Tijdens de hele procedure van het controleren op updates t/m het voltooien van de update moet de smartwatch aan de oplader blijven!Schakel bluetooth op je telefoon tijdelijk uit
Schakel bluetooth op je telefoon tijdelijk uit. Dit forceert Android Wear om de ingebouwde WiFi van de ASUS Zendwatch 3 te gebruiken voor het binnen halen van de update. Doe je dit niet dan gaat het binnenhalen van de update via je telefoon via bluetooth en dat is ontzettend traag! Vooral met zo'n grote update!Ik maakte de fout zelf ook. Toen ik de download afbrak en dit foefje uitvoerde ging het ineens een stuk rapper.
Vergeet niet bluetooth op je telefoon na de update weer aan te zetten.
Check op beschikbaarheid van updates
Check op de beschikbaarheid van updates.- Ga naar de Instellingen
- Tik op "Over"
- Tik op "Systeemupdates"
- Bij een groen scherm met een vinkje en de tekst "Systeem is bijgewerkt" tik herhaaldelijk op het vinkje.
- Bij de vraag of de update moet worden gedownload bevestig je dit door op een klein groen knopje met wit vinkje te tikken. In mijn geval tikte ik zo vaak dat ik daar door in de haast ook dat vinkje al aantikte.
Terug naar updatecontrole wanneer een ander scherm verschijnt.
Het komt wel eens voor dat de Zenwatch ineens naar een ander scherm gaat tijdens het downloaden van de update. Herhaal dan de stappen van het controleren op de beschikbaarheid van de updates. Vaak is het downloaden van de update dan wel verder gegaan.Wanneer de download compleet is
Wanneer de download compleet is zie je kort opnieuw het groene scherm met het vinkje en de tekst "Systeem is bijgewerkt". Kort hierna zal de smartwatch opnieuw opstarten en de update gaan installeren. Dit duurt eventjes en dus: heb geduld!Vergeet niet bluetooth op je telefoon weer in te schakelen!
Vergeet niet nadat de update voltooid is om bluetooth op je telefoon weer in te schakelen. Vooral het kopiëren van je Google account(s) naar je smartwatch wil nog wel eens mislukken. Bij mij ging het alleen erg traag en in 1 keer goed toen ik deze tip ergens tegen kwam.Workaround voor een aantal issues
Android Wear 2.0 brengt veel wijzigingen met zich mee. Een aantal daar van zijn bij velen niet zo geliefd. Voor een aantal van die problemen zijn oplossingen. Hier onder een aantal issues waar ik tegen aan liep en kon oplossen middels workarounds.Traagheid van de smartwatch
Herstart je smartwatch wanneer je de kans daar toe ziet. Dit hielp in mijn geval wel wat. Ook kan het zijn dat je veel apps hebt die nog gesynchroniseerd moeten worden. In dat geval kun je alleen afwachten.Wanneer je van rechts naar links sleept komt een keuzemenu voor watchfaces in beeld ipv de app drawer
Dit is veranderd. De app drawer komt alleen in beeld door 1 maal te drukken op de powerknop. Nog een keer drukken op de powerknop sluit de app drawer.De theatermode is niet meer in te schakelen door 2x op de power-knop te drukken
Hier zijn 2 oplossingen voor:- Wanneer je watchface in beeld is: sleep van boven naar beneden en druk op het horloge icoontje in de 2e rij uiterst links. Druk op de powerknop om weer uit de theatermode te gaan.
- Installeer via ADB een app die de theatermode toggelt. Die app kun je dan met behulp van AutoWear in Tasker aansturen of toewijzen aan 1 van de 2 toewijsbare hardwareknoppen.
Reddit: Toggle Theater Mode on Wear 2.0
XDA: [TOOL]Minimal ADB and Fastboot [1-6-17]
XDA: [GUIDE][ADB]Easiest How to use adb, logcat, etc for noobs and newbies
Notificaties komen kort in beeld, niet in beeld en sowieso niet half over de watchface
De oplossing die ik heb gekozen is het instellen dat notificaties altijd in beeld komen:- Ga naar Instellingen.
- Ga naar "Geluid en meldingen".
- Ga naar "Meldingsvoorbeelden".
- Kies "Hoog, Altijd weergeven".
Het instellingen van polsgebaren:
- Ga naar "Instellingen".
- Ga naar "Gebaren".
- Schakel "Polsgebaren" in.
- Volg eventueel de training door op "Training starten" te tikken.
Geen binnenkomende telefoontjes meer kunnen beantwoorden: er verschijnt geen melding in beeld
Hier heb ik verschillende verhalen over gelezen. Vooral van mensen die smartwatches hebben zonder ingebouwde speaker en die alleen maar een knop hebben om een gesprek mee te beëindigen en geen knop om de binnenkomende oproep te beantwoorden. Inmiddels zou Google dat wel gefixed hebben, maar dat werkt ook niet bij iedereen.Het probleem dat ik had is dat de telefoon-app van de smartwatch überhaupt niet in beeld kwam bij een binnenkomende oproep. Soms trilde de smartwatch wel kort, maar ook niet altijd. Bij een uitgaande ooproep die ik via een andere smartwatch app opzette kwam de telefoon-app wel ineens in beeld.
Ik vind het allemaal wat onhandig, want als ik onder de douche sta gebruik ik een waterdichte bluetooth speaker waarmee ik een telefoontje zou kunnen voeren en dan is het wel zo handig om op je spatwaterdichte smartwatch te kunnen zien wie er beld en als je hem dan toch al in handen hebt je daarmee ook een telefoontje zou kunnen opnemen of weigeren.
De oplossing die mij werkte komt van het productforum van Google af https://productforums.goo...R2ov2ce1xYg/UkXJ6qPkAwAJ:
- Start de telefoon-app op de smartwatch.
- Geef toestemming om telefoontjes via bluetooth-audio op de smartwatch te voeren (zonder de toestemming sluit de telefoon-app op de smartwatch direct weer af).
- Ga naar de Bluetooth instellingen op je Android smartphone.
- Tik op het tandwiel achter de ASUS Zenwatch 3.
- Vink bluetooth audio uit.
- Het kan zijn dat er om een bevestiging gevraagd wordt. Zo ja, bevestig dit dan.
Andere issues
Andere issues die ik ervaarde:Vervolgacties bij binnenkomende notificaties zijn dieper weggestopt
Voorheen kon je steeds van rechts naar links slepen om een andere vervolgactie in beeld te krijgen. Nu zal het slepen van rechts naar links òf van links naar rechts de notificatie verwijderen. Je moet op het bericht tikken om het volledige bericht te zien en dan helemaal naar onderen gaan om de vervolgacties te bereiken.Geen mogelijkheid om verwijderde notificaties terug te halen
Voorheen kon je een notificatie van links naar rechts slepen om hem te verwijderen. Je ging daarmee automatisch door naar de volgende notificatie. Als je binnen een paar seconden terug ging naar de verwijderde notificatie kon je die nog terughalen. Die mogelijhkheid is er nu niet meer. Tel daarbij op dat de vervolgacties ook niet meer bereikbaar zijn met het slepen van rechts naar links op een notificatie en je zult zeker kort na het updaten naar Android Wear 2.0 een paar notificaties onbedoeld kwijtraken."OK Google" werkt niet vanuit de watchface
Althans, bij mij niet. Je moet per se de Google Assistant openen door de powerknop lang ingedrukt te houden. Vaak duurt het dan ook nog een paar tellen voordat je kunt beginnen met praten.De truc is om bluetooth op je telefoon tijdelijk uit te schakelen zodat de Zenwatch geforceerd wordt om WiFi te gebruiken. De Zenwatch verkiest bluetooth altijd boven WiFi als hij de keuze heeft. Op Android Wear 2.0 kunnen apps dat overrulen als ze zodanig geprogrammeerd zijn dat ze echt WiFi nodig hebben om correct te functioneren.neevedr schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:42:
Het is gelukt om de Asus Zenwatch 3 gekoppeld aan een Android Telefoon de update naar Android Wear 2.0 binnen te krijgen. Ze zijn de update dus aan het uitrollen. Het zal bij alle Zenwatches vanzelf beschikbaar moeten komen.
Zie ook mijn post hier boven ( Joen in "[Asus ZenWatch 3] Ervaringen en Discussie" ).
Heb je al geprobeerd om de Zenwatch tijdens het checken op updates aangesloten te houden op de oplader?Geckoo schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:27:
[...]
ik krijg het nog niet voor elkaar, ik heb wel uiteraard het groene scherm maar kan er op klikken tot ik een ons weeg (en dat duurt wel even) maar ik krijg daarna geen melding van een update...
[edit]
anders maar vanavond gaan side loaden
Zie ook mijn post hier boven ( Joen in "[Asus ZenWatch 3] Ervaringen en Discussie" ).
edit:
Wat je zou kunnen doen is de powerknop lang indrukken waarmee je naar de Google Assistant gaat, wanneer je kunt spreken "stuur een Whatsapp bericht" zeggen, wanneer er wordt gevraagd naar wie dan de naam van iemand in je contactpersoonlijst te noemen, wanneer om het bericht gevraagd wordt het bericht inspreken en daarna hoef je alleen nog op het scherm op de knop voor het Verzenden te tikken.Denman87 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:12:
Wellicht een stomme vraag.....maar hoe kan ik via mijn watch een Whatsapp bericht versturen...ik heb Android wear 2.0.....
Iemand tips ?
Misschien geen helemaal perfecte oplossing, maar het is tenminste iets om nieuwe WhatsApp berichten mee te verzenden.
[ Voor 22% gewijzigd door Joen op 17-07-2017 23:08 ]
Ik gebruik die spraakcommando's sowieso al zeldzaam, maar nu nodigt het helemaal niet om het te gebruiken nee.
Vandaag contact opgenomen met bol.com, word binnen 3 dagen contact opgenomen door het product expert van bol.com.
Vraag mij af wat ze aan geven. Als het niet onder garantie valt ga ik toch maar die ene kickstarter backen met een metalen band.
Welk bandje had je, de leren? Waar is deze afgeknapt?Mirr0r schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:18:
Ook bij mij is gisteren het bandje afgeknapt.
Vandaag contact opgenomen met bol.com, word binnen 3 dagen contact opgenomen door het product expert van bol.com.
Vraag mij af wat ze aan geven. Als het niet onder garantie valt ga ik toch maar die ene kickstarter backen met een metalen band.
Ik heb de bruin leren bandje.Brummetje schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:20:
[...]
Welk bandje had je, de leren? Waar is deze afgeknapt?
Hij is precies afgeknapt waar de metalen sluiting doorheen loopt. Het gedeelte wat plastic is op het leren bandje.
ZondeMirr0r schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:34:
[...]
Ik heb de bruin leren bandje.
Hij is precies afgeknapt waar de metalen sluiting doorheen loopt. Het gedeelte wat plastic is op het leren bandje.
Heb ik ook gehad.Ik heb de contacten goed schoongemaakt met een in alcohol gedrenkt doekje en nu laad hij weer een stuk beter.Geckoo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:49:
Hebben jullie trouwens ook problemen met opladen? ik moet hem perfect goed erop leggen wil hij opladen, heb hem zelfs uit mijn standaard moeten halen omdat hij anders niet goed lade....
Malibu of pisang Ambon?celica2001 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Heb ik ook gehad.Ik heb de contacten goed schoongemaakt met een in alcohol gedrenkt doekje en nu laad hij weer een stuk beter.
Maar voor een blijvende oplossing, idd alcohol..
Hier ook exact hetzelfde... Klote is alleen dat ik morgen op vakantie ga... Betekent dus tijd geen horloge...Mirr0r schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:34:
[...]
Ik heb de bruin leren bandje.
En direct na mijn vakantie contact opgenomen en binnen 24 u bevestiging dat e een nieuw bandje gaan opsturenGeckoo schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:12:
[...]
Hier ook exact hetzelfde... Klote is alleen dat ik morgen op vakantie ga... Betekent dus tijd geen horloge...

Anoniem: 981891
sinds vandaag heb ik de zenwatch 3 nu heb ik op mijn wijzerplaat een "favoriet contact" toegevoegd. Daarna kun je kiezen voor bellen sms of een whatsapp versturen. Als ik de optie voor sms of whatsapp kies krijg ik volgende melding op mijn horloge: google moet je apparaatcontacten gebruiken om de herkenning van contacten te verbeteren. Ik kies dan voor inschakelen. Dan verschijnt de melding "controleer je telefoon"dit blijft continue staan terwijl er niet op mijn telefoon verschijnt. Iemand een idee?
alvast bedankt

Android Wear versie 2.6.
[ Voor 3% gewijzigd door oetgrunn op 03-12-2017 21:27 ]
nieuws: Google toont lijst met smartwatches die Oreo-update voor Android Wear...
We moesten lang wachten op de 2.0 wear update en uiteindelijk krijgen we daarna niks meer...
Ben vrij teleurgesteld in het update beleid van Asus.
Geckoo schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:32:
En weer valt Asus buiten de boot...
nieuws: Google toont lijst met smartwatches die Oreo-update voor Android Wear...
We moesten lang wachten op de 2.0 wear update en uiteindelijk krijgen we daarna niks meer...
Ben vrij teleurgesteld in het update beleid van Asus.
Dit is definitief het laatste Asus-product voor mij.
De ZenWatch 3 zou toch baat moeten hebben bij de "Black = Off" update uit 2.8.0 (heb een relatief donkere watchface)? Ik merk geen enkel verschil in batterij duur.
Na mijn overstap van mijn Pebble naar Android Wear had ik wel wat minder batterij verwacht, maar dacht wel dat ik gewoon "met gemak" een volle dag kon halen. Nu is het vaak de vraag of ik 23u uberhaupt haal.
Hoelang gaat hij bij jullie mee en hebben jullie nog best practices?
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Praktisch gezien zijn mijn oplaadmomenten tijdens een korte opleiding die ik nu volg:
- Rond lunchtijd in het leslokaal (aan een powerbank).
- Begin tot hoogstens halverwege de avond thuis (aan een powerbank).
- Als ik in bed lig te internetten op mijn mobiele telefoon (aan de oorspronkelijke stroomadapter).
Wat overigens best wel scheelt momenteel is het uitschakelen van de "OK Google" stemherkenning. Ik las eerder ergens dat dit om de een of andere vage redenen flink systeembronnen vreet en dus ook flink stroom. Dit levert bij mij wel een iets langere accuduur op.
De nieuwe AndroidWear zal nooit verschijnen op de zenwatch 3.
De enigste manier zal zijn dat deze geflasht kan worden via een rom ofzo.
Welke versie van Sleep as Android gebruik je. In de play store kan ik geen vinden die de Zenwatch 3 ondersteund.Joen schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:37:
Ik red ook niet de hele dag. Ik laad hem meerdere malen per dag op. Dit komt mede doordat hij meestal helemaal niet wil opladen met andere stroomadapters dan de oorspronkelijke als de accu volledig leeg is. Ik zorg er dus meestal voor dat het accupercentage niet onder de 10% komt. Meestal leg ik hemw eer aan de lader als ik rond de 20% zit.
Praktisch gezien zijn mijn oplaadmomenten tijdens een korte opleiding die ik nu volg:Dat laatste is noodzakelijk aangezien ik mijn Zenwatch 3 gebruik voor de metingen van mijn bewegingen in mijn slaap door de app Sleep as Android. Dit verbruikt 's nachts zo'n 10 tot 20%. Indien nodig en/of als ik de tijd er voor kan vinden laad ik de accu van de Zenwatch 3 's morgens vlak na het wakker worden ook nog een beetje bij.
- Rond lunchtijd in het leslokaal (aan een powerbank).
- Begin tot hoogstens halverwege de avond thuis (aan een powerbank).
- Als ik in bed lig te internetten op mijn mobiele telefoon (aan de oorspronkelijke stroomadapter).
Wat overigens best wel scheelt momenteel is het uitschakelen van de "OK Google" stemherkenning. Ik las eerder ergens dat dit om de een of andere vage redenen flink systeembronnen vreet en dus ook flink stroom. Dit levert bij mij wel een iets langere accuduur op.
Ik gebruik op mijn telefoon altijd de meest actuele Beta versie van Sleep as Android. Mede omdat ik zo nu en dan bijdraag aan het vertalen en op die manier foutjes nog wel eens kan herstellen. Ik ben geen perfecte vertaler en zelfs bij de final releases kom ik nog genoeg foutjes tegen.celica2001 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:45:
[...]
Welke versie van Sleep as Android gebruik je. In de play store kan ik geen vinden die de Zenwatch 3 ondersteund.
Op mijn Zenwatch 3 heb ik lange tijd 1 vaste versie gebruikt aangezien mijn smartwatch te vol zat om de apps correct automatisch bij te kunnen laten werken. Ik heb geen idee welke versie dat dat is. Wie verzint het ook dat Google Play Services op een gegeven moment maar liefst 1,5 GB van de slechts beschikbare 4 GB moet gebruiken?

Het zou gewoon op elke Android Wear smartwatch moeten werken icm de Android phone app. Het werkt niet standalone op je smartwatch! Het is altijd icm de app op je telefoon!
Nadat ie op je telefoon geïnstalleerd hebt krijg je volgens mij op je smartwatch de suggestie of je de bijbehorende smartwatch app wilt installeren. Eventueel moet je daar voor eerst naar de Play Store op je smartwatch gaan.
Ik moet door een gerepareerde telefoon toch mijn Zenwatch 3 resetten om hem weer te kunnen koppelen. Ik zal er op proberen te letten waar eventuele bijzonderheden zitten.
Update:
Hij staat gewoon in de Play Store op de Zenwatch 3 als suggestie om te installeren wanneer de Sleep as Android app ook al op je telefoon staat. Gewoon ff naar beneden scrollen:

[ Voor 17% gewijzigd door Joen op 28-02-2018 20:37 ]
Bedankt voor de hulp en de informatie.
Ik heb met de service afdeling van Asus gesproken en volgens hun is dat normaal voor een smartwatch van 15 maanden oud.
Aangezien er volgens diezelfde medewerker er maar 1 jaar garantie op het horloge zit, willen zij niet meer onder garantie de accu vervangen. Is er op het forum iemand die ervaring heeft met het vervangen van de accu.
Waar heb je hem gekocht? Die van mij gaat nu met 13 maanden voor precies hetzelfde probleem retour en er is niets normaals aan dat je niet een hele dag met je horloge kan doen. Dan is het op zijn minst een non-conformiteit.celica2001 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:07:
Momenteel gaat de accu van mijn Zenwatch nog maximaal 10 a 11 uur per dag mee.
Ik heb met de service afdeling van Asus gesproken en volgens hun is dat normaal voor een smartwatch van 15 maanden oud.
Aangezien er volgens diezelfde medewerker er maar 1 jaar garantie op het horloge zit, willen zij niet meer onder garantie de accu vervangen. Is er op het forum iemand die ervaring heeft met het vervangen van de accu.
Coolblue gaf gewoon 2 jaar garantie
https://www.pdashop.nl/pr...watch-3-silver-beige.html
krijg jij een andere of geld terug?OmeJoyo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:40:
[...]
Waar heb je hem gekocht? Die van mij gaat nu met 13 maanden voor precies hetzelfde probleem retour en er is niets normaals aan dat je niet een hele dag met je horloge kan doen. Dan is het op zijn minst een non-conformiteit.
anders zit ik er ook aan te denken om hem terug te sturen.
Hij gaat er woensdag heen en zal hier even laten weten hoe het verloopt. Geld terug zou het mooiste zijn, want als die na een jaar onbruikbaar is heb ik er niet veel vertrouwen in. Als ze hem omruilen gaat ie direct in de verkoop.Geckoo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:02:
[...]
krijg jij een andere of geld terug?
zo zit ik er ook in. vooral omdat er totaal geen updates meer vanuit asus van komen...OmeJoyo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:59:
[...]
Hij gaat er woensdag heen en zal hier even laten weten hoe het verloopt. Geld terug zou het mooiste zijn, want als die na een jaar onbruikbaar is heb ik er niet veel vertrouwen in. Als ze hem omruilen gaat ie direct in de verkoop.
Mijn horloge komt van de Duitse Mediamarkt. Ik ga hem eens bij de Mediamarkt afgeven.OmeJoyo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:40:
[...]
Waar heb je hem gekocht? Die van mij gaat nu met 13 maanden voor precies hetzelfde probleem retour en er is niets normaals aan dat je niet een hele dag met je horloge kan doen. Dan is het op zijn minst een non-conformiteit.
Geckoo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:02:
[...]
krijg jij een andere of geld terug?
@OmeJoyo, hoe is dit afgelopen? Heb je een nieuw horloge gekregen, of gewoon geld terug? Over het algemeen staat Coolblue bekend om de goede klantenservice dus ben benieuwd wat ze hebben gedaan.OmeJoyo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:59:
[...]
Hij gaat er woensdag heen en zal hier even laten weten hoe het verloopt. Geld terug zou het mooiste zijn, want als die na een jaar onbruikbaar is heb ik er niet veel vertrouwen in. Als ze hem omruilen gaat ie direct in de verkoop.
Precies! Zeer slecht vanuit Asus, dit blijft mijn eerste en enigste aankoop bij Asus voorlopig.Geckoo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:11:
[...]
zo zit ik er ook in. vooral omdat er totaal geen updates meer vanuit asus van komen...
Ben benieuwd wat Google gaat laten zien op Google I/O '18, aangezien daar een speciaal onderwerp wordt besteed aan Wear OS. Misschien een Pixel Watch, die dan gegarandeerd 3 jaar updates krijgt, of anders een soort Treble voor watches?
Ik hoop hem morgen of overmorgen de deur uit te hebben. Wat de uitkomst ook wordt overigens, ik ga over op een Mi Band 2. Ik heb deze al binnen en hij bevalt me gewoon beter omdat ik deze ook eenvoudig voor slaap monitoring kan gebruiken.
Wel is het zo dat bij het openen van de Wear app hij aangeeft dat ik een update van de Google App moet doen en vervolgens de Wear OS opnieuw moet openen maar inmiddels al zeker 2 updates van de Bèta app uitgevoerd maar zonder resultaat.
[ Voor 32% gewijzigd door JunkieXP op 24-04-2018 18:51 ]
Bedoel je het spontaan verschijnen van Bluetooth koppelverzoeken op zowel de Zenwatch 3 als de smartphone? Ja daar had ik ook last van en inmiddels al geruime tijd niet meer nee.JunkieXP schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:49:
Hebben jullie ook gemerkt dat de Watch al een aantal maanden niet langer opnieuw verbonden moet worden? Fijn dat dat probleem eindelijk is opgelost.
Ik heb niet helemaal door wat je hier exact bedoelt, maar ik draai dan ook geen beta's van apps op zowel mijn smartphone als smartwatch.Wel is het zo dat bij het openen van de Wear app hij aangeeft dat ik een update van de Google App moet doen en vervolgens de Wear OS opnieuw moet openen maar inmiddels al zeker 2 updates van de Bèta app uitgevoerd maar zonder resultaat.
* De gesteld termijn van 21 dagen is overschreven
* Hierover gereclameerd, geen reactie, wel daarna snel product terug
* Zelfde horloge terug, maar met nieuw binnenwerk en met generieke achterzijde zonder ENIGE inscriptie!
* Verpakking was onherstelbaar beschadigd en er zat een andere oplaadkabel en lader bij. Geen nieuwe, maar andere! De oplaadkabel was beschadigd omdat deze in de verpakking was gepropt.
* Klacht ingediend, via Back-office shoptegoed gekregen ter waarde van de aanschafprijs.
Ik ben tevreden met de oplossing, al had deze eerder moeten komen maar Coolblue heeft dit dan ook toegegeven. Ik bestel er vaker en zal het geld dan waarschijnlijk ook snel weer uitgeven
Inmiddels al een maand een MiBand 2 in gebruik en dit na volle tevredenheid. Ik heb ook nog diverse klassieke horloges, deze draag ik wanneer ik er zin in heb bij.
Voor mij eind goed, al goed en voorlopig het einde van mijn Android Wear avontuur. Ik blij erbij dat het een prachtig horloge is, maar zonder ondersteuning en met een accu die na een jaar vervangen moet worden waardeloos. Dit terwijl mijn vrouw mijn oude Smartwatch 3 heeft die het eigenlijk tot op de dag van vandaag prima doet en altijd nog langer dan een dag mee gaat.
Ik moet de mijne ook nog altijd terug brengen bij de Mediamarkt. Gebruil echter sinds eind maart de Amazfit Stratos. Ben hier bijzonder tevreden mee. Batterij gaat momenteel bijna vier dagen mee.OmeJoyo schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:52:
Nou het heeft even geduurd en laten we zeggen dat er wat extra werk nodig was om een nette oplossing te krijgen. Lang verhaal kort:
* De gesteld termijn van 21 dagen is overschreven
* Hierover gereclameerd, geen reactie, wel daarna snel product terug
* Zelfde horloge terug, maar met nieuw binnenwerk en met generieke achterzijde zonder ENIGE inscriptie!
* Verpakking was onherstelbaar beschadigd en er zat een andere oplaadkabel en lader bij. Geen nieuwe, maar andere! De oplaadkabel was beschadigd omdat deze in de verpakking was gepropt.
* Klacht ingediend, via Back-office shoptegoed gekregen ter waarde van de aanschafprijs.
Ik ben tevreden met de oplossing, al had deze eerder moeten komen maar Coolblue heeft dit dan ook toegegeven. Ik bestel er vaker en zal het geld dan waarschijnlijk ook snel weer uitgeven![]()
Inmiddels al een maand een MiBand 2 in gebruik en dit na volle tevredenheid. Ik heb ook nog diverse klassieke horloges, deze draag ik wanneer ik er zin in heb bij.
Voor mij eind goed, al goed en voorlopig het einde van mijn Android Wear avontuur. Ik blij erbij dat het een prachtig horloge is, maar zonder ondersteuning en met een accu die na een jaar vervangen moet worden waardeloos. Dit terwijl mijn vrouw mijn oude Smartwatch 3 heeft die het eigenlijk tot op de dag van vandaag prima doet en altijd nog langer dan een dag mee gaat.
Ook hier voorlopige geen Wear meer.
Anoniem: 1085801
Hebben meer mensen dit probleem?
Wat ik super vind aan dit horloge, ik ben al een paar keer mijn mobiel vergeten toen ik naar mijn werk ging. En ik woon 600 meter bij mijn werk vandaan, dat je gewoon al je berichten en e-mails binnen krijgt via je horloge. En je kan ook nog reageren met de korte berichten of spraak memo, en deze verstuurd hij dan ook nog.
Jep. Herkenbaar. Hoewle ik hem uiteindelijk altijd wel aan de praat krijg. Het overkomt mij maar zelden dat ie niet volgeladen is wanneer ik wil dat die volgeladen is.Anoniem: 1085801 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:06:
Mijn watch is nu 7 maanden oud. Ik ben er heel tevreden mee, alleen heb ik problemen met opladen. De ene keer pakt het magnetisch aansluiting het goed op en gaat hij laden en de ander keer moet ik wel 6 keer hem eraf halen en er weer op klikken voordat hij pakt. En soms dan geeft hij aan dat hij gaat laden, dan leg ik hem inmiddels heel voorzichtig weg en dan stopt hij er na een minuut of 10 mee. Kom je 's morgens beneden en staat ie nog maar op 14% ofzo.
Hebben meer mensen dit probleem?
Bij mij lijkt het regelmatig ook te maken hebben met het gewoonweg traag zijn van Wear OS. Meest waarschijnlijk door AutoWear wat ik gebruik en waar van al vaker is geschreven dat die Wear OS wat traag kan maken. Een normale bediening van het horloge is dan vaak ook niet mogelijk en daarom druk ik hem volledig uit en even later weer aan.
Een andere oorzaak kan vuil in de contacten zijn. En je kunt ook niet eenvoudig bij die contacten komen, omdat ze een beetje verzonden zitten in het horloge.
Ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt, maar dat is inderdaad wel het prettige aan dit horloge. Het nadeel is alleen dat het alleen werkt met WiFi netwerken die je horloge al kent en dit moeten dan ook nog eens WiFi-netwerken zijn zonder vangpagina voor het inloggen oid. Nu bestaan daar overigens wel weer wear apps voor om alsnog op onbekende netwerken en netwerken met vangpagina's te kunnen inloggen rechtreeks op je horloge.Wat ik super vind aan dit horloge, ik ben al een paar keer mijn mobiel vergeten toen ik naar mijn werk ging. En ik woon 600 meter bij mijn werk vandaan, dat je gewoon al je berichten en e-mails binnen krijgt via je horloge. En je kan ook nog reageren met de korte berichten of spraak memo, en deze verstuurd hij dan ook nog.
Anoniem: 1114083
Nu mijn probleem: de SOS functie. Alarm van valdetectie gaat af terwijl ik lekker in een luie stoel zit. Vandaag twee keer, ondanks dat ik gisteren de gevoeligheid op 1 (van 5, minst gevoelig) heb ingesteld. Valdetectie nu uitgezet maar ik zou het liever aanzetten. Weet iemand hoe dit is op te lossen? De handleiding spreekt niet eens over de SOS functie
Dit probleem met opladen heb ik ook, ter garantie aangeboden maar volgens Asus geen garantieAnoniem: 1114083 schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:22:
Het oplaadprobleem herken ik. Heel vervelend, moest vaak wel 10 tot 20 keer opnieuw proberen. Advies van Asus was om contacten schoon te maken met pure alcohol (zij noemen dat ethanol). Helpt bij mij zeker! Niet totaal opgelost maar een stuk beter.
Nu mijn probleem: de SOS functie. Alarm van valdetectie gaat af terwijl ik lekker in een luie stoel zit. Vandaag twee keer, ondanks dat ik gisteren de gevoeligheid op 1 (van 5, minst gevoelig) heb ingesteld. Valdetectie nu uitgezet maar ik zou het liever aanzetten. Weet iemand hoe dit is op te lossen? De handleiding spreekt niet eens over de SOS functie

Reden: Geen elektronisch probleem, het ligt aan de buitenzijde aan de contacten.. ik vind dit belachelijk
Ik heb hem via Mediamarkt aangeboden, mediamarkt geeft aan dat ze niks kunnen betekenen omdat Asus dit zegt.
Ik zit met het probleem dat een Gallery app zorgt voor een idioot grote Google Play Services cache die ik volgens de verhalen niet zonder reset verwijderd zal krijgen. Een reset brengt mij te veel nawerk en dus zal ik voorlopig blijven bij de versie waar ik op zat. Uiteraard ga ik nog wel proberen om op andere manieren dan een reset die ruimte vrij te maken.
Daarna hem opgeladen en daarna geprobeerd te koppelen aan mijn telefoon.
Halverwege het process kwam er iets tussen (weet niet meer wat) en daardoor in het proces weg gelegd.
Daarna is waarschijnlijk de batterij opgegaan en als ik hem nu weer oplaad dan blijft het horloge hangen op de melding "Doorgaan met instellen op de telefoon" met een draaiend rondje erboven.
Op mijn telefoon probeert wear os mijn telefoon te koppelen aan mijn horloge maar de code kan niet worden geaccepteerd op het horloge vanwege bovenstaand melding.
Iemand enig idee hoe ik de Asus factory reset middels een hardwarematige opties? Ik heb geprobeerd om alle knopje in te drukken, afzonderlijk, 3 dagen zonder stroom te laten liggen maar helaas lukt het mij nog niet.
Ook online nog niet de juiste manier gevonden. Hebben jullie een idee?

En ik kom er dus met geen mogelijkheid uit...
Hebben jullie suggesties voor een hard reset van de zenwatch 3?
Ik heb hem een half jaar geleden in de kast gelegd met dezelfde reden. Inmiddels heeft mijn telefoon een update gehad. Daarnaast heb ik geprobeerd zoveel mogelijk apps te deinstallleren op mijn telefoon, die ook wear compatible zijn. Iets anders wat ik eerder probeerde is om de watch zelfstandig te laten verbinden met een open (tijdelijk) WiFi netwerkje, gewoon een hotspot van de telefoon. Puur om te kijken of er nog iets te updaten viel.Geckoo schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:12:
Ik vond hem weer. Heeft >half jaar zonder stroom gelegen. Sluit hem aan op de lader en krijg wederom de volgende melding.
[Afbeelding]
En ik kom er dus met geen mogelijkheid uit...
Hebben jullie suggesties voor een hard reset van de zenwatch 3?
Daarna een paar keer ontkoppeld enzo. En wat er ook op leek is dat ik op mijn telefoon wear een paar keer extra moest resetten qua settings. Daar bleef nog wel eens wat achter.
Volgens mij ging de watch ook updaten, behoorlijk wat wear os updates gehad de afgelopen week. Nu sinds 2 weken weer in gebruik, stiekem best weer blij mee.
[ Voor 0% gewijzigd door Fioravanti op 02-09-2019 20:27 . Reden: Typo's ]
tnx voor je reactieFioravanti schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:02:
[...]
Ik heb hem een half jaar geleden in de kast gelegd met dezelfde reden. Inmiddels heeft mijn telefoon een update gehad. Vorig Daarnaast heb ik geprobeerd zoveel mogelijk apps te deinstallleren op mijn telefoon, die ook wear compatible zijn. Iets anders wat ik eerder probeerde is om de watch zelfstandig te laten verbinden met een open (tijdelijk) WiFi netwerkje, gewoon een hotspot van de telefoon. Puur om te kijken of er nog iets te updaten viel.
Daarna een paar keer ontkoppeld enzo. En wat er ook op leek is dat ik op mijn telefoon wear een paar keer extra moest resetten qua settings. Daar bleef nog wel eens wat achter.
Volgens mij ging de watch ook updaten, behoorlijk wat wear os updates gehad de afgelopen week. Nu sinds 2 weken weer in gebruik, stiekem best weer blij mee.
apps verwijderen heb ik nog niet gedaan ga ik zo proberen
maar was het ook zo bij jou dat op het moment dat het horloge weer stroom kreeg, jij dezelfde melding kreeg?
want ik heb geen mogelijkheid om mijn verbinding te onderbreken of met knopjes naar een ander scherm te komen. sterker nog , ik kan wifi uitzetten op mijn toestel en bluetooth uit, maakt niks uit.
Hij ging na al die maanden weer vrolijk verder waar hij gebleven was; bij de melding die jij ook zag.Geckoo schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:18:
[...]
tnx voor je reactie
apps verwijderen heb ik nog niet gedaan ga ik zo proberen
maar was het ook zo bij jou dat op het moment dat het horloge weer stroom kreeg, jij dezelfde melding kreeg?
want ik heb geen mogelijkheid om mijn verbinding te onderbreken of met knopjes naar een ander scherm te komen. sterker nog , ik kan wifi uitzetten op mijn toestel en bluetooth uit, maakt niks uit.
Maar als ik dan de grootste knop langer indruk(te) , trilt hij lichtjes, en kan je bij een aantal settings. Waaronder ontkoppelen enzo.
Ik loop alleen nog steeds tegen de problemen aan dat mijn ZW3 traag is (throttle) en de batterijduur heel kort is.
Maar er zijn geen smartwatches momenteel die echt op zijn en de development rondom ligt nogal stil.
De verbinding met mijn telefoon ( Mi Mix 2) loopt perfect. Wear os bevalt toch wel goed, alleen jammer dat na vijf a zes uur de batterij leeg is.
Ik ga toch een zoeken naar een watch met wear os en een geode accuduur.
Misschien de nieuwe Xiaomi Mi Watch als deze in europa uitgebracht wordt.
Wel gek. Die van mij is nu ongeveer 2 jaar oud en gaat 1,5 dag(en) mee.celica2001 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 16:35:
Ik heb hem ook weer eens uit de la gehaald na ongeveer een jaar.
De verbinding met mijn telefoon ( Mi Mix 2) loopt perfect. Wear os bevalt toch wel goed, alleen jammer dat na vijf a zes uur de batterij leeg is.
Ik ga toch een zoeken naar een watch met wear os en een geode accuduur.
Misschien de nieuwe Xiaomi Mi Watch als deze in europa uitgebracht wordt.
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Vanochtend van de lader afgehaald en binnen een half uur nog maar 45%.DJvL schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 12:14:
[...]
Wel gek. Die van mij is nu ongeveer 2 jaar oud en gaat 1,5 dag(en) mee.
Ik heb hem waarschijnlijk te lang bewaard zonder dat de batterij regelmatig op te laden zoals in de handleiding geadviseerd wordt.
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Berichten over Levertijd & Prijzen voortaan in: [Asus ZenWatch 3] Levertijd & Prijzen