Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
ASUS ZenWatch 3Asus kondigt de ZenWatch 3 aan. Het nieuwe Android Wear-horloge heeft een metalen frame en een rond scherm, dat gebruikmaakt van een 1,39"-oledpaneel met een resolutie van 400x400 pixels. De soc is de Snapdragon Wear 2100 van Qualcomm.

Het scherm heeft een pixeldichtheid van 287ppi en is afgewerkt met Gorilla Glass 3 van Corning. Volgens Asus is het frame ongeveer een centimeter dik en gemaakt van roestvast staal. Volgens Asus komen er verschillende 'luxueuze' bandjes beschikbaar voor de Smartwatch. Het horloge is bestand tegen water volgens de ip67-specifciatie.

Asus gebruikt in de ZenWatch 3 de Snapdragon Wear 2100-soc, die Qualcomm in februari aankondigde. Details over die soc zijn niet bekend op dit moment, maar het zou gaan om een variant van de Snapdragon 400, maar dan kleiner en zuiniger. De nieuwe soc zou 25 procent zuiniger zijn dan zijn voorganger. Er is 512MB ram aanwezig en 4GB emmc-flashopslag. Het horloge communiceert met smartphones via bluetooth en wifi.

De accu heeft een capaciteit van 340mAh en volgens Asus gaat het horloge tot twee dagen mee op een volle lading. De smartwatch ondersteunt snelladen en in vijftien minuten kan de accu tot zestig procent opgeladen worden. Het opladen gaat via een kabel, die magnetisch verbonden wordt met het horloge. Ook komt er een optioneel battery pack, die nog eens 200mAh toevoegt aan het horloge.
Op de behuizing zijn drie fysieke knoppen aanwezig. Een van de knoppen opent de ZenFit-app, die activiteit van de drager bijhoudt. Een tweede knop wordt ingezet om de weergavemodus van het horloge aan te passen. De derde knop kan door de gebruiker aan een functie naar keuze toegewezen worden.

Asus levert de ZenWatch 3 met meer dan vijftig verschillende softwarematige 'wijzerplaten', die met de ZenWatch Manager-app op een smartphone kunnen worden geselecteerd. Veel van deze watch faces bieden volgens Asus ondersteuning voor aanpasbare widgets die informatie kunnen weergeven. Ook is het mogelijk om eigen wijzerplaten te ontwerpen met de FaceDesigner-app voor smartphones.

De ZenWatch 3 komt in het vierde kwartaal van dit jaar op de markt, voor een adviesprijs van 229 euro.

ASUS ZenWatch 3

ASUS ZenWatch 3

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51
Deze of de SG2 of 3 :P Wordt toch een moeilijke keuze!
Behalve de prijs dan :S Daar wint de Asus het makkelijk.
En deze is een stuk mooier haha.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het echt een heel mooi horloge, en voor een goede prijs (vergeleken met de S3). Maar het is zo jammer dat hier geen GPS op zit :/

• CLB
  • Niet online
RiCk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:56:
Deze of de SG2 of 3 :P Wordt toch een moeilijke keuze!
Heb ze beide gezien en 'getest', die Samsung valt wel wat in het niet bij deze ZenWatch imo.
RoD schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:16:
Ik vind het echt een heel mooi horloge, en voor een goede prijs.
Maar het is zo jammer dat hier geen GPS op zit :/
Zeker, had graag een duurder model gezien die dat bijvoorbeeld wel aan boord had, evenals 'n hartslagsensor.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RiCk
CLB schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:32:
[...]

Heb ze beide gezien en 'getest', die Samsung valt wel wat in het niet bij deze ZenWatch imo.
Qua ontwerp bedoel je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes dat sowieso, maar ook qua software blijft Android Wear (voor mij) wel een grote stap voor hebben.

• RiCk
CLB schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:35:
[...]

Yes dat sowieso, maar ook qua software blijft Android Wear (voor mij) wel een grote stap voor hebben.
True.
Wat ik ook een afweging waard vind nog is de Ticwatc2 (https://en.ticwear.com/) maar weer eigen ecosysteem en stiekem is dit natuurlijk niet de aankoopadvies topic ;)

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Heb de ticwatch 2 gebacked; in oktober zou hij verzonden moeten worden. Het enige jammere is de batterijduur, verder imho een prachtige klok, zeker voor de kickstartersprijs! Ben erg benieuwd hoe hij straks bevalt. Vooral hoe de voicecommands zullen werken in europa. De onboard e-sim werkt nog niet, hopelijk gaan de nederlandse providers er brood in zien zodat naast standalone GPS ook bellen zonder telefoon mogelijk wordt.

De specs komen verder behoorlijk overeen met de asus ZW3; de looks ook wel vind ik.

Mooie ontwikkelingen in smartwatchland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
Heeft iemand enig idee wanneer de Zenwatch 3 nu precies uitkomt? Ik dacht namelijk ergens te lezen dat hij in oktober in Duitsland uit zou komen maar heb er vanaf dat moment niks meer over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-04 23:05
volgens coolblue vanaf 02-12-2016:
http://www.smartwatchshop...4220.838117483.1472656428

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-04 21:09
Hothardware.com heeft het over "early november at the ASUS Store and leading retailers.", maar dat zal wel alleen Amerika zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Ondertussen is hij in Duitsland te bestellen vanaf de Asus shop met als leverdatum 17 oktober "of eerder". Duitse amazon geeft levertijd af van 2 tot 4 weken.

Veel sneller dan gedacht in ieder geval! Persoonlijk zou ik hem liever eerst om hebben voor ik tot koop overga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is voor ervaringen. Voor prijzen/winkels/levertijden graag een apart topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
RoD schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:48:
Modbreak:Dit topic is voor ervaringen. Voor prijzen/winkels/levertijden graag een apart topic openen.
U vraagt. Wij draaien: [Asus ZenWatch 3] Levertijd & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 07:15

Geckoo

Good news, everyone!

ik ben aan het kijken om mijn pebble steel te vervangen door een echte smartwatch.
De Asus ZenWatch 3 vs Huawei Watch; welke zou dan beter zijn?
als ik deze 2 met elkaar vergelijk dan is de huawei watch een jaar ouder, incl mindere specs, Is het dan een no brainer om voor de UZ3 te gaan?

alleen het gewicht van 80gr vs 55 gram van de huawei...

Maak even een nieuw topic aan in de MAA. Aankoopadvies in Ervaringen topics is ongewenst.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 17-10-2016 08:47 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperNL
Uitgebreide unboxing van de Zenwatch 3

YouTube: Unboxing: ASUS Zenwatch 3 ausgepackt & angefasst | (deutsch) (Duits)

PS; ben ik de enige op Tweakers die enthousiast wordt van dit ding? Wijkt mijn smaak zo af? :X

[ Voor 21% gewijzigd door ViperNL op 20-10-2016 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ViperNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:23:
PS; ben ik de enige op Tweakers die enthousiast wordt van dit ding? Wijkt mijn smaak zo af? :X
Haha neehoor, anders had ik geen topic gemaakt ;)
Had gewoon graag een iets duurdere device gezien met hartslag + GPS-sensor denk.
Geïnteresseerd in deze smartwatch ben ik zeker wel, maar m'n first gen ASUS ZenWatch en Mi Band 2 doen het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Laatst online: 11-01 12:16
ViperNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:23:
Uitgebreide unboxing van de Zenwatch 3

YouTube: Unboxing: ASUS Zenwatch 3 ausgepackt & angefasst | (deutsch) (Duits)

Nee hoor, er is gewoon weinig informatie beschikbaar, zodra hij in Nederland komt (wat nu op begin december lijkt) ga ik hem halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Ah gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen. ;-)
Op Reddit loopt ondertussen een draadje met iemand die hem ook al binnen heeft:

https://www.reddit.com/r/...2v/zenwatch_3_came_early/

Schrik niet van de foto, het lijkt alsof je de pixels op het display kan tellen, maar dat is ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 13:19

DarkSide

theres no place like ::1

Ziet er goed uit.
Heb nu een LG Watch R. En merk dat ik de hartslag meter nauwelijks gebruik dus dat die mist vind ik niet eens zo erg.
Nadeel van de LG is dat hij er goedkoop uit ziet.
De huawei en deze zien er als een "echt" horloge uit.

Hoewel de LG het nog prima doet. Zou ik wel graag een wat netter horloge willen hebben.
Misschien toch eens kijken naar deze Zenwatch.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViperNL
Ik heb dit apparaat nu een week of 2-3, en ben er nog steeds erg tevreden over. Er zijn wel wat dingetjes die beter gekund hadden (zeer zwakke trilmotor, alleen asus bandjes, nog steeds geen accessoires te koop), maar over het algemeen een dikke 8,5 zeg maar.

Positief is iig de accuduur en zeer snel opladen (half uurtje!). Bij licht gebruik met always on nog vaak ~50% aan het eind van de dag, maar dit ligt erg aan de gebruikte watchface. Sommige zetten alleen de secondewijzer uit lijkt het wel, en dan haal je het einde van de dag niet. Ik gebruik nu "unlimited" met de weer widget.

Verder ziet hij er erg chic uit. De klok (het ronde gedeelte van de behuizing) is glimmend bruin, met een goudkleurige glans. Terwijl de metalen platte gedeeltes waar bandjes vastzitten juist licht geborsteld (brushed) zijn. De bandjes zelf zijn redelijk stug, maar confortabel leer. De gouden ring vind ik persoonlijk mooi, maar beperkt je wel enigszins in de kleur van de watchfaces. Blauw of groen past er bijvoorbeeld totaal niet bij, terwijl geel er perfect bij past.

De cpu is redelijk, maar het laden van sommige watchfaces is niet erg snel vind ik. Ook totaal geen feedback dat er iets aan het laden is. Wellicht dat dit met wear 2.0 anders is. Misschien ligt het wel aan iets anders zoals de opslag of de verbinding met de tel. Verder is scrollen of apps openen wel gewoon rap.

De speaker is zeer luid. Zelfs op het laagste niveau, wat ik haast als een minpunt zou kunnen zien. Vooral bij de ringtone of alarm zou ik hem graag wat zachter willen zetten. De mic is goed, ik ben goed verstaanbaar bij het bellen, maar voicecommands terwijl er bijvoorbeeld visite is werkt gewoon bijna niet.

Het is mijn eerste smartwatch, omdat die lelijke flat-tire van de moto een afknapper was voor mij. Wat ik namelijk belangrijk vind bij een horloge, is dat hij er gewoon goed uit ziet en niet als een digitale casio uit de jaren 90 of als een speelgoedhorloge.. (Moto sport, fitbit, Applewatch.. O-))

Ik zal de post aanvullen als ik nog meer dingen bedenk. Als iemand vragen heeft, stel ze gerust!

• DarkSide

DarkSide

ViperNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:14:
Ik heb dit apparaat nu een week of 2-3, en ben er nog steeds erg tevreden over. Er zijn wel wat dingetjes die beter gekund hadden (zeer zwakke trilmotor, alleen asus bandjes, nog steeds geen accessoires te koop), maar over het algemeen een dikke 8,5 zeg maar.

Positief is iig de accuduur en zeer snel opladen (half uurtje!). Bij licht gebruik met always on nog vaak ~50% aan het eind van de dag, maar dit ligt erg aan de gebruikte watchface. Sommige zetten alleen de secondewijzer uit lijkt het wel, en dan haal je het einde van de dag niet. Ik gebruik nu "unlimited" met de weer widget.

Verder ziet hij er erg chic uit. De klok (het ronde gedeelte van de behuizing) is glimmend bruin, met een goudkleurige glans. Terwijl de metalen platte gedeeltes waar bandjes vastzitten juist licht geborsteld (brushed) zijn. De bandjes zelf zijn redelijk stug, maar confortabel leer. De gouden ring vind ik persoonlijk mooi, maar beperkt je wel enigszins in de kleur van de watchfaces. Blauw of groen past er bijvoorbeeld totaal niet bij, terwijl geel er perfect bij past.

De cpu is redelijk, maar het laden van sommige watchfaces is niet erg snel vind ik. Ook totaal geen feedback dat er iets aan het laden is. Wellicht dat dit met wear 2.0 anders is. Misschien ligt het wel aan iets anders zoals de opslag of de verbinding met de tel. Verder is scrollen of apps openen wel gewoon rap.

De speaker is zeer luid. Zelfs op het laagste niveau, wat ik haast als een minpunt zou kunnen zien. Vooral bij de ringtone of alarm zou ik hem graag wat zachter willen zetten. De mic is goed, ik ben goed verstaanbaar bij het bellen, maar voicecommands terwijl er bijvoorbeeld visite is werkt gewoon bijna niet.

Het is mijn eerste smartwatch, omdat die lelijke flat-tire van de moto een afknapper was voor mij. Wat ik namelijk belangrijk vind bij een horloge, is dat hij er gewoon goed uit ziet en niet als een digitale casio uit de jaren 90 of als een speelgoedhorloge.. (Moto sport, fitbit, Applewatch.. O-))

Ik zal de post aanvullen als ik nog meer dingen bedenk. Als iemand vragen heeft, stel ze gerust!
Goed om te lezen dat ie bevalt.
Ben benieuwd naar wat live foto's. En waar je hem besteld hebt.

Zelf heb ik nog een LG Watch R. ook Rond zonder flattire. Maar ziet er niet zo chique uit.
Vandaar mijn interesse in de zenwatch

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:06
ViperNL, thanks voor het delen!
Moet je bij de Zenwatch een knopje drukken om het scherm aan te laten gaan of gaat het net als bij de Apple aan als je de scherm naar je toe draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperNL
@DarkSide
Foto's heb ik niet helaas. Je kunt er al wel een paar vinden op reddit/androidwear en /zenwatch. Voor verkrijgbaarheid zie [Asus ZenWatch 3] Levertijd & Prijzen. Ik heb hem bij Asus.de besteld.
edit2: vwb vervanging van LG G Watcg R: de zw 3 heeft geen hartslagmeter en hoogtemeter, mocht je dat belangrijk vinden.

@Er_Damn
Dat kan je zelf instellen bij (volgens mij) elke Android Wear watch. Die beweging kan je aan of uitzetten, de knop werkt altijd. En dan kan je ook nog instellen of je beeld helemaal uit moet, of alleen gedimd (always on/ambient mode) en na hoeveel seconden.
Edt: En bij always on kun je het scherm alsnog uitzetten door te dubbelklikken op de middelste knop.

[ Voor 18% gewijzigd door ViperNL op 10-11-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:06
Thanks for the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
@ViperNL
Naar aanleiding van de foto´s ben ik al gaan zoeken, maar ik vond nog geen eenduidig antwoord, behalve dan dat bij Coolblue een standaard 22mm horlogebandje als accessoire wordt aanbevolen

Begrijp ik goed van jou, dat er alleen Asus bandjes op het horloge passen? Dat zou voor mij een no-go zijn, want ik slijt best wel bandjes...

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Alleen Asus-bandjes, tenzij je handig bent met een schaar of mesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Volgens de beschrijving van Coolblue is de Zenwatch 3 waterdicht en geschikt om mee te zwemmen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Die hartslagmeter die ontbreekt is jammer maar helaas, wat is de impact van het ontbreken van GPS? Kan je het horloge wel gebruiken voor navigeren via GPS van je telefoon? In dat geval zal je telefoon natuurlijk wel een GPS fix moeten hebben.

Ik zou het op de fiets handig vinden, weet niet of GPS van mobiel die in mijn broekzak zit dan nauwkeurig genoeg is. Iemand ervaring mee?

Thank God for the Internet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Roo schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:39:
Die hartslagmeter die ontbreekt is jammer maar helaas, wat is de impact van het ontbreken van GPS? Kan je het horloge wel gebruiken voor navigeren via GPS van je telefoon? In dat geval zal je telefoon natuurlijk wel een GPS fix moeten hebben.

Ik zou het op de fiets handig vinden, weet niet of GPS van mobiel die in mijn broekzak zit dan nauwkeurig genoeg is. Iemand ervaring mee?
Ik gebruik mijn hartslag meter op mijn huidige nooit. Meer leuke gimmick. Hij meet ook niet continu (wat handig is bij joggen) maar je moet hem activeren en is nogal wisselvallig.
Gps werkt prima op je telefoon in je broek. Heb die regelmatig aan bij wandelingen of joggen.
(one plus 1 en One plus3)
Pierre_nr1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:01:
Volgens de beschrijving van Coolblue is de Zenwatch 3 waterdicht en geschikt om mee te zwemmen. Klopt dat?
Half. Hij is waterdicht met een ip67.
Wat dus betekend:
6: stofdicht
7: waterdicht voor 30min op 1m diep.

Dit betekend eigenlijk geen probleem met regen, afwassen of douchen.
En prima als hij in het watervalt. Maar zwemmen zal ik niet doen. Daar komt toch meer druk bij. Zeker als je duikt of dieper dan 1m gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
DarkSide schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:58:
[...]

[...]

Half. Hij is waterdicht met een ip67.
Wat dus betekend:
6: stofdicht
7: waterdicht voor 30min op 1m diep.

Dit betekend eigenlijk geen probleem met regen, afwassen of douchen.
En prima als hij in het watervalt. Maar zwemmen zal ik niet doen. Daar komt toch meer druk bij. Zeker als je duikt of dieper dan 1m gaat.
Ik heb dezelfde gedachten daarover, ik zou er ook niet mee gaan zwemmen. Maar, het is dat Coolblue het zo expliciet in de beschrijving zet. Geeft ze, volgens mij, wel een verplichting tot retourneren/gratis reparatie mochten er problemen ontstaan door het zwemmen ermee.

[ Voor 15% gewijzigd door Pierre_nr1 op 16-11-2016 22:31 ]

• DarkSide

DarkSide

Pierre_nr1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:31:
[...]

Ik heb dezelfde gedachten daarover, ik zou er ook niet mee gaan zwemmen. Maar, het is dat Coolblue het zo expliciet in de beschrijving zet. Geeft ze, volgens mij, wel een verplichting tot retourneren/gratis reparatie mochten er problemen ontstaan door het zwemmen ermee.
Je dient ter alle tijden volgens mij ook de handleiding etc te lezen.
En men kan ook fouten maken bij de specs op een website.
Dus als er in de handleiding staat waaraan de waterdichtheid voldoet, en daar valt zwemmen buiten, zal je niet meteen recht hebben op een reparatie vanuit coolblue.

• itmuscle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-02 10:00
Vraagje:

Had ergens gelezen dat er geen slaap monitor op zit klopt dit?
Hartslag is geen probleem dat gebruik ik nooit maar vind slaap erg belangrijk.

• DarkSide

DarkSide

itmuscle schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:59:
Vraagje:

Had ergens gelezen dat er geen slaap monitor op zit klopt dit?
Hartslag is geen probleem dat gebruik ik nooit maar vind slaap erg belangrijk.
Volgens mij.heeft geen.een Android watch dat. Maar zal vast wel via een app kunnen werken.
Zolang je telefoon maar op het nachtkastje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Androidpolice: "Asus ZenWatch 3 review: The best Android Wear device you can get"

[ Voor 33% gewijzigd door ViperNL op 20-11-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Gister de ZenWatch 3 ontvangen en wat een prachtig apparaatje! Vond hem al mooi van de foto's/video's die ik had gezien maar in het echt ben ik er nog meer over te spreken :)

Dacht ook dat die wat dikker was maar dat is die absoluut niet, iedereen op kantoor hier vind hem er ook erg mooi uitzien en ziet er uit als een normaal horloge.

Qua snelheid ook nergens over te klagen! In het begin heeft de watch even zijn tijd nodig om alles te synchroniseren en te installeren maar als die daar mee klaar is werkt alles als een trein!

Accu duur kan ik nog niet veel over zeggen helaas maar na een dag (actief) de watch gebruikt te hebben met installeren van apps en dingen uitproberen is hij nog steeds niet leeg (6%).

Conclusie dusver: Dik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:19
Hij ziet er goed uit, ben eigenlijk wel stiekem op zoek naar een nieuwe (nu nog Moto360 en een Sony Smartwatch 3). Maar geen eigen GPS (hardlopen zonder telefoon) is voor mij echt een no-go. De propriety bandjes zijn ook jammer, al is dat niet overkomelijk mits extra bandjes een beetje redelijk geprijst zijn.

Itt Apple schakelbandje van 500+ euro

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:46
Ik heb vandaag de Asus Zenwatch 3 ontvangen en na 10 min gebruik schoot/brak de watchband al :( krijg hem er met geen mogelijkheid meer op :( iemand enig ervaring hiermee? Uit het boekje word ik ook niet veel wijzer... Anders maar terugsturen naar bol.com ;w

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Tripwire999 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 00:01:
Ik heb vandaag de Asus Zenwatch 3 ontvangen en na 10 min gebruik schoot/brak de watchband al :( krijg hem er met geen mogelijkheid meer op :( iemand enig ervaring hiermee? Uit het boekje word ik ook niet veel wijzer... Anders maar terugsturen naar bol.com ;w
Is er ook echt iets afgebroken/mis je iets? Misschien kun je de kant die los is vergelijken met de kant die er nog op zit?

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:46
Brummetje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:10:
[...]

Is er ook echt iets afgebroken/mis je iets? Misschien kun je de kant die los is vergelijken met de kant die er nog op zit?
Het lijkt alsof het palletje niet meer in het gaatje schiet. Als ik bekijk hoe de andere kant vast zit krijg ik dit niet meer voor elkaar met het losgeschoten bandje. Ga hem retour sturen bij Bol.com, net contact gehad met de klantenservice kan hem gewoon terugsturen. Heb alweer een nieuwe besteld komt vandaag binnen :) Hopen dat deze het langer volhoud.

• Sphirical
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03 13:49
Wat voor een kleur is de "Gunmetal" variant nou? Het ziet er uit als zwart en gunmetal zelf is meer grijs dan bruin. Is het duidelijk bruin of zie je er weinig van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

neuh is echt donker grijs/zwart, het enige wat een beetje bruin overkomt is de goude rand rond het scherm.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngevE
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:37
Ik heb hem nu sinds vanmorgen en hij ligt voor de 2e keer aan de lader. Verder heb ik jou een paar vragen.
1. Als ik een WhatsApp ontvang dan kan ik antwoorden, wil ik een nieuwe WhatsApp versturen via een contact dan komt de melding: kan Google momenteel niet bereiken. Weten jullie een oplossing?
2. Ik heb nog geen goede calenderapp gevonden, Calengoo komt niet op de watch, hebben jullie suggesties?
3. Hebben jullie nog tips voor apps?
4. Weten jullie hoe de volgorde bij contacten wordt bepaald?
5. Kun je de teksten bij beantwoorden mail WhatsApp zelf aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 18:14
Heeft iemand de Zenwatch i.c.m. een Iphone? Ik kan de watch wel koppelen maar synchen van apps lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Bajan schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 08:56:
Heeft iemand de Zenwatch i.c.m. een Iphone? Ik kan de watch wel koppelen maar synchen van apps lukt niet.
Wat voor apps wil je syncen dan?
Android wear kan gekoppeld worden aan IOS. Maar is nog steeds Android. En werkt dus beter met een Android telefoon.
Zo krijg je alleen notificties van IOS, Werken Google Now kaarten. En werken een aantal apps van google (mail en calendar bv).
Volgens mij is er niet heel veel meer uitgebreid sindsdien. En werken native ios apps dus niet op je Android wear apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 18:14
Ok thanks! Dan stuur ik de Zenwatch weer terug. Jammer maar helaas. Dan moet ik het vrouwtje teleurstellen. Vrouwen en Iphones. Grrrrr. :-)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieper
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 23:06
Gister mijn zen watch 3 ontvangen. Dit is mijn eerste smartwatch, dus had niet echt vergelijkingsmateriaal. Ik ben een van de laatste mensen met een windows phone, bij het aanzetten van het horloge was gelijk duidelijk hoe dat komt. Het horloge heeft een android apparaat nodig om mee te pairen voordat je hem kunt gebruiken. Dit wist ik uiteraard en een android tablet bood de oplossing maar ik vond het wel frappant dat ik niet verder kwam met de initialisatie zonder te pairen met de tablet.

Zonder de koppeling is het ook niet meer dan een digitaal horloge. Als je verbonden bent met phone of tablet merk je gelijk hoe handig het apparaat als verlengstuk van je telefoon kan werken. Ik ben wel onder de indruk van de snelheid en relatieve veelzijdigheid van het horloge (mits hij gekoppeld is). De batterij indicator heb ik snel uitgezet voor mijn gevoel ging er elke keer als ik keer een procent van af. In de praktijk valt het mee. Na een middag spelen met het horloge zat de batterij aan het einde van de dag nog 50% vol. Toen ik hem ging opladen op mijn nachtkastje en hij op zijn zijkant lag toonde hij een wekker scherm die een kwartslag gedraaid werd, leuk al moet ik nog even uitzoeken hoe dit scherm aanblijft.

Ik vind de bouwkwaliteit erg goed, de knoppen aan de zijkant vind ik wel wat groot. Toen ik mijn hand plat op de grond zette om op te staan resette ik gelijk het horloge omdat de rug van mijn hand de middelste knop indrukwekkende. Door hem wat strakker om te doen voorkom je dit uiteraard. Ik heb zelf de zilveren versie met een beige bandje, dat is een beetje suède achtig. Ben benieuwd hoe lang hij zo licht blijft.

Voor nu vind ik het een leuk stukje speelgoed ;)

[ Voor 0% gewijzigd door tieper op 26-11-2016 12:18 . Reden: Tikfout ]

dell inspiron 9200 2ghz centrino 100Gb hdd 1Gb RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

tieper schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:18:
Gister mijn zen watch 3 ontvangen. Dit is mijn eerste smartwatch, dus had niet echt vergelijkingsmateriaal. Ik ben een van de laatste mensen met een windows phone, bij het aanzetten van het horloge was gelijk duidelijk hoe dat komt. Het horloge heeft een android apparaat nodig om mee te pairen voordat je hem kunt gebruiken. Dit wist ik uiteraard en een android tablet bood de oplossing maar ik vond het wel frappant dat ik niet verder kwam met de initialisatie zonder te pairen met de tablet.

Zonder de koppeling is het ook niet meer dan een digitaal horloge. Als je verbonden bent met phone of tablet merk je gelijk hoe handig het apparaat als verlengstuk van je telefoon kan werken. Ik ben wel onder de indruk van de snelheid en relatieve veelzijdigheid van het horloge (mits hij gekoppeld is). De batterij indicator heb ik snel uitgezet voor mijn gevoel ging er elke keer als ik keer een procent van af. In de praktijk valt het mee. Na een middag spelen met het horloge zat de batterij aan het einde van de dag nog 50% vol. Toen ik hem ging opladen op mijn nachtkastje en hij op zijn zijkant lag toonde hij een wekker scherm die een kwartslag gedraaid werd, leuk al moet ik nog even uitzoeken hoe dit scherm aanblijft.

Ik vind de bouwkwaliteit erg goed, de knoppen aan de zijkant vind ik wel wat groot. Toen ik mijn hand plat op de grond zette om op te staan resette ik gelijk het horloge omdat de rug van mijn hand de middelste knop indrukwekkende. Door hem wat strakker om te doen voorkom je dit uiteraard. Ik heb zelf de zilveren versie met een beige bandje, dat is een beetje suède achtig. Ben benieuwd hoe lang hij zo licht blijft.

Voor nu vind ik het een leuk stukje speelgoed ;)
Wat voor een functionaliteit heeft de watch als je niet in de buurt ben van je tablet? Is het dan enkel een watch of heeft ie ook nog de functionaliteit smart? Onthoud hij bijvoorbeeld je mailndatabase en agenda? Hoe gaat dit eigenlijk?

Is er ook helemaal niks mogelijk met w10m?

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

mswp schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:34:
[...]

Wat voor een functionaliteit heeft de watch als je niet in de buurt ben van je tablet? Is het dan enkel een watch of heeft ie ook nog de functionaliteit smart? Onthoud hij bijvoorbeeld je mailndatabase en agenda? Hoe gaat dit eigenlijk?

Er zijn wel bepaalde apps die gewoon werken omdat er WiFi aanwezig is. Als ik mijn Bluetooth uitzet (op m`n telefoon) kan ik bijvoorbeeld wel gewoon buienradar, hangouts etc. gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Heb mijn exemplaar ook binnen afgelopen week, helemaal happy! Dit is mijn eerste smartwatch dus nog even wennen, maar tot zo ver erg tevreden.

Wat ik nog niet snap: kan ik nou wel of niet bellen via het horloge? Ik heb geluid aan staan overal waar mogelijk (ook bij settings -. accesibility -> audio feedback) en als er gebeld wordt gaat mijn horloge wel "over", ik kan ook opnemen en praten lijkt te lukken (ontvanger hoort mij heel zacht). Ik hoor alleen niets, er komt geen geluid uit het horloge. Klopt dat? Of mis ik iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Roo schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:57:
Heb mijn exemplaar ook binnen afgelopen week, helemaal happy! Dit is mijn eerste smartwatch dus nog even wennen, maar tot zo ver erg tevreden.

Wat ik nog niet snap: kan ik nou wel of niet bellen via het horloge? Ik heb geluid aan staan overal waar mogelijk (ook bij settings -. accesibility -> audio feedback) en als er gebeld wordt gaat mijn horloge wel "over", ik kan ook opnemen en praten lijkt te lukken (ontvanger hoort mij heel zacht). Ik hoor alleen niets, er komt geen geluid uit het horloge. Klopt dat? Of mis ik iets? :?
Hier werkt het wel, als ik opneem met het horloge bel ik compleet via het horloge en niet via de telefoon (geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Brummetje schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:51:
[...]

Hier werkt het wel, als ik opneem met het horloge bel ik compleet via het horloge en niet via de telefoon (geluid).
Ah, dank, goed om te weten. Mogelijk is er dan toch wat mis met mijn instellingen of zelfs met mijn exemplaar. Ik ga het eens uitzoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-04 02:52
Roo schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:58:
[...]

Ah, dank, goed om te weten. Mogelijk is er dan toch wat mis met mijn instellingen of zelfs met mijn exemplaar. Ik ga het eens uitzoeken...
Misschien dat je het ondertussen al opgelost hebt hoor maar had je al in je instellingen onder bluetooth gekeken of "Play phone audio on watch" aan staat? Dit is wat het bij mij opgelost heeft en bellen via de smartwatch ging hierna perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Maffia171 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:40:
[...]

Misschien dat je het ondertussen al opgelost hebt hoor maar had je al in je instellingen onder bluetooth gekeken of "Play phone audio on watch" aan staat? Dit is wat het bij mij opgelost heeft en bellen via de smartwatch ging hierna perfect.
Nee, ik had het nog niet opgelost, maar het irriteerde toch wel een beetje. Anyway, de oplossing die je noemde loste het probleem in 1 keer op, dus veel dank! _/-\o_

Verder nog steeds happy met het horloge, ik merk alleen dat soms de verbinding met de telefoon wegvalt. Even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

iemand een idee hoe je je batterij percentage en aantal gelopen stappen in je watchface (signature, zoals hierboven in de screens) kan krijgen? Ik vind het namelijk een erg mooi watchface maar het is mij totaal niet duidelijk hoe je dit voor elkaar krijgt (als het al werkt...)

edit: is al gelukt! via zenwatch manager op je foon kan dit :)

[ Voor 10% gewijzigd door Palthe op 30-11-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieper
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 23:06
mswp schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:34:
[...]

Ik heb er nu even een weekje mee gewerkt en vind het nu het beste vergelijkbaar met een telefoon die niet op het netwerk is aangesloten. Veel zaken blijven gewoon werken maar je krijgt geen updates meer en acties waar realtime communicatie nodig is vallen weg. je blijft dus de hele dag dezelfde mail notificatie zien of FB reactie tot je hem wegschuift ;-)

dell inspiron 9200 2ghz centrino 100Gb hdd 1Gb RAM

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb de laatste drie reacties verplaatst naar: [Asus ZenWatch 3] Levertijd & Prijzen, aangezien die gingen over bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:55
Zijn beide kleuren unisex of is bijv. de zwarte voor mannen en de zilveren voor mannen en vrouwen?
En welke kleur vinden jullie het beste bij een vrouw passen (behalve dan die rose, maar die is hier (nog?) niet uit)?

Normaal staat bijv. bij Coolblue bij de Huawei Watch Classic 'heren', maar bij de Zenwatch 3 staat niks.
Er staat bij de reviews wel 1 vrouw die de zwarte heeft (maar dit klopt niet altijd), dus zouden ze dan beide unisex zijn?

En nog een andere vraag.
Als je een bericht wilt versturen op whatsapp (vanaf je watch), heb je dan een minitoetsenbordje, moet je de letters 1 voor 1 schrijven of moet je kiezen tussen bijv. 3 standaardberichten (of een combinatie van deze mogelijkheden)?

[ Voor 99% gewijzigd door -World- op 25-12-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

-World- schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:36:
Zijn beide kleuren unisex of is bijv. de zwarte voor mannen en de zilveren voor mannen en vrouwen?
En welke kleur vinden jullie het beste bij een vrouw passen (behalve dan die rose, maar die is hier (nog?) niet uit)?
Volgens mij is de rose wel in Duitsland beschikbaar
Normaal staat bijv. bij Coolblue bij de Huawei Watch Classic 'heren', maar bij de Zenwatch 3 staat niks.
Er staat bij de reviews wel 1 vrouw die de zwarte heeft (maar dit klopt niet altijd), dus zouden ze dan beide unisex zijn?
Kleur is denk meer smaak afhankelijk dan Fender
En nog een andere vraag.
Als je een bericht wilt versturen op whatsapp (vanaf je watch), heb je dan een minitoetsenbordje, moet je de letters 1 voor 1 schrijven of moet je kiezen tussen bijv. 3 standaardberichten (of een combinatie van deze mogelijkheden)?
je kan tegen je horloge praten of een voor ingestelde reactie sturen of een emoji tekenen.
Afaik is er geen toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
Geckoo schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:17:
[...]
Volgens mij is de rose wel in Duitsland beschikbaar
[...]
Kleur is denk meer smaak afhankelijk dan Fender
[...]
je kan tegen je horloge praten of een voor ingestelde reactie sturen of een emoji tekenen.
Afaik is er geen toetsenbord
Bedankt voor je reactie.
Ik zag wel in een youtube video over android wear 2.0 dat iemand 'icecream' "schreef" met zijn vingers, ik weet alleen niet zeker of dat in een (whatsapp)bericht was. En het was volgens mij wel bij een huawei.

Edit: bij een video over de zenwatch 3 zie ik idd alleen wat jij zei. Zou dit er misschien nog bij kunnen komen d.m.v. een update? (oh dan zal het toetsenbord wss wel mogelijk zijn, zodra android wear 2.0 uit is, toch)

Eigenlijk is het wel fijner als je een bericht zou kunnen typen/schrijven, want het is in sommige situaties misschien een beetje raar om tegen je horloge te praten als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Zou je ook een app ofzo kunnen downloaden, zodat je misschien wel een toetsenbord krijgt?
Google Play: Messages for Android Wear
/ Google Play: Drextee Android Wear Messenger
of werkt dat niet

[ Voor 28% gewijzigd door -World- op 26-12-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Wat ik had gelezen is een third party keyboard niet mogelijk. Wachten tot wear 2.0 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
Zou ik wachten met de aankoop tot Android Wear 2.0 uit is (of de btw-actie)?
Dan hoef ik ook niet eerst aan Android Wear te wennen om vervolgens meteen aan 2.0 te wennen.
Ik zou nu wss toch al minstens 2 weken moeten wachten, voordat het geleverd kan worden. (of ik moet minimaal een uur naar de dichtstbijzijnde Mediamarkt over de grens rijden of minimaal een uur naar de dichtstbijzijnde Mediamarkt in NL waar ze hem in de winkel zouden hebben, als we de site mogen geloven. Maar dat is ook weer wat overdreven:))

Of ik moet de zilveren nemen.. (die is bij bol.com volgens mij direct leverbaar) Maar ik denk dat ik liever de zwarte neem, hoewel ik nog steeds twijfel haha.

[ Voor 7% gewijzigd door -World- op 27-12-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij is het nog niet bekend wanneer Wear 2.0 uitkomt.
En dan is het nog wachten wanneer hij voor de ZW 3 komt.
Zou als je een smartwatch wil hem gewoon nu aanschaffen.
Enige wat misschien interessant kan zijn is idd de MM BTW actie (is in feb geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
Bij de Samsung Gear S3 zie ik soms reacties waarin staat dat mensen alleen hun laatste (Whatsapp)bericht kunnen zien op hun smartwatch, is dit ook zo bij de Zenwatch 3?

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Hebben hier mensen goede ervaringen met het 3D printen van een oplaadhouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:59
Iemand enig idee wat de laatste update met zich mee brengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

-World- schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:18:
Bij de Samsung Gear S3 zie ik soms reacties waarin staat dat mensen alleen hun laatste (Whatsapp)bericht kunnen zien op hun smartwatch, is dit ook zo bij de Zenwatch 3?
Bij de LG-R is dat wel zo. Denk gewoon android wear.
Je kan alleen je laatste WA notificatie zien. En die lezen. Dan antwoorden vanuit de smartwatch.

Je kan niet WA openen en dan een conversatie uitzoeken en dan een "nieuwe" conversatie starten.
WA komt niet eens voor in je applicatie lijst.

Hopelijk wordt dit wel snel ondersteund. Zeker als je met Wear 2.0 ook een toetsenbord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:18
DarkSide schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:30:
[...]

Bij de LG-R is dat wel zo. Denk gewoon android wear.
Je kan alleen je laatste WA notificatie zien. En die lezen. Dan antwoorden vanuit de smartwatch.

Je kan niet WA openen en dan een conversatie uitzoeken en dan een "nieuwe" conversatie starten.
WA komt niet eens voor in je applicatie lijst.

Hopelijk wordt dit wel snel ondersteund. Zeker als je met Wear 2.0 ook een toetsenbord krijgt.
Volgens mij was hier wel een of andere 3rd party tool, waardoor je wel alles kon zien.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhnl1979
  • Laatst online: 02-02 21:41
-World- schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:18:
Bij de Zenwatch 3 is dat niet zo. Als je een App krijgt zwiep je naar links en dan zie je de hele conversatie.
Als je dus van twee verschillende personen een App krijgt, zie je gewoon beiden. Bij een swipe naar links de conversatie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
mhnl1979 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:49:
[...]

Bij de Zenwatch 3 is dat niet zo. Als je een Apple krijgt zwiep je naar links en dan zie je de hele conversatie.
Als je dus van twee verschillende personen een Apple krijgt, zie je gewoon beiden. Bij een swipe naar links de conversatie .
Ah dat is mooi. Anders heb je er eigenlijk vrij weinig aan, want soms stuurt iemand een bericht en daarna nog een smiley ofzo en dan moet je nog je mobiel pakken om 'het belangrijkste' te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:18
Is die stappenteller zo slecht? Vandaag in gebruik genomen, weinig gelopen en al bijna 4000 11500 stappen :D

Verdere bevindingen: zijn redelijk positief, nog een beetje wennen aan Android wear met swipen.

Kan de tril functie nog aangepast worden? Vaker merk ik hem niet.

Ook is de accu op mijn telefoon nu vrij snel leeg? Ik denk van de Android wear op de achtergrond.

Edit: vanochtend de ZenWatch van de lader gehaald, was deze maar 95% vol klopt dat?

[ Voor 68% gewijzigd door DaYwaLkUr op 11-01-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhnl1979
  • Laatst online: 02-02 21:41
Vanavond nog een update gekregen op de Zenwatch 3. Geen idee wat het precies is, maar nog niet naar Wear 2 die ergens begin februari komt. Ben benieuwd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-04-2022
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:12:
Is die stappenteller zo slecht? Vandaag in gebruik genomen, weinig gelopen en al bijna 4000 11500 stappen :D

Verdere bevindingen: zijn redelijk positief, nog een beetje wennen aan Android wear met swipen.

Kan de tril functie nog aangepast worden? Vaker merk ik hem niet.

Ook is de accu op mijn telefoon nu vrij snel leeg? Ik denk van de Android wear op de achtergrond.

Edit: vanochtend de ZenWatch van de lader gehaald, was deze maar 95% vol klopt dat?
Erg goed is ie niet. Hafl uur in de auto en hij meldde trots dat ik 4000 stappen had gezet. fietsen herkent hij ook niet. Overigens, ik moet de eerste goede stappenteller in een watch nog tegenkomen.

Tril functie kan niet aangepast worden, ik heb vier horloges, alle vier hetzelfde probleem

En laden hoort tot 100% te gaan. Kennelijk niet goed gekoppeld gezeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Grzzl op 13-01-2017 12:57 ]

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Grzzl schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:56:
Overigens, ik moet de eerste goede stappenteller in een watch nog tegenkomen.
Hmm m'n eerste ZenWatch was dan wel wat preciezer, nagenoeg zelfde als m'n Mi Band 2 altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
CLB schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Hmm m'n eerste ZenWatch was dan wel wat preciezer, nagenoeg zelfde als m'n Mi Band 2 altijd...
Zenwatch2 is ook beter, maar niet echt goed. Verschil met stappenteller aan enkel 30-50% geen horloge die automatisch ontdekt dat je aan het fietsen bent. 230km fietsen = 6000 stappen 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-04 18:26
Sinds vrijdagavond in het bezit van een donker gekleurde ZenWatch 3. Dit is mijn eerste smartwatch, na een Casio van €30 van de Kijkshop :P

Bewust voor een "standaard" model, zonder GPS, barometer of hartslagsensor gekocht, maar gekozen voor de Snapdragon 2100, Android Wear (ipv Tizen) en een rond scherm (zonder zwarte balk) met lichtsensor. Ook was een always-on scherm belangrijk voor mij. Uiteindelijk sport ik niet veel en wordt dit horloge een verlengstuk van mijn telefoon.

Het horloge is erg mooi vergeleken met de Moto 360 van m'n neefje of de Gear S3 van een maat.
Tot nu toe is alles helder en ben ik tevreden. Komende dagen eens uitvinden hoe het horloge mij kan helpen met de dagelijkse bezigheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04 10:16
Is deze smartwacht nou wel of niet geschikt voor een kleine pols ?
Ik zie nogal wat tegenstrijdige berichten namelijk.
Mijn moto 360 1st gen zat perfect. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
taz3d_nl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 22:46:
Is deze smartwacht nou wel of niet geschikt voor een kleine pols ?
Ik zie nogal wat tegenstrijdige berichten namelijk.
Mijn moto 360 1st gen zat perfect. :D
Hij is iets kleiner dan de Moto360.1, dus ja, ik denk dat het prima gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb ook een vrij smalle pols en wil ook een goed passende smartwatch.
Ik zit nog te twijfelen tussen de ZenWatch 2 en 3. Is er iemand die beiden heeft (gehad) en de grootte kan vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Afbeeldingslocatie: http://www.artifexdesign3d.com/uploads/7/0/5/2/70528523/s647829809741064642_p22_i1_w640.jpeg
iemand een suggestie waar ik de blueprints kan vinden voor zo'n charging dock?

Thingiverse heeft geen mooie.

ik kom nu http://imgur.com/a/6ZW4l tegen welk wel mooi is en deze op thingiverse http://www.thingiverse.com/thing:1957724

[ Voor 37% gewijzigd door Geckoo op 19-01-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Geckoo schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:28:
[afbeelding]
iemand een suggestie waar ik de blueprints kan vinden voor zo'n charging dock?

Thingiverse heeft geen mooie.

ik kom nu http://imgur.com/a/6ZW4l tegen welk wel mooi is en deze op thingiverse http://www.thingiverse.com/thing:1957724
Ik heb zelf deze laten printen:
Zenwatch 3 Charging Stand. Crosspost /r/AndroidWear

https://www.reddit.com/r/...d_crosspost_randroidwear/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Brummetje schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:45:
[...]

Ik heb zelf deze laten printen:
Zenwatch 3 Charging Stand. Crosspost /r/AndroidWear

https://www.reddit.com/r/...d_crosspost_randroidwear/
die had ik ook al gevonden (was de laatste link in mijn post maar vond die er niet echt stabiel uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Geckoo schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:50:
[...]

die had ik ook al gevonden (was de laatste link in mijn post maar vond die er niet echt stabiel uitzien..
Werkt prima en heb nog geen last ondervonden dat hij omvalt. En eventueel zou je de onderkant kunnen verbreden als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Zit er een USB lader bij de ZW3? Of alleen een USB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

QuarK schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:46:
Zit er een USB lader bij de ZW3? Of alleen een USB kabel?
Lader en kabel met daaraan vast de laadcradle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Thanks, dat is netjes voor elkaar dan.
Net besteld, komt als het goed is morgen binnen.

Ik gebruik vrij intensief mijn bluetooth headset met mijn telefoon.
Is het mogelijk om mijn telefoon met headset en watch tegelijk gepaired te hebben? Of moet ik kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

QuarK schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:54:
Thanks, dat is netjes voor elkaar dan.
Net besteld, komt als het goed is morgen binnen.

Ik gebruik vrij intensief mijn bluetooth headset met mijn telefoon.
Is het mogelijk om mijn telefoon met headset en watch tegelijk gepaired te hebben? Of moet ik kiezen?
Mijn bluetooth radio kan tegelijk gepaired zijn, echter overruled mijn watch wel bij het starten van de auto. Ik moet dus wel handmatig (op de telefoon) kiezen voor m`n radio. Daarna kan ik dus gewoon meldingen krijgen op de watch en muziek luister over de bluetooth van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Dat de watch voorgaat vind ik op zich wel een voordeel, die wil ik altijd connected hebben.
Zelf mijn headset aanzetten is voor mij geen probleem.

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Accessoires (bandjes) zijn los te verkrijgen nu.

http://eshop.asus.com/nl-...es/zenwatch-3-accessoires

[ Voor 29% gewijzigd door Brummetje op 22-01-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

dure bandjes ;)
maar nog geen accupack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb gister de ZW3 besteld en komt vandaag als het goed is binnen.
Nu zie ik mooie docks maar iemand ook enig idee waar je het kan laten printen? Of moet ik daar zelf een printer maar voor aanschaffen :9 (Natuurlijk wel een leuke smoes om een 3d printer aan te schaffen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mirr0r schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:18:
Nu zie ik mooie docks maar iemand ook enig idee waar je het kan laten printen? Of moet ik daar zelf een printer maar voor aanschaffen :9 (Natuurlijk wel een leuke smoes om een 3d printer aan te schaffen)
Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien staat hier wat tussen? https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Mirr0r schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:18:
kijk eens een paar posts boven je...
(oh en als je er 1 gaat kopen, dan wil ik graag wel een charger dock betsellen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Gister een hele avond met mijn nieuwe watch bezig geweest. God o God wat een fijn ding!
Nu krijg ik het op een of andere manier niet voor elkaar om bij te bellen met de speakers en microfoon van de watch. als ik bel dan word mijn telefoon gebruikt voor geluid.
Dit geld ook bijvoorbeeld met spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 10:13
Mirr0r schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:57:
Gister een hele avond met mijn nieuwe watch bezig geweest. God o God wat een fijn ding!
Nu krijg ik het op een of andere manier niet voor elkaar om bij te bellen met de speakers en microfoon van de watch. als ik bel dan word mijn telefoon gebruikt voor geluid.
Dit geld ook bijvoorbeeld met spotify.
de oplossing hiervoor staat een paar posts terug.
onder settings ga je naar bluetooth en daar vink je de optie geluid via watch o.i.d.
(als je hem opent zie je het wel)

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
wortel1 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:09:
[...]

de oplossing hiervoor staat een paar posts terug.
onder settings ga je naar bluetooth en daar vink je de optie geluid via watch o.i.d.
(als je hem opent zie je het wel)
zover was ik inderdaad al wel gekomen. alleen werkt het niet, nog steeds geluid uit de telefoon

Hebben jullie trouwens nog een bescherm folie over het scherm?
Ik las dat er een krasvrij scherm op zit maar to be sure?

[ Voor 13% gewijzigd door Mirr0r op 24-01-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 10:13
Mirr0r schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:53:
[...]

zover was ik inderdaad al wel gekomen. alleen werkt het niet, nog steeds geluid uit de telefoon

Hebben jullie trouwens nog een bescherm folie over het scherm?
Ik las dat er een krasvrij scherm op zit maar to be sure?
Hmm als dat het niet doet voor je dan is hij misschien niet okay.
Want met die optie ingeschakeld lijkt hij het bij de rest wel te doen.
(bij mij ook)

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
wortel1 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Hmm als dat het niet doet voor je dan is hij misschien niet okay.
Want met die optie ingeschakeld lijkt hij het bij de rest wel te doen.
(bij mij ook)
Ben er al achter dat als ik headphones in heb dat de watch dan de voorkeur geeft aan headset. zonder headset schakelt die wel over naar watch.
user failure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NauticalNiblett
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-04 16:30
Ik heb helaas die van mij moeten terugsturen naar de winkel (Coolblue) van binnen rammelde er iets, alsof er wat los zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-02 05:59
Hmm ik heb de mijne net binnen, maar het gaat nog met horten en stoten. Verbinding met telefoon valt af en toe weg en het is me nog niet gelukt om iets qua geluid af te spelen op de horloge. Hoewel ik wel naar bluetooth instellingen ben geweest en selecteerde om geluid van de telefoon op het horloge af te spelen.

Heb wel meldingen ontvangen op het horloge. Maar na een 2e keer pairen kwamen die ook niet meer binnen. Ben het nu een 3e keer aan het proberen. Zie ook dat de accu van mn telefoon rap naar beneden gaat nu.

Ben dus nog niet overtuigd.

PSN/Steam: Xamsix

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Berichten over Levertijd & Prijzen voortaan in: [Asus ZenWatch 3] Levertijd & Prijzen