Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Asus kondigt de ZenWatch 3 aan. Het nieuwe Android Wear-horloge heeft een metalen frame en een rond scherm, dat gebruikmaakt van een 1,39"-oledpaneel met een resolutie van 400x400 pixels. De soc is de Snapdragon Wear 2100 van Qualcomm.

Het scherm heeft een pixeldichtheid van 287ppi en is afgewerkt met Gorilla Glass 3 van Corning. Volgens Asus is het frame ongeveer een centimeter dik en gemaakt van roestvast staal. Volgens Asus komen er verschillende 'luxueuze' bandjes beschikbaar voor de Smartwatch. Het horloge is bestand tegen water volgens de ip67-specifciatie.

Asus gebruikt in de ZenWatch 3 de Snapdragon Wear 2100-soc, die Qualcomm in februari aankondigde. Details over die soc zijn niet bekend op dit moment, maar het zou gaan om een variant van de Snapdragon 400, maar dan kleiner en zuiniger. De nieuwe soc zou 25 procent zuiniger zijn dan zijn voorganger. Er is 512MB ram aanwezig en 4GB emmc-flashopslag. Het horloge communiceert met smartphones via bluetooth en wifi.

De accu heeft een capaciteit van 340mAh en volgens Asus gaat het horloge tot twee dagen mee op een volle lading. De smartwatch ondersteunt snelladen en in vijftien minuten kan de accu tot zestig procent opgeladen worden. Het opladen gaat via een kabel, die magnetisch verbonden wordt met het horloge. Ook komt er een optioneel battery pack, die nog eens 200mAh toevoegt aan het horloge.

Op de behuizing zijn drie fysieke knoppen aanwezig. Een van de knoppen opent de ZenFit-app, die activiteit van de drager bijhoudt. Een tweede knop wordt ingezet om de weergavemodus van het horloge aan te passen. De derde knop kan door de gebruiker aan een functie naar keuze toegewezen worden.

Asus levert de ZenWatch 3 met meer dan vijftig verschillende softwarematige 'wijzerplaten', die met de ZenWatch Manager-app op een smartphone kunnen worden geselecteerd. Veel van deze watch faces bieden volgens Asus ondersteuning voor aanpasbare widgets die informatie kunnen weergeven. Ook is het mogelijk om eigen wijzerplaten te ontwerpen met de FaceDesigner-app voor smartphones.

De ZenWatch 3 komt in het vierde kwartaal van dit jaar op de markt, voor een adviesprijs van 229 euro

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid Wear
CPUQualcomm Snapdragon Wear 2100
RAM512MB
ROM4GB
ConnectiviteitBluetooth 4.1, Wifi
AansluitingenOnbekend
SensorenAccelerometer, Ambient light sensor
Scherm1,39" OLED 400x400px
Accu340mAh
KleurBruin, Zilver
Afmetingen45x45x10,75mm
Prijs€249,-
Release DatumQ4 2016

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.014-10-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

ViperNL schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:54:
Hothardware.com heeft het over "early november at the ASUS Store and leading retailers.", maar dat zal wel alleen Amerika zijn.
ViperNL schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:59:
Ondertussen is hij in Duitsland te bestellen vanaf de Asus shop met als leverdatum 17 oktober "of eerder". Duitse amazon geeft levertijd af van 2 tot 4 weken.

Veel sneller dan gedacht in ieder geval! Persoonlijk zou ik hem liever eerst om hebben voor ik tot koop overga..

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:30
Ik kon me niet inhouden en heb hem woensdagmiddag besteld vanaf de duitse Asus Store. Hij is gisteravond vertrokken uit f$#%@king EINDHOVEN -O- ;w en ligt nu ergens in een busje om afgeleverd te worden op een Duits adres van een bekende.

Dus ik rij volgende week even LANGS EINDHOVEN ;( naar Duitsland om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
ViperNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:51:
Ik kon me niet inhouden en heb hem woensdagmiddag besteld vanaf de duitse Asus Store. Hij is gisteravond vertrokken uit f$#%@king EINDHOVEN -O- ;w en ligt nu ergens in een busje om afgeleverd te worden op een Duits adres van een bekende.

Dus ik rij volgende week even LANGS EINDHOVEN ;( naar Duitsland om hem op te halen.
Heb jij hem al binnen? Hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Ja, 2 dagen na de bestelling was hij al binnen. Ben er erg blij mee! Het is een heel mooi donkerbruin degelijk horloge met stevige bruine leren bandjes. (Maar dit is geen ervaringen topic, dus hier laat ik het bij. :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

ViperNL schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:52:
Ja, 2 dagen na de bestelling was hij al binnen. Ben er erg blij mee! Het is een heel mooi donkerbruin degelijk horloge met stevige bruine leren bandjes. (Maar dit is geen ervaringen topic, dus hier laat ik het bij. :9)
Ga het dan eens daar posten!

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperNL
Ondertussen is hij ook in het zilver verkrijgbaar in Duitsland.

Mijn ervaringen heb ik hier gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Weet iemand bij welke store het vandaag verkrijgbaar is? Tot op heden kan ik geen enkele shop vinden die het vandaag daadwerkelijk beschikbaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vorige maand (21 oktober) heb ik mijn Zenwatch 3 besteld bij bol.com. Tot op heden heb ik nog geen melding/bericht gehad dat hij verstuurd is. Weet niet of er al andere mensen zijn die ergens een pre-order hadden waar al wel iets verstuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Ik heb inmiddels ook een reactie ontvangen van Coolblue:

''Wij hebben ze helaas nog niet ontvangen, dus we kunnen de horloges nog niet uitleveren. Als we hem op voorraad hebben, melden we dit natuurlijk op de website. Op dit moment verwachten we dat we hem helaas pas op 2 december uit kunnen leveren.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Er_Damn schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:19:
Ik heb inmiddels ook een reactie ontvangen van Coolblue:

''Wij hebben ze helaas nog niet ontvangen, dus we kunnen de horloges nog niet uitleveren. Als we hem op voorraad hebben, melden we dit natuurlijk op de website. Op dit moment verwachten we dat we hem helaas pas op 2 december uit kunnen leveren.''
Heb zelf nog een bericht openstaan bij Asus zelf maar nog geen reactie, ook in hun eigen store (webwinkel) is hij nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Oke, afwachten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Net bericht gehad van Asus:
Hi Chris,

Volgens onze gegevens zijn ze bij Coolblue en Bol.com afgeleverd! Dus even afhankelijk van Coolblue, zullen ze snel te koop zijn.

Alvast veel plezier ermee!

Met vriendelijke groet,

ASUS Benelux
Zojuist ook contact gehad met Bol.com (Staat mijn pre-order) en hun melden dat de watch officieel nog niet uit is. Ook konden ze niet zien wat de ontvangst status was van de bestelling (vanaf Asus), een andere afdeling neemt binnen 2 dagen contact met mij op hierover.

[ Voor 34% gewijzigd door Brummetje op 21-11-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:03
Zojuist ook mijn pre-order bij Bol.com geplaatst. Even afwachten dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Brummetje schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:59:
Net bericht gehad van Asus:

[...]

Zojuist ook contact gehad met Bol.com (Staat mijn pre-order) en hun melden dat de watch officieel nog niet uit is. Ook konden ze niet zien wat de ontvangst status was van de bestelling (vanaf Asus), een andere afdeling neemt binnen 2 dagen contact met mij op hierover.
Coolblue geeft min of meer hetzelfde aan. Ook al zou het binnen zijn, het staat nog niet klaar voor de verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
Bij Coolblue is hij op dit moment op voorraad, grote kans dus dat we hem morgen in huis hebben :-)

Update:
Krijg net een verzendbevestiging binnen.

[ Voor 21% gewijzigd door MPJK op 21-11-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zie trouwens alleen maar de modellen met de lederen bandjes.
Niet met de andere bandjes. Terwijl ik juist daar benieuwd naar ben.
Kijk ik niet goed. Of heeft iemand een link naar een website die deze wel aanbieden?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Laatst online: 11-01 12:16
DarkSide schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:55:
Ik zie trouwens alleen maar de modellen met de lederen bandjes.
Niet met de andere bandjes. Terwijl ik juist daar benieuwd naar ben.
Kijk ik niet goed. Of heeft iemand een link naar een website die deze wel aanbieden?
Asus heeft aangegeven deze niet in Nederland te gaan verkopen, wil je een siliconenbandje dan zul je deze uit het buitenland moeten halen... Weet je trouwens zeker dat je niet de leren versie wilt? Bijna alle reviews geven aan dat deze vele male mooier staat

[ Voor 11% gewijzigd door MPJK op 21-11-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

MPJK schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:58:
[...]

Asus heeft aangegeven deze niet in Nederland te gaan verkopen, wil je een siliconenbandje dan zul je deze uit het buitenland moeten halen...
Ah ok. Die info had ik gemist. Tnx. Anders had ik zitten wachten tot sint juttemus :9

Nee weet niet zeker of ik niet de lederen versie wil. Het andere bandje zag er mooi uit.
Wou hem sowieso IRL zien. Of idd bestellen en eventueel terugsturen.

[ Voor 18% gewijzigd door DarkSide op 21-11-2016 19:05 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:22
Zojuist een verzendbevestiging binnen van Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Order bij bol.com geannuleerd en bij Coolblue besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Ook bij coolblue besteld, metal natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Iemand een idee of de rosé versie al te bestellen is, staat niet in pw, en op de sites van bol of Cool Blue staat hij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
bazzard schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:32:
Iemand een idee of de rosé versie al te bestellen is, staat niet in pw, en op de sites van bol of Cool Blue staat hij ook niet.
Dan is het antwoord simpelweg nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Dan is het antwoord simpelweg nee :P
Sorry beetje foute vraag inderdaad, laten we het iets anders proberen.
Iemand iets vernomen dat deze kleur later komt om een bepaalde reden, of deze helemaal niet naar NL komt.

De vrouw is er helemaal weg van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhnl1979
  • Laatst online: 03-09 13:36
Zou er wellicht een black friday aanbieding komen? ( ws is mijn hoop groter dan de realiteitszin :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Rosegold is nog nergens te koop en komt inderdaad later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

heb maandag besteld bij Coolblue, gelijk verzonden, gisteren de gehele dag gewacht maar PostNL had een storing (wat ook werd bevestigd door de dame die ik om 23:54 belde, ze had meerdere mensen gehoord die dag.)
Vandaag staat hij ook op onderweg maar ik weet wanneer Mo altijd bij ons inde buurt is en die tijd is eigenlijk al soort van voorbij.
Zit bijna te twijfelen om hem vanavond nogmaals te bestellen en dan op mijn werk te laten afleveren en de eerste maar te weigeren/cancelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Geckoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:20:
heb maandag besteld bij Coolblue, gelijk verzonden, gisteren de gehele dag gewacht maar PostNL had een storing (wat ook werd bevestigd door de dame die ik om 23:54 belde, ze had meerdere mensen gehoord die dag.)
Vandaag staat hij ook op onderweg maar ik weet wanneer Mo altijd bij ons inde buurt is en die tijd is eigenlijk al soort van voorbij.
Zit bijna te twijfelen om hem vanavond nogmaals te bestellen en dan op mijn werk te laten afleveren en de eerste maar te weigeren/cancelen...
Ik heb het gisterenavond besteld en pakketje ligt al bij mij thuis. Ik heb beide kleuren maar besteld, omdat ik niet kon kiezen welk kleur ik wil. De andere gaat dan retour naar Coolblue.

Van mij mag je de andere ook gewoon bij mij ophalen vanavond? Ik weet niet hoeveel prioriteit het voor je heeft en welk kleur je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Er_Damn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:32:
[...]

Ik heb het gisterenavond besteld en pakketje ligt al bij mij thuis. Ik heb beide kleuren maar besteld, omdat ik niet kon kiezen welk kleur ik wil. De andere gaat dan retour naar Coolblue.

Van mij mag je de andere ook gewoon bij mij ophalen vanavond? Ik weet niet hoeveel prioriteit het voor je heeft en welk kleur je wilt ;)
thanks voor de suggestie maar om nou even naar dordt te rijden, das ook wat overdreven. :)
maar vindt het gewoon k*t van postnl dat ik em nog niet steeds niet heb... En welke kleur houd jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
You're welcome!

Geen idee, ik ben nog niet thuis, dus ik heb het nog niet in mijn handen gehad. Kan dus niet wachten om naar huis te gaan.

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

zou gisteren aangeboden zijn maar vrouw en herder zijn beide niet aangeslagen omdat er iemand aan de deur stond... wel een briefje in de brievenbus aan het begin van het pad dat er niemand was.
wordt vandaag weer aangeboden. tussen 8:30 en 11:00 ... terwijl ik op kantoor zit en er verder niemand is... crap!

[edit]

Heb hem binnen! gisteren al lopen spelen en zit nu al te kijken om watchfaces te kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Geckoo op 25-11-2016 14:36 ]

• Er_Damn
En, is het afgeleverd bij de buren?

Ik heb inmiddels gekozen voor de bruine. De andere gaat mooi retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:06
Zojuist de ZenWatch 3 besteld voor 210 euro bij de MM in Duitsland.

Ik ben benieuwd hoe die bevalt, even dit topic in de gaten houden ;-)

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Hen hem net ook bij MM Duitsland besteld. Zo binnen 2 werkdagen geleverd worden, ik ben benieuwd of dat lukt.

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:57:
Zojuist de ZenWatch 3 besteld voor 210 euro bij de MM in Duitsland.

Ik ben benieuwd hoe die bevalt, even dit topic in de gaten houden ;-)
Heb je daar toevallig nog een linkje van?

• celica2001
Whatsek schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:29:
[...]

Gewoon op de site http://www.mediamarkt.de/ zoeken naar de zenwatch 3.
Ze sturen hem wel niet naar een adres in Nederland. Ik ga hem ophalen bij vestiging van MM in Duitsland, ik woon dicht bij de grens.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:06
Whatsek schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:29:
[...]

Afgelopen dagen, kon je 60 euro waardebonnen kopen voor 50 euro, die actie is nu afgelopen. Mijn ZenWatch 3 ligt nu klaar. Alleen kan ik hem pas 27 dec ophalen (vanaf dan mag je pas de bonnen inleveren) :(

• Whatsek
celica2001 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:12:
[...]

Gewoon op de site http://www.mediamarkt.de/ zoeken naar de zenwatch 3.
Ze sturen hem wel niet naar een adres in Nederland. Ik ga hem ophalen bij vestiging van MM in Duitsland, ik woon dicht bij de grens.
Ah, das jammer. Ik woon niet vlakbij de grens. Dank voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Donderdag bij MM duitsland besteld, vrijdag opgehaald. Binnen een dag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbaan76
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik heb even contact gehad met BOL.com over de levering van mijn Zenwatch 3 bruin. Ze geven aan dat de watch eind deze week bestelbaar zou moeten zijn op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 20:53
Vanaf vandaag ook weer beschikbaar bij coolblue! (Nu ook gunmetal, en niet alleen de zilveren)

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:21

Fioravanti

Fioravantastisch!

MasterG schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:15:
Vanaf vandaag ook weer beschikbaar bij coolblue! (Nu ook gunmetal, en niet alleen de zilveren)
Als ik op hun site zoek staan beide horloges op 'Tijdelijk uitverkocht'? Ik heb hem zelf net klaar laten leggen bij de MM in Den Haag. Volgens het overzichtje op de Media markt site, heeft Hengelo hem ook nog liggen. Bij de rest is het 2 weken levertijd.

• Wimmie13
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 13:56
Fioravanti schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:23:
[...]

Als ik op hun site zoek staan beide horloges op 'Tijdelijk uitverkocht'? Ik heb hem zelf net klaar laten leggen bij de MM in Den Haag. Volgens het overzichtje op de Media markt site, heeft Hengelo hem ook nog liggen. Bij de rest is het 2 weken levertijd.
Zojuist heb ik een bestelling geplaatst bij Coolblue, nu zijn nog minder dan 3 Zenwatches op voorraad, dus hij is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:13
En weer uitverkocht :(

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

MM Den Haag, Almere en Hengelo hebben hem liggen volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
Fioravanti schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:07:
[...]

MM Den Haag, Almere en Hengelo hebben hem liggen volgens de site.
Ben naar Almere gereden, helaas voor niets, hij ligt er niet. Ik raad aan om even te bellen voor je erheen rijd. Klachtmailtje gestuurd naar de MM, maar ook nog niets op gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Whatsek schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Ben naar Almere gereden, helaas voor niets, hij ligt er niet. Ik raad aan om even te bellen voor je erheen rijd. Klachtmailtje gestuurd naar de MM, maar ook nog niets op gehoord.
Das slordig zeg. Ik heb hem via de site besteld en laten klaarleggen,duurde best lang voordat ik een bestelbevestiging kreeg. Zelfs nog via facebook de webcare laten dubbelchecken of alles zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:02
Vandaag even een berichtje naar klantenservice van ASUS gestuurd via Facebook. Zij antwoordden dat de donkere ZenWatch 3 "binnen nu en twee weken" weer uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainer Schmitt
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-03-2020
Ik heb de Zenwatch 3 voor kerst besteld bij Amazon.de. Prima horloge, scherm gaat redelijk vaak aan bij de kleinste bewegingen. Dus voor de mensen die hem willen hebben en niet krijgen in Nederland. Duitsland verkoopt het horloge wel al een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareeb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 21:58
Rainer Schmitt schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:11:
Ik heb de Zenwatch 3 voor kerst besteld bij Amazon.de. Prima horloge, scherm gaat redelijk vaak aan bij de kleinste bewegingen. Dus voor de mensen die hem willen hebben en niet krijgen in Nederland. Duitsland verkoopt het horloge wel al een aantal weken.
Heb je het laten bezorgen in Nederland? Volgens de website doen ze dat niet namelijk bij de Zenwatch 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
Ik heb gisteravond de zilveren versie bij bol.com besteld als pre-order, en tot mijn verassing is hij zojuist verzonden en komt hij morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

toch raar dat het blijkbaar moeilijk is om de correcte voorraad te tonen op een site. bol.com lijkt te voorzichtig,en MM claimt dat ze nu gewoon in zwolle en almere in de winkel liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Vandaag de Gun/dark brown versie besteld bij bol.com en ligt op dit moment klaar om verzonden te worden. Morgen heb ik dus als het goed is mijn smartwatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Gister bij bol.com besteld nadat ik 2 keer ben telerugesteld door Mediamarkt Hengelo.
Wou hem gister bij coolblue in eerste instantie bestellen maar blijkbaar is het daar ook uitverkocht.
Ik heb de Gun/Dark brown variant besteld op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Zelf gisteren de Asus ZenWatch 3 Gun/Dark Brown via Bol.com ontvangen (met een dag vertraging). Eerste indruk is goed :)

Btw, via Asus Eshop Nederland zijn nu ook de Asus ZenWatch 3 accessoires te bestellen:

http://eshop.asus.com/nl-...es/zenwatch-3-accessoires

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1