- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
210667
Valt toch mee gezien de start van Verstappen..Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:22:
Ric 10 sec sneller als Max ?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee, Red Bull...Shva schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:32:
Zit er heineken in de flessen?
"When you grow up your heart dies"
210667
Die heeft het toch veel te druk met puffen en zuchten. Zal m volledig ontgaan zijnOdessa schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:29:
Wow lekker Duits lullen met elkaar...leuk voor HAM
Einde van de Moto2 is nu spannend genoeg!Señor Sjon schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:32:
Gelukkig hebben we zo MotoGP noig. Dit was één van de saaiste races van het jaar.
Goed idee! Dan gaan we gewoon lekker 20 uur 45 km/h rijden zodat er geen bandenslijtage is. Dat zou een geweldige tijdsbesteding zijn!MazeWing schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:27:
Zou zouden gewoon de hele F1 op de schop moeten gooien. Geen maximaal aantal rondjes, maar gewoon maximaal 3 setjes banden en de persoon die de meeste rondjes (bij gelijk = de snelste de winnaar) en een minimale gemiddelde snelheid.
Man man man, wat een geklaag over deze race. Ik heb leuke inhaalacties gezien, en niet alleen met hulp van DRS (want dat blijft een gedrocht), ik heb wat gevechten gezien. Ik kan mij seizoenen herinneren waarin het gros van de races saaier was dan de race vandaag.
Of halen we tegenwoordig alleen nog maar voldoening uit de races als Max voorin meerijdt?
...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mag hij lekker zelf bepalen watvoor kapsel hij neemt? Wat interesseert jou dat?Paulus07 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:34:
dat kapsel ook weer van hammie -_- wat een pannenkoek.
Als Max zoals Rosberg/Hamilton de hele wedstrijd vooruit rijd zou het ook een saaie wedstrijd zijnJeroenTheStig schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:34:
Of halen we tegenwoordig alleen nog maar voldoening uit de races als Max voorin meerijdt?
Smiling as the shit comes down...
210667
Mag hij best hoor. Hij loopt er mee voor gekBaas41 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:36:
[...]
Mag hij lekker zelf bepalen watvoor kapsel hij neemt? Wat interesseert jou dat?
Volgens mij komt dat door de stadionsverboden van al die hooligans.Smultie schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:34:
Irritant, dat boe-geroep!
Dan maar de F1 verzieken..
210667
Kennelijk valt het op...Goede vraag van Jordan zou geweest zijn: wanneer gaat de kapper verder.Baas41 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:36:
[...]
Mag hij lekker zelf bepalen watvoor kapsel hij neemt? Wat interesseert jou dat?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:34:
In navolging van Bavaria, groene Heineken jurkjes...

deze?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Tjah, hij vindt het blijkbaar goed staan.. Om iemand dan meteen een pannenkoek te noemen?210667 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:37:
[...]
Kennelijk valt het op...Goede vraag van Jordan zou geweest zijn: wanneer gaat de kapper verder.
Ik zeg toch een minimale gemiddelde snelheid. Als we als uitgangspunt de huidige gemiddelde snelheden nemen zou het zeer spannend worden wanneer een band tegen het einde van zijn leven is. Zeker wanneer meerdere auto's een gelijk aantal ronden hebben en allen met banden (uiteraard het laatste setje) rijden die op elk moment uit elkaar kunnen klappen. Daarbij is het, bij een gelijk aantal ronden, nog steeds relevant om de snelste te zijn en dus wel of niet in te halen.JeroenTheStig schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:34:
[...]
Goed idee! Dan gaan we gewoon lekker 20 uur 45 km/h rijden zodat er geen bandenslijtage is. Dat zou een geweldige tijdsbesteding zijn!
Man man man, wat een geklaag over deze race. Ik heb leuke inhaalacties gezien, en niet alleen met hulp van DRS (want dat blijft een gedrocht), ik heb wat gevechten gezien. Ik kan mij seizoenen herinneren waarin het gros van de races saaier was dan de race vandaag.
Snap niet in wat hier:
1. Niet aan te begrijpen valt
2. Saai aan is
3. Gaat resulteren in een race dit de gehele dag in beslag neem?
Het brengt 1 groot nieuw element in het spel en dat is het gevoel dat elk moment een auto uit kan vallen. Wanneer na ronde 1 de 2 Mercedes auto's op 1/2 liggen is de race dus nog niet gereden...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hij beheerst vele talen, o.a. ook Nederlands. Zet je tv/stream uit als het je zo dwars zit.iTeV schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:38:
Hoe lang zou Rosberg deze Italiaanse tekst hebben geoefend?
39
wat een poffertjeBaas41 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:38:
[...]
Tjah, hij vindt het blijkbaar goed staan.. Om iemand dan meteen een pannenkoek te noemen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
210667
Iemand niet mogen is altijd een mooi argument..v8power67 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:39:
Iemand solliciteerde bij Ferrari zojuist ?? Vond beetje akward van Ros... Maja mag hem absoluut gewoon niet
Knappe talenknobbel idd. Vloeiend in Frans, Italiaans, Duits, Engels en Spaans + goed verstaanbaar in nog wat andere talen.Fietsbel schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:39:
[...]
Hij beheerst vele talen, o.a. ook Nederlands. Zet je tv/stream uit als het je zo dwars zit.
Volgens mij spreekt Rosberg iets van 6 talen dus niet erg langiTeV schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:38:
Hoe lang zou Rosberg deze Italiaanse tekst hebben geoefend?
Zit me niet dwars, vroeg het alleen af. Wist zelf niet eens dat hij veel talen kende. Weer een TIlFietsbel schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:39:
[...]
Hij beheerst vele talen, o.a. ook Nederlands. Zet je tv/stream uit als het je zo dwars zit.
Are you a one or a zero
Ik vond hem op het podium van Spa ook al erg sympathiek...sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:39:
Sympathiek van Rosberg. Leuk hoe hij het publiek mee krijgt.
Nee, je probeerde iets te vinden om hem af te kraken.iTeV schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:41:
[...]
Zit me niet dwars, vroeg het alleen af. Wist zelf niet eens dat hij veel talen kende. Weer een TIl
[ Voor 10% gewijzigd door Fietsbel op 04-09-2016 15:43 ]
39
...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Overdrijven is ook een vak, zeg maar.
Waiting on the world to change
Frikandel speciaal.Bart-Willem schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:45:
Rosberg kan geen Nederlands toch?
[ Voor 29% gewijzigd door max op 04-09-2016 15:46 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je vergeet Fins. Is dat niet zn moerstaalmax schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:41:
[...]
Knappe talenknobbel idd. Vloeiend in Frans, Italiaans, Duits, Engels en Spaans + goed verstaanbaar in nog wat andere talen.
Zn vader waa Fins iddwerphengel schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:48:
[...]
Je vergeet Fins. Is dat niet zn moerstaal
Psn: stone-face-lock
Iedereen zat ook vol spanning op de bank, dan is er minder tijd voor reactie.nachtnet schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:47:
met nu nog geen 1000 posts is dit ook wel met afstand het kleinste GP 2016 topic van dit seizoen ..
Nico spreekt maar een heel klein beetje Fins ook al is zijn vader een Fin. Hij is het wel aan het leren volgens gegevens op het web.werphengel schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:48:
[...]
Je vergeet Fins. Is dat niet zn moerstaal
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Max ook, so what?Bart-Willem schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:45:
Hulkenberg klinkt als een Limburger als 'ie Nederlands spreekt.

Gasly kan een tik op zijn vingers verwachten naar aanleiding van zijn uitspraken over het stoeltje overnemen van Kvyat.
[ Voor 59% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 16:08 ]
Alleen klopt het in dit geval welwontcachme schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:36:
Daar was Lewis weer met zijn "Best crowd"
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Haha ja en het enige wat denk ik (ik ga niet alles lezen) voornamelijk gezegd wordt: dit wordt een saaie race...nachtnet schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:47:
met nu nog geen 1000 posts is dit ook wel met afstand het kleinste GP 2016 topic van dit seizoen ..
Zoals alvorens de race begon wist ik al hoe het zou lopen, net als vrijwel iedereen (behalve Ferrari fans zaten op het puntje van hun stoel, waarom weet ik niet maar goed).
Gelukkig maar 1 Ferrari blij (vettel) vanaf Singapore mogen ze weer gaan huilen,zeiken, en noem maar op via hun radio.
Kijkend naar de volgende races mag Ferrari weer uitlaat gassen van RBR slurpen
Leuk om te zien dat er weer eens rood op het podium stond, ook leuk om te weten dat dit vermoedelijk alweer de laatste keer voor ze was. Het was ze gegund, laten we het daarop houden. Race? Zit er voor hun niet in, ze moeten het alleen van de pk's hebben (ik bedoel uiteraard: top speed) en voor de rest tsja, laat ze genieten van dit weekend, over 2 weken wordt het weer janken en zeiken via de boord radio.
Netjes van HAM dat die wederom Ferarri een poepie laat ruiken, dat laat toch wel zien dat de Ferrari coureurs meer profijt hebben van hun auto dan hun driver skills... Optrekken (de coureurs) kunnen ze wel bij Ferrari, meer ook niet. HAM slechte start, qua PK tsja wel iets beter dan Ferrari, maar Ferrari is echt wel sterk (althans, puur en alleen de auto), en P2 was gewoon easy voor HAM.
HAM was zeker weten blij dat Max niet voor hem zat, en dat het alleen maar VET en RAI was, dat is gewoon easy...
[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 04-09-2016 16:38 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EQI5Fe5GoF8]

De laatste 2 foto's lijken mij duidelijk genoeg. Inpakken en over 10 dagen weer kijken wat er in Singapore mogelijk is.
Laat ze het singapore topic maar openen ja, niet om iemand te beledigen, maar Italië is gewoon niks interessants. Niet alleen omdat onze coureurs (lees: max) in het nadeel is vanwege een minder sterke wagen, maar omdat heel het circuit gewoon niks te bieden heeft. Draait om top speed en dat is het, 0,0 skills zijn nodig. Ja oké zelfs Ricciardo liet zien dat die beter was dan Ferrari ondanks een tragere auto, dat was het ook wel. MAX die auto's weet in te halen die sneller dan hem zijn, ja leuk..nachtnet schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:37:
[video]
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste 2 foto's lijken mij duidelijk genoeg. Inpakken en over 10 dagen weer kijken wat er in Singapore mogelijk is.
Op naar Singapore, tijd voor weer een ECHTE F1 race... Laten we aub alvast dat topic openen ipv tot donderdag te wachten.....
hé, toevallig! ik viel bij ronde 14 in slaap en 2 ronden voor het einde werd ik weer wakkerWom schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:21:
In slaap gevallen en daardoor de halve race gemist. Zegt genoeg
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Gelukkig mag je tot donderdag over een week wachtenLopendeVogel schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:41:
[...]
Laat ze het singapore topic maar openen ja, niet om iemand te beledigen, maar Italië is gewoon niks interessants. Niet alleen omdat onze coureurs (lees: max) in het nadeel is vanwege een minder sterke wagen, maar omdat heel het circuit gewoon niks te bieden heeft. Draait om top speed en dat is het, 0,0 skills zijn nodig. Ja oké zelfs Ricciardo liet zien dat die beter was dan Ferrari ondanks een tragere auto, dat was het ook wel. MAX die auto's weet in te halen die sneller dan hem zijn, ja leuk..
Op naar Singapore, tijd voor weer een ECHTE F1 race... Laten we aub alvast dat topic openen ipv tot donderdag te wachten.....
Verder rustig hier, zullen we maar weer verder gaan over de schuldvraag van Max vs Rai?
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Kak ja, is pas over 2 weken, ik ging er even vanuit dat het nieuwe topic gewoon de eerst volgende donderdag (aanstaande) was. Maar we moeten serieus een anderhalve week wachten op het Singapore topic?Moofnor schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:43:
[...]
Gelukkig mag je tot donderdag over een week wachten
Verder rustig hier, zullen we maar weer verder gaan over de schuldvraag van Max vs Rai?
*knip* ja dus.
*knip* doe eens niet.
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 04-09-2016 17:02 ]
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 04-09-2016 17:01 ]
Verstappen zijn start wordt verpest door zijn nieuwe helm, of door de introductie van zijn nieuwe logo en vernieuwde website, of in het ergste geval, door beidensjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:05:
Max zijn start werd verknald door het anti-stall systeem. Volgens Marko buiten de schuld van Max om.
[knip]
Sinds ingebruikname van beiden zijn zijn starts in de RB12 tamelijk beroerd te noemen. Dus volgende keer de oude helm weer op en als ie dan wel goed van de lijn afkomt, zoals vanaf Spanje tot aan Spa eigenlijk steeds wel het geval was, dan hebben we de oorzaak gelokaliseerd en het probleem getackeld. Mochten zijn starts dan nog steeds beroerd blijven dan kunnen we niet anders dan teruggaan naar zijn oude Verstappen logo en website. Het is dan helaas niet anders.
Natuurlijk is het e.e.a. goed doorgerekend en statistisch onderbouwd en is er niets tegen mijn doordachte beredenering in te brengen.
Testing, one, two ...
...
En natuurlijk moet deze dan ff
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verder viel er voor hem helaas weinig eer te behalen, behalve dat McLaren wel met 2 auto's gefinisht is.
Stoffel zijn auto is lekker ingereden met de ontwikkelings feedback van die 2 wereldkampioenen de afgelopen jaren en zijn eigen testwerk.
Denk dat Honda volgend jaar ook in de buurt van Williams kan komen en dat de strijd na de 3 topteams Mercedes. Ferrari en Redbull best intertessant gaat worden.
Zou er niet vreemd van opkijken als Stoffel het een aantal teams knap lastig kan maken en de gestaag stijgende lijn van die Honda motor volgend jaar vruchten afwerpt.
Wat, hier op de website of daar in het publiek?Smultie schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:34:
Irritant, dat boe-geroep!
Hier ook weer een hoop negativiteit iig, terwijl het van te voren redelijk duidelijk was dat het een potentially uneventful race ging zijn. Ik heb gewoon weer genoten van de racekarretjes. Spannend was het niet maar dat weten we ondertussen wel.
Die snelle ronde van Alonso werd neergezet op gele softs, ipv rode supersofts.resteter schreef op zondag 04 september 2016 @ 17:42:
Wel grappig van Alonso, o, zijn die supersofts lekker vlot? Mooi dan knal ik er met een lege tank nog ff een laprecord uit voor in de boeken
Verder viel er voor hem helaas weinig eer te behalen, behalve dat McLaren wel met 2 auto's gefinisht is.
Stoffel zijn auto is lekker ingereden met de ontwikkelings feedback van die 2 wereldkampioenen de afgelopen jaren en zijn eigen testwerk.
Denk dat Honda volgend jaar ook in de buurt van Williams kan komen en dat de strijd na de 3 topteams Mercedes. Ferrari en Redbull best intertessant gaat worden.
Zou er niet vreemd van opkijken als Stoffel het een aantal teams knap lastig kan maken en de gestaag stijgende lijn van die Honda motor volgend jaar vruchten afwerpt.
En volgend jaar zijn er voldoende aanpassingen aan de vormgeving van de wagen om het veld goed overhoop te gooien. Hangt er deels van af welke teams als eerste aan de ontwikkeling zijn begonnen. Al heeft Mercedes dankzij zijn voorsprong vandaag daar ook al het voordeel dat ze heel vroeg zijn kunnen beginnen met ontwikkeling voor 2017 (Brawn won in 2009 omdat Honda in 2008 geen geld en tijd meer stak in de wagen van 2008 maar alles had ingezet op de wijzigingen voor 2009).
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Niet volgens Live timing.. was op SS.Blokker_1999 schreef op zondag 04 september 2016 @ 17:51:
[...]
Die snelle ronde van Alonso werd neergezet op gele softs, ipv rode supersofts.
Edit: Ricardo vind dat 😋
http://www.skysports.com/...rdos-overtake-of-the-year
[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 04-09-2016 19:24 ]
Ik las het ook en /bah... Daarnaast op twitter stond ook dit :Barfman schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:19:
Bij skysports vinden ze de actie van Ricardo op Botas de inhaalactie van het jaar 2016 🙄 Gaat die zender nou zo snel achteruit, of hebben ze gelijk?
Edit: Ricardo vind dat 😋
http://www.skysports.com/...rdos-overtake-of-the-year
Do you @CroftyF1 think @Max33Verstappen should learn from @ValtteriBottas on how to defend & be fair in an overtaking situation?
#AskCrofty @Agent_4Seven For me, Valteri showed exactly how to defend today. Didn't make it easy, was respectful to Daniel Ricciardo
Serieus... Het was gewoon een open deur...
Hij had deze move dus niet bij iedereen op deze manier geprobeerd.
ik snap niet helemaal waar jij de consternatie vandaan haalt? ik lees al minimaal 3 pagina's geen woord over Ocon?Smultie schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:55:
Euhm, wat is er met de moeder van Ocon? Krijg er niks over gevonden op internet, dus snap de consternatie hierboven niet zo...
Inmiddels staat er het volgende:Gh0stw4lk3r schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:04:
[...]
ik snap niet helemaal waar jij de consternatie vandaan haalt? ik lees al minimaal 3 pagina's geen woord over Ocon?
*knip* ja dus.
*knip* doe eens niet.
https://my.mixtape.moe/xkftad.mp4The_Scarabial schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:12:
Dit keer de race niet kunnen kijken, wil wel graag de inhaalacties van RIC en VES even terugkijken, maar kan ze nog niet vinden. Iemand toevallig een linkje gespot ergens?
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1