alles kan off-topic
Je had de eerste 10 seconden van de race moeten zien. Overigens was dat dan ook alles dat je had moeten zienDaniëlWW2 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:10:
Wait whut, hoe is Rosberg voorbij Hamilton? Andere bandenstrategie?
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 41% gewijzigd door Heijmenberg99 op 04-09-2016 15:14 ]
Perez zag hem niet aankomenMichielgb schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:13:
Mooi dat BOT 'm aan zag komen en in z'n lijn bleef
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Psn: stone-face-lock

Ga maar rustig maar niet al te veel door over Bob Ross.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat ver al bestond.tommiboy96 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:14:
Weet iemand eigenlijk waarom het VES is en niet VER bij Vertappen? (Ik verveel.me vandaar deze vraag)
Vergne was Ver dacht ik.tommiboy96 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:14:
Weet iemand eigenlijk waarom het VES is en niet VER bij Vertappen? (Ik verveel.me vandaar deze vraag)
Iets met een Vergne uit een vergne verleden.tommiboy96 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:14:
VER is/was al in gebruik door Vergnetommiboy96 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:14:
[ Voor 17% gewijzigd door Juncto op 04-09-2016 15:16 ]
Arme vent, ik hoop dat hij niet lang geleden heeft.Juncto schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:15:
ver was al vergeven :-)
alles kan off-topic
https://streamable.com/mnfx
[ Voor 30% gewijzigd door Badeend op 04-09-2016 15:16 ]
Volgens mij mogen ze alleen maar achternamen gebruiken. Correct me if im wrongAnkona schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:16:
Waarom is het dan niet gewoon MAX?
Are you a one or a zero
210667
Die gaan we nog vaak zien. Het enige opwindende in de hele race..RoD schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:14:
Bam, VES knalt even voorbij PER. Zo zien we toch nog wat leuks
Alonso niet.alwaysleft schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:16:
Max Verstappen, Ricciardo, Hamilton en Alonso zijn toch echt DE racers van het huidige F1 veld. Vettel af en toe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lacht ie alleen maar of zegt ie nog wat?Badeend schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:16:
Een lachende Alonso:
https://streamable.com/mnfx
BREAKING: Maldonado set to replace Magnussen for the last ten laps to keep people watching.
Jawel hoor. Geef die man een top auto en hij rijd gelijke tijden zoals Hamilton. Van overtuigd.
Dan doe je die van RIC te kort210667 schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:17:
[...]
Die gaan we nog vaak zien. Het enige opwindende in de hele race..

Niet helemaal. Volledige voornamen kan ik me niet herinneren, maar je had een tijdje msc en rsc rondrijden.iTeV schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:16:
[...]
Volgens mij mogen ze alleen maar achternamen gebruiken. Correct me if im wrong
Een gele? Rode? of gebeurt er nog steeds niets?Juncto schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:19:
Mensen, wakker worden, zometeen een ventje met een vlag
alles kan off-topic
Ben serieus benieuwd wat een eventuele nieuwe eigenaar van de F1 hier aan gaat doen. Races zoals dit zijn funest voor deze kostbare sport...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mijn vote heeft hij ook!Odessa schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:21:
Alonso driver of the day voor mij... Heeft mij laten lachen
-
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ricciardo.sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:20:
Driver of the Day wordt vandaag een moeilijke keuze.
Dan, maar inderdaad.Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:22:
Ric 10 sec sneller als Max ?
Voelde anders als een eeuwigheidShva schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:22:
Monza mag nie lang duren 😁
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
cuveren bedoel je?RiCk schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:23:
Woord van de dag is in ieder geval 'coveren' (Olav's woord van de dag.....)

meest spannende van de hele race..
Nu op naar letterlijk een mooi podium..
En waarschijnlijk een HAM die nu eens niet gaat zeggen dat hij het publiek, god, zijn hond en auto het meest geweldige op de wereld vind..
[ Voor 31% gewijzigd door nachtnet op 04-09-2016 15:25 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Shva op 04-09-2016 15:25 ]

Smiling as the shit comes down...
Ferrari, dat is het enige.ScrooLoose schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:25:
Saaie race zoals zo vaak op Monza, geen idee waarom deze race zo populair is.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Had je tenminste wel wat te doenBlitzdoctor schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:26:
Mijn dochter van 2 sloeg tijdens de race per ongeluk een glas om, wat resulteerde in een tafel vol microscopische glasscherven. Dat was nog het spannendste moment van de race
Best of the rest, feitelijk heeft ook Vettel de race gewonnen.
Waiting on the world to change
Dus dan rijden ze allemaal lift n coast op KERS rond tot in de eeuwigheid..?MazeWing schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:27:
Zou zouden gewoon de hele F1 op de schop moeten gooien. Geen maximaal aantal rondjes, maar gewoon maximaal 3 setjes banden en de persoon die de meeste rondjes (bij gelijk = de snelste de winnaar) en een minimale gemiddelde snelheid.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die zat al op Twitter en Facebook...Odessa schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:29:
Wow lekker Duits lullen met elkaar...leuk voor HAM
10 second bedtijd penalty?Blitzdoctor schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:26:
Mijn dochter van 2 sloeg tijdens de race per ongeluk een glas om, wat resulteerde in een tafel vol microscopische glasscherven. Dat was nog het spannendste moment van de race
Als ie gezellig mee zou doen zouden ze vast wel Engels praten. Maar hij stelt zich altijd zo lekker gezellig op.Odessa schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:29:
Wow lekker Duits lullen met elkaar...leuk voor HAM
Nee, dat klinkt zeer belachelijk.MazeWing schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:27:
Zou zouden gewoon de hele F1 op de schop moeten gooien. Geen maximaal aantal rondjes, maar gewoon maximaal 3 setjes banden en de persoon die de meeste rondjes (bij gelijk = de snelste de winnaar) en een minimale gemiddelde snelheid.
...
LOLWUT!?MazeWing schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:27:
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1