hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
[ Voor 62% gewijzigd door Luxicon op 04-09-2016 20:54 ]
...
Die opmerking die weggeknipt is was dusdanig denigrerend en niet ter zaken doende voor de moeder van Ocon en Ocon zelf dat het begrijpelijk is dat er in gegrepen werd. Dat is alles wat erover te vertellen valt. Commentaar geven, zelfs negatief, is leuk maar hou het wel op een nette manier en in nette bewoordingen. En dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.Formula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:44:
Waarom wordt alles weggeknipt laat iemand zijn mening
"When you grow up your heart dies"
http://nos.nl/artikel/212...door-ophef-deze-week.html
Het is nog maar de vraag of Max daar ook maar iets van heeft gelezen of meegekregen. Max heeft natuurlijk wel vragen van journalisten moeten beantwoorden maar ik geloof nooit dat dat grote van invloed is geweest op de start van deze race.
Als dat zo is, vind ik het helemaal schandalig van de NOS!sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:20:
Dat heeft Jan Lammers helemaal niet gezegd. Dat zijn de woorden van de presentator en daar hebben ze een leuk kop omheen gebouwd. Die gast legt Jan Lammers gewoon woorden in de mond. Jan Lammers zegt alleen maar dat er ophef is geweest over de acties van Max en dat er afgelopen week een domino-effect aan meningen is geuit.
Het is nog maar de vraag of Max daar ook maar iets van heeft gelezen of meegekregen. Max heeft natuurlijk wel vragen van journalisten moeten beantwoorden maar ik geloof nooit dat dat grote van invloed is geweest op de start van deze race.
Pixel 9 Pro XL
Misschien verband?
Kijk het filmpje in je eigen post maar eens.bvbal79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:25:
[...]
Als dat zo is, vind ik het helemaal schandalig van de NOS!
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 21:34 ]
NOS is de laatste tijd nogal bezig met kwatsnieuws, het begint onderhand een clickbait-clubje te worden. Geldt overigens niet voor F1, maar voor tig andere sporten en ander nieuws. Alsof ze bang zijn voor hun concurrerende nieuwssites.bvbal79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:25:
[...]
Als dat zo is, vind ik het helemaal schandalig van de NOS!

ga niet nog een filmpje kijken als er al tekst staat.....sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:31:
[...]
Kijk het filmpje in je eigen post maar eens.
bron? (niet voor die poepert maar voor die 15 pk?)dave1972 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:29:
Denk dat max zn poepert afveegt met wat men vindtdie rijdt gewoon zn race, slechte start, so be it. Volgende race weer 15 pk erbij das goed nieuws
Ik weet nooit zo goed wat ik van f1today moet denken
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 04-09-2016 22:12 ]
De berichten altijd met een emmer zout nemenbvbal79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:12:
[...]
Ik weet nooit zo goed wat ik van f1today moet denken. Kan het nog op geen andere site terugvinden.
-
Het bericht staat ook op de site van verstappen zelf http://www.verstappen.nl/nl/article/9893/bvbal79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:12:
[...]
Ik weet nooit zo goed wat ik van f1today moet denken. Kan het nog op geen andere site terugvinden.
Dan zal het toch wel zo zijn
De transfer van Verstappen hadden ze ook als eerste goed, dus soms gaat het goedbvbal79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:12:
[...]
YouTube: 2016 Italy Post Race Helmut Marko
De NOS heeft zich altijd op sporten gestort zoals voetbal of wielrennen, waarbij de sporter in kwestie wel verantwoordelijk is wanneer resultaten uitblijven. Die 'hele dure dinky toys' zoals d'r NOS de F1 tot voor kort noemde heeft ook een technisch component, wat helaas wat complexer zal zijn dan een lekker band, een kromme velg of een gebroken ketting, zoals de anti stall software.Tethtoril schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:30:
NOS heeft geen uitzendrechten..
Misschien verband?
Denk wel dat ze zich achter hun oren krabben met de huidige successen van Max Verstappen. Viel me op dat er ineens ook aandacht was voor Verschoor en de Vries op kanalen die het anders nooit over de opstapklasses hebben.
Het is waarschijnlijk wel de enige die in aanmerking komt de voor DotD verkiezing? Zou zo niet weten wie er nog meer voor in aanmerking zou komen deze race. Lastig kiezen met al dat spektakel wat we te zien hebben gekregen vandaag. 😉MailMan schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:44:
Over die move van Ric: respect dat hij het durft en hem goed neerzet voor de bocht. Maar 'move of the year/season' zoals op Sky gezegd werd? Hij reed op SS vs de S van Bottas die ook nog ietsje ouder waren. Daarnaast vind ik dus dat Bottas het echt heel heel makkelijk laat gebeuren. Het gaat om plek 5 met nog een paar rondjes te gaan! Geen enkele intentie om te verdedigen lijkt wel. Slap en saai.
Testing, one, two ...
Geschreven tekst brengt niet alles goed over. Wat dat betreft zeggen beelden veel meer dan duizend woorden.bvbal79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:46:
[...]
ga niet nog een filmpje kijken als er al tekst staat.....
Knap als die meedoet voor beste inhaalactie van het Formule 1 seizoengrolle schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:31:
"inhaal actie van het seizoen"
Behoorlijk off topic maar ik vind deze toch beter :
[afbeelding]
Verder kun je het plaatje linken, maar ik denk dat de meesten dan nog geen idee hebben waar je het over hebt. Een video is wat dat betreft handiger.
Anyways, ik vond het ook zwaar overdreven. Bottas laat de deur open staan, Ricciardo doet een divebomb en vervolgens verslikt Bottas zich ook nog eens op de 2e kurbstone. Belabberd verdedigd zou ik het eerder willen noemen. Dan vond ik Bottas die even 2 man inhaalt in dezelfde bocht nog beter. Of de actie van Verstappen vorig weekend bij Pouhon buitenom bij Grojean. Nee, er komt veel in aanmerking voor Overtake of the Year, maar ik zou het erg jammer vinden als deze het gaat worden. Heel bijzonder is ie niet en bovendien vind ik het raar dat men hier dan zo hysterisch over doet en andere inhaalacties als gevaarlijk beticht. Als dit Max zou zijn, dan had men hem een penalty willen geven
De FIA overtake of the year gaat toch over alle (FIA) raceklasses? Max heeft hem twee keer op rij gewonnen. Vorig jaar natuurlijk voor de actie in Blanchimont in de F1, maar het jaar ervoor ook voor zijn actie in Imola in de Formula 3. Volgens mij was er vorig jaar ook een nominatie uit de rallysport.Martinspire schreef op maandag 05 september 2016 @ 00:11:
[...]
Knap als die meedoet voor beste inhaalactie van het Formule 1 seizoen
Verder kun je het plaatje linken, maar ik denk dat de meesten dan nog geen idee hebben waar je het over hebt. Een video is wat dat betreft handiger.
Anyways, ik vond het ook zwaar overdreven. Bottas laat de deur open staan, Ricciardo doet een divebomb en vervolgens verslikt Bottas zich ook nog eens op de 2e kurbstone. Belabberd verdedigd zou ik het eerder willen noemen. Dan vond ik Bottas die even 2 man inhaalt in dezelfde bocht nog beter. Of de actie van Verstappen vorig weekend bij Pouhon buitenom bij Grojean. Nee, er komt veel in aanmerking voor Overtake of the Year, maar ik zou het erg jammer vinden als deze het gaat worden. Heel bijzonder is ie niet en bovendien vind ik het raar dat men hier dan zo hysterisch over doet en andere inhaalacties als gevaarlijk beticht. Als dit Max zou zijn, dan had men hem een penalty willen geven
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
De uiteindelijke verkiezing wel, maar volgens mij mag elke sport zo zijn inhaalactie bijdragen wat dan in principe overtake of the year is in die categorie. Dat bedoelde ik meerATS schreef op maandag 05 september 2016 @ 07:01:
[...]
De FIA overtake of the year gaat toch over alle (FIA) raceklasses? Max heeft hem twee keer op rij gewonnen. Vorig jaar natuurlijk voor de actie in Blanchimont in de F1, maar het jaar ervoor ook voor zijn actie in Imola in de Formula 3. Volgens mij was er vorig jaar ook een nominatie uit de rallysport.
210667
Je moet toch wat om het topic nog even gaande te houden! Over de race ben je snel uitgeluld.bvbal79 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:31:
Gaan we nu discussieren over de mening van Martin Brundle..of het wel of niet de overtake of the year is?
210667 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:41:
[...]
Je moet toch wat om het topic nog even gaande te houden! Over de race ben je snel uitgeluld.
Zoals ik het hier lees lijkt het wel of de FIA het al genomineerd heeft, terwijl ik het bericht op Sky lees als een mening van Brundle
Brundle was de aanzet in mijn post, maar ging me meer over de 'wow' factor van de inhaalactie, en ook in relatie tot de discussie van de afgelopen week over hoe te verdedigen.bvbal79 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:31:
Gaan we nu discussieren over de mening van Martin Brundle..of het wel of niet de overtake of the year is?
Ook de dubbele inhaalactie (van Bottas?) tegenover een TR en een Mclaren (twijfel of het die waren) binnendoor vond ik niet zo bijzonder als er zo weinig verdedigd wordt. Zag er bijna uit als een Free Practise manouvre om clean air te krijgen.
Ben wel benieuwd wat er gezegd was als Max dit gedaan had... Waarschijnlijk was het dan een gevaarlijke actie geweest die alleen kon omdat Bottas de ruimte gaf.MailMan schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:07:
[...]
Brundle was de aanzet in mijn post, maar ging me meer over de 'wow' factor van de inhaalactie, en ook in relatie tot de discussie van de afgelopen week over hoe te verdedigen.
Ook de dubbele inhaalactie (van Bottas?) tegenover een TR en een Mclaren (twijfel of het die waren) binnendoor vond ik niet zo bijzonder als er zo weinig verdedigd wordt. Zag er bijna uit als een Free Practise manouvre om clean air te krijgen.
Wat dat betreft lijkt de stemming bij Sky wel omgeslagen aangaande Max, van het nieuwe wonderkind naar de nieuwe Maldonado.
Volgens een aantal hoge heren een softwarefout.Bigfoot schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:17:
Is er al wat meer bekend over de slechte start van Max? Hoe kon het dat zijn auto in de " anti-stall modus" ging?
Vond de waardering ook erg laag voor Max in de punten die Sky gaf. Hij zou z'n start verprutst hebben (kan ik inkomen maar kan ook electronica zijn geweest) net als Lewis en een saaie race hebben gereden en daarom een zesje. Ik denk dat Red Bull gemaximaliseerd heeft, het circuit gewoon oersaai is en er eigenlijk helemaal niemand opviel gisteren. Als je dan Rosberg een 8,5 geeft, Lewis een 8 (????) en Max een 6 ben je wel erg gekleurd. Ze verliezen een beetje hun geloofwaardigheid bij Sky. Wij een oranje bril...misschien maar bij Sky....Ben wel benieuwd wat er gezegd was als Max dit gedaan had... Waarschijnlijk was het dan een gevaarlijke actie geweest die alleen kon omdat Bottas de ruimte gaf.
Wat dat betreft lijkt de stemming bij Sky wel omgeslagen aangaande Max, van het nieuwe wonderkind naar de nieuwe Maldonado.
PSN: dennisvandenb
denk dat P6 wel mogelijk was dan...StealthyPeanut schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:37:
Jammer van zijn langzame start! Maar anders was er niet heel veel meer mogelijk geweest denk ik dan P7. Wellicht nog kunnen strijden met RIC, maar voor nu gewoon de schade beperken en op naar Singapore.
Tja...Sky is er niet gemaakt voor Max. En die cijfers zijn toch maar een eigen dingetje. Net als de voetbalcijfers in de krant. zolang het een dedicated F1 zender is blijf ik het toch maar volgenDvdberg schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:40:
[...]
Vond de waardering ook erg laag voor Max in de punten die Sky gaf. Hij zou z'n start verprutst hebben (kan ik inkomen maar kan ook electronica zijn geweest) net als Lewis en een saaie race hebben gereden en daarom een zesje. Ik denk dat Red Bull gemaximaliseerd heeft, het circuit gewoon oersaai is en er eigenlijk helemaal niemand opviel gisteren. Als je dan Rosberg een 8,5 geeft, Lewis een 8 (????) en Max een 6 ben je wel erg gekleurd. Ze verliezen een beetje hun geloofwaardigheid bij Sky. Wij een oranje bril...misschien maar bij Sky....
Denk dat ik misschien naar Channel 4 ga volgende week met DC en Eddie.
Als dat al spectaculair is, dan zijn we wel ver gezakt. Ik zie het als een normale inhaalactie
Edit: Bottas ipv Massa

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 05-09-2016 11:10 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
geen idee...hij was wrs spectaculair omdat Ric Massa nooit inhaalde?Hackus schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:51:
Wat is er zo speciaal aan de inhaalactie van Ric op Massa ?
Als dat al spectaculair is, dan zijn we wel ver gezakt. Ik zie het als een normale inhaalactie
Ik begin sowieso wel te balen van dat gezeik over o.a. Max. De start was een technisch (probleem) en
dit circuit ligt de RB auto's niet, dan zie je nog het verschil met Ferrari en Mercedes. Ik vind het al mooi dat ze zo meekomen en op sommige circuits wel voor een podium kunnen strijden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lewis heeft een 7,5 op het moment dat ik keek maar goed.Dvdberg schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:40:
[...]
Vond de waardering ook erg laag voor Max in de punten die Sky gaf. Hij zou z'n start verprutst hebben (kan ik inkomen maar kan ook electronica zijn geweest) net als Lewis en een saaie race hebben gereden en daarom een zesje. Ik denk dat Red Bull gemaximaliseerd heeft, het circuit gewoon oersaai is en er eigenlijk helemaal niemand opviel gisteren. Als je dan Rosberg een 8,5 geeft, Lewis een 8 (????) en Max een 6 ben je wel erg gekleurd. Ze verliezen een beetje hun geloofwaardigheid bij Sky. Wij een oranje bril...misschien maar bij Sky....
Wat nog mooier is, Gut die bij de start van P10 naar p21 viel en teruggevochten heeft naar P13 of 14 krijgt nog een hoger cijfer dan max. Die gasten van Sky zijn gewoon enorm Bias op het moment, max word hard afgerekend op zijn start maar de rest komt er mee weg qua cijfer. nou hecht ik niet zo veel waarde aan dit soort dingen maar dit is wel een van de reden waarom ik zo min mogelijk naar sky kijk.
Volgens marko was het iedergeval niet de schuld van max, dus dan zal het na mijn idee dan een software fout moeten zijn geweest.Bigfoot schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:17:
Is er al wat meer bekend over de slechte start van Max? Hoe kon het dat zijn auto in de " anti-stall modus" ging?
Was uit mijn hoofd. En inderdaad de cijfers boeien niet maar als ze het dan toch zo opschrijven dan lees ik het en het geeft voor mij helder aan hoe 'objectief' er gekeken wordt.Martin0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:59:
[...]
Lewis heeft een 7,5 op het moment dat ik keek maar goed.
En dan die voorspelbare, maar eigenlijk veel te laat ingezette(dive bomb anyone...), inhaalmaneuvre van Ricciardo als inhaal-actie van het jaar bestempelen. Bottas moest echt behoorlijk uitwijken. De inhaal-actie van Max was dan interessanter. Of die van volgens mij Bottas in curva grande bij twee auto's...(weet niet zeker meer of hij het was).
Nee dan MotoGP idd. Was erg spannend!!
Overdrijven is een kunst die soms hier wel heel goed wordt uitgevoerd.Dvdberg schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:07:
[...]
Was uit mijn hoofd. En inderdaad de cijfers boeien niet maar als ze het dan toch zo opschrijven dan lees ik het en het geeft voor mij helder aan hoe 'objectief' er gekeken wordt.
En dan die voorspelbare, maar eigenlijk veel te laat ingezette(dive bomb anyone...), inhaalmaneuvre van Ricciardo als inhaal-actie van het jaar bestempelen. Bottas moest echt behoorlijk uitwijken. De inhaal-actie van Max was dan interessanter. Of die van volgens mij Bottas in curva grande bij twee auto's...(weet niet zeker meer of hij het was).
Nee dan MotoGP idd. Was erg spannend!!
Inhaalactie van Ric voorspelbaar?....muah, anders had Bottas hem allang gepareerd toch?
te laat ingezet?...muah, Ric haalde de bocht toch prima met zelf gewoon de apex van de bocht halen?
Bottas utiwijken?....muah Bottas bleef gewoon keurig tussen de witten lijnen van de baan toch?
De inhaalactie van Max was interessanter?....dat hangt vanaf hoe je het bekijkt...alles is interessanter zoals jij de inhaalactie van Ric schets
Maar ik vond de Max actie wel de beste van de dag, geen DRS!
Alleen is de volgende race die channel 4 live uitzendt pas Maleisië eind september, dus dat gaat em niet wordenRonaldMcDonald schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:50:
Ik ben een trouwe Sky kijker maar heb met dit weekend ook een beetje zitten opvreten mbt het commentaar, niet perse op Max maar in zijn totaliteit.
Denk dat ik misschien naar Channel 4 ga volgende week met DC en Eddie.
Heb een zak chips, een bak ijs, 2 koffie en een redbull verschalkt, waarmee ik het net kon redden.mystic schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:43:
[...]
hé, toevallig! ik viel bij ronde 14 in slaap en 2 ronden voor het einde werd ik weer wakkerik geloof niet dat ik heel veel heb gemist helaas.
Ook de live-timing ernaast in de gaten houden om jezelf bezig te houden.
Haha...met je eens...iets te dik aangezet....Overdrijven is een kunst die soms hier wel heel goed wordt uitgevoerd.
Inhaalactie van Ric voorspelbaar?....muah, anders had Bottas hem allang gepareerd toch?
...
Als je dan gisteren het gebakkelei van Marquez en Rossi weer ziet bij MotoGP... Ik hoop dat Singapore weer wat meer spanning brengt.
Damned, is dat verhaal nog steeds aan de orde, dat ze geen licentie op alle races hebben? Hoop dat dat met het vertrek van Bernie ook gaat verdwijnen.Sv3n schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:18:
[...]
Alleen is de volgende race die channel 4 live uitzendt pas Maleisië eind september, dus dat gaat em niet worden
Nee het wordt alleen maar erger: https://www.theguardian.c...rights-to-all-formula-oneRonaldMcDonald schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:49:
[...]
Damned, is dat verhaal nog steeds aan de orde, dat ze geen licentie op alle races hebben? Hoop dat dat met het vertrek van Bernie ook gaat verdwijnen.
Vanaf 2019 in de UK alleen nog maar op SKY, hopelijk woon ik tegen die tijd niet meer in de UK zodat ik nog kan kijken zonder een achterlijk duur SKY abbo te nemen.
/offtopic
Welke actie bedoel je? Op Perez?bvbal79 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:18:
[...]
Maar ik vond de Max actie wel de beste van de dag, geen DRS!
Dat rechte stuk na lesmos is wel degelijk een DRS zone.
UHm....lag jij te pitten toen? perez werd ingehaald voor/in Varianta della RoggiaMikeyMan schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:14:
[...]
Welke actie bedoel je? Op Perez?
Inhaalactie na Grote Bocht verwacht ik.MikeyMan schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:14:
[...]
Testing, one, two ...
Check even het kaartje van Monza....voor de namen van de bochten en de plek waar Max Perez voorbij gingMikeyMan schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:18:
Ja, en het stuk daarvoor is een drs zone... Na lesmos dus.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 05-09-2016 12:20 ]
Idd zeg, had helemaal gemist dat daar ook zo'n grote uitloopstrook was. I stand corrected.
[ Voor 51% gewijzigd door MikeyMan op 05-09-2016 12:24 ]
http://www.ziggosporttota...a87fa21044b9c15d-mp4.html
Perez zag 'm niet komen lijkt het.
210667
Dan is die Perez echt blind. Vanaf de eerste chicane waar de aanval van Verstappen ingehouden werd zit Verstappen anderhalve autolengte achter Perez. Dat zou toch op moeten vallen. Denk dat Perez m zelfs wel had kunnen horen..Exocet schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:40:
Hier de video :
Beide acties, die van Ricciardo en Verstappen nog eens goed bekeken. Zit niet echt significant veel verschil in.
De actie van Button in de chicane mocht er ook zijn. Dat Sky die niet heeft gekozen als aktie van het seizoen valt mij erg tegen van die gasten. Uiteindelijk is Button ook een brit..
Zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze bij Sky al zoveel geniale inhaalakties van Verstappen hebben gezien, dat ze het als normaal zijn gaan beschouwen als Verstappen iemand inhaalt
[ Voor 9% gewijzigd door 210667 op 05-09-2016 13:08 ]
DRS had waarschijnlijk ook niet heel erg veel gescheelt, ze reden al praktisch zonder vleugel.MikeyMan schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:14:
[...]
Nop, de inhaal actie was zonder DRS, eerder juist met vol op de rem (tegenover gestelde xd).sjaool schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:14:
[...]
DRS had waarschijnlijk ook niet heel erg veel gescheelt, ze reden al praktisch zonder vleugel.
Max remde gewoon lekker laat en nam de bocht eerder, waar Perez heen ging, tsja zag wel vaag uit. Hij kon achter Max de bocht nemen maar dan zou die heel veel snelheid verliezen (dan moest Pereze nog meer op de rem), hij koos dus voor de snelste / langste weg en dat was gewoon rechtdoor vliegen ipv naar links de bocht in.
Of hij dacht shit daar komt die stier weer, aan de kant, hop de berm in xd
Imola brengt ook niet altijd spektakel, maar in ieder geval meer dan een circuit met 6 bochten waar iedereen bij elkaar wegrijdt na de eerste rondes. Doet me denken aan het oude Hockenheim. Dan toch liever de GP Italy naar Imola.
Historie? Zeker weten. Leuke race? Neen.
Que?Exocet schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:40:
Hier de video :
Hoe kan Perez Verstappen daar niet gezien hebben.
Dat hij wellicht daar geen inhaalactie verwacht kan ik nog inkomen. Als je daar de wagen achter je nog niet opgemerkt hebt dan heb je niets te zoeken in F1.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Natuurlijk zag Perez hem komen, Perez ging er niet vanuit dat Max zijn wagen zo laat op de rem zou gooien en die bocht snel zou nemen.Saffie_time schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:38:
[...]
Que?
Hoe kan Perez Verstappen daar niet gezien hebben.
Dat hij wellicht daar geen inhaalactie verwacht kan ik nog inkomen. Als je daar de wagen achter je nog niet opgemerkt hebt dan heb je niets te zoeken in F1.
De vorige bocht bleef Max netjes erachter, waarschijnlijk dacht Perez dat Max dat bij deze bocht weer zou doen. Perez ging al redelijk laat op de rem, Max nog later.
Dat is toch wel de klasse van Max. Ze weten allemaal dat hij erg laat kan remmen, en toch laten ze zich nog steeds door hem verrassen.LopendeVogel schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:47:
[...]
Natuurlijk zag Perez hem komen, Perez ging er niet vanuit dat Max zijn wagen zo laat op de rem zou gooien en die bocht snel zou nemen.
De vorige bocht bleef Max netjes erachter, waarschijnlijk dacht Perez dat Max dat bij deze bocht weer zou doen. Perez ging al redelijk laat op de rem, Max nog later.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Tsja of Perez dacht van Max gaat het niet proberen, of Perez dacht: als ik het gat dicht, dan ziet Max daar toch wel een gaatje in en wie weet waar het dan heen gegaan was..SnowDude schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:51:
[...]
Dat is toch wel de klasse van Max. Ze weten allemaal dat hij erg laat kan remmen, en toch laten ze zich nog steeds door hem verrassen.
Ik weet het niet, misschien handig als Perez het zelf even verteld xd

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En als Ricciardo hetzelfde doet bij Bottas, dan is het in ieder geval geen wereldactie, eigenlijk de gewoonste zaak van de wereld...en eigenlijk Bottas zijn schuldSnowDude schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:51:
[...]
Dat is toch wel de klasse van Max. Ze weten allemaal dat hij erg laat kan remmen, en toch laten ze zich nog steeds door hem verrassen.
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 05-09-2016 14:33 ]
Eens, was erg saai, zit er weer op.StealthyPeanut schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:35:
Wat een ongelofelijke saaie race was het trouwens. Zoals eigenlijk elke Monza-race die ik me kan herinneren (behalve 2000, maar dat kwam door die gigacrash).
Imola brengt ook niet altijd spektakel, maar in ieder geval meer dan een circuit met 6 bochten waar iedereen bij elkaar wegrijdt na de eerste rondes. Doet me denken aan het oude Hockenheim. Dan toch liever de GP Italy naar Imola.
Inpakken en op naar singapore, die race heb ik nog nooit gezien, dus ik ben
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wil je me even geen woorden in de mond leggen, ik heb niets gezegd over de actie van RIC op BOT.bvbal79 schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:33:
[...]
En als Ricciardo hetzelfde doet bij Bottas, dan is het in ieder geval geen wereldactie, eigenlijk de gewoonste zaak van de wereld...en eigenlijk Bottas zijn schuld
Maar persoonlijk vind ik een actie zonder DRS wel altijd mooier dan een actie met DRS.
Nee inderdaad, zo was het ook niet bedoeld, maar was meer in het algemeen hoe hier over gedacht wordt.SnowDude schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:39:
[...]
Wil je me even geen woorden in de mond leggen, ik heb niets gezegd over de actie van RIC op BOT.
Maar persoonlijk vind ik een actie zonder DRS wel altijd mooier dan een actie met DRS.
Vroeger was Monza leuk omdat het samen met Hockenheim het enige circuit was waar F1-wagens harder dan 300km/h gingen. Dat en het feit dat auto's destijds verre van betrouwbaar waren (met gigantische ploffen/rookwolken als gevolg) was Monza altijd leuk om te kijken.StealthyPeanut schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:35:
Wat een ongelofelijke saaie race was het trouwens. Zoals eigenlijk elke Monza-race die ik me kan herinneren (behalve 2000, maar dat kwam door die gigacrash).
210667
En dat noemt men nu veralgemeniseren. En als men er algemeen zo over denkt, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten. In mijn optiek waren beide akties niet zo byzonder. . En vooral zeker geen akties van het jaar.bvbal79 schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:42:
[...]
..., maar was meer in het algemeen hoe hier over gedacht wordt.
Geef wel toe dat ik het hen niet zo snel nadoe/na zal doen.
Tja...daar ben ik het niet mee eens dat als er ergens een groep het eens is dat er een kern van waarheid moet zitten. Zat voorbeelden...210667 schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:31:
[...]
En dat noemt men nu veralgemeniseren. En als men er algemeen zo over denkt, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten. In mijn optiek waren beide akties niet zo byzonder. . En vooral zeker geen akties van het jaar.
Geef wel toe dat ik het hen niet zo snel nadoe/na zal doen.
Was in Monza zo om het gebrek aan PK te compenseren, dadelijk in Singapore zijn ze gewoon weer het 2de team achter MercedesThe_Scarabial schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:37:
wat me vaak opvalt bij de Redbulls dat ze met heel veel rake altijd rijden tov. andere teams
Volgens mij moet je even opzoeken wat rake isalwaysleft schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:49:
[...]
Was in Monza zo om het gebrek aan PK te compenseren, dadelijk in Singapore zijn ze gewoon weer het 2de team achter Mercedes
(Rake heeft namelijk niks met PK's te maken
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 05-09-2016 22:47 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
doet er iemand op YouTube even een repost van 2015 plaatsen onder de 2016 noemer...
[ Voor 75% gewijzigd door nachtnet op 05-09-2016 22:55 . Reden: paddock pass 2015 ipv 2016 ]
nachtnet schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:53:
Strike that..
doet er iemand op YouTube even een repost van 2015 plaatsen onder de 2016 noemer...
Haha tijdens het 'momentje' .. die interactie met Steve Jones. Geweldig.
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2016 11:11 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan ook gewoon melden wat Rake is...YakuzA schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:46:
[...]
Volgens mij moet je even opzoeken wat rake is
(Rake heeft namelijk niks met PK's te maken)
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Lange uitleg: http://www.formula1-dictionary.net/rake_angle.htmlGé Brander schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:12:
[...]
Je kan ook gewoon melden wat Rake is...
Korte uitleg:
Achterkant van de auto staat hoger, waardoor er meer lucht onder de diffuser zit om mee te spelen voor meer downforce. (De hoogte van de diffuser t.o.v. de grondplaat ligt namelijk vast in de regels, niet de afstand van diffuser tot de grond)
Voorkant van de auto zit lager, waardoor de voorvleugel meer profijt kan trekken van 'ground effect'.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is dat niet terecht dan? Domineerde de hele race, geen foutje gemaakt en ook nog eens wat onverwachts op het podium.
Gezien de rest van de wedstrijd, kan ik ook niemand anders bedenken die het anders verdiend. Bovendien was het eigenlijk toch nog wel tijd want hij presteert dit seizoen toch wel erg goed (zeker ook als Hamilton het laat afweten). Volgens mij heeft Hamilton hem ook nog niet, dus dat gaat hem toch wel dwars zitten denk ik. En voor het kampioenschap is deze uitslag ook wel prima. Lijkt er gewoon op dat we tot het eind doorgaan om te weten wie er kampioen wordt. Lijkt mij de meest ideale uitkomst?
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 06-09-2016 17:52 ]
Voor de mensen die het gemist hebben, kijk maar even wat max doet met de mic op 1:00 en de reactie van de presentator in het blauwRivanov schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:10:
Was deze al voorbij gekomen? Zoja, excuses.
[video]
Haha tijdens het 'momentje' .. die interactie met Steve Jones. Geweldig.
Had het gezien maar vind het niet echt duidelijk of Max het bewust doet.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:11:
[...]
Voor de mensen die het gemist hebben, kijk maar even wat max doet met de mic op 1:00 en de reactie van de presentator in het blauw
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
aan de reactie te zien van die reporter en max zelf, wist ie dondersgoed dat ie een "wanker" deed...Help!!!! schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:17:
[...]
Had het gezien maar vind het niet echt duidelijk of Max het bewust doet.
Edit: Ik moest tijdens F1 fans only wel lachen om Vettel die een draadje had gemist. Dat had ik nog niet gezien.
[ Voor 70% gewijzigd door TheBrut3 op 06-09-2016 20:28 ]
[YouTube: https://youtu.be/BejVBSvtxEE]
[YouTube: https://youtu.be/lFmvz9_YDjQ]
[YouTube: https://youtu.be/BYQkzqCjktM]
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2016 20:48 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee. Helemaal niet.albino71 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:38:
Was deze al gepost?
Zelfs niet een aantal berichten terug.
Idd, de vraag is: waarom?Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:58:
[...]
aan de reactie te zien van die reporter en max zelf, wist ie dondersgoed dat ie een "wanker" deed...
Omdat Max er een beetje klaar mee is en hij ook wel snapt dat ze dit soort vragen stellen om de kijkers te pleasen (tenminste, op het einde vraagt Max ook aan Eddie wat er met hem aan de hand is en of hij deze vraag stelt voor de kijkers ..)
Excuus, gemistCreativeS schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:45:
[...]
Nee. Helemaal niet.
Zelfs niet een aantal berichten terug.
Ander vraagje...
Hier een vreemd moment op 0.53.
Bernie krijgt een kus van een voor mij onbekende persoon en daarna een paar tikjes op de wang.
Hij laat daarmee duidelijk de dominantie tov Bernie zien en Bernie kijkt niet blij.
Wie is dat?
[YouTube: https://youtu.be/EamFO6siUw0?t=53]
Het is woensdag, voor nu verder in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1