Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zeg: bocht 1... herhaling van Spa, maar dan zonder Maxsjaool schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:04:
Het is te hopen dat de race pace van de Ferrari's tegenvalt dan kan het morgen nog een leuke race worden.
-
De race is morgen, daar gaat het om.Exocet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:03:
Maar Max toch weer verslagen helaas.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Of een Max VS kimmie gevecht ^^,Edd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:05:
[...]
Ik zeg: bocht 1... herhaling van Spa, maar dan zonder Max
Are you a one or a zero
Nope, het wordt helaas een droge race.Snowdog schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:06:
Is er nog een kansje dat er morgen regen is? Dat zou de race waarschijnlijk aanzienlijk leuker maken
Groot verschil tussen de 2 mercs voor op dit circuit!
De teams staan wel mooi in volgorde, alleen Massa ontbreekt.
Wijdt?! Au, mn ogen...Rivanov schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:04:
VET ging flink wijdt in Parabolica.
Morgen weer hopen op een superstart dan kunnen we Mercedes tenminste even in de weg zitten
We?Grimmie187 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:10:
[...]
Wijdt?! Au, mn ogen...
Morgen weer hopen op een superstart dan kunnen we Mercedes tenminste even in de weg zitten
Doe jij ook mee?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Onzin. 2 ervaren coureurs. Weten dat de Mercs untouchable zijn. Waarom zou je überhaupt proberen er voor te komen met een hoop risico en toch weer gepakt worden daarna.Formula one schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:09:
Morgen is ferrari te hebberig op 1ste en 2 plek dus weer chaos in bocht 1
[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 03-09-2016 15:32 ]
Jup, het zal dus wel allemaal aan mij liggenFietsbel schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:29:
[...]
net zoals de edit knop en de post knop?
Ontopic:
Tenzij er een motor ploft is de top 2 dus zo ongeveer vergeven en vind ik het wel prettig dat er een Williams de boel een beetje afwisselt, Mercedes en Ferrari en de rest mag de boel aanvullen, vooral omdat deze race midden in het seizoen zit zijn de enorme verrassingen qua coureurs inmiddels ook niet echt aanwezig.
Zou misschien leuker zijn wanneer zoiets snels als Monza wat eerder in het seizoen kwam en er meer kans was op een dikke motorplof (liefst met wat vlammen)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RkppTPSxB7k]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bfSKLhc7jyc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=puiz4eCnSoE]
https://twitter.com/F1/status/772069598912839680 Briljant filmpje en een razendsnel interview met RIC 14 sec

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BSrAlx4oyWk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YtMa7R0P-rA]
[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 16:17 ]
In Singapore is Red Bull gewoon weer het 2de team achter Mercedes. Hoop werk nog aan de winkel voor Renault in de winter, komen ze daar goed uit dan kunnen ze vechten voor het WK Red Bull in 2017.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee ik denk dat Ferrari en Max wel hebben bijgeleerd, heeft hun veel kostbare punten gekost .. verwacht eerder Riciardo of beide mercedessen met een stunt of iemand wat verder vanachteren. Bottas isook wel correct vermoed ik, die zoekt het niet op.Formula one schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:09:
Weet iemand al meer welke sancties Mercedes heeft als Ros en Ham weer botsen?? Ik denk echt dat het ze verboden is in te halen tenzij expliciet door het team toegestaan en een sanctie van 10 miljoen of een race uitzitten waarbij een testrijder in hun plaats rijdt. Dit wordt dus een interesante race wanneer ze 1 en 2 blijven..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
210667
Ik zelf zou opteren voor een race uitzitten...10.000.000 is best veul plata...Alfa90_Buttje schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:26:
[...]
Ik denk echt dat het ze verboden is in te halen tenzij expliciet door het team toegestaan en een sanctie van 10 miljoen of een race uitzitten

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Haha ik denk dat ze van Spa wel geleerd hebben (althans, even wakker geschud zijn).Formula one schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:09:
Wat ik wel hoop, is dat hun het relatief rustig doen de eerste bocht (wetend dat ze het toch goed maken op de rechte stukken) en dat Max gewoon zijn eigen stijl hanteert en lekker vol de bocht in knalt (zonder crashes van andere uiteraard aangezien p1/4 minder risico's hoeven te nemen dit keer).
Maar goed als iemand wel leuk van de plek weet te vertrekken is het Ferrari wel over het algemeen.
Dus ik hoop wel dat het in de 1e of 2e bocht wat sensatie wordt anders is de race al deels bepaald, hier hoef je geen top coureur als Max voor te zijn, hier gaat het gewoon om wie heeft een snellere bak.. (denk wel de saaiste race uit heel het F1 seizoen vandaag, helaas). Inhaal momenten zijn hier ver te zoeken, als je alleen al de track bekijkt moet je gapen. Wat wel weer leuk zou zijn is dat Max op al die rechte stukken een beetje gaat zwaaien naar de Ferrari fans, opletten en sturen hoef je toch amper te doen vandaag. Echt zo van: leuk he, ik rij de race met 1 hand aan het stuur en met mijn andere hand zwaai ik naar jullie.
Dit wordt een race met weinig sensatie (verwacht ik) het is meer een beetje kijken wie sneller is (hoewel dat al allemaal bekend is) dan dat er actie aanwezig zal zijn.
Na de 1e 2 bochten is de race wel deels bepaald helaas.
Maar goed ik gun het Ferrari wel, dit is waarschijnlijk de laatste kans dit seizoen dat ze misschien een fles champagne mogen open maken op het podium. Uiteraard hoop ik dat ons land (Max, zo niet dan wel Ricciardo) weer op het podium komt. Ondanks dat die kans wel heel klein is daar waar het 0,0 om de skills van de coureur draait maar simpelweg om de top speed.. Boring...
[ Voor 32% gewijzigd door LopendeVogel op 04-09-2016 11:06 ]
Om maar aan te geven hoe serieus ik verwacht dat de sancties zijn. En het zou ook 1 miljoen kunnen zijn maar ik denk dat ze daar nog weleens overheen zouden kunnen stappen als dat een mooie eerste plek op zou kunnen leveren..210667 schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:28:
[...]
Ik zelf zou opteren voor een race uitzitten...10.000.000 is best veul plata...
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik kan met 1,5 seconde verschil niet bedenken hoe een Ferrari Hamilton lang achter zich kan houden. Das gewoon 1 keer het rechte stuk op en hij is er voorbij zonder nog DRS nodig te hebben of een uitremactie te doenPhusebox schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:32:
Het mooiste zou zijn als Rosberg of een Ferrari p1 pakt in de eerste bocht een er minimaal 1 Ferrari voor Hamilton zit. Dan krijgen we tenminste nog een handjevol acties (of undercuts)
Op race pace levert mercedes altijd behoorlijk in. Niet genoeg om ze lang genoeg erachter te houden maar wel om het wellicht moeilijk te maken. Gewoon jezelf laten inhalen voor parabolica dan zelf de drs pakken en plek terug claimen.Martinspire schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:33:
[...]
Ik kan met 1,5 seconde verschil niet bedenken hoe een Ferrari Hamilton lang achter zich kan houden. Das gewoon 1 keer het rechte stuk op en hij is er voorbij zonder nog DRS nodig te hebben of een uitremactie te doen
Zeg ik zo uit mijn hoofd weet niet precies waar de detectie ligt en of er 1 og 2 detectiezones zijn.
Ronduit saaie voorspelbare race en teleurstellend voor RB met als reden een hoge banden slijtage.
1.Ham
2.Ros
3.Vet
4.Rai
5.Bot
6.Per
7.Ric
8.Ves
9.Hul
[ Voor 56% gewijzigd door MaXeRs op 04-09-2016 11:54 ]
2. ROS
3. RIC
4. VET
5. VES
6. HUL
Dat motorhome van Haas... zelfs die van Manor is groter. Al zou het volgend jaar goed anders kunnen zijn
Staan wel een paar monsters, gelukkig worden ze niet jaarlijks vervangen.
Als Max voor Ric kan eindigen ben ik tevreden, de spanning komt vandaag wel van de MotoGP.
Ik hoop dat ze wat geleerd hebben van Baku. Dat was mijns inziens nog een slechter circuit voor de RB's, maar in het laatste gedeelte van de race hadden ze het licht gevonden en konden ze een erg goede racepace rijden, ofwel, lekker 1 stop maken na de SS en op Medium uitcruisen? Weet niet of het haalbaar is, maar het zou wel gaaf zijn als de rest 2x gaat stoppen.MaXeRs schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:44:
Voorspelling voor vandaag.
Ronduit saaie voorspelbare race en teleurstellend voor RB met als reden een hoge banden slijtage.
1.Ham
2.Ros
3.Vet
4.Rai
5.Bot
6.Per
7.Ric
8.Ves
9.Hul
Wie weet gebeurt er wat leuks in de 1e bocht, maar ik verwacht verder ook geen echte gevechten.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik gok dat p3,p4,p5,p6 dan gewoon een mix gaat worden van RAI, RIC, VES, VET (in willekeurige volgorde)
Beschikbare banden voor de race:

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 04-09-2016 12:31 ]
Mwah Bahrain is vele malen leuker om op tv te kijken.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:55:
Toch hebben dit soort banen altijd nog meer charme dan die woestijnraces... Ook voor de fans leuker omdat deze circuits gewoon bereikbaar zijn.
De coureurs vinden hier ook geen zak aan lijkt me.
Ik zou het heel knap vinden als ze die supersofts lang genoeg heel kunnen houden om een eenstopper te halen.
Rosberg zou een strategisch kansje hebben als de flatspot bij HAM er toch voor zorgt dat hij een tweestopper maakt
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Sinds Bahrain een nachtrace is, hebben we daar zowaar leuke races gehad. Dat zal eerder aan de temperatuur liggen dan aan het donker, maar wat mij betreft de enige race waar 's nachts / 's avonds racen toegevoegde waarde heeft.Phusebox schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:04:
[...]
Mwah Bahrain is vele malen leuker om op tv te kijken.
De coureurs vinden hier ook geen zak aan lijkt me.
/edit: Wat is Frijns toch ook een zoutzak.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 04-09-2016 13:23 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja ik las het op Twitter. Ben benieuwd wie dan de rol krijgtRivanov schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:22:
Volgens EJ is Ecclestone er in Singapore al niet meer bij als de deal met Liberty Global komende week doorgaat.
/edit: Wat is Frijns toch ook een zoutzak.
EJ zelf?
Frijns heeft niet de beste uitstraling nee, en ook slecht accent!
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 04-09-2016 13:27 ]
210667
Verstappen, kom er maar in...
Was vorige week ook.Formula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:32:
Ziggo gebruikt nog steeds de oude f1 game 😴
Vind het wel knap hoe Doornbos dat gewoon kan, toch nog zo'n sim, en goed blijven doorpraten!
Het is ook geen echte 'sim'.Ryur schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:33:
[...]
Was vorige week ook.
Vind het wel knap hoe Doornbos dat gewoon kan, toch nog zo'n sim, en goed blijven doorpraten!
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dit was een opname van vrijdag, was gister voor de Q ook al geweestDestruction schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:35:
Olav net bij Lauda. Zou Lauda zich hebben ingehouden omdat NL televisie? Eerst beginnen dat het zo'n talent is staat imo bestwel haaks op z'n opmerkingen van vorige week.
210667
Ja, en?Ryur schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:35:
[...]
Dit was een opname van vrijdag, was gister voor de Q ook al geweest
Button blijft toch wel lache met zijn humor. Net op sky lopend interview en grappen maken over gast naast hem die paraplu draagt
Nu vragen aan bernie mbt vertrek. Bernie: really?
[ Voor 69% gewijzigd door Paulus07 op 04-09-2016 13:41 ]
Zeker!MikeyMan schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:42:
Die tv analyse van die bochten op sky is wel vet hoor. Realtime de versnellingen en ingetrapte pedalen naast elkaar in een zeer nette weergave.
HAM is duidelijk sneller in reageren, elke mm telt en dat benut hij ten volle.
Waiting on the world to change
Bernie heeft niet veel moeite om de media te bespelen, je weet eigenlijk nooit wat er echt aan de hand is.
En vaak een versnelling hoger, dus beter gebruik makend van de krachtbron. Minder slip, rustiger uitaccelereren en waarschijnlijk ook minder slijtage.pinda powerrr schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:43:
[...]
Zeker!
HAM is duidelijk sneller in reageren, elke mm telt en dat benut hij ten volle.
Die brundle heeft inderdaad een aardige max fixatie inmiddels zeg

[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 04-09-2016 13:47 ]
Wat hebben ze daar in vredesnaam mee uitgevreten.
[ Voor 53% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 13:47 ]
Helaas maar een paar races per jaar.Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
Wel leuk even Channel4 naast RTL.de. wist niet dat het F1 ook op Channel4 werd uitgezonden
Tja, dat is weer even wennen. Zo vaak komt het Italiaanse volkslied niet meer langssjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
Wtf... het volkslied...
Wat hebben ze daar in vredesnaam mee uitgevreten.
Wel mooi met die fly over in de Italiaanse kleuren.
Dat past tenminste bij ze.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 13:50 ]
Hebben ook maar enkele races live. De overige races alleen highlights.Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
Wel leuk even Channel4 naast RTL.de. wist niet dat het F1 ook op Channel4 werd uitgezonden
Behalve dat het butt-ugly was, is het ook een beetje ongepast om na een minuut stilte ineens met zo'n verhipte breezer-versie van het volkslied te komen.pinda powerrr schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:48:
[...]
[...]
Tja, dat is weer even wennen. Zo vaak komt het Italiaanse volkslied niet meer langs
Blijkbaar is de oranje bril bij hem vastgeplaktFormula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:53:
Jack ga niet over max beginnen elke keer
Are you a one or a zero
Inderdaad leuk dat je hem wat wil vragen maar ga het niet steeds over max hebbenFormula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:53:
Jack ga niet over max beginnen elke keer

Kippenvelsjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:50:
Doe mij hem maar op deze manier.
[video]
Dat past tenminste bij ze.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| setInterval (clickLinkWithText, 1000); function clickLinkWithText () { if ($('#newMessageNotification').is(':visible')) { $('#newMessageNotification').click(); setTimeout (scrollen(), 500); } } function scrollen(){ var object = $('#reageer'); var offset = object.offset(); console.log(offset.top - window.innerHeight); window.scrollTo(0, offset.top - window.innerHeight); } |
Zodra het divje met "er zijn X nieuw(e) bericht(en) geplaatst" visible wordt, wordt erop geklikt, en wordt er het beeld naar onderen gescrolled.
M'n Oma is een site aan het haken.
2: Ros
3: Vet
4: Max
5: Rai
6: Ric
7: Bot
8: Hul
Zal wel komen omdat meer dan 90% van de kijkers ook (bijna) alleen maar voor Max komen kijken. Dat die paar "pro" kijkers met vele jaren ervaring etc zich eraan ergeren zal ze een worst wezen. Volume is inkomsten.iChaos schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:55:
Ben ik de enige die zich doodergert aan hoe alles draait om Max bij Ziggo Sport? Komt enorm over alsof het een keiharde fanclub is, waarbij ze als ze iets kunnen vragen als andere coureurs het weer moet draaien om Max, doodirritant.
alles kan off-topic
Zoals Jack Plooij al bij F1 Fans Only zei; ik ben daar niet als journalist.. ik ben geen journalist. Ik ben daar als fan van Max en mijn taak is om zoveel mogelijk te berichten over Max...iChaos schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:55:
Ben ik de enige die zich doodergert aan hoe alles draait om Max bij Ziggo Sport? Komt enorm over alsof het een keiharde fanclub is, waarbij ze als ze iets kunnen vragen als andere coureurs het weer moet draaien om Max, doodirritant.
Pierre Gasly (leider in GP2) hint bij de Spaanse tv dat hij vanaf Singapore wellicht Daniil Kvyat vervangt bij Toro Rosso. #F1 #gossip
2. Ros
3. Rai
4. Vet
5. Bot
6. Hul
7. Per
8. Ric
9. Ves
10. Mas
Sorry, mijn oranje bril is kapot.
Edit: Massa start op S, dus heeft mogelijk een makkelijkere strategie.
[ Voor 24% gewijzigd door TheBrut3 op 04-09-2016 14:01 ]
Mwoah, redelijk realistisch. Ik zou het uiteraard ook liever anders zien, maar deze race is niet voor RBR.TheBrut3 schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:58:
1. Ham
2. Ros
3. Rai
4. Vet
5. Bot
6. Hul
7. Per
8. Ric
9. Ves
10. Mas
Sorry, mijn oranje bril is kapot.
Daar geloof ik niet zoveel van. Dat zou driver nr 4 zijn, maakt ze wat kwetsbaar bij uitval.Rivanov schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:58:
@RobVanGameren:
Pierre Gasly (leider in GP2) hint bij de Spaanse tv dat hij vanaf Singapore wellicht Daniil Kvyat vervangt bij Toro Rosso. #F1 #gossip
Niet fout, was enige optie om door q2 te komen,.. op soft was het niet snel genoeg.Anoniem: 147126 schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:02:
Mensen wat vinden we van de bandenstrategie? Die is fout, niet?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1