[F1 2016] Race 14 - GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:07:
Ik verwacht:

HAM 1
ROS 2
VET 3

Oftewel stuntje van Max because reasons? :P
Geen stuntje vandaag. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Crbl3FNXgAAPFp7.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrbmQNAXEAAu_jT.jpg:large

[ Voor 34% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 23:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Het is te hopen dat de race pace van de Ferrari's tegenvalt dan kan het morgen nog een leuke race worden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:23
VET ging flink wijdt in Parabolica.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:20

Edd

sjaool schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:04:
Het is te hopen dat de race pace van de Ferrari's tegenvalt dan kan het morgen nog een leuke race worden.
Ik zeg: bocht 1... herhaling van Spa, maar dan zonder Max :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Exocet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:03:
Maar Max toch weer verslagen helaas.
De race is morgen, daar gaat het om.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:51
Is er nog een kansje dat er morgen regen is? Dat zou de race waarschijnlijk aanzienlijk leuker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/277fa2bc327a4220b0533ca144ddc42b.png

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Edd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:05:
[...]

Ik zeg: bocht 1... herhaling van Spa, maar dan zonder Max :+
Of een Max VS kimmie gevecht ^^,

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Snowdog schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:06:
Is er nog een kansje dat er morgen regen is? Dat zou de race waarschijnlijk aanzienlijk leuker maken
Nope, het wordt helaas een droge race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ROS ziet de bui voor de rest van het seizoen alweer hangen.
Groot verschil tussen de 2 mercs voor op dit circuit!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Morgen is ferrari te hebberig op 1ste en 2 plek dus weer chaos in bocht 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:24
Voor een natte baan moet je naar Eurosport zappen, maar dat is weer een andere sport :+

De teams staan wel mooi in volgorde, alleen Massa ontbreekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 07:05
Rivanov schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:04:
VET ging flink wijdt in Parabolica.
Wijdt?! Au, mn ogen...

Morgen weer hopen op een superstart dan kunnen we Mercedes tenminste even in de weg zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:46
Grimmie187 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:10:
[...]

Wijdt?! Au, mn ogen...

Morgen weer hopen op een superstart dan kunnen we Mercedes tenminste even in de weg zitten ;)
We?
Doe jij ook mee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat we wel kunnen concluderen dat die RB niet harder kan. Hoop echt dat Mercedes volgend jaar inlevert :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooie 3e startplek voor Vettel

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Formula one schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:09:
Onzin. 2 ervaren coureurs. Weten dat de Mercs untouchable zijn. Waarom zou je überhaupt proberen er voor te komen met een hoop risico en toch weer gepakt worden daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resteter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04-2017
*knip* laat de naamsverbasteringen maar achterwege.

[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 03-09-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resteter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04-2017
Fietsbel schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:29:
[...]

net zoals de edit knop en de post knop?
Jup, het zal dus wel allemaal aan mij liggen ;)

Ontopic:

Tenzij er een motor ploft is de top 2 dus zo ongeveer vergeven en vind ik het wel prettig dat er een Williams de boel een beetje afwisselt, Mercedes en Ferrari en de rest mag de boel aanvullen, vooral omdat deze race midden in het seizoen zit zijn de enorme verrassingen qua coureurs inmiddels ook niet echt aanwezig.
Zou misschien leuker zijn wanneer zoiets snels als Monza wat eerder in het seizoen kwam en er meer kans was op een dikke motorplof (liefst met wat vlammen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Duidelijk is op een echt hogensnelheidscircuit als Monza Renault gewoon de derde motor van het veld is qua pure snelheid. Met Mercedes en Ferrari krachtbron op 1 en 2.

In Singapore is Red Bull gewoon weer het 2de team achter Mercedes. Hoop werk nog aan de winkel voor Renault in de winter, komen ze daar goed uit dan kunnen ze vechten voor het WK Red Bull in 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij zit de Honda qua pure snelheid op Monza ook boven de Renault.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het afscheid van Button in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2, dat is driver line-up voor 2017 :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nee ik denk dat Ferrari en Max wel hebben bijgeleerd, heeft hun veel kostbare punten gekost .. verwacht eerder Riciardo of beide mercedessen met een stunt of iemand wat verder vanachteren. Bottas isook wel correct vermoed ik, die zoekt het niet op.

Weet iemand al meer welke sancties Mercedes heeft als Ros en Ham weer botsen?? Ik denk echt dat het ze verboden is in te halen tenzij expliciet door het team toegestaan en een sanctie van 10 miljoen of een race uitzitten waarbij een testrijder in hun plaats rijdt. Dit wordt dus een interesante race wanneer ze 1 en 2 blijven..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Alfa90_Buttje schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:26:
[...]

Ik denk echt dat het ze verboden is in te halen tenzij expliciet door het team toegestaan en een sanctie van 10 miljoen of een race uitzitten
Ik zelf zou opteren voor een race uitzitten...10.000.000 is best veul plata... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

210667 schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:28:
[...]

10.000.000 is best veul plata... :F
Verkeerde topic :> [Serie] Narcos :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

210667

Gnagnagna..goeie serie trouwens.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:18
Haha ik denk dat ze van Spa wel geleerd hebben (althans, even wakker geschud zijn).

Wat ik wel hoop, is dat hun het relatief rustig doen de eerste bocht (wetend dat ze het toch goed maken op de rechte stukken) en dat Max gewoon zijn eigen stijl hanteert en lekker vol de bocht in knalt (zonder crashes van andere uiteraard aangezien p1/4 minder risico's hoeven te nemen dit keer).

Maar goed als iemand wel leuk van de plek weet te vertrekken is het Ferrari wel over het algemeen.

Dus ik hoop wel dat het in de 1e of 2e bocht wat sensatie wordt anders is de race al deels bepaald, hier hoef je geen top coureur als Max voor te zijn, hier gaat het gewoon om wie heeft een snellere bak.. (denk wel de saaiste race uit heel het F1 seizoen vandaag, helaas). Inhaal momenten zijn hier ver te zoeken, als je alleen al de track bekijkt moet je gapen. Wat wel weer leuk zou zijn is dat Max op al die rechte stukken een beetje gaat zwaaien naar de Ferrari fans, opletten en sturen hoef je toch amper te doen vandaag. Echt zo van: leuk he, ik rij de race met 1 hand aan het stuur en met mijn andere hand zwaai ik naar jullie.

Dit wordt een race met weinig sensatie (verwacht ik) het is meer een beetje kijken wie sneller is (hoewel dat al allemaal bekend is) dan dat er actie aanwezig zal zijn.
Na de 1e 2 bochten is de race wel deels bepaald helaas.

Maar goed ik gun het Ferrari wel, dit is waarschijnlijk de laatste kans dit seizoen dat ze misschien een fles champagne mogen open maken op het podium. Uiteraard hoop ik dat ons land (Max, zo niet dan wel Ricciardo) weer op het podium komt. Ondanks dat die kans wel heel klein is daar waar het 0,0 om de skills van de coureur draait maar simpelweg om de top speed.. Boring...

[ Voor 32% gewijzigd door LopendeVogel op 04-09-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

210667 schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:28:
[...]

Ik zelf zou opteren voor een race uitzitten...10.000.000 is best veul plata... :F
Om maar aan te geven hoe serieus ik verwacht dat de sancties zijn. En het zou ook 1 miljoen kunnen zijn maar ik denk dat ze daar nog weleens overheen zouden kunnen stappen als dat een mooie eerste plek op zou kunnen leveren..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

Meer mensen die denken dat Gutierrez toch eindelijk zijn eerste punt(en) gaat pakken deze race?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:59
Het mooiste zou zijn als Rosberg of een Ferrari p1 pakt in de eerste bocht een er minimaal 1 Ferrari voor Hamilton zit. Dan krijgen we tenminste nog een handjevol acties (of undercuts :()

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:32:
Het mooiste zou zijn als Rosberg of een Ferrari p1 pakt in de eerste bocht een er minimaal 1 Ferrari voor Hamilton zit. Dan krijgen we tenminste nog een handjevol acties (of undercuts :()
Ik kan met 1,5 seconde verschil niet bedenken hoe een Ferrari Hamilton lang achter zich kan houden. Das gewoon 1 keer het rechte stuk op en hij is er voorbij zonder nog DRS nodig te hebben of een uitremactie te doen

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:33:
[...]

Ik kan met 1,5 seconde verschil niet bedenken hoe een Ferrari Hamilton lang achter zich kan houden. Das gewoon 1 keer het rechte stuk op en hij is er voorbij zonder nog DRS nodig te hebben of een uitremactie te doen
Op race pace levert mercedes altijd behoorlijk in. Niet genoeg om ze lang genoeg erachter te houden maar wel om het wellicht moeilijk te maken. Gewoon jezelf laten inhalen voor parabolica dan zelf de drs pakken en plek terug claimen.

Zeg ik zo uit mijn hoofd weet niet precies waar de detectie ligt en of er 1 og 2 detectiezones zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 23:33
Voorspelling voor vandaag.
Ronduit saaie voorspelbare race en teleurstellend voor RB met als reden een hoge banden slijtage.

1.Ham
2.Ros
3.Vet
4.Rai
5.Bot
6.Per
7.Ric
8.Ves
9.Hul

[ Voor 56% gewijzigd door MaXeRs op 04-09-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:15

AzzKickah

06-CENSORED

1. HAM
2. ROS
3. RIC
4. VET
5. VES
6. HUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:38
Dat motorhome van Haas... zelfs die van Manor is groter. Al zou het volgend jaar goed anders kunnen zijn :p

Staan wel een paar monsters, gelukkig worden ze niet jaarlijks vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 04-04 17:17
Het voordeel van Monza is dat als het saai is, het meestal toch een erg korte race is. Het podium (zeker met een Ferrari coureur erop) is altijd wel mooi om te zien.

Als Max voor Ric kan eindigen ben ik tevreden, de spanning komt vandaag wel van de MotoGP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 23:17

Smarron

The bend

MaXeRs schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:44:
Voorspelling voor vandaag.
Ronduit saaie voorspelbare race en teleurstellend voor RB met als reden een hoge banden slijtage.

1.Ham
2.Ros
3.Vet
4.Rai
5.Bot
6.Per
7.Ric
8.Ves
9.Hul
Ik hoop dat ze wat geleerd hebben van Baku. Dat was mijns inziens nog een slechter circuit voor de RB's, maar in het laatste gedeelte van de race hadden ze het licht gevonden en konden ze een erg goede racepace rijden, ofwel, lekker 1 stop maken na de SS en op Medium uitcruisen? Weet niet of het haalbaar is, maar het zou wel gaaf zijn als de rest 2x gaat stoppen.

Wie weet gebeurt er wat leuks in de 1e bocht, maar ik verwacht verder ook geen echte gevechten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Nu online
Ik zou het voor de race niet heel erg vinden als er straks in de eerste bocht wat stukken fiber komen te liggen.. Anders is de kans op een erg lange drivers parade wel erg groot.

Ik gok dat p3,p4,p5,p6 dan gewoon een mix gaat worden van RAI, RIC, VES, VET (in willekeurige volgorde)

Beschikbare banden voor de race:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrgMrIzW8AA9iHp.jpg:large

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 04-09-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 10:16
Dit gaat inderdaad een erg lange drivers parade worden....jammer dat Monza weer voor 3 jaar bijgetekend heeft want van mij mag dit circuit wel sneuvelen. De laatste jaren met invoering van DRS en de verschillende regelveranderingen is de charme en spanning van Monza compleet weg. Gelukkig heb ik nog wat slaap in te halen straks :+ :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Toch hebben dit soort banen altijd nog meer charme dan die woestijnraces... Ook voor de fans leuker omdat deze circuits gewoon bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:55:
Toch hebben dit soort banen altijd nog meer charme dan die woestijnraces... Ook voor de fans leuker omdat deze circuits gewoon bereikbaar zijn.
Mwah Bahrain is vele malen leuker om op tv te kijken.

De coureurs vinden hier ook geen zak aan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Kijken of het voor Max mogelijk is de twee Ferarris in de chicane uit te schakelen vandaag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Als het RBR gelukt was op de Soft te kunnen starten hadden ze wat kunnen proberen..maar dat wordt nu moeilijk.

Ik zou het heel knap vinden als ze die supersofts lang genoeg heel kunnen houden om een eenstopper te halen.

Rosberg zou een strategisch kansje hebben als de flatspot bij HAM er toch voor zorgt dat hij een tweestopper maakt

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 04-04 17:17
Phusebox schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:04:
[...]

Mwah Bahrain is vele malen leuker om op tv te kijken.

De coureurs vinden hier ook geen zak aan lijkt me.
Sinds Bahrain een nachtrace is, hebben we daar zowaar leuke races gehad. Dat zal eerder aan de temperatuur liggen dan aan het donker, maar wat mij betreft de enige race waar 's nachts / 's avonds racen toegevoegde waarde heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens EJ is Ecclestone er in Singapore al niet meer bij als de deal met Liberty Global komende week doorgaat.

/edit: Wat is Frijns toch ook een zoutzak. :/

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 04-09-2016 13:23 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-06 19:49
Rivanov schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:22:
Volgens EJ is Ecclestone er in Singapore al niet meer bij als de deal met Liberty Global komende week doorgaat.

/edit: Wat is Frijns toch ook een zoutzak. :/
Ja ik las het op Twitter. Ben benieuwd wie dan de rol krijgt :)
EJ zelf? :D

Frijns heeft niet de beste uitstraling nee, en ook slecht accent!

[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 04-09-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Eddie Jordan op Channel 4: Nico {Rosberg] is a nice person. Maar als een aardig persoon wordt je geen kampioen.

Verstappen, kom er maar in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 13-06 11:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Ziggo gebruikt nog steeds de oude f1 game 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL. EJ valt door een muur van Williams. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Formula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:32:
Ziggo gebruikt nog steeds de oude f1 game 😴
Was vorige week ook.
Vind het wel knap hoe Doornbos dat gewoon kan, toch nog zo'n sim, en goed blijven doorpraten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ryur schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:33:
[...]

Was vorige week ook.
Vind het wel knap hoe Doornbos dat gewoon kan, toch nog zo'n sim, en goed blijven doorpraten!
Het is ook geen echte 'sim'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Destruction

(ex-)Automonteur

Olav net bij Lauda. Zou Lauda zich hebben ingehouden omdat NL televisie? Eerst beginnen dat het zo'n talent is staat imo bestwel haaks op z'n opmerkingen van vorige week.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Destruction schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:35:
Olav net bij Lauda. Zou Lauda zich hebben ingehouden omdat NL televisie? Eerst beginnen dat het zo'n talent is staat imo bestwel haaks op z'n opmerkingen van vorige week.
Dit was een opname van vrijdag, was gister voor de Q ook al geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Ryur schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:35:
[...]

Dit was een opname van vrijdag, was gister voor de Q ook al geweest :)
Ja, en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
steeds meer groen van heineken op de banen.

Button blijft toch wel lache met zijn humor. Net op sky lopend interview en grappen maken over gast naast hem die paraplu draagt :P

Nu vragen aan bernie mbt vertrek. Bernie: really? :P

[ Voor 69% gewijzigd door Paulus07 op 04-09-2016 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die tv analyse van die bochten op sky is wel vet hoor. Realtime de versnellingen en ingetrapte pedalen naast elkaar in een zeer nette weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens Bernie lult Eddie maar wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:49

pinda powerrr

Slow down...

MikeyMan schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:42:
Die tv analyse van die bochten op sky is wel vet hoor. Realtime de versnellingen en ingetrapte pedalen naast elkaar in een zeer nette weergave.
Zeker!
HAM is duidelijk sneller in reageren, elke mm telt en dat benut hij ten volle.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:42:
Volgens Bernie lult Eddie maar wat. :)
Bernie heeft niet veel moeite om de media te bespelen, je weet eigenlijk nooit wat er echt aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pinda powerrr schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:43:
[...]

Zeker!
HAM is duidelijk sneller in reageren, elke mm telt en dat benut hij ten volle.
En vaak een versnelling hoger, dus beter gebruik makend van de krachtbron. Minder slip, rustiger uitaccelereren en waarschijnlijk ook minder slijtage.

Die brundle heeft inderdaad een aardige max fixatie inmiddels zeg :X

[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 04-09-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wel leuk even Channel4 naast RTL.de. wist niet dat het F1 ook op Channel4 werd uitgezonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wtf... het volkslied...

Wat hebben ze daar in vredesnaam mee uitgevreten.

[ Voor 53% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat volkslied! :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dom gezang altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 07:44
Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
Wel leuk even Channel4 naast RTL.de. wist niet dat het F1 ook op Channel4 werd uitgezonden
Helaas maar een paar races per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
Wtf... het volkslied...

Wat hebben ze daar in vredesnaam mee uitgevreten.
Tja, dat is weer even wennen. Zo vaak komt het Italiaanse volkslied niet meer langs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lol

Wel mooi met die fly over in de Italiaanse kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat een rare versie van het Italiaanse volkslied, bij voetbal klinkt het altijd super goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als Italiaan is het toch kicken als je daar bij staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Doe mij hem maar op deze manier. :P

Dat past tenminste bij ze. :)

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrgeueTWcAAS7SR.jpg:large

Laat ze maar beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:46:
Hebben ook maar enkele races live. De overige races alleen highlights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

pinda powerrr schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:48:
[...]

[...]

Tja, dat is weer even wennen. Zo vaak komt het Italiaanse volkslied niet meer langs :+
Behalve dat het butt-ugly was, is het ook een beetje ongepast om na een minuut stilte ineens met zo'n verhipte breezer-versie van het volkslied te komen. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Jack ga niet over max beginnen elke keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Niet online
Formula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:53:
Blijkbaar is de oranje bril bij hem vastgeplakt

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:11
Ik word moe van die tandarts met zijn suggestieve vragen en telkens Nico z'n mening te vragen over Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Formula one schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:53:
Inderdaad leuk dat je hem wat wil vragen maar ga het niet steeds over max hebben :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 13:08

iChaos

It's Lupus.

Ben ik de enige die zich doodergert aan hoe alles draait om Max bij Ziggo Sport? Komt enorm over alsof het een keiharde fanclub is, waarbij ze als ze iets kunnen vragen als andere coureurs het weer moet draaien om Max, doodirritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 13-06 11:18
sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:50:
Doe mij hem maar op deze manier. :P

[video]

Dat past tenminste bij ze. :)
Kippenvel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 07:19

NielsNL

DigiCow

Omdat het straks zo snel gaat met de berichten, heb ik even een greasemonkey scriptje in elkaar geflanst:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
setInterval (clickLinkWithText, 1000);

function clickLinkWithText () {
    if ($('#newMessageNotification').is(':visible')) {
       $('#newMessageNotification').click();
       setTimeout (scrollen(), 500);
    }
}

function scrollen(){
    var object = $('#reageer');
    var offset = object.offset();
    console.log(offset.top - window.innerHeight);
    window.scrollTo(0, offset.top - window.innerHeight);
}

Zodra het divje met "er zijn X nieuw(e) bericht(en) geplaatst" visible wordt, wordt erop geklikt, en wordt er het beeld naar onderen gescrolled.

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

1: Ham
2: Ros
3: Vet
4: Max
5: Rai
6: Ric
7: Bot
8: Hul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
iChaos schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:55:
Ben ik de enige die zich doodergert aan hoe alles draait om Max bij Ziggo Sport? Komt enorm over alsof het een keiharde fanclub is, waarbij ze als ze iets kunnen vragen als andere coureurs het weer moet draaien om Max, doodirritant.
Zal wel komen omdat meer dan 90% van de kijkers ook (bijna) alleen maar voor Max komen kijken. Dat die paar "pro" kijkers met vele jaren ervaring etc zich eraan ergeren zal ze een worst wezen. Volume is inkomsten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iChaos schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:55:
Zoals Jack Plooij al bij F1 Fans Only zei; ik ben daar niet als journalist.. ik ben geen journalist. Ik ben daar als fan van Max en mijn taak is om zoveel mogelijk te berichten over Max...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@RobVanGameren:
Pierre Gasly (leider in GP2) hint bij de Spaanse tv dat hij vanaf Singapore wellicht Daniil Kvyat vervangt bij Toro Rosso. #F1 #gossip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Mogen we Jack dan inruilen voor wel een journalist, kan Jack als fan lekker tv kijken en krijgen we hopelijk wel goede vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
1. Ham
2. Ros
3. Rai
4. Vet
5. Bot
6. Hul
7. Per
8. Ric
9. Ves
10. Mas

Sorry, mijn oranje bril is kapot.

Edit: Massa start op S, dus heeft mogelijk een makkelijkere strategie.

[ Voor 24% gewijzigd door TheBrut3 op 04-09-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

TheBrut3 schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:58:
1. Ham
2. Ros
3. Rai
4. Vet
5. Bot
6. Hul
7. Per
8. Ric
9. Ves
10. Mas

Sorry, mijn oranje bril is kapot.
Mwoah, redelijk realistisch. Ik zou het uiteraard ook liever anders zien, maar deze race is niet voor RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rivanov schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:58:
@RobVanGameren:
Pierre Gasly (leider in GP2) hint bij de Spaanse tv dat hij vanaf Singapore wellicht Daniil Kvyat vervangt bij Toro Rosso. #F1 #gossip
Daar geloof ik niet zoveel van. Dat zou driver nr 4 zijn, maakt ze wat kwetsbaar bij uitval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Als Max eindigt op plek 7 ben ik al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik hoop dat VES voor Force India, Williams en RIC kan blijven. Als dat lukt, dan zou het een geslaagde race zijn wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Mensen wat vinden we van de bandenstrategie? Die is fout, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
flinke rookbom in die tribune :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Nu online
Anoniem: 147126 schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:02:
Mensen wat vinden we van de bandenstrategie? Die is fout, niet?
Niet fout, was enige optie om door q2 te komen,.. op soft was het niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Bah, haal die Alfa weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Niet online
Lets goo!

Are you a one or a zero

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1