"When you grow up your heart dies"
monza heeft het contract net verlengd voor 3 jaarShva schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:09:
Weg met monza, breng imola terug, heb je ook niet de power dominantie.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Tomorrow is not today!
Of een dikke crash in bocht 1Spacey23 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:13:
De race gaat waardeloos worden ben ik bang. Moeten hopen op autopech voor de Mercedessen.
Are you a one or a zero

Het is pas Q1, Q3 is pas waar het echt telt.

En dat maakt uit? Mercedes pakt gewoon, alweer 1 en 2. Dan denk ik Vettel 3 en 4,5 en 6 zijn redelijk open.nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:15:
[afbeelding]
Het is pas Q1, Q3 is pas waar het echt telt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Reageerde eigenlijk meer op twitterberichten dat er verschillende banden gekozen zijn door FER, RB en MERC en dat daar eigenlijk nu nog niets uit af te leiden is.. was eigenlijk in de veronderstelling dat ik hier aan het lezen was..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:16:
[...]
En dat maakt uit? Mercedes pakt gewoon, alweer 1 en 2. Dan denk ik Vettel 3 en 4,5 en 6 zijn redelijk open.
Q2 is de plek waar bandenkeuze belangrijk gaat zijn voor de race... Durft iedereen daar op Soft te rijden? of toch SS voor zekerheid?
KVY NAS ERI PAL MAG EN OCO uit.
[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 14:20 ]
Wat moet de Renault een bakfiets van een chassis zijn, zoveel slechter dan de RB.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Indd, sinds de switch met Verstappen lijkt het erop dat hij weinig gemotiveerd isthijszor schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:21:
Volgens mij is het echt klaar met Kvyat.
Are you a one or a zero
Krijg bijna een beetje medelijden met hem. Want volgens mij is het echt niet de minste rijder op de grid...thijszor schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:21:
Volgens mij is het echt klaar met Kvyat.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Tja, het schijnt niets meer dan een doorontwikkelde Lotus te zijn. Die was natuurlijk ook niet al te best, volgens mij. Hang er een Renault-motor in en het is drama.gambieter schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:20:
Wat moet de Renault een bakfiets van een chassis zijn, zoveel slechter dan de RB.
-
39
210667
Staat er niet! Er staat 'couldt have" [zou kunnen]PjotrStroganov schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:08:
[...]
[...]
Als hij ermee doorgaat, krijgt hij een zwart witte vlag. Doet hij het nog een keer, dan mag hij uitstappen.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 14:23 ]
Hoe hij hier omgaat met Schumacher, die breekt omdat hij Senna evenaarde met zijn 41e overwinning, zegt veel over hoe hij was. Geeft met een hand gebaar aan dat de interviewer naar hem moet en vraagt daarna om een break. Ook iemand die zijn ongelijk toegeeft als daar reden toe is. Mooi!nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:37:
MIKA op C4, "je moet jezelf steeds uitdagen, en op de grens rijden van jouw kunnen, soms maak je fouten en leer je daarvan.. Zo kun je blijven winnen."
Mika blijft mijn favoriete fin..
Hij was snel ook!
Ik weet nog dat hij teammaat werd van Senna (verving Micheal Andretti in 1993) en direct belachelijk snel was. Het schijnt dat Senna behoorlijk onder de indruk was toen!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik krijg de indruk dat hij niet gemotiveerd meer is om zich voor red Bull en Marko in te zetten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:26:
Kvyat is ook gewoon een treurig verhaal. In een topteam gezet terwijl hij er niet klaar voor was of geschikt voor leek en vrij snel gedumpt voor Max. Bijna alsof dit al langer geplant was.
Maar dan moet hij toch ook snappen dat het waarschijnlijk einde F1 carriere is?albino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:26:
[...]
Ik krijg de indruk dat hij niet gemotiveerd meer is om zich voor red Bull en Marko in te zetten.
Tja, wie weet heeft al een contract met een concurrent?thijszor schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:28:
[...]
Maar dan moet hij toch ook snappen dat het waarschijnlijk einde F1 carriere is?
Nu vaak als eerste.

Vettel is op Supersoft? Of zie ik het verkeerd?nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:29:
MERCEDES en FERRARI naar buiten op SOFT banden..Afwachten wat RB durft te doen.
Are you a one or a zero
Of de witte
[ Voor 45% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 14:31 ]
Hmm, misschien wel de beste strategie voor het team...sjaool schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:30:
VES op Soft, RIC op Super soft.
Waarschijnlijk zetten de Mercedessen morgen het hele veld op een ronden..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gynnad schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:31:
Monza is meestal een saaie race, snap eerlijk gezegd niet waarom ze 3 jaar hebben verlengd.
Bernie: "Passion, tradition , we cant be more happy to see more monza races"Gynnad schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:31:
Monza is meestal een saaie race, snap eerlijk gezegd niet waarom ze 3 jaar hebben verlengd.

39
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Valt wel mee, wie van de 11 tm 16 gaat daar onder komen?TheBrut3 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:33:
Denk dat Max naar SS moet.
GRO, HULalbino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:34:
[...]
Valt wel mee, wie van de 11 tm 16 gaat daar onder komen?
PSN ID: Beest41
Hulkenberg?albino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:34:
[...]
Huldenberg?albino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:34:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Monza, ja het zijn niet de meest spectaculaire races maar zonder zou de kalender ook niet compleet maken. Historie
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Dat is een feit! Maar veel reclame.sjaool schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:39:
Heineken, daar zou ik als racewinnaar niet blij van worden... er is lekkerder spul.
Verstappen moet dit rondje gewoon maken.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max 1:359
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik mag het hopen van niet.nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:41:
HAM heeft een setje met flatspots overgehouden aan q2.. Zou hij weer gratis banden krijgen?
Dat maakt dit een leuk circuit.TheBrut3 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:42:
4 tm 16 binnen een seconde, dat is best close.
Vast niet ... In het kader van de "veiligheid"Bart-Willem schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:43:
1 schrale troost: Hamilton deed nog een run omdat 'ie zijn banden lichtelijk verneukt had (waar 'ie de snelste tijd mee gezet had). Maar hij heeft zijn tijd niet verbeterd, dus moet 'ie op die slechtere banden starten.
PSN: IS_DJ
Onvoorstelbaar groot verschil met de rest...sjaool schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:44:
Mercedes start morgen dus als enige op de soft banden. Idioot eigenlijk (maar goed dat weten we nu wel).
Het is bedoeld als een remmende voorsprong maatregel, maar het leidt tot de situatie dat de allersnelste teams een extra voordeel hebben tov de subtop. De subtop moet op de zachtste banden starten om in q3 te komen, terwijl de allersnelste wel op een hardere compound kunnen starten.
Het werkt dus niet, snel afschaffen..
Dat vindt jij, dat vind ik.....nu de FIA nogsjaool schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:46:
Laat hem lekker starten op de band met flat spot en bij de eerste de beste gelegenheid naar binnen gaan om te wisselen. Het is zijn eigen onkunde dat hij die flat spot heeft gekregen dan mag hij ook op de blaren zitten ook al haalt hij pole.
Waiting on the world to change
Anders gaat SKY wel bij de FIA janken voor HamiltonSnowdog schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:50:
Volgens Sky is de kans idd groot dat Hamilton gewoon met de voorband van z'n 2e setje (waarmee de langzamere tijd werd gereden) mag starten, omdat de flat spot een 'safety hazard' zou zijn. Ik zou het echt belachelijk vinden als dat echt zo is, maar we zullen het morgen zien.
Als het echt een probleem is om op zijn platte banden te starten, dan had hij op supersoft zijn laatste run moeten doen. Nu nam hij bewust het risico door op softs te proberen een snellere tijd te rijden. Ik zou het daarom belachelijk vinden als hij alsnog op de softs van zijn tweede run mag starten.Snowdog schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:50:
Volgens Sky is de kans idd groot dat Hamilton gewoon met de voorband van z'n 2e setje (waarmee de langzamere tijd werd gereden) mag starten, omdat de flat spot een 'safety hazard' zou zijn. Ik zou het echt belachelijk vinden als dat echt zo is, maar we zullen het morgen zien.
Wij niet maar misschien Olav en Jack wel.KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:51:
Ach, als Max hetzelfde issue zou hebben zouden we hetzelfde doen
Dan wordt het gewoon een nieuwe strategie: vern@#k je ss uit q2 en start op nieuwe ss of zelfs s .Snowdog schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:50:
Idd. Echter, als Whiting consequent wil zijn, zal dit met een gelijkwaardige actie ook gebeuren.210667 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:23:
[...]
Staat er niet! Er staat 'couldt have" [zou kunnen]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nee niet echt, een flat spot is gewoon een soort van straf voor teveel risico nemen in q2 en ik zie het niet echt als een safety hazard. Dus ook bij Max zou het gewoon starten op die ietwat brakke set banden zijn. Hoewel ik er in dat geval wat beter mee zou kunnen leven, zou ik het alsnog belachelijk vindenKeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:51:
Ach, als Max hetzelfde issue zou hebben zouden we hetzelfde doen
En Bot even voorbij als het kan.RoD schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:54:
RIC weer sneller dan VES. Eens kijken of VES er nog wat af kan schaven.
Je krijgt dan geen nieuw setje banden. alleen de band met een flat spot wordt vervangen door een band met dezelfde slijtage als de andere banden alleen dan zonder flat spot. Is Hamilton ook al eerder gebeurd in baku http://www.gpupdate.net/n...en-starten-en-wil-winnen/KopjeThee schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:53:
[...]
Dan wordt het gewoon een nieuwe strategie: vern@#k je ss uit q2 en start op nieuwe ss of zelfs s .
Het probleem is alleen dat Hamilton er een sport van lijkt te maken om op die manier snelle tijden neer te zetten. Hij mag van mij ook op een gesprekje bij Charlie.Dijkstraat schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:57:
[...]
Je krijgt dan geen nieuw setje banden. alleen de band met een flat spot wordt vervangen door een band met dezelfde slijtage als de andere banden alleen dan zonder flat spot. Is Hamilton ook al eerder gebeurd in baku http://www.gpupdate.net/n...en-starten-en-wil-winnen/
Ja natuurlijk. Je hebt gelijk. Dank.Dijkstraat schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:57:
[...]
Je krijgt dan geen nieuw setje banden. alleen de band met een flat spot wordt vervangen door een band met dezelfde slijtage als de andere banden alleen dan zonder flat spot. Is Hamilton ook al eerder gebeurd in baku http://www.gpupdate.net/n...en-starten-en-wil-winnen/
[ Voor 96% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 15:02 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1