🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ikke, Alta Velocita, 6Anachtnet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:46:
Op bovenstaande video gemaakt door iemand op de baan zie ik toch behoorlijk wat nederlandse vlaggen in de tribune's.. Zijn er nog tweakers te plaatse?
Hoe is de sfeer daar? Alles op zijn Italiaans geregeld? Of valt het wel mee? Sfeer impressie, verslag en/of foto's zijn altijd welkom (onder voorbehoud van data en internet toegang ter plaatse..)
Alles is best goed geregeld eigenlijk. Parkeren een paar Km van het circuit voor 15 euro, maar dat is dan inclusief shuttle bus heen en terug. Vanaf de verschillende parkeerplaatsen gaan verschillende 'kleuren' bussen en bij het verlaten van het circuit staat duidelijk aangegeven waar welke bus staat.nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 00:33:
[...]
Hoe is de sfeer daar? Alles op zijn Italiaans geregeld? Of valt het wel mee? Sfeer impressie, verslag en/of foto's zijn altijd welkom (onder voorbehoud van data en internet toegang ter plaatse..)
Het circuit ligt echt in een hele mooie bosrijke omgeving, genoeg schaduw achter de tribune's.
Drank is alleen echt belachelijk duur, 7 euro voor een halve liter en dan maakt het niet uit of dat bier of bijvoorbeeld IceTea is.
210667
Als Verstappen het inderdaad zo exact zou hebben gezegd, is het niet fraai, zelfs erg bot.UltraSub schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:43:
Ik las net op reddit de reactie van Max op Villeneuves uitspraken. Nondeju. Ik zou max toch echt eens een PR cursus geven. Die valt me de laatste tijd wel tegen zeg. Lijkt wel alsof alle koelheid waar hij eerder altijd mee kon reageren helemaal verdwenen is.
https://www.reddit.com/r/..._on_villeneuves_critique/
[..]
Aan de andere kant, feitelijk is het natuurlijk wel correct..
210667
Is te hopen van wel, anders breken die dingen als ze niet flexibel zouden zijn. Zolang het maar binnen de marge blijft..Hippocampus schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:17:
[...]
Ha, met een beetje geluk hebben de rooie karretjes ook ineens een flexibele diffuser
Lees even terug, en je weet dat het iets subtieler ligt.210667 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:27:
[...]
Als Verstappen het inderdaad zo exact zou hebben gezegd, is het niet fraai, zelfs erg bot.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
210667
Over het woordje 'als' heengelezen?ATS schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:36:
[...]
Lees even terug, en je weet dat het iets subtieler ligt.
Feitelijk is het allesbehalve correct.. Vanwege een ongeluk wat destijds werd afgedaan als raceincident (vandaar juist het advies van JV aan het adres van Max) brak er een wiel af wat een marshall raakte.210667 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:27:
[...]
Als Verstappen het inderdaad zo exact zou hebben gezegd, is het niet fraai, zelfs erg bot.
Daarnaast is de pa van JV ook nog eens tragisch omgekomen op het circuit, wat de opmerking extra misselijk maakt.
Maar goed, puberale kortsluiting zullen we maar zeggen
210667
Vandaar ook deGrimmie187 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:33:
[...]
Feitelijk is het allesbehalve correct.. Vanwege een ongeluk wat destijds werd afgedaan als raceincident (vandaar juist het advies van JV aan het adres van Max) brak er een wiel af wat een marshall raakte.
Daarnaast is de pa van JV ook nog eens tragisch omgekomen op het circuit, wat de opmerking extra misselijk maakt.
Maar goed, puberale kortsluiting zullen we maar zeggen
Als Verstappen het inderdaad exact zo gezegd heeft kan je zeggen dat het een puberale kortsluiting is. Alhoewel je puberaal gewoon kan weglaten. Kortsluiting is niet alleen voorbehouden aan pubers/teeners. Volwassenen hebben er over het algemeen vaker last van..
210667
Als je op Reddit terug zoekt op topics over de F1 is dat best goed zoeken. Je mag dus rustig concluderen dat Verstappen het F1 wereldje wel uit zijn gezapigheid heeft getrokken. Vooral ook na zijn overwinning in Spanje en zijn onconventionele rijden. Eens kijken waar het over gaat na de race op Monza..

FP3 gaat beginnen..
Goed nieuws Pirelli heeft de minimale bandenspanning wat verlaagd. (mogelijk meer grip.)
Have Fun...
Smiling as the shit comes down...
Fabio Basile and Frank Chamizo!ScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:04:
Wie zijn die gouden medaille winnaars bij Ferrari ?
[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 03-09-2016 11:13 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Niet echt een crash, gewoon in de grindbak terecht gekomen..Hackus schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:12:
Grosjean crash

[ Voor 16% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 11:14 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Hackus op 03-09-2016 11:15 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
"When you grow up your heart dies"
Verder geen schade toch
Dus toch wel volgens Formula1.com
En volgens mij was het laatst ook nog eens het geval. Luie donders die Italianen.If a car gets stuck in a gravel trap in a potentially dangerous position, marshals are allowed to push it back on to the track provided that it is still in running condition.
[ Voor 97% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 11:20 ]
context>?Smultie schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:22:
Max moet lekker doorgaan zo...
Mercedes heeft op soft het gas lekker open gezet.. Duidelijk 1-2 straks
Niet zo overdrijven, dat gebeurt elke coureur wel.Smultie schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:22:
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 11:24 ]
Compleet onnodig de snelle ronde van Rosberg vernaggelen...
Het is geen geïsoleerd incident meer hè. Het lijkt wel of Max er genoegen in schept de meest gehate coureur van het veld te worden. Erg jammer!
[ Voor 26% gewijzigd door Smultie op 03-09-2016 11:26 ]
Vertel dan ook even wat ze zeggen, niet iedereen kan Sky kijken.AzzKickah schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:24:
Wat is dit dan voor overdreven gezeik (o.a. op Sky)? Kan toch gebeuren?
En dan stemmingmakerij van Sky om daar een penalty voor te vragen. Wankers !!
[ Voor 52% gewijzigd door MaXeRs op 03-09-2016 11:26 ]
Paul di Resta vond het wel een penalty waardScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:25:
[...]
Vertel dan ook even wat ze zeggen, niet iedereen kan Sky kijken.

Max kan niks goed doen in hun ogen,AzzKickah schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:24:
Zulke oneliners voegen heel erg weinig toe. Misschien inderdaad even een stukje context erbij, dat maakt het voor iedereen prettig om dit topic te blijven lezen. Max blokkeerde dus Rosberg in een fast lap in de chicane. Kan gebeuren, Max stak zijn handje op dat het zijn fout was, Rosberg klaagt erover op de radio (terecht), zand erover en weer verder gaan.Smultie schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:22:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Heeft meer met algemeen fatsoen te maken dan een fout toegeven.RoD schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:29:
Nou, VES heeft net zelf z'n excuses aangeboden, dus hij zal wel fout hebben gezeten (als hij nota bene zelf al z'n excuses aanbiedt). Hoe dan ook, kan gebeuren natuurlijk.
Dat is voor de autopilot.ScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:31:
Waarom hebben veel rijders nog een map van het circuit op het stuur of ergens aan de zijkant, dat hebben die jongens toch echt niet meer nodig ?
Ik denk vooral om bochtnummers te kunnen onthouden, kan me idd niet voorstellen dat ze het nodig hebben om de weg te vindenScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:31:
Waarom hebben veel rijders nog een map van het circuit op het stuur of ergens aan de zijkant, dat hebben die jongens toch echt niet meer nodig ?
mocht je de weg kwijt zijn dan is het wel handig.ScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:31:
[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 11:37 ]
210667
Dat is geen gezeik. Dat begint te lijken op een heksenjacht. Alles wat Verstappen doet of niet doet wordt onder een vergrootglas gelegd.AzzKickah schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:24:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
210667
Denk eerder van de PvdA. Was ook altijd gewillig als er iets fout gaat..Tethtoril schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:37:
Zal wel Max z'n fout zijn..
Maar lekkere sarcastische opmerking..
Op Singapore verwacht ik wel een Red Bull 1-2Formula one schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:39:
Welke circuit's die nog komen zijn goed voor redbull
Singapore, Interlagos o.a.Formula one schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:39:
Welke circuit's die nog komen zijn goed voor redbull
Volgen RIC dus welScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:43:
Suzuka ook niet ?
Ik hoorde het
Dan dit draadje maar goed in de gaten houden. Weinig gemist volgens mij...
[ Voor 86% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 11:54 ]
Je hebt ook niets aan je Ziggo Sport Totaal Go abbo zogrolle schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:48:
Fijn zo'n internet storing bij kpn, dan heb je niets aan je iptv abonnement voor Sky...
Dan dit draadje maar goed in de gaten houden. Weinig gemist volgens mij...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
/edit
Alhoewel.... word wel krap dus misschien ook niet.
[ Voor 15% gewijzigd door ScrooLoose op 03-09-2016 11:56 ]
Snelheidsverschil tussen S & SS is(lijkt) voor red bull niet zo heel groot, paar 10e maar..ScrooLoose schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:55:
Ik denk wel dat we weer een Q2 hebben bij Red Bull met 2 verschillende banden, gat naar achter is groot genoeg voor 1 van de auto's om het op de gele banden te proberen.

Gisteren met FP1 al een uur over Max, FP2 weet ik niet en nu heeft hij Max en respect al zo'n 80000x in 1 zin genoemd.

[ Voor 77% gewijzigd door albino71 op 03-09-2016 11:58 ]

fp3 voorbij, op naar kwalificatie.. Tussenstop Koffie..
[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 12:06 ]
Context?albino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:56:
wtf croft....
Gisteren met FP1 al een uur over Max, FP2 weet ik niet en nu heeft hij Max en respect al zo'n 80000x in 1 zin genoemd.
Oké, zag je edit niet..
Laat ze maar zeiken, en niet elke scheet van iemand op Sky, reddit of autosport hoeft hier herhaald te worden..
[ Voor 20% gewijzigd door Tethtoril op 03-09-2016 12:06 ]
Singapore waar Ferrari vorig jaar het hele weekend domineerde bedoel je?robpol schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:40:
[...]
Op Singapore verwacht ik wel een Red Bull 1-2
Yes Yes :d Gelukkig is van dat Ferrari team niet echt spraken meer jeeejGrimmie187 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:07:
[...]
Singapore waar Ferrari vorig jaar het hele weekend domineerde bedoel je?
Maar we zullen vandaag en morgen zien wat Ferrari kan (perfect circuit voor hun, en ook nog eens een ''thuis'' race)
Hopelijk met de race:
P1 / P2 mercedes
P3 / P4 Ferrari
P5 / P6 RBR
Heb toch het idee / gevoel dat Max beter presteert wanneer die er een paar moet inhalen, elke keer wanneer die ergens bij de top3 begint dan is het maar afwachten wat die ermee gaat doen.
[ Voor 47% gewijzigd door LopendeVogel op 03-09-2016 12:14 ]
David Croft, commentator van Sky F1 kan er (samen met Anthony Davidson) blijkbaar maar geen genoeg van krijgen om Max te bashen en op het moment dat ze even niets weten te melden halen ze Max erbij en hebben het dan over dat hij niet laat zien dat hij respect heeft voor de andere rijders. Prima dat je die mening hebt, maar get over it en probeer zo af en toe ook iets anders te becommentariëren.Tethtoril schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:03:
[...]
Context?
Oké, zag je edit niet..
Laat ze maar zeiken, en niet elke scheet van iemand op Sky, reddit of autosport hoeft hier herhaald te worden..
edit: Je hebt gelijk, maar het neemt op Sky soms bijzondere vormen aan, vandaar de TWF.
Misschien wel positief toch....AzzKickah schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:10:
Het gaat idd echt alleen maar over Max op Sky. Ik weet niet of dat nou een positief iets is of niet...
[ Voor 20% gewijzigd door albino71 op 03-09-2016 12:14 ]
YouTube: Ayrton Senna's Famous interview with Sir Jackie Stewart
Klinkt alsof ze daar geen respect hebben voor de coureurs.albino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:12:
[...]
David Croft, commentator van Sky F1 kan er (samen met Anthony Davidson) blijkbaar maar geen genoeg van krijgen om Max te bashen en op het moment dat ze even niets weten te melden halen ze Max erbij en hebben het dan over dat hij niet laat zien dat hij respect heeft voor de andere rijders. Prima dat je die mening hebt, maar get over it en probeer zo af en toe ook iets anders te becommentariëren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
210667
Los daarvan..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:14:
[...]
Klinkt alsof ze daar geen respect hebben voor de coureurs.
Je kan het vertalen als: Ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsenAzzKickah schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:10:
Het gaat idd echt alleen maar over Max op Sky. Ik weet niet of dat nou een positief iets is of niet...
[ Voor 36% gewijzigd door 210667 op 03-09-2016 12:24 ]
Op basis van?robpol schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:40:
[...]
Op Singapore verwacht ik wel een Red Bull 1-2

Niet zuinig geweest met het sop..
GRO heeft inmiddels een nieuwe versnellingsbak gekregen en krijgt mogelijk een gridstraf
[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 12:58 ]
En toch is volgens sommige Sky gelijk aan de heilige graal.albino71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:12:
[...]
David Croft, commentator van Sky F1 kan er (samen met Anthony Davidson) blijkbaar maar geen genoeg van krijgen om Max te bashen en op het moment dat ze even niets weten te melden halen ze Max erbij en hebben het dan over dat hij niet laat zien dat hij respect heeft voor de andere rijders. Prima dat je die mening hebt, maar get over it en probeer zo af en toe ook iets anders te becommentariëren.
edit: Je hebt gelijk, maar het neemt op Sky soms bijzondere vormen aan, vandaar de TWF.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Er is altijf wel iemand te vinden die het met iets totaal waanzinnigs eens is. Je opmerking suggereert dat er best wel wat mensen zijn die dat denken. Ik denk dat dat jouw interpretatie is. Sky heeft veel goed voor elkaar (analyses, contacten, groot team, lange voor en nabeschouwingen), maar hebben ook een sterk gekleurde mening en vinden zichzelf geweldig. Dat vinden de meeste liefhebbers ook.Lekker Ventje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:30:
[...]
En toch is volgens sommige Sky gelijk aan de heilige graal.
Toch kijk ik bij voorkeur op Sky. Het is alleen niet de heilige graal.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Sky heeft de gridwalk... dat is een grote plus... verder krijgen ze iedereen voor de camera én zenden ze dat ook uit... dat is ook een plus.... verder goeie analyses op dat gekke scherm waar Ant of di Resta voor staat.... Verder is The Notebook ook wel ok (iets te pro-Hamilton, en Paddock Pass is beter)... al die pluspunten wegen bij mij nog wel op tegen de pro-Hamilton-heid (waar Button en Palmer en de Engelse teams bijkans genegeerd worden) en het af en toe blijven hangen in de stokpaardjes (vorig en dit weekend waren/zijn die Max, Max en Max). De race kijk ik echter op onze eigen chauvinistische trots ZiggoLekker Ventje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:30:
[...]
Tsja, er zijn ook altijd nog hersenloze kuddenkoeien die een VAG bak kopen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:30:

Mika blijft mijn favoriete fin..
"You have to take risks and challenge yourself if you want to be #1," Mika Hakkinen on Max Verstappen
Mika: "[ Max's] way of calculating is to be world champion, he is taking risks and going flat out"

[ Voor 63% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 13:44 ]
Heeft Whiting hem niet al een waarschuwing gegeven, waardoor het niet meer noodzakelijk werd geacht het in de briefing erover te hebben?nachtnet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:45:
[...]
@TGruener
Als bovenstaande waar is, maken rijders zich veel minder druk om VES dan de Media wil doen geloven.. Ik blijf erbij; Deze F1-Zomer is niet spannend.
Terug naar de baan: met een verschil van minder dan een halve sec tussen Ferrari en Red Bull vind ik dat er voor morgen nog van alles mogelijk is.. Gat is kleiner dan de Italianen zouden willen.. RIC en/of VES zou morgen zomaar eens wat roet in het eten van de scuderia kunnen gooien..
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
210667
Wijting schijnt gezegd te hebben dat Verstappen het wat rustiger aan moet doen. Volgens mij is er nog niemand kampioen geworden met rustig aan doen. Verder is deze slag door Verstappen gewonnen aldus Sky Sports F1
HAM 1
ROS 2
VET 3
Oftewel stuntje van Max because reasons?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FTFYDaniëlWW2 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:07:
Ik verwacht:
HAM 1
ROS 2
VES 3
Oftewel stuntje van Max because reasons?
210667 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:01:
Nah, begint al weer goed bij Sky Sports F1..Verstappen, Verstappen..
Wijting schijnt gezegd te hebben dat Verstappen het wat rustiger aan moet doen. Volgens mij is er nog niemand kampioen geworden met rustig aan doen. Verder is deze slag door Verstappen gewonnen aldus Sky Sports F1
Als hij ermee doorgaat, krijgt hij een zwart witte vlag. Doet hij het nog een keer, dan mag hij uitstappen.Max Verstappen has been given a "gentle warning" about his driving in the wake of his controversial behaviour in the Belgian Grand Prix.
FIA F1 director Charlie Whiting called in Verstappen for a discussion on Friday ahead of the Italian Grand Prix.
Red Bull team boss Christian Horner said Whiting had told Verstappen he risked disqualification.
"Charlie was keen to show him a video of Spa. It was a gentle warning," Horner said.
The meeting follows a series of aggressive defensive moves by Verstappen this season which has led to complaints form some drivers - in particular Verstappen's late move in defence against Ferrari's Kimi Raikkonen at the Belgian Grand Prix.
Horner, speaking to Sky, said Verstappen had been warned he could receive a black and white flag for such behaviour in future.
The black and white flag is shown to a driver who is considered to be guilty of unsportsmanlike behaviour.
It is shown only once before a black flag meaning disqualification if the driver does not change his behaviour.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wehrlein op medium? De rest op Super soft.Ik vraag mij af waarom Wehrlein op medium onder weg is.
Inrubben waarschijnlijk ofzo. Hij is nu wel op weg op super softs.
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 14:10 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1