Rijden ze nu weer met die nieuwe prototype banden trouwens? BUT bijv zie ik niet echt duidelijk een streep van wat het is. Ik dacht dat ze het plan hadden afgestoten?
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-
Ja er worden nu ook prototype banden gebruikt.Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:06:
Rijden ze nu weer met die nieuwe prototype banden trouwens? BUT bijv zie ik niet echt duidelijk een streep van wat het is. Ik dacht dat ze het plan hadden afgestoten?
Wat ik had begrepen zijn deze de rest van het seizoen beschikbaar om te testen.Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:06:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zonder Halo! Welgeteld 1 rondje met dat ding geredenHackus schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:27:
Max op de baan nu FP1
-
Ja, die heeft hem er waarschijnlijk met de grootste spoed zelf weer af staan zagenEdd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:30:
[...]
Zonder Halo! Welgeteld 1 rondje met dat ding gereden
[ Voor 8% gewijzigd door albino71 op 02-09-2016 10:31 ]
Het zou pas een held zijn als ie uit Emmen vertrok!albino71 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:31:
Ik zag een held uit Emmen met een NL vlag in het publiek zitten
"Next car behind you is Verstappen five seconds back," Renault tells Magnussen. "Try to stay ahead of Verstappen."
precies wat ik wilde zeggen. *insert thank you gif*Arrne schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:45:
Ik zie niet helemaal in wat die 2 zaken met elkaar te maken zouden hebben.
Of zijn we nu bij het punt aanbelandt waar letterlijk elke uitspraak woord voor woord geanalyseerd wordt om te zien of het een statement voor dan wel tegen Max' rijden is?
Nee, merp!
[ Voor 91% gewijzigd door nachtnet op 02-09-2016 11:23 ]
[ Voor 62% gewijzigd door MikeyMan op 02-09-2016 11:32 ]
Alleen deze van 45 min geledenMikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:28:
Iemand al speed-trap info gezien? Gaan we records vestigen dit weekend?
-
Bedoel je dit ?MikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:28:
Iemand al speed-trap info gezien? Gaan we records vestigen dit weekend?
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 02-09-2016 11:32 ]
Vergeet niet dat dit FP1 is. Vrijwel niemand rijdt met de race motor, laat staan dat ze de motoren volle bak open hebben gezet. Wat het des te indrukwekkender maakt dat Rosberg nu al sneller is dan de pole tijd van vorig jaar.MikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:33:
Haha, thanks!
Had wel verwacht dat we ruim over de 360 zouden gaan. Maar misschien moeten we daarop wachten tot Mexico.
Nee, merp!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 02-09-2016 11:41 ]
[ Voor 67% gewijzigd door MikeyMan op 02-09-2016 11:41 ]
Nee ze zijn 7 keer naar buiten gereden en daarvan reden ze 3 keer met nieuwe banden.MikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:41:
Renault heeft al 7 banden gebruikt?
Oh, wacht, die T band zit ertussen, en het is natuurlijk een paar keer naar binnen en naar buiten op een set. Alle stints worden zo te zien los weergegeven.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
DRS is toch toegestaan in practice?RonaldMcDonald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:38:
Als ze al 360 gaan in de FP, wat gebeurt er dan tijdens de race met DRS aan?
klopt, van de f1 site: https://www.formula1.com/...rag_Reduction_System.html
Drivers are free to activate the DRS as they wish within the designated DRS zones during practice and qualifying. However if the DRS is disabled at any point during Q1, Q2 or Q3, it will remain disabled for the remainder of the relevant period
[ Voor 9% gewijzigd door Dijkstraat op 02-09-2016 12:24 ]
Ik durf zelf nog niet te zeggen dat plekken 3 & 4 perse worden ingenomen door de Rode Ferrari's FP1 zegt in die zin nog niet zo veel.. Het zou ook gewoon kunnen dat zij wel onderste uit de kan halen in de eerste sessie, en dat RBR nog aan het zoeken is.. Let wel Ferrari moet hier presteren. alles minder dan p3 & p4 is verliezen.alwaysleft schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:48:
Wat je wel merkt nu is dat Red Bull een bizar goed chassis heeft. De motor loopt gewoon echt nog niet zo hard als die Ferrari en die Mercedes. Red Bull morgen in kwali op plek 7 en 8. Zie nog een Mercedes team op plek 5 en 6 komen.
Link pleasenachtnet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:09:
[...]
Ik durf zelf nog niet te zeggen dat plekken 3 & 4 perse worden ingenomen door de Rode Ferrari's FP1 zegt in die zin nog niet zo veel.. Het zou ook gewoon kunnen dat zij wel onderste uit de kan halen in de eerste sessie, en dat RBR nog aan het zoeken is.. Let wel Ferrari moet hier presteren. alles minder dan p3 & p4 is verliezen.
Ik ben het wel met je eens dat op dit circuit FI zich zeker zal gaan mengen in die strijd om p3-p8
Morgenmiddag gaan de kaarten pas open op tafel..
net zelf Paddock Pass afgekeken.. Briljante vraag aan HAM: "Hoe moeilijk is het als jonge rijder om advies aan te nemen van meer ervaren rijders? Heb je dan het idee dat ze je proberen af te remmen? of neem je dat serieus..?" Goed antwoord ook van HAM. (je ziet hem bijna schrikken van hoe goed de vraag is..)
18 posts boven jouw post.. op ongeveer 20:22
nachtnet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:13:
[video]
de Preview van NBC / Will Buxton
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat was zijn antwoord dan?nachtnet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:09:
net zelf Paddock Pass afgekeken.. Briljante vraag aan HAM: "Hoe moeilijk is het als jonge rijder om advies aan te nemen van meer ervaren rijders? Heb je dan het idee dat ze je proberen af te remmen? of neem je dat serieus..?" Goed antwoord ook van HAM. (je ziet hem bijna schrikken van hoe goed de vraag is..)
gambieter schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:14:
[modbreak]Dit topic is natuurlijk niet bedoeld om eindeloos de welles-nietes over Max/Kimi/Spa door te laten gaan. Nieuwe GP, nieuwe ronde, de oude koeien in de sloot laten.[/]
Vind het zelf ook een saaie baan, maar ga iig weer kijken zondag. Hopelijk gebeurt er iets leuks in een van de chicane'sRyur schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:51:
[...]
![]()
Wat vinden jullie van Monza?
Ik snap om de geschiedenis dat de baan wel op de kalender hoort te staan, maar ik geef echt niks om de baan.
Altijd een saaie wedstrijd, Mercedes 1/2 dan een Ferrari denk ik.
210667
Zo zie je dat het hard schreeuwen van teams constant toch kan werken210667 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:02:
Verstappen krijgt 'lichte waarschuwing' om rijstijl op Spa
http://www.nu.nl/formule-...chuwing-rijstijl-spa.html
Charlie wilde hem graag de herhalingen laten zien. Het was een voorzichtige waarschuwing van 'kijk, als je dat opnieuw doet dan krijg je waarschijnlijk de zwart-witte vlag'. En daar heeft Max kennis van genomen", laat Red Bull Racing-teambaas Christian Horner aan Sky Sports weten.
Een voorzichtige waarschuwing en waarschijnlijk een zwart witte vlag. Schiet mij maar lek.
Wat moet je nu met 'lichte' waarschuwing en 'waarschijnlijk'.
Lijkt wel of 'Wijting' aan het bezwijken is voor de druk.
Nah, die bezwijkt helemaal niet. Is gewoon logisch. Even om tafel, nog eens de beelden laten zien; "als je dit nog eens doet krijg je zwart/wit".210667 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:02:
Verstappen krijgt 'lichte waarschuwing' om rijstijl op Spa
http://www.nu.nl/formule-...chuwing-rijstijl-spa.html
Charlie wilde hem graag de herhalingen laten zien. Het was een voorzichtige waarschuwing van 'kijk, als je dat opnieuw doet dan krijg je waarschijnlijk de zwart-witte vlag'. En daar heeft Max kennis van genomen", laat Red Bull Racing-teambaas Christian Horner aan Sky Sports weten.
Een voorzichtige waarschuwing en waarschijnlijk een zwart witte vlag. Schiet mij maar lek.
Wat moet je nu met 'lichte' waarschuwing en 'waarschijnlijk'.
Lijkt wel of 'Wijting' aan het bezwijken is voor de druk.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
210667
Dat wordt er niet gezegd. Er wordt gezegd: Lichte waarschuwing en Waarschijnlijk! Wat moet je daar in hemelsnaam mee.UltraSub schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:06:
[...]
Nah, die bezwijkt helemaal niet. Is gewoon logisch. Even om tafel, nog eens de beelden laten zien; "als je dit nog eens doet krijg je zwart/wit".
210667
Til er niet zwaar aan. Maar lijkt een beetje op het kan vriezen , het kan dooien. Zijn van die statements waar ook Verstappen van zal denken: Het zal wel...UltraSub schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:20:
Je tilt er te zwaar aan
Vergeet niet dat die woorden al 5x zijn verdraaid door pers.
Afaik is het vanaf volgend jaar weer vrije ontwikkeling.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:10:
Ferrari heeft zijn laatste tokens verbruikt in Monza maar opvallend is dat Renault nog 21 tokens over heeft! Mogen ze de tokens overhevelen naar volgend jaar?
[ Voor 20% gewijzigd door TheBrut3 op 02-09-2016 15:10 ]
The perfect place to watch the #ItalianGP? 🇮🇹 #FP2 #F1RoyK schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:08:
wtf, zagen jullie die 2 mensen op de brug zitten? Gewoon boven de track. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Of het moet enorm gezichts bedrog zijn.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ziet er gek uit. Perspectief is vanuit de chopper natuurlijk... maar toch.. qua veiligheidJSchut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:16:
[...]
The perfect place to watch the #ItalianGP? 🇮🇹 #FP2 #F1
https://pbs.twimg.com/media/CrWeOLwWAAEWCUf.jpg
Nou, ik kan me zo voorstellen dat 100 kilo vlees op je motorkap bij (daar) 250km/u niet echt een pretje is. Daar helpt geen Halo aan.TheBrut3 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:21:
Kombanen zijn ook erg stijl (ooit bij het RDW in Lelystad geweest?). Gevaarlijk voor de F1 is het overigens niet echt, als ze achterover donderen hebben ze vooral zichzelf ermee.
Eens, maar als ze vallen dan vallen ze niet op de baan.MikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:23:
Nou, ik kan me zo voorstellen dat 100 kilo vlees op je motorkap bij (daar) 250km/u niet echt een pretje is. Daar helpt geen Halo aan.
[ Voor 46% gewijzigd door TheBrut3 op 02-09-2016 15:28 ]
[ Voor 45% gewijzigd door mercapto op 02-09-2016 15:37 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Hij staat op 23 ronden in P2winwiz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:28:
VES niet op de baan in P2? Zit op het werk dus zie alleen de livetiming
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Misschien werkt dit ook voor jou: https://gathering.tweaker...message/48186485#48186485winwiz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:28:
VES niet op de baan in P2? Zit op het werk dus zie alleen de livetiming
[ Voor 7% gewijzigd door koli-man op 02-09-2016 15:31 ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Tja door de uitloop stroken durven ze ook meer risico te nemen dat heeft wel invloed op de acties die ze in zetten
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Toch erg netjes dat de Bulls zich strak achter de Ferrari's hebben weten te positioneren. Ben echt benieuwd naar de kwali, en uiteraard de race waarin ik zomaar weer een RAI-VES confrontatie zie aankomenBigfoot schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:38:
[afbeelding]
Max zit de laatste tijd toch wel vaak voor RIC in de trainingen en Q
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Of Vettel tikt RAI weer aan en einde race voor beide onder de noemer "thuisraces".p0st schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:48:
[...]
Toch erg netjes de de Bulls zich strak achter de Ferrari's hebben weten te positioneren. Ben echt benieuwd naar de kwali, en uiteraard de race waarin ik zomaar weer een RAI-VES confrontatie zie aankomen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het ziet er niet best uit eigenlijk. Mercedes rijdt met 2 vingers in de neus weg van iedereen. Daar achter lijkt een Ferarri blokje te worden en dan komen de redbulls met daarachter gevechten. Als alles na een paar rondes gesetteld is, verwacht ik een mega boring race... ik hoop dat ik ongelijk heb.p0st schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:48:
[...]
Toch erg netjes dat de Bulls zich strak achter de Ferrari's hebben weten te positioneren. Ben echt benieuwd naar de kwali, en uiteraard de race waarin ik zomaar weer een RAI-VES confrontatie zie aankomen
Rosberg en Hamilton bij elkaar is nooit saai want die tikken elkaar ook nog wel eens aan.RoyK schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:59:
[...]
Het ziet er niet best uit eigenlijk. Mercedes rijdt met 2 vingers in de neus weg van iedereen. Daar achter lijkt een Ferarri blokje te worden en dan komen de redbulls met daarachter gevechten. Als alles na een paar rondes gesetteld is, verwacht ik een mega boring race... ik hoop dat ik ongelijk heb.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie weetDaniëlWW2 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:05:
[...]
Rosberg en Hamilton bij elkaar is nooit saai want die tikken elkaar ook nog wel eens aan.
Dat begrijp ik ook niet zo goed. Hoe komt daar zoveel tijdsverschil in met Mercedes? Had niet verwacht dat de aero zoveel zou uitmaken.hjs schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:15:
Had alleen Force India met hun Mercedes power wat meer naar voren verwacht
Alleen als Rosberg voorop gaat. Als Hamilton ervoor rijdt, dan kan het wel saai blijvenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:05:
Rosberg en Hamilton bij elkaar is nooit saai want die tikken elkaar ook nog wel eens aan.
[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 02-09-2016 16:53 ]
Geen persoonlijk aanval, maar iedereen denkt dat aerodynamica er niet toe doet op Monza en dat ze dus in principe beter zonder vleugels kunnen gaan rijden en dat auto's zonder Mercedes motor kansloos zijn.MailMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:21:
[...]
Dat begrijp ik ook niet zo goed. Hoe komt daar zoveel tijdsverschil in met Mercedes? Had niet verwacht dat de aero zoveel zou uitmaken.
Lees dan ook even de comments:UltraSub schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:43:
Ik las net op reddit de reactie van Max op Villeneuves uitspraken. Nondeju. Ik zou max toch echt eens een PR cursus geven. Die valt me de laatste tijd wel tegen zeg. Lijkt wel alsof alle koelheid waar hij eerder altijd mee kon reageren helemaal verdwenen is.
https://www.reddit.com/r/..._on_villeneuves_critique/
Indekkend tegen de modbreak; gaat me niet om de discussie over Spa, dat was ik een week geleden eigenlijk al zat, maar over het feit dat ik denk dat Max begonnen is met zelf destructie door gewoon domme opmerkingen te maken. Dat zag je eerder bijna nooit.
[ Voor 92% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-09-2016 16:48 ]
Ja, het valt me echt enorm tegen dat de NOS zichzelf zo verlaagd. Dat het niveau al jaren dalende is wist ik wel, maar dit is wel een nieuw dieptepunt hoorEreaser schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:46:
[...]
Lees dan ook even de comments:
,,Villeneuve moet eerst maar eens naar zichzelf kijken en wat hij in zijn loopbaan heeft gedaan. Hij heeft zelf iemand doodgereden . Dan vind ik zo’n uitspraak niet erg respectvol naar de familie van die overledene.’’
Gewoon een slecht vertaalde en uit zijn verband gerukte uitspraak.
Nee, merp!
Ik heb alle comments gelezen. De verwijzing hoeft hij niet eens aan te halen. Dat doe je niet.Ereaser schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:46:
[...]
Lees dan ook even de comments:
,,Villeneuve moet eerst maar eens naar zichzelf kijken en wat hij in zijn loopbaan heeft gedaan. Hij heeft zelf iemand doodgereden . Dan vind ik zo’n uitspraak niet erg respectvol naar de familie van die overledene.’’
Gewoon een slecht vertaalde en uit zijn verband gerukte uitspraak.
Ach, er zijn meerdere dingen die spelen natuurlijk.UltraSub schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:50:
[...]
Ik heb alle comments gelezen. De verwijzing hoeft hij niet eens aan te halen. Dat doe je niet.
Wat ook in een van de comments wordt gezegd, zal wel papegaaien van Jos zijn. En dat hij dan zoiets herhaalt omdat hij er verder geen zinnig antwoord op kan geven maar wel wil reageren. Duidelijk leeftijd.
Alsof Villeneuve daar toen iets aan kon doen. Hij is zelf respectloos door het in deze context aan te halen. Maar zoals altijd, zeg in Nederland iets negatiefs over Max....
Nee, merp!
[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 02-09-2016 16:56 ]
Begrijp je punt, maar had niet verwacht dat het verschil zo groot wa. Al is het nog FP2, het lijkt groter dan de race in Spa waar FI dichterbij zat met hun Merc motor.B-Real schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:45:
[...]
Geen persoonlijk aanval, maar iedereen denkt dat aerodynamica er niet toe doet op Monza en dat ze dus in principe beter zonder vleugels kunnen gaan rijden en dat auto's zonder Mercedes motor kansloos zijn.
Wat te denken van de bloedsnelle bochtencombinaties die Monza kent? Toch fijn als je auto daar wel wat (mechische) grip heeft. Of het uit accelereren vanuit de langzame chicanes? Daar doet de aerodynamica er niet zo toe maar is wederom de mechanische grip weer van enorm belang.
Manor/Wehrlein had ook verklaar dat ze voor Q3 gingen morgen, want die auto loopt daar zo lekker met die Mercedes motor. Ik denk dat het lelijk tegenvalt gezien de rest van de auto
hoho, p6/7/8/17. Kvyat doet ook mee.MikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:56:
In een weekend waar ze roemloos p6/7/8 gaan rijden zijn ze nog een hot topic...
alles kan off-topic
Het is nog maar vrijdag, morgen wordt de handel pas echt opgeschroefd.MailMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:02:
[...]
Begrijp je punt, maar had niet verwacht dat het verschil zo groot wa. Al is het nog FP2, het lijkt groter dan de race in Spa waar FI dichterbij zat met hun Merc motor.
Testing, one, two ...
Voorlopig weer de usual suspects in de top6, alleen niet in de volgorde die RB graag ziet.Bigfoot schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:38:
[afbeelding]
Max zit de laatste tijd toch wel vaak voor RIC in de trainingen en Q
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Van mij mag je best negatief over Max zijn, maar ik krijg niet echt de indruk dat Max een "moet jij zeggen" bericht richting Villeneuve probeerde over te brengen.UltraSub schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:50:
[...]
Ik heb alle comments gelezen. De verwijzing hoeft hij niet eens aan te halen. Dat doe je niet.
Wat ook in een van de comments wordt gezegd, zal wel papegaaien van Jos zijn. En dat hij dan zoiets herhaalt omdat hij er verder geen zinnig antwoord op kan geven maar wel wil reageren. Duidelijk leeftijd.
Alsof Villeneuve daar toen iets aan kon doen. Hij is zelf respectloos door het in deze context aan te halen. Maar zoals altijd, zeg in Nederland iets negatiefs over Max....
@TGruenerThe Verstappen incident was not discussed at all in todays drivers briefing. Not one word about him
Mooi, kunnen we dan eindelijk stoppen met Spa en ons op Monza richten? De discussie gaat nergens meer over en is in dit topic ook offtopic.nachtnet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:45:
[...]
@TGruener
Als bovenstaande waar is, maken rijders zich veel minder druk om VES dan de Media wil doen geloven.. Ik blijf erbij; Deze F1-Zomer is niet spannend.
[ Voor 61% gewijzigd door nachtnet op 02-09-2016 22:49 ]
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 02-09-2016 22:21 ]
Denk dat ze wel per team gegroepeerd zullen staan. In de kwalificatie zal het afhangen welk motormerk de power het meest durft op te voeren, denk dat Ferrari dat zal zijn. Winnen is ws niet mogelijk voor ze, dus willen ze op zijn minst een sterke kwalificatie laten zien voor eigen publiek.sjaool schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:54:
Ik denk dat Red Bull in de qualificatie nog wel eens kan verrassen maar dat ze het in de race af moeten leggen tegen Ferrari.
Mijn voorspelling voor morgen:
1 Hamilton
2 Rosberg
3 Vettel
4 Verstappen
5 Ricciardo
6 Raikkonen
alles kan off-topic
Ha, met een beetje geluk hebben de rooie karretjes ook ineens een flexibele diffuserAnkona schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:59:
Eens kijken of Max vorige week wat geleerd heeft. Nu kun je van de rode karretjes verwachten dat ze wat meer onder druk staan om iets te laten zien dus die zouden wel eens over een limiet kunnen gaan. Beetje pushen dus en vooral veilige crash afstand houden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq