• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik ben wel een 'sucker' voor fysieke edities en twijfel om die te halen :$

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mschol schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:12:
ik ben wel een 'sucker' voor fysieke edities en twijfel om die te halen :$
Ja zeg hem net ook..twijfel twijfel... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:09
Ben wel gezwicht voor de collector edition, vooral om het artbook dat er bij zit. Vind het ook wel waard met hoeveel uren ik er al heb gestopt in Transport fever 1 en 2.

Op Reddit is er wel een klein drama over één van de gebruikte illustraties van een trein op een ticket, die ook mee wordt geleverd. Meerdere denken dat er AI Is gebruikt. iemand van Transport Fever heeft al gereageerd dat er geen AI zou zijn gebruikt, al wordt dit nog wel nagevraagd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olyi5N6EzIzycohRcV9FJ_xGczE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VFd7jvhH2IqQ9ciMpHsVTlqm.webp?f=fotoalbum_large

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:59
Ik heb voor de ps5 planet coaster, eigenlijk is het totaal niet te doen.

Hoe speelt tf2 op de ps5?

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:27
SinergyX schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:48:
[...]

Ja zeg hem net ook..twijfel twijfel... :/
ik heb de knoop maar doorgehakt en net de key gekregen. Heb zoveel uur in de voorgangers zitten. Ben bang dat deze ook weer een “oh shit, is het alweer 3 uur” hit wordt 😂

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
cracking cloud schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:17:
[...]

ik heb de knoop maar doorgehakt en net de key gekregen. Heb zoveel uur in de voorgangers zitten. Ben bang dat deze ook weer een “oh shit, is het alweer 3 uur” hit wordt 😂
ik ben net ook gezwicht en de collectors editie besteld
meer dan genoeg uren in deeltje 2 gestopt om die (best stevige geprijsde) preorder te rechtvaardigen

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:09
Volgens DHL krijg ik het pakket vrijdag al in huis, ben benieuwd of het ook daadwerkelijk zo is.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste